Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

1. In één woord: geweldig gegeten! Heerlijk vispannetje uit de oven, gevuld met drie soorten verse vis en een heerlijk toetje na: de Red velvet cake met yoghurt-kersenijs. Restaurant lijkt aan de buitenkant een beetje oubollig maar is binnen sfeervol aangekleed. Zeer vriendelijke gastvrouw. Dit restaurant gaan we onthouden!

2. Internationaal Vlissingen

Voor de film lekker eten!
    Dus niet. Voor 23 euro een slecht klaargemaakt overjarig stuk vlees met het opschrift "kogelbiefstuk " (lees kogelbestendig) voorgeschoteld gekregen.
    Wat een schande. Deze tent is goed voor brood, friet of hamburger maar niet voor hogere verwachtingen. Niet doen dus, het eerste beste cafetaria is beter (en goedkoper). Het cinecafe doet afbreuk aan de prima bioscoop, helaas.

3. Mooie bereiding van vis en erg vriendelijke bediening / service

4. Internationaal Vlissingen

Helaas hebben wij geen goede ervaring met dit restaurant. Wij hadden via internet geboekt en aangegeven dat wij de fruit de mer schotel wilden bestellen. Keurig tot 2x toe bevestig ontvangen, ook op de dag van de reservering nog. Als wij daar aankomen blijkt onze reservering gecanceld. We konden niet terecht. Jammer dat wij onder andere hiervoor een weekendje Vlissingen hadden geboekt, een flinke domper. Over de kwaliteit van het eten en de sfeer kunnen wij dus niet zoveel zeggen. De service valt helaas erg tegen.

5. Caro vd Ven-Luit

Heerlijk gegeten, werd snel geserveerd en goed heet, heel mooi restaurant en de prijs van het eten en drinken had ik hoger verwacht, de meneer die onze bestelling op kwam nemen was ook heel aardig en beleefd.

6. Afhaal en bezorg Vlissingen

Kapsalon Kipshoarma en broodje doner met kaas besteld, ondertussen hadden ze netjes gebeld en gezegt dat ze er over 4/5 minuten zouden zijn, + dat ze mijn bestelling verkeerd hebben gemaakt dat ze lams kapsalon hebben gemaakt in plaats van kipshoarma. Uiteindelijk na een kwartier waren ze er nog steeds niet. Nog een keer gebeld en gevraagd waar ze blijven, toen vertelde ze dat ze me hadden gebeld terwijl ik helemaal geen gemiste oproep heb gekregen. Ondertussen naar buiten gelopen en heb ik ze zien aan komen rijden. Aan die bezorger gevraagd waarom het zo lang duurde + ik het niet oke vind aangezien ze mijn bestelling ook verkeerd hebben gemaakt. Bezorger praatte niet klantvriendelijk en gaf een grote bek en reed met scheurende banden weg. Daarna gebeld en gezegt dat ik dit niet vind kunnen en ze maar een oplossing gaan bedenken voor dit. Kapsalon patat was erg taai, eten was koud, kaas zat niet eens op het broodje, onklantvriendelijk, onbeleefde toon. Spijtig, want bestelde hier graag maar bij deze wollahme!

7. Sfeervolle aankleding, gevarieerde en lekkere kaart, prima service en bediening. Glutenvrij eten was geen probleem.

8. Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Alles mag en kan je vragen. Staan open voor suggesties. Bediening is top. De eigenaar is super sociaal en heel toegankelijk. Mooie zaak, lekker eten en dranken zijn altijd nice.

9. Blas

Op zaterdag avond met 2 man gegeten. Bediening was vriendelijk en attent, kwamen netjes vragen of we het volgende gerecht al wilden. De porties waren goed, maar niet uitzondelijk. Prijs kwaliteit is scheef, heel scheef, de prijzen zijn aan de hoge kant, 2 man voor, hoofd en nagerecht 100 euro en om nou te zeggen dat de hoeveelheid of kwaliteit uitzonderlijk was, nou nee.... kortom, service uitstekend, sfeer goed, prijs kwaliteit minder...

10. Vanavond een voorproefje gehad van het nieuwe voorjaarsmenu. Wat hebben wij lekker gegeten. De opmaak van de borden, een plaatje, zo mooi. De smaken van alle gerechten waren heerlijk en verrassend. De bediening was prima en er werd keurig uitgelegd wat er op ons bord lag. Wij hebben een heerlijke avond gehad.

11. Internationaal Vlissingen

Anderhalf uur op ons eten gewacht. Twee keer gevraagd wanneer het kwam, omdat om ons heen tafel na tafel wel eten kreeg, terwijl ze later binnen waren gekomen dan wij. Telkens gaf de serveerster aan dat het eraan kwam. Het kwam 5 minuten voor aanvang van onze film. We konden ons eten meenemen in een papieren zakje.
    Jammer dat dit mis gaat. Dat de serveerster niet even in de keuken gaat kijken of het bonnetje op één of andere manier ergens blijft liggen. Belachelijk dat er geen enkel excuus gemaakt werd door de serveerster. Het liet haar echt helemaal koud. Zomaar even een avondje uit verziekt.
    Oh ja eten was niet echt zelf gemaakt. Kant en klare producten die opgewarmd worden.

2,2
  12. Corleen Poppelaars

Begin maart 2022 was het niet druk om 18.00 uur. De bediening was heel attent, en het eten zoals scampi's, vispotje en slibtong gewoon heel lekker. Leuke sfeer. mooie ambiance: kortom een aanrader!

13. Internationaal Vlissingen

Bediening was top net als eten uit de kunst!

14. Internationaal Vlissingen

Regilio

Super leuk restaurant, kom er vaker en alles is top! De wijnen die de bediening adviseerde klopte helemaal bij het eten. Bedankt voor de leuke avond!
    Ga zo door!

15. Het was een gezellige avond. Het eten was lekker en de bediening was erg vriendelijk. De sfeer was prachtig.

16. De beste friet van Vlissingen. Aardige eigenaar. De manier van bestellen als het druk is zou beter kunnen. (Nu vaak mensen die buiten wachten en wie er wel/niet besteld heeft.

17. Heerlijk en kwalitatief heel goed!

18. heyndrickx

We hebben heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Heel gezellig interieur.
    De bediening gebeurt in een gezappig tempo wat wij heel goed vinden.

19. Jan Bart en Paola

We komen hier voor de goede sfeer.
    Heerlijk eten in een zeer gezellig restaurant.
    Vis bereiden gaat niet ieder restaurant goed af. Maar bij dit restaurant wel.
    We hadden een heerlijke gebakken zeebaars. Die is al lekker zonder de bijgevoegde vissaus.
    De witte verdego smaakte er heerlijk bij. Goede wijn hier.

Als toetje gingen wij niet voor ijs maar voor een heerlijke Irish coffee resp. Santiago coffee (met likeur 43). Die zijn hier echt goed.

Een restaurant dat gestart is in corona-tijd en nu al zulke hoge ogen scoort beloofd wat voor de toekomst.

20. Saskia Van Der Nat

Heerlijk Vlaams stoofpotje op. Bediening erg vriendelijk, de sfeer subliem: zo warm en knus, heel er mooi en gezellig ingericht. Gelegen aan een gezellige Markt, leuk plein! Een echte aanrader!

21. Gerda Dammers en viviane bischops

We hebben hier de verjaardag van mijn vader gevierd. En wat was het een geweldige gezellige avond. Heerlijk gegeten en gedronken.

22. Wij hadden besteld via thuisbezorgd.
    Eten was heerlijk, zeker voldoende en gevarieerd.
    Prijs/kwaliteit uitstekend.
    Netjes op tijd afgeleverd.
    Aanrader.

23. Een friet speciaal is super, maar de pindasaus vind ik zwaar tegenvallen. Die mag wel iets zoeter. Als de eigenaar er staat word je altijd prima geholpen maar als die andere er staat, dan zegt ze vaak doodleuk dat de eieren op zijn of dat de bakplaten nog niet schoon zijn als je bij haar een hamburger speciaal besteld. Elke snackbar maakt aan het einde van de dag de boel schoon. Zou de eigenaar dit ook weten van haar? Welke snackbar heeft nou geen eieren op voorraad? Ik geloof dat niet. Ik kom er dus ook niet meer zo vaak.

24. Zag enkele zwartkijkers maar ik denk dat die thuis vast heel slecht te eten krijgen. De frieten zijn gewoon erg lekker en de service is uitstekend en snel. Sfeer iets minder maar ook ruim voldoende.
    Conclusie een prima cafetaria met goed eten.

25. snepvanger

Heerlijk gegeten niks mis mee maar waar ik wel aan stoor is dat er geen enkele controle op carona is geen mond kapjes en of qr code laten zien. Zo komen we nooit van deze ziekte af.

26. Marieke Lambrechts

Lekker gegeten en prima service.
    Voor ieder wat wils!

27. Internationaal Vlissingen

De dames van de brigade waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn 85 jarige moeder had moeite een keuze te maken uit het menu. Heel geduldig werden de gerechten uitgelegd en suggesties gedaan. De gekozen gerechten waren heerlijk en ook mooi opgemaakt. Er was duidelijk zorg aan besteed. Wat mij betreft is Stadscafé de Dighter een aanrader. Gezellig, vriendelijk, ongedwongen met aandacht voor detail.

28. Internationaal Vlissingen

Het eten was super lekker en prachtig opgemaakt! De bediening was bijzonder vriendelijk en goed, kortom wij komen absoluut terug!

29. Internationaal Vlissingen

Ellen Joziasse

De keuze is reuze in het aanbod. Lekker gegeten.
    De gerechten komen heel snel en dat is handig als je nog naar de film moet. Wij kwamen alleen na de film en dan voelt het wel wat 'gehaast'.
    De frietjes mogen wel wat langer in het vet blijven en de hereford was iets te rauw voor de vraag naar een Medium gebakken stuk vlees.

30. Zeer slecht. Ging afhalen en de bakjes met eten staan gewoon al klaar. Je ziet niet dat je eten klaar gemaakt wordt. Je besteld daar ter plekke en er wordt gewoon al een kant en klaar bakje gepakt. Vlees is zo droog dat het net schoenzolen zijn niet te vreten. Kom er nooit meer.