Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlissingen verdeeld zijn.

t. feenstra

Heerlijk gegeten, met mijn gezin, prima bediening , prima service en prima kwaliteit-prijsverhouding.

Martine

Heerlijk gegeten!
    Goede sfeer en leuke, vlotte bediening!

anoniem

Ik heb een urine stoma die vol is en op klappen stond. Vraag of ik deze nog mag legen eigenaar staan voor de zaak en kan dus best. Maar mij werd verteld naar een ander te gaan. Mijn stoma laten zien. Die op klappen stond. Maar toch moest ik elders vragen. Waar ik niet op sta te wachten natuurlijk Dat is dus vleesventje. Komen eten en vrolijk zijn. Maar met een probleem sturen ze je weg !! resultaat, bijna thuis en stoma klapt open. Met alle gevolgen van dien... Dank je wel vlees ventje !!!

Heerlijk gegeten en de bediening was top.
    1618 Steaks & Burgers is een grote aanwinst voor Vlissingen.
    Hier komen we graag terug!

Als je salmonella wilt moet je hier komen eten. Kip is roze en als je je geld terug vraagt zonder ook maar 1 hap gegeten te hebben wordt je zowat uitgescholden en niet normaal genoemd. Geen eten en geld kwijt dus.

Al vele jaren lekker vers eten.
    Snel klaargemaakt met verse groenten, vlees of vis en een lekkere saus. De mihoen is een echte aanrader. Wij zijn al vele jaren zeer tevreden.

Nog nooit een slechte ervaring gehad en kom er al jaren. Het eten is altijd goed en de bediening super vriendelijk, en natuurlijk de locatie!

Wij hebben hier al meerdere malen een koffie of thee gedronken, nooit geen probleem gehad. Mooi zicht op de zee, makkelijk te bereiken. Deze keer besloten om er met ons drieën te eten (partner, kindje van 5 en ik). Mijn partner en ik hadden beide porto als aperitief. Hoofdgerecht was een duet van scholfilet en gegrilde gamba's met kreeftenjus en gegrilde kalfs rib-eye met kruidenboter, een pannekoek voor de kleine. Het hoofgerecht werd snel opgediend, wel jammer dat we onze aperitief nog niet op hadden. Gelukkig lust ik mijn vlees graag bleu, wel jammer dat men dit niet op voorhand vroeg. Het vlees was jammer genoeg niet warm, het leek ofwel opgewarmd te zijn of ze hebben dit in de keuken te lang laten liggen. Wat me zou verbazen vanwege de snelle bediening. Ook mijn partner merkte op dat de scholfilet en de gamba's niet warm waren. Dan wacht ik liever iets langer om dan een verse, warme maaltijd te krijgen. Dit kan natuurlijk gebeuren en wij willen niet als lastige klant overkomen. Gelukkig waren de bijgeserveerde frieten wel in orde. Geen klachten over de pannekoek. Even een kanttekening, de kleine was al heel de tijd rustig met zijn speelgoed aan het spelen en na het dessert mocht hij filmpjes op de gsm zien. Wij letten er steeds op dat hij niet te luid is, want dat is niet leuk voor ons en voor de andere klanten. Nu komt de serveerster naar ons om te vragen om het geluid stil te zetten, want de klanten aan de andere kant van het restaurant vinden het storend. Wij zetten direct het geluid van de gsm af maar vragen ons ook vanwaar deze klacht komt. Wij konden namelijk rustig onderling praten zonder gehinderd te zijn door het geluid van de gsm, stond namelijk niet te luid. Wij halen verhaal bij de eigenaar waarop hij ons zegt dat we meer moeten letten op de andere klanten en dat dit een terechte opmerking is. Nu heb ik alle respect voor de horeca en ik zou het zelf enorm irriterend vinden mocht er iemand zijn gsm te luid hebben staan. Dit was echter niet het geval. De houding van de eigenaar zonder nog maar te overwegen of dit misschien een vergissing zou kunnen zijn, is zéér klant- en zéér kindonvriendelijk. Mocht de kleine nu lastig zijn, kan ik dat absoluut begrijpen! Hier komen wij niet meer terug! Wat normaal een gezellig gezinsuitstap zou zijn, is jammer genoeg slecht geëindigd door de onterechte houding van de eigenaar!

Een prachtige locatie en heerlijk eten. We zijn vorstelijk bediend en hebben een heerlijke lunch genoten. Prachtig om te zien hoe dicht de schepen voorbij komen. Echt genieten!!

JM Catering

Prima Grieks restaurant inkl goede bediening en de sfeer binnen 👍prima Griekse maaltijd gegeten en ruim voldoende.

Een chaotisch restaurant met een verschrikkelijk vies toilet. Vraag me af hoe de keuken er uit ziet?! Eten is erg wisselvallig de ene keer krijg je precies wat je hebt besteld en de andere keer hebben ze niet alle producten in huis en fabriceren ze maar wat met producten die ze wel hebben. En om over die chagerijnige in de bediening nog maar niet te spreken. Ik eet voortaan wel bij een van jullie concurrenten Concurrent!

Wij hebben hier vanavond gegeten. Eten was echt heerlijk en het zag er allemaal mooi uit. De bediening probeerde alle puntjes op de i te krijgen en dat ging ze goed af! Kortom wij hebben een hele leuke avond gehad en we komen zeker terug. Bedankt!

Een lekker 3 gangenmenu gegeten. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Hele vriendelijke gastheer! Leuke sfeer en lekker eten.

Met z'n 4'ren op een zondag beneden gedineerd. Het is een sfeervolle tent met goede muziek, vriendelijk personeel en lekker eten. Porties zijn ruim (soms iets te, zoals de choco mousse). De crème brûlée is buitengewoon licht en smaakvol. De ervaring is zeker voor herhaling vatbaar.

Randy van beethoven

Nou vandaag wezen eten, vriendelijk personneel en de mannen stralen dat ook uit.
    Strakke zaak wat er netjes uitziet en een erg leuk concept.

Helaas mis ik lonwah wel een beetje die altijd wel een praatje maakte met de klant en waarbij de vaste mannen op de vaste dagen en tijden kwamen hangen, die tijd komt nooit meer terug.

Mevr. Handschoen

Avontuurlijk en lekker gegeten! Leuke manager en bediening. Een aanrader!

Frans Consen

De kwaliteit van het eten was heel goed en het schijnt dat het niet slechter wordt we hebben het idee dat het steeds beter word (we zijn er nu 8x geweest). Ga zo door Sake Sushi 👍👍

Desi

Prima gegeten! Sympathieke vlotte bediening, heerlijke gerechten. Kortom: hier komen we graag terug!

20. Internationaal Vlissingen

Ik zou niet weten hoe het eten was want we zijn weggelopen. Stonden 10min te wachten. Werden door niemand begroet. Gewoon totaal genegeerd. Zeer slecht!!

Heerlijk gegeten de ontvangt was hartelijk het was voor ons de eerste keer maar niet de laaaste keer het vlees was boter zacht voortreffelijk en het vispotje was tot op de rand gevuld heerlijk.

Joyce Eveleens-Maaskant en

We hebben genoten van alles! Een echte aanrader! En super service! We komen graag terug.

Yessssss, super 1618-burger! Lovely.
    Fijne bediening en lekker losse sfeer. Hier kom je graag terug!

Super goed gegeten! Geweldige hamburgers, geweldig personeel!

Joris Oostinga

Wat hebben wij weer lekker gegeten. Dit keer met onze 2 meiden die hebben genoten van de kinderkaart... wat was het een feest! Van pannenkoeken tot pizza en natuurlijk de heerlijke toetjes!!
    Wij hebben genoten!

Gister avond hier gegeten, ondanks dat het helemaal vol zat kon de bediening het goed bijhouden en bleven ze vriendelijk en gastvrij. Het eten is er snel en het is echt heerlijk! Zeker een aanrader om er te gaan eten.
    Wij komen zeker terug!

Heerlijk gegeten met topbediening!
    We komen zeker een keer terug!

We hebben heerlijk gegeten! Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht waren erg goed. Sfeer was fijn. Het is een mooie zaak en gezellig om daar te eten.
    We komen zeker nog eens terug!