Amadore | Stefano's in Vlissingen

Na Grand Café Stefano's gaat u de eerste linksaf en daar rijdt u de openbare parkeerplaats tegemoet.

Makkelijk bereikbaar met trein/bus.
    Halte: Badhuisstraat Vlissingen.

1337732078 71
1369206344 74
1378198991 68
1387191638 67

1. Als regelmatig bezoeker van Zeeland en Vlissingen in het bijzonder hebben wij gisteren de verwachte drukte getrotseerd en een heerlijke dag aan de zee gehad. Als afsluiting van de dag dachten we even lekker te gaan eten bij het bij ons bekende restaurant Stefano’s in Vlissingen, onderdeel van Amadore. Op een topdag als gisteren moesten 2 serveersters 2 overvolle terrassen en het restaurant binnen bedienen. Dit kan natuurlijk nooit goed gaan. Na 20 minuten wachten en meerdere verzoeken om een bestelling te mogen plaatsen zijn we maar vetrokken en met ons nog een paar tafels. Amadore investeert blijkbaar liever in dure tv-spotjes dan in personeel en service. Mond-op-mondreclame is volgens ons toch echt goedkoper, maar voor ons geen Amadore meer!

P.S.: door de drukte hebben we uiteindelijk ons heil moeten zoeken bij de McDonalds. Zelfs daar was de service ondanks alle drukte beter.

2. De bediening was druk met haar tafel schoonmaken. Wij werden pas naar een kwartier geholpen. Wist niks van de kaart af.

3. Laatst geluncht bij Stefano's. Ik bestelde een broodje gebakken kip met champignons (de champignons stonden expliciet op de menukaart vermeld) en mijn man koos het broodje pulled pork. De broodjes waren op zich redelijk smakelijk, maar op mijn broodje kip was geen enkele champignon te bekennen. Vermeld het dan niet op de menukaart, denk ik dan. De broodjes waren in principe gewoon simpele pistoletjes. Op zich niks mis mee maar om daar nou €7,50 voor te moeten betalen... Het wordt geserveerd op een bord ter grootte van een ontbijtbordje. Dat ziet er raar uit. De drankjes zijn ook enorm duur. €2,50 voor een simpel spaatje rood. Absurd! De sfeer is op zich leuk, met de vuurtafels op het terras. Maar de kussens op de stoelen en banken zijn inmiddels zó smerig dat je er bijna niet durft te gaan zitten. Als je dan na even lunchen €20 moet afrekenen en het was het allemaal nét niet, dan baal je toch. Dan hadden we bij de snackbar lekkerder kunnen eten. Het zou echt zoveel beter kunnen. Amadore is een hoop bombarie en zogenaamd poepie sjiek, maar puntje bij paaltje is de kwaliteit gewoon zeer slecht. Doe daar eens iets aan, Amadore!

4. Heel erg lekker gegeten. Mooie locatie met fantastisch uitzicht en erg vriendelijk personeel, top!

5. Hele mooie zaak met een goede sfeer. Je wordT vriendelijk ontvangen en ze zijn super vriendelijk. Eten is fantastisch voor die prijs.

6. Heerlijk gegeten met goeie bediening. Bij binnenkomst word je vriendelijk ontvangen en ondanks dat het super druk was, heerlijk gegeten. Betere service kan je bijna niet krijgen. Daarnaast is het uitzicht fantastisch.

7. Wil Ansems

Broodje warme kip was super droog en geen smaak. Broodje brie was ook droog en de walnoten waren muf.

1,3
  8. Wij waren er tijdens Rescue Vlissingen. Ten eerste stond er veel te weinig personeel, het personeel was chaotisch. Ze kwamen het drinken brengen, valt er een vol glas bier over m'n broek. Alleen maar een doek halen voor de tafel en bank denk niet aan de gast. Kregen we met moeite een drankje van de zaak.

Ik vond het niet goed en geen excuses van diegene die het heeft gedaan.

9. Annemarie

We gingen af op de mooie plek aan zee, het gezellige terras en de veelbelovende menukaart.
    We moesten bijna een uur wachten op twee gamba-spiezen en een pannetje mosselen terwijl er op het terras maar drie andere tafels bezet waren, waarvan er twee al klaar waren met eten. Bij navraag of het nog lang ging duren kregen we van de slecht Nederlands sprekende serveerster te horen dat het vol was dus dat we een beetje moesten wachten.
    We moesten 24,50 afrekenen voor 2 gamba-spiezen uit de diepvries die al bijna koud aan tafel kwamen met een beetje friet. De mosselen van mijn man waren wel lekker
    Onderweg naar huis nog een kibbeling bij een kraam gehaald, want ik had gewoon nog honger.

10. Bakkerij van Oost

11. Slechte ervaring met dit restaurant! Varkenshaas met spek en brie besteld. Varkenshaas was half gaar, rauw vanbinnen en heel flauw van smaak. Brie moest je zoeken, er lag een snippertje op en verder een plakje gewone kaas. Champignonsaus erbij besteld voor 2.50, wat net aan 1 eetlepel was. Ook hier zat weinig smaak aan.
    Er werd alleen bij binnenkomst gevraagd wat we wilden drinken, verder helemaal niet. We hebben dus maar 1 drankje op. We kregen ook niet de kans om zelf te bestellen, omdat er maar 2 serveersters waren voor bijna een vol restaurant en terras waar ook verschillende tafels bezet waren.
    Het duurde heel lang voordat de tafels afgeruimd werden en we kregen de kans niet om een nagerecht te bestellen. Dus zijn we maar naar de kassa gegaan om te betalen. Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en of we tevreden waren. Dus voor mij nooit meer eten bij Stefano's. De prijs kwaliteit verhouding is ook minimaal.

12. Hier vegetarische lasagna gegeten. Was echt super! Echt een aanrader.

13. Bezoeker uit vlissingen

Dramatisch. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat bijna anderhalf uur! Voorgerechten waren oké, maar de huisgemaakte hamburger was werkelijk een aanfluiting. Stukje stokbrood uit elkaar getrokken, kleine belabberde hamburger er op gesmeten. Kwakje sla ernaast en een paar frietjes. Dit was ronduit slecht. Met opmerkingen hierover is helaas niets gedaan.

Wij hadden een tafel aan het raam, prachtig uitzicht maar het is zo koud in het restaurant. Je zit aan die kant de hele tijd op de tocht.

14. 30 augustus een bezoek gebracht aan Stefano’s.
    Wanneer we binnenkomen worden we keurig opgevangen door een dame die ons aan een fijne tafel laat plaatsnemen met een halfronde bank. We zitten hier prima. Het valt wel op dat de tafel schoon is maar de broodkruimels van de vorige gast nog wel op de bank liggen.
    We krijgen de kaart en vragen hoe het Royal Club menu werkt. Dan blijkt dat de menukaart niet nodig is, het blijkt een keuzemenu.
    Bij het voorgerecht hebben we de keuze uit een vissoep of een tomatensoep, bij het hoofdgerecht de keuze uit zeebaars of gewokte kip en als nagerecht krijgen we de huisgemaakte chocolademousse. Tevens zit er bij het menu een tweetal Royal Club drankjes gratis bij en betalen we voor beide menu's slechts € 25,-
    Op aangeven van de brigade bestellen we er los nog brood met boter bij.
    Het is vanavond redelijk vol, er gaan ook gasten naar boven in het restaurant. Desondanks komt het voorgerecht vlot door. Het is een smakelijke tomatensoep met een scheutje room. We krijgen er 4 behoorlijk stevige stukken brood bij met echte boter en kruidenboter. Een smakelijk begin.
    Het hoofdgerecht hebben we zowel de vis als vleesvariant gekozen.
    Het visgerecht oogt niet erg bijzonder. Het is een wat flauwe zeebaars met gebakken aardappeltjes. De eerste hap heb ik meteen een graat te pakken. Gelukkig blijft het bij de eerste hap. De vis heeft weinig tot geen zout gekregen maar we hebben zelf een zoutmolen op tafel dus kunnen we er wat naar believen toevoegen. De aardappeltjes zijn aardig. We krijgen een fijn schaaltje mayonaise op tafel, een prima hoeveelheid. Ook hebben we wat salade gekregen. Deze is helaas ook helemaal niet op smaak gebracht. Alleen wat olie maar verder geheel geen dressing of azijn.
    Het vleesgerecht is beter op smaak. Het is een gerecht met kipblokjes, gewokte groente en teri yaki saus. Een smakelijk gerecht, zij het wat eenvoudig. De friet die erbij geserveerd wordt is lekker.
    Het nagerecht is een huisgemaakte chocolademousse. Deze is prima gelukt. Een mooie mousse, lekker luchtig en een volle chocoladesmaak. Het wordt geserveerd met wat rode bessen, blauwe besjes, aardbei, slagroom en amandelschaafsel. Dit laatste is niet even lekker opgebakken, of mogelijk wat langer geleden waardoor het schaafsel niet lekker krokant meer is. Verder een prima nagerecht.
    We hebben vanavond gegeten en gedronken voor nog geen € 18,- per persoon. Natuurlijk een bijzonder lage prijs. Ik vraag mij wel af of het menu dezelfde aandacht, kwaliteit en kwantiteit heeft gekregen dan de gerechten van de kaart. Wanneer dit zo is dan zou ik niet snel terugkomen en de volle prijs voor het gerecht betalen, daarvoor zijn er toch net wat teveel minpuntjes in het gerecht.
    Aan de zwarte brigade heeft het vanavond niet gelegen. Een aantal correcte dames, vriendelijk en alert. Wanneer ik bij de wastafel in de toiletruimte constateer dat de papierautomaat leeg is en dit meld wordt deze vlot bijgevuld. De entourage is ook prima, we hebben erg comfortabel gezeten en de uitstraling van het restaurant is prima.
    Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl
    NB Omdat een eerlijk vergelijk te maken is de prijs/kwaliteit verhouding gebaseerd op de "normaal gehanteerde" menuprijzen

15. Bij binnenkomst al te harde muziek, bij verzoek aan leidinggevende niet zachter. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht 40 minuten. Geheel beetje smakeloos, op aanraden hier gegeten, raden zeker niet aan. Sterren die er niet horen, ondanks vriendelijke bediening komen wij niet meer terug.

16. We hadden wel wat beter verwacht van deze zaak. De bediening spreekt geen vloeiend Nederlands en kon niet met de klacht omgaan. De tomatensoep had wel de kleur ervan maar smaakte naar water en was ook zo dun als water. Bij het navragen via de bediening aan de kok bleek ook dat de soep niet goed was vermengd. Deze werden alle 3 van de rekening afgehaald. Ook moesten wij vragen om een stukje brood erbij en kregen dit alsnog zonder boter en door de helft gesneden. De vis en vleeslunch was een dik stuk brood (weer zonder boter) met een kroket die in oud vet gebakken was, en was zwart van kleur. Ook merk je dat er geen leidinggevende aanwezig is die deze minpunten kan opnemen. Duidelijk een slechte zaak die niet sterren geeft maar wel heeft.

17. Teleurgesteld zakenman

Een hele slechte ervaring! Slechte service, het eten was niet goed en het eten werd te laat geserveerd voor meerdere personen.. Witte wijn werd warm geserveerd, het leek wel een selfservice restaurant. Erg slecht, geen aanrader. Ik raad iedereen dit restaurant af. Slechte service.. Schandalig dat dit een 3 sterren restaurant moet voorstellen!

18. Heerlijk gegeten , ook veel voor een faire prijs. Bediening was over het algemeen heel vriendelijk, maakten een praatje en servering was keurig. Hond mocht gewoon mee naar binnen en kreeg zelfs een koekje. Leuke en sfeervolle inrichting trouwens ook, zowel terras als binnen. Kom zeker terug als ik in Vlissingen ben!

19. Marie Sophie

Gisteren zijn we in Stefano's geweest. Het was echt heel druk maar de sfeer en het eten was enorm goed. We begrijpen dan ook de drukte. We hadden een gezellige tafel voor 4 personen aan het raam. We hadden als voorgerecht de garnalenkroketjes en vissoep. Heerlijk! Als hoofdgerecht hadden we allemaal mixed grill. We hebben heerlijk gegeten en komen snel weer terug.

20. Het eten was perfect! Niets op aan te merken. Maar ook hier heeft de hebzucht toegeslagen. Veel te veel personen op een te kleine ruimte. Wij waren met 10 personen die aan 4 tafeltjes van 2 personen moesten zitten. Buitenom het feit dat we weinig bewegingsruimte hadden, kwam de bediening ook in de knoei. Zij konden met fatsoen niets uitserveren. Alles moest doorgegeven worden. De onderzetters werden op tafel gegooid zodat we zelf ons drinken er maar op konden zetten. Had er gewoon een tafel bij gezet en je had al deze problemen voorkomen. Maar nee douw maar vol jongens! Slechte zaak, want met de feestdagen voor de deur ga ik hier echt niet eten! Ik wil dan gezellig en comfortabel eten en niet met tig man opgepropt zitten. Daarnaast onbekwame serveersters. Wisten niet wat een cola-vieux was. Als je dat niet weet moet je niet in de horeca willen werken. Verder wel een gezellige avond gehad, maar dat was te danken aan mijn tafelgenoten. Nogmaals het eten was perfect! Daar ligt het niet aan. Mijn advies: hou vast aan een maximum aantal personen en vol is vol! Probeer niet zoveel mogelijk mensen erin te proppen want dat kost je juist klanten! Je hebt ze dan die avond wel maar daarna nooit meer!

21. Heerlijk gegeten op verwarmd terras. Goede en snelle bediening en veel eten voor een mooie prijs

22. Zaterdag bij Stefano's de mixed grill gegeten, nog nooit zulk slecht vlees gegeten, zo droog dat het niet weg te krijgen was, lauw en geen sausje wat hier erg welkom was. Ga nooit meer terug.
    Ook de appelstrudel was erg slecht, zou ik thuis niet zo op tafel durven zetten.
    Lang moeten wachten op het voorgerecht.

23. vlissingers

Hebben er prima gegeten, bediening was vriendelijk en eten was gewoon goed, gaan zeker nog eens terug.

24. Vaste bezoeker

Als vaste bezoeker van Stefano's zien wij hoe deze zaak zich ontwikkelt heeft door de jaren heen. Recent is de zaak prachtig verbouwd en is bijzonder sfeervol. Ook in het buitenmeubilair wordt geinvesteerd dus de zaak heeft voldoende potentie. Helaas kan men dit niet zeggen over de kwaliteit van het personeel. Onervaren en onbeholpen, goedbedoelende studenten die absoluut geen benul hebben hoe je een, op gezette tijden druk restaurant en terras, moet runnen. Lange wachttijden, vergeten en verkeerde bestellingen, rommelig aandoende sfeer, tafeltjes welke aan de collega behoren, ik kom 'zo' bij u, als je genoeg geduld hebt...! Kortom het is een amateuristisch aandoend geheel. Veel mopperende klanten die weglopen na een half uur wachten en de aandacht van de bediening meermalen te hebben gevraagd. Doodzonde, want het is een fantastische locatie met voldoende aanloop.

25. Harry Florissen

Op 29 juni 2013 bij Stefano's in Vlissingen gegeten.
    Het eten, sliptong en coquilles (schelpdieren) was perfect.
    Gezellige zaak, wel erg druk, maar we hadden niet gereserveerd.
    De bediening was uitermate vriendelijk, we hadden daardoor het idee dat we echt welkom waren.
    Na het eten zijn we op het terras nog wat wezen borrelen.
    Een echte aanrader is de sangria, volgens mij zelf gemaakt, heerlijk.
    Komen zeker terug bij deze zaak.

26. Familie samenzijn met 5 personen. Toppie avond, met toppie eten, bediening, kwaliteit etc. Geen enkel minpunt. Vooraf stukje brood met kruidendokter, amuse van het huis. Hoofdgerechten, op goede warme borden, zowel vlees als visgerechten prima, met goede sauzen. Wij komen beslist terug.

27. Rita en Ton uit Limburg

Vorige week vrijdag de vakantie afgesloten met een bezoek bij Stefano's in Vlissingen. Beter hadden we ons niet kunnen wensen. Mooi uitzicht op zee, lekker 'bootjes kijken' en vriendelijke mensen om ons heen. De bediening was zeer vriendelijk en kundig. Als liefhebber van een tournedos had ik mijn keuze vlug bepaald, maar mijn vrouw koos op advies van Lotte voor de mixed grill. Gewoonweg super!! Hoewel ik er meestal rekening mee hou dat niet iedereen weet wat er wordt verstaan onder een échte tournedos, was dit bij Stefano's een opsteker. Na een korte uitleg van mijn kant hoe ik mijn biefstuk van de haas graag gebakken heb, heeft Lotte dit zo aan de keuken doorgegeven. Ik kan er kort over zijn; Nick verstaat zijn vak. Prima kwaliteit tournedos en uitstekend klaargemaakt. Mooi geschroeit, nét genoeg specerijen maar niet te veel, vergezeld van heerlijke saus. We hebben echt genoten van het eten, maar zeker ook van de zeer vriendelijke Lotte en Nordin die onze avond verzorgden. Bedankt voor de fijne afsluiter, en we komen zeker terug als we weer in Vlissingen zijn.

28. Leon 58 punten

Een gezellig avondje uit eten bleek een iets andere wending te hebben dan gedacht.

Na de blamage van een jaar geleden dat een familielid een dienblad vol drankjes over haar heen kreeg wilde we het toch opnieuw proberen. Echter had het personeel haar streken nog niet verloren. Na ons voorgerecht liet exact dezelfde serveerster, die er schijnbaar nog altijd werkte, opnieuw van alles vallen. Eigenlijk was het vrij lachwekkend, maar je zou verwachten dat ze na bijna een jaar sinds het vorige voorval waar wij bij aanwezig waren toch wel wat had geleerd.

Het restaurant zat vrij vol, dus een beetje begrip heb je dan voor de 5 dames die samen een klein gezellig restaurant moesten bedienen. Echter duurde het zeker 10 minuten voor we de kaart in ons handen hadden om wat uit te kiezen.

Uiteindelijk bestelde ikzelf de carpaccio uit de diepvries met tournedos met champignons. De tournedos medium-rare. Degene die met mij mee was had vooraf een geitenkaas-salade en als hoofdgerecht ossenhaas-spiesjes.

Na een eeuwigheid wachten, c.a. 45 minuten, een fles wijn en een fles water later, kregen we de voorgerechten. De carpaccio, ondanks dat deze kant en klaar bij de Sligro te verkrijgen is smaakte best, en met de dressing en salade erover was het toch een bordje vol. Echter deed de overtollige peper aan overstaande hoeken wat te veel van het goede.

De geitenkaas waren kleine rolletjes die in spek gerold waren, het idee was leuk, het zag er op zich vrij goed uit, alleen smaakte het alsof je een hap flauw en naar niets smakend voer naar binnen duwde. Ook de verhouding, Geitenkaas en salade was wat vreemd, er zaten 4 bolletjes geitenkaas in de salade, en verder was het een grote groene massa.

Na opnieuw vrij lang te hebben gewacht kregen we ons hoofdgerecht.
    Wat ik op mijn bord aantrof was een stuk vlees wat 300 gram had moeten zijn, waar je overigens 29,50 euro voor moest neerleggen, leek net een hoopje as.
    Dit normaal zo prachtige stuk vlees was in de keuken omgetoverd tot een hoopje ellende wat niet te eten was. Dit stuk vlees wat een tournedos moest zijn was gebakken zoals je een schoenzool nog niet zou behandelen, maar zo taai smaakte het wel. De smaak van het heerlijke vlees was totaal veranderd in een smaak van verbrand en verschroeit vlees, waar je amper het vlees nog uit kon halen. Na aan alle kanten minimaal een centimeter weg te hebben gesneden was wat er nog overbleef het binnenste van het binnenste. Het malse vlees wat nadat het op de gril was gelegd nog over was gebleven, maar als dit zoveel moest kosten als op de kaart stond was dit werkelijk waar verschrikkelijk en beneden de hoge kwaliteit die wij van Amadore gewend zijn.

Echter, de ossenhaas-spiesjes waren heerlijk. Niet verschroeit en heerlijk van smaak. Hier valt weinig over uit te weiden dan dat dit gewoon een heerlijk stuk vlees.

Kortom, ik hoop de volgende keer dat wij onszelf aan dit restaurant 's avonds wagen dat dit van veel betere kwaliteit is dan dit maal ons is voorgezet.

29. Pas gegeten en lekker gelounged bij Stefanos. Wat een mooie zaak en goede bediening, goede sfeer ook. Bij mooi weer lekker op het terras !

30. Goed gegeten en prettige bediening, prijs / kwaliteit goed.

31. eten was goed, bediening was top, heerlijke koffie en thee, locatie en uitzicht super natuurlijk.

het nieuwe interieur prachtig, we love it.

zeker een aan rader

32. van Wezel

Gereserveerd om te eten op onze trouwdag. Bij binnenkomst was er geen tafel vrij, andere gasten kwamen binnen een half uur later en kregen voorrang. Na bijna een uur opgestaan en de jassen gepakt, waarna de manager pas een drankje aanbood en uitleg gaf dat hij een bepaalde tafel voor ons in gedachten had die nog niet vrij was.

Conclusie: Beroerde service en een erg onfatsoenlijke manier om iemand te behandelen. Nooit meer.

33. Het eten was op zich prima, alleen de sushi (als voorgerecht) was dramatisch. Rechtstreeks ontdooid uit de vriezer, verre van vers! Tip: dagvers serveren of haal het van de kaart!

Grootste teleurstelling was misschien nog wel het feit dat er geen enkele tegemoetkoming tegenover stond.

34. Het eten was heel erg weinig voor dat gene wat je betaald, zo kregen wij maar 1 puntzakje friet voor 3 personen! Wij hadden alle drie biefstuk, die uitzag als een schoenzool en ook zo smaakte. Bovendien heb ik zelf een lactose en gluten allergie, dit heb ik vanaf het begin kenbaar gemaakt... Wat krijg ik na lang wachten: roomsaus over al het vlees! De bediening was het vergeten door te geven en de gastvrouw reageerde nogal geirriteerd. Daarna kwam de kok zelf vragen of het ons had gesmaakt, waar wij naar waarheid op hebben gereageerd. Op het commentaar dat wij het erg weinig vonden, reageerde hij: tja jullie hebben een maand menu dan zijn de porties nou eenmaal kleiner....

Wonder boven wonder was het ijsje wel lekker en hadden ze met mij rekening gehouden door er geen slagroom op te doen. Ik denk niet dat ik hier nog eens terug kom.

35. Prima gegeten maar het duurde veel te lang voordat wij ons hoofdgerecht kregen. Er kwam iemand naar ons toe om te vertellen dat het nog 7 minuten zou duren... Die werden uiteindelijk nog een half uur..
    Terwijl we al een uur zaten te wachten.

Omdat wij de film van kwart voor 10 wilden halen hebben wij geen toetje meer kunnen bestellen.
    Geen ramp maar wel jammer.

36. Erg prettige sfeer en vriendelijke bediening.

En vertrouwd uitzicht op zee.

En ook het menu is perfect.

Zeker een 10 waard!

37. Goed gegeten. Heerlijk drie-gangen menu. Gezellige sfeer. Kinderen kunnen gewoon mee. Heerlijke koffie zeg!

38. Gezellig, toplocatie, op en top kerst met de feestdagen. Lekker gelunchd, heerlijke sate van de haas en geweldige vissalade.