Sake Sushi in Vlissingen

ma Gesloten
di 15:30 - 20:30

Omschrijving

In het Centrum van Vlissingen aan de Smalle Kade is het concept "All You Can Eat" van Japanse Cuisine Sake sushi gevestigd. De japanse gerechten zijn overheerlijk, gezond en worden steeds populairder.

• All you can eat

di 15:30 - 20:30

1671261946 79
1686819385 76

1. Erwin 11438 punten

Vandaag weer eens naar Sake Sushi in Vlissingen. We komen er een paar keer per jaar en zijn altijd wel enthousiast geweest. Vanavond valt het echter wat tegen en zijn de gerechten, met name de warme, beduidend minder lekker dan gebruikelijk.
    Bij binnenkomst komt er meteen iemand naar ons toe om ons naar de tafel te brengen. Een fijne 4 persoonstafel zodat we de ruimte hebben (we zijn met z'n tweetjes). De jassen hangen we over de extra stoelen want deze worden niet aangenomen. Jammer want nieuwe gasten vinden de kapstok nooit wanneer dit niet wordt aangewezen.
    Het valt op dat de brigade uit allemaal, voor ons, onbekende mensen bestaat op één na. Gedurende de avond is dit verder geen bezwaar, de gerechten worden netjes uitgeserveerd en een dame van de bediening kan ons vertellen waar schaal- schelpdieren in een maki zitten, dat staat er bij een enkele niet bij. Het is niet druk en de gerechten komen dan ook vlot de keuken uit.
    De gerechten zien er allemaal prima uit en wat betreft de sushi, maki, nigiri en andere koude gerechtensmaken ze ook prima. Groeten, vis en rijst zijn vers. De warme gerechten zijn de tegenvallers vanavond en eigenlijk zonder uitzondering. Zowel de gebakken stukjes kip als rundvlees zijn niet erg op smaak. We zijn gewend dat er wat meer ui en paprika in zit maar dat is minimaal. De gebakken witvis is tot twee keer toe slap gebakken en lijkt uit een niet erg hete pan te komen. De zalm, normaal heerlijk, is nu erg flauw. De soya maakt wat goed maar het blijft wat tegenvallen. Ook de gebakken nudels met rund is flauw en het rundvlees te droog gebakken. Het is zeker geen onvoldoende maar dan slechts een magere voldoende. Het is dat de koude gerechtjes prima zijn!
    Wat hier wel een dikke plus waard is, is dat er geen tijdslimiet is. Misschien wel wanneer het erg druk is, dat weet ik niet, maar bij ons hebben we het nooit gehad. Je kan dus rustig tafelen zonder dat de handheld of iemand van de bediening ons op de verstreken tijd wijst. Ook kan je hier een paar bolletjes ijs als gerecht bestellen. We zijn eerder ergens geweest waar je maar 1 bol per persoon kon bestellen en dat is hier dus niet. De kwaliteit moet echter voor de warme gerechten wel terug naar het oude niveau anders vrees ik toch dat ondanks de positieve kanten van het restaurant ik het toch van ons lijstje moet gaan schrappen.

2. Yvonne Wattimena

Het eten was voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar. Top locatie

3. ko de vroe

Zeer tevreden over eten en bediening. De extra prijs voor sommige gerechten staat klein aangegeven op de kaart.

4. Roxane Van den berg

Weer heerlijk gegeten en zo gastvrij ontvangen. Niet alleen de sushi is heerlijk maar ook alle andere gerechten zijn erg lekker!
    Afhaal kan ook!

5. Gewoon degelijke sushi. Goed maar niet bijzonder. Onze referenties: Mood (Eindhoven) en Izumi (Weert). Tip: eet ‘a la carte’, dan ben je wss voordeliger uit en kun je de specials ook bestellen zonder ‘extra kosten’.

6. Ingrid Weemaes-Ivens

Lekker eten, heerlijk vers, smaakt overheerlijk. Veel keuze, vlotte bediening.
    Een mooi restaurant.

7. Van Scheyen

Top gegeten op Oudejaarsavond. Was druk, toch verliep alles vlot. Gerechtjes zijn lekker en vooral zelf te kiezen. Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Sophie van Turenhout

Top sfeer en heerlijk eten.

9. Frans Consen

De kwaliteit van het eten was heel goed en het schijnt dat het niet slechter wordt we hebben het idee dat het steeds beter word (we zijn er nu 8x geweest). Ga zo door Sake Sushi 👍👍

10. Anoniem

Het eten was lekker. Bediening goed. Heel blij dat er nog plek was voor 2. Maar we zaten midden in het gang pad in de tocht vlak naast de deur. Verder top.

11. Wij eten hier heel regelmatig. Heerlijke en verse sushi! Gevarieerde menukaart. Vriendelijk personeel.
    Regelmatig elders sushi gegeten, maar Sake Sushi blijft de beste!

12. Met 7 personen een gezellig avondje gehad. Zowel de gerechten als de drankjes worden nu via een tablet besteld. Makkelijk: bestelling komt meteen in keuken/bar terecht waardoor het redelijk snel gebracht wordt. Je kunt alles op eigen tempo bestellen.

13. Ja, Heel lekker eten en een heerlijke rustgevende sfeer. Vlotte bediening, zeker door gebruik van ipads. Ga zo door.

14. Omdat het eten erg lekker is en de bediening is goed. Het totaalplaatje klopt helemaal.

15. Lorita de Nooijer

Weer heerlijk en gezellig gegeten.. bij Sake!!

16. Het eten was lekker en de prijs was goed, alleen jammer dat ijs niet via de tablet besteld kon worden, dit resulteerde in 10 min wachten tot er iemand kwam om de bestelling op te nemen.

17. Werner van damme

Wederom heerlijk gegeten. Nu extra pluim voor het restaurant hoe leuk ze de tafel versierd hadden voor trouwjubileum ouders. Zeer aangenaam verrast. Enorm bedankt Sake Sushi.

18. Gezellige binnenkomst, gezellige entourage, relaxed... Keuze sushi soorten, wauw (de oreo koekjes met tempura... wie verzint zoiets :) té lekker alleen heel jammer dat de tweede keer wij ze bestelden ze niet warm/heet waren... Hebben we zo maar gelaten, maar wel een aandachtspuntje...) Kom zeker terug!

19. Warme gerechten werden koud op tafel gezet en als je vraagt of het niet warm hoort te zijn krijg je een nieuwe portie die nog niet eens lauw is.. Binnen een uur waren we alweer vertrokken, erg jammer..

2,2
  20. De service is echt top, iedereen is vriendelijk! Ook rustig zitten ondanks dat het druk is. Lekker gegeten, heel lekker en niet te duur. Een All-in formule incl. Hollands assortiment aan drank zou een optie zijn. Zou zeggen ga zo door, wij komen al geruime tijd eens langs maar dit blijven we zeker doen!

21. Eric smits

Gezellige sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening.. Kortom, was weer een lekker en gezellig avondje. Tot de volgende keer.

22. Zaterdag binnengelopen zonder reservering. Ze hadden gelukkig een tafeltje vrij.
    Lekker gegeten en vlotte bediening.

23. Het eten is er heerlijk en je zit er erg gezellig. Kregen ook een chef special omdat mn vriend jarig was. Conplimenten

24. Lekkere verse producten... Alleen jammer dat we iedere keer best lang moesten wachten op bediening. De 2,5 uur is dan ook zo voorbij!

25. Heerlijk eten, soms iets teveel saus, waardoor de smaak van het eten een beetje gemaskeerd wordt. Zeer vriendelijke bediening. Het opdienen van de gerechten duurde soms wel lang.

26. Heel goed eten. Wat warm moest zijn was warm en de sushi's zijn echt heerlijk. Alle gerechtjes werden ondanks drukte allemaal gebracht.

27. Wij als liefhebbers van sushi wilden tijdens ons weekendje weg in Vlissingen ook lekker sushi eten. In Brabant eten we dit bijna wekelijks en we weten dus erg goed wat kwaliteit is.

Bij binnenkomst stonden de bediening en de koks met elkaar te kletsen en het duurde even voordat we opgemerkt werden. De sashimi was alles behalve vers. Er zat een chemische smaak aan. De warme gerechten waren koud. De norivellen waren taai en de handrollen waren nauwelijks gevuld. De zalm en tonijn hadden een vreemde kleur en dat was voor ons de reden om direct te stoppen met eten. We hebben dus niet vijf rondes gegeten.

Wil je kennismaken met sushi of als ervaren sushi eter in Vlissingen sushi eten dan raden wij je dit echt af! Dit mag geen sushi genoemd worden en al helemaal niet verkocht worden voor 26 p.p.

28. P Blaauw

Meerdere keren bij dit restaurant gegeten, maar zo slecht als afgelopen keer heb ik nog niet meegemaakt. Bediening ver beneden de maat, moesten heel lang wachten tot de order opgehaald werd en tot twee keer toe werden de drankjes niet bezorgd. Na een half uur wachten hebben we het bestelde dessert maar overgeslagen en hebben maar afgerekend. Het is jammer dat dit restaurant afgelopen jaren in kwaliteit erop achteruit gegaan is.

3,6
  29. We hebben heerlijk gegeten. De sushi was lekker vers en we hebben dan ook dankbaar gebruik gemaakt van de 5 rondes. En het toetje was overheerlijk! Een oreokoekje gebakken in filodeeg, echte aanrader!

30. Hartstikke lekker en veel keuze!!! Wij hebben genoten! Volgende maand is nieuwe menukaart ! Wij komen zeker terug om te proeven!

31. Ik vind het erg jamner dat er op internet staat dat de keuken tot 22.00 open is, maar als je om half tien wil komen eten is de keuken dicht! Jammer!!

32. We hadden niet gereserveerd, maar kregen met geluk een tafel. En begrijp nu ook dat je moet reserveren. Stampersvol. Bediening was niet zo vlot maar begrijpelijk vanwege de drukte. Gerechten zagen er goed uit en smaakte beter dan gedacht.

33. Gisteren na lange tijd weer eens naar sake sushi gegaan. De eerste keer dat we zijn geweest was hij net geopend. Het eten toen was niet echt geweldig, maar wij dachten dat men nog moest wennen aan alles. We zijn nu meer dan een jaar verder, maar dit was gelijk ook de laatste keer dat we zijn geweest. Het meisje wat ons bediende had een glansrol kunnen hebben in de serie ,,Real Humans,, het kind leek wel een robot. Wat betreft het eten vonden we alles zeer vet en smakeloos. De kipspiesjes, rijst en Japanse bami waren wel lekker, maar de gefrituurde kip was echt niet te eten. Het was er goed druk dat verbaasde me, want voor kwaliteit moet je hier niet zijn. Nee ik betaal liever meer voor kwaliteit dan dat je je eigen te barsten kan eten voor €25,- per persoon. Maar goed smaken verschillen.

3,3

35. Afgelopen zaterdag weer gegeten na bijna een jaar er niet geweest te zijn. Het blijft nog steeds goed. De bediening is wel iets verbeterd. Alle gerechten gekregen.

Omdat wij iets te vieren hadden werd hier ook aandacht aan besteed (fles wijn). Voor Zeeuwse begrippen vind ik dit de beste van Zeeland :)

36. Heerlijke sushi, lekkere bijgerechten. De service is afhankelijk van de drukte.

37. Tienxslecht

Wij komen zelf uit de horeca en weten wat er achter de keukendeur speelt. De sushi is niet vers, door de andere gerechten zijn wij van mening dat ze niet kunnen koken;
    veel uit de diepvries. Nog nooit een slechtere bediening meegemaakt.

38. dirk zandstra

Geen goede sushi gegeten helaas, simpele smaken en alles niet echt vers.

2,1
  39. Héérlijk gegeten! Je mag steeds vijf hapjes (bijvoorbeeld nummer 21, 28, 1, 6, 13). Sommige van die nummers hebben dan 3 hapjes/rolletjes. Je hebt 5x een ronde van 5 hapjes. Bij Sake Sushi in Vlissingen hebben ze ook matjes waarbij je een echte Japanse ervaring krijgt. Wel voor de spiriters. Wij zaten in hotel Guldestroom, goed te lopen. Supersnel klaar (misschien ligt dat er wel aan wanneer we er waren), en goede service.

40. Bij binnenkomst werden onze jassen meegenomen door de wat gebrekkig Nederlandse bedienster. We kregen een mooi plekje. We waren met zn vieren. Ik moet zeggen dat ik heel erg lekker heb gegeten. Waar je wel rekening mee moet houden zijn de spelregels: Je kan 5 rondes (gangen) eten. Daarin mag je 5 hapjes op de aankruiskaart aanvinken. Je kan natuurlijk ook bijv. tamago-roll nemen, dan krijg je 3 rolletjes! We hebben heerlijk gegeten, en ik heb mezelf helemaal volgegeten omdat het zo lekker was!
    Echt een aanrader!

41. Heerlijk gegeten, vooral het vlees, in alle vormen, was van goede kwaliteit en goed warm geserveerd. Verscheidenheid van smaken. Prima service, mooie Japanse ambiance.

42. Ik vond de sushi niet lekker, de verse sushi was niet echt vers. De tonijn had inderdaad een ongezonde kleur, de avocado was bruin en die nori vellen niet knapperig maar taai. Het zag er ook niet strak en mooi uit. De handrol was erg groot, maar de zalm ver te zoeken... Erg jammer.
    In Brabant zijn ook echt veel lekkerdere sushi restaurants die echt veel beter zijn.

43. Matig restaurant, bij aankomst zat de kok te roken op de trap van de ingang. Slechte kwaliteit sushi. De tonijn had een ongezonde niet verse kleur en aan de garnalen zat een vreemde lucht. Ook de warme gerechten waren van matige kwaliteit. Er liepen 4 zeer jonge dames in de bediening die duidelijk niet ervaren waren. Ze liepen wat angstig om zich heen te kijken en waren totaal niet pro-actief en commercieel ingesteld. Om drank moest ik zelf vragen. Stonden onwennig bij elkaar te hangen bij de kassa.

Ik begrijp werkelijk niet dat mensen dit waarderen op een 8 of een 9. Waarschijnlijk is men dan niets beters gewend.

Kom eens naar Rotterdam. Daar zitten verschillende zeer goede sushi restaurants.

44. Heerlijke sushi gegeten, de bediening klopte en de prijs viel ook nog mee... graag tot een volgende keer!

45. Voor ons de eerste keer! Maar beviel super!! We hebben er lekker kunnen eten, de bediening is snel, vriendelijk, en nog iets heel belangrijks, we zaten er tot best laat als bijna laatste tafel. De bediening kijkt je niet weg zoals je dat vaak ziet in restaurants. Het eten smaakte ook vers en de ijsjes waren lekker en apart. De sfeer deed het ook goed, mooie japanse poppen en mooie bloemen en muziek. Leuk om eens te eten, ook als je niet van rauwe vis houd, toch het proberen waard, er zijn namelijk ook genoeg warme gerechten.

46. Heel leuk restaurant, heerlijk gegeten, vooral hele goede service. De bediening is zeer vriendelijk en ook erg snel. Niet opdringerig en maakt graag een praatje. Ook het eten smaakte lekker en zeker ook vers. Dit restaurant is zeker een aanrader.

47. Het all-you-can-eat systeem is in tussentijd al bij mij ingerold, dus dineren bij Sake Sushi was zeker geen vernieuwing.

Het eten in tegendeel was niet slecht, betreft
    het presenteren op een bordje/houten sushi plank en keuzes. Ze doen wel veel mosterd in de salades trouwens, mijn neus en ogen prikten ervan. Dus als je geen fan ben van mosterd, wees voorbereid op de salades. Of gewoon goed mengen en roeren, want dat had ik moeten doen
    denk ik.

De service was overigens goed en vriendelijk en niet te opdringerig. Toen het later die avond drukker werd, moet je wel extra je best doen om de aandacht van de kelner te krijgen. Denk: net iets overdreven gaan zwaaien ofzo.

De inrichting vind ik tot nu toe het beste van alle sushi restaurants waar ik gegeten heb. Er was zelf een Japans muziekje op de achtergrond.

48. Heerlijk sushi, tempura, teppan Yaki gerechtjes gegeten in een rustige ontspannen sfeer.
    Een aanrader.

49. Gister weer met een vriendin wezen eten en het was weer heerlijk, wij komen hier elke maand zo lekker is het hier. Eén keer in Middelburg geweest omdat Vlissingen vol was, maar dat viel echt heel erg tegen. In Vlissingen kan je wel beter reserveren, want ze zitten in het weekend altijd vol, soms ook doordeweeks. Dit zegt genoeg over de zaak. Gewoon TOP!

50. Sake a sushi Vlissingen een mooi concept, als je een tafeltje toegewezen krijgt hoor je de Japanse muziek, rustgevend.
    Je kan uit diverse sushi en andere hapjes kiezen, zeker een aanrader.
    Personeel is klant vriendelijk, alleen niet altijd oplos gericht als het druk is, dan wil het wel eens gebeuren dat je iets op tafel krijgt wat je niet besteld hebt.
    Het is waar voor je geld om hier te eten!
    Donderdag t/m zondag is het verstandig te reserveren.

51. Slechte service, het duurde heel lang voordat het drinken er was en moesten zelf om de lijst vragen. Ook duurde het best lang voordat de lijst weer meegenomen werd. Het personeel stond aan de bar te hangen en met elkaar te kletsen. De koks hadden het ook erg druk met spelletjes op hun Ipad. Ik kom hier niet graag nog een keer terug!

52. Positief. Alles wat ik heb geprobeerd (ben in toataal 4 keer geweest) is lekker en goed. Het smaakt prima en vers. Sushi is lekker en vers. Bij andere restaurants wil de sushi nog wel eens oud zijn. Hier niet!

De bediening is goed, snel en zeer vriendelijk. Sfeer is er prima. Je voelt je er echt welkom. Voeg de vriendelijke bediening erbij en een geslaagde avond is gegarandeerd.

Kan voor het bedrag genoeg eten. Moet wel de drankjes apart afrekenen. Hier word je ook niet weggekeken.

Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten!

53. Tijdens vakantieperiode hier gaan eten. We hadden zin in sushi en kwamen derhalve uit bij dit restaurant. Verder geen recensies gelezen dus altijd even afwachten, maar dit was een positieve verrassing! We werden bediend door een zeer vriendelijke jongen die oprecht blij was als wij hem complimenteerde met het eten: want lekker was het! Verse producten en ik vond vooral het rund teppan yaki gerechtje heel erg lekker. Door de wakame - zure komkommer salade zat gedroogde wakame, dat was wel jammer. Verder mooie porties en goede sushi's. Drinken moesten we inderdaad een keer vragen aan een meisje wat nauwelijks Nederlands sprak, maar dat kon de pret niet drukken. Wij hadden na 2 rondes al genoeg gehad dus je zult niet met honger naar huis gaan. Aanrader!

54. Gisterenavond met 13 personen gegeten bij Sake-Sushi in Vlissingen.
    We kunnen er kort over zijn: Heerlijke avond gehad!
    De bediening was vriendelijk en snel.
    Het concept met 5 rondes met 5 gerechtjes per ronde is meer dan voldoende.

Wij komen hier zeker terug.

55. Heerlijk sushi, Nigiri, temaki, teppan yaki, tempura, e.d. gegeten. Trendy en leuke ambiance.

56. Hier gaan we dus minimaal 2 keer in de maand eten, het is echt heerlijk! Ondertussen al een eigen tafel en goede contacten met het personeel.

Eten is heerlijk en iedere keer van goed kwaliteit en temperatuur.
    Sfeer is zeer aangenaam.
    Service is zeer goed, zeer snel en zeer vriendelijk.
    Prijs/kwaliteit is zeer goed, met 2 personen kun je goed eten en drinken voor minder dan 60 euro.

De 5 ronde's redden we nooit, maar we gaan altijd met zeer voldaan gevoel naar huis!
    Enige nadeel waar Sake Sushi helaas niks aan kan doen, is de zeer matige parkeergelegenheid.

Zet hem op en ga zeker zo door!

57. Sushi en gerechten als bijv. noedels heerlijk, aardappelsalade lijkt echter wel uit de supermarkt te komen, bediening juist snel. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

58. Familie etentje gehouden met 8 mensen. Zaak half gevuld. Zeer slechte bediening. 2x opnieuw drinken moeten bestellen, was steeds 'vergeten'. Ook werden verkeerde drankjes gebracht,vervolgens werden de goede gebracht, maar de verkeerde stonden wel op de rekening. Heb er wat van gezegd, maar de opmerking was; dan zal wel iemand aan uw tafel dit opgedronken hebben, terwijl dit niet zo was. We mochten 5 gangen bestellen, maar na 3 uur moest de 3e gang nog komen en werden we tussendoor niet opgemerkt door de bediening.Gepeperde rekening en negatieve ervaring. Heb de volgende dag nog email gedaan over de 2 drankjes die in rekening waren gebracht en die we niet hadden genuttigd, maar nooit meer wat vernomen. Slechte service!

3,2
  59. Vlissingen

Leuke locatie, sfeervol en toch modern ingericht. Verademing vergeleken met de chinese restaurants! Het eten is echt heerlijk, zeer uitgebreide kaart, goede porties en alles vers bereid! Qua eten is de prijs/kwaliteit dik in orde, je betaalt niet veel voor zulk lekker eten. De drankjes daarentegen zijn wel érg prijzig.

Ik kan maar één negatief iets bedenken en dat zijn de lage stoelen in het rechter gedeelte. Auw! Na 2 uur zitten hadden wij beide een houten kont en pijnlijke rug. Ze zien er leuk uit, maar zijn slechts houten stoelen die niet geschikt zijn om lang te tafelen! Jammer, we zijn hierdoor wel eerder opgestapt. Verder is dit restaurant echt een aanwinst voor Vlissingen!!

60. Een prachtig interieur en lekker eten....