Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Voerendaal verdeeld zijn.

Edward Dolman

Na een hartelijke en spontane ontvangst door de gastvrouw genoten van onze aperitief bij de open haard. Bij de keuze van het menu bleek het geen probleem een gerecht te vervangen door een gerecht van de kaart. De tafels zijn met zorg en smaakvol gedekt en de stoelen zitten zeer prettig.

De gerechten zijn verfijnd en smakelijk met prominente Italiaanse inslag.

Kortom we hebben genoten en gaan zeker nog een keer terug.

Slecht, ongezellig. Ga er nooit meer heen.

Heel lang wachten op je drankje. Heel lang wachten op je eten. Hele hoge prijs voor karaf "leidingwater", 8, - euro! ' Wat volgens de "mevrouw" Spa Blauw was maar dan hadden we wel een dichte fles gekregen lijkt mij. En eten was redelijk. Ik hoop inderdaad ook dat de Smaakpolitie hier eens langs gaat.

Het enige positieve was de jongen die alles rondbrengt. Eigenaresse snapt het niet met haar 42 jaar ervaring.

Geen aanrader, wegblijven daar!

Wederom voortreffelijk gegeten, heerlijke verfijnde italiaanse gerechten. Ook de wijnen en de zelfgemaakte limoncello zijn heerlijk. Hele hartelijke gastvrouw. Aanrader voor degene die kwaliteit weten te waarderen. Wij komen hier zeker vaker terug.

Schandalig! Dat zo iets de naam restaurant heeft. "Sluiten die handel" Dat social deal zaken doet met dit krot. Het is me een raadsel. Ze verliezen hun geloofwaardigheid en ze doen er niets aan! De meeste gasten klagen en zijn niet tevreden, ik ook niet, maar ze blijven vouchers verkopen. Je wordt er echt over te tafel getrokken. Dit is oplichters in het binnenland. Ik zou een heel verhaal kunnen vertellen maar het is met te min om daar nog verder over te schrijven. Jammer dat de smaakpolitie dit restaurant gemist heeft. En het een gevaar voor de volkgezondheid is om daar te eten, kijk maar eens in de keuken of de maden in de tuin, dan weet je genoeg. Brrrrr… Wie dit gelezen heeft en zich toch niet laat ompraten en eigenwijs is en daar gaat eten, moet niet gaan klagen, je bent gewaarschuwd…

6. Chinees-Indisch Voerendaal

Knus restaurant goede bediening, heel aardig. Prijs en kwaliteit meer dan goed, heerlijk vers eten.

René Damoiseaux

Gisteravond heerlijk gegeten bij Convives. Verse producten en eerlijke pure gerechten. Zeker aanrader om terug te komen.

8. Chinees-Indisch Voerendaal

Onvriendelijke / ongeïnteresseerde eigenaresse. Weekmenu genommen: duur in vergelijking met hoeveelheid, eten was lauw warm, vlees kurkdroog… bah. Wie het eten hier goed beoordeelt heeft nog nooit in een goed Chin. Restaurant gegeten.

Zijn een week later een ander Chin. Restaurant wezen proberen en we kunnen zeggen dat prijs/kwaliteit hier zeer veel beter is.

Zo'n specialiteiten restaurant dat zelfs de menukaart speciaal was. Wat getypte velletjes met de melding niet meer dan 3 verschillende gerechten te bestellen want anders kan de keuken het niet aan. De binnenkomst was wel speciaal. Geen klanten en geen heerlijke geur van de anders zo geurige Italiaanse keuken. Zeer karig gedekte tafel. Geen bloemetje, geen peper- en zoutstel. Geen heerlijke Italiaanse muziek.
    Nooit meer. Het eten zal zeker goed zijn maar de sfeer en het aanbod hebben ons doen besluiten niet te blijven.

Eric van dijk

Aan het fietsen met de e-bike in Limburg. Bij Voerendaal de accu leeg. Nergens op te laden, totdat ik bij de koffiemuuele kwam. Stoelen opzij en ik mocht de fiets binnen zetten om hem te laden (mijn accu kan er niet af). Daar wat gegeten, en lekker ook. Echt een aanrader deze zaak, ligt aan een gezellig pleintje en erg vriendelijke bediening.

A

Slecht, 1 kop koffie en na 1,5 niet vragen of men nog wat te drinken wilde....het eten waren ze vergeten door te geven....en het was nog niet eens druk!

12. Chinees-Indisch Voerendaal

Wat een ongelooflijke rotzooi. Niet te doen. Loempia: geen enkele smaak, magnetron naverwarmd, droog. Daarna eenpersoonsmenu babi pangang (louter vet en knoor) en nasi (droge magnetron opgewarmd vogelzangzaad), muf. Bah!!!!

Beste friterie uit de omgeving! Niet alleen de beste frietjes maar ook lekkere schotels.

Vroeger gingen we altijd hier naar toe, de frieten waren gewoon erg goed. Nu,met een nieuwe machine?, zijn de frieten niet echt top meer. Ook worden er meer fouten gemaakt. En frieten nog een keer extra bakken is niet goed. Jammer

Jammer dat je vaak lang moet wachten, het zou handig zijn als je kon bellen, maar nergens een telefoonnummer te bekennen. En wat in het telefoonboek staat klopt niet, kleine moeite om dit op de site te zetten. Je kunt wel e-mailen, maar ik bel liever om te bestellen...

Waardeloos!!!!
    Hadden gereserveerd omdat we spaarkaart van AH hadden. Ongezellige, kale 'zaal'. totaal geen sfeer.
    We zaten al een kwartier te wachten. Hadden nog geen kaart en nog geen drankjes opgenomen. Zelf om kaart gevraagd, weer 10 min later kwam de mevrouw ons vertellen wat we kregen: 1 schaal verschillende voorgerechten, 1 schaal met 4 verschillende hoofdgerechten. Dus ik zei dat we graag de kaart wilden zien voor de (geselecteerde) gerechten, dat dat de 'regels waren' vd actie. Daarop zei de mevrouw dat dat niet ging met zoveel reserveringen blabla (het was niet heel druk, maar er stond maar 1 persoon in de keuken en mevrouw zelf deed de bediening).
    Daarop zijn we opgestaan en elders gaan eten. Heel jammer en niet zoals afgesproken!
    Zonde vd rit naar voerendaal vanuit Kerkrade!
    Klanten die ons op zagen staan, zeiden dat dat een verstandige keuze was.
    Mevrouw was er niet blij mee dat we gingen. Wij achteraf zeker wel, na meerdere (zeer slechte) recensies te hebben gelezen.

Voor het 2e jaar op rij, genoten we hier van ons kerstdiner. Het prestigemenu en zeer goede prijs, de inhoud overstijgt alweer onze verwachtingen. We hebben heerlijk genoten van lekkere gerechten, perfect bijpassende wijnen in sfeervolle kerstdecor met Topservice. Wij komen graag terug. Een aanrader!

18. Chinees-Indisch Voerendaal

Al wat keren hier geweest, maar vaak alleen maar omdat het makkelijk afhalen was en je kon pinnen.
    Eten hier was niet geheel warm. Eigenaresse is niet de vriendelijkste, was tijdens het opnemen van de bestelling drukker met de whatsapp dan met de klant. Al vaker gezegd hier niet meer terug te komen, maar volgende keer wordt het echt elders hoor!!

Vandaag dachten we gezellig te gaan eten met onze familie, Dus om 18.00 gereserveerd in restaurant Grieks Restaurant Korfu Voerendaal. Toen we binnen kwamen was het Restaurant helemaal leeg, dit gaf ons al een vreemd gevoel. Toen we eenmaal met ons groepje van 19 man aan tafel zaten kwam de eigenaresse ons vragen wat we wilden eten, dat was erg moeilijk voor de vrouw ze overhandigde haar notitie blokje al snel aan Marco omdat het haar allemaal te lastig was om de bestellingen van de kinderen op te nemen. Toen Marco klaar was met het opnemen van de bestelling van de kinderen nam ze de regie weer zelf in handen toen deze bestellingen haar ook te moeilijk werden (gewoon menu's van de normale kaart) kreeg ik een snauw van haar omdat we niet het eten in grote kommen op tafel wilden, maar gewoon een netjes opgemaakt bord.

Na drie kwartier te hebben gewacht kwam eindelijk het eten, helaas was dit alleen het eten van de kinderen een miezerig beetje gyros met wat frietjes en tzaziki. Toen we vroegen voor wat mayonaise voor de kinderen kregen we te horen dat ze dat niet hadden. Het eten was niet echt warm en de smaak was allerminst lekker te noemen. Na hierna netjes weer drie kwartier te hebben gewacht kwam dan eindelijk het eten van de volwassenen. Dit was echter nog smeriger dan het eten van de kinderen. Souvlaki was rauw en koud, gyros ronduit smerig en de frieten leken wel vet staafjes zacht en druipend. Al het andere eten was ook slecht, totaal geen smaak en maar gewoon op het bord gesmakt.

Toen ze vroeg of het eten naar wens was en wij aangaven dat het niet was wat we verwachten stoomde ze boos de keuken in zonder een enkele reactie richting ons. We hebben besloten om het niet te eten zo erg. Toen ik haar aansprak om te zeggen dat we wilden gaan en niet van plan waren om hier de volledige prijs voor te betalen vloog ze mij erg agressief aan en begon te dreigen dat ze de politie zou bellen. We hebben haar verteld dat we hier graag op wilden wachten en hebben dat ook gedaan, de kids netjes naar buiten laten gaan met de dames en idd ze belde de politie om die te vertellen dat we agressief waren. Maar goed binnen een minuut of 10 waren ze er met minimaal 3 wagens en 6 politieagenten. Na buiten ons verhaal te hebben gedaan, weer naar binnen om met de eigenaresse te praten. Helaas was deze niet voor rede vatbaar. Na een half uur wikken en wegen met de politie zelf maar aangeboden om haar €100 te betalen voor onkosten en drank, dit wilde de vrouw niet accepteren ze wilde de volle €244. Zo erg dat ze ook de politie op een erg aggressive manier aansprak. Op dit moment heeft de politie besloten dat we het pand mochten verlaten zonder te betalen of ze dit nu goed vond of niet, omdat ze niet wilde meewerken. Hier eten we dus nooit meer en we raden het dan ook iedereen ten sterkste af. Kortom dit was weer eens een zeer aparte 2e kerstdag.

We waren net vijf minuten binnen met ons zoontje en hij zat netjes stil in een stoeltje, en toen kregen we al een enigszins verontwaardigde vraag of we geen speelgoed hadden meegenomen voor ons zoontje. Ook kregen we opmerkingen over de wandelwagen op een niet te vriendelijke manier.
    Verder is er maar 1 kinderstoeltje in het hele restaurant..
    Toen ons nichtje van 2,5 jaar haar benen even wilde strekken, nadat ze al ruim een uur braaf stil in haar (eigen meegenomen) stoeltje zat, kreeg Mn zwager de wind van voren dat ze moest blijven zitten.
    Zeer vreemde opmerkingen van de gastvrouw. Ze heeft vast geen kinderen of ze heeft een hekel aan andermans kinderen. Wij komen hier nooit meer terug!.

Ik was in shock, kom hier vaak, mooi terras, schitterend uitzicht, top bediening, en voor een "hapje" prima. Dat hapje vanavond, 44 euro, belachelijk...

Ik eet regelmatig buiten de deur, onlangs bij een concurrent, beslist een andere categorie. Heerlijk, apart eten... Goedkoper dan deze avond.

Dus Bernardushoeve, leuk voor een tussenstop, kopje koffie etc. Maar eten... ze zijn geen Sterrentent en bizar duur

Lex van Weert

Bestelling was nasi met saté en bami met babi pangang

De nasi was papperig gaar, bevatte geen enkele groenten of vlees en smaakte naar gewelde groenten uit 'n pakje en ketjap.
    De kipsaté kwam overduidelijk uit de frituurpan en was droog. De satésaus was wel erg lekker

De bami was erg vet, bevatte ook geen groenten of vlees en smaakte verder precies als de nasi (uit 'n pakje) alleen wat zouter.
    De pangangsaus was lekker, alleen het vlees was taai en kurkdroog en de atjar enigzins verlept.

We zijn vaste klanten en vragen ons af of er wellicht 'n nieuwe kok in dienst is, want dit zijn we niet gewend.

erg jammer

Het was al een aantal jaar geleden dat we hier waren gaan eten. Schandalig eigenlijk. Want iedereen die van de échte Italiaanse keuken houdt moet hier eens gaan eten. De bediening is spontaan en professioneel. De inrichting is niet echt Italiaans, zoals de meeste zijn ingericht. Echter wat meer kunstzinnig. Het eten is zonder meer voortreffelijk. Verse ingrediënten, zonder veel ingewikkelde liflafjes, maar absoluut smakelijk. Als voorgerecht had ik een salade met coquilles en garnalen. Zalig! Perfect gegaard en heel goed op smaak. Als tussengang een tagliatelle met bospaddestoelen en truffel. Heerlijk! Het hoofdgerecht een runderbavette. In combinatie met de verse groenten een streling voor de tong. Als nagerecht had ik een vijftal heerlijke Italiaanse kazen die zonder meer lekker waren. Convives is en blijft voor mij het beste Italiaanse restaurant in Zuid-Limburg. Waar de prijs-kwaliteitsverhouding ook nog eens perfect is.

G Beckers

Mooi restaurant, goede service en kind vriendelijk.

25. Chinees-Indisch Voerendaal

Gewoon een super restaurant. Woon zelf in Heerlerheide, ga altijd naar Voerendaal voor mijn Chinees. Leuke, gezellige mensen, kom er al jaren en het eten is super.

Nik Wessing

Heel lekker gegeten en een zeer goede bediening.

rooijackers

Goed en lekker eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel, goede service. Voor herhaling vatbaar.

Roy en Monique

Heel gastvrij ontvangen en heel lekker gegeten. Kortom voor herhaling vatbaar.

Vanavond met vrienden voor het eerst daar gegeten. Het was overheerlijk, heel vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar.

henk burgers

Vanmorgen met 4 wielren-vrienden hier terechtgekomen tijdens onze wielertocht door het prachtige Zuid Limburgse land. Ondanks het feit dat de zaak vol zat met lunchende mensen werd er toch een tafeltje voor ons vrijgemaakt. Klasse service met een brede 'smile'. Uitstekend kopje koffie met heerlijk gebak.