Pannenkoekenhuis de Oase in Vogelenzang

Op het parkeerterrein van het wandelgebied

Uitzonderingen

• 1ste Pinksterdag – 5 jun

1305219811 83
1461922139 69
1522861933 81

1. Goede kwaliteit Pannekoeken. Bediening is uiterst vriendelijk en de speeltuin is vernieuwd.

2. Wim Eggink

Prima sfeer; wij waren verlaat I.v.m file rond de keukenhof, keuken is langer open gebleven voor ons. Eten prima verzorgd en op smaak. Helemaal top is ook de bediening.

3. Lekker gegeten en zeer goede service! Top!

4. Lekker, eenvoudig, sfeervol. In tegenstelling tot veel pannenkoekenhuizen heeft deze geen mindervalidentoilet

5. Jolanda van der Lee

Eten was heerlijk, het personeel is super vriendelijk en gastvrij.
    En voor kinderen is er een leuke speeltuin.

6. Lekkere pannenkoeken in een leuke ambiance

7. M. van Zanten

Wij komen al wel 50 jaar af en toe in het Pannenkoekenhuis de Oase.
    Zij hadden voor ons de heerlijkste pannenkoeken.
    Met de overname dachten wij: "Oh daar gaan onze pannenkoeken" maar nee. Ze zijn nog steeds geweldig en de service is uitmuntend. Wij hebben genoten, Heel handig, ze zijn wat later open.

8. W. van Haaster

Vriendelijke bediening en heerlijke pannenkoeken

9. De pannekoeken waren niet gaar, soppig. Geen succes. Het ijs was goed maar ook niet bijzonder.
    De bediening was jong en gericht op het terras buiten maar binnen zaten ook mensen. Er kan nog een hoop verbeterd worden aan de pannekoeken.

10. De Oase

11. Het voelde goed dat de QR-code werd gecheckt. Zeer gastvrij ontvangst en heerlijk geluncht.

12. Alles was goed! Dikke 9 verdiend. Jammer dat ze alleen geen goed bier uit de Hollandse stal hebben. Denk aan Heineken, Affligem, Amstel of Bira Moretti.

13. Luciënne Jansen

Ik kom al 10 jaar eten in de Oase en was altijd tevreden, totdat Corona kwam en de Oase gesloten werd! Vreselijk! Nu is het gelukkig weer open, van binnen een complete metamorfose ondergaan. Super gezellig en sfeervol en de pannenkoeken......Subliem! Niet te overtreffen, zo heerlijk. Erg aardig personeel. Ik ben zo blij dat de Oase weer is heropend! Eerst lekker wandelen met de kleinkinderen in het bos en afsluiten met een pannenkoeken. Wat wilt een mens nog meer.

14. We moesten erg lang wachten op ons eten. We werden niet gezien door het personeel

15. Hester van Weerden

Ik kom hier al heel wat jaren. De nieuwe eigenaren hebben het binnen erg sfeervol ingericht.
    Het eten is eenvoudig doch smaakvol. Ik kom hier nog steeds graag!

16. Prettige sfeer, rustig. Bediening prima, vlot, niet opdringerig.
    Fijn dat er naast pannenkoeken ook andere lekkere zaken op t menu staan, we hebben heerlijk geluncht.

17. Jannie de Gans

Ik heb net bij jullie een paar biertjes gedronken, ik wilde een kindermenu bestellen maar dat kreeg ik niet dat is voor kinderen werd er gezegd.

18. Marjits

Vriendelijke bediening. Lunchbroodje smaakte lekker en vers. Pannenkoeken prima. Een stuk gezelliger dan de meeste pannenkoekenrestaurants in de buurt.

19. Marianne Stokmans

Het was heerlijk weer een pannenkoek te kunnen eten en wat te drinken alvorens aan een wandeling te beginnen. Dit doen wij al jaren. Ik had voor binnen gereserveerd maar het was fantastisch weer dus lekker buiten gezeten.
    En onze complimenten over de nieuwe inrichting binnen. Sfeervol en warm. Mooi opgeknapte toiletten. En de bediening was heel prettig en vriendelijk. Wij komen over niet al te lange tijd terug.

20. Vriendelijk personeel en heerlijk geluncht. Voor herhaling vatbaar!!

21. Lekker geluncht met een drankje na een mooie wandeling. Prijzen wat aan de hoge kant. Leuk speeltuintje voor de kinderen.

22. Wij waren blij met de heropening en zijn inmiddels al daar geweest. Helaas is de kwaliteit van de pannenkoeken niet meer zoals vroeger! De bediening krijgt van ons ook een 5!
    Wij bestelden bij ons 2e bezoek maar een uitsmijter. Er werd gevraagd wilt U wit of bruin brood? Wij willen graag bruin! Wat kregen wij? Juist ja, WIT brood! De serveerster maakte geen enkel excuus en bood ter compensatie geen extra drankje van het huis!
    Een teleurstelling voor ons en wij kunnen dit restaurant niet meer aanbevelen!
    Wij komen er beslist niet meer!

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  23. Marina vd Veen

Lekkere pannenkoeken gegeten in een mooie omgeving. Super vriendelijke bediening.

24. Op zaterdag rond 12.00 Geweest met 6 personen, bestelling werd opgenomen 6 diverse pannenkoeken en drank, na vrij lang wachten werden er 5 gebracht, op de vraag voor poedersuiker werd naar een collega verwezen (welke?) en de zesde pannekoek kwam niet, maar wat was er dan besteld werd er gevraagd? Voor mij de laatste keer geweest (ongeïnteresseerd personeel) waardeloze zaak.

25. Gernot von Roeder, Grevenbroich

Goede dag! Bedankt voor je steun. We hebben een leuke namiddag gehad in een van de beste pannenkoekenrestaurants van Nederland!

26. B.M.N.van duynen

Buitengewoon gezellig, goede cervices, en heerlijk eten in een mooie natuurlijke en bosrijke rustige omgeving.

27. Gezellige locatie. Pannenkoeken waren voortreffelijk

28. Jet Klingeman

Zoals altijd een prima lunch.

29. Super pannenkoeken bij de Oase. Wij hebben twee kleintjes (2 en 4) en komen nogal eens in een pannenkoekenrestaurant. Die van de Oase zijn de beste van Kennemerland!

30. De pannenkoeken waren heerlijk! De bediening was erg attent en heel kindvriendelijk. We waren met 5 kleinkinderen die genoten hebben! Kleurplaten, verrassing en speelhoek was prima.

31. De pannenkoeken waren heerlijk! We hebben er alleen een uur op moeten wachten. Dat is echt te lang!

32. Marineke geljon

Gezellig buiten met kleindochter gesmuld van de soekpannekoeken.

33. pauline wapperom

Na een heerlijke wandeling op zondag 11 sept laat in de middag ploften wij neer met 6 dames bij de Oase, het terras was aardig gevuld omdat het prachtig weer was, we hebben eerst drankje gedaan, fijn dat er zoete witte wijn was, daarna pannenkoeken besteld, duurde gelukkig niet al te lang, bediening was leuk, jongeman nog niet zo lang in dienst deed zijn best en vertelde dat hij eindexamenklas zat van middelbare school en dit als bijverdienste deed, dame die ons ook hielp was ook lekker enthousiast, dus niks anders dan lof over eten, drank, bediening en accommodatie, we komen graag nog een x

34. Gezellig en lekker

35. Mijn tafelgenoten en ik hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was echt top! We werden snel bediend en men kwam een paar keer vragen of alles naar wens was. Heel beleefd en de sfeer was als altijd erg goed. Echt een aanrader voor anderen!

36. Openingstijden tot 19.30, maar we konden om 17.15 geen warme melk meer krijgen... apparaat was al schoongemaakt. Heel ongezellig als het licht op het terras steeds uitgaat en ze komen niet meer kijken of je nog wensen hebt. Bitterballen knetterhard van buiten. Kortom veel gemiste kansen.

38. Vandaag heerlijke pannenkoeken gegeten, vooral de spekpannenkoek was erg lekker. Bij het weggaan wilde ik aan de kok vragen, wat voor spek hij gebruikt had. Hij stond mij vriendelijk te woord, maar even later werd ik op zeer onplezierige wijze door de eigenaresse (??) gesommeerd om weg te gaan achter de bar. Daar lag het geld! Ja, en... daar ben ik niet ik geinteresseerd, ik wilde alleen de kok een compliment geven en een vraag stellen.
    Deze dame was mij overigens al eerder opgevallen toen zij op een botte manier onze consumpties kwam brengen en toen wij bij haar wilden bestellen, ons kortaf verwees naar een collega. De overige bediening was overigens vriendelijk.Maar pannenkoeken eten doen wij voortaan daar, waar wij vriendelijk te woord worden gestaan.

39. De plek aan de bosrand is prachtig, het oude gebouw is heel sfeervol en de bediening is vriendelijk en relaxed. De pannenkoeken waren goed gebakken maar de kaas gooide roet in het eten; een harde korst op een verder best smeuïge pannenkoek. Komt dit omdat men een heel fijn geraspte kaas gebruikt, misschien omdat dit volumineuzer oogt? Een lekker plakje gesmolten kaas zou de pannenkoeken écht lekkerder maken. Ook wat weinig champignons voor een champignon-kaas pannenkoek( hooguit twee). Voor €8,50 moet je er misschien ook niet al te veel van verwachten, maar ik zou graag 2 euro meer betalen voor een pannenkoek die de bovengenoemde bezwaren niet heeft.

40. Herfstpannenkoek met ragout is aan te bevelen!

41. Hilde Hopman

Gisteravond met 14 personen na een fijne wandeling van super lekkere pannenkoeken genoten! Heerlijk buiten gezeten, inmiddels (we begonnen 17:30) wel in de schaduw. De bediening was vlot en vriendelijk. We kregen twee tafels naast elkaar, omdat er niet met de tafels geschoven kan worden (zijn verankerd). Al met al echt geslaagd en dat voor een prima prijs : pannekoek, 2 tot 3 drankjes en fooi 15 euro pp

42. Nooit geweten dat je kaas kunt meebakken op een pannekoek. Heerlijk! Ipv gesmolten kaas krijg je een lekkere knapperige laag kaas over de pannekoek. We kregen overigens wel gewoon een klein glaasje water bij de espresso maar voor een kannetje moesten we wel 1,50 betalen. Wat ik niet echt vreemd vond. Waar kun je nog uitgebreidt uit eten met z'n 2en voor net iets meer dan 20 euro. Dit gaan we snel eens over doen.

Eén vorige recensie
  43. Druk bezocht plekje, kleine binnen ruimte, maar wel heel gezellig, na duinenwandeling...
    Personeel vriendelijk, pannenkoeken heerlijk en we hoefden niet lang te wachten op het eten!
    Echte aanrader!

44. Vandaag, na een prachtige wandeling, pannenkoeken gegeten: pannenkoek met spek was goed, maar heeft u de PANNENKOEK MET KAAS! Wel eens gegeten? Moet u vooral doen: u krijgt een versteende pannenkoek, niet om door te komen. Bij navraag blijkt het altijd zo te zijn als je geraspte kaas gebruikt, nooit geweten en ik bak al heel lang pannenkoeken. Volgens mij is er met een vlammenwerper overheen gegaan en daarna iets van beschuitkruim op gedaan en dat voor € 6,50. Daarnaast een pilsje in een wijnglas: € 2,20.

U begrijpt, hier komen wij nooit meer...........................

45. Nooit geweten dat je in een pannekoekenrestaurant zulke voortreffelijke goed gevulde erwtensoep kon eten, rij hier voortaan graag voor om. Echt een aanrader.

Eén vorige recensie
  46. Gisteren, 23 augustus, wilden wij een versnapering gebruiken op het terras in De Oase.
    Een dubbele espresso (met een klein glaasje water) en twee pannekoeken.
    Tot m'n stomme verbazing en ergernis zag ik later op de kaart dat voor het glaasje kraanwater maar liefst een Euro wordt berekend!
    Na dit nog even te hebben geverifieerd bij de ober bleek dit inderdaad het geval.
    Voor mij meer dan reden genoeg om op te stappen, zonder de espresso te hebben gedronken en zonder pannekoek te hebben genuttigd.
    Als de horeca(ffer) niet wil begrijpen dat een glaasje water bij een espresso een serviceartikel is, draait hij wat mij betreft nul omzet.
    Me laten oplichten kan ik altijd nog. Mijden deze tent.

47. Leuk en gezellig binnen met speelgoed uit grootmoeders tijd uitgestald. Beschut terras buiten, met schaduw en zon. Kleine speeltuin. Drukke parkeerplaats, dus vroeg komen. En natuurlijk onovertroffen duingebied achter de hand.

48. Uitstekende pannekoeken !
    Beste id regio.