Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Vlissingen

Op maandag een Chinese rijsttafel voor 1 persoon afgehaald.
    Wat positief was, dat ik i.p.v. gebakken garnalen, gado gado kreeg.

Min punten:
    mihoen was aangebrand
    waterige gado gado
    kip kerry ook waterig.
    rundvlees niet te snijden zo taai.

Ik heb u toen gebeld en zou om nieuwe mihoen mogen komen, maar dat lukte mij niet meer met mijn tijd.
    Ik had de andere gerechten toen ik belde nog niet bekeken.
    Zelfs aan het bakje mihoen hing verbrand eten.

Mijn vraag was het wel vers? U zei van wel maar dat betwijfel ik.

1,7

Inmiddels al 2x gegeten met de nieuwe kaart. Kan niks anders zeggen dan héérlijk. En leuk personeel. Zeker een aanrader 🖒

Heel goed eten, goed personeel. Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling.

Miranda roelofsen

Heerlijk eten vriendelijke personeel zeker voor herhaling vatbaar.

Wij heb hier lekker gegeten, vooral de biefstuk vond ik heel lekker. Bediening is vriendelijk en vrolijk. Wij zouden zeker nog een keer terug komen.

6. Shoarma Vlissingen

Ander half uur moeten wachten op het eten. 1 kapsalon was goed ander was koud en vlees was niet lekker. Leek niet gaar te wezen. Laatste keer!

7. Shoarma Vlissingen

Anoniem

Gisteravond bij de beurs terecht gekomen omdat een ander restaurant in Goes vol zat. Bij de beurs bleek ruimschoots plek. Achteraf bleek dit niet zo gek.
    Onze ervaring? Nooit weer! Een slecht concept, eten wat smakeloos is en geen fijne ambiance.
    Qua keuzes absoluut geen tapas restaurant. Stampot? Met gemak kun je de gehele kaart bestellen, omdat de keuzes zo beperkt zijn. Daarbij is het de vraag of het vers is. De kipsate was dit in ieder geval niet! De vis was zelfs bedorven. Qua nagerechten het m&m ijs besteld. Eén bolletje ijs met wat m&m'n erbij en om het bakje op te vullen twee ruitspekken. Ik heb er mijn vraagtekens bij.
    Tweede nagerecht een crème brûlée met wittechocolade ijs, maar dit was gewoon vanille. Creme brûlée was overigens wel oké.
    De gehele avond werd ik hinderlijk vaak gevraagd of we nog iets wilden drinken. Zelfs met volle glazen durfden ze dit te proberen. Uiteindelijk wilde mijn man nog een flesje water, en nam ze en passant mijn halfvolle flesje ook maar mee. Ons gevoel is dat we moesten drinken!
    Een heel hoog irritatiefactor is dat ik mijn benen niet onder tafel kwijt kon. Hierdoor stak mijn voet uit en ik denk dat de serveerster wel 20 keer tegen mijn voet aanliep.
    Het restaurant was verre van bezet. Naast ons geen enkele tafel, dus om het te vermijden had de serveerster met gemak 1 tafel om kunnen lopen. Om bij het tafeltje achter ons te kunnen serveren.
    Nadat deze gasten was gingen werd hun tafel met spray schoongemaakt. Niet lekker om in de citroenreinigerspray de laatste gerechten te eten.
    Op de kaart staat overigens dat friet en sla standaard op tafel komen. Niets van dit alles gezien! Niet eens de vraag gehad hierover.

Al met al een slechte ervaring en voor ons reden om Vlissingen ruimschoots te vermijden!

Heel lekker en mooi gepresenteerde gerechten.
    Huiswijn was ook lekker.
    Alleen papieren servetten en kale tafels vond ik niet passen en kunnen bij de hoge kwaliteit van de gerechten.

Met 6 personen uitgebreid geluncht - sommigen hadden een warme, anderen een koude schotel. Alles keurig verzorgd en alles in één woord heerlijk - van de kroket tot de Pieterman (vis).
    Vriendelijke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

Michielsedomb

Van de week de nieuwe kaart uitgeprobeerd. Heel leuk nieuw concept. Werden de avond geholpen door een zeer spontane jongeman. Snelle service en heerlijke hapjes. Daar proosten we op!

Afgelopen zaterdag hier gegeten. Lekkere malse spare ribs en frietjes. Super bediening. Weten wat ze doen. Dit noemen wij echte service. Wij komen zeker terug!

13. Italiaans Vlissingen

Heerlijk gegeten met mn familie.
    Voelde ons erg welkom! Kinderen kregen een leuke show van de pizza bakkers! Prima bediening en goede sfeer.

Het eten was voortreffelijk vooral mijn man was erg onder de indruk hij had de mixed grill veel vlees, goeie kwaliteit. Vooral de spare ribs vond hij super! Aanrader dus!!

Geweldige ervaring en we komen zeker terug!!

14. Shoarma Vlissingen

Bezorgd. Niet aardig door de tel te woord gestaan bij bestelling.
    Verkeerde bestelling:2 x rijst ipv friet.
    De rijst was zuur alle 2 de bakjes. Kip was taai! Gebeld en dan wordt er gezegd is dat het enige wat er is? Ze zijn n klant kwijt. Jammer 45 euro in de prullenbak!

15. Internationaal Vlissingen

Laat geboekt voor een leuk prijsje. Aan de boulevard en nabij het leuke centrum. Kortom een aanrader.

Leuke sfeer, echter zoals eerder aangegeven 5 euro voor een speciaal biertje is overtrokken. Jammer. Eten was uitstekend.

Prima. Spontane bediening. Lekker eten.
    Ondanks het slechte weer lekker gegeten en gedronken. Tevens nog wk darts kunnen kijken.

Koffie was goed. Meer dan half uur wachten op een warm broodje is vinden wij onacceptabel. Na 25 min was er zelfs nog niet aan de bereiding begonnen. 2 maal personeel over aangesproken, er werd aan gewerkt werd gezegd. Na 25 min. zelf naar de counter gelopen, bleek dat het broodje de oven nog in moest. Bij topdrukte hebben we zelfs nog begrip maar er was totaal 4 mensen personeel, er waren 8 klanten en het betrof een bestelling van 2 broodjes.... het was in de zaak superkoud. We zijn dan ook maar vertrokken. De slager ernaast had een supergoed broodje preparé.

Gisteravond met ons gezin en schoonouders gaan eten.

Voorgerecht was vlot en smakelijk. Stokbrood zag er lekker uit en de kruidenknoflookboter die geserveerd werd was ook erg goed. Het gratineerde stokbrood met kaas en knoflookboter was ook erg lekker!

De rest van de tafel was tevreden over het vlees. Smakelijk en niet te droog en ruimschoots voldoende. Zelf had ik de zwaardvisfilet die supermals was en goed op smaak. Salade was lekker, evenals de zelfgemaakte tzatziki. Frietjes kant-en-klaar ingekocht, maar goed gebakken. Niet vet, geen vissmaak.

Bediening zou vriendelijker kunnen. Ook het afruimen van de tafel ging niet zoals het hoorde. Er werd steeds gevraagd om spullen (borden, glazen, afval) aan te geven ipv het zelf te pakken. Ook bij het serveren werden borden over tafel aangegeven. Ik vind het prima, maar is niet zoals het hoort.

Paul nooijens

Heerlijk gegeten. Door de kok samengesteld 7 gangen kerst menu…
    Geweldige combi's, goede smaak en mooie opmaak.
    Was top.

21. Internationaal Vlissingen

2De kerst lunchbuffet. Het wat heel minimaal. Veel visgerechten dus als je er niet van houd bleef er niet veel over. Ook familie die de vis nam vond de smaken minimaal. De verwarmde gerechten waren lauw. Bijna geen keuze Voor groenten. Voor de kinderen heel weinig keuze. Bij een lunch verwacht je toch ook lekkere broodjes met beleg enz. Wat wel leuk was de kadootjes en de ballonnenman voor de kinderen. Volgend jaar kerst zeker geen Arion meer voor dit geld!

1,3

Vandaag met 8 personen op het terras gezeten. De bediening kwam vrij snel de bestelling opnemen. Maar ondanks dat het terras niet overvol was hebben we ruim een half uur op onze drankjes moeten wachten. Om ons heen vertrokken meerdere mensen omdat de drankjes niet geleverd werden. Veel boze mensen aan vele tafels.

Toen eindelijk de drankjes arriveerden bleek de koffie te koud om te drinken en de warme chocomel met slagroom ook niks meer dan lauwe chocomel met gesmolten slagroom te zijn. Dit hebben we aangegeven en kregen 10% korting op de rekening.

Zo jammer want de locatie is top en het restaurant heeft potentie. Maar het personeel weet geen overzicht te houden en de prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.

Op 1e kerst heerlijk genoten van een prima kerstdiner. Vriendelijke bediening, goede uitleg wat er op je bord lig, heerlijke gerechten, die met zorg zijn bereid, en tussen de gangen ruim de tijd om alles even te laten zakken. Kortom zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker eten vriendelijke bediening.

Voor het eerst eten gehaald bij toko Ritesh, Super lekker gegeten en ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jorden Kolditz

Lekker eten in een ontspannen sfeer met zeer vriendelijke bediening.

28. Internationaal Vlissingen

Hadden gehoopt op een heerlijke lunch. Helaas. Zeer slechte bediening, bestelling 3 keer achter elkaar opgenomen daarna door andere bedienster. Vervolgens drankjes vergeten, soep eten zonder lepel?!? Vervolgens weer erg lang moeten wachten op volgende gerecht. Helaas zat er niks geen smaak aan.
    Vervolgens erg hoge rekening wat normaal niet erg is, maar dit was het nu echt niet waard!

Voor ons geen Amadore meer.

1,3
  29. Internationaal Vlissingen

Nicole Jongen

Gisteren een Cine Burger gegeten. Het vlees wat erop zat was echt géén puur rundvlees zoals op de menukaart vermeld staat, maar zo'n goedkope schijf van de Beckers/Mora, waar van alles in zit maar GEEN rundvlees. Ze houden de mensen voor de gek.

Jannes