Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlodrop verdeeld zijn.

Een eenvoudige doch zeer goede keuken met smakelijke gerechten tegen een zeer betaalbare prijs en supervriendelijke en attente bedienende medewerksters.

2. Internationaal Vlodrop

Jammer. Te veel smaken. Heel veel is niet altijd goed.

Opnieuw weer heel lekker gegeten tegen vriendelijke prijzen en met een super vriendelijke bediening.

Wij komen zeer regelmatig in het bar/restaurant van het Boshotel. Het eten is de laatste maanden serieus verbeterd. Onze complimenten daarvoor! Vriendelijk personeel.

Donderdag 24 mei heerlijke lunch mooie zaak vlotte leuke bediening waar voor je geld!

Familie Jekel

Op moederdag, met 4 volwassenen en 1 kind, heerlijk gegeten.
    De asperge -kaart is zeer aan te bevelen!
    Leuke sfeer en super vriendelijk personeel.
    Het enige minpuntje, was het weer.
    Omdat het bijna de hele dag heeft geregend, kon onze kleinzoon niet in de speeltuin spelen.
    Maar ook die is erg leuk, als het goed weer is.
    Dit alles, in een mooie omgeving, maakt een bezoek meer dan waard.

Jack Vroemen

Nog steeds een geweldig restaurant met super vriendelijke eigenaren en personeel.
    Kom er nu al jaren en nog steeds verheug ik mij op een etentje bij St. Ludwig.

Nog altijd een uitstekend adres om goed te kunnen eten tegen betaalbare prijzen. Funktionele inrichting maar met erg vriendelijke en attente bediening.

Op een niet al te warme dag met onze dochter een ijsje gegeten. Eerst werden we in het Duits aangesproken, terwijl we toch in Nederland zijn. Personeel spreekt geen Nederlands! Ik wel Duits, maar in Nederland verwacht ik mijn eigen taal te kunnen spreken. Toen we in de lege tent gingen zitten, werden we naar buiten gestuurd, ons ijs was niet duur genoeg om binnen te mogen eten... moesten in een hoekje op een houten bank gaan zitten! Toen we dat uiteraard niet deden bleef die vrouw ons continu kwaad aankijken.
    Achteraf heb ik meerdere mensen gesproken die dezelfde ervaring hadden. Alleen met een coupe mag je gaan zitten, een beker met 5 bollen is niet voldoende voor een zitplaats.
    Kortom, een afrader.

Jack Coenen

Heerlijk gegeten! Goede service.
    Gezellig terras.

12. Internationaal Vlodrop

Onlangs weer gegeten in deze zaak aan de grens in Rothenbach, onvriendelijke bediening, afspraken over menues niet nagekomen maar de diverse gerechten waren smakelijk en goed. Jammer, maar een volgende keer beter???

Sinds kort een gelateria met uitstekende ijssoorten tegen betaalbare prijzen. Keurige zaak waar hygiëne hoog in het vaandel staat.!!
    Vriendelijke ijsverkoper en eenvoudig leuk terras!

Telkens weer heerlijk eten in een eenvoudige ambiance met uiterst vriendelijke en attente bedienende medewerkers. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Van harte aan ter bevelen.

Bert van Landeghem

Ga er geregeld eten met familie en vrienden. Altijd echt spontane hartelijkheid en geen gejaagde gangen. Men kan er op zijn gemak, comfortabel en goedkoop lekker eten!!

Ditmaal een vriendelijke bediening en smakelijke ijscoupe tegen vriendelijke prijzen!

Al vele jaren en nog steeds een gezellig restaurant waar men eerlijke spijzen bereidt tegen betaalbare prijzen. De bediening is ook altijd dik in orde. Een adres om aan te bevelen.

Een prachtig terras waar je heerlijk kunt genieten van creatieve ijscoupes... maar helaas laat de bediening veel te wensen over: onvriendelijk en enigszins nors! Jammer, maar misschien veranderen ze hier iets aan.

Julia Welters

Super gezellig was het weer op het overvolle terras van de Huifkarhoeve in Vlodrop.
    Entertainer Jan van Kempen heeft er weer voor gezorgd, met zijn geweldige muziek, dat iedereen het naar zijn zin had. Bij goed weer zal hij op 7 augustus daar weer spelen en dan ben ik weer van de partij.
    Julia Welters.

20. Internationaal Vlodrop

Gisteren met velen samen gegeten in de Hoeskamer: smakelijk, vers bereide gerechten van/met vis en vlees, gebakken aardappels, frites, groenten variaties, soep, ijs en koffie in een gezellige omgeving, uiterst attente en vriendelijke bediening. Betaalbare prijzen!!
    Een aanrader

Jo Leurs

Vorige week wezen eten bij dit mooie restaurant hotel. Eerst op het terras gezeten in het heerlijk beginnend zonnetje. Goed verwend geworden door de jonge bediening. Perfect geregeld. De jonge man op het terras en de jonge dame bracht de drankjes. Uitstekend.
    De avond was minder, een meneer had duidelijk de leiding. De jongeman werd gecorrigeerd bij veel dat hij deed. De meneer wat al langere tijd werkzaam was in het hotel maakte flauwe grappen, soms een tikkeltje te grof. Was jammer. Het eten daarentegen heerlijk!!
    Ons zien jullie zeker terug!

22. Internationaal Vlodrop

Gisteren met zijn tweetjes heerlijk gegeten in een leuke en gezellige omgeving en uitstekende bediening: soep, vispotje met frites, gebakken aardappelen en lekker aangemaakte salade. De afsluitende koffie was eveneens dik in orde.
    Van harte aan te bevelen.

Steeds weer een prima adres waar het heerlijk eten is en de bediening ook heel goed is. Lekkere gerechten, altijd gezellig en nog steeds betaalbaar. Een aanrader wat ons betreft.

24. Internationaal Vlodrop

Onlangs van een smakelijke lunch genoten in een gezellige omgeving en tegen betaalbare prijzen en met een meer dan goede bediening.

25. Internationaal Vlodrop

Heerlijk gegeten met niet te veel poespas voor een goede prijs. Prima service en gezellige huiselijke sfeer.

Familie Theunissen - St. Joost

Op een regenachtige middag in het bosrijk Vlodrop. Het was redelijk druk in het restaurant en ondanks dat was de service goed.

Het eten heerlijk, een zeer goed gevulde groentesoep in de terrine, 2 soorten aardappelen, diverse soorten warme groenten en salade. De bief van de haas was top! Mals, rood en sappig zoals het hoort!

Heerlijke middag voor een aangename prijs en een dikke pluim voor de gastvrouw en -heer.

Een aanrader om terug te komen!

Een paar dagen geleden in de middagpauze op het mooie en door gezellige parasols overschaduwde terras een eenvoudige lunch gebruikt: koffie en fris was in orde. Brood goed en smakelijk, maar de kroketten waren wederom tegenvallend: weinig vlees en veel te vet! Bedienende medewerkers erg attent en goed verzorgd!

Fam. Munnichs, Maasbracht

Vanavond, 20 mei, voor de zoveelste keer kunnen genieten van een heerlijk, compleet menu. Fijne en vriendelijke bediening door gastvrouw. Bedankt Carola. Tot de volgende keer.

29. Internationaal Vlodrop

De Hoeskamer

Steeds weer heerlijk eten tegen betaalbare prijzen en in een gezellige functionele omgeving waar bovendien de bedienende personen zeer vriendelijk en voorkomend zijn!