Parkeerplaats, garage en betaald parkeren in de nabijgelegen omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van SOIF

Online eten bestellen

1275621975 88
1321922715 80
1571946709 61
1581206857 64

1. Pot mosselen besteld, bleek dat er enorm veel mosselen leeg waren. Op de bodem lag daadwerkelijk één mossel. De groente waren zo minimaal aanwezig dat ik geen voldoening had van het eten. Prijs kwaliteit is enorm teleurstellend.

Bediening is erg slecht, één meisje is zeer onvriendelijk en trok zich ook absoluut niks aan van de mening van klanten.

2,2
  2. Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Alleen ingang was niet rolstoelvriendelijk, dat kom ik helaas vaker tegen, dus restaurateurs, maak restaurants en WC's rolstoelvriendelijk. Het is ook gewoon een rekenmodel, je verkoopt meer couverts, meer omzet met deze faciliteiten. Mindervaliden letten er op (ik in ieder gevalzeker!) je kan hiermee ook adverteren bij de diverse restaurantreviewsites en daarbuiten. Wij komen terug. FrankSchrijnemakers.

3. Ina Wassenaar

Wat was het SUPER verzorgd onze take a way!!
    Salade geitenkaas!!
    Heerlijk gegeten!
    BEDANKT!!

4. Wat een leuke avond gehad hier! Bediening is vrolijk en mocht je iets speciaals willen, kan dit altijd. Een van de weinige zaken die na 22:30 nog lekkere snacks verkoopt zoals heerlijke nachos en borrelmaatjes. De gins en cocktails zijn heerlijk! Top!

5. Een ontzettend fijne plek in Vlissingen waar de service gastvrij en attent is, het eten van goede kwaliteit & met liefde bereid en de sfeer ontspannen en gezellig!

6. Jesse van Loon

7. Wilma Thiele

8. Rode port (uit de vriezer?) zo koud. Witte wijn idem dito. Geen bouquet meer te bespeuren. Gegratineerde mosselen besteld. Een ramp! Volledig aan elkaar vastgeplakt gerecht. Zeer onconfortabel om te eten. Daarnaast zaten alle mosselen nog vast in de schelp, dus heb enkel versnipperde mossels gegeten. Advies: maak de mossels los van de schelp en gebruik grotere mossels Bijlagen van goede kwaliteit en smaak. Dit diner is in de huidige vorm zeker geen aanrader. Prijs: € 19.50 p.p. is dus wel ruim in nederlandseguldens ruim fl 42.50 pp.
    Zeer prijzig dus. Bediening: heel vriendelijk, maar vakbekwaam .. ...?
    Helaas in totaal geen aanrader.
    Is de vierde keer dat ik hier heb gedineerd. Tevens laatste keer. Jammer.

9. Vriendelijk ontvangst. Broodplankje was goed.
    Daarna was alles van matige tot slechte kwaliteit.

10. Jannes

11. We hebben een topavond gehad bij jullie, eten was prima en super vriendelijk personeel.
    Alleen de keuze in vegetarisch eten is heel beperkt.
    Dat is zeker in deze tijd een minpuntje!
    Als jullie een paar vegetarische keuzemogelijkheden toevoegen komen we zeker terug, verder niks als lof zeker wat de bediening betreft, niks is teveel gevraagd, super!

12. J.C. van Zweeden

We hebben heerlijk gegeten. Eenvoudig restaurant, ruime keus en goede kwaliteit.
    Prima service. We komen zeker nog een keer terug.

13. Erwin 11438 punten

Op een avond in november naar Soif. We gaan vanavond voor de wildbouillon en de pastinaaksoep vooraf, de kalfspicanha als hoofdgerecht en de speculaasbavarois als nagerecht.

We nemen ook een broodplank vooraf, flinke stukken brood met aioli, olijventapenade, hummus en een licht pittige saus. Allemaal prima, de hummus uitgezonderd. Hummus is een puree van kikkererwten. Normaal gesproken wordt dit nog wat op smaak gebracht met sesampasta en knoflook ed. Hier is het hoofdzakelijk bij kikkerwerten gebleven. De sauzen zijn ruim voldoende voor de hoeveelheid brood.

We krijgen nog een glas water ingeschonken. Gedurende de gehele avond blijft men hier alert op en zodra het glas leeg dreigt te raken wordt het bijgeschonken, kosteloos.

Even later wordt de soep uitgeserveerd. De wildbouillon is helaas bijzonder zout, ik proef dan ook niets anders dan zout. De croutons die in de soep drijven zijn niet meer krokant. Ook is de soep niet goed op temperatuur. Wat er fout is gegaan weet ik niet, maar dit is geen beste start. De dame van de bediening vraagt of alles naar wens is en ik geef aan dat het veel te zout is. Er wordt aangeboden om wat anders uit te serveren maar ik geef aan dat het niet nodig is.

De pastinaaksoep is beter, deze wordt uitgeserveerd met dilleroom. Er zit ook een licht zuurtje in van sinaasappel, denken we. De soep is echter wat structuur betreft wat "korrelig", Het is geen mooi zalvige crèmesoep.
    Daarna volgt de kalfspicanha. We hebben dit eerder gegeten en dat was prima bevallen. Hier gelukkig ook. De picanha is prima gebakken, niet overgaar. Het heeft wel een vetrandje maar dat hoort het ook te hebben, dit geeft de smaak aan het stuk vlees. Het vlees ligt op een stamppotje met rucola en champignons. Ook vinden we een streep hollandaise saus op het bord. De kok in de keuken proeft niet blijkbaar, de hollandaise saus is wat hoog in het zuur.

We hebben er friet bijbesteld en deze komt in een prima hoeveelheid in een puntzak. Ook de mayonaise ontbreekt niet. We betalen hier graag de € 2,50 extra voor.

Wanneer de dienst van onze dame van de brigade er op zit komt ze afscheid nemen en laat ze ons over in de handen van haar collega. Erg netjes dat men dat hier doet. Mijn complimenten aan zwarte brigade.

Het nagerecht is een speculaasbavarois. Een prima bavarois, niet koud en met een duidelijke smaak van speculaas. Het wordt uitgeserveerd met kruidnoten en een stukje gevuld speculaas.

Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl

15. Voor de tweede keer een vreselijke ervaring. De bediening was onoplettend en bijdehand. Het duurde lang voordat het eten er was en wat je betaald voor een zuinig "Zeeuws" wijntje is om te huilen, nooit meer.

16. Mooie zomeravond, heerlijk zonnig plekje. De ober was vriendelijk, de vuile tafel werd niet afgenomen, jammer. Zeewolf, de dagvangst besteld, toevallig tafeltje naast me kreeg hetzelfde opgediend. Kreeg ongeveer de helft van wat mijn buurvrouw op haar tafel kreeg, matige frites erbij, en een hoopje volslagen oneetbare taaie, zilte zeegroenten, extra zout gemaakt door lapjes zoute spek. Geen combinatie, taaie lapjes groen: zout met nog zouter. Bloedstollend zuinig glaasje tamelijk gewone wijn (5 euro) erbij. Het sloeg nergens op.
    Bij dit café-restaurant kun je soms echt lekker eten, maar helaas, de keer daarop is het dan weer bijna erger dan in de eerste de beste ballen-tent. Nooit eens een echt betrouwbare, consequente prijs-kwaliteit-verhouding. Jammer, want ze kunnen het soms best, maar om onduidelijke reden blijft het hier altijd een tombola. Ga ik er nu definitief noóit meer eten, te vaak teleurgesteld.

2,5
  17. De Pauw Richard

We hebben hier heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer.
    Zeer vlotte en uiterst vriendelijke bediening.

18. Heerlijke daghap in een ongedwongen sfeer.

19. Eetcafe met restaurantprijzen en allures. Let bovendien op de nota, want een glas wordt hier makkelijk aangeslagen als een fles. Excuses natuurlijk, maar ik vind dit zo slecht. Bediening vooral erg bijdehand, maar niet in staat om extra frietjes snel op tafel te krijgen. Gerecht reeds verorberd, en ja hoor, daar komen de frietjes, veel te slap en bleek, en ook veel te veel. Kortom duur en niet goed!

3,4
  20. Een aantal keren hier gegeten. De kwaliteit van de maaltijden is meestal goed, maar de service en de bediening laat echt te wensen over.
    Je moet (te) lang wachten op de meest simpele bestelling en vaak gaat er dan ook nog wat mis. Bestelling is niet compleet of komt niet tegelijk met de maaltijd van de mede tafelgasten.
    Gezien de niet geringe prijs die je voor simpele lunchgerechten (11.50 euro voor sandwich) betaalt mag je op dit gebied meer kwaliteit verwachten.

21. Uitstekend gegeten. Lijkt een cafe, maar achterin heb je een apart restaurant gedeelte. Zeer attent.

22. Uiensoep met kaas was super lekker en gegratineerde mosselen waren ook lekker. Alleen voor een hoofdgerecht van 20+ euro verwacht je wel dat er iets van garnering of wat aardappeltjes/frietjes bij zit.
    Erg netjes en vriendelijk. Misschien wel iets te overdreven, waardoor ik toch nog iets lager ben gaan zitten. Vriendelijkheid komt nep over, want vervolgens komt men met een hond het restaurant inlopen en laat die onder je tafel snuffelen.
    Buitenkant van het restaurant lijkt erg modern, maar van binnen is het slecht afgewerkt. Een kapotte toiletdeur die duidelijk al langer kapot is. Kabels overal. Vreemde menukaart, die de hoofdserveerster zelf niet lijkt te snappen.

23. Heerlijk groot stuk heilbot gegeten! Witte huiswijn is daarnaast ook een heerlijke, fruitige droge wijn!

24. Bert Dijk

25. Net voor de eerste keer gegeten en was echt super! Heerlijk eten en hartstikke vriendelijke bediening. Zelfs het babyhapje dat ik voor mijn jongste zoon op liet warmen werd opgediend op een mooi schaaltje met een toefje peterselie erop, haha.

26. Ik vind het een puik restaurantje met erg voorkomende, informele bediening en heel correct: de iets te lang gebraden lamsboutjes werden na een opmerking daarover (van mijn zoons) afgelopen zaterdag (13 nov. 2010) zonder discussie vervangen door mooi rosé gebraden exemplaren. En ik smulde van een voortreffelijk gemaakte bouillabaisse. Voor Vlissingen top!

27. We hadden niet zo een goede ervaring met deze zaak, buiten stond geafficheerd dat de mosselen aan 15euro waren, binnen was dit ineens 20,5 euro. We dienden lang te wachten en ook nog bij te betalen voor een zo gezegde extra portie frieten (en er stond geafficheerd 'à volonté...'). Verder dienden twee personen uit dezelfde 'kom' te eten. Naar Belgische normen een te mijden zaak.

5,3
  28. Een cafe? Een restaurant? Ja allebei... Genieten van een uitstekende keuken, genieten van de cafe-sfeer. De indruk krijgen dat je er bij hoort onder het genot van de fantasie van de kok op je bord! Een ware topkeuken! Gezelligheid en no-nonsens prijzen, Een goed glas wijn uit de speciale koeler mag voor een lekkere chardonnay een paar graden lager en een paar euro's goedkoper een tip voor Martijn zijn... Maar als je hier niet eerder geweest bent dan wordt het tijd dat je dit doet.
    So if you can... Enjoy the finest kitchen in Flushing!

29. We eten er graag. Prima keuken. Prima sfeer. Echte aanrader!

30. Goede, lichtelijk chique tent. Prijs/kwaliteit is hier prima.

Voorin kun je de 'snelle happen' nemen, zoals de uitstekende kreeftensoep, de carpaccio.

Achterin moet je wezen voor het menu (á la carte).

Mijn vriendin en ik komen hier geregeld vanwege de ambiance en het goede eten.