Pannenkoekenhuis de Oase in Vogelenzang

Op het parkeerterrein van het wandelgebied

ma Gesloten

di 09:30 - 18:00

1394651978 81
1592044132 75
1601913739 59

1. Ter ere van de verjaardag van m'n overleden man, Jelmer, zijn we gister met de hele familie bij jullie geweest.
    Heerlijk gegeten en jullie hebben ons fijn verzorgd 😉.
    Heel erg bedankt! 💗
    Groetjes Suus

2. Jan Bergen

De ontvangst was vriendelijk en opnemen van drinken en eten was vlot. De pannenkoeken met kaas-spek en kaas-gember ware heerlijk van smaak en de buitenkant lekker krokant. We zijn de afgelopen jaren wel vaker met kinderen en/of kleinkinderen in een pannenkoekenhuis geweest. Maar dit waren met voorsprong de lekkerste. Hulde aan De Oase!

3. Lody Kiesouw

Bij de Oase is het altijd leuk om daar te zijn. Gezellige sfeer + vlotte en nette bediening. Een goede kaart waar uiteraard de heerlijke pannekoeken een belangrijke item zijn op de kaart. Echt een aanrader na bijvoorbeeld een fijne wandeling door het duingebied.

4. E vanDruten

Heerlijke pannekoeken, met groep van 8 pers alles netjes gelijktijdig warm opgediend. Vriendelijke snelle service. Ruim tijd mogen nemen in prettige sfeer op zonnige zaterdag na een paaltjes wandeling.

5. Hemelse pannekoeken, sympathieke bediening, goede sfeer.

6. Heerlijk gegeten een hartige pannenkoek en verse gember thee. Goede service en prima bediening. We komen zeker terug.

7. Benno Veen

De Pannenkoeken waren heerlijk, de sfeer en gastvrijheid was top, heel gastvrij en een prima en snelle bediening, wij waren er met dochter en kleinkinderen en iedereen heeft genoten, voor herhaling vatbaar!

8. Saskia Koster

De lekkerste pannenkoeken uit de regio met een heerlijk krokant laagje. Vriendelijke service en een mooie locatie. Wij gaan vaker komen.

9. Heerlijk gegeten bediening was vriendelijk hadden snel onze lekkere pannenkoeken. Leuke plek buiten voor kinderen 👍

10. Dorien Meindertsma

We kwamen met 8 personen. Ondanks dat de pannenkoeken heerlijk leken kozen we allemaal 1 van de 3 andere hoofdgerechten. Porties meer dan voldoende en fijn dat als je maar 3 andere gerechten aanbiedt dat deze dan ook echt goed zijn.
    Prettige bediening en ambiance. We komen zeker weer!

11. Vriendelijk personeel, bediening prima. Duurde wel erg lang met het eten uitserveren. 2,5 uur alleen voor een voor- en hoofdgerecht. En nu was het nog rustig. Grootte van de porties prima, kwaliteit oke, niet bijzonder.

12. Een fijne plek om met mijn zoontje een pannekoek of poffertjes te eten en te spelen buiten of in het restaurant, om daarna nog even heerlijk te wandelen door het prachtige bos!

13. Na een stevige wandeling de lunch genoten bij De Oase.
    We zijn vriendelijk ontvangen, de bediening verliep prima. Als lunch genoten van het aanbod aan pannenkoeken. Heerlijk en rijk gevuld!

14. Anne Bergsma

Gezellig restaurant op mooi locatie, heerlijk eten en lieve bediening. We komen zeker terug!

15. Prijs kwaliteit altijd erg goed. Sluiting wel erg vroeg, maar in dit geval was het prima te plannen voor ons.

16. Jolanda van der Lee

Heerlijk eten, super lieve medewerkers. Een aanrader

17. Prima bediening, heerlijke spare rib en leuke nieuwe inrichting van dit pannenkoekenrestaurant restaurant.
    Wel nog even de spinnenrag her en der aan het plafond weghalen.

18. Klantvriendelijk, gezellig, sfeervol en niet te duur.

19. We hebben 2 uur moeten wachten op het eten.
    En het eten smaakte een beetje.
    Ik zou graag me geld terug willen.

20. Heerlijk buiten op terras pannenkoeken gegeten. Na burlende herten te hebben gespot!! Vriendelijke bediening.

21. We hebben er met onze kleinzoon pannekoeken gegeten. Het restaurant heeft de sfeer van een herberg. Knus en gezellig. Veel aandacht voor de kleine gasten. Kinderstoel, speelhoek, aankleedkussen in toilet. Overzichtelijk menu. Simpele pannekoeken tot luxe pannekoeken waar je een volwaardige maaltijd aan hebt. Klantgerichte leuke bediening. Fantastische locatie naast duinwandelgebied, met buitenterras, speeltuintje en voldoende parkeergelegenheid. Enig nadeel vond ik de prijzen. Sinds corona en oorlog in Oekraïne betaal je de hoofdprijs voor bier. Maar een te klein kopje muntthee voor 3,50 of een pannekoek voor 15 euro is niet meer leuk.

22. Wij hebben bijna in alle pannekoeken restaurants in Haarlem/Zandvoort en omstreken gegeten en dit is echt de beste!!!
    De pannenkoeken zijn lekker dik en goed gevuld. Het personeel is super vriendelijk en je zit heerlijk in het bos. Echt top!

23. Prachtige locatie, aan de rand van de Waterleiding duinen. Dus eerst wandelen en eet daarna een heerlijke pannenkoek! Prima bediening en goede sfeer .

24. Mia van Zanten

Wat was de service geweldig. Het personeel zo gezellig en lief. Mooie foto gemaakt van ons gezelschap.
    De pannenkoeken waren heerlijk met onze eigen wensen werd zelfs rekening gehouden, van 10 personen. Een aanrader dus voor jong en oud.

25. Het was leuke ervaringen met mijn kleinkinderen 17 en 20 jaar uit Finland, zij hebben ook genoten, net als oma van al de pannenkoeken die er waren volop keuze.
    De bediening is heel vriendelijk.
    De volgende keer ga ik mijn vriendin verrassen om bij de Oase te gaan eten.
    Tot ziens.
    L c Goebel.

26. Wendy Michelle

We hebben heerlijk gegeten, fantastisch dat we een vegan pannenkoek konden bestellen (staat niet op de kaart namelijk ;))! Mijn zoon vond het een van de lekkerste vegan pannenkoeken *ever*! Snelle en vriendelijke bediening! Ook leuk dat er een speeltuintje bij zit! Het is dat we niet in Nederland meer wonen, anders kwamen we zeker terug :-)!

27. Bart Bouwman

Heerlijke Pannenkoeken gegeten samen met onze zoon, schoondochter en kleinkinderen.
    Mooie entourage en zeer vriendelijk personeel en goed eten ook als je geen pannenkoeken eet.
    Jammer van de regen anders hadden de kinderen nog wat fijn in de veilige speeltuin kunnen spelen.
    Ondanks dat er een nieuwe eigenaar is gekomen is het nog steeds fijn om in de Oase te vertoeven ook na een mooie wandeling in de nabij gelegen duinen.

28. Francesca

De ontvangst was ok. We mochten een plek uitkiezen. Het was regenachtig weer maar eenmaal binnen was het ook koud, geen knusse sfeer. We zaten bij het raam links, je kon niets zien buiten. De stoelpoten wiebelde heel erg. Drankjes kwamen vrij vlot. Daarentegen moesten we iemand roepen voor onze eet keuze, ze stonden met z'n 3 te kletsen bij de ingang. Om de hoek.
    Eenmaal onze bestelling gezegd hadden ze géén aardbeien. Ik en mijn dochter wilden die pannekoek graag. Hoezo iets niet hebben wat er op het menu staat. Ik koos snel iets anders. Slechte keuze. Ijs op de warme pannekoek leggen gaat toch smelten. Niet lekker, snel eten voor het wegloopt. De Italiaanse pannekoek was alleen met 4 plakjes salami. Hoe simpel en goedkoop voor 9,75. Ik kom hier niet meer vrijwillig in ieder geval.

29. Goede kwaliteit Pannekoeken. Bediening is uiterst vriendelijk en de speeltuin is vernieuwd.

30. Wim Eggink

Prima sfeer; wij waren verlaat I.v.m file rond de keukenhof, keuken is langer open gebleven voor ons. Eten prima verzorgd en op smaak. Helemaal top is ook de bediening.

31. Lekker gegeten en zeer goede service! Top!

32. Lekker, eenvoudig, sfeervol. In tegenstelling tot veel pannenkoekenhuizen heeft deze geen mindervalidentoilet

33. W. van Haaster

Vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken

34. De pannekoeken waren niet gaar, soppig. Geen succes. Het ijs was goed maar ook niet bijzonder.
    De bediening was jong en gericht op het terras buiten maar binnen zaten ook mensen. Er kan nog een hoop verbeterd worden aan de pannekoeken.

35. De Oase

36. Het voelde goed dat de QR-code werd gecheckt. Zeer gastvrij ontvangst en heerlijk geluncht.

37. Alles was goed! Dikke 9 verdiend. Jammer dat ze alleen geen goed bier uit de Hollandse stal hebben. Denk aan Heineken, Affligem, Amstel of Bira Moretti.

38. Luciënne Jansen

Ik kom al 10 jaar eten in de Oase en was altijd tevreden, totdat Corona kwam en de Oase gesloten werd! Vreselijk! Nu is het gelukkig weer open, van binnen een complete metamorfose ondergaan. Super gezellig en sfeervol en de pannenkoeken......Subliem! Niet te overtreffen, zo heerlijk. Erg aardig personeel. Ik ben zo blij dat de Oase weer is heropend! Eerst lekker wandelen met de kleinkinderen in het bos en afsluiten met een pannenkoeken. Wat wilt een mens nog meer.

39. We moesten erg lang wachten op ons eten. We werden niet gezien door het personeel

40. Hester van Weerden

Ik kom hier al heel wat jaren. De nieuwe eigenaren hebben het binnen erg sfeervol ingericht.
    Het eten is eenvoudig doch smaakvol. Ik kom hier nog steeds graag!

41. Prettige sfeer, rustig. Bediening prima, vlot, niet opdringerig.
    Fijn dat er naast pannenkoeken ook andere lekkere zaken op t menu staan, we hebben heerlijk geluncht.

42. Jannie de Gans

Ik heb net bij jullie een paar biertjes gedronken, ik wilde een kindermenu bestellen maar dat kreeg ik niet dat is voor kinderen werd er gezegd.

43. Marjits

Vriendelijke bediening. Lunchbroodje smaakte lekker en vers. Pannenkoeken prima. Een stuk gezelliger dan de meeste pannenkoekenrestaurants in de buurt.

44. Marianne Stokmans

Het was heerlijk weer een pannenkoek te kunnen eten en wat te drinken alvorens aan een wandeling te beginnen. Dit doen wij al jaren. Ik had voor binnen gereserveerd maar het was fantastisch weer dus lekker buiten gezeten.
    En onze complimenten over de nieuwe inrichting binnen. Sfeervol en warm. Mooi opgeknapte toiletten. En de bediening was heel prettig en vriendelijk. Wij komen over niet al te lange tijd terug.

45. Vriendelijk personeel en heerlijk geluncht. Voor herhaling vatbaar!!

46. Lekker geluncht met een drankje na een mooie wandeling. Prijzen wat aan de hoge kant. Leuk speeltuintje voor de kinderen.

47. Wij waren blij met de heropening en zijn inmiddels al daar geweest. Helaas is de kwaliteit van de pannenkoeken niet meer zoals vroeger! De bediening krijgt van ons ook een 5!
    Wij bestelden bij ons 2e bezoek maar een uitsmijter. Er werd gevraagd wilt U wit of bruin brood? Wij willen graag bruin! Wat kregen wij? Juist ja, WIT brood! De serveerster maakte geen enkel excuus en bood ter compensatie geen extra drankje van het huis!
    Een teleurstelling voor ons en wij kunnen dit restaurant niet meer aanbevelen!
    Wij komen er beslist niet meer!

2,3
  48. Marina vd Veen

Lekkere pannenkoeken gegeten in een mooie omgeving. Super vriendelijke bediening.

49. Op zaterdag rond 12.00 Geweest met 6 personen, bestelling werd opgenomen 6 diverse pannenkoeken en drank, na vrij lang wachten werden er 5 gebracht, op de vraag voor poedersuiker werd naar een collega verwezen (welke?) en de zesde pannekoek kwam niet, maar wat was er dan besteld werd er gevraagd? Voor mij de laatste keer geweest (ongeïnteresseerd personeel) waardeloze zaak.

50. Gernot von Roeder, Grevenbroich

Goede dag! Bedankt voor je steun. We hebben een leuke namiddag gehad in een van de beste pannenkoekenrestaurants van Nederland!

51. B.M.N.van duynen

Buitengewoon gezellig, goede cervices, en heerlijk eten in een mooie natuurlijke en bosrijke rustige omgeving.

52. Gezellige locatie. Pannenkoeken waren voortreffelijk

53. Jet Klingeman

Zoals altijd een prima lunch.

54. Super pannenkoeken bij de Oase. Wij hebben twee kleintjes (2 en 4) en komen nogal eens in een pannenkoekenrestaurant. Die van de Oase zijn de beste van Kennemerland!

55. De pannenkoeken waren heerlijk! De bediening was erg attent en heel kindvriendelijk. We waren met 5 kleinkinderen die genoten hebben! Kleurplaten, verrassing en speelhoek was prima.

56. De pannenkoeken waren heerlijk! We hebben er alleen een uur op moeten wachten. Dat is echt te lang!

57. Marineke geljon

Gezellig buiten met kleindochter gesmuld van de soekpannekoeken.

58. pauline wapperom

Na een heerlijke wandeling op zondag 11 sept laat in de middag ploften wij neer met 6 dames bij de Oase, het terras was aardig gevuld omdat het prachtig weer was, we hebben eerst drankje gedaan, fijn dat er zoete witte wijn was, daarna pannenkoeken besteld, duurde gelukkig niet al te lang, bediening was leuk, jongeman nog niet zo lang in dienst deed zijn best en vertelde dat hij eindexamenklas zat van middelbare school en dit als bijverdienste deed, dame die ons ook hielp was ook lekker enthousiast, dus niks anders dan lof over eten, drank, bediening en accommodatie, we komen graag nog een x

59. Gezellig en lekker

60. Mijn tafelgenoten en ik hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was echt top! We werden snel bediend en men kwam een paar keer vragen of alles naar wens was. Heel beleefd en de sfeer was als altijd erg goed. Echt een aanrader voor anderen!

61. Openingstijden tot 19.30, maar we konden om 17.15 geen warme melk meer krijgen... apparaat was al schoongemaakt. Heel ongezellig als het licht op het terras steeds uitgaat en ze komen niet meer kijken of je nog wensen hebt. Bitterballen knetterhard van buiten. Kortom veel gemiste kansen.

63. Vandaag heerlijke pannenkoeken gegeten, vooral de spekpannenkoek was erg lekker. Bij het weggaan wilde ik aan de kok vragen, wat voor spek hij gebruikt had. Hij stond mij vriendelijk te woord, maar even later werd ik op zeer onplezierige wijze door de eigenaresse (??) gesommeerd om weg te gaan achter de bar. Daar lag het geld! Ja, en... daar ben ik niet ik geinteresseerd, ik wilde alleen de kok een compliment geven en een vraag stellen.
    Deze dame was mij overigens al eerder opgevallen toen zij op een botte manier onze consumpties kwam brengen en toen wij bij haar wilden bestellen, ons kortaf verwees naar een collega. De overige bediening was overigens vriendelijk.Maar pannenkoeken eten doen wij voortaan daar, waar wij vriendelijk te woord worden gestaan.

64. De plek aan de bosrand is prachtig, het oude gebouw is heel sfeervol en de bediening is vriendelijk en relaxed. De pannenkoeken waren goed gebakken maar de kaas gooide roet in het eten; een harde korst op een verder best smeuïge pannenkoek. Komt dit omdat men een heel fijn geraspte kaas gebruikt, misschien omdat dit volumineuzer oogt? Een lekker plakje gesmolten kaas zou de pannenkoeken écht lekkerder maken. Ook wat weinig champignons voor een champignon-kaas pannenkoek( hooguit twee). Voor €8,50 moet je er misschien ook niet al te veel van verwachten, maar ik zou graag 2 euro meer betalen voor een pannenkoek die de bovengenoemde bezwaren niet heeft.

65. Herfstpannenkoek met ragout is aan te bevelen!

66. Hilde Hopman

Gisteravond met 14 personen na een fijne wandeling van super lekkere pannenkoeken genoten! Heerlijk buiten gezeten, inmiddels (we begonnen 17:30) wel in de schaduw. De bediening was vlot en vriendelijk. We kregen twee tafels naast elkaar, omdat er niet met de tafels geschoven kan worden (zijn verankerd). Al met al echt geslaagd en dat voor een prima prijs : pannekoek, 2 tot 3 drankjes en fooi 15 euro pp

67. Nooit geweten dat je kaas kunt meebakken op een pannekoek. Heerlijk! Ipv gesmolten kaas krijg je een lekkere knapperige laag kaas over de pannekoek. We kregen overigens wel gewoon een klein glaasje water bij de espresso maar voor een kannetje moesten we wel 1,50 betalen. Wat ik niet echt vreemd vond. Waar kun je nog uitgebreidt uit eten met z'n 2en voor net iets meer dan 20 euro. Dit gaan we snel eens over doen.

68. Druk bezocht plekje, kleine binnen ruimte, maar wel heel gezellig, na duinenwandeling...
    Personeel vriendelijk, pannenkoeken heerlijk en we hoefden niet lang te wachten op het eten!
    Echte aanrader!

69. Vandaag, na een prachtige wandeling, pannenkoeken gegeten: pannenkoek met spek was goed, maar heeft u de PANNENKOEK MET KAAS! Wel eens gegeten? Moet u vooral doen: u krijgt een versteende pannenkoek, niet om door te komen. Bij navraag blijkt het altijd zo te zijn als je geraspte kaas gebruikt, nooit geweten en ik bak al heel lang pannenkoeken. Volgens mij is er met een vlammenwerper overheen gegaan en daarna iets van beschuitkruim op gedaan en dat voor € 6,50. Daarnaast een pilsje in een wijnglas: € 2,20.

U begrijpt, hier komen wij nooit meer...........................

70. Nooit geweten dat je in een pannekoekenrestaurant zulke voortreffelijke goed gevulde erwtensoep kon eten, rij hier voortaan graag voor om. Echt een aanrader.

71. Gisteren, 23 augustus, wilden wij een versnapering gebruiken op het terras in De Oase.
    Een dubbele espresso (met een klein glaasje water) en twee pannekoeken.
    Tot m'n stomme verbazing en ergernis zag ik later op de kaart dat voor het glaasje kraanwater maar liefst een Euro wordt berekend!
    Na dit nog even te hebben geverifieerd bij de ober bleek dit inderdaad het geval.
    Voor mij meer dan reden genoeg om op te stappen, zonder de espresso te hebben gedronken en zonder pannekoek te hebben genuttigd.
    Als de horeca(ffer) niet wil begrijpen dat een glaasje water bij een espresso een serviceartikel is, draait hij wat mij betreft nul omzet.
    Me laten oplichten kan ik altijd nog. Mijden deze tent.

72. Leuk en gezellig binnen met speelgoed uit grootmoeders tijd uitgestald. Beschut terras buiten, met schaduw en zon. Kleine speeltuin. Drukke parkeerplaats, dus vroeg komen. En natuurlijk onovertroffen duingebied achter de hand.

73. Uitstekende pannekoeken !
    Beste id regio.