Eat & Joy in Vlissingen

• 2e Paasdag – 17 apr
  • Hemelvaartsdag – 25 mei
  • 1ste Pinksterdag – 4 jun
  • 2de Pinksterdag – 5 jun

Eat & Joy staat voor een hapje en een drankje en het daarbij naar je zin hebben. Wij zijn een toegankelijke zaak voor jong en oud met een sfeervolle inrichting, waar een gemoedelijke sfeer heerst.
Uit de boxen klinkt muziek uit de jaren '50-'60'-'70-'80.
Aan onze wanden hangen "Vlissingse" foto's met het thema zon-zee-strand, gemaakt door Nathan Marcusse. Kom ze gerust bewonderen.

U kunt ons vinden op het Bellamypark nummer 28. Het meest gezellige plein van Vlissingen. Dichtbij het centrum en op een steenworp afstand van de jachthaven, de boulevard en Michiel de Ruijter

Proef ons heerlijke brood met diverse soorten beleg en zeer smakelijke broodsalades. Onze Tasty Tosti's zijn om voor terug te komen. Dit geldt ook voor onze koffie's (cappucino, latte machiato en koffie verkeerd met warme opgeklopte melk).
Voor liefhebbers van thee is er keuze uit diverse soorten losse kruidenthee.
Smikkelen van de huisgemaakte appeltaart en brownie's of de niet te versmaden chocoladetaart, lemon mascarpone cheesecake of banaan-toffee cheesecake.

Only for 2 € 9,95
Warme drank + taart naar keuze (voor 2 personen)

High Tea 16,50 per persoon
Smikkelen en smullen van zoete en hartige hapjes en theedrinken zoveel je wilt. Te reserveren vanaf 2 personen.

Tasty Wine 14,95 per persoon
Het hartige zusje van de High Tea bestaat uit 3 heerlijke glazen wijn per persoon (Prosecco, Chardonnay, Sauvignon), geserveerd met diverse hartige hapjes. Te reserveren vanaf 2 personen.

Gourmetten
Het gourmet-menu bestaat uit 3 soorten vlees of vis, salade, rauwkost (prei, ui, paprika, champignons), brood met kruidenboter, patat en sausjes. Vlees € 16,50 per persoon en vis € 18,50 per persoon.
Te reserveren vanaf 2 personen.

Tevens is het mogelijk een verjaardag of andere gelegenheid bij ons te vieren. Bijvoorbeeld gezamenlijk borrelen (+ hapjes), ontbijten, brunchen, lunchen, koffietafelen. In overleg is bijna alles mogelijk. Voor vrijblijvende informatie kunt u altijd bij ons te recht.

Wij heten u van harte welkom bij Eat & Joy.

• High tea: € 16,50
Bekijk onze menukaarten
Foto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in Vlissingen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk en nostalgisch
Voorzieningen
Afhalen, honden toegestaan, terras, Wi-Fi en high-tea
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
36 zitplaatsen en maximaal 36 personen in één groep
Personeel