Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

1. Angelique

Ontzettend lekker broodje vitello tonato gegeten. Gezellige lunchroom met 2 vriendelijke dames die hun gasten goed verwennen!

2. Flemming

3. Michael Jaeger

Prachtig zicht, lekker eten, personeel vriendelijk, niet te duur - een goede plaats om te genieten

4. Perfect goede prijs kwaliteit.
    Vriendelijk personeel.

5. Heerlijk gegeten, goed wijnadvies en fijne bediening. Al met al een heel gezellige avond gehad. De vis was van topkwaliteit.

6. De lekkerste broodjes van Vlissingen! Leuke zaak, gezellige sfeer.
    Vriendelijke bediening!

7. Internationaal Vlissingen

Het diner smaakt prima, lekkere en aparte combinatie. Gezien de prijs vind ik de portie te klein. Hoofdgerechten worden alleen met een beetje groenten geserveerd. Er kan gepofte aardappel bijbesteld worden voor €5,-. Best duur. En jammer dat er niet meer keuze is, bv rijst, pasta, gebakken aardappelen enz. Het was zaterdag best druk, dat is gezellig. Heel jammer om dan meer dan een half uur te wachten op het 1e drankje. Ook daarna is er nooit gevraagd om glas bij te vullen. Gemiste kans denk ik.

5,9
  8. In 2013 zijn we hier eens geweest en het staat ons bij dat dit geen overweldigend succes was. Omdat het al zo lang geleden is, 10 jaar, willen we het nog eens proberen. We reserveren en een tafel binnen staat gereed. De temperatuur buiten is echter nog perfect dus mogen we buiten een tafel nemen. We kiezen een tafel direct naast de ingang, onder een luifel. Je weet maar nooit wat voor weer het later op de avond wordt. Het is druk op het terras en we moeten ook best even wachten voordat de drank wordt opgenomen. Ik denk dat het sneller had gekund want eerst de drank opnemen en dan een andere tafel afruimen vraagt niet veel tijd. Wel als je het andersom doet...We nemen vanavond 1 keer het drie-gangen menu met pompoen/gembersoep, varkensrollade en vanille-ijs met boterbabbelaarsaus en zelf neem ik brood vooraf en buikspek als hoofdgerecht. De heer in de bediening geeft aan om niet het grote broodplankje maar de kleinere te bestellen. Bij de soep zit ook nog een baguette en dan wordt het best veel. Fijn dat het wordt aangegeven en we geven hier dan ook graag gehoor aan.
    Mijn broodplankje komt vrij vlot de keuken uit.
    Het brood heeft een tikje in de oven gekregen, heeft een krokante kort en is vers van binnen. De kruidenboter is lekker maar iets mager qua hoeveelheid. Dan wordt het wachten op de soep. En dat duurde best wat lang. Men komt vragen of het hoofdgerecht al door mag komen en biedt excuses aan wanneer we aangeven nog op het voorgerecht te zitten wachten. Daarbij biedt men ons een koffie aan bij het einde van de maaltijd. Vriendelijk opgelost!. De soep wordt dan vlot uitgeserveerd. Lekker, warm en de gember is beheerst. Je proeft de fijne stukjes gemberwortel maar zonder dat het een echte gembersmaak heeft. Helaas vinden we wel een zwarte haar! Niet van ons, we hebben geen zwart haar. Jak!
    Voor het hoofdgerecht moeten we ook geduldig zijn. Ik heb geen tijd opgenomen maar we waren hier om ca. 19.00 uur en om 20.20 hadden we nog geen hoofdgerecht. Op mijn vraag of het hoofdgerecht toch al is uitgevraagd krijg ik een bevestigend antwoord. Doch 20 minuten later is het er nog niet. Op tafel 44 rust de vloek van Murphy. We geven het nog maar eens door. Dat heeft gewerkt en de hoofdgerechten komen daarna vrij vlot door.
    Mijn buikspek is prima. Het vlees is zacht en gaar, randje vet zit er nog aan maar dat vind ik wel lekker. Het heeft misschien niet lang genoeg gegaard om alle vet eruit te smelten maar dat vind ik prima. De huisgemaakte bbq saus is wel heel erg weinig. Dat mag best wat meer, net als de gebakken groente. Een volle eetlepel slap gebakken groente, meer is het niet. De friet is van prima kwaliteit al had deze iets warmer gemogen. Het is niet koud maar heeft net iets te lang op de pass gestaan. Het gerecht van mijn vrouw, de varkensrollade valt wel erg tegen. Het vlees is droog en de pepersaus maakt dit niet goed. De pepersaus lijkt niet erg op pepersaus en smaakt ook niet naar pepers. Het lijkt alsof het pannetje met saus een hele avond heeft staan pruttelen en na dik te zijn ingedroogd op het vlees is gegaan. Het is meer een gelei. Nee, dit gerecht is niet voldoende.
    Mijn vrouw neemt na een vanille ijs met boterbabbelaarsaus. Zelf neem ik een koffie. Om de avond nog wat goed te maken krijg ik een Irish Coffee van het huis. Men doet echt wel zijn best om alles goed te maken. Daarbij komt ook het nagerecht in tweevoud. De dame had het dubbel aangegeven maar het staat niet op de rekening. Ook van het huis. Aardige bollen ijs met een passende hoeveelheid saus. Een paar vruchtjes zorgen voor het frisje in het gerecht. We sluiten af met een bakje koffie (van het huis) en vertrekken met gemengde gevoelens.
    Zelf heb ik lekker gegeten, mijn vrouw beduidend minder. Er is redelijk wat fout gegaan maar men heeft zijn best gedaan dit op te lossen. Mijn gevoel is helaas toch dat we het restaurant niet op ons lijstje met favorieten gaan zetten.

9. Monique Huijding

Wat een super vriendelijke en gastvrije bediening. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. Op het terras genoten van een heerlijke chardonnay en wat hapjes, tijdens de film Mama Mia.
    Een zeer goede eerste kennismaking.

10. thijs aarten

UItstekend gegeten met zicht op de Schelde. Erg smakelijke carpacio als vooraf en daarna voor mij gebakken mosselen en voor mijn vrouw uitstekend gegrilde zalm. De capuccino als slot was de beste die ik de laatste tijd gedronken heb. Chapeau voor het team van Solskin

11. Voor weinig geld voldoende, goed en lekker gegeten. Had deze viswinkel 9 jaar geleden eens bezocht. Deze functioneerde nog met een andere bedrijfsnaam. Nu onder een nieuwe naam Visamy en als uitbreiding naast gelegen restaurant met gezellig overdekt terras is het groter geworden met veel zitplaatsen. Deze viswinkel met restaurant wordt goed bezocht. De mosselen waren heet geserveerd en lekker. De kibbeling zag er ook perfect uit. Ook bediening was vriendelijk en snel ter plaatse. Men kon zien dat zij er plezier in hadden en niets was hun te veel. Als ik weer in Vlissingen ben zal ik zeker weer bij hun terug komen voor een visje of zo te nuttigen. Echt een aanrader. Veel succes Team Visamy tot volgende keer. Top!!

12. Aperol Spritz besteld. Nog nooit een kant en klaar iets gehad uit een flesje. Geen ijsklontjes, daar heb ik om moeten vragen. En daar durven ze dan ook nog € 7,50 voor te vragen.
    Voor mij geen 2e keer meer.

3,6
  13. Jan en Johanna Gruben

Solskin was een geweldige en gezellige ervaring we waren daar geweest in het laatste jaar van corona maar bijna niks veranderd hele goede bedden een lekker ontbijtbuffet en super gezellig en positief personeel.
    Het eten en drinken vol lof hierover.
    Totaal niks op aan te merken gewoon super.

14. Selfservice. Het leek een veredelde snackbar. De helft van wat er op Google op de kaart stond was niet te krijgen. Nooit meer!

15. Gisteren hebben we voor de zoveelste keer heerlijk gegeten en gedronken bij ons favoriete restaurant Solskin in Vlissingen.
    Prima kwaliteit, uitstekende bediening en altijd weer leuk met het zicht op de vele voorbijkomende schepen.
    De prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    Alles bij elkaar dus alleen maar lof! Ga zo door!

16. Ben Grijpstra

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. De kaart is vrij compact, maar de gerechten zijn echt lekker. De bediening is zeer attent en vriendelijk. We hoefden niet lang te wachten op ons eten. Het ging regenen en de bedienden liepen met een paar klanten die slecht ter been waren mee naar de auto met een paraplu, zodat ze droog aankwamen, Dat is natuurlijk super-service. Aanraders: de Dame blanche als dessert en de bieren van Delirium zijn ook echt lekker.

17. Robbert Kroeze

Eten laten bezorgen (doen we regelmatig daar) maar deze keer was de saté zuur! Dit kan altijd gebeuren dus netjes gebeld om dit te melden zonder dat we nieuw eten of ons geld terug wilden. Kregen de bazin aan de telefoon die meteen begon te schreeuwen dat haar eten altijd goed is. Wat een schandalige reactie. Gelukkig zijn er meerdere chinezen in Zeeland.

18. François van de Velde

Zeer lekker gegeten met attente bediening. Bovendien prachtig uitzicht op de Schelde.

19. Britt Ferrari

We hebben hier 's middags gegeten. Het stoofvlees was zeer lekker, zoete saus en supermals vlees, echt een aanrader. De gamba's van de chef waren lekker, maar ik had een flammenküche genomen met gamba's en zalm en dat was teleurstellend. Hij werd min of meer koud opgediend en was erg droog. Er lag niet genoeg op, was meer deeg dan wat anders, Zeer prijzig voor wat het was.

20. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, we gaan zeker terugkomen!

21. We wilden na een strandwandeling een portie bitterballen en wat te drinken. De bediening sprak ons in het Engels aan. Houden we niet zo van, maar oke, je kunt niet op alle slakken zout leggen. De bitterballen stonden op de kaart, maar we kregen ze niet omdat dit pas na 18.00 uur kon (het was 17.15). Een borrelhap die je niet op borreltijd kan bestellen? Dat je die pas na 18.00 uur kon bestellen staat overigens niet op de kaart.
    Dan maar een Chardonnay en een bier (Vlissingse blonde) besteld. Moesten we daar 20 euro voor afrekenen. Bij navraag bleken ze voor een glas Chardonnay 12 euro te vragen.
    We zijn snel honderd meter verderop aan dezelfde boulevard gaan zitten waar een glas Chardonnay 5 euro kost.
    Schitterende locatie, maar de service en prijs/kwaliteitverhouding zijn ver onder de maat.

22. Erwin

Een dag in mei naar BLVD, we zijn samen met vrienden en dachten hen te laten kennismaken met dit restaurant. Het blijkt echter dat ze het al kennen en ook erg weten te waarderen. Het is druk op de boulevard maar we hebben een tafel binnen gereserveerd en deze staat keurig voor ons klaar. Het is prachtig weer en we kunnen eerst een drankje buiten doen. Fijn dat het kan, we houden namelijk nu wel twee tafels bezet. Deze gastvrijheid ken ik ook wel van ze, altijd vriendelijk en open personeel. Wanneer we aangeven dat we binnen willen gaan bestellen worden we netjes naar onze tafel gebracht. Op de kaart staat genoeg keuze en ik ga vanavond voor de gerookte eendenborst vooraf en de diamanthaas als hoofdgerecht. De gerechten zien er prachtig uit, mooie kleuren, vers! Door de vele ingrediënten is de eend wel wat ondergeschoven. Het lijkt ook niet erg veel te zijn. Op de kaart stond pistache maar dat heb ik niet gevonden. Wel pijnboompitten, aardbei, framboos en wat bramen. Lekker met een zoetje, zuurtje en frisje. De pijnboompitten zorgen voor het (minimale) krokantje. € 14,60 is acceptabel.
    Het hoofdgerecht is de diamanthaas. Deze wordt geserveerd met wat gebakken groente, aardappeltjes en chimichurri. Deze laatste is erg fijn gemalen en heeft een aangenaam zuurtje. Heerlijk als tegenhanger bij het vlees. Dit vlees is overigens perfect gebakken met een mooie cuisson. Mooi rood van binnen met toch een goed gebakken buitenkant. Lekker en gelukkig ook warm, dat is met rood vlees wel eens lastig. We krijgen er friet met frietsaus bij. Wanneer we later een bakje friet extra bestellen wordt deze niet gerekend.
    Het nagerecht is ook al een plaatje om te zien. Het is een frambozen cheesecake met framboos, aardbei, bosbes, kletskop en witte chocolade-ijs. De smaken zijn prima, de cheesecake is meer fris dan zoet waardoor het zoetige van het witte chocolade-ijs prima combineert.
    De bediening is vriendelijk, open en maakt tijd voor een kort praatje. Men heeft aandacht voor de gasten en is ook alert.
    Voor de 3 gerechten samen betaalde ik € 49,80 Zeker acceptabel voor hetgeen we hebben gegeten.

23. Internationaal Vlissingen

Erwin

We gaan niet zo vaak naar de bioskoop en mede daarom is dit pas de tweede keer dat we hier gaan eten. Wanneer we niet naar de bios gaan zouden we hier niet zo snel gaan eten en wanneer we naar de bios gaan eten we meestal wat in de stad. Niet dat het restaurant overigens niet goed zou zijn.
    We weten van vorige keer dat de voorgerechten redelijk vullend zijn en besluiten er daarom één voor ons samen te bestellen, de nacho-cheese met gesmolten kaas, pittige salsa en crème fraîche. Hoofdgerecht wordt voor mij de Mac Local met lokale producten (bolletje brood, kaas, rundvleesburger), mijn vrouw neemt de varkenshaas met mosterd-roomsaus. Het is super rustig, een tafel of 5 is bezet. Het blijkt dat een warme zomer geen goede tijd is voor bioscoopgangers en daarmee ook minder voor het Cine Café. Achteraf begrijp ik het, in de bios ontbreekt enige vorm van airco. Enfin, we hoeven niet lang te wachten voordat het voorgerecht op tafel komt. Nacho's met kaas, jalapeño peper en wat lente ui. De kaas is lekker en is niet alleen bovenop gedaan maar ook tussenin zodat je niet met twee happen alle kaas op hebt. De rode salsa is inderdaad licht pittig, lekker!
    We geven zelf aan wanneer we het hoofdgerecht willen laten doorkomen, dat werkt hier prima. Men wacht netjes op ons aangeven.
    De Mac Local is prima. Het vlees is van de plaatselijke slager en is nog licht rood van binnen. De ui is prima gebakken en gekarameliseerd (butterscotch onion). Zowel het broodje als de gebruikte kaas zijn van Zeeuwse afkomst maar daar proef je niets van ;-)
    Mijn vrouw is voor de varkenshaas met mosterd-room saus gegaan. Varkenshaas is een mooi stukje vlees wat echter volledig verpest kan worden wanneer dit helemaal gort droog is doorbakken. Gelukkig weet men hier wel hoe het moet. De haas is in goed heet boter/vet gebakken en daarna rustig gegaard. Het is net niet rosé meer maar prima zo. De sauzen smaken er goed bij. Het uitserveren lijkt wat verkeerd te zijn. Het schaaltje friet stond op "mijn" plankje waardoor het lijkt of het alleen bij de hamburger hoort. De friet was echter bedoeld voor ons beide. Het was ook net voldoende, ik eet bijna geen friet, maar voor mensen die graag friet eten zou dit net voldoende zijn voor 1 persoon.
    Wel heb ik genoten van een smakelijk bier; Cinecafé; een American Amber Lager bier van de brouwerij Gulpener wat voor hen speciaal gebrouwen is.

24. Erwin

Enkele jaren hier niet geweest. Ik weet dat ik er wel goed gegeten heb maar een Italiaans restaurant moet echt zijn best doen om in mijn favorietenlijst te komen en dat is ook vanavond weer niet gelukt. We hebben vooraf gereserveerd en onze tafel staat klaar. We zijn met vrienden die hier nooit geweest zijn dus vandaar dat we hier aanschuiven. We worden wat koeltjes ontvangen door wat mij de eigenaar of bedrijfsleider lijkt te zijn. Ik heb hem in ieder geval weinig zien werken. Ze koketteren met een Italiaanse gastvrijheid maar dat moet dan wel van het andere personeel komen want ook bij het vertrekken wordt er door hem niets tegen onze vriend gezegd door hem ondanks dat hij er bij de uitgang rakelings langs loopt. Dat gezegd hebbende moet ik de rest van de bediening complimenteren met de open en vriendelijke benadering. Men denkt dat er olijf in groene pesto zit dus kennis van de producten is slecht aanwezig maar men bedient correct, vlot en met een lach.
    We beginnen met wat brood met huisgemaakte smeersels. Ziet er netjes uit, brood is dun gesneden en krokant. De smeersels zijn aioli en groene pesto. Lekker en voldoende. Ook een schaaltje olijf hoort bij de broodplank.
    De hoofdgerechten worden 2 pizza's, penne arrabbiata en penne con pollo e fungi. De pizza's zijn besteld door onze vrienden en ik begrijp dat ze in de smaak vallen. Zelf heb ik de penne arrabbiata genomen en later ook wat van de penne met kip geproefd. De penne arrabbiata is lekker. De hoeveelheid is goed, zowel qua penne als wat saus ed betreft. De tomatensaus is niet zuur en voorzien van een prima hoeveelheid pikante salami en zwarte olijven. De Parmezaanse kaas wordt apart geserveerd zodat we dit naar believen kunnen toevoegen. Arrabbiata betekent zoiets als "boos" en dit zou verwijzen naar de pittigheid van het gerecht. Ik kan echter geen pit ontdekken in het gerecht. Het zou wat scherper mogen zijn, verder prima gerecht. De penne met kip en champignons is, zeker nadat ik de arrabbiata heb gegeven wat saai. De kip is goed gebakken maar het is een wat oppervlakkig gerecht. De champignons zijn bij uitstek geschikt om hier wat smaak aan te geven, de sponsjes nemen alle smaken op die je hieraan geeft.
    De tiramisu hebben we genomen als nagerecht. Deze is huisgemaakt en daar houden we van! Een mooi stuk wordt uitgeserveerd met wat vers fruit en cacaopoeder. Het is leker smeuïg en prima op temperatuur. Het komt gelukkig niet uit een ijskoude koelkast.
    We hebben smakelijk gegeten maar de prijzen bij deze Italiaan liggen wel hoger dan we gewend zijn en daar zien bij geen aanleiding toe. Prima, je zit op de boulevard maar als geboren Vlissinger is mij dit geen extra euro's waard.

6,5
  25. Diana Mertens

Het was allemaal heel lekker! Wij komen altijd terug voor de sliptong. Heerlijk! Maar ook de andere gerechten zijn top.

26. Internationaal Vlissingen

Anoniem

27. Marie-Rose

Op aanraden van mijn neef hebben we met de keuze van dit restaurant met ons allen zeer erg genoten.
    De ontvangst, het gezellig kader, vooral de kraakverse, smaakvolle en de bijzondere lekkere gerechten waren ten TOP!!!
    Een grote pluim voor de kok(s) die hun uitstekende gerechten bereiden in een zeer verzorgde open keuken.
    De bijhorende sausjes, vers geklopte slagroom, heerlijke gesmolten chocolade saus van callebaut ezv...
    Dit is voor herhaling vatbaar.
    Wij komen zeker terug vanuit Vlaanderen.

28. Chantal

Eten was heerlijk!

29. Het was een teleurstellende ervaring. Ook bij ons was de hamburger erg droog, geen saus en nauwelijks belegd met als bijgerecht: gebakken aardappelen die vettig smaakte. Ook de kip saté droog!
    Helaas voor ons geen tweede keer!

2,6
  30. Flip Reijnierse

Gezellige inrichting, prima bediening en alles smaakte goed.