Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vleuten verdeeld zijn.

1. Italiaans Vleuten

Melanie

Vanavond hier voor eerst gegeten, kwamen er per toeval terecht.
    Wat een top restaurant. Of je zo in Italië beland!
    Het eten is erg goed de sfeer ook top.
    Nu hadden we niet lang de tijd dus alleen hoofd en na genomen.
    Volgende keer blokken we de hele avond om alles in rust te nuttigen en er een heerlijke Italiaanse avond van te maken.

2. Chinees-Indisch Vleuten

E.Minjon

Eten laten bezorgen! Bezorger was op tijd!
    Saté lamshaas van slechte kwaliteit heeel droog vlees echt helemaal niet lekker met die viese saus en dan voor 8,- euro niet te geloven!
    Bami ook niet smaakvol!
    Ik heb nog nooit zo slecht chinees gegeten!
    Nooit meer voor mij!

3. Grieks Vleuten

We komen hier al jaren en het is altijd goed!
    Lieve bediening, goed eten, prima tent!

4. Grieks Vleuten

Ontzettend goed restaurant. Wij komen er regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Altijd lekker eten, super vriendelijk personeel en dan is de prijs ook nog eens goed. Top, kan niet anders zeggen!

5. Grieks Vleuten

Lekker eten, goede sfeer en goede, vriendelijke bediening.

Als je een liefhebber bent van verse frites ben je hier op het juiste adres!
    Zout of zoutarm geen probleem, aan de kassa kassa heb je de keuze De mogelijkheid om de frites glutenvrij te bakken en daarbij ook nog de keuze voor een glutenvrije kroket of Mexicano die zeer smaakvol zijn, is helemaal top (alhoewel ik niet weet hoe een kroket /Mexicano met gluten smaakt) bediening erg vriendelijk, ze geven je het gevoel dat je welkom bent. Minpuntje weinig zitplaatsen en voor een toiletbezoek moet je buitenom naar de naastgelegen brasserie.

Dineke Weddepohl

Gisteravond gebeld of ze ook een ontbijt serveerden? Het restaurant gaat nl om 8.30 uur open, dus gaan wij er van uit dat ze ontbijt zouden hebben, maar op de website was dat niet terug te vinden.
    De meneer die ik aan de telefoon zei, dat ze wel iets lekkers voor ons konden regelen en hij vroeg hoe laat we er zouden zijn. Ongeveer 9.00 uur afgesproken.
    Op de kaart stond wel "ontbijt"
    De serveerster zei dat het ook op de website staat, maar heb thuis nog een keer gekeken en het staat echt nergens vermeld.
    "Ontbijt" kan je het niet noemen. Er stond croissant of toast met kaas, ham, ei, jam.
    En yoghurt met muesli en/of fruit.
    Wij bestelden, toast met kaas, ham en ei.
    Dat was niet de bedoeling, het bleek of, of en of te zijn. Ik heb toen voor een croissant en kaas gekozen en mijn man voor toast met een ei. Kosten €3,50
    Bij de croissant zaten 2 kant en klare goedkope plakjes kaas en dat was het.
    Dit kan je toch echt geen ontbijt noemen. Vraag dan wat meer en serveer een goed ontbijt.
    Dat wat die meneer die avond ervoor beloofde klopte echt niets van. We hebben het tegen de serveerster gezegd en zij zou het doorgeven. Dat was het, er werd verder totaal niet op gereageerd. Later hoorde ik van mijn man, dat er gevraagd was aan hem of we gisteravond gesproken hadden met Wietze? Mijn man wist dat niet, want ik had gebeld en of deze meer Wietze heet , dat weet ik niet? Waarom dat nog gevraagd was, geen idee?
    Wij hebben er eerder geluncht en gedineerd en dat was perfect. Maar dit nee, we vonden het een blamage.

8. Grieks Vleuten

Ontzettend vriendelijk personeel. Zoals altijd heel goed eten. Wel veel, maar dat weet je van tevoren. Ben hier nog nooit teleurgesteld!

9. Afhaal en bezorg Vleuten

Al meerdere malen het heerlijke ind. Eten afgehaald bij de prettige bediening en uitermate vriendelijke eigenaar + chef kok.
    Kan me niet voorstellen dat iemand nu nog naar de grote stad gaat voor zo'n prima maaltijd[en].

10. Italiaans Vleuten

Eigenaar is agressief en een hele nare man. Maakt fouten en roept dan rustig dat je op moet donderen. Is intimiderend en ook naar zijn personeel toe.

11. Italiaans Vleuten

Daniëlle Borgers

Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
    Het restaurant is knus en sfeervol en de bediening is vriendelijk!

Met vrienden een eerste kennismaking en hoewel één van ons écht een lastige eter is, waren we alle drie super enthousiast. Ik lees van anderen iets over prijzig, maar komop; de prijs/kwaliteit is zeker in orde. Een hoofdgerecht voor € 17,50 en met zoveel finesse gepresenteerd, dat laat juist zien dat er mensen ah werk zijn die weten wat ze willen met dit vernieuwde concept. Voorgerecht van langoustine met buikspek was misschien niet helemaal m’n persoonlijke smaak, maar het hoofdgerecht van speenvarken (big) en zeker het dessert met “buttercake” of zoiets, was subliem. Wijnarrangementje erbij maakte het af en bediening super vriendelijk. Als ik iets aan opbouwende kritiek mag geven: vertel iets over de wijn en waarom bij deze gerechten, niet alleen de druifsoort. Al met al super genoten en wij komen zeker terug. Dankjulliewel!

13. Grieks Vleuten

Marijke Holtkamp

Vertaal van English naar Nederlands

Eten was heerlijk, voor ons zelfs wat te veel.
    Service super.
    Ambiance; gezellig, persoonlijk, het is iedere keer weer thuiskomen.

14. Grieks Vleuten

Lekker gegeten met de familie.

Lekker gegeten. Goede kwaliteit. We moesten wel steeds lang wachten terwijl het niet vol zat.

16. Italiaans Vleuten

Ik had een King size shoarma besteld.
    Serveerster komt met een broodje aan.
    Ik zei dat is lief - dank u wel.
    Toen ik wilde afrekenen had ze het broodje op de rekening gezet!

Ik zei dit betaal ik niet - want daar heb ik niet om gevraagd.
    De baas zei : jij heb toch opgegeten moet je ook betalen.
    Ik heb gezegd dat dit een schande was en dat ik niet meer ging betalen wat ik besteld Had!

Dus mensen : pas op! Krijgt u een broodje vooraf en je wilt niet betalen.
    Dan moet je het broodje weigeren.
    Ik vond het een zeer vervelende ervaring en ga er niet meer heen!

Positieve verbetering: de vraag bij de kassa: wilt U zout op de frites? Vind ik echt top, je krijgt de keuze, wat bij vele snackbars niet het geval is.

18. Grieks Vleuten

Irene Verheul

Heerlijk gegeten en zoals een tafelgenoot tegen een van de medewerkers zei "het smaakt lekkerder als in Griekenland". De bediening hield alles perfect in de gaten. Bestelling was opgenomen en in overleg met ons werd het uitgeserveerd. De eigenaresse was ook erg betrokken en kwam ook diverse keren bij ons aan tafel hoe wij het vonden.

Kortom een heel mooi gezellig restaurant met heerlijk en zorgvuldig bereidde schotels.

We hebben voor het eerst bij de nieuwe brouwerij gegeten.
    Bij de oude kwamen wij regelmatig!

Als voorgerecht had ik natuurlijk carpacio. Deze was erg lekker maar de Carpacio van de oude Brouwerij was iets smaakvoller.
    Dit lag aan het sausje, de sla ipv ruccola en geraspte parmasaanse kaas ipv schaafsel.
    Maar toch best wel lekker!
    Mijn vriend had tartaar van Ree en dat vond hij erg lekker!

Het hoofdgerecht was heel lekker fazant en eendeborst!
    Heerlijk mals vlees! Lekker pureetje erbij!

Mijn vriend had een nagerecht met stoofpeertjes en ijs.
    In het ijs zat kaneel, dat lust hij niet dus had ik geluk!
    De wijn was prima maar de glazen werden karig gevuld!

Op tafel stond een open fles met kraanwater waar 3 euro voor gerekend werd.
    Dat vonden wij niet erg gastvrij aangezien we in Utrecht al Bronwater uit de kraan komt en wij geen bronwater besteld hadden. Bovendien stonden er boven de bar allemaal lege flessen klaar om weer gevuld te worden.

Kortom Prima eten maar de drankjes zijn best prijzig!

We waren met zijn tweeën ruim 85 euro kwijt Met twee drankjes pp en geen koffie.
    Voor het eten zou ik een 8 willen geven en voor de drankjes een 5 maar je moet ze samen beoordelen! Vandaar een 7

20. Italiaans Vleuten

Heerlijk gegeten met 2 kleine kinderen. Pizza's en pasta's zijn verrukkelijk. En de Italiaanse sfeer proef je direct bij binnenkomst. Live muziek aanwezig! Echte aanrader!

We hebben goed gegeten en komen zeker weer eens terug !

22. Aziatisch Vleuten

Heerlijk gegeten, leuk en lekker de combinatie van al die kleine gerechten. Prettige sfeer en bediening

23. Grieks Vleuten

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel, vlotte bediening en heerlijk eten. Zalm was deze keer niet helemaal gaar, maar normaalgesproken is dit altijd goed! De bediening kwam wel heel vaak vragen of we wilden drinken, soms op het irritante af.

24. Kleine eetwaren Vleuten

Jacqueline

Heerlijk eten, niet te duur, prima porties en zeker niet te klein. Aardige jongens! Zeker een aanrader!

25. Grieks Vleuten

Mijn zeevruchten met spinazie viel wat tegen. Weinig groente met rijst.
    Weinig visvlees zeevruchten.

Wij het hadden ook de Lambieck burger op een desembroodje en 2 kindermenu's. Heerlijk, even op de bakplaat getoast broodje met een goede kwaliteit burger, goede groentenvulling en een super lekkere saus van de chefkok. De kindermenuutjes zijn leuk verpakt in een box met een snack, verse en goed gebakken dikke frites met mayo, een pakje drinken én een leuke puzzel zijn qua prijs/kwaliteit echt top! Ook de vriendelijkheid van het personeel, service en bereidingswijze snelheid zijn echt goed. Wat bij Lambieck frituur helaas ontbreekt is... het uitzicht van de concurrent...

27. Chinees-Indisch Vleuten

Eten opgehaald. Haaivinnensoep vies afwaswatersmaak. Loempia extra redelijke smaak maar op de site staat met kip en champignons, geen champignon gezien of geproefd. Klopt niet. Tomatensoep dik en vieze smaak. JAMMER! Voorlopig geen Vleutenspaleis meer.

28. Italiaans Vleuten

Hebben weer heerlijk gegeten!
    Helaas vind ik het wel raar wanneer je knoflook op je pizza wil dat je 1 euro 50 moet betalen. En 5 euro 50 voor een glas wijn vond ik ook wel aardig aan de prijs!

Voor het eerst kennis gemaakt met de vernieuwde snackbar. Wij waren aangenaam verrast! Heerlijke verse frites. De Lambieckburger is een echte aanrader en gelukkig is de pindasaus en het softijs nog steeds als van ouds.

Zeer slecht, volgens mij nog steeds dezelfde eigenaar met nieuw personeel. Friet doorbakken maar slap, is dit verse friet of ligt het aan het frituurvet.
    Frikandel speciaal met grote brokken uien en currysaus die mierzoet is. Pindasaus besteld, zoete rode saus met stukjes pinda. Berenklauw proeft aangebrand en is taai met dezelfde saus bijna geen uienringen en veel te weinig saus.

Ga er nooit meer heen, gewoon weer elders.