Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vleuten verdeeld zijn.

1. Grieks Vleuten

Irene Verheul

Heerlijk gegeten en zoals een tafelgenoot tegen een van de medewerkers zei "het smaakt lekkerder als in Griekenland". De bediening hield alles perfect in de gaten. Bestelling was opgenomen en in overleg met ons werd het uitgeserveerd. De eigenaresse was ook erg betrokken en kwam ook diverse keren bij ons aan tafel hoe wij het vonden.

Kortom een heel mooi gezellig restaurant met heerlijk en zorgvuldig bereidde schotels.

We hebben voor het eerst bij de nieuwe brouwerij gegeten.
    Bij de oude kwamen wij regelmatig!

Als voorgerecht had ik natuurlijk carpacio. Deze was erg lekker maar de Carpacio van de oude Brouwerij was iets smaakvoller
    Dit lag aan het sausje, de sla ipv ruccola en geraspte parmasaanse kaas ipv schaafsel.
    Maar toch best wel lekker!
    Mijn vriend had tartaar van Ree en dat vond hij erg lekker!

Het hoofdgerecht was heel lekker fazant en eendeborst!
    Heerlijk mals vlees! lekker pureetje erbij!

Mijn vriend had een nagerecht met stoofpeertjes en ijs
    In het ijs zat kaneel, dat lust hij niet dus had ik geluk!
    De wijn was prima maar de glazen werden karig gevuld!

Op tafel stond een open fles met kraanwater waar 3 euro voor gerekend werd.
    Dat vonden wij niet erg gastvrij aangezien we in Utrecht al Bronwater uit de kraan komt en wij geen bronwater besteld hadden. Bovendien stonden er boven de bar allemaal lege flessen klaar om weer gevuld te worden.

Kortom Prima eten maar de drankjes zijn best prijzig!

We waren met zijn tweeën ruim 85 euro kwijt Met twee drankjes pp en geen koffie

Voor het eten zou ik een 8 willen geven en voor de drankjes een 5 maar je moet ze samen beoordelen! vandaar een 7

3. Italiaans Vleuten

Heerlijk gegeten met 2 kleine kinderen. Pizza's en pasta's zijn verrukkelijk. En de Italiaanse sfeer proef je direct bij binnenkomst. Live muziek aanwezig! Echte aanrader!

We hebben goed gegeten en komen zeker weer eens terug !

5. Aziatisch Vleuten

Heerlijk gegeten, leuk en lekker de combinatie van al die kleine gerechten. Prettige sfeer en bediening

6. Grieks Vleuten

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel, vlotte bediening en heerlijk eten. Zalm was deze keer niet helemaal gaar, maar normaalgesproken is dit altijd goed! De bediening kwam wel heel vaak vragen of we wilden drinken, soms op het irritante af.

7. Kleine eetwaren Vleuten

Jacqueline

Heerlijk eten, niet te duur, prima porties en zeker niet te klein. Aardige jongens! Zeker een aanrader!

8. Grieks Vleuten

Mijn zeevruchten met spinazie viel wat tegen. Weinig groente met rijst.
    Weinig visvlees zeevruchten.

Wij het hadden ook de Lambieck burger op een desembroodje en 2 kindermenu's. Heerlijk, even op de bakplaat getoast broodje met een goede kwaliteit burger, goede groentenvulling en een super lekkere saus van de chefkok. De kindermenuutjes zijn leuk verpakt in een box met een snack, verse en goed gebakken dikke frites met mayo, een pakje drinken én een leuke puzzel zijn qua prijs/kwaliteit echt top! Ook de vriendelijkheid van het personeel, service en bereidingswijze snelheid zijn echt goed. Wat bij Lambieck frituur helaas ontbreekt is... het uitzicht van de concurrent...

10. Chinees-Indisch Vleuten

Eten opgehaald. Haaivinnensoep vies afwaswatersmaak. Loempia extra redelijke smaak maar op de site staat met kip en champignons, geen champignon gezien of geproefd. Klopt niet. Tomatensoep dik en vieze smaak. JAMMER! Voorlopig geen Vleutenspaleis meer.

11. Italiaans Vleuten

Hebben weer heerlijk gegeten!
    Helaas vind ik het wel raar wanneer je knoflook op je pizza wil dat je 1 euro 50 moet betalen. En 5 euro 50 voor een glas wijn vond ik ook wel aardig aan de prijs!

Voor het eerst kennis gemaakt met de vernieuwde snackbar. Wij waren aangenaam verrast! Heerlijke verse frites. De Lambieckburger is een echte aanrader en gelukkig is de pindasaus en het softijs nog steeds als van ouds.

Zeer slecht, volgens mij nog steeds dezelfde eigenaar met nieuw personeel. Friet doorbakken maar slap, is dit verse friet of ligt het aan het frituurvet.
    Frikandel speciaal met grote brokken uien en currysaus die mierzoet is. Pindasaus besteld, zoete rode saus met stukjes pinda. Berenklauw proeft aangebrand en is taai met dezelfde saus bijna geen uienringen en veel te weinig saus.

Ga er nooit meer heen, gewoon weer elders.

Slecht had een menu gehaktbal besteld… aan de gehaktbal zit totaal geen smaak en de patat was te hard gebakken en niet lekker. Het bakje sla wat er bij zat was wel te eten. Verder worden er geen blikjes cassis verkocht alleen maar flessen cola en dergelijke. Een snackbar waar ik niet zo snel meer zal komen.

We gingen om half 9 nog een frietje halen met een frikandel speciaal en een kaassoufle. De kaassoufle was plat en de kaas was niet gesmolten een hard blok. De frikandellen waren niet speciaal maar zonder saus dus betaald voor een frikandel met saus en zonder saus gekregen. Sommige frietjes waren niet goed gaar. Absoluut geen aanrader. De sfeer is er flink op achteruit gegaan.

Paul

Bij binnenkomst gelijk aangesproken, heeft u gereserveerd? Ja! De man liep naar de bar waarop gelijk een andere serveerster aankwam lopen, heeft u gereserveerd? Ja, maar die andere is er al mee bezig.
    Tafel aan het raam in de serre met uitzicht over plas. Als de zon er vol opstaat, zoals vandaag, is het erg warm. Gelukkig ging af en toe de schuifdeur open voor een verkoelend briesje. Restaurant is verder sfeervol maar zat maar voor 40 % vol.

2 X mix grill en gyros schotel gekozen. Wordt geserveerd op houten planken, met patat in een korf en een emmertje mayo.
    Bij die houten planken begin ik gelijk te twijfelen aan de hygiëne aangezien ik veel snijnaden zag in het hout.
    Vlees was lekker maar niet bijzonder, de salade was vies zuur. De gyros schotel met uienringen was doorsnee.

En dan de bediening, ronduit rommelig. Een man verstaat slecht nederlands, wij begrepen af en toe niet wat hij bedoelde, het meisje luisterde niet, ik was nog drinken aan het bestellen en ze liep al weer weg zodat ze daarna weer voor 1 drankje kon gaan lopen. Er zat een beestje in een glas drinken, hier wat van gezegd en ze kwam terug met een nieuwe Fanta (deze stond later wel gewoon op de rekening).

Dame blanche als toetje, was versierd met trosje rode besjes. Mijn kind nam er een hapje van en spuugde het gelijk weer uit. Zat schimmel op!
    Toen ik hier wat van zei, zei de ober: Ok, bedankt! Nadat ik hem wilde vragen waarvoor hij mij bedankte was hij al weer weg.
    Nee ondanks het sfeervolle restaurant zullen ze ons hier niet meer terugzien.

17. Italiaans Vleuten

Kom er altijd om pizza af te halen, erg lekkere pizza's! Voor mij wel 1 van de betere in de omgeving! Sausjes vind ik wel wat duur. Ook het restaurant zelf mag wat beter onderhouden worden.

Maar voorlopig is dit mijn plekje voor de pizza's! Top!

Kansloos wat ons betreft. Broodjehamburger is kale hamburger op broodje gemikt. Frieten zijn zwart veel kleine stukjes hard gebakken. Heel klein bakje. Kaassouflee niet slecht van smaak, maar de juiste verpakking moet nog gevonden worden. Jammer een tweede goeie zaak was welkom.

Na een tijd van onduidelijkheid lijkt het erop dat er binnenkort weer nieuw leven in de Brouwerij komt!

De komende periode zal er hard worden gewerkt aan het nieuwe interieur.
    Dit uiteraard met respect voor het schitterende pand en de functie die het lange tijd heeft vervuld.

Vanaf medio augustus 2017 bent u van harte welkom om het totaal vernieuwde concept te ervaren!

Heerlijk gegeten. Flinke porties en een goede prijs! Lekkere wijn en veel keus.
    Tafeltjes wel erg dicht naast elkaar en dus weinig privacy. Leuke locatie aan het water en heel vriendelijke bediening.

Annemonique

De gerechten zagen er prachtig uit, mooi en origineel opgemaakt en smaakten uitstekend!
    Wij kozen voor plateau oost, een uitgebreide mix van voorafjes met er na plateau oost-west, een mix van o.a.surf&turf, spareribs, biefstuk en kip.
    Heel prettige bediening.

22. Grieks Vleuten

We hebbenl heerlijk gegeten. Grote porties. Goede sfeer. Erg vriendelijk personeel.

23. Italiaans Vleuten

Margreet Goes

De wijn was lekker, het eten goed, liet wel even op zich wachten, alleen de akoestiek is verschrikkelijk en met name de mannelijke ober maakt veel te veel lawaai, schreeuwen naar de pizzabakker en veel te hard praten met andere klanten. Er moet echt iets aan het geluid gedaan worden. De aanwezige kinderen waren luidruchtig, het geluid wordt nergens gedempt.

24. Grieks Vleuten

Bert van Drongelen

Tsja, een heel klein varkenshaasje. Moest maar een beetje delen met mijn tafelgenoten. De serveerster was het met mij eens. Later nog een gegrild stukje vlees erbij gekregen. Stond niet in verhouding tot hetgeen ik besteld had. Jammer, een flesje wijn ter compensatie is dan wel aardig, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten. Ik kreeg niet het idee dat de gastvrouw het echt met mij eens was. Beetje gemengde gevoelens, voorlopig laat ik Oniro even links liggen.

Lekker eten, geen fijne sfeer.

26. Grieks Vleuten

Elite Overgaag

Heerlijk gegeten, goede bediening, prima lokatie.

27. Grieks Vleuten

We waren er op maandagavond en het was gezellig druk. Bediening/service vriendelijk en goed. Heerlijk gegeten, gezellige avond gehad.

28. Grieks Vleuten

We hebben heerlijk gegeten, was erg gezellig goede sfeer!
    Leuk en vriendelijk personeel.

29. Grieks Vleuten

Roestenburg

Top restaurant, met mediterrane keuken. Zeer vriendelijke bediening die af en toe vragen of alles naar wens is. Heerlijk gegeten. Echt een top avond. Bedankt Cristos en Cristina.