De Beurs in Vlissingen

Onbeperkt bourgondisch tapas eten in een unieke ambiance!

Restaurant De Beurs heeft een totaal nieuw concept gelanceerd! Vanaf nu kunt u heerlijk onbeperkt tapas eten in een fantastische atmosfeer. Vernieuwing vindt u niet alleen terug in het concept, maar ook in het gebouw. Zo is het interieur onder handen genomen en kunt u buiten genieten op een geheel nieuw terras. Voor slechts € 26.50 kunt u onbeperkt genieten van verschillende tapas gerechtjes welke zijn geïnspireerd op gerechten uit verschillende landen. De tapas worden bereid door een gepassioneerde keuken brigade. Onze gastheren en gastvrouwen zorgen ervoor dat u niks tekort zult komen! Lekker eten en gastvrijheid gelden bij ons als hoogste prioriteit!

Let op! Gelieve na 16:00 telefonisch reserveren.

3. Betalen Visa Master Card pin

1319149318 54
1419401542 74
1431933070 74
1477882006 67
1482059182 67

1. Zeer slechte ervaring eten wat warm moet zijn is koud friet word gebakken waar de vis ook in gebakken word zeer slechte ervaring zeker geen aan raader voor nog eens terug te gaan.

2,1
  2. Fuzz face

Ambiance is oké, het gebouw is prachtig maar het interieur ziet er erg amateuristisch en zeer slecht geschilderd en onafgemaakt uit.

Je moet ontzettend lang wachten op de bestelde "Tapas" (Lees: diepvries spul van de Sligro wat opgewarmd is en wat bestaat uit veel zelf verzonnen rare combinaties... als iemand die al meer dan 30 jaar in Spanje kom kan ik echt met een gerust hart zeggen dat dit aanbod echt absoluut niets met Tapes te maken heeft, maar eerder veel wegheeft van vaak gefrituurd mini fastfood). Voor 28,50 had ik echt iets goeds verwacht.

Een van de twee dames in de bediening was representatief en aardig, de andere liep er onverzorgd bij en snauwde al het eten op en raakte geïrriteerd als er niet snel genoeg gereageerd werd.

De koks hadden het vaak fout en vergaten regelmatig een onderdeel van het bestelde eten (mijn tante bestelde een mini broodje hotdog (halve knakworst op door de helft gesneden broodje) en de knakworst ontbrak bij serveren, bij het kip Piri Piri hapje miste de piri piri dus dit ging weer terug mee de keuken in... 10 minuten later werd het hapje nogmaals geserveerd, maar nu was de kip koud geworden, en de Piri Piri was een mengsel van chilisaus met ketjap... mierenzoet in plaats van pittig...)

Ik kan me zo voorstellen dat je met een gezelschap wat nergens om geeft en veel gaat drinken hier je een breuk kan lachen terwijl je lekker vette hap zit te knagen, maar voor ons was dit eens maar echt nooit meer.

3. Zonder twijfel het beste tapasrestaurant van Zeeland. Als echte liefhebbers hebben we de meeste tapasrestaurants wel gehad en zijn verliefd geworden op de bijzondere ambiance van het oude beursgebouw en de creatieve gerechten op de kaart. Bij ons vorige bezoek hadden we 1 puntje van kritiek en hier is echt wat mee gedaan. Wij komen zeker terug!

4. Gijs en Tessa (Tilburg)

Super lekker gegeten, en een zeer vriendelijk en enthousiaste ober! Een dikke aanrader!

5. Tom Metiary

De Beurs.
    Ooit in de jaren zeventig, tachtig een respectabele restaurant, waar de gast echt op nummer één stond. Afgelopen dinsdag 25 juli samen met min zus en zwager gaan eten in dit restaurant, van te voren een plaats gereserveerd met de vraag of het mogelijk was om mosselen te eten. 'Ja hoor, dat kan"

Gearriveerd aldaar kregen we ongevraagd een mandje brood met aioli echter de knoflook was hierover heen gevlogen, ook geen smeermes erbij Toen werd het drinken gereserveerd. Van glazenkennis hebben ze in dit restaurant geen kennis. Wie schenkt er nu Jonge Jenever in een cognac glas? Nou dat doen ze in de Beurs.
    Na een possje komen ze het concept uitleggen van de tapa's maar we hadden mosselen besteld. Zenuwachtig ging de bediende terug naar achteren want ze wist niet zeker of er genoeg mosselen waren en dit terwijl er telefonisch werd gezegd dat het mogelijk was om mosselen te eten.
    We zaten er al een half uur zonder nog maar te eten.
    Nu weet men dat mosselen zo klaar zijn hoogstens 5 minuten koken en dan zijn ze klaar.
    Het was er echt niet druk voor een "zomerse dinsdagavond"

Het personeel maakte een ongeïnteresseerde indruk, en maakte ook een erg jonge indruk, mensen die achter de bar staan die dit eigenlijk nog niet mogen.

Enfin na een 15 tal minuten kwamen eigen de mosselen op tafel, met een schraal mandje patat en een schaal met verlepte sla.
    De mosselen waren klein van soort en te gaar doorgekookt, van enige wijn smaak is niets te merken. Een half veld prei moest de mosselen enigzins op smaak helpen. Toen de ene pan vol was, bleef deze gewoon op tafel staan zonder dat deze werd geleegd.
    Omdat de mosselen zo klein waren hebben wij nog een portie besteld, en wat bleek, onbeperkt mosselen eten!
    Een grote verrassing was dit.

Het is eigenlijk Geen restaurant, maar een goedkope uitvoering van een eetcafé waarbij de service ook nog niet van de beste kant is. Een leerbedrijf leek het wel met vrij jonge mensen die door het gehele eetcafé rende.
    Bij de afrekening was men kennelijk zo in de war dat ik de rekening kreeg van onbeperkt tapa's eten wat bijna 20 euro duurder was.
    De Glorie dagen van de Beurs zijn echt over. Nee een eetgelegenheid die ik mijn arme Vlissingers niet wil aanraden.

6. Leontien

Gisteren bij jullie wezen eten.

Eten was opzich ok. Niet heel bijzonder. Maar ook niet slecht.

Service niets op aan te merken.

Een bijzonder detail; Kaart geeft aan dat kraanwater niet geserveerd wordt. Echter, wanneer je een 0,75L SPA water besteld (Ongeveer 6 euro), krijg je gewoon een kan met kraanwater en ijsblokjes.

7. Hier met mijn moeder gegeten vanavond. Eten viel helaas heel erg tegen ! Alles kant en klaar, van te voren klaar gemaakt waardoor het erg droog is. Even opgewarmd in de magnetron en dan nog koud of lauw.
    Vis was echt niet te eten zo droog.
    Verder goeie service en sfeer gaat wel.
    Kom helaas hier niet meer omdat het eten echt slecht/vies was.

8. Gisteren bij De Beurs gegeten. Bij binnenkomst lag er een vieze lepel op de tafel. Na aangeven werd dit gelijk opgelost. Toen kwam het drinken. Ik kon door de lichtval op het glas al van 1 meter afstand zien dat de lippen van de vorige klant nog op het glas stonden.
    Het concept is onbeperkt friet, salade en stokbrood. Friet en stokbrood 2x besteld maar beide keren niet gekregen door de drukte blijkbaar. Salade 1x besteld maar we kregen gelijk voor 3 personen. Later weer een aantal vieze glazen en de gangen van het eten liepen door elkaar en werden vergeten. Helaas dit was de 2e keer die niet beviel en nu zeker de laatste.

9. Heerlijk gegeten. Vlotte bediening en heerlijke tapas van de nieuwe kaart. Een leuk tafeltje aan het raam gekregen en een hele gezellige avond gehad. We waren de laatste gasten, maar hadden helemaal niet het idee dat we weg gekeken werden. echt een aanrader!

10. Rinze Pietersma

Een mooie ervaring. Prachtig pand op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en overwegend snelle bediening. We zijn telkens weer verrast door de diversiteit van de kaart en hebben genoten van elk gerecht. Natuurlijk sluit niet elk gerecht helemaal aan bij je persoonlijke smaak, maar door de vele verschillende (soorten) gerechten is er voor elk wat wils. Kortom een echte, betaalbare, aanrader!

11. Jammer! Viel onwijs tegen deze avond! Nadat ik in februari al had gereserveerd en hier tweemaal per e-mail plus aan de telefoon een bevestiging van had gekregen was onze reservering nergens meer te vinden bij aankomst. Kregen een tafeltje dat ergens tussengepropt werd en al het eten dat we kregen was gewoon lauw/koud, niet vers en magnetronvoedsel! Niet vriendelijk personeel en als kers op de taart kregen wij tweemaal de verkeerde rekening gepresenteerd. Jammer om iemand zijn 65-ste verjaardag zo te moeten vieren, nooit meer!!

12. Hier op Valentijnsdag gegeten, bij binnenkomst zag het er al prachtig versierd uit en de bediening was ontzettend aardig en gastvrij.
    De gerechten waren erg lekker, ook al was het ene wat beter van kwaliteit dan de ander, maar vooral de spareribs zijn een aanrader.
    Het grand dessert vonden wij wat tegenvallen, maar dat is persoonlijk. Wij hadden liever de desserts van de kaart geprobeerd, iets wat zeker mogelijk was als we erom hadden gevraagd, maar wij wilden ons aan het Valentijnsconcept houden.
    Bij binnenkomst kregen we een heerlijke cocktail en bij weggaan een mooie rode roos, iets wat ons zeer verraste.
    Wij komen zeker nog eens terug om nog meer lekkers van de kaart uit te proberen.
    Dank voor de gezellige avond.

13. Prima eten en ruime keuze! Aardige bediening en gezellige sfeer. Als we weer een keer in de buurt zijn gaan we zeker weer.

14. Eten was voornamelijk lauw, bediening was erg matig, bestellingen vergeten waardoor we lang moesten wachten en kregen ook niet wat we besteld hadden.
    Later op de avond kwam er een hele vieze lucht, bleek het riool te zijn. Wij komen er niet meer terug!

15. Lauwe gerechten, en alle gerechten met kant en klare sausjes.
    Geen leiding in de zaak en er stonden 2 jonge meiden die het echt niet begrepen.

Nee hier gaan wij hier nooit meer terug.

16. De sfeer was top, karakteristiek pand, echter de tapas vielen tegen. Wat betreft de voorgerechten was de preisoep heerlijk, de carpaccio veel te warm (te vroeg klaargemaakt?), de tonijnwrap te koud (uit de koelkast?) Wat betreft de hoofdgerechten was er veel verschil in portionering. De babi-pangang was een complete maaltijd in verhouding met de hamburger. Deze laatste was trouwens heel lekker, maar lag wel heel eenzaam in z'n bakje. De scholfilet was helaas niet terug te vinden in het tempurabeslag. De mayonaise, remouladesaus e.d. zaten keurig in aparte bakjes, maar de aardappelwedges waren helaas verzopen in de sour cream. Jammer!

Kortom, een heel gezellige avond gehad, maar geef de tapas alsjeblieft een beetje meer liefde en toewijding!

17. R van Beveren

Ik was hier voor het eerst met 7 kenissen, heb heerlijk gegeten. De friet mocht warmer zijn, maar dat weegt niet op tegen de andere heerlijke gerechten. De sfeer was goed, de bediening meer dan vriendelijk en attent. Mooi gebouw, we komen zeker een keer terug. Over prijs/kwaliteit kan ik geen mening geven, want ik heb niet betaald, maar alles was goed. Ga zo door!

18. Jeannette lijnse

Gisteravond wezen eten. Het was heerlijk en gezellig.

19. Ik heb vandaag met een vriendin bij jullie gegeten. Hier onder wat bevindingen en tips:
    - Allereerst kunnen wij het zeer op prijs stellen dat jullie 2 minuten stilte hielden om 20.00
    - Carpaccio was te dik gesneden en is geen combinatie met gebakken ui en tomaat
    - Mozzarella was bedorven. Wij hebben dit 3x aangegeven en de tafels naast ons ook maar er werd blijkbaar niets mee gedaan.
    - Champignon was rauw.
    - De desserts waren heeerlijk!
    Kortom dit eten vonden we geen €28,50 waard.
    Doe ermee wat jullie willen, wij zullen nog wel eens terug komen want we hebben een gezellige avond gehad, er was genoeg sfeer.
    Groetjes

20. Gisteren onverwacht langs geweest, maar zelden zulke slechte tapas gegeten. Na de vraag te hebben gesteld of alles alleen even de oven in ging om warm te worden werd dit bevestigd door de serveerster dat alles al klaar staat in de bakjes. Zelfs opwarmen konden ze niet. Eten was lauw, champignon rauw enz enz. Ga er nooit meer terug.

1,3
  21. Ginette

Afgelopen weekend met mijn collega's bij De Beurs gegeten. Het eten was heerlijk. De bediening zeer vriendelijk en we hebben nergens lang op hoeven wachten. Voor herhaling vatbaar!!

22. Monique

Het eten was zo ontzettend lekker en leuk geserveerd. De keus is groot en ik zou alles wel willen proeven... Maar ja dan heb ik een grotere maag nodig! Gezellige service en mooie locatie... Een echte aanrader!

23. Rico Baltus

We hebben er heerlijk gegeten. Er was veel keus en de smaak was heel goed. Het was gezellig, de bediening was vriendelijk, snel en correct. Aan alle wensen is ruim voldaan en komen er graag weer eens terug.

24. stiphout

Paas zaterdag gegeten bij de Beurs, zal er geen tweede keer gaan eten. Binnenkomst was niet naar behoren. De proeverij was slecht, weinig smaak, op het gefrituurde na was alles onder de temperatuur, gewoon te koud. Na opmerkingen hierover waren de schaaltjes waar de gerechtjes in geserveerd werden te warm en wat er in moest liggen (vlees en de vis) bleef nog te koud.

Alles samen gevat een dikke min voor restaurant de Beurs in Vlissingen

25. Wederom weer heerlijk gegeten bij restaurant De Beurs! Complimenten voor de jongeman in de bediening. Hij snapt zijn vak.

26. Eerste kerstdag bij tapas restaurant De Beurs, waar we zoveel van verwacht hadden, eindigde voor mij en mijn gezin in een teleurstelling.

1 we hadden half 8 geboekt bleek volgens hun 8 uur te zijn.
    2 bestek was niet compleet
    3 onze zoete wijn werd verwisseld met droge wijn door de baas zelf.
    4 waren 2 tafels met hetzelfde nummer waardoor bestellingen mis liepen.
    5 vlees werd lauw geseveerd met de spies waarvan handvat omgekeerd in de saus zat.
    6 veel bestellingen niet doorgekregen, dus had best nog honger nadien. Ook de sla en friet die we besteld hadden ontbraken.

Toen hebben we van armoede de koffie maar besteld om 11 uur. Bij het afrekenen konden we alsnog onze bestelde toetjes krijgen, we hadden onze jas toen al aan. Wel nog ons beklag gedaan maar er werd gewoon gezegd "sorry, de volgende keer beter". Maar eerlijk gezegd voor ons geen volgende keer meer. Onze kerstavond was een grote teleurstelling hierdoor.

Fam de Vries uit Vlissingen

27. Ruben Busé

Heel lekker gegeten met de familie. Leuk gebouw en locatie. De dadel gevuld met roomkaas en spek er omheen is zeker een aanrader! Als dessert is de mango smoothie verslavend. Het eten werd snel uitgeserveerd, maar het drinken kon af en toe sneller.

28. Zonde van je geld. Vraag me af of er iets zelf gemaakt was. De tapas werden lauw opgediend. Bediening vriendelijk. Vonden dat we te lang bleven zitten, gingen onze tafel schoonmaken terwijl we er nog zaten! Bijzonder😣!

Ik zou het niet aanbevelen

29. Tapas waren heerlijk, maar als we (3 volwassenen) bij onze tapas en onze wijntjes een glaasje kraanwater willen en dat mag niet..., dan komen we dus simpelweg niet meer terug! Jammer van het lekkere eten, maar helaas.
    Gevraagd om karafje water maar de serveerster zei dat ze dat niet mocht geven?! We moesten een fles bronwater bestellen. Dat was natuurlijk gelijk een fles van (rond de) 5 euro. Wel gedaan, maar niet van harte.
    Ik ga terug naar de restaurants waar ze ongevraagd direct een karaf water op tafel zetten, zo hoort het, dat is gastvrijheid. Wanneer je op water wilt verdienen, heb je het niet begrepen (en verlies je dus 3 klanten). Het is trouwens een paar maanden geleden dat ik hier heb gegeten, dus wie weet hebben ze het ondertussen aangepast...?

30. Dit weekend per toeval hier terecht gekomen. Ik moet zeggen top! We hebben genoten van het eten, heerlijk het buikje vol gegeten. Bediening is goed, gezellig en zeer attent. Word netjes gevraagd of alles naar wens is. En je voelt je echt te gast. Leuke sfeer! Zeker aan te raden!!

31. Wij hebben heerlijk genoten, wat gezellig, bediening prima en het eten geweldig genoeg keus. We komen uit IJmuiden, als we in de buurt woonden waren we zeker; daar hadden we zeker meer aan tafel gezeten. Bedankt voor de gezelligheid.
    Groetjes vanuit IJmuiden.

32. Vandaag hier voor het eerst gegeten. Eten en drinken was lekker en in orde. Mooi restaurant. Maar de bediening en het systeem van tapas serveren mag echt serieus aandacht aan worden besteed om dit te verbeteren! Veel moeten wachten op gerechten en vaak werd het verkeerde gebracht of helemaal niet. Verder werd er nauwelijks gevraagd of het naar wens was en of we nog iets wilde drinken. We komen hier dan ook helaas niet meer terug.

33. Fam Driessen

Afgelopen zaterdag wederom heerlijk genoten. Wij komen hier al geruime tijd. Leuk concept, verse producten. Prijs-kwaliteit niets op aan te merken. Het personeel gaat leuk met de kinderen om. Prachtig monumentaal pand, sfeervol en gezellig. Wij voelen ons hier zeer welkom en blijven in de toekomst zeker komen. Echt een aanrader!

34. Begrijp de onvriendelijke recensies niet. Heb er vorige week voor de vierde keer gegeten, met een groep mensen. Wij waren dik tevreden. De sfeer was wederom heel gezellig, het eten goed! Leuk al die Bourgondische hapjes, je kunt van alles proeven. Je proeft dat het vers is. Ze krijgen van mij een compliment, en ik kom er zeker nog vaker!

35. Ik en mijn man hebben heerlijk gegeten vanavond! Ik heb bewondering voor de bediening en de keuken (vooral de jongen/man die in de bediening stond). Het serveren van de gerechtjes gaat allemaal erg vlot en het ziet er goed en lekker uit (zoals het ook smaakte). We komen hier zeker terug en het is een echte aanrader!

36. Slecht restaurant. Letterlijk niets was door de keuken zelf gemaakt. Carpaccio van de supermarkt. Eten was echt enorm slecht, het idee en concept is leuk alleen slecht uitgewerkt. 2 gerechten pp per ronde is echt te weinig. Leuk pand alleen mag wat sfeervoller ingericht worden. De bediening was niet onaardig. Dit restaurant moet echt even aangepakt worden anders gaat het niet lang duren voor het failliet is lijkt me. Hier kom je geen 2e keer. Soort van dure snackbar.

37. Isabela

Wat een aanfluiting! In 2,5 uur 2x een bestelling mogen ontvangen, mandje brood moest 4x om gevraagd worden. Als er iets op was, werd dit niet gemeld en moest je eerst zelf weer vragen waar het bleef! Eten zelf ook niks bijzonders. Veel was al koud/klef als het op tafel kwam, en de onbeperkt salade waren 3 gewassen blaadjes sla. 1x en nooit meer!

38. Els lievense

Eten was erg lekker, sfeer was gezellig bediening aardig en vlot. Misschien wat echte Spaanse hapjes erbij?

39. mevrouw Oebeles

Het eten was lauw en flauw, in die zin dat het slecht opgewarmd was, zelfs koud soms. De meeste dingen waren kant en klaar ingekocht bij de groothandel of bij de Lidl (aardappelsalade). Carpaccio was uitgedroogd en zat aan het bakje geplakt. De gamba's leken erg op noordse garnalen, kant en klaar. De toetjes waren goed, de mango smoothy met liquor 43 geweldig. Maar daar gingen we niet voor eigenlijk.
    De meeste mensen in de bediening hadden een soort gelatenheid bij onze opmerkingen; ze hadden het kennelijk vaker gehoord. Het ene meisje dat het echt goed deed kon het totaalbeeld niet opwaarderen, helaas.

1,7
  40. Robert Meijer

41. Mariëlle

Heerlijk gegeten, verrassende kleine gerechtjes. Rustige ambiance. Verrassend.

42. Eten is altijd goed en snelle bediening. Je krijgt zeker waar voor je geld

43. Pleijte

Heerlijke gerechten en genoeg keus voor iedereen! Erg vriendelijk personeel waardoor je goed word geïnformeerd en waarbij je goed terecht kunt over je vragen. Ook is het erg leuk en handig dat je mini bestek krijgt voor de overheerlijke gerechtjes waardoor de gerechtjes eten erg makkelijk gaat. Je hoeft dus niet moeilijk te doen met groot ester in de kleine schaaltjes. Een echte aanrader voor zowel grote en kleine groepen.

44. Onze tweede keer in de beurs was wederom erg lekker en gezellig! Ga zo door! Vond het ook erg leuk dat de eigenaar zelf lekker mee werkte. Wij komen terug.

46. Gezellig restaurant, mooi pand. Eten was lekker soms iets anders dan wij hadden verwacht, maar het was heerlijk eten! Duurde niet lang tussen de rondes door, wij hebben soms zelfs nog iets langer gewacht om het blaadje weer in te leveren. Vooral de kipsate, garnalen cocktail, zeeuwshuwelijk en de mango-smoothy waren zeker een aanrader! Voor herhaling vatbaar! :D

47. Desi en Marco

Het restaurant was sfeervol en gezellig aangekleed, de bediening was top.

De gerechten daarentegen waren zeer matig, vaak lauw of koud (en niet altijd vers), waar warm lekkerder was geweest (bijv. gevulde tomaat met geitenkaas, pasta bolognaise, gevulde champignon, loempia), wellicht omdat er werd geserveerd in niet voorverwarmde terracotta ovenschaaltjes.

De prijs was redelijk maar ik betaal voor een avondje uit liever nog een paar € meer voor echt goede gerechten.

Het was erg gezellig maar volgende keer gaan we toch ergens anders heen.

48. Het restaurant was sfeervol aangekleed in de trend van Valentijnsdag. De bediening was prima en aardig personeel, en we hebben heerlijk gegeten in een lekker rustig tempo. We hebben ruim 3 uur aan tafel gezeten.

49. Wat een uitstekende ervaring! Heel lekker eten en een zeer vriendelijke professionele bediening. Wij komen terug!

50. Afgelopen zaterdag in de Beurs gegeten, voor herhaling vatbaar! Omdat het erg druk was, duurde het soms wat lang tussen de gangen door, maar wat geeft dat: je zit er fantastisch en de bediening is erg vriendelijk! Wij komen zeker terug!

51. Eerste 2 rondes verliepen prima, vlotjes. Daarna minmaal half uur tussen een gang. Aantal tapas waren heerlijk (gambakroketje, zeebaarsfilet), andere waren koud (loempia), smakeloos (mossels), of nog bevroren (sushi). Komt niet over als vers. Aan de bediening aangegeven dat het wel heel lang duurde. Dit erkende ze ook.

Al met al een mooi restaurant maar niet voor herhaling vatbaar, geen aanrader

52. Op een zondagavond naar Restaurant de Beurs geweest.
    Het is een all-you-can-eat concept waarbij je iedere ronde twee gerechten van de kaart kan bestellen. Gelukkig onbeperkt, mijn ervaring met tapasmenu's is dat dit veelal niet voldoende is maar daar hebben we hier gelukkig geen last van.

Twee gerechten per ronde gaat in het begin wat traag voordat je een beetje gevuld gevoel hebt maar hierdoor kunnen we wel lekker lang tafelen.

De kaart is verdeeld in 3 categorieën, voor-, hoofd- en nagerechten. Het staat ieder vrij om willekeurig door elkaar te bestellen. Een nagerecht met mangosmoothy met likeur 43 smaakt bijvoorbeeld prima tussendoor. Helaas kan je die gang dan wel maar 1 ander gerecht bestellen.

Het is bijna kerst en we hadden geen drukte verwacht. Het restaurant is echter compleet gevuld. Ondanks dat het druk is zien we de gerechten vlot uit de keuken komen. Uiteraard is het even wachten tussen de gangen maar de kaartjes met de bestelling worden vlot opgehaald en ook het uitserveren duurt niet te lang. Mijn complimenten over de prima routing.

Jammer is dat een aantal gerechten niet meer voorradig is. Het excuus dat er met kerst een aangepast menu is en men daarna dicht gaat voor een week of twee gaat niet op voor de eerdere commentaren. De Spaanse tortilla is bijvoorbeeld niet meer voorradig, wanneer dit vers gemaakt zou worden kan dit toch niet uitverkocht zijn? Het is ei, ui en aardappel, enfin er blijft keuze genoeg over.

Op de kaart staan 16 voorgerechten, 26 hoofdgerechten en 8 nagerechten. Er is voldoende keuze uit vis, vlees of vlees noch vis. De kwaliteit van de gerechten is over het algemeen aardig. Niet top, maar dat kan je ook niet verwachten bij een menuprijs van € 23,50.

Wat mij wel opvalt is dat men gerechten wat bijzonder combineert. Zo wordt het zachte buikspek geserveerd met koolsalade. Deze combinatie is geen gelukkige, spek heeft een zuurtje en krokantje nodig, geen volle salade met dito dressing.

Ook valt op dat de kwaliteit niet altijd hetzelfde is voor hetzelfde gerecht. Mijn gegrild scharrelvarken was goed terwijl die van mijn zoon kromgetrokken van de pees niet te eten was. De eend was erg smakelijk maar jammer dat het niet op de huid is gebakken waardoor de huis nog erg vet was.

Voor zover de punten van commentaar, we hebben immers smakelijk gegeten.

Voor mij zijn de toppers in het menu de biefstukpuntjes, couscous en de mangosmoothy. De biefstukpuntjes zijn goed gebakken en de teriyaki saus met paprika en taugé smaken hier perfect bij.

De couscous met Afrikaanse kipreepjes is ook een prima combinatie. De kip is smakelijk gebakken en de couscous smaakt perfect! Enthousiast ben ik ook over de smoothy, heerlijk fris en de likeur 43 pas ook hier prima.

We hebben ruim voldoende gegeten, het was smakelijk en de bediening is vriendelijk. Zie ook restaurantrecensie.blogspot.nl

53. Hier voor de tweede keer tapas gegeten. De eerste keer was veel beter... Nu waren de tapas vaak koud, het duurde heel lang voordat het gevraagde geserveerd werd. Er werd niet één keer gevraagd of alles naar wens was. Of we nog iets wilden drinken daar werd wel naar gevraagd... Een heel groot nadeel is dat de rokers uiteraard naar buiten gaan voor elkaar de deur open houden en er dan een hele koude luchtstroom binnenkomt. Als dan ook het personeel nog de zijdeur openzet om te kunnen roken zit je flink op de tocht en in de rook. Jammer, dat het zo'n groot verschil is met ons eerste bezoek. Of er nog een derde keer zal komen...?

54. Erg leuk restaurant en genoeg keuze mogelijkheden. Op zich waren de tapas heerlijk, alleen heel erg lauw, bijna koud. Dit gemeld aan de vriendelijke mevrouw die vroeg of alles naar wens was. Ze zei dat dit niet de bedoeling was, dat ze echt warm moesten zijn. Maar helaas bleven de hapjes (naar onze smaak althans) ook de rest van de avond te koud. De kwaliteit van de tapas was verder echt goed! Echt jammer.....

55. oost-souburger

Wij hebben hier heerlijk gegeten op Donderdagavond. Wij komen in ieder geval zeker weer.

56. Met z'n tienen lekker gegeten. Eten is goed, maar vooral de toetjes zijn een aanrader; we hebben 3x een ronde toetjes gedaan; allemaal even lekker. Zeker een aanrader voor groepen.

57. lodewijk de Held

58. Vanavond heerlijk met m'n vriendin bij "De Beurs" gegeten. Was heel druk en alles was zo goed als vol maar toch regelde ze nog een tafeltje voor mij en m'n vriendin.

We komen niet uit de buurt maar eenmaal hier gegeten wou ik dat dat wel zo was. De sfeer hier is heel erg gezellig en vrij een heerlijke combinatie en in balans. Het eten was werkelijk heerlijk. de "Mini - spareribs" een absolute aanrader.

De service was heel vriendelijk en gemoedelijk en totaal niet opdringerig alles was heel lekker en vers van smaak en de prijs kwaliteit is in een hele goede balans. En als topper het toetje "smoothie van mango met likeur 43" omg vraag er patent op en breng het op de markt! Ik ben de eerste die het koopt. Wat een topper. En dan te bedenken dat ze pas 3 maanden bezig zijn.

Al met al een heerlijke afsluiter op ons weekendje Vlissingen en we komen zeker terug. Nogmaals Bedankt.

59. Steenbergen

Zeer slecht kwaliteit van eten. Weinig tot niets vers bereid. Veel gefrituurd, hamburger en gehakt balletjes niet van echt gehakt maar uit de diepvries van goedkope supermarkt. Vis niet vers, garnalen nog half bevroren. Lang moeten wachten om uiteindelijk te horen dat het gerechtje wat we besteld hadden er niet meer was( tot wel 4 keer toe). Vervolgens wat nieuws besteld, en weer langer dan een half uur wachten.

Geen aanrader. Ik zou er niet meer heen gaan, zelfs niet als het gratis was.

60. Na het zien van de menukaart hadden we enorm veel zin om hier te gaan eten. Heerlijke gerechtjes stonden op de kaart. De voorgerechtjes waren wisselend, de kreeftensoep had meer de smaak van jus. Deze smaakte meer boter dan naar kreeft. Tomatensoepje was redelijk en het geitenkaas kroketje was lekker. Bij de hoofdgerechtjes ging het mis. Verschillende dingen waren op zoals gegrild varken, tortilla, pasta carbonara. Dit kregen we pas elke keer na een kwartier wachten te horen bij het brengen van de andere gerechten. Jammer dat de keuken dit niet beter communiceerd naar de bediening. De hamburger is een hamburgertje uit de vriezer, gehaktballetjes kant en klaar en zo had ik wel bij meer dingen het idee dat het niet vers of zelf bereid was. Nagerechtjes waren wel lekker. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar. Ik denk dat ik te verwend ben met echte tapas en verse bereiding. Bediening was erg aardig en baalde er ook van dat ze steeds moesten zeggen dat het op was. Verder was het tussen de rondes door erg lang wachten en eet je eigenlijk vrij weinig. Al met al misschien een tientje gegeten daar en toch 30 euro pp betaald. (3 drankjes)

61. Ook wij waren hier gister. 3,5 uur geweest, en 4x tapas gehad... Heel lekker, dus dat was een pluspunt. Een leuke sfeer, maar dit was een grote tegenvaller... Dat het een keer gebeurd snap ik, maar dat je dan wordt verteld dat "je zelf maar vaker aan de bel had moeten trekken" (na zeker 4x gedaan te hebben) is het te laat... Helaas, de mac naderhand vulde onze buikjes pas.

62. 2.45 uur gewacht en 3 tapas gehad. Of we nog wat wilden drinken? Nee, maar eten wel. Zeer slechte trage bediening

63. Heerlijk gegeten. Ondanks dat het een gewone donderdag was zat de hele zaak vol. Echt een leuk concept, het is wel all-you-can-eat maar niet zo vreetschuurachtig als bijv. de wok. Alles gaat met mate en in een zeer relaxed tempo. We komen hier zeker terug!

64. linda heijnsdijk

Gezellig restaurant waar je heerlijk onbeperkt tapas kan eten. Goede bediening en mocht je iets toch niet lekker vinden kun je het laten staan en er worden geen extra kosten voor in rekening gebracht. Ook zeker een aanrader voor mensen die niet zo veel kunnen eten of die een operatie hebben gehad waardoor dit niet meer mogelijk is.

65. Afgelopen zondag heb ik hier samen met mijn vriend heerlijk gegeten. Het leuke van het concept van de Beurs is dat je uit ontzettend veel lekkere tappa's kan kiezen. Bij zowel de voor-hoofd-, als nagerechten zat voor ieder wat wils. Bovendien was het personeel erg vriendelijk en de sfeer dik in orde!
    De Beurs heeft een origineel concept en ik kan dan ook iedereen aanbevelen om hier te gaan dineren!

66. Lekker gegeten (onbeperkt tapas) het leuke eraan is dat je van alles wat kunt proeven. Erg vriendelijke bediening kortom voor herhaling vatbaar.

67. Heerlijk tapas gegeten in een mooi gebouw met vlotte bediening. Beslist een aanrader.

68. Wij hadden waarschijnlijk te hoge verwachtingen, afgelopen zaterdag hier gegeten.
    Drankjes moesten we steeds om vragen, werden steeds vergeten. Tapas hapjes waren regelmatig koud of half warm of we misten weer een gerecht en kregen dan iets wat ze verkeerd hadden gemaakt. Veel met honingmosterd dressing en een (borst) haar waar niks mee gedaan werd. Serveerster die aan de gasten moet vragen wat wel gerechtje is of iets noemen wat het niet is.
    Al met al te hoge verwachingen.

69. Wij hebben heerlijk gegeten, leuk concept: 2 gerechtjes per persoon per rondje. De bediening was af en toe wat traag en we hebben ook twee keer een gerechtje gemist. Dit kwam waarschijnlijk door de grote drukte. Het wachten op de rekening duurde lang.

70. Leuke en lekkere tapas. Voor iedereen wat. Mooi gebouw en vriendelijke vlotte service.
    Ook onbeperkt mossels vielen in de smaak.
    Verder ook gastvrij voor ons hondje.

71. In één woord: een aanrader!
    Heerlijke gerechtjes, vriendelijke bediening en dat alles ook nog eens voor een vriendelijke prijs!
    Wij komen zeker terug.

72. De avond verliep goed, prima eten. Niet alles vers, duidelijk dingen zo gekocht of uit een pakje. Jammer! Verder werd het eten best snel geserveerd en smaakte het prima en vriendelijke bediening.

Maar vanaf het toetje ging het mis, duurde heel lang, was iets misgegaan met doorgeven, werd wel netjes tegen ons gezegd en daarna werden wij vergeten. We werden niet meer aangekeken en konden dus ook niks meer bestellen, personeel was met zichzelf bezig.

Toen besloten om op te staan, te betalen en ergens anders koffie te gaan drinken. Personeel werd erg luidruchtig bij de bar. De muziek ging ook steeds ineens veel harder, hadden de gratis versie van spotify aan staan, met steeds reclame tussendoor. Moest de bediening steeds ineens hard rennen naar de geluidsinstalatie om hem zachter te zetten.

73. Nieuw concept: onbeperkt tapas eten. Je bestelt per ronde 2 gerechtjes per persoon. Wij hebben genoten van allerlei lekkere hapjes. Wij wilden nadien naar de film, dus waren we beperkt in tijd en daar werd heel goed rekening mee gehouden. Volgende keer blijven we beslist langer!

74. Heel goed gegeten! Goede prijs / kwaliteit verhouding die je niet snel meer tegenkomt. Het eten en de aanbevolen wijn waren geweldig! Kleine tip: iets meer sfeerverlichting. Voor de rest ga vooral zo door!!!

75. Goed gegeten, hier en daar wat langer wachten, maar goede pure gerechten.

76. Gisteren per toeval hier gegeten, kregen te horen dat ze het tapasconcept pas een paar dagen voerde. Het was top! Bediening uiterst vriendelijk, tapas kwamen snel door, nog nooit zo'n heerlijke spareribs gegeten! Echt een aanrader. Wij komen zeer zeker terug.

77. Nieuw concept, onbeperkt tapas eten. In 1 woord: Héérlijk! Zeker een aanrader voor iedereen!

78. Eten was heel lekker.

79. Zeer vriendelijke ontvangst. Wat erg leuk was, was de aparte menukaart, hieruit kon je meerdere (kleine) voor-, hoofd- en nagerechten kiezen, echt een proeverij. Verdient zeker aandacht!

80. Gisteravond werkelijk fantastisch gegeten. De gastheer zorgde ervoor dat we een gezellige avond gehad hebben. Heeft een mooie kaart. Verdient de aandacht van elke Vlissinger, maar ook van elke toerist. Een aanrader

81. Anne Wisse

We hebben heerlijk genoten van het Faam menu met heerlijke proeverijtjes van gekonfijte eendenborstfilet, pompoensoep, hertenbiefstuk, en dessert met banketbakkersroom, mandarijnijs met kruidkoek! Vooraf bij binnenkomst werd ons een drankje aangeboden van het huis in de vorm van prosecco met vijgensiroop! Heerlijk speltbrood met roomboter en tapenade! Afgesloten met koffie thee met huisgemaakte chocoladelollie! De sfeer was uitstekend en keurige gezellige bediening! Echt de moeite waard om zelf te gaan proeven!

82. Gisteravond gegeten in de Beurs. Wat een top-avond!
    Kan alleen maar zeggen chapeau voor de bediening en de kok.
    Ze hebben een leuk concept. Ieder gerecht is 7 Euro. Het zijn kleine gerechten waardoor je meerdere gerechten kan bestellen. Hierdoor kan je verschillende gerechten proeven. Het is geen restaurant 'all you can eat', en dat is maar goed ook. Als je bij de Beurs gaat eten dan krijg je kleine goede, mooie gerechten. En dat is de bedoeling. Niet eten wat je kan, nee, genieten van je eten en de smaken waarderen. Dat is de Beurs.

Bij binnenkomst een welkomstdrankje en heerlijke kleine verse speltbroodjes met tapenade en goede roomboter. De gerechten waren 1 voor 1 een ware smaaksensatie. Steeds proefden we weer nieuwe smaken. Prijs kwaliteit is echt prima, eigenlijk moet ik zeggen, je krijgt meer kwaliteit dan dat je betaald.
    Daarnaast goede wijnkennis bij personeel.
    Dit restaurant kan ik van harte aanbevelen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

83. Jetske Tange-Hendriks

Heel vriendelijke bediening, die ons goed kan informeren over de gerechten. Gezellig restaurant. Wat kleinere gerechten voor kleinere prijzen, dus prettig voor de niet zo grote eters. We hebben meer dan heerlijk gegeten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

84. Bij De Beurs kun je kiezen: 1 of meerdere voor- hoofd- en/of nagerecht(en). Hier kun je je eigen DINER samenstellen. Alles mag/kan. En dus heerlijk gegeten! Bovendien gastvrije en goede bediening. Gaan dus.

85. Els Reuzenaar

Super. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, een prachtige ambiance. Ga vooral proeven, en dan voor die prijs!! Dat het nog bestaat!

86. Gisterenavond heerlijk gegeten bij restaurant de Beurs. Fijn die kleine porties, konden we wat meer op dan alleen een hoofdgerecht. Dus 3 gangen voor ons, dat was precies goed. Wat er gezegd wordt over het olieflesje klopt: die olie is ranzig, ik heb er nl ook aan geroken. Als ik er nog eens kwam, zou ik het zeggen, maar ik woon in Brabant.

87. Drama! Wat een afgang hier! Aan de buitenkant ziet het er leuk uit, het idee sprak ons aan; proeven van verschillende gerechten. Het leek een hoog culinair gehalte te hebben en dan is 7 euro per gerecht een mooie prijs! Bij binnenkomst jas aangenomen en een tafel gekregen. Mooi pand, maar als je goed kijkt, zie je de oneffenheden; dorre planten, vieze ramen, om van het flesje olie op tafel nog maar te zwijgen. Bij openmaken komt je een geur tegemoet van hele oude (gebruikte) olie. Er werd een amuse op tafel geplaatst die ons al enigszins waarschuwde; een schaaltje met waterige zwarte olijven zonder enige smaak en een glaasje met twee kaasstengels uit de supermarkt. Ondertussen was ons glas rose gearriveerd; normaal formaat glazen die slechts voor eenvierde werden gevuld. De serveersters wisselden elkaar af, wel jammer dat ze niet alles verstonden wat we zeiden! Ik nam twee voorgerechten en een hoofdgerecht, mijn partner drie hoofdgerechten. Op zijn vraag of de serveerster dacht dat dit voldoende zou zijn zei ze dat alles wordt geserveerd met garnituur; groente, aardappels etc. Nou; de groente hebben we niet gezien, de aardappels kwamen inderdaad bij ieder hoofdgerecht terug; steeds weer dezelfde aardappels in een boterige saus. Dezelfde saus zat ook bij de ravioli. Net als dat de vieze waterige zwarte olijven in veel gerechten gebruikt werden. Nog wat opmerkingen;
    De tonijn met noedels kwam zo uit de koelcel en was ook echt koud en smakeloos. De loempia met geitenkaas was op zich lekker, alleen jammer dat de korst erg hard was. De dorado was geen dorado, maar zeebaars. De ravioli was een heel dun deeglaagje dat gecamoufleerd werd door een hele grote berg lente-uitjes.
    We hebben geen dessert of koffie meer genomen. Moesten 55 euro betalen en met honger de deur uit. Eindconclusie; het idee is leuk, maar dit is zo amateuristisch uitgevoerd, dat je niet snapt dat de kok de naam chef-kok durft te dragen. Niet naar binnen gaan dus!

88. fm Schlepers van Rossum

Afgelopen zomer met dochter hier gegeten, werkelijk super. Was al laat op de avond, maar konden nog van alles bestellen. Heerlijk gegeten op terras, was fantastisch weer. Bijzonder aardige bediening. Sept 2013.

31 oktober met echtgenoot gedineerd en alles was weer piekfijn voor elkaar! Heerlijke kreeftensoep o.a.
    aanrader. Komen beslist weer terug!

89. Wat een gezellige avond had moeten worden met een grote groep eters, viel al snel in het duigen na het zien van ons voorgerecht wat we voor ons kregen, dit ging werkelijk nergens over en smaakte naar niks.
    Daarop volgende gerechten vielen ook écht niet in de smaak en zagen er ook niet smakelijk uit.
    Daarbij ging er een bestelling mis waardoor iemand vlees moest eten die vis had besteld.
    Jammer want je verwacht bij de naam "de Beurs" toch iets héél anders dan wat we nu hebben ondervonden.

1,1
  90. Zondag 22-9-2013 heerlijk gegeten met twee personen. Leuk concept waarbij je voor relatief weinig geld veel kunt proeven. Vriendelijke bediening en goede wijn. Wij bestelden in een keer acht gerechten en later nog drie. Stuk voor stuk erg lekker en goed op smaak. Een aanrader voor de culinaire eter, minder voor 'veel en snel voor weinig' publiek.

91. Helaas was dit restaurant niet om naar terug te keren. We kregen brood met olijventapenade. De tapenade was niet goed en het brood keihard. De kreeftensoep was niet te eten. Het hoofdgerecht werd verkeerd geserveerd; alles weer mee terug genomen en daarna kreeg mijn tafelgenoot het goede gerecht, maar de rest van het eten was warm gehouden en nu dus taai en hard. Het nagerecht was ook niet vers; taaie koek en sausje eromheen hard; dus lag er ook al lang op.
    Jammer, dit kost veel klanten, want een ieder die het vraagt stuur ik niet naar jullie.

92. Vrijdagavond 6 september 2013 met z'n tweetjes in de Beurs geweest.

Drie grote missers; De garnalen/kreeftensoep was niet te doen, dat hebben we aangegeven en de jongedame aldaar zou de soep ook proeven. Zij bevestigde dat deze inderdaad smakeloos was.

Tweede misser, ik had heilbot besteld maar ik kreeg heel iets anders. Nadat ik dit aangegeven had werd me de vraag gesteld of ik dat toch wilde opeten. Niet dus, ik bestel heilbot, dan wil ik ook heilbot en niet iets anders. Overigens, de friet die bij de foutieve maaltijd zat, werd later opnieuw opgediend, waarvan ik heel sterk de neiging heb om te zeggen dat deze opgewarmd of nogmaals kort gebakken is.

Het nagerecht van ijs was versierd met een soort crêpes. Deze horen normaal gesproken knapperig te zijn. De onze kon je nota bene dubbelvouwen zonder te breken. De soep werd overigens wel van de rekening gehaald.

Wij komen hier in elk geval niet meer terug. Volgende keer naar een ander restaurant in Vlissingen, er zijn er genoeg te vinden.

93. Goede formule (kleine gerechten, kleine prijzen). De keuken is matig tot vrij goed, hoewel toch niet goedkoop. Met de bediening is van alles mis!! Uit de hoogte,brood en olijven te laat, voorgerecht veel te vroeg, bestelling verkeerd genoteerd waardoor er een "gat" van 20 minuten in het hoofdgerecht ontstond, een foute rekening, etc. De wijnkaart is erg pover. De koffie tenslotte is bar- en barslecht!! Het pand is echter erg mooi!

94. W. de Vrede

Eigenlijk puur bedrog: minieme porties die een gastronomisch niveau suggereren dat absoluut niet wordt gehaald. Alles in het kader van een actie van 7 euro per gerecht, maar het gaat om weinig meer dan amuses. Proefhapjes dus, de klant is nog steeds (te) duur uit. Ook de wachttijden tussen gangen zijn zeer lang.

95. Vrijdag 21/6/2013 heerlijk geluncht, met een variatie aan heerlijke gerechtjes en veel smaken op één bord!
    Leuke manier van uit eten gaan deze proeverij!

96. Ik heb erg goede ervaringen met de Beurs in Vlissingen. De porties en de prijzen zijn gehalveerd, zodat je de mogelijkheid hebt om van veel gerechtjes te proeven. Dat is erg fijn, want ik kan gewoon niet kiezen. Er staat zoveel lekkers op de kaart! Het is niet voor niets een proeverij restaurant. Alle gerechtjes zien er mooi opgemaakt uit en zijn stuk voor stuk erg lekker. Ik kijk nu al uit naar de volgende keer!

97. Tourist

Zware tegenvaller, minimale porties voor een maxiprijs. We hebben thuis nog maar wat zelf klaargemaakt omdat we honger hadden. Erg jammer, zag er leuk uit maar was ver onder maat!

Volgende keer naar de friettent op de hoek, zo ga je niet met klanten om terwijl er wel potentie in zit.

1,7
  98. Wij hebben al vaak bij de Beurs gegeten en geborreld en altijd tot volle tevredenheid. De bediening is reuze vriendelijk en het eten is super lekker! Er is nu een nieuw terras en dat is eigentijds en modern. Tja, smaken verschillen, dus er zullen mensen zijn die het te wit en te modern vinden. Maar die bank zit heerlijk, in het zonnetje, glaasje wijn en een garnituurtje erbij. Heerlijk! En als het eten toevallig een keertje niet naar je zin smaakt, gewoon even vriendelijk zeggen en het word zeker in orde gemaakt. Maar er zijn natuurlijk altijd wel mensen die moeten klagen. Niet op letten dus. Ga zo door, "Beurs". Goed bezig. Ik verheug me al op ons etentje met familie en vrienden binnenkort.
    Irene de Jong.

99. In 2008 waren wij, sinds dit jaar, voor het laatst in Vlissingen en gingen toen meerdere keren naar de Beurs. Toen een geweldige sfeer, goed gastheerschap (ook voor onze kids) en heerlijk eten voor een betaalbare prijs. In de afgelopen pinksterweek waren wij weer in Vlissingen en hebben genoten, maar helaas niet meer in restaurant de Beurs!

Wat een koude en kille bedoeling, begint al op het spierwitte terras wat totaal vloekt met het prachtige monumentale pand. De sfeer binnen is ook totaal verdwenen, het eten is zeer matig (en koud) en de bediening ook, en het restaurant was vrijwel leeg.

Gelukkig is er in de directe nabijhied meer en veel beter te bieden in Vlissingen, zo hebben we ervaren.

100. Pablos & Maz

Excellent meal served in a beautiful old building. Classicaly prepared food with real taste.

Volgende pagina