Eat & Joy in Vlissingen

• do lunch 10:30 - 18:00
  • vr lunch 10:30 - 18:00
  • za lunch 10:30 - 18:00
  • zo lunch 10:30 - 18:00

Eat & Joy staat voor een hapje en een drankje en het daarbij naar je zin hebben. Wij zijn een toegankelijke zaak voor jong en oud met een sfeervolle inrichting, waar een gemoedelijke sfeer heerst.
Uit de boxen klinkt muziek uit de jaren '50-'60'-'70-'80.
Aan onze wanden hangen "Vlissingse" foto's met het thema zon-zee-strand, gemaakt door Nathan Marcusse. Kom ze gerust bewonderen.

U kunt ons vinden op het Bellamypark nummer 28. Het meest gezellige plein van Vlissingen. Dichtbij het centrum en op een steenworp afstand van de jachthaven, de boulevard en Michiel de Ruijter.

Momenteel wordt onze gevel geschilderd. Dit kan voor enige overlast zorgen. Maar het wordt wel heel erg mooi !

Proef ons heerlijke brood met diverse soorten beleg en zeer smakelijke broodsalades. Onze tosti's zijn om voor terug te komen. Dit geldt ook voor onze koffie's (cappucino, latte machiato en koffie verkeerd met warme opgeklopte melk).
Voor liefhebbers van thee is er keuze uit diverse soorten losse kruidenthee.
Smikkelen van de huisgemaakte appeltaart en brownie's of de niet te versmaden chocoladetaart, lemon mascarpone cheesecake of banaan-toffee cheesecake.
Hartige trek? Kijk eens op de kaart bij "hartige hapjes".

Gourmetten kan op vrijdag- en zaterdagavond. Wel graag vooraf reservern.
Het gourmet-menu bestaat uit 3 soorten vlees, schaaltje salade, diverse soorten rauwkost, brood met kruidenboter, patat en sausjes. € 16,50 p.p.

Tevens is het mogelijk een verjaardag of andere gelegenheid bij ons te vieren. Bijvoorbeeld gezamenlijk borrelen (+ hapjes), ontbijten, brunchen, lunchen, koffietafelen of high tea-en. In overleg is bijna alles mogelijk. Voor vrijblijvende informatie kunt u altijd bij ons te recht.

Wij heten u van harte welkom bij Eat & Joy.

Bekijk onze menukaarten
Foto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in VlissingenFoto van Eat & Joy in Vlissingen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk en nostalgisch
Voorzieningen
Afhalen, honden toegestaan, terras, Wi-Fi en high-tea
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
40 zitplaatsen en maximaal 40 personen in één groep
Personeel