Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

Na een kwartier nog steeds geen bediening op het terras, pas nadat iemand het ging vragen, kwam er met een aantal minuten een jonge man. 2 biertjes besteld, ook dat duurde erg lang, 1 van de 2 glazen was nog vies. Verder niemand gezien, hadden gewoon zonder te betalen weg kunnen lopen, maar braaf naar binnen gegaan om te betalen, de jonge man had blijkbaar moeite met de kassa en verwachte óók nog eens een fooi te ontvangen, nou dacht het niet!
    Met dit personeel red je het niet, vrees ik, jammer hoor.
    Ik geef 0 sterren, maar dat ging niet😣

Zeer slechte ervaring eten wat warm moet zijn is koud friet word gebakken waar de vis ook in gebakken word zeer slechte ervaring zeker geen aan raader voor nog eens terug te gaan.

2,1

Voor de eerste keer hier gegeten, vreemd dat we nooit eerder zijn gegaan. Nu zijn we al in heel wat restaurants wezen eten, Maar waarom door heel Zeeland rijden voor een hapje eten, als er een zeer goed restaurant zit op nog geen 3 minuten lopen van je huis, Zo wel het voor, als hoofdgerecht vielen uitstekend in de smaak, we konden nog net een gaatje vinden voor het heerlijke na gerecht. De bediening was zeer vriendelijk, geen lange wacht tijden tussen de gerechten, en het belangrijkste, smakelijke gerechten. Super, en een aanrader.

Mahasattva en Esther Visser

Aangename proactieve bediening. Lekker eten. Biefstuk 'rood' was perfekt. Goed restaurant. Lekkere stoelen. Mooie inrichting.

Fuzz face

Ambiance is oké, het gebouw is prachtig maar het interieur ziet er erg amateuristisch en zeer slecht geschilderd en onafgemaakt uit.

Je moet ontzettend lang wachten op de bestelde "Tapas" (Lees: diepvries spul van de Sligro wat opgewarmd is en wat bestaat uit veel zelf verzonnen rare combinaties... als iemand die al meer dan 30 jaar in Spanje kom kan ik echt met een gerust hart zeggen dat dit aanbod echt absoluut niets met Tapes te maken heeft, maar eerder veel wegheeft van vaak gefrituurd mini fastfood). Voor 28,50 had ik echt iets goeds verwacht.

Een van de twee dames in de bediening was representatief en aardig, de andere liep er onverzorgd bij en snauwde al het eten op en raakte geïrriteerd als er niet snel genoeg gereageerd werd.

De koks hadden het vaak fout en vergaten regelmatig een onderdeel van het bestelde eten (mijn tante bestelde een mini broodje hotdog (halve knakworst op door de helft gesneden broodje) en de knakworst ontbrak bij serveren, bij het kip Piri Piri hapje miste de piri piri dus dit ging weer terug mee de keuken in... 10 minuten later werd het hapje nogmaals geserveerd, maar nu was de kip koud geworden, en de Piri Piri was een mengsel van chilisaus met ketjap... mierenzoet in plaats van pittig...)

Ik kan me zo voorstellen dat je met een gezelschap wat nergens om geeft en veel gaat drinken hier je een breuk kan lachen terwijl je lekker vette hap zit te knagen, maar voor ons was dit eens maar echt nooit meer.

bert hogewoning

Zeer goede bediening lekker eten en vriendelijke eigenaar mevrouw spreekt heel goed nederlands.

Wij komen zeker vaker hier eten.

De afgelopen 3 dagen hebben we ons diner genuttigd in restaurant Solskin.

We hebben weer op en top genoten van onze maaltijden.

In één woord: Super!

Zonder twijfel het beste tapasrestaurant van Zeeland. Als echte liefhebbers hebben we de meeste tapasrestaurants wel gehad en zijn verliefd geworden op de bijzondere ambiance van het oude beursgebouw en de creatieve gerechten op de kaart. Bij ons vorige bezoek hadden we 1 puntje van kritiek en hier is echt wat mee gedaan. Wij komen zeker terug!

Hier heerlijk gegeten met mijn vriendin. Over de sfeer is goed nagedacht en het eten zeer smakelijk. We komen zeker snel terug om nog meer burgers te proeven en een onbeperkt arrangement uit te proberen!

11. Internationaal Vlissingen

Al vaker hier gegeten. Kwaliteit wisselend. Deze keer stoofpotje en tortellini als hoofdgerechten. Stoofpotje leek meer op soep. Saus onvoldoende ingedikt. Bovendien weer die tabasco. Pittig is prima, maar dan met verse peper. Tabasco is een goedkope, Amerikaanse manier om het eten grondig te verpesten. De tortellini was heel melig, klef. De amandelen niet geschaafd en het beetje truffelsaus dunnetjes, zeker geen roomsaus.

Mooi gestyled wat natuurlijk meegenomen is maar veel belangrijker, sympathiek attent personeel en heerlijke lunch, huiswijn ook erg lekker! Ga zeker terug.

13. Chinees-Indisch Vlissingen

Ruud Stok

Het buffet is wat het hoofdeten wat beperkt, maar de kwaliteit van het eten is erg goed. Gezien de prijs kan ik alleen maar zeggen dat je heel goedkoop uit bent voor de kwaliteit die geboden wordt. Ook voor kinderen hebben ze heel veel te bieden. Een aanrader dus.

Na een tweede poging (eerder op de avond zaten ze vol) zagen we dat er een tafeltje leeg was. Dus… wij naar binnen. We konden wel gaan zitten maar het kon langer duren voor we geholpen weden (ontmoedigingsbeleid?) Maar al snel hadden we een heerlijk drankje en niet veel later konden we de bestelling doorgeven. We hebben voortreffelijk gegeten en ook de bediening was ontzettend vriendelijk. Allemaal erg netjes en opgeruimd! Rustige muziek, niet te hard, echt een aanrader.

Heerlijke sfeervol café waar ze veel verschillende soorten verse thee hebben en heerlijke koffie. Echte aanrader.

We gingen zitten en lazen de recensies… oei. Blijven we zitten, ja doe maar. We hebben een heerlijk voor én hoofdgerecht op. En de bediening was vriendelijk en correct.

Afgelopen zaterdag 14 oktober heerlijk gegeten goede steak prima gebakken (nieuwe kok?) en heerlijke crème brulee! Vriendelijke bediening!

18. Chinees-Indisch Vlissingen

Heerlijk gegeten, goede service alleen de uitleg is wat lastig ivm gebrekkig nederlands.

P.S.: door de drukte hebben we uiteindelijk ons heil moeten zoeken bij de McDonalds. Zelfs daar was de service ondanks alle drukte beter.

20. Internationaal Vlissingen

Als regelmatig bezoeker van Zeeland en Vlissingen in het bijzonder hebben wij gisteren de verwachte drukte getrotseerd en een heerlijke dag aan de zee gehad. Als afsluiting van de dag dachten we even lekker te gaan eten bij het bij ons bekende restaurant Stefano’s in Vlissingen, onderdeel van Amadore. Op een topdag als gisteren moesten 2 serveersters 2 overvolle terrassen en het restaurant binnen bedienen. Dit kan natuurlijk nooit goed gaan. Na 20 minuten wachten en meerdere verzoeken om een bestelling te mogen plaatsen zijn we maar vetrokken en met ons nog een paar tafels. Amadore investeert blijkbaar liever in dure tv-spotjes dan in personeel en service. Mond-op-mondreclame is volgens ons toch echt goedkoper, maar voor ons geen Amadore meer!!!

Anja v Eijk

Het was weer genieten. Heerlijk gegeten… en de bediening vriendelijk en attent!

Peter de Winter

Heel slecht en nooit meer daar op het terras.
    Droge witte wijn van € 4,50 (toch fors geprijsd) was puur zoet.
    Nagevraagd of we wel de goede hadden gekregen.
    Antwoord "ja" maar wie weet nog waar een 20 (!) minuten eerder ingeschonken glas wijn vandaan komt? Slaat dus nergens op.
    Ook veel te weinig personeel dus lang wachten: gemopper alom op het terras.
    Met deze prijzen mag je meer verwachten.

23. Mexicaans Vlissingen

Slechte spareribs veel te vet! Kwaliteit van het vlees onder de maat. Alleen jong personeel. Slechte service.

K de Visser

Lekkere broodjes en erg vlot en vriendelijk personeel. Ook een leuke sfeer.

Zeer slechte en negatieve ervaring voor mij. Ben afhankelijk van mijn hulphond, in 1e instantie wilden ze mij weigeren. Door een wetswijziging mag dit (gelukkig) niet langer. Toen moest ik maar in een uiterste hoekje gaan zitten ver uit de buurt van andere bezoekers. De sfeer was erg negatief en ik voelde me er totaal niet welkom. Door de houding van het personeel werd een trauma bij mij getriggerd. Heb besloten weg te gaan zonder iets te bestellen. Ik zal daar nooit meer een voet binnen zetten. Wat een leuke en ontspannen lunch had moeten worden werd omgezet naar een slechte en negatieve ervaring.

Zeer slechte kwaliteit en ongezellige sfeer.

2,1
  28. Chinees-Indisch Vlissingen

Tonny de Bie

Nieuw concept, hele slechte Thaise kok die niet kan of weet wat de Thaise keuken is.
    Bij het afrekenen ook gezegd, maar wel de rekening moeten voldoen.
    Hier wegblijven en ergens anders naar toe gaan.

29. Chinees-Indisch Vlissingen

Heerlijk thuis gegeten. Vlotte zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug!

Heerlijk gegeten, gezellig en geen negatieve ervaringen tot nu toe. Al vaak gegeten.