Op dit adres zit nu: Amadore Grand Café Next

Brooklyn Boulevard in Vlissingen

Voor de deur, op de Boulevard.

4. Betalen Master Card Visa pin

1407671990 71
1519585736 72
1523195856 72

1. Uitstekende service, vriendelijke bediening. Mooie kaart en prima meedenken van de bediening. Goede porties, en toch van uitstekende kwaliteit. Ook voor de kinderen was het eten goed qua portie en smaak. Ze vonden het heerlijk. Zelf een tournedos met gamba's. HeerIijk. Mijn vrouw de mosselen, top! Blij dat we hier terecht zijn gekomen en zeker voor herhaling vatbaar.

2. Heerlijk gegeten bij Brooklyn. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Meisje dacht mee met mijn beslissingen, toen ik zelf geen keuze kon maken. Verder vroeg ze netjes of het hoofdgerecht door kon na het voorgerecht en stonden de drankjes vlug op tafel. Na het eten hebben mijn vriend en ik nog heerlijk gezeten. Ondanks dat het druk was, werden wij niet weggekeken of vergeten. Echt helemaal top!

3. Zojuist hier gegeten. Ongeïnspireerd. Personeel aardig, maar niet meer dan dat. Tafeltje achter mij ligt een vest op de grond, waarna serveerster tegen haar gasten zegt: er ligt vest op de grond (in plaats van die jas aan te geven). Ze had wel haar handen vol, maar dat kun je op de weg terug wel doen. Verder was er kipsaté van de big green egg (zeggen ze) die gortdroog was, hamburgers die lijken op fabrieksburgers. De mosselen van de tafelgenoten bevielen wel goed. Toiletten niet echt schoon en geen papier om je handen af te drogen. Bij dessert vraagt serveerster: Heeft u een keus kunnen maken of heeft u nog steeds niet gekeken? (Ik was even van tafel geweest). Al met al geen aanrader.

4. Vandaag heerlijk bij Brooklyn Boulevard gegeten. Mijn vriend en ik hadden beiden de surf & turf besteld, een goed gevuld bord met tournedos en gamba's. De tournedos was perfect gebakken en de saus was erg smaakvol. De bediening was erg vriendelijk en we zijn goed geholpen. Het weer viel tegen, maar binnen scheen de zon. Zeker voor herhaling vatbaar!

5. Op een rustige, doordeweekse dag hier gegeten. Prima bediening: heel vriendelijk en toen haar dienst er op zat, kwam ze dat even zeggen en ze wenste ons nog een fijne avond. Nog nooit meegemaakt, heel netjes!

Het eten was goed, ik vond wel dat er bij mijn gerecht met ossenhaaspuntjes erg veel mie zat. We hadden als voorgerecht een proeverij van zeevruchten besteld, maar het duurde erg lang voordat dat kwam. Net toen we wilden vragen waar het bleef, kwam de serveerster naar ons toe: de zeevruchten waren eigenwijs en wilden niet opengaan bij het koken, de kok had het een paar keer geprobeerd. Toen dus een ander voorgerecht besteld en dat was er snel.

Het restaurant ziet er mooi uit, maar wel wat kaal. De locatie op de boulevard is super! Je zit ongeveer 1,5 á 2 meter boven het straatniveau, dus je kijkt over de mensen op de boulevard heen. Vrij uitzicht dus.

6. Peter Reiinoudt

Vandaag weer heerlijk genoten van het gezelschap en Leonie en haar team bij Brooklyn. Helaas voor ons genoot Wendy van een vrije dag.

7. Peter Reijnoudt

Onverwachts geboekt en zoals verwacht heerlijk gegeten bij Brooklyn. Aardige serveerster en perfect weer weer. Onze klanten uit Spanje en Rusland hebben er ook van genoten. Voor herhaling vatbaar.

8. e. den boer

Op een warme zomeravond hebben wij 2 drankjes besteld op het prachtige hangend terras. Twee jonge dames moesten het drukke terras bedienen en dat ging op zijn zachtst gezegd niet efficiënt.

Na ongeveer 30 minuten werd een van de drankjes gebracht (niet erg koud). Glas met gesmolten ijsblokjes erbij. Het tweede drankje was vergeten maar werd meteen gehaald. Weer heen en weer lopen naar het restaurant aan de overkant en daar kwam het biertje. Ook dit was niet de temperatuur die een biertje hoort te hebben.

Jammer! Dit was geen beste ervaring

9. Mosselen veel te kort gekookt, 1/3 was zeker niet goed en zat nog dicht. Ook tussen de openstaande mosselen zaten er twijfelachtige tussen. Op ons aangegeven dat het niet helemaal naar wens was, nog wel een drankje van het huis gehad.

10. Bor Bor

Op terras spareribs gegeten, alles was weinig, porties te klein. Moest ook op alles wachten. Te weinig en niet ingewerkt personeel!

11. Heel weinig wijn in de glazen en dan voor vier euro, gewoon schandalig. Twee slokken en mijn glas leeg, nee wij zoeken verder. En zo ook veel ook van onze vrienden en familie, wordt toch door verteld.

12. Wij hebben met 4 personen een leuke avond gehad. Gezellige bediening en goed eten.

13. Buitengewoon vriendelijke bediening en service. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk gegeten.

14. Van Katwijk

Heerlijk gezeten en gegeten! Gastvrij en bediening TOP...locatie subliem!

15. Kids hamburger was goed. Frietjes mochten wat warmer. Vissalade was Goddelijk. Al waren ze wel vergeten het brood te serveren. Bediening vriendelijk. Leuke plek met mooi uitzicht over zee en boulevard.

16. van den boogaard

Op de bestelde gerechten moet zeer lang gewacht worden. Pasta di mare was veel te gaar en daardoor slijmerig. De zalm was gekookt. Een portie met 8 scampi's, de andere had er 3.
    Ijsje na werd geserveerd zonder servetje en bestek. Erom gevraagd. Na lang wachten kwam het servetje. Wederom om bestek gevraagd. Dat duurde zolang, dat we het ijsje hebben teruggestuurd (ijsje was gesmolten). Toen kwam er een nieuw ijsje. Deze was de helft kleiner en leek op een kinderijsje.
    Zeer vriendelijke ober, vond dit ook te gek en bood kopje koffie aan. De locatie is leuk, maar eten in brooklyn nóóit meer.
    Cijfer voor deze maaltijd: 4

17. Met de manager van Restaurant Brooklyn Boulevard te Vlissingen de aanpak van een feestje met de samenstelling van een keuze-diner voor een groep personen besproken.
    Over en weer werden suggesties uitgewisseld hetgeen resulteerde in een fantastische proeve van bekwaamheid van zowel de keukenbrigade als het bedienend personeel. Voor de gasten uit alle windstreken waren de subtiel ingevoegde Zeeuwse accenten een feest der herkenning hetgeen enorm werd gewaardeerd.
    Het apart gereserveerde gedeelte van het restaurant was chique en sfeervol aangekleed waarin alles keurig op tijd en zeer smaakvol werd geserveerd. Geen moeite was te veel, aan alles was gedacht.
    Restaurant Brooklyn Boulevard te Vlissingen is zeer zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.
    Ga zo door met te laten zien waar jullie voor staan!

18. anoniem

Mogitho besteld, na 30 min kregen we te horen dat de limoen op was.. thee genomen.
    Uiteindelijk 40 min moeten wachten op een bittergarnituur met 7 hapjes voor 7euro.
    Bespottelijk hier nooit meer!!

19. Er is flink wat veranderd sinds afgelopen zomer waarbij je drinken te laat bezorgd werd en het eten taai was. Pas nog geweest om er wat te drinken en wat lichts te eten. Het personeel kwam direct met de kaart en ook het bestelde drinken stond binnen no-time op onze tafel. De amuse die we onverwachts kregen smaakte heerlijk en het gerecht dat ik had besteld zag er prachtig uit en smaakte zelfs beter. Ze hebben flink wat huisgehouden want de kwaliteit die je nu ziet was ver te zoeken van de zomer. Het personeel is vriendelijk, ze hebben verstand van de kaart en hoe je als bediening moet werken en het eten is ook super. Bedankt voor de leuke en smaakvolle avond!

20. Karel en Anneke Marechal

We hebben 3 dagen hier gegeten. Geweldige locatie, vriendelijk personeel en het eten is er voortreffelijk. Iedere avond iets anders gegeten en was heerlijk ,zowel de vis als de vleesgerechten.Geen lange wachttijden ondanks de drukte ( was Sail). Zeker een aanrader !!!!!!! Bedankt lieve mensen voor een geweldig verblijf op jullie terras ...

21. Gistermiddag op terras plaatsgenomen. De bestelling werd opgenomen, zoete witte wijn en een tonic en een snack in de vorm van nacho chips. Na 15 min nog niks, tafeltje naast ons kwam leeg en deze mensen deden hun bestelling en jawel hoor, kregen zo hun drankje. Op de vraag waar onze bestelling bleef, ging ze navragen en ja hoor het komt er aan. Ja dat dacht je, het duurde nog eens een kwartier dus totaal 30 min wachten, en waar bleven de nacho chips? Ging ze navragen, komt ze terug: "uw bon was zoek", uiteindelijk de chips gekregen, de gesmolten kaas was niet meer warm. Even later, we hadden bijna ons glas leeg, staan ze ineens naast je met de vraag of je nog iets te drinken wilt bestellen met andere woorden dan opzouten!!! Het stel naast ons vond dit ook niet prettig, daar werd dezelfde vraag gestelt!

22. Zeeuws meisje

Wat een mooie zaak en vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en super uitzicht. Mooie afsluiter na een dagje strand!

23. Zeer slecht gegeten...vlees was niet te kauwen zo taai...vieze tafel, geen bestek gekregen bij het gerecht, moest het uiteindelijk zelf pakken om te kunnen eten. Te weinig personeel waardoor er veel vergeten werd en langer duurde.. Mensen naast ons weggelopen omdat ze na een half uur nog geen drankje hadden...echt heel zonde van zo een mooie zaak, en de ligging is super...
    Ondanks dat we gemeld hadden dat het niet gesmaakt had (eigenlijk bijna niks ervan gegeten) toch de volle rekening. Later wel wat aangepast. Kwaliteit prijs staat niet in verhouding... Hoop dat hier verbetering in komt. Ach van kritiek kun je leren!

24. Vandaag 22 juni gegeten in dit restaurant. Wat een aanfluiting, koude friet, koude mosselen en een matige steak. Mosselen en friet zelf maar naar de keuken gebracht. Verbazing alom in de keuken. Tijdens ons eten werden tafels op het podium versjouwd.
    Toen we de rekening vroegen kwam die spoedig maar werd zelfs na 10 minuten nog niet opgehaald. We zijn die rekening dan ook maar zelf naar de balie gaan brengen. Personeel kijkt en ziet niet het nodige.
    Deze lokatie is prachtig maar al meerdere malen van eigenaarveranderd. Jammer is dat ze ook om die reden niet gewoon beter presteren.
    Motto:vriendelijke amateurs

25. Elly Berlijn

Heel verrassend! Heerlijke wijn en bijzonder lekker menu ! Vriendelijke bediening

26. Murphy