Wok Restaurant Wilhelminahaven in Vlaardingen

Gratis parkeren voor de deur.

5 minuten lopen van station Vlaardingen Centrum

• All-inclusive

• Rookruimte

1196098945 100
1202846170 100
1209593395 100
1412010138 78

1. Het was op de zaterdagavond al vroeg druk. Maar je kon over nog goed bij. Bij het wokken moest je iets langer wachten. Lekker gegeten het was weer top!

2. H Vd boon

Leuk restaurant, bediening goed, gezellige ruimte, prijs/kwaliteit heel goed. Zijn we in de buurt gaan we er zeker weer heen.

3. Wij zijn al vaak in het wok restaurant geweest. De kinderen vinden het daar geweldig. Het eten is prima, nooit last gehad van langdurige lege schalen. Alles vers en goed verzorgd. Ik vind het wok principe leuk en prettig. Iedereen kan in zijn eigen tempo en eigen hoeveelheid eten. Maar het is natuurlijk geen gourmet. Daarvoor moet je naar een ander type restaurant. Leuk avondje uit.

4. Woensdag 22-2-2017
    Mijn dochter wilde graag uit eten voor haar verjaardag. Altijd met veel plezier hier geweest. Helaas viel het nu zwaar tegen. Voor het geld wat je hier betaalt is er zeer weinig keus, terwijl je bij andere restaurants keuze in overvloed hebt. Eten bij het kant en klaar buffet was qua smaak goed, alleen was alles koud, terwijl er bij stond dat het een warmbuffet was. Het wokken was dan wel weer goed genoeg keus om uit te kiezen. Sauzen hadden beter gekund, die waren zeer beperkt. Nasi Bami en de mie waren ook koud en niet echt gaar, mie was erg hard.
    Kortom wij gaan hier niet meer heen.

5. Koppenhagen

Het was erg gezellig! Het eten was ook erg lekker. Ik zou daar elke week wel willen eten. Helaas een beetje te duur...

6. Hans en Gaby

Heel fijn om hier met de kinderen te gaan eten, een ieder kan eten naar wens, zelfs de grootste hongerwolven komen aan hun trekken. Buffet ziet er verzorgd uit, vriendelijk personeel en alles vers klaargemaakt waar je bij staat. Geweldig!

7. truus de jong

Heerlijk gegeten en was ook gezellig, alles perfect.

8. Ben Heezen

Als ik negatiefs zou moeten opnoemen dan is het dat de sushi toen het op was niet meer aangevuld werden

9. Vrijdag 27-05-2016 zijn de Japios weer met 22 personen bij de Wok geweest, wederom een zeer geslaagde avond, goed eten en drinken en goede prijs, goede en prettige gastvrije bediening (personeel) voor iedereen een aanrader voor een prima avondje uit 👍.

Wij gaan ieder geval er weer naar toe.
    Gr Japios.

10. Yvonne Quispel

Lekker gegeten, alles was voldoende. Alles zag er ook netjes uit. Wij waren er voor het eerst, gelijk weer besproken voor over 14 dagen. Dus komen zeker terug! 👍🏼

11. Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening en sfeer is perfect. Eten is top!

Wij gaan hier regelmatig naartoe.

12. Wij proberen elke maand er naar toe te gaan. Wij zijn ook in het bezit van wokrestaurant klanten pas voor korting. Ik moet eerlijk zeggen voor mij is het top, ik geniet er in alle opzichten van. Vaste klant dus.

M.v.g derya

13. We zijn al heel veel keer wezen eten en het blijft goed eten daar. We zijn heel tevreden. Vriendelijke bediening.

14. Wij zijn al vaak geweest in dit wok restaurant, en blijven het heerlijk vinden... vooral ook makkelijk met de all in prijs! De heerlijke verse jus de orange en slush puppy's voor de kleinkids. Vriendelijk personeel. Toppie.

15. Nog nooit zo'n slecht wok restaurant meegemaakt. Vreetschuur is eerder de juiste benaming.

Weinig keuze en slecht eten, ik had zelfs rauw vlees er tussen zitten. De vloer is zo slecht dat als iemand 2 tafels verder zit te wiebelen, je eten van je vork valt. En tussen de tafels in net geen halve meter ruimte, waar natuurlijk iedereen langs moet.

16. bos 11 punten

Het eten is er erg goed en de bediening is zeer beleeft

17. Food is fresh, with a lot of choice, service is fast and nice! I really enjoy the wok part, my boyfriend loved the grill! I suggest to try once, you will come back!

19. Wat een verschrikkelijke ervaring. Uit eten met een gezelschap. Eten ronduit slecht. Zeer maar dan ook zeer beperkt buffet chinese gerechten. Nasi leek ook al nergens op. En zoek maar niet naar klassieke chinese gerechten want die zijn er niet. Verder is het en grote galmbak en van bediening is geen sprake. Alles moet je zelf pakken behalve dat waar alcohol in zit. Verder zoekt de klant het maar uit. Het wok en bakplaat gebeuren is ook niet al te best. De kok doet zijn best maar het gaat niks worden met inferieur materiaal. Wegblijven.

20. Lekkere wok goed eten en genoeg keuze voor zeer redelijke prijs! Beter dan de concurrent in de buurt!

21. Wij eten hier erg vaak. Het eten is heerlijk, alles vers, heel veel keus. Iedereen kan hier zijn buikje vullen, je wordt erg leuk geholpen. Wij vinden het absoluut een aanrader!!

22. Super lekkere wok, veel varianten en lekker bereid. Zeker een aanrader. Drinken inclusief, behalve alcohol.

23. Eten is prima, prijs is redelijk. Vriendelijke bediening, gelegenheid voor rokers, word goed schoongehouden,(klein nadeel dat bij hoogwater moeilijk te bereiken is, maar dat is nou eenmaal !) O ja niet vergeten, het is rolstoel vriendelijk !

24. Ron Mackloet

Afgelopen zaterdag 09 november 2013 zijn we met drie personen in uw restaurant wezen eten. Wij hebben nog nooit in zo'n slecht restaurant gegeten.
    Het was zo druk dat er hele lange rijen stonden bij het eten. Het was zo druk dat het voor het keukenpersoneel niet mogelijk was om alle bakken met eten vol te houden. Constant was drie kwart van de bakken leeg. Als je aan het bedienendpersoneel vroeg waarom de bakken leeg waren vertelde ze dat binnen vijf minuten weer vol waren. Maar dat was niets zo, mondjesmaat kwamen er nieuwe bakken bij, maar gingen even hard weer leeg. Dit gold ook voor de bakken met groenten om te wokken. Er stonden drie koks achter de badplaats voor ruim 200 mensen. Je moest een half uur wachten tot je vlees was gegrild. Nou verwacht ik voor het lage bedrag niet veel, maar zelfs een MacDonalds is beter. Het bedienendpersoneel kon met moeite de hoeveelheid lege glazen en vaat van de tafels weg halen.
    Ik heb al in heel veel wokrestaurants gegeten, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Een dikke onvoldoende en niet voor herhaling vatbaar.

25. Ben hier vaker geweest dat het heel goed was, maar viel nu tegen, weinig keuze uit chinese gerechten, biefstuk was nu in schijfjes en eerder in reepjes wat veel makkelijker eet, gerechten niet snel bijgevuld, bediending is vriendelijk en met gratis ijs en drankjes is dit restaurant echt wel een aanrader ook wat de prijs betreft, oke de vloerbedekking is vol met vlekken, maar qua eten is alles heel schoon.

26. J. Oostveen

Ik heb deze week voor het eerst in dit restaurant heel lekker gegeten met vrienden en ik moet zeggen dit is zoveel beter dan het Wok House aan het Liesveld. Veel meer gerechten, men kijkt zijn ogen uit. Alles is lekker en vooral de zalm, garnalen en niet te vergeten de soepen en alles is op de perfecte smaak. Komen beslist deze maand terug.

27. Trudy Boertje

Wat een fantastisch, fijn en goed restaurant om eens betaalbaar uit eten te gaan. Zelf ben ik er twee keer geweest met een groep van 17-18 mensen. Iedereen zeer tevreden en het eten is helemaal top. Mensen zeer beleefd en hulpvaardig.

In mijn vriendenkring zijn er nu ook personen die anderen eens trakteren op zo'n heerlijk etentje. Een teken dat het toch goed is. Wij zijn zeer, maar dan ook zeer tevreden.

28. Sfeer als een oud kelder met rode stoffen gordijnen.
    Toen wij vroegen waar we konden zitten mochten we zelf plekje uitkiezen maar daarna werd er niet naar ons omgekeken. Bestek hebben wij zelf van andere tafel gepakt, er werd niet eens moeite gedaan om ons kaarsje aan te steken.
    Zo slecht als hier heb ik nergens gewokt. Heel weinig keuze en simpele gerechten als bami was op. Ik heb aantal keer gevraagd of het aangevuld kan worden.
    Kok had er totaal geen zin in. Hij keek je aan en dat was volgens hem de vraag welke saus wij wilden. Een lachje kon er niet vanaf.

Een van slechtste restaurants waar ik geweest ben.

29. Fam. Brand

Beetje geschrokken van de laatste recensies toch een tafeltje gereserveerd. Tot grote opluchting hebben we er heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening, duidelijke uitleg vooraf, voldoende keuze, en steeds netjes op tijd aangevuld. Kortom, wij komen er zeker weer!!

30. Slecht eten ongezellig personeel geeft een vuile indruk door de vloerbedekking die vol lag met eten. Counters met eten ook niet schoon. Eten niet altijd bijgevuld. Een eetschuur voor mensen die van veel houden maar niet van kwaliteit.

31. antoinette

1 punt
  32. Gezin met Kinderen

Op een zondagavond gegeten, wat een sfeerloze tent is dit.
    Lijkt meer op een vreetschuur, in de rij staan om te wokken bij een paar emotieloze koks, die niet eens normaal kunnen vragen wat voor sausje je eventueel wilt. Het buffet was leeg en niet op tijd bijgevuld, dus alleen een beetje bami, of nasi. Dit is echt een low budget restaurant, dan liever meer betalen....

33. Hier één keer met de zaak gegeten als personeelsuitje en één keerprive met onze kinderen en ouders. Allebei de keren gewoon goed gegeten. Lekker zelf uitkiezen wat je wilt en hoeveel van alles. Lekker een aantal keer een beetje halen en je avond is zo voorbij.

34. Héérlijk om zo af en toe te doen.

Eten is prima en betaalbaar.

35. Ik kom regelmatig met mijn vriendin of familie bij dit restaurant. Je wordt altijd goed ontvangen en ze leggen je zo nodig uit hoe het werkt.

Het personeel is altijd even vriendelijk en met het drinken inbegrepen is het spotgoedkoop!

Het eten is altijd lekker en de koks zijn altijd wel in voor een grapje.

Dit restaurant is gewoon een toppertje!

36. Wij komen regelmatig hier genieten. Het eten is lekker, keuze genoeg. Vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje. Zelf halen van je eten maar ook je drinken heeft wel wat. Geen zenuwachtige ober aan je tafel, geen gezeur....heerlijk.

Een absolute aanrader!

37. We zijn met 40 pers wezen wokken, 13 nov 2010.
    Was heel gezellig, m'n man en ik waren 35 jaar getrouwd, het was sfeervol en heerlijk eten en ook de regeling van het drinken is fantastisch. Voor mij een dikke 10....

Voor 1e Kerstdag al geboekt met de kinderen, mmmmmm.

38. De grillplaat en de wok zijn goed, maar het eten wat al kant en klaar in de bakken zit is te zout, vaak lauw en vaak smaakloos. Je hebt er als het druk is weinig ruimte om te staan en moet vaak lang wachten bij de grill en wok. Voor mij is dit geen optie meer, de bediening was by the way wel erg vriendelijk en het restaurant is goed bereikbaar ook voor minder valide mensen.

39. Net wezen eten. Hadden gehoopt op een gezellige en lekkere avond. Gezellig was het zeker, maar het was totaal niet lekker. De saus is enkel olie, de vis is na het bakken nog rauw.

Wij komen hier niet meer terug.

40. Geweldig restaurant. Voor ieder wat wils. Voor de allerkleinsten zijn er zelfs gebakken aardappeltjes, kipnuggets en mayo. Voor de vis liefhebber kun je hier ook prima terecht en na afloop zoveel ijs en fruit eten als je wilt en voor de prijs hoef je het niet te laten! Aardig personeel......een echte aanrader!

41. Leuke tent. Vooral dat je niet alleen kan wokken maar veel meer. Daarom is er voor veel wat wils. Personeel is ook vriendelijk. De prijs/kwaliteit is super, heb heerlijk zitten eten.

42. s. de bruijne

goed en een gezellig restaurant goed kerstdiner voor een leuke prijs bedankt.

43. R. de Jong

Dit is voor het beste restaurant gezien de diversiteit en ligging en vriendelijkheid.
    eigenaar en personeel allemaal zeer vriendelijk en top service.
    zeer de moeite waard om daar eens te eten.

44. uitstekend daar veel keuze top tent