't Smoske in Vlissingen

1332027717 79
1339196956 73
1403720107 81
1496920214 80

1. De beste broodjeszaak zaak in Vlissingen, altijd super veel keuze! Echt een aanrader.

2. Altijd lekkere broodjes!

3. Ging om kwart voor 6 nog een broodje halen op locatie Bankert. Dit werd niet erg op prijs gesteld naar mijn idee.. Kreeg alleen nog keus uit enkele salades en aangezien ik erge trek had heb ik maar kipkerrie salade genomen. Broodje werd door een chagerijnige mevrouw op de toonbank gekwakt en er kon geen glimlachje af.

4. Hebben heerlijke broodjes maar als je om 5 voor 6 nog wat wilt bestellen wordt je gewoon de deur gewezen bij Smos Boulevard Bankert, heel erg jammer..

5. Gisteren een heerlijk broodje preparé gekregen. Er wordt met een flinke ploeg mensen echt alles aan gedaan om de heerlijkste Belgische verse broodjes te maken. Een heerlijk bedrijf met heerlijke mensen en broodjes.

6. Al vele jaren haal ik hier met plezier broodjes op. Ze worden 'achter de schermen' bereid en ingepakt, zodat je thuis bij het uitpakken pas ziet wat de producten bevatten. Zo neem ik ook regelmatig een broodje smos met kaas mee, bestemd voor een vegetarisch persoon. Vandaag voor de tweede keer moeten ervaren dat er toch ham tussen zat. Voor een vegetariër verpest dat het eetplezier.

7. Heerlijke broodjes. Alleen jammer dat er niet goed opgelet wordt bij het beleggen; als vegetariër geef ik altijd aan dat ik geen ham op m'n broodje gezond wil, maar al een aantal malen er toch ham op aangetroffen.. Hetzelfde met kaas, bestel je oude kaas, en dan krijg je jonge. Klein minpuntje.

8. Wij zijn 2 weken op vakantie geweest in Vlissingen en hebben meerdere keren hier broodjes gegeten. De broodjes zijn super lekker, niet duur en het personeel is erg vriendelijk. Wat wij alleen jammer vinden is dat je niet de mogelijkheid hebt om een iets kleiner broodje te bestellen, als je iets minder trek hebt.

9. Heerlijke broodjes! Mijn favorieten: tonijnsalade, komkommersalade, kaassalade, smos kaas en grote garnalen in look. De kwaliteit is super, de prijs is concurrerend en de locaties van de vestigingen uniek.

10. Heerlijk gegeten en een leuke snelle bediening. Ik vond het niet duur. Je krijg echt een groot stokbrood belegd met veel shoarma. Mijn favoriet, lekker hoor :)

Tot snel weer Smoske

11. Wat een geweldige broodjeszaak. Heerlijke verse baguettes met huisgemaakte salades of superverse Smos. Winkel op Boulevard is wat aan de krappe kant. Winkel bij HZ is geweldig. Erg ruim en chill. Schijnt sinds kort ook nog 1 in Goes, daar zijn we nog niet geweest maar dat zal ook wel oké zijn. Echt TOP dus !!!

12. Allereerst een bak koffie besteld. Niet te drinken! Asfalt smaakt nog beter. Duidelijk is het piston niet schoongemaakt want de koffie smaakt als hergebruikt. Daarna een broodje gegeten. In de open keuken liggen de salades. De een nog vetter dan de ander. Bah. En vers... Ho maar. Echt niet, de kant en klaar plastic smaak zit eraan. En dan ook nog de hoofdprijs, 1,80 voor koffie uit een kartonnen beker. Ja, die krijg je ook als je het daar opdrinkt. En nu 5 euro voor een kant en klaar broodje+beleg. Bah. Eens maar nooit weer.

13. Na allerlei zeer positieve ervaringen aangehoord te hebben, zijn we ook maar eens gaan smossen. Viel helaas toch wel tegen. Heel veel salades, en als je dan een broodje bestelt, dan zit er ook alleen maar die salade op. Verder niks. Wil je er rauwkost op, dan moet je dat er apart bij bestellen. Een aangekleed broodje kost dan toch ruim 5 euro. Het smaakte verder wel prima.

De sfeer in de zaak (op de boulevard) vond ik niks. Het is nogal een kale, witte ruimte. Helaas was het geen weer om met broodje en al buiten te gaan zitten.

Het personeel was wel vriendelijk, maar gaf bijvoorbeeld niet aan dat je rauwkost erbij kon bestellen. Ik verwacht zelf dat dat standaard op je broodje zit (na ervaringen bij andere broodjeszaken). Gewoon aan iedere klant vragen of die er rauwkost bij wil lijkt me commercieel gezien ook wel handig.

Ik zie in een broodjeszaak toch graag meer keus uit verschillende soorten brood, en bijvoorbeeld ook tosti's en panini's. En van mij mag het broodje dus ook meer aangekleed zijn. Ook liever meer keus uit verschillende soorten vlees en kaas, zonder dat er een salade van is gemaakt.

14. Saskia Becks

15. Gabrielle

In 1 woord Heerlijk! Broodjes zijn niet duur en goed belegd!

16. Heerlijke broodjes, rijkelijk belegde broodjes Smos. Je kan echt proeven dat deze salades huisgemaakt zijn. Een super broodjeszaak naar Belgisch voorbeeld. Prijs-kwaliteit is ook dik in orde. Fijne bediening echt een aanrader !!!

17. De laatste tijd valt de kwaliteit zwaar tegen. Eerder kreeg je inderdaad echte 'smos' broodjes waarbij het beleg goed aanwezig was. Nu kan je het knoeien wel achterwege laten want er valt echt niets meer uit. En dat voor 4 à 5 euro per broodje. Je krijgt nog niet eens rauwkost erbij want dat kost weer extra. En wordt alles zelf vers gemaakt? Het lijken gewoon salades van de groothandel, slecht hoor.

18. Had van veel mensen hier in zeeland gehoord over de smos dus ik er naartoe gaan maar viel juist zwaar mee. Heb een zacht nat stuk opengesneden stokbrood gekregen dat met teveel saus is belegd dan nodig is. Smaak was wel oke maar de prijs en kwaliteit verhouding is totaal incorrect. 8 euro voor dat betalen pff.

19. Mono 584 punten

Twaalf jaar geleden werd ik (gelukkig) bekend met het broodjesfenomeen ´t Smoske in Vlissingen. Dit soort broodjes kende ik niet in de randstad. De eigenaren van toen was een Belgisch echtpaar en de toplocatie op de Boulevard Bankert maakt natuurlijk ook deel uit van het succes van deze broodjeszaak. Nu en al enige jaren is het in andere (Nederlandse) handen en daar was aanvankelijk niets van te merken. Gaande weg hoorde ik toch wel wat minder positieve meningen, maar met mijn (enige) keuzes zoals Javaanse kip en Martino merkte ik daar niet veel van. Naast een extra outlet waar je enkel per telefoon en fax bestellingen kan plaatsen is er nu een nieuwe en slimme locatie tegenover de Hogeschool Zeeland op de Edisonweg. Schot in de roos! Loopt als een tiet! Toch moeten ze blijven waken voor de kwaliteit want de verdeeldheid hierover is helaas niet minder geworden. Je hoort weleens wat op de HZ. Tot nu toe voor mij nog steeds de moeite van het binnenlopen.

20. Via thuisbezorgt.nl besteld.
    Na half uur al binnen, dus vlot.

Broodje gebraad in mosterd 5 euro! Wat een simpel, uitgekleed, te duur broodje.
    Gebraad in mosterd, komt uit een bakje van de supermarkt ofzo! Is een papperige toast beleg, niet voor op een stokbrood.

Is dit nou het geweldige Smoske? Kun je zelf 10x beter en vooral veel goedkoper.

21. Minimaal 2 keer in de week even lekker smossen heerlijk gewoon en goedkoop.

22. Marjolein

23. De meest geweldig lekker broodjes ooit. En dat voor een redelijke prijs.

24. Super..! Elke zondag smossen!

25. Ik vind het super lekkere broodjes!

Ga zo door.

26. De broodjes van Sandra en Ton in het Smoske zijn heerlijk, het personeel zorgt voor een vlotte bediening ook al is het er hartstikke druk, wat natuurlijk ook al veel zegt. Super!

27. Hey ik ga er wekelijks wel een keer naartoe en ik eet het nog niet zo lang maar het is verrukkelijk. De broodjes zijn goed belegd en het is helemaal niet te duur. Ik hoop dat de zaak nog lang blijft bestaan, groetjes.

28. Wat een ophef over de broodjes, eigenlijk voor niets. Lekkere broodjes maar wat is nu moeilijk aan een baguette vullen met een salade o.i.d.

Ik heb er lekkere broodjes gegeten maar vind het niet bijzonder maar wel redelijk prijzig.

29. Toen ik 10 jaar was kreeg ik voor het eerst een broodje smos en was gelijk verkocht. Nu ben ik 20 en haal af en toe nog eens een broodje daar, vond het toen al hartstikke lekker en nu nog steeds!
    Deze mensen werken hard, goed tempo, veel klanten en vragen je steeds netjes "Goedemorgen/Middag mag ik uw bestelling opnemen mevrouw/meneer?" Vind het niet heel gek dat er niet te veel interactie is tussen klant en bediening dus ...

Hoop dat deze zaak nog jaren blijft bestaan!

30. San

31. Broodje smos zijn gewoon geniaal, ga er zo weer om.

32. Vandaag ff smoske bezocht en daar kwamen wij Sandra tegen, haar man Ton doet de catering vanuit de Vrijburg. De strandtent ( paviljoen) die ze voorheen in Dishoek deden was ook een succes, dus dit zal zeker slagen. Lekker rijkelijk belegde broodjes( broden) en op aanraden smos. Ik had oude kaas maar door de smos werd het een compleet ander broodje. Mijn betere helft had martino's, die kon er niet tegenop eten en liet dus nog wat op het bord. Niet dat het niet lekker was maar gewoon teveel.

Grtjs Rinus en Bianca- Zoutelande.

33. Heerlijke broodjes, kip/curry en scampi's in look genomen. Is al een tijdje geleden, maar weet dat de broodjes echt super waren!

34. Geweldig lekker. Het is net overgenomen door een nieuwe eigenaar die echt weet hoe Belgische broodjes moeten smaken.

35. Uitgebreid menu met voor elk wat wils.

Met een gezelschap van vier personen, zes verschillende broodjes besteld.
    Alle vier van de (zes) verschillende broodjes geproefd en het eten is bijzonder goed.

De kwaliteit van bediening is een aandachtspunt.
    Het aanvoelen van de klant en hierop inspelen is een punt dat te verbeteren valt. (dit is ook echt het enige minpunt dat ik kan aandragen.)

De toewijding en de kwaliteit die wordt geleverd en het werktempo zorgen alsnog voor een ruime voldoende.

36. Peter 11 punten

Was altijd heel goed, maar het laatste jaar en met name de laatste maanden enorm verslechterd!

Personeel kan niet tegen kritiek. Als je wat hebt aan te merken gaan ze direct in de keuken bespreken wat voor een zeik persoon je bent. Dat terwijl jij gewoon op je broodje te wachten staat.
    Dat is dan vervolgens nog niet hoe jij het vroeg.

Echt waardeloos en echt heel jammer, want het was altijd zo'n goede tent!

37. Belgische broodjes en koffiekoeken zijn altijd heel lekker daar kan Nederland niet aan tippen :-) Serge en Kathleen nog heel veel succes met jullie broodjeszaak van een trouwe Belgische klant

38. Arie Penarie

Heerlijke broodjes, jammer dat ze op zaterdag en vrijdagavond dicht zijn! Eigenaar is nl joods. Verder hartstikke okee.

39. Waanzinnig en verslavend !

40. monique

de beste broodjes ooit!!!

41. heerlijke broodjes! bediening is gaar maar wat wil je met zo een drukte, ik neem het ze niet kwalijk.

42. lekkerbek

De broodjes zijn erg lekker en in nederland heb ik nog geen betere gegeten.

43. Superlekkere broodjes, onmisbaar in Vlissingen! Lekker op de Boule in 't zonnetje broodje eten. Bediening is idd ruk, maar ik zou ook niet met ze willen ruilen. Kipkerry (in België blijkbaar kipcurry) is niet te evenaren.

44. Feyenoord

Super chille broodjes, alleen het is vaak in de zomer erg druk! de mensen die er werken zin ook wel oke ( beter als een jaar terug )

45. Mariska

Onvriendelijke bediening,
    Het swoarma broodje bevat 3 keer zo veel saus als swoarma en filet american ontbreekt in de keuze lijst, er is alleen een veel minder lekkere variant.
    Voor de rest goed zaakje.

46. Ambtenaren

In 1 woord: GEWELDIG!!

Wij gaan voor de Smos kaas hesp en de Eisalade...heerlijk!

47. broodjes zijn overheerlijk, kom er elke week weer!

48. Het is er erg lekker en ze hebben echt alles alleen de bediening is zeker niet klantvriendelijk!

49. De broodjes waren appart, desalniettemin was het wel
    lekker!