ma lunch vanaf 11:30 diner tot 22:00

1438205625 59
1445320007 62
1480891916 66
1495120680 70

1. Heerlijk gegeten, goede service alleen de uitleg is wat lastig ivm gebrekkig nederlands.

2. Tonny de Bie

Nieuw concept, hele slechte Thaise kok die niet kan of weet wat de Thaise keuken is.
    Bij het afrekenen ook gezegd, maar wel de rekening moeten voldoen.
    Hier wegblijven en ergens anders naar toe gaan.

3. Heerlijk thuis gegeten. Vlotte zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug!

4. Eten laten bezorgen, prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs.

5. Maaike de Rooij

Elke keer weer een gezellige sfeer keurige service en overzichtelijk smakelijk buffet.
    Veel keus ook voor de vegetarier.

6. Ik schrijf wat ze zelf echt wel kunnen weten/zien en niets aan doen: Het stinkt binnen ontzettend naar schimmel. Er wordt binnen niets aan onderhoud gedaan. Het buffet was oud (rest van vorige dag?). Over de gerechten met een saus zat een vel o.a. de pindasaus waarin de sate lag. Frites, waarschijnlijk ook van de vorige dag, met wat bruine stukken er in (frikandel?). Bediening is slecht, serveerster sjokt door het restaurant. Toilet, oud, echt versleten, geen handdoeken (automaat was leeg).

Al bij al triest en voor mij de laatste keer

7. Prima wokrestaurant! Afgelopen maandag wezen eten! Heel lekker en vrolijk personeel!

8. Ga hier niet naartoe tenzij je snel veel wilt eten.

Wat een slecht personeel... Meid was zo nonchalant. Volgens ons is het onprofessioneel als je geen uitleg krijgt, je krijgt een tafel en that's it. Vervolgens komt het personeel klagen bij de koks dat ze honger heeft met een enorme zucht. * hangt over tafel heen* Ook is het best vreemd dat het personeel ook in de rij komt staan met hun bord en soms zelfs het eten direct in de mond schuift.

Service duurde enorm lang, meer dan drie drankjes lukt ook niet binnen de tijd, hier ook steeds om moeten vragen terwijl het echt niet druk was. Buiten zitten ze voor de ingang op het terras te roken en te roddelen...

Eten was best oké, het gebouw is mooi versierd. Erg jammer van het personeel, ze maken er een onvoldoende van terwijl het makkelijk een ruime voldoende had kunnen zijn.

Gemiste kans..

9. Het eten bij Da Xin is altijd goed, is mijn ervaring. Ook nu weer! Lekker gewokt en vlees en vis van de tepanyakiplaat is ook heerlijk. Nieuw is dat je er ook je vlees en vis kunt laten grillen op de barbeque. Voor mij voegt dat eigenlijk niet zoveel toe.

De bediening viel erg tegen. Eerst al een zeer ongeïnteresseerd meisje aan de telefoon toen ik belde om te reserveren. En toen we er aan het eten waren hetzelfde meisje denk ik: ongeïnteresseerd, niet vriendelijk en ze had duidelijk geen zin in haar werk. Heel jammer, geen reclame voor het bedrijf! Later nam de eigenaresse de bediening over en dat was een wereld van verschil: vriendelijk, gezellig, grote lach op haar gezicht! Zó hoort het, veel fijner!!

10. Telefonisch besteld voor circa 85 euro en mevrouw aan de telefoon heeft nog een keer alles herhaald. Wij krijgen heel wat anders en de prijs was ook veranderd (naar boven).
    Direct gebeld en op vriendelijke manier uitgelegd dat ze fout hebben gemaakt maar mevrouw denkt dat we willen profiteren.
    In het kort, heel slechte ervaring!

11. Gister weer bij Daxin gegeten, t viel ons wat tegen. Bij binnenkomst sommige bediening wat stug, net of ze er geen zin in hadden. Jammer was dat. We hebben eerst van de grilplaat genomen en dat was goed. Keek in de andere bakken; een aantal gerechten allemaal aangekoekte randen en zag er niet aantrekkelijk uit. De frietjes ronduit slecht, koud en slap. Brrr. Daarna nog wat van de wok genomen en dat was weer in orde. Nasi was ook goed. Daarna nog wat kleine gerechtjes, o.a. mini loempia en gebakken banaan. Dat ging ook wel. En daarna ijs met slagroom, was ook goed. Alleen ik weet niet of wij daar nog terug komen.

12. Mirandaverduin

Zeer slechte ervaring! Wij hebben een kleine drie kwartier binnen gezeten. Omdat onze hond ziek werd besloten we daarom weg te gaan, amper iets gegeten met z'n 3en en toch volle mep betaald!! Als ik vroeg waarom dat zo was zei ze doodleuk dat dit mijn eigen probleem was! Tot nooit meer ziens!

13. Hele slechte ervaring. Bediening heel slecht, borden werden langzaam opgehaald. Koude temperatuur. En de ketjap had slechte smaak.

14. We waren zaterdag 10 augustus jl. rond 7 uur met vier personen in dit Wok Restaurant zonder gereserveerd te hebben naar binnen gegaan. Ondanks dat wij niet vooraf hebben gereserveerd, zijn wij buitengewoon vriendelijk door de gastvrouw in de persoon van mevrouw Hu ontvangen. Zonder vele woorden aan toe te voegen, wordt een ieder zonder aanzien des persoon door ons aanbevolen om hier te komen eten.

U zult met alles geen spijt hebben dat u hier bent komen eten. Op voorhand wensen wij u, smakelijk eten.

John

15. Wokken bij Da-Xin was jaren lang een plezierige bezigheid. Meerdere malen streken we daar neer om ons te goed te doen aan diverse smaakbare gerechten. Maar inmiddels gaat de lol er voor ons aardig af. Indien een continue cashflow het speerpunt is van de bedrijfsvoering, dan slagen zij daar al ettelijke jaren in. Niet dat het daar nou zo duur is, de tarieven zijn aardig modaal. Waarschijnlijk daardoor is het daarbinnen al tijden volle bak en je moet echt wel tijdig reserveren om er bij te kunnen. Doe dat dan wel voor achten ofzo want daarna sta je door de sterk toegenomen drukte geregeld in de file voor je eten. De laatste keer begon me dat echt tegen te staan. Daar heeft de gemiddelde botte mentaliteit van de Nederlandse gast in restaurants ook mee te maken en zelfs bij Da-Xin leidt dat vaker tot duw en trekwerk en voordringen incl. de onplezierige blikken die je naar je hoofd krijgt. En achterlijk veel (te veel) op het bord waarvan de helft een kwartier later weer door de bediening wordt meegenomen. Zo van 'was toch niet zo lekker, we nemen weer wat anders, en weer veel!' Da-Xin krijgt voor mij nu langer hoe meer het karakter van een onbehouwen vreetschuur waar een handjevol gasten denken de dienst uit te maken. Het lijkt mij toch wel zaak van de leiding en het personeel om daar wat meer op toe te zien en dat in betere banen te lijden. Het ondermijnt nou net die extra vrijheid die een Wok-restaurant kan bieden.

16. We komen hier regelmatig eten en het is ons nog nooit tegen gevallen, wel gaan wij het liefst door de week anders is het zo druk.
    Je kan eten zoveel als je wilt, genoeg keus.
    Gezelligheid moet je zelf maken dat is altijd zo, wij gaan hier ook niet naar toe als we romantisch willen dineren maar als we gewoon lekker willen eten zonder poespas. Je kan zo lang of kort tafelen als je zelf wilt, zelf weten hoeveel tijd er tussen de gangen zit en je hoeft niet te wachten op je eten en dat is soms ook prettig.

Inderdaad tussen de tafels weinig ruimte als je je stoel wilt verzetten, wij verzetten dan gewoon het tafeltje een beetje...

17. stella 141 punten

Met vrienden meegeweest hiernaartoe omdat hun altijd helemaal gek zijn van deze tent.

We kwamen binnen en het was enorm druk.

Ik vond de tafels echt te dicht tegen elkaar staan. De buurman die achter me zat,zat met zijn leuning tegen de mijne waardoor je steeds moet opstaan als iemand van je tafel erlangs wildt. Normaal vind ik het niet erg als het druk is ergens maar dit vind ik toch schandalig!!

Eten vonden we toch ook niet zo. De bakplaat was echt smakeloos. Maar ik heb mijn eten aan de kant gezet en over gegaan op de wok. De wok zelf vonden we beter maar ook niet zo heel goed.

Het viel me al met al gewoon wat tegen. Bediening vond ik wel vriendelijk hoewel een drankje bestellen soms ook een sport word daar.

18. Wat eens de beste chinees was van Vlissingen is helaas niet meer. We waren ongeveer 2 jaar niet geweest maar afgelopen zondag 13 mei 2012 was een desillusie. Ontzettend druk en ik denk dat dit ook de reden is.
    We hebben gewokt en dan begin je met je voorgerecht, deze werden niet bijgevuld.
    Borden stonden er niet en we moesten het chagrijnig personeel hierop herhaaldelijk aanspreken.
    Lange rij bij de plaat en van ons gezelschap van 4 personen heeft er maar 1 kunnen wokken omdat de rest geen zin had om zeker 15 minuten in de rij te staan wachten.
    We willen het nog eens proberen wanneer het niet zo druk is misschien dat we dan onze recensie kunnen bijstellen.

19. Het eten is perfect. Kom er regelmatig en heb er nooit een terleurstelling ondervonden. Vriendelijke bediening, fantastische koks. Eten van hoge kwaliteit en vers. Chapeau Da_Xin

20. We hebben al verschillenden keren gegeten bij Da Xin.
    Het eten is super, een vriendelijke en behulpzame bediening en een gezellige sfeer.
    We zullen hier zeker nog vaak terugkeren!

21. Slechte bediening en erg ongezellig heb daar niet op mijn gemak gegeten.

22. Is erg lekker, veel keus, en veel keus als dessert, vruchtjes en fruit en ijs.

23. Zeer slechte bediening, ik vroeg om drinken en kreeg het helemaal niet, het stond wel op de rekening. Vieze borden, de sfeer was grimmig, de bakken werden niet aangevuld en het was duur.

24. Het was heel erg gezellig, goede service, lekker eten.

25. Veel keus, veel lekkere wok sauzen die bij mij zeker smaak verschil geven, heerlijk vers fruit en in het seizoen goeie dessert. Heb nog geen wok gevonden met zoveel keus, en alles op tijd gevuld. En ja, soms is het net leeg als ze gaan bijvullen.

Zeker een aanrader als je wilt gaan wokken.

26. De vorige keer dat we hier gegeten hebben waren er lege bakken met vlees en groenten die niet aangevuld werden. Maar vandaag was er weer voldoende keus. De ruimte die je hebt aan de tafels is niet echt ruim zodat je steeds moet aanschuiven om er iemand door te laten. En het is nog steeds jammer dat je voor je nagerecht warme schaaltjes moet pakken zodat als je aan tafel terug komt je een milkshake hebt.

27. Goed restaurant. Je kan hier lekker eten in een "Chinese-entourage".

De winstmarges waren echter niet hoog genoeg en er is in het verleden een stukje bij het restaurant gevoegd. Dit puur om de kas te spekken. Mede daardoor is het vaak veel te druk en daardoor drukt dit de service en sfeer.

Eten is prima maar de lange rijen om te wokken maken dat ik hier niet meer kom.

28. We hebben gewokt.

Dat viel erg tegen helaas.

Niet zelf je voorgerecht regelen.

Werkelijk alle woksauzen die je kunt kiezen zorgen, doordat er ketjap in zit, dat al je gerechten donker kleuren en je gewokte gerecht er steeds hetzelfde uitziet. En er niet veel smaakverschillen waarneembaar zijn.

De schorten van het wokpersoneel zien er erg vies en eetlustbedervend uit.

Je zit heel erg op elkaar gepropt, als je achterbuurman op wil staan moet jij eerst je stoel verlaten.

Een hele lange loop van je tafel naar de wok, over wel 6 verschillende hoogte niveau's (kijk uit dat je niet valt).

29. Delano Groesser

30. Ik kom er met mijn familie nu al bijna 4 jaar. Personeel is erg vriendelijk, de sfeer is goed en het eten is altijd vers. Een echte aanrader voor de Wok-liefhebber.

31. carolien

Bediening erg vriendelijk. Eten vers.

32. jo en josé

Al heel vaak daar gegeten ook nog voor de verbouwing, wat opvalt is dat deze mensen altijd zo vriendelijk zijn, dit verdiend een extra kompliment, verder is het eten van hoogstaande kwaliteit, en de koks verdienen een welverdiende 10, en altijd in voor een grapje. Ja wij gaan graag hier naar toe en hebben al veel vrienden en bekenden hier mee naar toegenomen.

Veel sukses voor de toekomst.

33. Het is bij da-xin heerlijk en ontspannen eten en de bediening is erg vriendelijk.

34. Het eten is uitstekend. Keuze genoeg tussen vlees en vis. Je kan er wokken en gebruk maken van de plaat. Genoeg soorten sausjes met verschillende smaken en sterkte. Personeel is heel vriendelijk.

35. lekker om met je vrienden wat te gaan eten, omdat het zo goedkoop is en je er een kan water kan bestellen

36. heerlijk eten, voor een goede prijs! de bediening is vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen

37. We hebben inmiddels een abonnement op Da-Xin.
    Het eten is heerlijk en het persooneel vliegt voor je.
    Het eten is voor elk wat wils en de toetjes segment wordt ook steeds uitgebreider!

minpunten : het kan wel eens voorkomen dat je tussen rokers zit terwijl je daar niet om had gevraagd.

Verder een goed restaurant!

38. J. Nijhof

Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteitsverhouding, een echte aanrader!

39. je kan zelf zoveel eten als je wil voor een lage prijs. eten is ook goed en grote keuze

40. zandschulp

wij zijn zaterdagavond 5 augustus wezen eten het was super

41. Greeneyes

Prima eten. Wel wijs om vr/za te reserveren. Het is altijd druk. Enigste min punt is wel eens dat je lang moet wachten tot je drinken kan bestellen. Maar voor de rest toppie!

42. Carola Vaak

Heel plezierige avond gehad, heerlijk gegeten. Maar goed dat we geserveerd hadden, want het zat (zoals altijd) vol.

43. wendy de vries

geen woorden voor supergoed en gezellig.zelfs met topdrukte zoals de kerstdagen.

44. Lekkr wokke jonge!! Tis echt fantastisch om daar te eten, echt goed!

45. Toppie!! goed vers.

46. Melanie van Dee