Don Giovanni in Vlissingen

1262042208 77
1293219789 80
1319201107 64
1391948797 81

1. Een avond aan zee met heerlijk Italiaans eten, vriendelijke gastheer. De restaurantcadeaukaart kon niet uitgelezen worden, een reden te meer om nog eens terug te komen om deze in te wisselen voor koffie met huisgemaakte tiramisu!

2. Gisteravond heerlijk gegeten bij Don Giovanni. Zowel de antipasto schotel als de hoofdgerechten voldeden aan onze verwachtingen.

3. Met 5 personen gegeten op een zeer warme avond op het terras. De locatie is het enige positieve aan dit restaurant. Zeer slechte bediening en zeer slecht gegeten. Salades besteld, hier zat totaal geen smaak aan. Kalfsoester besteld die veel te doorbakken was. Waarschijnlijk was het niet eens kalf. Achteraf ging de eigenaar met ons in discussie. Moet je nooit doen. Wij hebben gewoon zeer slecht gegeten. Wij komen hier nooit meer.

4. Zalig gegeten, alles vers en van hoge kwaliteit. Bovengemiddeld goede pizza's en fijne ontvangst. We komen zeker nog een keer terug!

5. Mijke den Ridder

Wij hebben er vanavond voor de 5e keer gegeten en wederom is het ons goed bevallen. Zowel de pizza's als het dessert heeft ons goed gesmaakt. De dam (volgens mij eigenaresse) is een goede gastvrouw. Je zit er gezellig. Kortom: voor herhaling vatbaar

6. Een avond uit eten. Don Giovanni leek ons wel wat. Mooi plekje aan het raam, redelijk rustig.
    Twee jongedames in de bediening. Drinken werd vlot geserveerd. Toen kwam het..

Brood was lekker, maar waar was de kruidenboter? Slecht, alleen normale boter te verkrijgen (niet echt standaard italiaans ofzo). Maar goed, tomatensoep erbij besteld. Was prima te eten maar € 6 vond ik wel te duur voor dat soepje. Hoofdgerecht besteld: spaghetti bolognese en een pizza zalm (kon helaas nergens een pizza tonijn vinden op de menukaart). Na heel lang wachten (rond de 35 min) kwam het eten. Tot mijn verbazing kreeg ik geen pizza zalm maar een tagliatelle Zalm. Dat woord kende ik niet eens dus heel bijzonder hoe dat vrouwtje dit voor elkaar kreeg om deze 2 gerechten door elkaar te halen. Afijn... ik haar er weer bijgeroepen en meegedeeld dat ik dit toch echt niet besteld had...
    Dit vrouwtje ging even met mij in een redelijk irritante discussie en meldde geïrriteerd dat ik dat wel besteld had en dat zij niks fouts had gedaan. Ik keek mijn vriendin aan en die zei met heel veel overtuiging dat ik gelijk had en dat zij aan het liegen was. Met een redelijk verwaande blik en woorden kreeg ik te horen: euuuh prima krijg jij je pizza zalm wel. Nog geen 7 minuten later kreeg ik mijn pizza al voorgeschoteld. Pizza margharita met 6 piepkleine koude stukjes zalm erop, dat kost gewoon even € 15. Het leek eerder op een wraak pizza dan een daadwerkelijk goed bereidde pizza van de menukaart. De pizza was behoorlijk slap en flauw. In de verte zie ik de 2 dames mij aankijken en ze zijn overduidelijk over mij aan het roddelen. De eigenaar staat ineens bij hun en kijkt mij redelijk geïrriteerd aan. Jezus wat voelde mij ons ongemakkelijk en benadeeld. Snel alles opgegeten, de rekening van maar liefst € 41 betaald en met redelijke snelheid dit restaurant verlaten. Ik vond dit ontzettend asociaal, en vernederend. Wat een waardeloze tent. Je betaalt de hoofdprijs voor het eten en je wordt behandeld als een stuk ongedierte. Echt GEEN aanrader ! Een cafetaria staat hoger op mijn lijst.

Leonie.

7. Houtman

Salade besteld met balsamicodressing, blijkt alleen azijn te zijn, erg zuur, moet zelf vragen om olie om het enigzins smakelijk te maken. Garnalen besteld, moet zelf pellen, moet vragen om water met citroen voor mijn handen, krijg alleen water. Cola met citroen gevraagd, alleen cola, enz... Zo, dat eens en niet weer!

8. Cees en Marianne Witkamp

Heerlijke originele Italiaanse gerechten. Ondanks dat het een dinsdagavond was in februari en slecht weer, toch 6 tafeltjes bezet. Toen we binnenkwamen waren alle tafeltjes aan het raam bezet, maar zodra er een vrij kwam werden wij uitgenodigd daar te komen zitten. Aardige eigenaar en correcte bediening. Een aanrader!

9. In januari 2016 weer eens naar Ristorante Don Giovanni in Vlissingen. Wanneer we binnenkomen is het bijna helemaal vol, alleen onze tafel is nog vrij. Het is dan ook erg rumoerig. De bediening is in handen van een jonge dame die het prima in de gaten houdt. Samen met de eigenaar worden de gasten netjes bediend en de tafels schoongemaakt.

We gaan voor de Italiaanse tomatensoep vooraf, ravioli met ricotta en spinazie als tussengerecht, de spaghetti alla carbonara en de penne al arabiata als hoofdgerecht en de huisgemaakte Tiramisu als nagerecht.

De gerechten komen netjes op tijd door. De soep komt echter wat te snel door, deze is warm maar niet warm genoeg. Het is een smakelijke soep met een blaadje basilicum en wat room. We krijgen er stokbrood en boter bij. Helaas ontbreekt de peper en zout op tafel. Dit wordt overigens ook wel weer opgelost.

Daarna volgt een tussengang, de ravioli gevuld met ricotta en spinazie. Een smakelijk klein gerechtje van prima gevulde deegkussentjes.

Even later volgen de hoofdgerechten. De spaghetti alla carbonara, een gerecht met gebakken buikspek en eierroomsaus. Een stevig gerecht. De spaghetti is de volkoren variant. Het is prima op smaak, het spek is goed aanwezig en de roomsaus overheerst niet waardoor het gerecht niet te zwaar wordt.

Het gerecht met de penne al arabiata loop ik zelf warm voor. Het is een flink bord met penne, kaas, plakjes salami en zwarte olijf.
    Heerlijk gerecht, de saus is voldoende en op smaak. De salami is ook voldoende al zou het altijd meer mogen zijn. De gerechten zijn goed warm en de pasta's plakken niet.

Het nagerecht is een huisgemaakte tiramisu. Een heerlijk nagerecht met mascarpone, lange vingers en cacao. Het ziet er ook stevig uit maar is prima in balans en heerlijk luchtig. Er ligt voor het oog en het frisje wat aardbei, druif en blauwe bes op het bord.

Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl

10. Hans Quist

Als voorafje brood met pesto gegeten: Verrassend was het heerlijk versgebakken platte brood met geurige tomatenpesto.

Het tussengerechtje, een ravioli met knoflook, spinazie en parmezaanse kaas. Wat een voortreffelijke fijne smaak! De deegkussentjes waren precies goed en de vullig ronduit geweldig.

Daana nam ik als hoofdgerecht de spaghetti met scampi's. Voor-tref-fe-lijk!!! Heerlijk warm opgediend, de spaghetti perfect beetgaar en de scampi's heerlijk knapperig. En dan de heerlijke verfijnde smaak. Top!

Tenslotte neem ik een ijsgerecht als afsluiter. Heerlijk fris Italiaans ijs.

Het was een heerlijke avond!

11. Hoe dit restaurant aan een 7,6 komt is mij volledig onduidelijk. Op 7 augustus 2015 zitten mijn vriend en ik hier te eten. Het is druk in Vlissingen, dus ook druk hier. Alleen bij de uitgang nog een plekje buiten, maar zodra er een ander plekje beschikbaar is kunnen we daar zitten. Beetje jammer dat anderen die net binnenkomen dan die plekjes krijgen en wij gewoon vergeten worden. Echt slecht!

Voorgerechten zijn er inmiddels. Broodje, maar enkel boter en geen kruidenboter beschikbaar. En op de drankjes wachten we nog steeds! Service een dikke onvoldoende dus!

Carpaccio met een zurige dressing die de smaak van het vlees volledig verpest. Brood is ook behoorlijk droog. Wachten is nu op de hoofdgerechten. Een tournedos en zalm, spannend... De locatie is trouwens top aan de boulevard, echter het geheel oogt rommelig, jammer.

Jaaa! Nog geen hoofdgerecht, maar wel een ander plekje. Niet dankzij bediening, maar omdat we het zelf zagen. En dan, uur later (!) de hoofdgerechten! De tournedos zonder saus zit toch de gorgonzola saus op... en mijn vriend lust absoluut geen kaas! Al snel komt er een nieuw rommelig opgemaakt bord retour. Nu zonder saus. Ik heb zalm en deze is duidelijk te gaar.
    Onder beide gerechten een schep tagliatelle, welke smakeloos is. Ik heb er nog een beetje tomatensaus bij gevraagd, welke snel kwam, en deze maakte het geheel nog enigszins eetbaar.
    Voor 4 euro hadden we aardappelen bij besteld. We kregen rode aardappeltjes die licht gaven, zo paars waren ze. Hooguit 15 partjes, en voor 4 euro een ontzettend duur bakje aardappelen die er echt niet uitzagen.

Voor 't weggaan nog even binnen naar 't toilet. Aangenaam verrast, want binnen is het een zeer stijlvol en smaakvol ingericht! Vind 't erg jammer, ik had meer van dit restaurant verwacht! Ik zou mensen zeker niet aanraden hier te eten!

13. A. van de Korput

Een top restaurant met een geweldige kwaliteit-prijsverhouding.

14. Na ruim een jaar weer een bezoek gebracht aan Restaurant Don Giovanni. We zijn met vrienden en hebben voor 9 personen gereserveerd. Alles staat keurig klaar en ook de rest van de avond worden we prima bediend door twee dames van de zwarte brigade. Een heel klein puntje van aandacht is dat men iets alerter mag zijn op de drank.
    Als voorgerecht nemen we een pizzabodembrood. Aangezien ik als hoofdgerecht in geen geval pizza ga nemen besluit ik dit brood als vooraf te nemen. De Pane Volante ofwel het pizzabodembrood wordt geserveerd met een tapenade van zongedroogde tomaat. Het brood is ovengebakken en smakelijk, zij het dat ik wel wat knoflook(boter) mis voor een extra beetje pit. Het is echter wel smakelijk samen met de tapenade.
    Het tussengerecht is een Raviolli ricotta e spinaci e salvia; deegkussentjes gevuld met ricotta en spinazie in een boter/salie saus. Er ligt een blaadje basilicum op maar dit wordt verder niet in het gerecht verwerkt. Het oogt wat saai. Het is echter wel smakelijk als tussengerecht. Het heeft weinig diepgang dus als hoofdgerecht zou het mijn voorkeur niet hebben. De ravioli is wel vers gemaakt.
    De keuze uit het hoofdgerecht is ruim, we kiezen de Spaghetti alla Carbonara en de Penne al Arabiata.
    De "boze penne" ofwel Penne al Arabiata is prima op smaak. Het wordt geserveerd met salami, olijven en Parmezaanse kaas. Erg lekker, voldoende van alles en smakelijk gekruid.
    De spaghetti alla carbonara is spaghetti met spek, room, ei en Parmezaanse kaas. Ook dit is een prima gerecht. Het is niet te romig waardoor het een zwaar gerecht kan worden. De dosering is prima, voldoende spek en kaas.
    We sluiten af met de huisgemaakte Tiramisu en de Gelati misti. Ik weet van vorige keer dat de Tiramius lekker was maar zelf ga ik voor het ijs. De Tiramisu is wat crèmig en ik heb meer zin in wat fris. Een aantal van ons neemt het echter wel en het bevalt bij ieder. De Gelati Misti en een schaal met vanille, aardbeien en chocolade ijs. Het ijs is ook smakelijk en het bord is aardig opgemaakt.
    We hebben vanavond redelijk lang gezeten en zijn blij met de zeer aangename stoelen. Het restaurant is al wat in de kerstsfeer gebracht en het restaurant ziet er netjes uit. Voor € 39,- per persoon wel te duur, vandaar de (magere) 6 voor prijs/kwaliteit.

15. Voor een snelle pizza een aardig adresje. Veelal erg jong personeel dat de drukte te lijf gaat onder het strenge toezicht van de uitbater. Pizza is wel goed op een plek met fantastisch zicht op zee. Verwacht geen Italiaanse top culinaire hier.

16. Perfecte pizza's gegeten en keurig bediend. Heb een tijd terug hier een mindere ervaring gehad maar blijkbaar hebben ze de schouders eronder gezet. Goede service!

17. Tim 40 punten

Ik ben eind juni met mijn moeder uit eten geweest bij Don Giovanni in Vlissingen. Ik heb besloten om naar Don Giovanni te gaan en niet naar de concurrent vanwege de professionele en mooie website van het restaurant. Echter hebben ze mijn verwachtingen niet waar kunnen maken.
    Mijn moeder koos voor de lasagne en ik voor de pizza tonijn. Bij het serveren van het hoofdgerecht kreeg ik echter net als mijn moeder ook lasagne. Ik kreeg van de serveerster "Ik dacht je zei hetzelfde" te horen. Beetje vervelend, aangezien het eten van mijn moeder er dus al stond. Maar ach, dat kan gebeuren. Ik vind het echter wel kwalijk dat er maar één meisje/jonge vrouw in de bediening stond die niet eens fatsoenlijk Nederlands kon spreken.
    Ongeveer 20 minuten later kreeg ik mijn pizza tonijn. Mijn moeder had haar lasagne toen al op en we besloten om samen nog 1 pizza te bestellen omdat we het anders wat ongezellig vonden om na elkaar te eten. Dat was mogelijk maar we waren wel bang dat het meisje van de bediening het weer niet goed begreep.
    Weer ongeveer een kwartier later kregen we die pizza, echter kreeg mijn moeder er geen bestek bij (het bestek/bord van de lasagne was al opgeruimd), en hier vroegen we dus om. Het leek ons vanzelfsprekend dat dit meteen geregeld zou worden. Het meisje ging echter eerst op haar gemak andere tafels wat drank serveren (en het was helemaal niet druk) en vervolgens even pauze houden. Wederom een best teleurstellend.
    Het is denk ik een tip voor het restaurant om in de bediening personen te zetten die de Nederlandse taal beheersen en prioriteiten weten te stellen tijdens het bedienen.
    Het eten zelf was prima, maar voor de prijs had ik meer verwacht. Vandaar dat ik de prijs/kwaliteit verhouding een 4 heb gegeven.
    De sfeer door het uitzicht is naar mijn mening wel heel goed!
    Kortom; voor mij geen herhalingsbezoek!

18. mariska. o.

Meer sla op de pizza, dan andere ingrediënten. De mensen zijn geen Italianen kwamen we achter.
    De pizza raad ik niet aan: te dunne bodem die gauw koud wordt en meer bezaaid is met sla. En stokbrood, nou dat waren 3 kleine stukjes brood.
    Het personeel mag iets vriendelijker zijn. De volgende keer dat we er terug komen, zou ik de pippo show van fellicht niet meer in ons gezicht hebben. Weinig voor veel, zal ik maar zeggen.
    Jammer dat bijna al die restaurants op de boulevards zo tegenvallen met kwaliteit. Als het beter was, had ik het ook gezegd.

19. Kaat Beens

20. Zaterdag 16 november
    We gaan vanavond voor de uiensoep vooraf, de penne al arabiata en pizze quatro stagioni als hoofdgerecht en de tiramisu als nagerecht.
    Terwijl we wachten op het voorgerecht krijgen we een schaaltje met stukjes stokbrood en wat boter. Het stokbrood is helaas niet even in de oven geweest en de boter is nog wat koud. Geen top begin.
    Wanneer de soep uitgeserveerd wordt is het bord prima warm. Vreemd genoeg is de soep niet warmer dan lauw. We zijn genoodzaakt het terug te sturen.
    Het bord oogt echter prima in eerste instantie. Het is een zeer smakelijke bouillon met wat stokbrood, ui en bleekselderij onder een heerlijke hoeveelheid Parmezaanse kaas.
    Omdat de soep wordt afgehaald en opnieuw wordt opgediend oogt het bord minder. Men heeft helaas de overige ingrediënten van het eerste bord nogmaals gebruikt.
    Als hoofdgerecht hebben we de pizze quatro stagioni met oregano mozzarella, paprika, champignons, ham en salami.
    Een pizza waar niet veel vakmanschap aan ten grondslag ligt. Het is zondermeer smakelijk maar het gevoel overheerst dat ik voor een dergelijke pizza niet naar een restaurant hoef te gaan. De bodem is goed, de pizza wordt gebakken in een steenoven.
    Jammer om te moeten zeggen dat de pizza van AH hier weinig voor onder doet.
    Het hoofdgerecht Penne al arrabbiata bestaat uit penne met tomaat, pikante salami, knoflook, olijven en Parmezaanse kaas.
    Een prima gerecht. De penne zijn niet zelf gemaakt maar worden wel vers ingekocht.
    De salami is prima, veel beter dan die op de pizza is gebruikt. Er zit ook voldoende van in. Ook de heerlijke olijf is gelukkig wat kleiner gesneden en erg lekker. De saus met tomaat is ook voldoende. Dit is nu een gerecht waar we wel graag voor naar de Italiaan gaan. Overigens is de betekenis van Penne al arrabbiata; boze penne. Dit omdat het gerecht redelijk scherp kan zijn. Bij Don Giovanni is deze echter prima te eten met een beetje pit.
    Het nagerecht is de huisgemaakte Tiramisu. Het dessert met lange vingers en mascarpone.
    Het is een goed nagerecht. De lange vingers zijn dan niet op smaak gebracht met sterke koffie en wat sterke drank, maar eerlijk gezegd heb ik het niet gemist. Er ligt een goede laag cacao over de tiramisu. Het is een stevig nagerecht zonder al te zwaar te zijn.
    Tiramisu betekent trek mij omhoog of m.a.w. maak mij blij.
    Dit kan ik zeker zeggen over het restaurant. Er zijn zondermeer verbeterpuntjes maar met de keuze van de juiste gerechten hebben we hier een fijne avond gehad.

Aanrader; Jazeker, maar ga niet voor de pizza maar neem een pastagerecht.

21. Heerlijk gegeten met de sweetdeal actie. Goede service!

22. Ik heb er gisteravond voor het eerst gegeten en kan zeggen het was verrukkelijk!!
    De service voelde net als thuiskomen ze zijn allemaal lief en behulpzaam en weten wat het woord gastvrijheid betekent.
    Eten kan ik niets dan lof over vertellen de carpaccio is een aanrader voor iedereen die het ooit of nooit heeft geproefd verser kan niet . Ik vind het heel jammer dat de mw onder mij zo'n slechte ervaring heeft gehad. Mijn aanrader is het toch nog eens te proberen het is zo de moeite waard.Als hoofdgerecht hadden wij kabeljauwfilet ook weer een aanrader voor de visliefhebbers. het dessert was huisgemaakte tiramisu ook daar komen wij graag weer voor terug ! Uitzicht alles is compleet mijn man en ik komen er nog eens terug ! Mijn Tip is binnen stappen en het zelf ervaren en bestel als aperitief Monte Scroppino feestelijker kan het niet beginnen ! Dank allemaal van Don Giovanni voor de heerlijke avond !
    Hartelijke groet Milli

23. teleurgestelde gast

Met man en 2 kids hier gegeten. De kinderen hebben een pizza Margarita gedeeld. Ondanks dat we aangaven dat ze allebei de helft zouden eten werd er geen extra bord bijgezet toen de pizza geserveerd werd. Er werd gevraagd of we nog extra stokbrood wilden. Graag, maar daar zitten we nog steeds op te wachten........ Ik had een carpaccio besteld. Toen ik het bord alleen al zag, verging al mijn eetlust. De carpaccio zag er gevlek uit. Heldere stukken rood vlees in combinatie met donker verkleurde stukken. Minimaal salade erbij. Toch maar gaan eten. Niet te pruimen (oké, ik weet dat smaken verschillen), dus ik heb het terug gestuurd. De serveerster vroeg of ik wat anders wilde. Nou nee dus. Een collega kwam vragen wat ik niet goed vond aan de carpaccio en ook nog even vertellen waarom die er gevlekt uitzag. Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. De pizza van de kinderen was overigens wel lekker. Toen we de rekening kregen stond daar dus wel de carpaccio bij. Ik ben verhaal gaan halen. Omdat ik dus twee happen had genomen en niets anders wilde toen ze me dat aanboden moest ik dus de carpaccio betalen. Nou, niet dus........ Ik heb zelf in een restaurant gewerkt en dit is zeker niet de gewone gang van zaken. Uiteindelijk hoefde ik hem dus niet te betalen. Nooit, nooit, nooit gaan wij hier nog eens naartoe.

24. de Laat

Prima. Mooi uitzicht. Lekker eten.

25. Tijdens ons verblijf in Vlissingen reden wij bij toeval langs deze Italiaan. Wij hebben hier echter zalig gegeten. Het voorgerecht, de pizza's en ook de nagerechten waren absoluut top! De prijzen van de pizza's lagen aanzienlijk hoger dan wij gewend waren, maar de smaak is formidabel. Aanrader is ook de tiramisu. Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug.

26. Perfekte pizzas gegeten en keurig bediend. Heb een tijd terug hier een mindere ervaring gehad maar blijkbaar hebben ze de schouders eronder gezet

27. Als een echte Italiaanse voedsel kenner ben ik naar verschillende Italiaanse restaurants geweest om de sfeer en smaak te proeven die ik in Italie heb ervaren. Niks kwam dichterbij dan dit restaurant!
    De heerlijke unieke smaak van de ovenpizza's (vooral de quatro formaggi) met de dunne bodem en volle smaak hebben me zeker verleid om hier vaker te dineren.
    Van de toetjes had ik eerlijk gezegd niet veel verwacht, maar ik lieg niet als ik zeg dat ik hier de lekkerste en luchtigste tiramisu ooit heb gegeten.
    Een minpunt is dat de inrichting misschien iets te strak is en daardoor niet echt een warm gevoel uitstraalt, maar daartegenover staat wel dat het restaurant perfect gelegen is aan de boulevard met een mooie uitzicht gezellige terras in de zomer, en je wordt er goed geholpen, heel gastvriendelijk.
    Tot slot, het is een echte aanrader.

28. Rene en Annie

Uitstekende equipe, goede keuken. Tijdens eten moest terras ontruimd worden wegens harde wind en regen. Iedereen naar binnen. 3 mensen ontfermden zich over terras en parasols, 1 medewerkster stelde iedereen binnen op hun gemak. Zeer professioneel. Hulde

29. r de bruijne

Wij hebben hier 15 juni 2012 gegeten met een groep van 9 personen.
    Het voorgerecht met scampi's in knoflook was bijzonder smakelijk.
    Verder waren de hoofdgerechten waarvan we o.a. de kabeljauw en ossenhaas hebben genuttigd prima bereid.
    Ook het ijs als afronding was erg lekker en op fraaie grote borden opgediend.
    Kortom , we hebben hier een geslaagde avond doorgebracht!

30. Ik heb wel goed gegeten. Heerlijke pizza's, bediening prima en schappelijke prijs. Zeer goed restaurant, perfecte, schoon, netjes, lekkere Italiaanse recepten. Echt een aanrader mvg.

31. In één woord: geweldig. Zoals Italiaans voedsel hoort te zijn.

32. Freek en Els, Utrecht

Sinds tijden niet zo lekker Italiaans gegeten als bij Don Giovanni ! Heerlijke gegrilde scampies met pepertjes en knoflook als voorgerecht, goeie bite en lekker sappig.
    Zeebaars met ansjovissaus en kappertjes uitstekend bereid, niet te veel poespas maar met de juiste hoeveelheid ingredienten zoals de Italiaanse keuken hoort te zijn.
    Pasta zeer goed aldente gekookt met stukjes groente erdoor
    Italiaans kaasplankje was heerlijk; geen zielige kleine stukjes en lekker met het zelf gemaakte brood erbij.
    Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke droge witte huiswijn. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Alleen voor Don Giovanni komen we al terug naar Vlissingen!

33. Net heerlijke pizza's gegeten met allemaal verse ingrediënten. Vriendelijke bediening en gezellig klein tentje.

34. Op aanraden Jan Verduin (eigenaar strandpaviljoen De Zeebries Dishoek) hebben wij een fantastisch restaurant leren kennen, Don Giovanni. Bediening zeer vriendelijk. Voor de zekerheid gereserveerd, dat is nodig en eten kwa prijs perfect en lekker.
    Interieur zeer netjes en de wc' s ook zeer netjes. Zeker een aanrader, wij komen in de toekomst zekers terug.

35. overheerlijke pizza's gegeten! de pizza's hadden een lekkere dunnebodem en waren mooi krokant. het is wel een klein restaurantje maar een super sfeertje leuk ingericht een erg vriendelijk personeel. ook de vleesgerechten Ossenhaas en Entrecote waren heeerlijk! zeker een aanrader om naar toe te gaan.

36. Mooi uitzicht van uit het restaurant. Vriendelijke bediening.

Het eten is matig. De carpacio was inderdaad dun gesneden vlees, met een beetje salade zonder enige dressing. Smaakloos, de peper maakte er nog wat smaak aan. De pizza was een harde dikke taaie bodem, de zeevruchten waren vers doch een beetje flauwtjes van smaak. Mijn partner had tomatensoep als voorgerecht na wat extra room te hebben gekregen was de zure smaak enigszins eetbaar. Het hoofdgerecht, tonijn filet was smaakvol en niet te droog.

37. Door een tip van een kennis met 4 kinderen en twee volwassenen naar deze pizzeria. Het uitzicht en de stoelen zijn goed en mooi. Ze kwamen onze bestelling opnemen en ik zag de grootte van de pizza's, ik denk voor mij een kinderpizza. Dus zo wil ik die bestellen en dat kan dus niet! Mijn jongste van 12 mag dat ook niet want zo klein is ze niet meer die kan best een grote pizza op! Dit heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt wat is dat voor waanzin.... We hebben de drankjes afgerekend en zijn opgestapt.... Wat belachelijk ze liepen hier wel nog 4 grote pizza's en nagerecht mis. Dus ben je een kleine eter en toch volwassen dan is dit NIKS voor jou/jullie. En je kinderen moeten wel klein er uitzien! Nooit meer.

38. De bediening was erg aardig, entourage goed, prachtig uitzicht op de Schelde en comfortabele zetels.

De Scampi's als voorgerecht zijn goed, de Pizza's (ook de kinder-pizza's) zijn smaakvol. Maaaaar...........nu komt het.........: Onze Spaghetti Carbonara was beneden alle peil! De droge huiswijn voor meer dan een riante prijs, smaakte meer naar water dan naar wijn. Salade met peer en blauwe kaas was lekker, de gemengde salade vers uit het zakje met olijven uit de pot smaakte naar niets, dressing was alleen olijfolie.

Toen wij de rekening van ruim €120 voldeden en hun aanspraken op het zojuist geschrevene, was het antwoord dat men het recept van de Carbonara net had veranderd, omdat men zelf niet tevreden was...............was het dan eerst nog slechter?

Tips voor de kok.........google eens om het het simpel te houden op spaghetti carbonara, ik denk dat zelfs in de Allerhande van AH betere recepten staan! Als je dan toch bezig bent.......type eens in "dressing"!

Tip voor de gastvrouw.........als U dan de klant met alles gelijk geeft, denk eens aan een kopje koffie of een ijsje voor de kids op kosten van de zaak!

Dom, Dom......wij komen hier nooit meer terug!

39. Heerlijk gegeten. Zeer goede Italiaan, langzame niet erg vriendelijke bediening. Voor t eten zeer aan te raden, kom regelmatig terug. Kwaliteit is constant.

40. Alice 11 punten

Wat een deceptie dit restaurant. Komt zeker omdat de Italiaanse kok is vertrokken. Voordat we onze drankjes hadden waren we al een half uur verder. Hoofdgerecht: tagliatelli met diverse vissoorten en saffraan room saus was smakeloos en de knoflook, waar we speciaal om hadden gevraagd, hadden ze maar helemaal weggelaten. De tiramisu bestond uit laagjes cake met wat mascarpone. Jammer jammer. Geen aanrader dus.

1,7
  41. J.S.S. 311 punten

Afscheidsetentje van het werk hier gegeten.

Vriendelijk personeel. Genoeg keuze van de kaart.

Mooi uitzicht.

42. Heerlijke pizza's gegeten, bediening prima en schappelijke prijs.

43. Zaterdagavond 30 oktober hier gedineerd met onze Engelse vrienden.

Wij waren allemaal unaniem in ons oordeel, uitstekend!

Zowel de voor- hoofd- en nagerechten smaakten uitstekend.

Borden waren ook netjes opgemaakt.

Wij hadden o.a. carpaccio als voorgerecht en entrecote en rundvlees als hoofdgerecht. Daarbij een heerlijke wijn gedronken! Al met al top!

De bediening was ook goed, niets op aan te merken.

En daarbij ook nog een mooi uitzicht op zee.

Al met al voor ons een aanrader.

44. Pizza was goed bevallen. We waren er met 2 van de kleinkinderen, het is een klein restaurant maar er werden meteen tafels en stoelen e.e.a. geregeld.

De bestelde pizza's waren zeer goed!

45. Als voorgerecht had ik de Antipasto di Salumi, een soort vleesschotel. Echt, overheerlijk! Ook geserveerd op een mooi en schoon bord. Dan het hoofdgerecht: De entrecote. Perfect medium gebakken door de Italiaanse chefkok. De rode wijnsaus was werkelijk waar, super! Zelden zo lekker gegeten. And last but not least: het toetje, Gelato Misto, oftewel: 3 bollen Italiaans ijs met gesuikerde slagroom en een geweldig fris aardbeiensausje. Ook dit was weer perfect! Na de maaltijd goed gevuld en nog een Limoncello op, een sterk Italiaans likeurtje. Ook lekker!

De bediening mag ook wat over gezegd worden, supervriendelijk! Toen een andere gast vroeg over de drankenkaart, over verschillende likeuren, kon ie precies uitleg geven en aanbevelingen geven. Hij liet tevens iedereen even ruiken. Beviel het je niet, pakte ie gewoon iets anders en legde het uit. Kortom: superrestaurant!

46. Heerlijk gegeten, mooi uitzicht, leuke bediening!

Echt een aanrader!.

47. Gegeten op pinkster zondag, redelijke voorgerechten, carpaccio en anti pasto, hoofdgerecht, tonijn met balsamicosaus. Moest lang wachten maar dat is te verwachten op z'n dag, tonijn was helemaal doorgeslagen en diepvries kwaliteit. De balsamicosaus was tomaat-chilisaus en zou bij een broodje shoarma niet misstaan.

Ossenhaas met gorgonzola was wel oke, maar zeker geen 25 € waard.

Hier staat zeker geen oprechte Italiaanse kok in de keuken want toen ik er wat van zij werd dit weg gewimpeld met de mening dat de chef er niets fout aan vond.

Zoete chilisaus of balsamico! Ik ben blij dat ik geen dure wijn erbij had.

Jammer maar niet meer.

48. marieke

Wij hebben hier geen goede ervaring, behalve het uitzicht.

Op het bord veel pasta, paar stukjes lamscotelette, niks bijzonders, pizza ook niet. Jammer.

49. Gezellig, mooi en sfeervol restaurant. Vanaf de meeste tafels heb je een prachtig uitzicht over de Westerschelde. Het restaurant is wel wat klein, met niet al te veel zitplaatsen. 's Zomers kunnen ze dan wel weer gebruik maken van een groot terras.

Het eten is heerlijk en ook de service is erg goed. Vooral de gastvrouw is erg behulpzaam en vriendelijk.

Wij gaan hier graag eten en hebben al verschillende gerechten uitgeprobeerd.

De prijs is gemiddeld. Misschien voor sommige (vlees-)gerechten wat hoger maar je krijgt wel waar voor je geld.

50. Mooi uitzicht, leuke sfeer, maar het eten, waar het om gaat, slecht! Je vraagt om doorbakken en krijgt nog niet eens medium! Was gewoon rauw vlees! De toetjes gingen wel...die waren nog te eten.

51. Goed gegeten wel wat duur.

52. pim de moor

Prima restaurant met mooi uitzicht op de Westerschelde.

Lekkere Italiaanse recepten.

53. Zeer goed restaurant, perfecte bediening, schoon, netjes verzorgd. Perfect.