Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vledder verdeeld zijn.

1. Nederlands Vledder

Jan en Bernice Smith

De Tippe en dan in het bijzonder gastheer Jeroen heeft door zijn actief meedenken onze huwelijks receptie en het diner tot een waar feest gemaakt. Wij hebben het zeer op prijs gesteld dat Jeroen voor een Nanny heeft gezorgd om tijdens het dienr de kinderen bezig te houden zodat de jonge ouders ongestoord van het diner konden genieten en ook de kinderen een top avond hadden. Verder kregen wij van de receptiegasten complimenten naast de sfeer in de zaal (onverwacht mooi gezien de typisceh jaren 70m buurthuis buiten aanblik) over de mooi verzorgde, smaakvolle en zeer creatieve hapjes gedurende de receptie. Het met Jeroen samengestelde menu viel ook enorm in de smaak vooral de speciale rabarber a la Tippe kunnen we extra aanbevelen! Geweldig dat het voor een kleinere groep en redelijke prijs toch mogelijk was een zeer uitgebreide keuze uit o.a meerdere soepen en 3 hoofd gerechten (vlees /vis/vegetarisch) aan te kunnen bieden. We komen ons trouwdiner nog wel eens over doen al moeten we helemaal uit Nijmegen komen!

2. Nederlands Vledder

Robert van Hurck

24 maart jl mijn verjaardag gevierd met ongeveer 50 familie, vrienden en
    kinderen in het cafegedeelte van de tippe. De nieuwe opzet van het café met
    z'n kleine tafeltjes en hoge stoelen leent zich daar prima voor. Voor de
    kinderen was een speciale speelgoed gecreëerd en deze hadden van alles om
    mee te spelen. Het buffet was prima en heeft ons aangenaam verrast.
    Bijzondere hapjes en voor elk wat wils en alles van goede kwaliteit. Kortom,
    wil je een verjaardag zonder veel gedoe thuis en ook nog eens tijd willen
    hebben om je gasten te spreken, vier het dan bij Jeroen en Heleen.

3. Chinees-Indisch Vledder

De laatste keer dat we ons favoriete eten van dit restaurant hebben opgehaald, viel de smaak flink tegen.
    Er over gebeld en we konden de volgende keer gratis portie halen.
    Dat hebben we gedaan, maar ook deze keer kwam de smaak niet in de buurt van wat we gewend waren van dit gerecht.
    Helaas... Wel hebben we ons geld terug gekregen. Dus de service is en blijft prima.
    Maar of we er nu binnenkort weer wat "durven" te halen kan ik niet zeggen.

4. Nederlands Vledder

Vanavond voor de tweede keer gegeten in De Tippe.
    En voor de tweede keer blij verrast . Bijzonder goed gegeten voor de prijs die je er voor moet betalen.

Ben minder blij met de verlichting in het restaurant. Vandaar ook een minder cijfer voor de sfeer.

Maar ik kom zeker terug.

5. Nederlands Vledder

Wij hebben hier een kraamfeest gevierd. Jeroen en Heleen, heel erg bedankt voor de fijne en goed verzorgde middag!! We hebben van al onze genodigden alleen maar positieve reactie mogen ontvangen en hebben er zelf ook erg van genoten. Een absolute aanrader!

6. Wil je de lekkerste pannenkoek eten? Dan zit je hier goed. Sinds mijn vriend mij de eerste keer heeft meegenomen naar het restaurant voor de lekkerste pannenkoek ben ik om. Ik wil niks anders meer! Vriendelijk personeel, snel bediend en super pannenkoeken. Enige nadeel kan zijn dat als je rond etenstijd komt er een lange wachttijd is. Daarom gaan mijn vriend en ik altijd voor de drukte aan. Een heerlijke combinatie is om eerst een verfrissende boswandeling te maken in Havelte en daarna een lekkere pannenkoek van de Wilde Hof.

7. Nederlands Vledder

Maaike en Lody Mustamu

We hebben onze bruiloft in Vledder gevierd, ceremonie in de kerk en aansluitend ons diner en feest in De Tippe.
    Vanaf aanvang van de besprekingen met Jeroen, tijdens de voorbereidingen tot aan het feest hebben wij het contact met Jeroen en Heleen als zeer prettig, flexibel enthousiast en zeer professioneel ervaren!

Tijdens het diner kwam de kracht van dit relatief jonge team volledig tot uiting. We hebben enkel van onze gasten te horen gekregen dat het eten uitstekend was! We werden allen zeer vriendelijk bediend en vlot geholpen.

Samenvattend: uitstekend gegeten, zeer prima en correct geholpen, afspraken worden waar gemaakt en Jeroen en Heleen presteren boven de hoge verwachting!

Heel erg bedankt wij blijven graag regelmatig terugkomen (vanuit Almere)

8. Chinees-Indisch Vledder

Restaurant ziet er aan de buitenkant veelbelovend uit.
    Terras is mooi !
    Mar binnen is het platweg een oude bedoening en vergane glorie. Restaurant gedeelte + afhaalgedeelte moet nodig eens opgeknapt worden. Achter de balie is het troeperig.
    Toiletgroepen waren wel schoon maar zien er veel te gedateerd en daardoor toch smoezelig uit.
    Bediening was ok en het eten was absoluut top!
    Volgens mij moet de eigenaar het nu van het afhalen / brengen hebben. Mijn advies is om de uitstraling van het restaurant op hetzelfde pijl te brengen als de kwaliteit van het eten. Dan moet het helemaal goed komen.

9. Voor deze prijs een top resturant geweldig lekker pannenkoeken kom hier jammer genoeg ivm afstand maar 1 keer per jaar (maar zie er altijd weer naar uit om naar Vledder te gaan)

10. Chinees-Indisch Vledder

Vandaag voor de 2e keer daar een (week/maand)menu opgehaald.
    Echt super lekker! Een broer van me staat in Vledder op de camping en van hen hoorden we niets dan lof. Dus de 1e keer dat we daar eens in de buurt waren een menu gehaald. Super. Vandaag wat rond getourd, en "toevallig" kwamen we zo langs Vledder.
    Vriendelijk personeel ook. En volgens mij altijd druk terwijl ze beslist niet echt opvallend ogen als je er langs rijd. Je moet ze echt weten te zitten maar het is het omrijden & evt zoeken meer dan waard!

11. Afgelopen zaterdag geweest op aanraden van een kennis.
    Netjes gereserveerd en op tijd aanwezig. Door de eigenaar naar de tafel gebracht zonder een woord te wisselen. Na een kwartier kwam er iemand om te vragen wat we wilden eten en drinken.
    We hadden gedacht een heel scala aan keuze aan pannenkoeken te krijgen maar die was niet groot (zelfs erg beperkt!). De keuze was daarom gevallen op een ananas pannenkoek. Toen deze kwam lagen er welgeteld 4 kleine stukken ananas op, op een koek van een halve centimeter dik. Niet geheel mijn smaak! Uiteindelijk stonden we binnen 3 kwartier weer buiten want de stoelen waren ook niet comfortabel om het daar een avond op uit te houden. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

12. Als kind (jaren 90) kwam ik hier al met opa&oma, en nu met ons gezin en eigen kinderen en hun oma. Restaurant is in een tijdmachine gekomen, om er nooit meer uit te komen. Geweldig. Lekkere pannenkoeken, maar op zondag moet je soms wachten op een tafel. De hoofd bediening/baas (?) is wat nors en van weinig stof, maar dat hoort er bij. De bediening is altijd vriendelijk en nogmaals; heerlijke pannenkoeken!

13. Nederlands Vledder

Fam. E. W. Zijlstra

Diverse gerechten met verrassende combinaties/smaken.
    Goede bediening; niet teveel maar wel op het juiste moment.
    Rustige sfeer;
    Ruime opstelling van de tafels.
    Topper om weer eens aan te doen!

14. Saartje

Lekker gegeten, heerlijke pannenkoek maar die stoelen!! Vreselijk, daar kun je echt niet lekker op zitten, houten keukenstoelen zijn het. Mensen doe daar wat aan, als je een avondje weg bent wil je niet de hele avond op een rechte houten stoel zitten.

15. Nederlands Vledder

A Alberts

Wij hebben genoten van ons feestje,mede door het heerlijke buffet en de gastvrije en goede bediening.
    Hiervoor onze hartelijke dank.

Wij vinden dit restaurant een aanrader!!!!

Albert en Hennie

16. Met regelmaat hier een pannenkoek gegeten. kan er niet genoeg van krijgen. Sfeervolle tent en leuke vlotte meiden in de bediening. Zo'n pannenkoek heb ik elders nog niet gehad.

17. Chinees-Indisch Vledder

Prima chinees, niet zo extreem goed wat mij betreft zoals in andere recensies wordt gesuggereerd. Wel mag wat aandacht (lees: geld) worden gespendeerd aan de aankleding, vloer en likje verf/onderhoud van toiletten.

Maar eerlijk is eerlijk, voor het eten kom ik terug!

18. Na ongeveer 12 jaar weer bij de Wilde Hof geweest. Vroeger vaak geweest met familiefeestjes. Qua inrichting was er bijna niets veranderd. Prachtige locatie.
    De entrecote die ik had was prima. Toetje ook.
    De bediening vond ik matig. Iets te assertieve en pittige serveersters. Een van hen vond het nodig vond om op een vrij onvriendelijke manier in discussie te gaan met iemand van ons gezelschap. Hij zou een ander toetje hebben besteld.. Not done in de horeca lijkt mij.
    Iemand anders van ons gezelschap kreeg haar vis 20 minuten te laat. Slordig.

19. Chinees-Indisch Vledder

China Garden is synoniem voor super.
    Altijd vriendelijk en het eten varieert van goed tot super.
    Dat is waarom ik een 9 gegeven heb voor eten en drinken.
    Soms zijn de smaken zó subtiel en verfijnd en een andere keer wat vlakker. Toch weerhoud dit me niet om naar Vledder te gaan; het is meer een wens.
    Een echte aanrader!!

20. Alle pannenkoeken, maar ook de wildehof schotel.. heerlijk ook de prijs-kwaliteitsverhouding is prima, alleen voedlen wij ons niet erg welkom geheten door de baas, hij is een een knorrige gastheer. De nieuwe gastheer is een stuk gastvrijer.

21. Herdersschotel is perfekt en de pannekoeken zijn smaakvol. We komen hier al 25 jaar. Sfeervolle locatie. Alleen de directeur is incidenteel wat knorrig. Prijs/kwaliteit verhouding is uitmuntend.

22. Chinees-Indisch Vledder

Rene en Amanda

We hebben hier vanavond met onze vrienden en 2 kleine kinderen waanzinnig lekker gegeten. Een onovertroffen loempia vooraf en daarna het gebraden speenvarken. Echt heerlijk, complimenten voor de keuken. Ook voor de kleintjes werd goed gezorgd, speelgoed werd zelfs gebracht. Deze waardering is zeer verdiend, ga zo door !

23. fam. kalsbeek

Wij komen er zeker wel al 25 jaar. Heel gewoon en gezellige sfeer.
    Eten is perfect en erg lekker, vooral de soep met het lekker warme broodje en de herderschotel en dan het lekkere ijs met de echte slagroom er op.
    Hier krijg je nog waar voor je geld, geweldig!!!!

24. Aan de voorgaande recensies te lezen, zou je verwachten lekkere pannekoeken te krijgen. Ik denk, gezien onze ervaring, dat er een nieuwe kok is, of dat de kok zijn dag niet had. In onze groep van 14 personen waren diverse mensen met spek/kaas pannekoeken. Allemaal waren deze vrij donker met hier en daar zwart. Smaak ook aangebrand. Tevens waren de pannekoeken op de rand absoluut niet goed gaar. Na een opmerking aan de bediening werd het zwarte afgedaan met de pannekoeken zijn goed doorbakken. En het niet goed gaar werd betwist. Een van onze mensen heeft een nieuwe pannekoek gekregen, welke wederom deels te donker was en aangebrand smaakte. Helaas, een gemiste kans. Koffie achteraf smaakte gelukkig wel goed. Voor ons één keer maar nooit weer.

25. Chinees-Indisch Vledder

Ja ja, we hebben het gevonden, een Chinees die ook goede vegetarische gerechten serveert! Helemaal geweldig, bediening goed, kok goed, alles goed!

26. Menukaart lag niet op onze tafel, want er waren er niet genoeg. Wij vonden de vrouwelijke serveerster heel charijnig naar onze kijken,er kon geen lachje af! Maar het eten was perfect en de locatie ook heel mooi. Maar voor groepen?

27. Om met een familie hier heen te gaan wordt je niet echt gastvrij ontvangen, het liefst wilde meneer de gastheer dat we zo spoedig mogelijk bestelden i.v.b.m. tijdnood.
    Na onze bestelling werden wij bediend door onervaren jong personeel, wel erg vriendelijk!Het eten was prima! Voor de kinderen is er niet een speelhoek wat erg jammer is voor een familierestaurant. Helaas na ons diner was het betalen van de nota een ramp! Omdat wij met 8 gezinnen waren wilden wij graag de nota gesplitst hebben, wat heel normaal is in een restaurant, makkelijk te doen met het moderne kassasysteem. Hiermee ging meneer de gastheer niet akkoord want dit kost hem te veel tijd! Ontzettend gastonvriendelijk! Hierdoor moesten we het zelf maar uitzoeken met twee bonnetjes. meneer de gastheer is totaal ongeschikt!

6,5
  28. Nederlands Vledder

henk schoondonk

echt ronduit geweldig!!!! wij hebben een stacaravan in de buurt en komen hier geregeld lunchen en dineren.
    De rabarber is ongekend goed, maar dat mocht niet te vaak in de keuken gezegd worden anders ging de kok naast zijn schoenen lopen.
    leuke bediening, altijd vriendelijk.
    ook schone wc's !!!!

29. Nederlands Vledder

Naar de zomeravondmarkt in Vledder geweest. Ondanks dat we het eten thuis klaar hadden liggen, toch maar besloten een hapje in Vledder te eten. Lekker op het terras met een live band erbij.

Het eten en drinken smaakte heel goed en de prijs was ook dusdanig om er geen spijt van te krijgen.

30. In één woord: GEWELDIG.

Met zijn tweeën soep en pannenkoeken gehad. Deze smaakten allemaal ontzettend goed. De pannenkoeken zijn de lekkerste die we ooit gehad hebben.

De sfeer is ongedwongen en precies zoals je mag verwachten bij deze herberg.