Cine Café in Vlissingen

Voor een compleet avondje uit!

Lunch Diner
vr lunch 16:00 - 20:00 diner 16:00 - 20:00
za lunch 16:00 - 20:00 diner 16:00 - 20:00
zo lunch 16:00 - 20:00 diner 16:00 - 20:00

Omschrijving

Een bezoek aan het CineCafé Vlissingen maakt uw bioscoopavond helemaal compleet. Het CineCafé Vlissingen staat bekend om zijn brede en gevarieerde aanbod. U kunt hier terecht voor een romantisch diner, een snelle hap, lunch, een lekker glas wijn, een speciaal biertje of een avondje quizzen. En dit allemaal in combinatie met een film. Handig om te weten: iedereen die bij ons in het CineCafé een hoofdgerecht bestelt, kan daarna ook filmkaartjes tegen € 1,50 korting bij ons in het café bestellen voor een voorstelling op diezelfde dag.

Gaat u niet naar de film? Ook dan is het CineCafé Vlissingen een aanrader, want u kunt hier ook gewoon genieten van een heerlijk diner of een borrelmiddag met uw collega's of vrienden. Het menu van het CineCafé Vlissingen sluit aan op de vele mogelijkheden die dit leuke restaurant u te bieden heeft.

• Halal

1311196284 76
1320915911 65
1631943969 76

1. Vertaal van English naar Nederlands

The service was very good. They have enough dishes to choose from. Prices are average, not cheap nor expensive. There's enough personnel, we were served quickly. Good combination if you want to go and see a movie afterwards. Desserts are delicious (we had a cheese cake and a dame Blanche, both really good!)

2. Met 4 personen wezen eten.
    3 Personen een vleesgerecht.
    Hierbij werd voor 3 personen een klein bakje friet geserveerd. Veel te weinig voor 3 personen. Dus gevraagd om friet.
    Wat schets mijn verbazing, (helaas pas bij thuiskomst) staat er € 4 50 op de rekening voor een aanvulling op friet.
    Sorry maar dit is niet zoals het hoort. Met 1 persoon krijg je neem ik aan ook een bakje frites dus voor 3 personen ook ieder een frietje.
    Hierover heel ontevreden.

6,7
  3. Erwin 11438 punten

We gaan niet zo vaak naar de bioskoop en mede daarom is dit pas de tweede keer dat we hier gaan eten. Wanneer we niet naar de bios gaan zouden we hier niet zo snel gaan eten en wanneer we naar de bios gaan eten we meestal wat in de stad. Niet dat het restaurant overigens niet goed zou zijn.
    We weten van vorige keer dat de voorgerechten redelijk vullend zijn en besluiten er daarom één voor ons samen te bestellen, de nacho-cheese met gesmolten kaas, pittige salsa en crème fraîche. Hoofdgerecht wordt voor mij de Mac Local met lokale producten (bolletje brood, kaas, rundvleesburger), mijn vrouw neemt de varkenshaas met mosterd-roomsaus. Het is super rustig, een tafel of 5 is bezet. Het blijkt dat een warme zomer geen goede tijd is voor bioscoopgangers en daarmee ook minder voor het Cine Café. Achteraf begrijp ik het, in de bios ontbreekt enige vorm van airco. Enfin, we hoeven niet lang te wachten voordat het voorgerecht op tafel komt. Nacho's met kaas, jalapeño peper en wat lente ui. De kaas is lekker en is niet alleen bovenop gedaan maar ook tussenin zodat je niet met twee happen alle kaas op hebt. De rode salsa is inderdaad licht pittig, lekker!
    We geven zelf aan wanneer we het hoofdgerecht willen laten doorkomen, dat werkt hier prima. Men wacht netjes op ons aangeven.
    De Mac Local is prima. Het vlees is van de plaatselijke slager en is nog licht rood van binnen. De ui is prima gebakken en gekarameliseerd (butterscotch onion). Zowel het broodje als de gebruikte kaas zijn van Zeeuwse afkomst maar daar proef je niets van ;-)
    Mijn vrouw is voor de varkenshaas met mosterd-room saus gegaan. Varkenshaas is een mooi stukje vlees wat echter volledig verpest kan worden wanneer dit helemaal gort droog is doorbakken. Gelukkig weet men hier wel hoe het moet. De haas is in goed heet boter/vet gebakken en daarna rustig gegaard. Het is net niet rosé meer maar prima zo. De sauzen smaken er goed bij. Het uitserveren lijkt wat verkeerd te zijn. Het schaaltje friet stond op "mijn" plankje waardoor het lijkt of het alleen bij de hamburger hoort. De friet was echter bedoeld voor ons beide. Het was ook net voldoende, ik eet bijna geen friet, maar voor mensen die graag friet eten zou dit net voldoende zijn voor 1 persoon.
    Wel heb ik genoten van een smakelijk bier; Cinecafé; een American Amber Lager bier van de brouwerij Gulpener wat voor hen speciaal gebrouwen is.

4. Anoniem

5. Ontevreden

Rond 17:15 kwam ik met een vriendin aan om wat te eten voordat we naar de film gingen van 18:40 uur.
    Direct wat te drinken en brood besteld, half uur later hoofdgerechten besteld.. op dat moment waren er maar 4 gasten aanwezig in gehele CineCafe.
    Personeel kwam 2x vragen of alles naar wens was tussendoor. Toen we vroegen hoelang het nog ging duren voor wij ons eten zouden krijgen, ging het personeelslid het vragen bij de chef.. bleek dat onze bestelling niet was binnen gekomen bij hem doordat het niet was doorgegeven door het personeel.
    Helaas hebben we meer als 1,5 uur gewacht op niks.
    We vroegen om de rekening, moesten voor alles betalen. Kregen koffie van het huis voor na de film als het nog open was..
    Hier komen we in ieder geval nooit meer.

6. Duur geworden. Te weinig, superklein kommetje rauwkost, geen kroepoek bij saté, geen frietjes bij saté, dus enkel 2 spiesjes kip met satesaus op je bord. De steak opgewarmd en de cheescake als dessert was zeker al 3 dagen oud, zó droog. Wat viel dit tegen zeg na jarenlang klant te zijn geweest. Ik kom er niet meer.

1,2
  7. De local burger van mals rundvlees (van de plaatselijke slager) bleek een illusie en was niet meer dan een voorgegaard product. Koud geserveerd (letterlijk temperatuur koelkast) op een kaal en tevens koud broodje, zonder de in de menukaart genoemde topping. De frites was slap, amper voorgebakken en ook koud. Dit gemeld.
    De bediening vond het nodig om aan tafel met haar vingers aan de frites te voelen en met haar vinger in de burger te prikken. Gênant. Alles teruggegeven. Het gerecht van mijn tafelgenoot, loaded fries was lauw, kip voorgegaard en met eerder genoemde frites. De burger die daarna gebracht werd (even opgewarmd?) had wel de vermelde topping maar was niet de kwaliteit die je van een goede slagerij verwacht (droog) en de sla en tomaat ontbrak. Frites was dit keer wel warm maar hetzelfde. Inmiddels was mijn tafelgenoot al uitgegeten dus alleen gegeten. Dit was niet het idee van gezellig samen uit eten. Wel een paar keer excuses gehad en één drankje van de rekening af. De bediening was aardig en behulpzaam maar evengoed was het een teleurstellende ervaring en zonde van het geld. De bediening wist nog even te melden dat er vanavond meer klachten waren gekomen over de burger. Beschamend om dit te durven serveren.

8. We hebben heerlijk gegeten, slibtong en spareribs. Het stond ook al vrij snel op tafel. Daarna naar de Dubliners, was een super geslaagde avond!

9. Voor de film lekker eten!
    Dus niet. Voor 23 euro een slecht klaargemaakt overjarig stuk vlees met het opschrift "kogelbiefstuk " (lees kogelbestendig) voorgeschoteld gekregen.
    Wat een schande. Deze tent is goed voor brood, friet of hamburger maar niet voor hogere verwachtingen. Niet doen dus, het eerste beste cafetaria is beter (en goedkoper). Het cinecafe doet afbreuk aan de prima bioscoop, helaas.

10. Anderhalf uur op ons eten gewacht. Twee keer gevraagd wanneer het kwam, omdat om ons heen tafel na tafel wel eten kreeg, terwijl ze later binnen waren gekomen dan wij. Telkens gaf de serveerster aan dat het eraan kwam. Het kwam 5 minuten voor aanvang van onze film. We konden ons eten meenemen in een papieren zakje.
    Jammer dat dit mis gaat. Dat de serveerster niet even in de keuken gaat kijken of het bonnetje op één of andere manier ergens blijft liggen. Belachelijk dat er geen enkel excuus gemaakt werd door de serveerster. Het liet haar echt helemaal koud. Zomaar even een avondje uit verziekt.
    Oh ja eten was niet echt zelf gemaakt. Kant en klare producten die opgewarmd worden.

2,2
  11. Ellen Joziasse

De keuze is reuze in het aanbod. Lekker gegeten.
    De gerechten komen heel snel en dat is handig als je nog naar de film moet. Wij kwamen alleen na de film en dan voelt het wel wat 'gehaast'.
    De frietjes mogen wel wat langer in het vet blijven en de hereford was iets te rauw voor de vraag naar een Medium gebakken stuk vlees.

12. C. Van Rees

De mosselen waren perfect. Ook over de bediening en omgeving niets te klagen. We hadden een uur tijd tussen twee films. Jammer dat we lang op het eten moesten wachten waardoor het een haastige maaltijd werd.

13. Ik zou niet weten hoe het eten was want we zijn weggelopen. Stonden 10min te wachten. Werden door niemand begroet. Gewoon totaal genegeerd. Zeer slecht!!

14. Nicole Jongen

Gisteren een Cine Burger gegeten. Het vlees wat erop zat was echt géén puur rundvlees zoals op de menukaart vermeld staat, maar zo'n goedkope schijf van de Beckers/Mora, waar van alles in zit maar GEEN rundvlees. Ze houden de mensen voor de gek.

15. Al vaker hier gegeten. Kwaliteit wisselend. Deze keer stoofpotje en tortellini als hoofdgerechten. Stoofpotje leek meer op soep. Saus onvoldoende ingedikt. Bovendien weer die tabasco. Pittig is prima, maar dan met verse peper. Tabasco is een goedkope, Amerikaanse manier om het eten grondig te verpesten. De tortellini was heel melig, klef. De amandelen niet geschaafd en het beetje truffelsaus dunnetjes, zeker geen roomsaus.

16. ineke murre

Heel leuk. Mooi verbouwd. Goede sfeer.

17. anja clarisse

Het was daar gezellig en zou er zeker weer gaan eten.

18. C bakermans

Fijn dat we toch nog contact hebben gehad. Jammer dat het zo mis is gelopen. Bedankt voor het belletje!

19. Gezellige sfeer, goede bediening (heb zelfs al eens een brilpoetsdoekje gehad toen het een keer regende buiten) en vooral heerlijk eten.

20. Roeleven

Leuk en gezellig en je kan er heerlijk eten..

21. Vanmiddag heerlijk gegeten met man en kinderen in Cine cafe. We hebben gekozen voor de hamburger en deze was enorm groot maar wel erg lekker! Komen zeker terug!

22. Elisabeth

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Gericht op snel en lekker eten en op tijd klaar voor de film. Een volledig avondje uit dus. Geen gehaast bij een volle pizzeria of thuis nog even snel na je werk iets in elkaar flansen om vervolgens met het zweet op je hoofd bij de film te zitten. Gewoon relaxed. Maar als je gewoon even een hapje wil eten zonder film, dan kan dat uiteraard ook!

23. Als grand cafe heel toegankelijk, casual sfeer, met een hele mooie inrichting. Uitstekend eten, met een uitmuntende service. Leuke, aardige mensen. Uitgebreide whisky kaart & een zeldzaam goede huiswijn. Voor een zeer redelijke prijs kan je hier werkelijk heerlijk uit eten. Absolute aanrader, voor elke gelegenheid.

24. Duurde erg lang allemaal excuus: Film by the sea. Is voor mij geen excuus, de meisjes van de bediening hadden meer oog voor elkaar (plezier maken) dan voor de klant. Het duurde ca. 10 minuten voordat iemand onze bestelling op kwam nemen. Helaas viel de prijs van de soep €8,50 voor vissoep heel erg tegen, ik had er wel meer van verwacht. Nadat ik om de rekening had gevraagd en er na 10 min. nog niemand kwam, heb ik uiteindelijk maar aan de bar afgerekend. Jammer, want het is een leuke locatie, maar dan alleen voor een bakje koffie (voor mij)

25. Hier kun je de lekkerste reuzehamburgers en spare-ribs eten! De sfeer is goed en de bediening aardig. Ideaal om daarna een filmpje te pakken, want het zit in de bioscoop.

26. Als diverse keren hier gegeten en steeds met veel plezier.

De bediening is vlot en vriendelijk. De huiswijn erg goed. De spareribs hot zijn echt een aanrader: sappig van binnen en krokant van buiten. Ook de zuurkoolschotel met spek en vis (!), je moet het maar verzinnen, om je vingers bij af te likken. De frietjes warm en lekker. De porties zijn behoorlijk groot, maar zullen bij jonge mensen met een grote trek zeker in de smaak vallen. De koffie is lekker pittig. En als je het etentje combineert met een bioscoopticket, krijg je nog korting op je kaartje ook! Verder is de aankleding van het eetcafé erg smaakvol.

27. Vooral Cine Cafe burger is erg lekker. Wel veel. Ook makkelijk dat je gelijk bioscoopkaartjes kan bestellen en daarop krijg je nog korting ook. Gezellig ingericht.

28. Werner de Witte

Alhier gegeten met 2 pers. icm bioscoopje.

Vriendelijk personeel, redelijke entourage.

Voorgerecht was lekker ; hoofdgerecht slecht -aangebrand en slecht van smaak.

Andere hoofdgerecht was voldoende, wel kleine porties en weing erbij ( diepvries friet en geen groente ).

29. Dit restaurant beweert de lekkerste spareribs van Zeeland te hebben. Als liefhebber van dit simpele doch uiterst smakelijke gerecht heb ik dit uiteraard maar eens geprobeerd.

Mensen, als dit de beste spareribs van Zeeland zijn, dan weet ik niet met welke restaurants ze zichzelf vergelijken, maar ik heb ze nog niet zo smakeloos geproefd. Marineren ze die dingen wel? Daar komt bij dat het tappen van een biertje ook een hele kunst lijkt te zijn, als ik mijn vingers verticaal hield kwam ik wel aan die twee vingers schuimkraag, maar zo is dat vuistregeltje niet bedoeld. Tel daarbij ook nog op dat ze te beroerd zijn om de rekening naar je tafel te brengen, waardoor je dus zelf naar de bar moet lopen.

Het mag hier dan misschien gewoon een eetcafé voor bij de film zijn. Maar ook dan kan je voldoen aan enkele simpele zaken, zoals een biertje kunnen tappen en iets aan service bieden. En al helemaal als je prijzen zoals een restaurant hanteert.

5,7
  30. Delano Groesser

31. Een fantastische zaak op een unieke locatie. Kaart vernieuwend. Gerechten smaakvol en met zorg bereid. Voor ieder wat wils. Koffie's onovertroffen.

Personeel weet de juiste toon te zetten door ongedwongen maar professioneel te handelen.

32. Fantastisch leuk grand-cafe in de bioscoop. Heerlijk gegeten van de zeer gevarieerde kaart, prettig personeel, ongedwongen sfeer.
    Lekker eten voor een goede prijs, de beste spare-ribs sinds tijden gegeten!