Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

1. Sfeer weinig, bediening iets te vrij, je en jij waar u meer op zij plaats is. Eten viel een beetje tegen, was niet slecht maar acceptabel, hadden goede verhalen gehoord, kunnen deze helaas niet delen. 2× Fish and chips, de Fish was alles behalve vers, diepvries. Wel te eten, maar veel meer ook niet.

2. Perfecte plek wat het zicht op de schepen betreft.
    Lekker eten, persoonlijk ben ik fan van vd sliptong.
    Goede koffie (met slagroom😉) en geweldig personeel wat van een geintje houd (Net als ik 😉)
    iedereen de welgemeende groeten en i'll be back!
    Bart. (Alias Herman) vind allemaal best.

3. Ravioli, spaghetti, carpaccio, niet te versmaden, origineel Italiaans.
    Pluim voor de kok!
    Vriendelijke, professionele en vlotte bediening.
    Kort en goed: wij gaan weer erheen.
    Ger & Josine.

4. Heerlijk 2 dagen gegeten in dit restaurant. Meiden in de bediening vriendelijk en ook de eigenaar was in voor een praatje. Alleen jammer dat er geen italiaanse muziek gedraaid werd. Desondanks toch een dikke 10

5. Jan Bart en Paola

Heerlijk gegeten in deze mooie zaak.

We hebben heerlijk genoten van een vispotje. Goed op smaak. En een glas witte Verdejo ging hier prima bij.
    Wij zijn wijnliefhebbers en de wijnen die hier geserveerd worden zijn stuk voor stuk prima.

Wij komen zeker terug, maar dat weten ze uiteraard al.

6. Bediening is netjes en op orde maar het eten is veel te zout

5,5
  7. Peter Hulsink

8. Afgelopen weekend waren wij in Vlissingen, leuke plaats!
    Gisteren, zondag 5 september, zijn wij lekker naar het strand geweest.
    Daarna hebben wij op het terras van Restaurant Waterfront gezeten. Wij moesten voor twee waterige cola 7,70 euro betalen. Om half zes in de namiddag werd ineens het terras gesloten. We werden op een onvriendelijke manier weggestuurd! Het was nog steeds prachtig zonnig weer en op de hele boulevard waren alle terrassen gewoon nog open…
    Onbegrijpelijke bedrijfsvoering, kun je wat verdienen, sluit je de boel.

Wim.

3,3
  9. Wel lekker gegeten, maar de bouillabaisse als hoofdgerecht was niet voldoende uitgebreid om een hoofdgerecht te zijn helaas. Jammer ook dat er niet werd uitgelegd wat er in de bakjes zat die erbij zaten. Het was wel smakelijk.

10. Internationaal Vlissingen

Hanson swanson

Vissoep karig, bevroren vis en schaaldieren, weinig smaak en trage service.

Buiten krijtbord en vaandels voor mosselen, na het voorgerecht te horen dat deze op zijn. Voor een café in Vlissingen is dat gelijk aan een wijnhandel zonder wijn, of een kroeg zonder bier. Geen enkele indicatie dat deze al heen waren wat een grote domper was.

0/10, uitkijken voor dit plekje, in dezelfde straat zit een andere zaak, deze is meer de moeite waard.

11. Mooie plek om te genieten van alle soorten en maten boten. Het is er schreeuwend duur. Een patatje met kibbeling kost er bijna 15, - Eten is snackbar eten. Zelfbediening. Wel vriendelijke uitbaters.

1,2
  12. Het verrassingsdiner was een zeer aangename verrassing en de bediening buitengewoon vriendelijk.

13. Bas Mengede

Prima sfeer en heerlijk diner.

14. Marian de Wilde

Vanmiddag geweest en het weer was een beetje onvoorspelbaar, we wilde graag voor het restaurant zitten onder de luifel, terwijl we eerst op het plein van bellamy zaten. Dat kon… maar alleen aan de 2 persoontafel half onder de luifel en de keuken was pas 17.00 Uur open. Oke, geen probleem. Toch waren we wat teleurgesteld omdat dat ene tafeltje tegen de muur ons heerlijk leek om daar te mogen eten. Ook als het zou gaan regenen zouden wij direct in de regen zitten aan dit 2 persoonstafeltje. Dus hopen dat het droog bleef en braaf wachten tot we konden bestellen. Wat gebeurt er met dat ene tafeltje, daar gaan 3 mensen zitten met een los meeneemijsje en bestellen verder niets, daar word niets van gezegd. Oke… Nadat deze mensen opstonden worden er 2 mensen naar dat bewuste tafeltje gestuurd vanuit het midden (waar ook wij eerst zaten) en die wilden wat eten, want het kon wel eens gaan regenen. Nou ja, dat deed pijn want wij waren veel eerder en wij mochten daar niet zitten. Wij zijn weggegaan en hebben heerlijk op een ander adres gegeten, dit klopt toch niet! En dat allemaal door die ene jongen die het niet naar zin had op zijn werk, dat was duidelijk. De anderen waren harstikke vriendelijk en correct. Die rotte appel moet eruit! Zo ga je niet met je klanten om!

15. Super service. Ivm mijn zeer recente maagverkleining wilde ik alleen een voorgerecht. Echter daar zat paprika in (allergie) hierdoor werd mijn portie die ik hierna bestelde op vraag verkleind. Super goed meegedacht. Super service…

16. Je de Heer

Dit jaar slecht, geen fatsoenlijk stuk vlees zoals biefstuk maar wel een slecht gebakken ribeye. De rekening voor 4 personen met een drankje en ijs toe was wel even €200. Wel vriendelijk personeel. Dagen erna op naar een concurrent en voor hetzelfde geld heerlijk gegeten met een lekkere biefstuk. Goed voorbeeld!!

17. Internationaal Vlissingen

Heerlijk gegeten op het terras.
    Alles was prima.

18. Het is een leuk restaurant. De bediening is goed en vooral vriendelijk.
    Het eten is goed. Een aanrader als je naar Vlissingen komt.

19. Renata Cipali

20. van Amstel

21. Roxane Van den berg

Weer heerlijk gegeten en zo gastvrij ontvangen. Niet alleen de sushi is heerlijk maar ook alle andere gerechten zijn erg lekker!
    Afhaal kan ook!

22. Helene Pluijgers

Ik had graag alle sterren vol gezet want veel was erg goed. Een puntje van kritiek is toch een het ontbreken van voldoende groentes. Ik had graag een extra bijgroente op tafel gehad. Dan komt de prijsverhouding ook beter tot zn recht.
    Verder alle lof.

23. Internationaal Vlissingen

Heerlijk driegangendiner (uiensoep, zalm, dame blanche) op terras in Bellamypark. Alles was van goede kwaliteit.

24. We hebben vooraf een reservering gemaakt voor negen personen maar er was een klein misverstand maar dit werd gelijk heel goed opgelost door het personeel. We hebben echt heerlijk gegeten en komen zeker keer terug. Fijn personeel en goed eten biefstuk zeer mals en spareribs echt heel lekker.
    Complimenten.

25. Internationaal Vlissingen

Super lekker gegeten bij de Dighter. Zeker de moeite waard.

26. Mulders - Molle

Afgelopen weekend Vlissingen bezocht met ons tweetjes. Wij hebben hier heerlijk gegeten op deze locatie in hart van de stad. Bruisende gezellige boulevard. Bediening was perfect, zeer attend en vriendelijk. Menu en drankjes ruime keus (lekkere cocktails, spare ribs en scampies). Echt een aanrader. Johan & Herna, Den Bosch

27. Gewoon degelijke sushi. Goed maar niet bijzonder. Onze referenties: Mood (Eindhoven) en Izumi (Weert). Tip: eet ‘a la carte’, dan ben je wss voordeliger uit en kun je de specials ook bestellen zonder ‘extra kosten’.

28. Erica Kruijk

We hebben een heerlijk 12-uurtje gehad met een rijk gevulde tomatensoep, een boterham met kroket en een boterham met carpaccio. We moesten op tijd vertrekken voor en volgende activiteit en vroegen of we snel konden eten. Dat was geen probleem. De bediening was vriendelijk en goed.

29. Ronald Groesbeek

Allebei een broodje op. Een met zalm en de andere met een Japans soort gehakt. Smaak was niet best, en de opmaak was er in het geheel niet. Prijs kwaliteit verhouding klopt ook niet. Veel duurder dan McDonald’s maar minder van kwaliteit.

1,5