Poseidon in Vlissingen

Bezorgrestaurants in de buurt van Poseidon

2. Betalen Visa Master Card pin

1406532038 72
1419096113 74
1481916492 59
1488198529 60

1. Het eten is er perfect, maar de bediening is waardeloos. Niet vriendelijk, niet attent. Als je glas leeg is, moet je zelf iemand roepen. Wij wilde een pauze tussen voor en hoofdgerecht (we weten uit ervaring dat je veel krijgt). De borden van het voorgerecht werden opgehaald, en de pauze was maar liefst 30 seconden. Erg jammer.

2. Eerste keer hier en het was gezellig en lekker gegeten .

3. Het eten was echt slecht bereid. De salades waren zout, het zag er zeer inspiratieloos uit...
    Het vlees was van minimale kwaliteit en de bereiding was ook niet goed.
    Gamba's waren heel droog.
    Ga zeker nooit meer terug. Toch maar zoals gewend terug baar Onassis Middelburg. Daar weten ze wel wat kwaliteit is.

4. het was er gezellig en het eten was erg goed ik zal ook tegen andere zeggen dat je daar goed kan eten

5. De tiropita smaakte naar olie. Geen feta smaak te beleven.

6. Zoals altijd top bediening en heerlijk eten!

7. Van goed naar slecht. Gyros hard gebakken. Had souvlaki special. Zou overgoten zijn met champignonsaus. Kreeg koud bakje van niet te omschrijven saus. Duur betaald! Nooit meer

8. van top naar flop restaurant. In het verleden regelmatig gegeten maar zienderogen is het echt achteruit gegaan. Voor ons was dit de laatste keer. Het leek wel een slecht fastfood restaurant geworden. scampi's waren ronduit slecht en het vlees op de mixschotel ( lam , biefstuk, kip en scampi's) smaakten allen hetzelfde. Zoals de ressensie in de PZC aan gaaf zo was het helaas ook echt.

9. Hier gegeten met 9 personen. Bij het maken van de reservering kreeg ik niet echt een gevoel dat we welkom waren. Bij binnenkomst was het restaurant goed gevuld. Bediening redelijk gehaast, niet echt vriendelijk en attent. Salade vooraf was prima, alleen brood ontbrak. Cola moest coca cola voorstellen maar proefde waterig. Friet was duidelijk gebakken in vet waarin ook vis is gebakken. Hoofdgerechten waren over het algemeen in orde alleen waren sommige stukken vlees echt te doorbakken. Al met al toch wel teleurgesteld. Hier in het verleden vaker geweest en onze indruk was dat het restaurant achteruit is gegaan.

10. Bediening bar slecht, stukje staal borstel in mijn mond, werd om gelachen geen excuses niks aangeboden, drankjes vergeten. Beetje jammer maar hier zullen wij nooit meer eten.

11. Na onze ervaring van 22 augustus (lees enkele recensies terug), nu buiten hoofdseizoen weer gegeten bij Poseidon. Wederom verse gerechten, ik had een mix schotel, dit was genieten.

Het was nu normaal druk en dat was deze keer te merken. Goed, vlotte bediening. Voorgerecht met 15 minuten op tafel. Eerlijk is eerlijk, als ze deze lijn volgen...top Griek. Volgend jaar in de zomer komen we zeker terug of ze de kwaliteit van vanavond kunnen vasthouden. Chapeau!!

Ik raad iedereen die hier zowel zakelijk als als toerist komt eens aan te schuiven.

Vr gr Wilco Onstein

12. We waren met een clubje van 12, op zich was de bediening vriendelijk. Maar het eten was niet lekker. De scampi's te lang gebakken, garnalen cocktail te nat. Later op de avond werden we weggekeken door personeel om 22.00 uur. Ik zal hier niet meer gaan eten.

13. Al jaren een voor ons betrouwbaar adres. Recent hier weer gegeten en het was wederom heerlijk! Super vleesgerechten en prima bijgerechten. De boerenschotel blijft de topper. Ouzo vooraf en een salade. Wat feta en een olijf zou die salade wel wat verfijnder maken. Ook afhalen is hier goed mogelijk. Personeel bestaat in de regel uit nette dames, ook niet verkeerd.

14. Na een vriendelijk ontvangst door het internationale damespersoneel kwam de ouzo snel op tafel. Vervolgens kwam na een duidelijke uitleg van het menu een lekker aangemaakt bakje salade met een gratis kom knoflooksaus op tafel. Spoedig kwam ook het smakelijke hoofdgerecht op tafel met goed gebakken knapperige frietjes. Een gezellige inrichting en prettige damesbediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Mooie ligging aan de haven. Hier komen we zeker nog een keer terug.

15. Gisteravond hier gegeten. Wij vonden het heel goed, heerlijk gegeten. Je krijgt heel veel, alles is compleet. Veel vlees, salade, frietjes, rijst, sausjes, heerlijk allemaal. De bediening vlot en goed. We komen er zeker nog een keer terug.

16. Een restaurant waar we met de familie al enige jaren komen.
    Het eten is doorgaans goed en betaalbaar.
    De inrichting is netjes maar niet bijzonder.
    Personeel is wisselend en niet altijd even vriendelijk en behulpzaam, maar dat wisselt dus sterk met wie je te doen hebt.
    De laatste keer was dus ook echt de laatste keer.
    Het ging al een poosje wat achteruit met de kwaliteit van het eten, maar in augustus met de familie (7 man)
    weer eens een bezoekje gebracht en het leek wel of er niets meer van het restaurant wat we kennen over was.
    Eerst bijna een uur op het eten moeten wachten, er kwam ook niemand vragen of we nog wat te drinken wilden.
    Toen we het eten kregen was het ronduit slecht, de gyros keihard gebakken en wat er nog zacht van was, was vet.
    De rest van het vlees was erg droog en soms niet gaar.
    De mousaka was gewoon niet vers meer en erg droog.
    Frietjes waren ze vergeten en moesten we maar 2 keer om vragen. Die kwamen toen we eigenlijk al klaar waren met het hoofdgerecht.
    Ook hier werd niet veel gedaan met de opmerking dat het eten niet naar wens was.

17. Snelle en vriendelijke bediening. Eten was lekker en veel, frisse salade erbij, je krijgt knoflookmayo en tzaziki erbij.
    Het was helemaal top.

18. Beste Nederlander,
    Doe je ogen dicht... fantaseer een Grieks restaurant (aankleding, sfeer, gerechten, bediening)... en je hebt Poseidon voor ogen. Een Griek waar niks mis mee is: mooie grote porties, alles snel op tafel, vriendelijke bediening, leuke prijzen.
    Daarenboven: een schitterende locatie aan de jachthaven.

Dus, ben je in Vlissingen, zoek je een Griek: hier moet je zijn!

19. Wat een slecht eten. Ok, de prijs is laag, maar als je voor dat geld niet iets fatsoenlijks op tafel kunt zetten, doe het dan niet. Zelfs friet bakken, is iets dat ze bij Poseidon niet beheersen helaas. Deze was hard en volgens ons 2 keer gebakken. Verder kwam de salade rechtstreeks uit een instant bak Griekse salade (zoals ze ze ook in de supermarkt verkopen). Blijft over het vlees en de tzaziki (waarvoor we toch naar de Griek gaan). Eerste was taai en smaakloos en tweede bleek geen tzaziki, maar knoflooksaus. Toen de serveerster na afloop informeerde of het gesmaakt had, hebben we eerlijk verteld dat we het niet zo lekker vonden. Hier kwam geen reactie op. Wij hadden het vermoeden dat ze het in stilte met ons eens was. Ik geloof ook niet dat ze het verder aan haar baas o.i.d. heeft doorgegeven. Eindoordeel: slechtste Griek ever! Gelukkig was het gezelschap goed en was het geen volledig weggegooid uurtje.

20. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, lekker gegeten en alles erg vlot op tafel.

21. Erg lekker eten en de porties waren lekker veel we konden het gewoon niet eens op. De service was echt geweldig en het eten stond binnen 10 minuutjes op tafel' maar dat komt omdat het ook lekker rustig was.

22. Hier afgelopen weekend gegeten met de familie, bediening was erg goed, eten meer dan genoeg en lekker gekruid. Vooraf een lekkere ouzo en een lekkere salade naast het hoofdgerecht. Niet duur!

23. greetje&marcel

Eten en drinken was niks op aan te merken. Was lekker en voldoende. Bediening vonden we niet echt sympathiek en ronduit nors! We kregen de indruk dat toen we klaar met eten waren ze ons zo snel mogelijk de zaak uit wilden hebben! En dat terwijl we nog wat te drinken wilden bestellen! ze komen niet naar je toe maar je moet ze zelf roepen als je nog iets wilt! Op dat punt kan het dus wat beter!

24. Ik heb net voor 38 euro een Athene plateau gehaald bij dit restaurant en zeg dit niet vaak maar ik vond het niet te eten. De friet was zeer slap, nat en te vet. De vleesschotel bevatte zoveel vocht dat het zakje waar het inzat doorweekt was met een fijn odeurende vloeistof die omdat zo handig ingepakt was nu ook over de bekleding van mijn auto zit. Zelfs de sla was vies vet, niet van de olijfolie. De bediening was ook niet om over naar huis te schrijven. De dame waarbij ik moest afrekenen commandeerde haar collega's dus dat was ook een fijne gewaarwording. Mijn vrouw en ik zijn ook al eens in het restaurant wezen eten en toen hadden we ons voorgenomen hier nooit meer naar toe te gaan in een vlaag van verstandsverbijstering toch nog een geprobeerd en wederom is dit zwaar tegengevallen.

25. Wij gaan meestal op maandagavond in Vlissingen uit eten. Hier zit het altijd behoorlijk vol. Een goed teken, volgens ons. De voorgerechten die we tot nu toe geprobeerd hebben, vinden we niet zo heel bijzonder, maar de hoofdgerechten (gyros, gekruid gehakt en souvlaki) zijn echt heerlijk! Dit restaurant behoort tot mijn top 3 -en ik houd eigenlijk niet zo heel erg van friet, maar hier kan ik er niet vanaf blijven-. Fijn dat je een schaaltje knoflooksaus krijgt bij het hoofdgerecht. Vaak valt de knoflooksaus tegen, maar deze is echt héél erg lekker. Fijn ook dat je bij het hoofdgerecht een normale salade krijgt ipv zo'n koolsalade die je meestal krijgt bij de Griek. Ook de tzatziki en baklava zijn lekker. Jammer alleen dat je slechts een klein stukje baklava krijgt met een berg ijs en slagroom eromheen. Als ik baklava kies, wil ik baklava en heb ik geen behoefte aan zoveel ijs en slagroom. Dan had ik wel ijs met slagroom besteld. Vriendelijke bediening. Inrichting niet supergezellig, maar wel oké. Prijzen zijn meer dan schappelijk. Wij willen hier in de toekomst nog vaker een hoofdgerecht gaan eten.

26. Wij gaan hier geregeld eten met mijn ouders. Prima prijs / kwaliteitsverhouding. Persoonlijk vind ik de inrichting niet erg sfeervol, maar het eten is goed en de bediening is erg netjes. Ook wordt alles altijd snel geserveerd.

27. jayo 11 punten

Zondag 24-07-2011 hier gegeten, 1x visschotel 2 personen. De vleesschotel voor 2 personen was goed maar weinig.

Van de visschotel was alleen de rode poon lekker, tong was niet gaar, inktvis ringen taai en de zalm ging wel.

Beide schotels waren ook veel minder (hoeveelheid) als vroeger.

Met de klacht dat de vis niet gaar was werd niets gedaan. Lang op drankjes moeten wachten en het was erg rumoerig.

28. Super gezellig restaurant, vriendelijke bedienen, lekker eten en heerlijke Ymiglikos. Het is altijd weer een feest om hier te eten.

Personeel is ook heel hulpvaardig en geduldig met jonge kinderen. Echt een aanrader!

29. Dit is echt typisch een restaurant wat niet weet waar de belangrijke punten liggen.

Veel te veel mensen in zo'n kleine tent, teveel rumoer, ook het eten stelt teleur. Voorgerechten, een salade, weinig smaak die ik gewend ben van Griekse restaurants! Het vlees, doorgeslagen en dan hou ik mijn mond maar over de saus en de garnering!

Ik ga hier nooit meer heen, de meisjes van de bediening doen hun best om de eer van het restaurant hoog te houden.

30. Daan 7 punten

Dacht lekker te gaan eten. Nam een voorgerecht was heerlijk helaas viel het hoofd gerecht erg tegen was erg zout en droog bediening was prima. Was erg druk weet niet of het hier mee te maken had maar het was erg vol en veel geroezemoes een geen muziek.

31. Vorig jaar zomer geweest met vakantie. Prima restaurant, voorgerecht was frisse salade met garnalen, echt uitstekend en hoofdgerecht zwaardvisfilet, een aanrader! Als ik weer in Vlissingen kom ga ik er zeker weer heen!

32. Deze Griek staat bij ons echt op nummer 1. Het eten is altijd lekker en de bediening altijd vriendelijk!

33. Heerlijk gegeten. Het vlees was meer dan heerlijk. Bediening was goed en ze waren heel aardig. Zelfs onze zoon werd keurig geduldig te woord gestaan toen hij vragen had en mijn favoriete toetje baklava werd voor me ingepakt omdat ik echt niet meer kon, zo vol en lekker was het. Super dus! Bedankt voor deze onverwachte fijne avond!

34. Heel goed restaurant, leuke vlotte bediening.

Het eten is er heerlijk.

35. Hans & Peggy

36. Denk dat ik hier inmiddels 30 keer heb gegeten.

Het eten is altijd goed, van T-bone steak tot girosschotel. Ook een aanrader is het dagmenu van ongeveer 10 euro pp.

Personeel altijd perfect, vriendelijk, oprecht en niet amikaal.

37. Ik kom hier al heel lang, zeker 2x per maand.

Zeer spontane bediening, wanneer je ook gaat de kwaliteit is constant.. tot morgen! :)

38. Delano Groesser

39. Deze maand drie maal hier gegeten, ieder keer is het weer een feest om hier te eten. Uitstekend voorbeeld hoe ossenhaasbiefstuk kan smaken!

40. Jori 190 punten

Heb hier gegeten op een drukke avond, misschien was het personeel daarom nogal kortaf en zelfs een beetje bot. Het eten zelf was heerlijk.

41. Willem en Hanneke

Een goede bediening en heerlijk eten, kortom we hebben genoten

42. goede service, oplettend personeel, goede keuken. Ook als is het druk in de zaak: alles blijft gewoon goed.