vlakbij restaurant grote ondergrondse garage De Fonteyne gedoogparkerrterrein Ruyterplein, Boulevards

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 21:00

1328932033 82
1436720206 67
1450193728 65

1. E van Emmerik

Met 4 personen mossels gegeten, mossel waren goed , maar, de sausjes werden in piepklein plastic kant &klaar bakjes geserveerd! Geen groente garnituur! .De frietjes waren lauw en dus snel taai! Ga bij jullie dan ook niet meer eten! Had verwacht in een restaurant te gaan eten! Dit leek meer op een gedekte tafel in een cafetaria!
    Super jammer!

2. Op zondagmiddag zomaar binnen gelopen voor het diner. Beneden zat de zaak vol maar boven was nog plaats. Dit was echter een sfeerloos vertrek, er hingen nog geen gordijnen voor de ramen alleen de rails. Ook was het niet echt schoon. De voorgerechten smaakten goed alleen was bij het trio van gerookte zalm kabeljauwmousse en gerookte paling het aandeel paling maar minimaal. Voor het hoofdgerecht hadden we beiden de tong besteld. Hier kan ik kort over zijn. Die waren gewoon niet lekker. Ook de erbij geserveerde frietjes waren niet smakelijk. Het nagerecht hebben we maar laten zitten.

3. Erwin 9261 punten

Uiteraard reserveren we vooraf en onze tafel staat gereed. Het pand is langer, of dieper, dan je zou verwachten. We zitten wat rustig, achteraf, wel bijna onder de bar. Aangezien deze laatste geen dienst doet, hebben we daar overigens geen last van.

Het menu bestaat uit een tomatensoep en courgettesoep vooraf, een zalm als hoofdgerecht en een bolus ijs als nagerecht.

Het restaurant zit helemaal vol en tafels die leeg raken worden vrij snel weer bezet, een mooie bezetting van meer dan 100%. Desondanks is het niet rumoerig. Ook hoeven we bij geen enkele gang lang te wachten. Vrij vlot komt dan ook de soep op tafel met lekker vers brood en echte boter.

De tomatensoep is smakelijk, met wat basilicum. Helaas ontbreekt een beetje vlees. Het is wel een goede soep, beetje gebonden.
    De courgettesoep valt ook in de smaak. Het heeft wat Zeeuws spek. Deze is wat minder gebonden maar verder een goede start.

De tafel wordt vlot afgeruimd en nadat de eerste gang wat is gezakt wordt het hoofdgerecht uitgeserveerd. Dit ziet er netjes uit. De zalm is mooi gebakken op een bedje van heerlijke, gewokte groente. De borden zijn niet voorverwarmd dus is het prettig dat de zalm niet op het koude bord ligt. De groenten zijn heerlijk met lamsoor, zeekraal, courgette, bleekselderij, paprika en rode ui. De wittewijnsaus was ook prima en voldoende aanwezig. De friet is helaas niet vers. Wel goed gebakken.

Het nagerecht is een bord met Zeeuws bolusijs met slagroom. Een smakelijke afsluiter. Het is netjes opgediend en het ijs heeft een volle smaak.

Kijk voor meer op restaurantrecensie.blogspot.nl

4. Yaëlla & jesse

We gingen op het terras zitten, 20 minuten gewacht, toch maar naar binnen gegaan om te vragen of we wat te drinken mochten bestellen. Binnen gaan zitten en mosselen besteld, allebei 2 pannetjes half vol waarvan er 10 tot 15 mosselen dicht zaten en bij beide pannetjes de mosselen koud waren. Friet was helemaal minimaal, ik denk +- 10 frietjes per persoon.

Nadat de serveerster vroeg of het gesmaakt was antwoord van ons allebei "niet echt" met een uitleg. Geen korting, gewoon het volle pont betaald.

Eens en nooit meer!!

5. Zaterdag 9 november 2013, laat in de middag, hadden wij met een gezelschap gereserveerd. Mijn zoontje van 8 nam als enige vissoep. Na 1 lepel hield hij het al voor gezien. Ik heb deze vissoep toen van hem overgenomen, mij bleek dat deze zeer gekruid was en zwaar gepeperd, de peper en kruiden overheersten enorm. Bij de laatste lepels werd mij, tussen de kruiden en peper door, steeds meer duidelijk dat deze vissoep van een zeer bedenkelijke kwaliteit was, zeker niet vers en met een zurige ondersmaak, niet goed dus. Door twee vertegenwoordigers van de Vissershaven werd gezegd dat ik wel allergisch zou zijn voor visproducten, als ik de soep zo "ervaren" had. Ik heb na deze vissoep niets meer gegeten. De zeebaars heb ik afbesteld. Ik ben zeker niet allergisch voor vis, schaal- en schelpdieren. Ik vind dit voorwendsel van De Vissershaven dan ook buitengewoon onfatsoenlijk en stoor mij daar mateloos aan. Verder heeft niemand vissoep gegeten. Anderen vonden daarna ook de Zeebaars niet lekker en ook deze leek niet vers.
    Voor mij nooit meer naar de Vissershaven.

6. Ray &Judith

Wij zijn daar donderdagmiddag 3 oktober 2013 geweest voor een late lunch. De kaart is dan uiteraard wat beperkter maar wij hebben gekozen voor een salade met warme geiten kaas en 2slibtongetjes met patat.
    Beide gerechten oogde er aantrekkelijk uit en belangrijker, ze smaakte ook goed. De vis was goudbruin gebakken zoals beloofd was in de lunchkaart, de salade was vers en de friet zoals deze moet zijn. We werden bediend door een vlotte vriendelijke jongedame, die ook ook nog even de tijd had/nam voor een beetje social talk. De sfeer konden we niet echt beoordelen daar wij in het naseizoen op een doordeweekse dag daar waren en het dus erg rustig op het plein was. Als wij nog eens in Zeeland komen gaan wij zeker nog eens langs. Het aanbevelen waard dus.

7. Wil Zuiderwijk

Indien u ooit van plan bent om richting Vlissingen te gaan, is dit restaurant beslist een aanrader, omdat de prijs kwaliteit verhouding 100% is. De bediening vriendelijk, ook al is het druk. Als het minder druk is heeft de manager Willem Hamer voor ieder een vriendelijk woord. Wij konden ook achter de bar kijken waar de glazen met de grootste zorgvuldigheid werden behandeld, dus wij gaan ervan uit, met onze ervaring in het restaurant, dat dit overal in het bedrijf "het motto" is. Zorgvuldigheid en de klant staan centraal en de producten zijn perfect!! Willem en team ga zo door. Carol & Wil Zuiderwijk

8. I visited several times this restaurant and what I have liked most are mosselen. I have tried other dishes both fish and meat and they were good too.
    Waiters are kind and service efficient.

9. Op een super hete zomeravond gegeten...
    Personeel werkte ontzettend hard en het eten was goed.
    Heerlijke witte huiswijn!

10. Fantastisch lekker gegeten, vriendelijke bediening. Bij ons volgend bezoek aan Vlissingen eten we terug in De Vissrshaven. Onze complimenten aan chef en zaalverantwoordelijke !

11. Trees en Joris

Wij vierden gisteren dat 20 jaar geleden de vlam oversloeg tussen ons. Ons eerste uitstapje samen was destijds naar Vlissingen, vandaar dat wij nu weer hier hebben rondgedoold en herinneringen hebben opgehaald... We hebben aan het eind van de dag heerlijk gegeten bij de Vissershaven. Ik had van te voren laten weten dat ik vegetarisch en glutenvrij eet. Dit is helemaal goed doorgekomen en de kok heeft een verrukkelijke schotel met veel groenten, o.a. peultjes en aubergine voor mij gemaakt en een couscous van een erwtencombinatie heb ik begrepen. Het was verrukkelijk! Nogmaals mijn complimenten aan de kok! Ik had hier rode wijn bij die erg lekker was.
    Joris had een traditioneel mosselpannetje, heeft hij met veel smaak opgegeten. Met een glas heerlijke witte wijn.
    Als toetje had ik een verrukkelijke Dame Blanche (alleen de slagroom zat weinig smaak aan) en Joris koffie met cognac (hij miste de sigaar...).

De bediening was vriendelijk en behulpzaam. We hadden een leuk contact met een man en vrouw uit Zierikzee die aan het tafeltje naast ons zaten. Een geslaagde afsluiting van onze dag vóór wij naar Eindhoven teruggingen.
    Als wij dit ooit weer doen, zullen we zeker overwegen om nogmaals bij de Vissershaven binnen te stappen!

12. Weer heerlijk gegeten bij Small Talk. Heerlijke kreeft. Zeer gezellige huiselijke ambiance

13. Heerlijk mosselen gegeten. Waren perfect. Bediening was ook uitstekend. Zeer attent.

14. Hier gegeten, bediening was vrolijk.
    Eten viel vies tegen, was niet wat je verwacht voor de prijs die er voor gerekend wordt. Biefstuk kan blijkbaar alleen medium door, terwijl er toch nadrukkelijk gevraagd was om rood. Dit zelfde gebeurde met de mixed grill.

Voor mij nooit meer!

15. Leon 63 punten

Hier met kerst gegeten, het was al wat laat en toch nog een tafeltje vrij, de halve zaak verbouwd, was allemaal geen probleem. We hadden ondanks de verlate tijd een prima maaltijd en nog altijd alle keuze. Van het roken hebben we niets gemerkt. Mooi opgelost, alle rokers naar boven!

16. Meivakantie met z'n tweetjes. Lekker buiten op terras gegeten.
    Drie gangen menu met verse asperges en vis, TOP!
    Vooral het voorgerecht met de zalm-lamsoor salade was heerlijk.
    Volgende dag besloten om de "trouwerij van vis" te nemen. Ook dit weer een schot in de roos! Diverse soorten vis, schelp- en schaaldieren. Prima klaar gemaakt. Tip: neem geen voorgerecht hierbij, het is meer dan genoeg. Zonde om daar iets van te laten staan.
    Bediening was ongedwongen en prettig. Wij komen hier zeker nog eens genieten.

17. Op dinsdagavond, in de regen viel er weinig te beleven in Vlissingen. Na 20:30 was er nog weinig open. Ondanks het tijdstip waren wij oprecht hartelijk welkom. Frisse bediening en verrassende visschotels gegeten. Apfelstrudel na was ook erg goed. De huiswijn was ook al goed. Het was een prettige eerste kennismaking en voor herhaling vatbaar!

18. Erg gezellig heerlijk geborreld aan de bar met wat vrienden en daarna heerlijk gegeten.
    Wagyu beef erg bijzonder, er werd verteld dat deze runderen worden gemasseerd. Ha ha dachten we, maar bij nader onderzoek blijkt dat nog waar te zijn ook.
    Top!

19. Laatst gegeten en vond het niet zo. Ik had de verschillende soorten vis als hoofdgerecht. Kleine porties en ook de bijgerechten waren erg klein. Geen extra groente erbij. De wachttijd was lang. Op het voorgerecht moesten we 45 min. wachten. Het was niet druk in de zaak.

20. Afgelopen zaterdag gezellig met 3 vrienden hier geweest, de warme ontvangst deed wonderen! We hebben heerlijk rookvrij gezeten in de nieuwe suite boven! Wat een uitzicht! Het eten was heerlijk en we zijn langer gebleven dan gepland... het is het terugkeren waard!

21. mark de boer

Goed eten.

22. Heb er nu 3 keer zeer goed gegeten. Heel gezellig sfeer en er mag gerookt worden. Ga binnen kort weer!

23. Afgelopen vrijdag met 5 personen in dit restaurant gaan eten omdat we een keer onbeperkt mosselen wilden eten.

3 personen gingen voor de mosselen en tot onze verbazing moesten we bij elkaar gaan zitten om uit één pan de mosselen te eten. Natuurlijk was deze snel op en bestelde we `n nieuwe pan. Ondertussen ook `n extra schaal met friet besteld want bij onze eerste bestelling kregen wij maar 1 schaal friet voor 5 personen (bij de afrekening moesten we € 5.00 extra bijbetalen). Na 15 minuten wachten kwam pan 2 en met 3 personen is dit ook snel op. Bij het vragen naar `n volgende pan gaf het personeel geen aandacht meer naar ons en moesten we zelf maar naar de balie lopen om `n extra pan te bestellen.

Ook bij het bestellen voor drinken werd er niet hard gelopen. Voor ons was dit tijdens ons weekendje Vlissingen `n deceptie. Voor `n restaurant waar het goed druk was en waar je gewoon kan roken is dit een heel slechte indruk die wij van dit restaurant over hebben gehouden.

24. Gisteren zijn we bij Small talk gaan eten en wij vinden het een echte aanrader!

Eten was heerlijk, bediening was super en het kleine knusse restaurantje straalde een gezellige sfeer uit.

Wij komen zeker nog een keertje terug!

25. Bij de deur wordt meteen medegedeeld dat er gerookt wordt. Ook al is dat tegen de wet, je hebt dus een keuze. Persoonlijk hoeft er niet gerookt te worden, maar ja.

Eenmaal binnen, blijkt dat zelfs dieren welkom zijn. Verbazing.

Maar we kwamen om te eten.

De mosselen, onbeperkt voor nog geen € 20,-. Een aanrader, want de mosselen zijn heerlijk. Na twee pannetjes komt de vriendelijke dame van de bediening ook nog vragen of ik een 3e lust. Ik heb vriendelijk bedankt.

Pfffffff.....Heerlijk eten, maar slechte sfeer.

26. michiel

27. Afgelopen donderdag hebben we hier heerlijk gegeten. Het was gezellig druk, zonder dat je last had van andere tafels. Een echte aanrader.

En er wordt gerookt!

28. Leuke vlotte bediening en lekker eten zonder fratsen.

29. Het enigste minpuntje is meteen ook het grootste punt : er wordt hier gerookt binnen, omdat het personeel rookt!
    Dus mij zul je nooit in het restaurant zien, maar alleen op het terras, want ze hebben hier wel erg lekkere mosselen(onbeperkt voor €16.50), zeer aangeklede koffie of thee(€3.00), en erg goede biefstuk bordelaise(€22.00)

Echt top, maar ja, dat roken he. Jammer, dat dit gedoogd wordt. Hopelijk gaan ze hier iets aan doen. Want ik denk, als ze 'n paar keer zo'n vette bekeuring moeten betalen, dan kan de tent dicht.
    Ik heb bij sfeer daarom ook een onvoldoende gegeven.

30. Heerlijk restaurant! Idd: er mag gerookt worden, maar wat kun je hier lekker (en onbeperkt!) mosselen eten, zeg! Ook nog van Prins & Dingemans! Aanradertje!

31. Elize Bagaya

Mijn mond viel open van verbazing toen wij door de bediening bij de deur erop gewezen werden dat er gerookt wordt in dit restaurant en dat dat slecht zou zijn voor onze kinderen en ook wilde ze geen kindermenu serveren. Met andere woorden: Een kindonvriendelijk rokershol die zich niet aan de wet schijnt te houden. We voelden ons zeer onheus behandeld.

32. proficiat voor het lekker eten hier
    vis is hier nog echt zuiver en vers
    mossels à volonté voor 15€ en de koffie met enkele snoepjes was ook een verrassing
    we komen zeker terug !

33. marjan berkhout

Prima eten, geweldige ambiance en hele vriendelijke dame in de bediening. De twee heren van de bediening moeten nog veel leren!