Restaurant Parkfront in Vlissingen

• 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Wie Vlissingen "doet" komt ongetwijfeld ook uit op het Bellamypark. Parkfront is daarbij het goede adres om te zien of gezien te worden, maar bovenal bent u er welkom voor het beleven van onze traditionele producten die door ons op moderne wijze vertaald worden naar toegankelijk, creatief en vooral: lekker eten. Onze pannenkoeken & pastas alsmede steaks & vis zijn bedoeld voor een zo breed mogelijke doelgroep. Van gezinnen met kinderen naar stelletjes, ouderen en grotere groepen.

Ook hebben wij een uitgebreid high tea & high chocolate concept in Parkfront. Heel veel chocolade en de lekkerste taarten. En reserveren is NIET NODIG.
Reden genoeg dus om Vlissingen te bezoeken.

Onze ambiance is knus, smaakvol en ongedwongen in een sfeer zoals je die bij goede vrienden thuis ervaart. Bij Parkfront geniet je van elkaars gezelschap en van goed eten en drinken. Bij lekker weer kunt u volop genieten van de zon op ons terras met comfortabele stoelen en loungebanken.
Ook dat is Parkfront. De keuken wordt geleid door Stefan Rodermond die zijn kennis en ervaring opdeed in ons restaurant Waterfront waar Pedro zijn leermeester was. Omdat Pedro het koken hier ook als een nieuwe uitdaging beschouwt is hij ook regelmatig aanwezig in Parkfront en verdeelt zijn kookkunsten dus over beide zaken.

• High tea: € 12,50
Diëten Vegetarisch
Foto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in VlissingenFoto van Restaurant Parkfront in Vlissingen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk en romantisch
Voorzieningen
High-tea, honden toegestaan en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
100 zitplaatsen
Personeel