Restaurant Waterfront in Vlissingen

NA 18.00 uur kunt u GRATIS PARKEREN op betaalde parkeerplaatsen, uitgezonderd de parkeergarages!

Parkeren (voorzijde)
    Op de boulevard kunt u (tegen betaling) parkeren; er zijn echter beperkte parkeermogelijkheden. Betaald parkeren geldt van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Van april tot oktober ook op zondag betaald parkeren. Vrijdagavond (koopavond) is GRATIS.

Parkeren (achterzijde):
    Aan de achterzijde van Restaurant Waterfront (wij hebben tevens een achteringang) en tevens naast de bioscoop Cine City bevindt zich een groot (tegen betaling) parkeerterrein. (Kenau Hasselaarstraat). Betaald parkeren geldt van maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur. Van april tot oktober ook op zondag betaald parkeren. Vrijdagavond (koopavond) is GRATIS.
    Invaliden-parkeerplaats:

DIRECT NAAST Restaurant Waterfront bevindt zich een "invaliden-parkeerplaats". (betaald parkeren)

Parkeergarage De Fonteyne is dagelijks geopend van 07.30 tot 22.00 uur en op vrijdag en zaterdag tot 24.00 uur. U kunt uitrijden tot 03.00 uur.

ma vanaf 10:00

1411581974 47
1461420267 72
1497019048 72

1. Mahasattva en Esther Visser

Aangename proactieve bediening. Lekker eten. Biefstuk 'rood' was perfekt. Goed restaurant. Lekkere stoelen. Mooie inrichting.

2. Mooi gestyled wat natuurlijk meegenomen is maar veel belangrijker, sympathiek attent personeel en heerlijke lunch, huiswijn ook erg lekker! Ga zeker terug.

3. Peter de Winter

Heel slecht en nooit meer daar op het terras.
    Droge witte wijn van € 4,50 (toch fors geprijsd) was puur zoet.
    Nagevraagd of we wel de goede hadden gekregen.
    Antwoord "ja" maar wie weet nog waar een 20 (!) minuten eerder ingeschonken glas wijn vandaan komt? Slaat dus nergens op.
    Ook veel te weinig personeel dus lang wachten: gemopper alom op het terras.
    Met deze prijzen mag je meer verwachten.

4. Kwaliteit/prijsverhouding zeer goed, zeer vriendelijk personeel. Mooi uitzicht. Eindoordeel: uitmuntend.

5. Dirk van der Wijden

Bijzonder hartelijke, vlotte en attente bediening ! (Restaurant/Jocelyne)
    Kwaliteit en verzorging was uitstekend, smaakvol en getuigde van vakmanschap.
    Zeker een plaats om nog eens terug te keren, maar we kenden het al hoor 😉.
    Ook het uitzicht op de Wester Schelde is natuurlijk geweldig.
    Ook op het terras is het heerlijk vertoeven en is de bediening vlot en aangenaam.
    We wensen jullie een mooi en druk seizoen toe.
    Marja en Dirk uit Zoersel in België.

6. We hebben een heel fijne avond gehad bij juille. We hadden vrienden op bezoek uit Borneo en waar moet je anders naar toe gaan dan naar de Boulevard om te gaan eten en tegelijk iets van Zeeland te laten zien. Ik was tijdens de storm bij jullie binnen gewaaid voor een toiletbezoek, en vond de inrichting zo gezellig! Vandaar onze keus, maar ik heb er geen spijt van en ga dat vast nog een keer doen met vrienden.

7. Gister weer bij het Waterfront gegeten zowel lunch als diner, het was weer heerlijk. De bediening was vlot en erg vriendelijk, 's avonds tijdens het diner was het ook weer bijzonder goed. Heerlijke vissoep vooraf daarna heerlijke lamskoteletjes die waren heerlijk mals, daarna een koffie en cafe brulee die heel erg lekker is. We konden heerlijk op het gemak eten, zeer relaxte sfeer wat erg prettig is. Ook de bediening weer vriendelijk en vlot, de complimenten aan Pedro en zijn keukenbrigade en de bediening, het was echt top.

8. Liesbeth Boerman

Goed restaurant met vriendelijk personeel (je was top Jocelyne) door jou en de uitstekende kok Pedro zijn we elke dag geweest. Was de bedoeling elke dag ergens anders, maar dat risico neem je niet als je hier bent geweest,
    Samen met mijn zoon en schoonouders heb jij onze week onvergetelijk gemaakt, door jouw spontane manier voelde wij ons elke dag welkom en thuis. Ze kunnen trots zijn op jullie.
    En het prachtig uitzicht tijdens het eten niet te vergeten. Als we in Vlissingen zijn komen we zeker bij jullie eten.
    Groeten en tot ziens van de Fam. Boerman uit Hardinxveld

9. Het personeel was beleefd, vriendelijk en behulpzaam. De kibbeling smaakte prima. Daarnaast hadden we een mooi uitzicht over het water.

10. Marian de Wilde

Op 23 juli tegen de avond besloten mijn man en ik een terrasje te pikken om te genieten van het uitzicht op boulevard. We gaan op het terras zitten voor waterfront en na een poosje komt een dame, de bestelling opnemen. Mijn man vraagt of ze double bier heeft en het antwoord was: ja hoor dat hebben we. Voor mij koffie. Ik krijg mijn koffie en mijn man krijgt niets. Na een poosje zegt mijn man tegen een jonge knul in de bediening waar zijn biertje blijft en hij zou het binnen vragen. Netjes.
    Kort daarop komt de bewuste dame weer naar buiten en begint druk in het Duits een heel verhaal en ik zeg rustig dat ze ook Nederlands mag spreken. Helemaal zenuwachtig begint ze een heel verhaal over dat we direct moeten betalen want het geheugen van de kassa moest opgeschoond worden. Mijn man en ik keken elkaar ongelovig aan en wij vonden dat raar want we wilden nog wat bestellen. Nog een keer zegt ze ons alvast te betalen voor het opschonen van het geheugen van de kassa. We besluiten dan toch maar te betalen, maar we vonden het heel vreemd. Ik had mijn koffie nog niet eens op en mijn man had nog steeds geen biertje. Kort daarop komt die jongen met een tripple biertje en wil dat neerzetten. Nee, zegt mijn man, dat is niet wat ik heb besteld. Hij antwoordde dat er geen double was dus hij kreeg de opdracht om deze te geven. Tja... we waren het beu. Mijn man heeft het geld teruggevraagd van het biertje en we zijn opgestapt. Wij komen echt niet meer terug. Als je zo behandeld wordt!

11. Prima restaurant met prachtig uitzicht op de passerende schepen langs de Vlissingse boulevard, een aanrader als je van goed en eerlijk eten houd in een zeer aantrekkelijke prijsklasse, bediening uitermate vriendelijk! Ook mensen met een glutenintollerantie kunnen hier prima eten! Als aanbeveling zou ik willen mee geven: Wat glutenvrije brood serveren geeft een extra plus voor de mensen die hiermee te maken hebben!

12. We zijn hier al vaker geweest en naar tevredenheid. Vegetarisch gezien is de keuze echter beperkt. Bij het hoofd- als voorgerecht is de keuze beperkt. Voor het hoofdgerecht kun je maar voor 1 vegetarisch gerecht kiezen. Dus dat móet je dan nemen. Een bepaalde pasta of een maaltijdsalade op de kaart zou al meteen meer keuze bieden. Er zullen vast ook mensen bestaan die geen vlees mogen eten. Niet alleen omdat ze vegatarisch zijn.

Verder verveelt het uitzicht nooit, de Vlissingse boulevard is en blijft de uniekste van Nederland.

13. Yolanda Beerens

Heerlijke gerechten, aangepast aan het seizoen, prima bediening, goede prijs/kwaliteit. Kortom... een echte aanrader.

14. Waterfront is het restaurant van hotel Truida dacht ik, mooi terras aan beide kanten van de boulevard. Goede sfeer binnen, en lekker warm, goede stoelen, heel relaxed allemaal. Opvallend aardige en beleefde bediening! Super en levendig uitzicht

15. Leuk terras op de boulevard, mooi weertje en heerlijke ijskoffie. Vriendelijke bediening, jammer dat één serveerster te overdreven vriendelijk was, ze zette ook steeds zo'n gemaakte brede glimlach op als ze naar klanten toe liep. Dat mag best wat relaxter! We kregen er een beetje de (lach)kriebels van.

16. Vorige week tijdens een weekend Vlissingen weer bij 't Waterfront gegeten op vrijdag avond, het was toen nachtmarkt. Het was er best druk en we moesten vanwege de drukte even wachten, maar dat vonden wij niet erg we hadden alle tijd en we zaten daar goed.

Begonnen met een mandje brood, 't was goed. Daarna schol filet en biefstuk, het was zeker heerlijk maar wat wel jammer was: de frietjes met mayonaise ontbraken, zou dat vanwege de drukte achterwege gebleven zijn? Zijn we niet gewend, dus dat was wel jammer.

En wat we ook jammer vonden is dat we voor toilet gebruik 50 cent moesten betalen, terwijl we daar aan 't eten waren en ook nog bij 't hotel daar boven logeerden, maar toch betalen. Aan een andere tafel precies hetzelfde ook 50 cent betalen, zij waren 't er ook niet mee eens. Ik snap wel dat 't vanwege de drukte moeilijk is te bepalen wie er wel wat heeft gegeten en gedronken. Een tip: schrijf dan op een briefje 50 cent betalen zonder wat te drinken of te eten en nu gaat het niet om die 50 euro cent hoor, maar om 't principe. Misschien een leermoment de volgende keer. Ik vond 't jammer.

Het hele weekend ook bij jullie nog wat gedronken en tussendoor wat gegeten en dat was gewoon weer top. Goede en lieve bediening en vlot en de volgende keer als we weer in Vlissingen zijn komen we zeker weer bij jullie.

17. meerman

Super lekker en zeer vriendelijk personeel.

18. Dennis Efdé

Heerlijk gegeten en prima service! Ook een prachtig uitzicht.

19. Heerlijk gegeten, de bediening zeer klant vriendelijk. 1 opmerking; de drank prijzen zijn aan de hoge kant, maar dat weerhoudt ons niet om zeker bij u terug te komen.

20. lianne van bennekom

Heerlijk gegeten, lekker relaxed. Al heel vaak langsgelopen, maar wist niet dat het eten hier zo goed was.

21. Paul 7 punten

Voor het eerst in Waterfront, het regende pijpenstelen en het was dan ook niet druk maar dat was geenszins een obstakel voor een lekkere lunch. De bediening was attent, vriendelijk en niet opdringerig en het broodje was verzorgd en lekker.

22. fam knippers

Zeer vriendelijke en attente bediening. Terras was ook uitstekend. Eten was zeer goed en lekker. Mandje met brood en kruidenboter gehad. Was apart en lekker. Hoofdgerecht was zeeduivel en zeebaars. Alles was goed klaargemaakt. We komen zeker nog een keer terug voor te eten en te relaxen.

24. Gisteravond weer in het Waterfront gegeten. Het was weer super. We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was erg alert. Eerst wat gedronken, toen kwam de menu kaart.

Eerst begonnen met een mandje brood met kruiden boter, begon dus goed, was heerlijk. Later sliptongetjes en biefstuk puntjes, zag er heerlijk uit met wat kriel aardappeltjes, groente boontjes met spek, witlof en een wortel en een schaaltje broccoli en frietjes. Was erg lekker. We wilden er nog wat mayonaise bij, geen probleem kwam er zo aan.

Alles was heerlijk en voldoende, de bediening was top. We komen hier zeker weer terug want bij het Waterfront is het altijd super. Ga zo door!

25. Ina van Keulen

Vanmiddag heerlijk gegeten bij Waterfront. Lunch Waterfront. Fantastisch. We hebben genoten van het uitzicht. Er kwamen een aantal boten voorbij. Prachtig gezicht. Binnen was het behaaglijk warm.
    Kortom, we hebben genoten van alles!!!

26. 24 januari 2015 weer naar Waterfront. We hebben vooraf gereserveerd en onze tafel staat klaar. Het is niet vol vanavond. Buiten is het frisjes maar binnen bij Waterfront is het heerlijk behaaglijk.
    We worden hartelijk ontvangen en onze jassen worden aangenomen.
    We beginnen vanavond met een mandje brood met kruidenboter. Als voorgerecht nemen we de rolletjes van Zeeuws spek met ganzenrillette en de lauwwarme salade met tongreepjes. Als hoofdgerecht nemen we de lamsstoof en de zalm en ons nagerecht wordt het appeltaartijs en de chocolademousse.
    Het voorgerecht met de rolletjes van Zeeuws spek met ganzenrillette wordt geserveerd met een lichtzure appelstroop en een frisse salade. De ganzenrillette is heerlijk, perfect smeuïg en prima op temperatuur. Het spek is ook prima. De frisse tegenhanger, de appelstroop, is wat te weinig aanwezig. Hier had net wat meer van op het bord gemogen. De beloofde chips van aardappel heb ik niet gezien. De tongreepjes vallen ook in de smaak. Deze zijn met tempurabeslag gefrituurd. Daarbij wordt een huisgemaakte remouladesaus geserveerd en eveneens een frisse salade.
    Het hoofdgerecht wordt uitgeserveerd op hete borden. Super, dan blijft het eten wat langer op temperatuur. Het lamsstoofpotje wordt geserveerd in een honing-tijm saus. De tijm is aanwezig zonder te overheersen. Een smakelijke stoof, ook het vlees is heerlijk mals. Op het bord ligt een stukje, met venkel, gevulde courgette, gebakken krieltjes, worteltjes en een in spek gerolde andijvie. We krijgen er een schaaltje groente (courgette, sperzieboontjes en spruitjes) bij. Ook ontbreekt de friet niet.
    De zalm is ook prima. De cuisson is goed, niet te gaar maar precies goed. Het wordt geserveerd met een smakelijke dillesaus. De saus is rijkelijk aanwezig, prima! De opmaak is verder gelijk aan het andere bord.
    We laten het voorgaande even bezinken en nemen wat later ons nagerecht. Beide zien er goed uit. De "koek" is een oublitulp, de chocolademousse is smakelijk maar wel wat zoet. Verder erg lekker met wat sterfruit, aardbei en physalis.
    Het appeltaartijs is een passend nagerecht, het heeft een winterse smaak met een vleugje kaneel. De gepocheerde appeltjes zijn warm. Helaas blijkt hier de vanillesaus te ontbreken. Zonder de vanillesaus heb ik er toch van genoten dus het zij ze vergeven.
    We sluiten af met een bakje koffie en espresso.
    We hebben vanavond wederom genoten van de gerechten en de gastvrijheid. Het is niet voor niets één van onze favorieten.

27. Els Francke

Gebruik gemaakt van het zogenaamde lezersmenu via De Faam. Zeer hartelijke ontvangst (niet iets te), toch nog een plekje bij het raam gekregen met mooi uitzicht over Blvd en Westerschelde. Drie gangen-diner voor € 25,-- per persoon. Prijs/kwaliteit verhouding is zodoende goed. Consumpties net iets boven de gemiddelde horecaprijzen. Waarschijnlijk wordt het ParcFront ook nog een keer bezocht. Ik zal jullie restaurant aanbevelen als mensen op zoek zijn naar een goed reataurant te Vlissingen.

28. 15 november weer naar Waterfront. We zijn hier eerder geweest, zie o.a. mijn vorige recensie. Het is ons altijd prima bevallen.

Bij binnenkomst worden we meteen geholpen. Onze tafel staat netjes klaar in het restaurant. Vanavond gaan we voor de hertenrosbief vooraf, de kabeljauw en de biefstukpuntjes als hoofd en de gevulde soes en de pannacotta als nagerecht.

Terwijl we wachten op wat komen gaat krijgen we een mandje met divers geroosterd brood en huisgemaakte kruidenboter. Een smakelijk begin. We hoeven niet lang te wachten op ons voorgerecht.

Een mooi voorgerecht, mooie kleuren, een verse uitstraling, het oog wilt ook wat en heeft wat gekregen. De salade is vers, divers en met een smakelijke dressing (Madras?). De hertenrosbief is mooi dun gesneden en heerlijk met de cumberlanddressing. Deze dressing is een soort chutney met een lichte gembersmaak. Erg lekker.

Niet lang na het voorgerecht wordt het hoofdgerecht uitgeserveerd. Het smaakt prima. Het vlees is heerlijk mals en past prima bij de stroganoff. Deze saus is smakelijk met een lichte smaak van spice powder. We krijgen er een stoofpeer, wat witlof en pakketje van prei met spek. Uitstekend gerecht.
    De kabeljauw wordt geserveerd met knoflookpuree en paddenstoelensaus. De vis is perfect gegaard, een prima stukje vis. De knoflookpuree is heerlijk, de knoflook is duidelijk aanwezig. Ook de paddenstoelensaus is erg lekker, er zit veel paddenstoel in. Dit wordt geserveerd met een wortel en ook een stuk witlof. We krijgen er een schaaltje friet bij met frietsaus en een schaaltje bloemkool/broccoli. De friet is vers en perfect gebakken.

We zijn verzadigd en laten het nagerecht even wachten. Wanneer we later aangeven dat alles zo ver is gezakt dat we weer verder kunnen, krijgen we kort daarna onze nagerechten.
    De soes is gevuld met vanille ijs en wordt geserveerd met slagroom en warme kersen. De pannacotta (vertaald; gekookte room) wordt geserveerd in een glas met verder nog een laag advocaat, slagroom en twee kletskoppen. Een prima gerecht.

We hebben vanavond prima gegeten. De bediening is vriendelijk en alert. Kortom: een prima avond.

Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl

29. J.P.Crombeen

Gegeten op maandag: de één zeebaars (Noordzee) en de ander dorade (zeebaars van elders). Buitengewoon voortreffelijk van smaak. Frieten, sla en sausje van goede kwaliteit (vers) en voldoende voor 2 personen. Heel aardige bediening en we hoefden niet lang te wachten, wat hier en daar aan de Zeeuwse kust nogal eens onnodig voorkomt. Ondanks de eerste dag van de week toch nog een paar andere mensen aanwezig. De aanbouw is comfortabel warm en de ruimte tussen de tafels is voldoende.

30. Erg slecht!
    We wilde lekker lunchen. Broodje carpaccio besteld. Bah, net kauwgom. Deze was volgens zeggen in de magnetron ontdooid. Toen we er wat van zeiden kregen we ineens een hele discussie met de eigenaar. We moesten het broodje uiteindelijk gewoon betalen! Dit gedaan en meteen weggegaan. Beste terras van Zeeland? Wij nooit meer...
    De ober was wel vriendelijk en deed zijn best!

31. Weer het weekend doorgebracht in Vlissingen en uiteraard weer bij het waterfront gegeten. Nou alles was gewoon perfect, kon niet beter. Goede en lieve bediening en absoluut niet lang hoeven wachten zowel op het terras als binnen in t restaurant. En al moet je ff wachten nou en, t is vakantie, alle tijd dus. Ik snap niet dat de meeste mensen zo ongeduldig zijn. We hebben er gisteravond uitstekend gegeten. Heerlijke vis soep met heel veel vis wat in sommige restaurants dramatisch is. Daarna heerlijke zalm en biefstuk met alles erop en eraan. Lekker bakje koffie en een crème brule. Nou echt super, een geweldige avond gehad. Ik snap echt die onterechte kritiek niet want wij komen hier al jaren maar t schijnt modern te zijn overal kritiek op te geven, maar wat ons betreft was alles super.

32. Na een eerdere ervaring op dit terras van lang wachten toch weer eens gekozen om wat te gebruiken op het terras van Waterfront. Er was plek en het blijft een mooie locatie.

We bestelden zomerfruit met ijs en slagroom. Weer moesten we erg lang wachten. Net voor we bedachten maar weg te gaan, kwam onze bestelling. Ik geef toe, het zag er heerlijk uit. Maar na 1 hap merkten we dat het fruit niet goed meer was. Het gaf een 'tinteling' op je tong. Het ijs en de slagroom smaakten goed, maar we durfden het fruit niet te eten.

Toen we het aangaven, werden onze coupes meegenomen naar de keuken waar ze schijnen geproefd te hebben. Er was niets mis mee werd ons meegedeeld. Zo hoort het te smaken. Restte ons niets anders dan maar te betalen. Hier komen we niet meer terug! Zeer klantonvriendelijk. En vooral sneu voor de mensen die na ons zo'n fruitcoupe besteld hebben.

1,1
  33. Janneke

Met zijn vieren om 18u gaan zitten en na een half uur eindelijk drankjes kunnen bestellen die we vervolgens pas weer een half uur later kregen. Na meerdere keren vragen konden we eten bestellen maar het was niet mogelijk om frietjes ipv aardappeltjes bij de maaltijd te krijgen tenzij we €3,50 extra zouden betalen. Toen we vroegen waarom dit was kregen we een onaardig antwoord van de bediening dat zij anders niet van de friet af zouden komen, wat wij een raar antwoord vonden. Na weer een half uur wachten kwam de bediening ons vertellen dat de saté op was en dat we maar iets anders moesten bestellen en naast ons bij een ander tafeltje hoorden we dat ook de carpaccio op was. Vervolgens besloten we om ergens anders te eten want hier hadden we geen zin meer in. Toen we dit meldden kregen we een aanvallende reactie dat ze al vijf jaar in de top 100 zaten en dat hij niet kon begrijpen wat er mis was. Toen ik vervolgens zei dat ik dat niet begreep kregen we van verschillende andere tafeltjes bijval.
    Wij gaan nooit meer naar 'restaurant' Waterfront. Wat een slechte en onvriendelijke bediening!!!!

34. L. Ooteman

Dinsdagavond (22:20 uur) met zijn 2en (even) wat wezen drinken, na 12 minuten wachten zijn we zelf maar naar binnen gegaan om onze bestelling door te geven. Daarna hebben we nog eens 15 minuten zitten wachten tot we onze drankjes kregen, die al bijna koud waren. Toen we de rekening kregen heeft de bediende nog eens 3x heen en weer moeten lopen voor ons wisselgeld. We zijn niet van plan om nog eens terug te komen.

35. RJ Blaak

Met een gezelschap van 6 personen op zaterdagavond geweest. Tot tweemaal toe een gerecht van de kaart uitgezocht wat op was. Bediening was zeer chaotisch. Drie personen aan tafel gehad met weinig kennis van zaken. Als je een haring als tong aanprijst...
    Op het voorrechtgerecht een uur moeten wachten. Het eten was overigens wel lekker! Zullen hier niet snel terug komen.

36. Gisteren gegeten daar en we hebben niet snel kritiek maar het eten was slecht. De mosselen waren echt heel koud en na klacht opgewarmd maar ze zaten vol met troep waaronder krabbetjes en pokken, toen was de eetlust snel over. Voor het tweede drankje moesten we 20 min wachten. Belachelijk toch. We hebben betaald en zijn ergens anders ons dessert wezen halen.
    We waren hier vaker geweest en altijd goed , maar wij gaan voorlopig niet meer terug.

37. We zijn het afgelopen weekend weer in Vlissingen geweest. We logeerden in hotel truida er boven, zodoende waren we daar vaak op 't terras, daar wat gedronken, gegeten.
    Het was een druk weekend, ondanks dat was het eten heerlijk zoals altijd. Wij komen daar regelmatig. De bediening was vlot en vriendelijk, ondanks de drukte. We hoefden niet lang te wachten. Gewoon super.
    We komen daar al jaren en we hebben nog nooit iets negatiefs meegemaakt en al moet je even wachten, nou en? Toch alle tijd als je daar zit, het is alleen maar genieten op het terras, mooi uitzicht.
    Als we weer in Vlissingen zijn weer naar het waterfront. Personeel daar, petje af dat jullie ondanks soms hele erge drukte zo de mensen kunnen bedienen. Nogmaals super en petje af.

38. Vanmiddag (maandag 19/5) wilden wij lunchen op de boulevard in Vlissingen. Het terras zag er leuk uit, maar bleef het helaas bij! Na 10 min wachten konden we eindelijk iets te drinken bestellen, 5 min later iets te eten besteld. De drankjes kwamen pas na ruim 20 min en het eten kregen we na 2 keer navragen na welgeteld 45 minuten... dan hebben we het hierbij over een omelet ham/kaas en 2 broodjes van dobben kroketten. Iets wat toch binnen een kwartier op tafel moet kunnen staan!! En of het niet genoeg, m'n kroketten waren nog bevroren binnenin.. hoe schandalig! Deze toko is de naam "restaurant" niet eens waard! Ik ben zelf horeca kok, maar dit heb ik zelf nog nooit voor elkaar gekregen, zolang wachten en niet gaar. Zelfs niet met een goede zalm moot of grote Noordzee tong. Het woord "sorry" kwam nog net uit de mond van de bediening, maar het keuken personeel draaide om zonder ook maar iets te zeggen.
    Ons zul je hier nooit meer zien en er waren nog meerdere ontevreden gasten die klaagden. Jammer voor zo'n mooie plek op de boulevard.

39. Heel erg tegen gevallen! Gambas waren smakeloos en vis erg droog. In eerste instantie dachten wij dat de dame in de bediening goed luisterde en aardig was, maar we waren de deur nog niet uit en we kregen nogal dodelijke blikken van deze dame in kwestie!! Erg jammer!

40. We gaan vanavond voor de rosbiefrolletjes met kruidenkaas vooraf, de zalmreepjes en de beenham als hoofdgerecht en de Parijse soes en het Tiramisutaartje als afsluiting.
    Na even wachten wordt het voorgerecht uitgeserveerd. Het is een smakelijk voorgerecht met een salade met alfalfa, wortel, cherrytomaatjes, dressing en wat verschillende slasoorten en natuurlijk de rosbiefrolletjes gevuld met kruidenkaas. Als we dan commentaar moeten geven op dit gerecht is dat het nog net iets te koel is uitgeserveerd.
    Het hoofdgerecht met de beenham zit er smakelijk uit. De beenham is al wat aangesneden. Het wordt geserveerd in een honing-tijmsaus. De tijm is duidelijk aanwezig, erg lekkere saus, die redelijk stevig en niet waterig is.
    Verder is het bord opgemaakt met wat aflalfa, witlof, een worteltje, in spek gerold paksoiblad en heerlijke aardappeltjes.
    De zalmreepjes worden geserveerd in een oosterse saus. Een heerlijke combinatie. De zalm is prima gebakken en doet het perfect met een wat zoet/zuur/soja saus. De garnituur op het bord is gelijk aan die bij het beenhammetje. We krijgen er een schaal friet bij en een schaaltje bloemkool met grof gesneden snijboon.
    De nagerechten zijn een prima afsluiting van een fijne avond. De Parijse soes, home made, is gevuld met twee bollen vanille ijs. Het ijs is prima, geen kristallen. De apart geserveerde warme kersen zorgen voor het zuurtje. Het nagerecht met de Tiramisu is ook erg lekker, zij het dat het Tiramisutaartje wat ondermaats is. Het neemt een minder prominente plaats in op het bord dan gewenst. Het Cassata ijs is prima. Het is een afgeleide van de Cassata Siciliana taart welke opgebouwd is uit meerdere lagen met slagroom, ricotta en wat stukjes sucade.

Aanrader; Jazeker, we zijn hier nu vijf keer geweest en dit is altijd prima bevallen.

41. Ik heb hier een poosje geleden gegeten en dit smaakte voortreffelijk.
    Bediening was goed

Kortom een aanrader en wij komen zeker terug

42. M 608 punten

Heerlijk mooi buiten terras waar het goed vertoefen is met mooi weer. Uitzicht op de boten en het strand is erg leuk. De bediening is er erg vriendelijk en vlot.

43. Personeel is vriendelijk. Uitzicht buiten is uitmuntend. Het avondeten (sate menu, kibbeling menu ) viel erg tegen en smaakte niet lekker.

44. Gisteren met gezelschap van 5 personen gedineerd.
    Hartelijke ontvangst, een niet echt verrassende menukaart, maar wat uitgeserveerd werd had voldoende kwaliteit. Goede timing ook: eerst de koude voorgerechten, met direct daar achteraan de soep.
    Het brood was minder: zou krokant moeten zijn, maar was gewoon hard. Verbeterpuntje voor de bediening: water aanbieden als 4 personen wijn drinken.
    Hoofdgerecht: prima, op echt warme borden (zo hoort het)
    Magnifiek uitzicht op de Schelde, met passerende schepen.
    Veel positieve punten dus, maar door de zeer matige kwaliteit van koffie was de afloop niet zo goed als gedacht. Bij een meer positieve afsluiting hadden bij onze recensie wat 8-en gestaan.

45. Heerlijk gegeten !! Vriendelijk personeel.!!

46. ps mosterd

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer attent en vriendelijk. Zeker het terugkomen waard.

47. Mooie locatie aan het strand.
    De bediening was vriendelijk maar overdreven. Hierdoor kwam het gemaakt over en voelden we ons soms zelfs een beetje ongemakkelijk.
    De service was voor de rest zeker in orde.
    Het eten was lekker maar niet navenant de prijs. Er stond geen pepersaus op de kaart, doch maakten ze die op aanvraag.
    Het dessert (chocomouse met panacotta en koffielikeur) was niet erg te smaken. De crème brulée wel, maar daar kan je natuurlijk niet veel verkeerd mee doen.

48. Valentijnsdag op donderdag. Dat is voor ons geen optie om te gaan eten. We hebben ons diner uitgesteld tot vrijdag. Eén van onze favoriete restaurants is Waterfront. Dus daar weer aangeschoven.
    De ontvangst is zoals gebruikelijk hartelijk. De jassen worden aangenomen en voor ons naar de kapstok gebracht. Deze worden op tafelnummer opgehangen zodat bij vertrek de jassen ook weer door iemand van de brigade wordt opgehaald. Het is voor mij echt geen must dat dit gedaan wordt maar getuigt wel van een uitstekende service naar de gasten.
    Vandaag gaan we voor een winterpaté vooraf, jachtschotel als hoofdgerecht en flensjes met gele room als dessert.
    We bestellen ook het brood met kruidenboter. Samen met een lekker wijntje een prima begin.
    De paté is erg lekker, het is fijne paté wat bij mijn vrouw beter in de smaak valt dan de grove soort. Hij wordt geserveerd met rucola sla, amandeltjes en een notensiroop. Heerlijke combinatie. Hier komt de rucola prima tot zijn recht met de nootachtige smaak.
    Nadat het voorgerecht wat gezakt is wordt het hoofdgerecht geserveerd. Aha, op zeer warme borden. Grappig is dan wel te weten dat op het warme bord de jachtschotel in een aardewerk schaal zit en de gebakken krieltjes eveneens in een schaaltje liggen op het bord. Blijkbaar heeft men hier de filosofie dat men altijd warme borden uitserveert. Goed plan! Hier snappen ze het perfect dat altijd serveren op een warm bord nooit verkeerd is.
    De jachtschotel met stoofpeer is heerlijk. Goed op smaak, lekker mals vlees, niet te grote stukken, lekkere zilveruitjes, niet te vet, lekkere stukken stoofpeer, enz. De krieltjes zijn prima gebakken en niet vet. Als side dish krijgen we nog friet en wat groente. De friet is niet zelf gesneden en wat bleekjes. De smaak is goed. De warme groente is wortel met courgette. Dit is wederom redelijk in zijn waarde gelaten ofwel weinig passie aan toegevoegd. Het oogt wat saai en zo smaakt het ook. Dit is ook het enige minpuntje van vanavond.
    Het nagerecht is het flensje met gele room, warm fruit en vanille ijs. Een mooie afsluiter. Het flensje is goed gebakken en de room is lekker. Vanille ijs is goed, lekker vol van smaak. Het warme fruit is cocktailfruit.
    Voldaan van het heerlijk eten lopen we na afloop nog even over de boulevard. Leven als god in Frankrijk kan eigenlijk ook in Vlissingen, op dergelijke avonden dan toch.
    Eten krijgt een dikke 8. Hier blijft het wederom op steken mede vanwege het groentegerecht (zie mijn eerdere recensie). Sfeer eveneens een 8, het ziet er gezellig uit met de lichtjes voor het raam. Geen koude trek vanavond en een prima plaats in de veranda met uitzicht op de boulevard. Service een 9. Weinig op aan te merken. Prijs/kwaliteit een 9. Heerlijk gegeten van prima producten die goed zijn bereid voor een mooie prijs. Zeker een aanrader en zeker komen we terug.

49. Erwin

50. Restaurant Waterfront, wat jammer dat deze op dit moment slechts een 6,2 krijgt van de recensenten. Wat mij betreft kan ik mij daar helemaal niet in vinden.
    Afgelopen zaterdag hier gegeten en we hebben heerlijk gegeten. Vooraf gereserveerd en dat was maar goed want het restaurant zat nagenoeg vol. Ze hadden een tafel in de serre voor ons vrij gehouden. Hoewel het in het restaurant zelf ook goed vertoeven is, zit je in de serre toch net even wat leuker. Het is fris vanavond en het waait redelijk. Telkens wanneer gasten binnenkomen of vertrekken wordt de voordeur niet goed gesloten. De tussendeur houdt niet alle koude buiten. Hierdoor voelen we af en toe een koele trek. De brigade is echter alert en sluit met regelmaat de voordeur. Wellicht zou een deurdranger goede diensten doen.
    De brigade is hier overigens erg attent en alert. Ze zijn uitermate vriendelijk, pas er voor op dat het niet gemaakt gaat overkomen.
    Bij het serveren van de drank krijgen we een mandje met brood en kruidenboter. De kruidenboter is zelfgemaakt en goed op smaak. Het mandje met brood is gevuld met stokbrood, geroosterd brood en stukken brood uit de oven met kruidenboter.
    We hebben als voorgerecht een warm geitenkaasje in filodeeg en rozemarijnsiroop genomen en de hertenrosbief met waldorfsalade en cidermayonaise.
    Beide erg lekker. De geitenkaas is nu eens niet met honing maar met de siroop, een prima keuze. De hertenrosbief is prima op temperatuur, gelukkig niet te koud. Beide een aanrader.
    De hoofdgerechten waren Coq au vin en een doradefilet met appel en ui.
    De Coq au vin is heerlijk. Lekkere stukken kip met zilveruitjes, wortel en wijn uiteraard.
    Kip is mals en niet droog. Wederom een aanrader.
    De dorade is prima gegaard. De saus die erbij geserveerd wordt is ook in orde. Smaak is goed en ook de dikte is goed.
    Side dish is perfect gebakken friet en een schaaltje groenten. De friet is niet zelf gesneden maar toch lekker, de groenten zijn erg in hun waarde gelaten. Deze hadden behalve garing nog wel wat meer van de chef mogen krijgen.
    Het nagerecht was een kastanjepudding met walnotenijs. Wat een perfecte afsluiting. De kastanjepudding is meer een cake. Vers uit de oven. Samen met het walnotenijs een genot.
    We hebben een heerlijke avond gehad. De sfeer is ontspannen en de tijd tussen de gangen door is goed. Een absolute aanrader.
    Resumé: Eten een dikke 8, een beetje mayonaise bij de friet en een beetje meer spanning in het groentegerecht maakt dit minimaal een 9
    Sfeer een 7; door de koude trek toch wat puntjes aftrek
    Service een 8; weinig op aan te merken misschien soms te vriendelijk?? Mogelijk geschrokken door andere recensies
    Prijs/kwaliteit een 9; Goede producten, prima smaken voor een meer dan fatsoenlijke prijs. Dit was een Faammenu voor € 25,- per persoon.

51. Maandag 23 juli 2012 hebben wij een ronduit belachelijke en slechte ervaring gehad bij Restaurant Waterfront. De avond begon al rommelig met een onvriendelijke manager die mede deelde dat wij de laatste tafel waren die konden eten (het was 19.30 uur). Na het bestellen van een tweede ronde drankjes moesten we tot drie keer informeren naar een niet gearriveerd biertje. Bij het serveren van de voorgerechten ontbrak een garnalencocktail. Deze werd gelukkig binnen een paar minuten gebracht, maar werd toen we al ruim drie kwartier op onze hoofdgerechten zaten te wachten nog een keer opnieuw geserveerd. Dezelfde manager reageerde verbaasd toen wij zeiden dat wij onze voorgerechten al hadden gehad en bries 'wat wij dan nog moesten hebben' en liep weg. Uiteindelijk hebben we ruim een uur op onze hoofdgerechten moeten wachten. Over het terras ging meerdere malen de boodschap dat de keuken open en dan weer dicht was. Er ging die avond heel veel mis in de (onprofessionele) bediening. Als compensatie werd ons na het hoofdgerecht aangeboden om de nog te consumeren drankjes van het huis te krijgen. Wij hadden inmiddels genoeg gegeten en gedronken bij Waterfront!

De titel 'Het beste terras van Zeeland' lijken ze enkel te danken te hebben aan het mooie zwevende terras, alhoewel dat zeker niet meer uniek is op de boulevard van Vlissingen...

52. Jan Aalstra

Heerlijk gegeten ondanks de enorme drukte hoefde wij niet lang te wachten op ons eten vol terras en het eten was er in een klein kwartier. Wat sommige reacties betreft ronduit belachelijk de bediening is echt geweldig en ontzettend klantvriendelijker. Een echte aanrader op een TOP locatie!

53. Gisteravond weer eens bij Waterfront geweest. Het was al weer een jaartje geleden. Op moment van binnenkomen (19.00 uur) was er slechts één tafel bezet. Zou de kwaliteit dan toch minder zijn geworden?
    Gelukkig bleek dit niet het geval. Later op de avond waren bijna alle tafels bezet.
    De bediening is erg vriendelijk. Wel heb ik een beetje het gevoel dat er ook vriendelijk geprobeerd wordt om extra te bestellen. Bij het opnemen wordt gevraagd of wij welicht zin hebben in een mandje brood met boter, bij het hoofdgerecht of er nog frietjes bij moeten en mayo. Het wordt in mijn perceptie op de manier van willem reimers gedaan, uit het oogpunt van omzetverhoging. In menig restaurant zit het broodje met boter overigens er zonder meerprijs bij.
    Anderzijds was het wel lekker. Stukjes geroosterd brood die al met kruidenboter waren geroosterd (bruin en wit) en een stuk stokbrood.
    Als voorgerecht hebben wij de hamrolletjes met paté en de Wraprolletjes gevuld met geitenkaas op luxe slasoorten met noten-krokant en honingdressing genomen.
    De borden waren mooi opgemaakt. De hamrolletjes waren lekker. De paté lekker smeuig hoewel iets te koud.
    Verder erg lekker met een beetje frisse en verse salade en de stukjes kaneelappel zijn een perfecte combinatie.
    De geitenkaas was ook lekker al had er wat meer honingdressing over gemogen. Geitenkaas zonder toevoeging, of te weining, is wat droog en wat bitter.
    Het hoofdgerecht waren pangarolletjes uit de oven gevuld met zalm, geconfijte cherrytomaatjes en Proseccosaus.
    Ook dit een heerlijk gerecht. Soms zijn het van die kleine dingen op je bord die een cijfer 8 maken ipv 7. Hier zijn het de geconfijte cherrytomaatjes. Dit past echt zó goed bij dit gerecht.
    Het andere hoofdgerecht was Boeuf Bourguignon;
    gestoofd rundvlees in rodewijnsaus met zilveruitjes, spekjes en champignons. Ook al weer erg lekker. Het rundvlees mag van mij wel wat kleiner gesneden. Het zijn tamelijk grote stukken. Aangezien dit geserveerd wordt in een schaaltje of pannetje is het lastig snijden.
    Het nagerecht was een Cassata-ijs met warme perzik en slagroom. Over het ijs was een beetje amarenesiroop gedruppeld. Heerlijk!
    Ook de Crème brûlée met vanille-ijs en slagroom was erg lekker. Korstje was hard, crème nog lekker fris. Bolletje ijs en slagroom erbij maakt ook dit compleet.
    Ik kan dit restaurant ieder aanraden.

54. Goede service? Het kwam zeker niet door de drukte.
    2 simpele koffie is toch een simpele bestelling?
    We moesten maar liefst zo'n 3 keer vragen waar die koffie nou eens bleef! Tjonge, Tjonge, dat kan en moet echt beter!
    De koffie bleek bovendien niet te drinken. Lauwe bak.
    Een schande voor de horeca daar op de boulevard.

55. Vorig jaar verschillende keren heel erg goed gegeten en een leuke bediening. Maar wat mij van de zomer is overkomen daar ben ik toch wel van geschrokken.
    Ik zat met een vriendin op terrras en bestelden beide een lunch, waar we best heel erg lang op moesten wachten. Toen we heel normaal vroegen na 45 minuten of het nog lang duurde werden we behoorlijk ombeschoft behandeld. Zo van je ziet toch dat het druk is!!!!!!
    Toen we na bijna 1 uur de franse salade kregen waren dit een paar blaadjes sla, 2 stukken tomaat een beetje tonijn en 2 stukjes ei, 3 stukjes stokbrood en niet te vergeten een kuipje dieetmargarine op een klein bordje. Bleek dus dat ze het vergeten waren aan de keuken door te geven!!!
    Toen moest ik hier wel heel erg om lachen, dit was echt het toppunt!!!
    Twee maanden daarvoor had ik daar dezelfde salade bij Waterfront gegeten die was wel heel wat anders en was behoorlijk gevuld!!
    Toen ik er tegen dezelfde serveerster wat van zei, zei ze redelijk ombeschoft dat ik dan maar na het seizoen terug moest komen, dan is het vast weer beter.
    Deze serveerster was dit keer niet zomaar een jong meisje dat net in de horeca zat, maar toch al een vrouw tegen de veertig!!!

56. Het eten smaakte goed en we hoefden niet lang te wachten.

57. Cees van Iersel

Mooi uitzicht op het terras. Tafels te dicht op elkaar. Bediening weinig flexibel en weinig klantvriendelijk. Eten niet goedkoop. Kwaliteit eten beneden peil. We kozen voor zowat de duurste hoofdgerechten, doch deze misten zowel smaak als opmaak. Met onze opmerking/ klacht werd niet veel gedaan.

58. We komen hier vaak, erg gezellig eten! Altijd vlotte en vriendelijke bediening en de regelmatig wisselende kaart biedt altijd genoeg keuze. In de zomer een iets eenvoudigere kaart. Locatie is natuurlijk geweldig, vooral op het terras of bij iets minder weer in de serre. Aanrader!

59. Onze eerste indruk was erg positief;De bediening was prima, en het uitzicht grandioos! Het eten zelf was lekker, maar zeer magertjes: De bestelde beenham bestond uit 4 plakjes, waarvan één met een flink bot, dus bleven er 3 over. Bij het vlees lagen een paar kleine aardappeltjes. Wat patat erbij kostte maar liefst 5,00 extra. Ook de groenten die op het bord lagen waren met 1 hap weg. Jammer hoor! Het toetje was verrukkelijk, Maar wat een teleurstelling: De bosvruchtensaus leek echt op aangelengd water. Als ik het geweten had, hadden we Tova meegenomen! Het is dus helaas een éénmalig bezoek geworden......

60. Net gegeten en is geweldig.

Voorgerecht kippenlevertjes in pasteitje. Nooit zulke lekkere levertjes gegeten.

Hoofdgerecht was ook erg lekker.

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en geen "kouwe kak".

Komen absoluut terug.

Tijd tussen gangen is ruim voldoende.

61. Jochum Adriaanse

We hebben prima gegeten, leuke bediening en leuke sfeer.
    Leuk uitzicht op de westerschelde en niet al te duur voor een A1 lokatie. Ik vind Waterfront een prima restaurant en raad het ten zeerste aan.

Jochum Adriaanse.

62. A. van Moergestel

Eten was prima en de service was ook goed. Prima restaurant om lekker te gaan tafelen.

63. Pas gegeten van de vernieuwde kaart.

Heerlijke visschotel gegeten en een peren dessert na.

Leuke en vlotte dames in de bediening.

Wij komen terug.

An en Ad.

64. Slechte service. Met nog een volle mond van het voorgerecht wordt het hoofdgerecht al voor je neus gezet. Prijs kwaliteit verhouding kan vele malen beter.

65. mevrouw anoniem

Een fijn en sfeervol ingericht restaurant met leuke bediening. Een kaart met voldoende keuzes voor iedereen. Goed bevallen en komen zeker nog eens terug. Bedankt.

66. We hebben afgelopen zomer meerdere weekendjes boven dit restaurant in het hotel gelogeerd. En dan kom je natuurlijk automatisch ook wel enkele keren in het restaurant terecht, als je dichtbij je kamer wat wilt eten.

Nu heb ik een lactose intolerantie wat niet voor iedere kok even handig is. Nu had ik het restaurant daar van te voren over ingelicht en al op de eerste dag bleek er een jonge dame te zijn die er alles van af wist en het geheel in goede banen leidde. Zij lette erg goed op of er niets verkeerd ging voor wat betreft mijn dieet.

Erg prettig om te weten dat ook de kok hier prima weg mee wist en goed kon doorgeven wat ik nog wel kon en mocht eten, én daar ook meerdere alternatieven voor aanbood.

Al met al heb ik dus prima gegeten, en ben erg blij geweest met de service en de moeite die er voor mij gedaan is, ik zie het namelijk wel eens anders!

67. dinges

68. Voor een speciale gelegenheid belde ik het Waterfront op.
    De kok vond het erg leuk en wilde, ook al was het in de ochtend, speciaal daarvoor de keuken open doen, en voor ons iets maken.
    Samen met hem koos ik een gerecht uit, en een drankje wat je normaal niet kan krijgen, werd voor ons besteld.

Toen we aankwamen kregen we een tafel met uitzicht op zee. Er stond een menukaart op de tafel met onze namen er op en het menu.

De bediening liep vlot, het zag er goed uit, het eten was echt perfect, lang niet zo lekker en goed gegeten.

Mijn complimenten!

69. Kwam het door de drukte?

1 Witbiertje en 1 Icetea is toch niet zo'n lastige bestelling?

We vroegen bij vier (!) verschillende bedienden waar onze drankjes bleven. "Ja, het was erg druk met bestellingen..."

Na een half uur vergeefs wachten op ons drankje zijn we maar opgestapt.

Jammer en het gaat al niet zo goed in de horeca!

70. Jori 190 punten

Hier een week geleden gegeten. Het is bijzonder goed bevallen. Het eten was heerlijk. De beefsalade als voorgerecht kan ik echt aanraden, hier eet je je vingers bij op! Het personeel was vriendelijk en kwam professioneel over. En het uitzicht over de boulevard is werkelijk prachtig. Aanradertje!

71. Sander Wielemaker

Het is alweer even geleden, zomer 2008, met zijn viertjes lekker gegeten bij Waterfront. Voorgerechten waren prima verzorgd, evenals de hoofdgerechten. Bediening was vriendelijk en de wijnen (zelf uitgekozen) waren ook lekker.

Al met al een leuke ervaring...geen uitschieter, gewoon lekker.

72. Leuk restaurantje met lekker eten voor een mooie prijs. Mooie uitzicht over de zee in de serre. Met de bediening niets mis, zal wel aan de gasten zelf gelegen hebben. Kom van de zomer nog wel eens terug maar dan op het mooie terras!

73. Wat een verschrikking, in één woord waardeloos. Eten was alles behalve goed, bediening mag zich geen bediening noemen, te erg voor woorden. Van passende wijnen bij de gerechten wist men echt helemaal niks. Flexibiliteit was ver te zoeken, chagerijnige meid die aan tafel kwam, we moesten maar doen wat madam voor ons in petto had, wij waren te gast, en daar zou op gelet moeten worden. Nee, niet echt een plaats om terug te komen. Wordt eens wat vlotter.

1,7
  74. fam. Mertens

Met Karnaval drukte ontsnapt in Vlissingen, fijn verblijf gehad, goed gegeten in het Restaurant Waterfront, bediening niet echt flexibel-vriendelijk, eten was wel goed.

75. wil&madeleen

1e keer is ons goed bevallen, komen zeker een keer terug!

76. Het eten was heerlijk..een goed team blijkt wel!
    bediening erg vriendelijk en verzorgend..tikkeltje overdreven bij een van de dames maar dat neemt niet weg dat we een hele geslaagde avond hebben gehad van de week.

77. Het is zomer, genieten van het weer, uitzicht, vriendelijkheid en verse mosseltjes. Oke, de zomer is er nog niet echt maar af en toe een dag op terras bij dit restaurant waar ik graag mag vertoeven, mede door de gezellige en vreindelijke bediening. Op een fijn seizoen!!!

78. eten was goed, duurde erg lang, was druk, merkte je ook aan de gastvrouw. Paar keer geweest, komen nog eens terug, mag er eens een ander muziekje op, deze kennen wij wel (tip)

79. Tom van B.

Lang geleden dat we zo heerlijk gegeten hebben. Leuke, enthousiaste bediening. Prima service.
    Helemaal in ons straatje. Wij komen binnenkort weer!

Tom.

80. Gereserveerd om 17.30 uur. Menu besteld. Om 20.30 uur nog geen toetje, waren ook nog niet aan de beurt. Moesten weg. Menuprijs niet gerekend maar losse voor- en hoofdgerechten. "Gastvrouw" vond het zo wel opgelost. Weigerde te geloven dat wij er al om 17.30 uur zaten, zij was er toen nog niet. Bij sluiten deur hoorden wij haar nog net een uitspraak doen in de trant van "nou, ja", naar aanleiding van onze kritiek. Kortom beneden alle peil

81. wilma kleijnen

We hebben heerlijk gelunchtgeholpen door vriendelijk personeel. We wilden in de n.m. terugkomen voor een lekkere thee met iets lekkers, maar zijn weggegaan omdat er gerookt werd. Maar dat zal spoedig veranderen en dan komen wij zeker terug

82. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk gegeten en mooie opmaak op het bord. In tegenstelling tot meneer anoniem zeer vriendelijk personeel. Zegt misschien meer over meneer anoniem als over het restaurant. Zo je doet zo je ontmoet! Lokatie super. Komen zeker nog eens terug.

83. Wat een verschrikkelijke bedoening. personeel is onvriendelijk, en lopen met een sjagerijnig gezicht rond. Van een zekere gezette serveerster moeten wij, i.p.v. willen, wij waren natuurlijk te gast en willen ook als zodanig worden behandeld. er wordt tussendoor niet gevraagd of het smaakt en dat deed het dus ook niet. Het enige mooie en wat goed is, is het uitzicht. Jammer van zo'n locatie dat er zo weinig aandacht aan de gasten wordt gegeven, de eigenaren zouden eens flink moeten gaan denken voor een verkoop of wat gemotiveerder personeel, die ook kennis van wijnen in huis heeft, want ook dat schort eraan.

84. Wij hebben hier met 4 personen op 11 augustus 2007 gegeten. Het eten dat wij uit hadden gekozen was niet lekker. De 2 porties mosselen zaten vol zand. De heilbot smaakte niet goed. Tevens hebben wij 2 uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
    I.v.m. met de tijd hadden wij het toetje geannuleerd. Bij de afrekening van 125,- wilde wij de bedrijfsleider spreken over het eten. DEZE WAS TE DRUK EN WENSTE ONS NIET TE SPREKEN. Lang leve klantvriendelijkheid. Restaurant Waterfront is geen aanrader van onze kant.

85. Jacob Roodenburg.

Prima eten, Prima drinken, en Prima Ambiance.

3xPrima!

86. lekker eten, mooie zaak, best prijzig, gezellig terras.

87. een adres om naar
    terug te gaan

88. Hans Droppert

Heerlijk eten, lekkere wijn en prachtig uitzicht.