Hier zie je hoe de meningen over de Sgroppino di Nicola Farinella verdeeld zijn.

1. Veel te veel tafels, je zit boven op elkaar en de bediening is het overzicht totaal kwijt. Het meest gehoorde woord van de bediening is sorry, het is druk.

2. Het eten is heerlijk maar daar is het dan ook afgelopen. Ik kom al jaren in Schiedam maar hoe wij hier behandeld zijn is ronduit bizar. Ik wilde graag romantisch tafelen maar onze gereserveerde tafel bleek niet aanwezig. We werden naar een achterkamer gestuurd met een drankje van het huis en het zou 5 minuten duren. 30 minuten later kregen wij onze drankjes en het menu?? En weer te horen 5 minuutjes meneer.

Inmiddels 45 minuten later werden we naar een tafel geleid onder het geschreeuw naar de achterkamer "stuur die 2 mensen maar naar beneden". Vervolgens duurde het nog 15 minuten (ja ik heb getimed was inmiddels al chagrijnig)
    om onze bestelling op te nemen.

Vervolgens kregen we ons voorgerecht, bruschetta. Heerlijk, echt niks op te merken. Vervolgens het hoofdgerecht, lekker absoluut maar vervolgens miste ik gewoon 1 van de hoofd ingrediënten! Mijn wijn werd bijschonken, vervolgens over de rand.. kan gebeuren maar vervolgens loopt meneer gewoon weg en heb ik een tafel met overal wijn.. echt hoe kan het?

Uiteindelijk probeert de kok het met een bordje paprika goed te maken (dat miste in het hoofdgerecht).
    Leuk gebaar maar ik was al klaar met eten.

Ik snap het niet, zulke lekkere gerechten en dan de service zo verknallen? Ik ga voortaan wel naar de concurrent.

3. mies de Jonge

Het eten was erg lekker en het was gezellig. Goede gastheren.

4. Leuk restaurant met lekker en écht Italiaans eten. Raamkant van restaurant ziet er gezellig uit.

5. Heerlijk gegeten! Een aanrader voor een heerlijke avond uit.

6. Jan de Geus

Ondanks de reservering was er eigenlijk geen plaats voor ons. Weg gepropt in een veel te luidruchtige omgeving werden we bediend. Borden werden met een vieze vaatdoek opgediend omdat ze zo warm waren. Een bizarre ervaring. Hier komen we voorlopig niet meer.

7. Salvatore Buonofiglio

Super lekker gegeten, heerlijke Italiaanse sfeer en een goede en vrolijke bediening. Je kan lekkere exclusieve gerechten eten die je niet snel in een ander Italiaans restaurant vindt. Kom hier zeker terug.

8. Heerlijk gegeten!
    Leuke bediening!
    Kortom een gezellige avond met het gezin👍

9. Cees en Yvonne

Weer heerijk gegeten in gezellige Italiaanse sferen. Top!

10. Erg klantvriendelijk personeel. Heerlijk eten en drinken. Wel weinig ruimte tussen andere tafels, maar dat bedrukt de sfeer zeker niet!! Een TOP restaurant.

11. Héérlijk gegeten. Leuke sfeer, vriendelijke bediening en hartelijk ontvangst.

12. Lekker gegeten en de sfeer was heel gezellig, er was veel geduld bij het personeel omdat we moesten wachten op onze vrienden die in de file stonden. Bedankt voor het begrip. Zeker een aanrader.

Wij zijn aansluitend naar de stadsgehoorzaal geweest voor een voorstelling. Een avondje theater met vooraf eten bij Farinella is een leuke avond uit

13. Geweldige avond gehad. Met z'n 6e gegeten. Er leuke sfeer en ze hebben in volle borst het Italiaanse volkslied voor ons gezongen. Niks is te gek voor ze. Ook het eten was erg goed, alleen jammer dat de carpaccio niet vers was.

14. J.W.de Heer -Mastenbroek

We hebben genoten van zowel de hartelijke ontvangst, de sfeer, het heerlijke eten en drinken en het zingen met gitaar. Toppie.

15. Geweldige sfeer, super lekker eten, zeer prettige en enthousiaste bediening. Een zaak met passie! Logisch dat het zo vol is hier!

16. Gezellige omgeving, vriendelijke bediening. Eten was voldoende, maar weinig verrassend. Beetje saai. Mixed grill met 4 stukjes aardappel, 4 boontjes en 4 stukjes wortel en 4 kleine stukjes vlees is wel minimaal. De tiramisu was erg nat, maar wel lekker. Geen culinair hoogstandje, maar wel heel gezellig.

17. Eten is er goed. De service is er goed en bediening goed. Echt een aanrader.

18. Frans van den Ring

Ondanks dat onze reservering Door Farinella was bevestigd, bleek hij niet genoteerd te zijn. Het was druk, maar er werd direct een tafel voor ons gereed gemaakt. Verder hebben wij er heerlijk gegeten. We werden prettig bediend. Het is zeker een aanrader

19. Chris Frietman

Voor-, tussen-, hoofd- en nagerechten goed opgemaakt en overheerlijk van smaak. Verjaardag gevierd van mijn vrouw met kinderen en kleinkinderen, onvergetelijk, gitaarmuziek werd ten gehore gebracht voor mijn vrouw. Uitermate gastvrij en vriendelijk personeel, het ontbrak ons aan niets, alles was mogelijk. Nogmaals we hebben genoten van de avond, jammer, ik had hier graag de foto's en video's willen tonen. Is niet gelukt

Een aanrader voor elk feestelijk gebeuren. Je voelt je hier thuis, een onvergetelijke avond, voor het hele gezelschap.

20. J.M. De Groot

Het was heerlijk eten, met een goede bediening en service. De 6 van de sfeer komt omdat de muziek heel hard stond en je geen gesprek kon voeren met je tafelgenoot. Voor de rest toppie.

21. Jacqueline

Heerlijk eten, gezellig en vriendelijk personeel!

22. Lekker gegeten, heel erg vriendelijke en leuke bediening.
    De pasta met parmezaanse kaas werd voor je ogen klaargemaakt. Heerlijk...

23. V. Lieshout

Prima gegeten, doen erg hun best. Sfeer, tja, dat licht er maar aan wie er op dat moment aanwezig is. Leuke tent voor een snelle hap en daarna stappen.

Gr P. Van L.

24. Dorina

Lekker gegeten, super vriendelijke en gezellige bediening!

25. Heerlijk eten, gezellige bediening... alsof je bij de familie op bezoek bent. Een aanrader!

26. Van Dijk Famiglia

Heerlijk gegeten.. Heel bijzonder.. De pasta was klaargemaakt in een parmezaanse kaas!! voortreffelijk! En het toetje.. scroppino werd aan tafel bereid. Super lekker! De witte en rode wijn waren uitstekend.

27. Shirley

Heerlijk en gezellig gegeten en de bediening is zeer vriendelijk.

28. jan dubbeldam

Heerlijk gegeten. Met liefde bereid. Pasta met eekhoorntjesbrood. Vitello tonato. Zou zeker terug komen.

29. Eten met collega's. Heerlijk eten en zeer gezellig. Nog gitaarconcert toe.

30. Samen met collega's een eerlijke lunch gehad. Goed eten en gezellige sfeer!

31. Verhagen/de Graaf

Fantastische sfeer, bediening en eten! Topper en zeker aanrader!

32. We waren op zoek naar een kindvriendelijk restaurant en ook nog eens dicht in de buurt, we kenden farinella al wel maar wel maakten meer gebruik van het afhalen, via een vriendin hoorde ik allerlei leuke berichten en dat het echt de moeite waard om daar eens lekker in het restaurant ook een te gaan eten... nou goed maar is geprobeerd. En het was zeker een hele leuke ervaring, wat zijn ze hier leuk met kinderen! Hebben echt kunnen genieten en relaxed kunnen zitten. Zagen een aantal nieuwe gezichten, er is hier zeker het een en ander veranderd in positieve zin. ga zo door!! Hebben een hele gezellige avond gehad tot snel.

33. Klein en gezellig Italiaans familierestaurant, goede service, goede sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.

34. Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening, wat wil een mens nog meer. We komen zeker eens terug.

35. Jetty Meijerink

Het is een gezellige ambiance, het eten is erg goed. Goed uitgebalanceerd, goede wijn en de bediening en de koks doen het erg goed.

36. Frans de Jong

Heerlijk gegeten met de familie. Gezellige sfeer en super aardige bediening. Je voelt je in Italië. Lekkere gerechten op de kaart, zowel pizza's als pasta's. Uitstekende wijnkaart.

37. Erg druk en rumoerig. Opnemen duurde te lang, mijn voorgerecht stond al een poosje op de bar voordat het geserveerd werd😟.

38. Leuke sfeer, heerlijk eten, niet echt veel. Weinig ruimte om te zitten en heel erg rumoerig.

39. Fam:olde Meierink

Gezellige sfeer, lekker eten, prijs erg hoog!

40. Irene van den Berg

Lekker eten, prettige en gezellige bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten!

41. Dick Fiers

Heerlijk gegeten, niets mis mee! Timing niet helemaal ok, eten kwam onregelmatig. Bediend uitstekend, heel vriendelijk en belangstellend. Voor herhaling vatbaar.

42. Lonneke Struijs

Het was weer een gezellige boel. Heerlijk gegeten. Zowel voor- als hoofdgerecht prima. Lekker wat gezellige muziek, wat harder gezet iets later op de avond. Met z'n allen gezongen. Sfeer was weer top.

43. Willy van Bree

Het aperatief heerlijk met z'n 3-en in het zonnetje gedronken.

We aten risotto met saffraan, ossehaas en spagetti bolognese. Alles was heerlijk. Een Italiaan zoals een Italiaan bedoeld is. Citroentaart, dame blanche en koffie toe.

Farinella een aanrader: goede bediening, leuke sfeer!

45. Op een doordeweekse avond hier met mijn vriend gegeten, het was lekker rustig. Een enorm leuke sfeer door de gastvrijheid van de gepassioneerde Italiaanse medewerkers. De lasagne was erg lekker, heel zacht en het was precies genoeg, niet teveel! Ik kon niet kiezen uit de toetjes en de bediening heeft mij op een creatieve manier geholpen :) De prijs - kwaliteit is een dikke tien wat mij betreft!

46. Jeroen van Berge

Heerlijk gegeten bij Farinella. Ongedwongen sfeer waarbij de gastheer het hele gezinnetje het naar de zin maakt. Lekkere gerechten voor een prima prijs.

47. Top restaurant, goede bediening en het belangrijkste; zeer goed eten. Perfect.

48. Claudia

Afgelopen weekend wezen eten bij Farinella in Vlaardingen. We hadden niet gereserveerd dus waren bij voorbaat al bang geen plekje te kunnen bemachtigen. Farinella zit namelijk altijd vol, vooral in het weekend.

Waarschijnlijk omdat we relatief laat waren toch kunnen aanschuiven. En dan komt de vraag, wat gaan we eten? Zo veel lekkere dingen op de kaart dat we moeilijk een keuze konden maken. Uiteindelijk gekozen voor een drie-gangen menu, waardoor we van alles wat konden proeven. Werkelijk waar verrukkelijk en meer dan waard voor je geld!

Het persoon was erg vriendelijk en regelde alles precies zoals we wilden. Geen gezeur of gezanik maar een typische voorbeeld van klant is koning. Iedereen neemt de tijd netjes te vragen of alles naar wens is en links een rechts een praatje als dat gewenst is. Ook de eigenaar speelt hierin zijn rol.

Zoals hieronder al meerdere malen te lezen is; het is net alsof je Italië binnenstapt, maar dan in stadshartje Vlaardingen!

49. Gisteren gegeten bij Farinella, hoge verwachtingen. Voorgerechten veel te duur voor wat je krijgt. De garnalen en de saus waren desalniettemin goed maar 3 stuks voor ruim € 12,-. Hoofdgerecht werd een dikke tegenvaller, we hadden vuurwerk verwacht nadat we tagliatelle inferno bestelden. De ober vroeg ons nog: weet u het zeker want het wordt heet. Eenmaal aan het eten bleek er geen tikkeltje pittigheid in te zitten wat het gerecht erg saai maakte. De kok had of de chilipeper vergeten of het was de verkeerde tomatensaus. Ook zaten er helaas maar een paar stukjes buikspek tussen. Ook werd 2x vergeten nieuw bestek neer te leggen nadat het vuile bestek was weg gehaald. De citroentaart maakte het enigszins goed, superieur. Daardoor krijgt het eten wel een voldoende.

50. Heel heel lang moeten wachten op ons eten, de beroemde verse Pasta met truffel, salie en parmz kaas een beetje te zout, mijn tafelgenoot kreeg haar eten al toen mijn Pasta nog gemaakt moest worden, en dat werd toen weer geserveerd op een te koud bord. Jammer jammer, mijn verwachting na het lezen van de recensies waren hoog!
    We kregen wel een gratis drankje voor het lange wachten, maar ik had liever wat sneller en wat warmer ons eten gekregen!!

51. Super restaurant vol met sfeer en beleving. Kom hier niet voor een rustig etentje ;)
    Maar het eten is erg lekker en de mensen zijn geweldig! Voor een gezellige avond zeker hierheen gaan!

52. De Vries

Had goede verhalen gehoord, maar nu zelf ondervonden. Heerlijk! Goddelijk lekkere verse pasta met truffel, salie en parmezaan gegeten. Twee weken na dato ga ik nog watertanden als ik eraan denk :)

Een deel van het eten werd aan tafel bereid, net als het dessert de scrappino. Ik zie uit naar mijn volgende eet ervaring daar! Ik ga weer voor de pasta.

Grappig detail (je moet ervan houden) de Italiaanse kok wordt luidkeels bedankt als het je heeft gesmaakt. De eigenaar was niet aanwezig, hij was wijnproeven in Italie. Dat geeft je echt het gevoel dat je in een authentiek restaurant zit!

53. leon en inge

Het restaurant is wat klein met alle tafels dicht op elkaar maar dat maakt de gezelligheid en de sfeer er zeker niet minder om. Het eten is echt heerlijk (de kalfs oestertjes in ons geval). In de bediening is iemand die ook nog opera zingt zo af en toe, erg leuk voor de sfeer in het restaurant. Wij kiezen wel voor het weekend om er te eten (vr.za.zo), mede omdat het dan echt vol is.

54. Mieke Uil- de Goede

Het eten was heel goed. Wel erg veel herrie en nodeloos heen en weer geren van personeel.
    De tafeltjes zijln klein en staan dicht op elkaar. Personeel is heel erg aardig.

55. Zoals altijd, erg gezellig en lekker eten. Personeel soms wat te amicaal, maar dat neem je voor lief als je bij farinella gaat eten. Het Italiaanse volkslied zo halverwege de avond wordt door iedereen meegezongen. Bedankt weer Farinella!! Tot de volgende keer.

56. Fam. Wenting

We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en de sfeer is er altijd goed. Tot de volgende keer.

57. Vanavond 12 januari heerlijk gegeten, genoten van de gezellige italiaanse sfeer, als extra een gospelkoor onder de gasten en als slot het Italiaanse volkslied uit volle borst meegezongen, kortom we hebben genoten !
    Bert, Ingrid en Jacques.

58. Gelukkig zijn ze er nog... de échte Italiaan! Af en toe als ik geen zin heb om voor mezelf te koken bestel ik een pizza online. Bij thuisbezorgd.nl zijn het allemaal Turkse eethuisjes die denken dat ze een Italiaanse pizza kunnen maken... laten ze het maar bij een broodje döner houden.
    Ik was het zat en kwam via internet bij dit restaurant terecht. Een heerlijke Calzone afgehaald met échte bolognese saus! Niet te zout en heerlijk van smaak! Vlot en vriendelijk personeel. Dus als ik weer eens geen zin heb om te koken, weet ik waar ik naar toe moet.

59. Joke Korving

Er werd sfeer gemaakt door het personeel. Zij deden hun uiterste best om het de bezoekers naar hun zin te maken. Het eten en drinken was heerlijk, voor herhaling vatbaar!

60. Gisteren de ravioli met eekhoorntjesbrood en truffel gegeten. Ik woon in Den Haag, maar ga zeker voor deze zaak omrijden. Was echt geweldig. En ik ben eigenlijk meer een vleeseter. Zeer de moeite waard en leuke bediening. Dank! Was top!

61. esther

62. Ik kom nu al 5 maanden lang samen met mijn moeder bij Farinella. Al vanaf het begin is het daar gezellig, de obers zijn allemaal heel aardig en er is altijd een leuke sfeer. Ook hebben ze een goeie service en je voelt je daar al snel thuis en je kan daar ook heel veel lol hebben. Echt een plek om terug te komen!

63. Monique Pilon

Zooo jammer!! Anderhalve maand geleden gereserveerd voor 5 personen.
    Hoor je via via dat die avond een groot gezelschap komt en dat er verder niemand kan eten.
    Ik dus voor de zekerheid toch maar even bellen. Wordt er gewoon gezegd dat wij toch niet kunnen komen?? En dat een paar uur van tevoren!
    We werden dus gewoon afgescheept. ONBEGRIJPELIJK!!
    Er kon alleen een excuus af, dat was alles.
    O ja we konden e.v.t. wel buiten eten maar daar was 't weer gisteravond niet naar.
    Kortom op korte termijn moesten we uitwijken naar iets anders.
    Nogmaals onbegrijpelijk dat je je zo met je klanten omgaat.
    Wilde dit toch even kwijt tussen alle positieve berichten.

64. Ik ben al ruim 3 jaar vast klant bij Farinella en kom nog regelmatig met veel plezier eten. Heb de tent zien groeien tot wat het nu is en dat vind ik een top resultaat!

Lekker eten en ook zeer gezellig!

Tot snel weer...

65. Het was niet druk toen we binnen kwamen. Vriendelijke ontvangst en gelijk wilt u iets drinken. De kaart geeft mooie beschrijvingen van de gerechten. Helaas is dat niet wat het is. Heel weinig te eten voor een forse prijs. Witte wijnsauce wordt gemaakt van wijn uit een pak en die is ontzettend zuur. Al met al veel te duur. 23 euro voor 3 kleine stukjes vlees met een schaaltje aardappelblokjes gebakken met winterpeen en courgette. Italiaans? Wij waren met waren met 2 en betaalden totaal 105 euro.

66. Al meerdere keren met vrienden wezen eten en altijd top. Goede en leuke bediening, heerlijk eten en gezellige sfeer..

Paar dagen terug ook met m'n vriendin wezen eten, die was toch ook erg nieuwsgierig. Ook zij heeft na eigen zeggen een fijne avond gehad!

Ik ben altijd weer blij als ik een excuus vind om hier uit eten te gaan..

67. Op 16 februari ons 45 jarig huwelijk gevierd met kinderen en kleinkinderen.
    Geweldig in een woord. Voor oud en Jong. Ga zo door......

68. Ben normaal erg kieskeurig met buiten de deur eten. Er zijn dan ook weinig plekken waar ik nog wel eens terug kom, er mankeert altijd wel iets..
    Alweer een flink tijdje geleden voor het eerst bij Farinella gaan eten met als resultaat dat ik nog regelmatig terug kom. Ook mijn vriendinnen zijn zeer te spreken over dit gezellige en knusse restaurant.
    Al bij mijn tweede bezoek werd ik herkend door het personeel wat ik erg aangenaam vond. De persoonlijke aandacht die wordt gegeven zo wel door het personeel als door de eigenaar vind ik top!
    Natuurlijk deed niet alleen de aandacht mij terug komen, maar ook het héérlijke eten en de gezellige, ongedwongen sfeer..

69. Nancy van Vugt

Super gezellig en goed gegeten. Kinderen werden er ook heel leuk bij betrokken. Live muziek, goed eten, drankje van de zaak.... Wij komen terug!!!

70. Prima avond gehad, van het einde weet ik niet zo heel veel meer. Das een goed teken. Muziek was soms echt te hard. Je moet elkaar nog wel kunnen verstaan. 4 x om gevraagd. De ene ober draait het geluid terug, de ander draait het in zijn enthousiasme weer op. Voor de rest een avond vol entertainment. Was mn vrouw kwijt. danste ineens met een van de obers. Wat een avond. O ja, ook het eten was lekker.

71. Zaterdag 17 maart met vrienden dit gezellige restaurant bezocht. Prima sfeer en enthousiaste bediening. Open keuken.
    Mooie kaart. Heerlijk gegeten en genoten van de muzikale promotie van Italië. Als je van lekker Italiaans eten houdt in een ongedwongen gezellige sfeer is dit een absolute aanrader. Reken gemiddeld op 50 euro pp. Voor een hele avond genieten is dat acceptabel.

72. Zaterdag 28-01-2012 ging ik met mijn vriendin uit eten.
    We hadden niks besproken en liepen bij Farinella naar binnen
    want dat zag er wel gezellig en knus uit. Ze hadden nog een plekje voor ons aan een piepklein tafeltje voor de toonbank.
    Er werd gitaar gespeeld en gezongen. Op zich wel gezellig maar als je niet meezong kwamen ze naar je tafel toegesneld van kom op meezingen. Dat is ff leuk maar als ik niet wil zingen.. Over de toonbank werden(dus over ons) heen werden borden af en aan gegeven, dat vind ik niet kunnen. Het eten viel ook tegen voor de prijs die je ervoor betaald. Alles zwemt in de saus met veel te veel knoflook om je vlees zonder smaak te verdoezelen. De gamba's die je zelf nog moest pellen zwommen ook in veel te veel saus ,en daar moet je dan telkens in graaien met je handen. En ze doen zoveel knoflook in de saus om de waterige gamba's zonder enige smaak eraan te verdoezelen. En daar betaal je allemaal de hoofdprijs voor. Nou, voor mij geen Farinella meer.

73. Leuk tentje gezellige mensen, wel erg rommelig je zit niet echt rustig te eten.
    Het eten was weinig veel te snel gebracht achter elkaar voorgerecht en gelijk daarna het hoofdgerecht.
    Gamba's met kop en staart in een tomatensaus hoe ga je dat eten? Veel te veel overheersende knoflooksmaak en het was niet warm! Je krijgt een bakje met gestoomde groenten met zachte prut aardappeltjes ook niet warm!

Ik ga er in ieder geval nooit meer naar toe veel te duur voor wat je krijgt.

74. Woensdag 4 januari 2012 met een gezelschap van 9 mensen
    heerlijk geborreld en gegeten. De kwaliteit van het eten was voortreffelijk, de bediening was attent en vriendelijk, de ambiance was op en top Italiaans. Ongedwongen en luidruchtig maar reuze gezellig.
    Een uitstekend begin van 2012 en een adres om te onthouden.
    n.b. de muziek mag van mij wel iets zachter.

75. Wij hebben super gegeten, en wat een leuk gezellig personeel. Echt een avond vol vermaak, en dan was het eten ook nog eens super. Wij gaan zeker vaker!

76. Als je hier gaat eten is het gewoon; go with the flow!
    Ongedwongen, persoonlijke aandacht, alles kan. Wij zijn nog nooit zo leuk uit eten geweest. Heerlijk juist dat alles niet volgens een vast protocol gaat. Geef je er aan over en maak er zelf ook een feestje van. Wat een entertainers. Eten is goed, wel beetje kleine porties. Wij hebben ons kostelijk vermaakt en komen hier zeker terug.

77. had me erop verheugt....., maar moet zeggen dat het echt tegenviel! Veel te veel te kleine tafels in het zaakje gepropt, met maar een doel, cashen! Het spontane voorstel om eens te starten met een "prosecootje" vind je aan het eind van de avond voor €5,- per glaasje terug op de rekening!! verder was de pasta (gewoon een bos spaghetti) niet vers, erg jammer. het zat stampvol en heel de avond is één grote act! Van de gillende relnicht tot de met mijnwerkerslamp uitgedoste eigenaar, het is één grote zeepbel. Eigenaar neemt zijn klanten voortdurend in de maling door in hun gezicht te lachen, maar achter hun rug een gefronst gezicht te trekken. Meerdere malen gezien. Zou me niets verbazen als de brandweer binnenkort dit verhaaltje uit komt blazen, qua indeling is het echt niet in de haak. O ja, de kapstok vind je achter je. Je stoel!

78. Kwamen binen en helemaal vol werd er een klein tafeltje neer gezet en konden daar gaan zitten tot er een tafel vrij kwam perfekt,en we hebben lekker gegeten, nemen ook even de tijd voor je,helemaal top.

79. Zaterdag 9 juli hier voor het eerst gegeten. Meerdere malen geprobeerd hier te reserveren maar ze zitten vaak vol. Ik begrijp nu waarom! Geweldig!

Authentieke Italiaanse sfeer, open keuken en fantastisch eten.

Goede wijnen op de kaart.

De ober stelde voor een menu voor ons samen te stellen waardoor we niet wisten wat we zouden krijgen. Geweldig! En de prijs voor het menu was absoluut redelijk!

We gaan snel weer!

Echt een aanrader!

80. Zo langzamerhand werden we trouwe bezoekers. Ondanks de altijd stampvol gepropte ruimte die je elders niet zou pikken, kwam het hier de Italiaanse sfeer alleen maar ten goede!

Maar succes heeft ook een keerzijde, namelijk die van arrogant worden. Het is moeilijk om, als je tent toch altijd wel vol zit, een constante kwaliteit te blijven houden.

Dit werd op pijnlijke wijze duidelijk. Die avond klopte er in ieder geval niet zo heel veel van, met als duidelijke uitschieter de in de Parmezaanse kaas klaar gemaakte spaghetti. Eigenlijk hét gerecht waarvoor we deze keer kwamen!

Het werd een bord met drie torentjes spaghetti en daar op/in enorme klonten nauwelijks gesmolten kaas.

Hiervan melding gemaakt. De chef/baas? kwam aan ons tafeltje en maakte de indruk het maar raar te vinden dat we een opmerking hadden geplaatst. Er werden geen excuses gemaakt, maar op óns voorstel was de koffie dan toch wel gratis.

Jammer, hierdoor zijn wij, in ieder geval voorlopig, genezen. We zullen Farinella missen, maar we hopen dat Farinella zelf haar gasten gaat missen en weer terugkeert naar het oude niveau.

Als de berichten uit de markt dan weer positiever zullen worden dan die we de laatste tijd horen, zijn wij de eerste die weer een tafeltje reserveren!

81. Heerlijk gegeten, ook als vegetariër...echt een aanrader.

Sfeer is heel gezellig, je moet wel van (gezelige) drukte houden.

Bediening is top.

82. J.M. van Houdt

Wat een echte Italiaanse sfeer hangt hier!

Erg lekker gegeten en de bediening is heel erg gastvrij.

We gaan beslist nog een keer.

83. Yet & Tes

Op een regenachtige donderdag werden wij laat in de avond zeer vriendelijk ontvangen door het personeel en kwamen wij bij het binnenstappen al helemaal in Italiaanse sferen. Heerlijk gegeten en gedronken en erg genoten van de spontane en vrolijke bediening. We hebben de avond helemaal goed kunnen afsluiten met een perfect citroentaartje, een aanrader!

Wanneer openen jullie een restaurant in Zwolle...?

84. Ik blijf het hier gewoon top vinden.

Kan niks anders zeggen. Het is een knus en gezellig restaurant. Het eten is op en top vers. De hele sfeer maakt dat dit een restaurant is waar ik graag blijf terugkomen.

I grandi tipi, continuano prego questo senso. :-)

85. Annemarie

Verleden week woensdag samen met Denise bij Farinella gegeten.

Is echt een aanrader! Het eten was heerlijk; de pasta met truffel is echt een aanrader! Bediening is super! Hangt een geweldige sfeer, bediening is top, wijn heerlijk en de limoncello veel.

Ik denk dat ik binnenkort weer eens een happie ga doen! Alla prossima! Annemarie.

86. Echt heerlijk vers gegeten. Verse ingredienten, verse bereiding, leuke bediening. Erg klein, dicht op elkaar, maar het heeft echt sfeer!

Je wordt vrolijk ontvangen, het eten wordt met liefde bereid en bediend.

Ik ga zeker terug!

87. Vanavond heerlijk gegeten, de sfeer is daar heel gezellig. Prijs is goed. Ben er al 3 keer geweest en zal daar zeker vaker eten.

88. Er heerst een gezellige sfeer, een beetje luidruchtig, maar daar houd ik wel van. Het eten was niet goedkoop maar wel prima. Zeker een aanrader voor wie van Italiaans eten houdt.

89. Gisterenavond daar gegeten! Het voorgerecht van garnalen was erg weinig, 3 grote garnalen en dat was het. De biefstuk was koud met weinig groenten en drie schijfjes aardappelen. De Irish coffee was heel erg duur, namelijk 11 euro. Weinig eten, veel te duur en geen aanrader.

90. Toen we binnen kwamen werden we meteen gastvrij onthaald, dat was al zeer fijn.

Ook het eten was super lekker, al moesten we daar wel een tijdje op wachten. Het was het wachten waard hoor!

We gaan in januari weer terug! :-)

Ook een supergezellige sfeer.

Het enige nadeel was dat we bij de deur zaten, dus elke keer als de deur openging, kreeg ik een tocht in m'n nek.

91. Nadat 1ste keer wel aardig was, zijn we het toch een 2de keer gaan proberen nadat iedereen om ons heen zo enthousiast was.

Was helemaal top, echt een feestje maken ze er van, en niet onbelangrijk...het eten was geweldig!

Ga zo door!

92. Valentina

Gisteren voor het eerst gegeten, geweldig!

Heerlijk eten, topsfeer mede door het gezellige personeel!

Een absolute aanrader, wij gaan met de kerst weer terug!

93. Het eten was geweldig, net als de bediening en de sfeer! Ik kom nog zeker een keer terug!

Wel stond de muziek steeds te hard om te kunnen praten.. die mag wel iets zachter.

94. Nancy Bras

Helemaal goud!

Er zit een zaak in Den- Haag waarvan de eigenaar (nu in Vlaardingen) eerst manager was.

En daar gingen we al heeeel graag eten.

En nu heeft ie zelf een zaak!

Kan niet beter... en we zijn wezen testen en gewoon weer helemaal top.

Had ook niet anders verwacht!

Echt een aanrader, zeker qua eten!

Nancy.

95. Lekker gegeten, wel wat rumoerig en muziek te hard om te praten. Daarbij was de peper & zout over de datum...

96. Meer dan fantastisch gegeten! Gewoon zoals Italiaans eten hoort te zijn!(de pasta met verse witte truffels.....super..) Hier gaan we zeker weten heel vaak nog naar terug, top!

97. Als je zoals ik regelmatig in Italië bent dan weet je dat dit restaurant absoluut een topper is. De sfeer, het eten, heerlijk!

Een aanrader voor iedereen. De pizza's flinterdun, waar eet je die nu tegenwoordig.

Dagmenu een aanrader. Het is allemaal wat rommelig, maar dat hoort erbij.

98. Wij zijn er in een week tijd 2 keer wezen eten.
    De laatste keer met onze vrienden uit Italie. Die vonden dit ook top, dus blijkbaar is dit de Italiaanse manier van eten, die wij Hollanders misschien niet gewend/te nuchter zijn voor dit soort bediening dat is meer ons probleem..

De bediening was meer dan gastvrij. Gezellig het Italiaanse volkslied aan, en je gasten de dansvloer (die er overigens niet is) op te krijgen, is een succes omdat dit lukt.. Het eten is subliem. En de wijn is er ook super.

Ik zeg, dit is een toppertje..! Hoop dat wij hier in Vlaardingen nog lang van mogen genieten.! Groeten Denise.

99. Ondanks een drukke zaterdagavond toch een tafeltje kunnen bemachtigen!(de tafel werd geleend bij de buren) Uitstekende service, vriendelijk, gastvrij, attent op en top Italiaans! Mensen die in Italie geweest zijn kunnen hier met een gerust hart hun vakantie over doen! Het eten was van zeer hoge klasse, je gaat met een zeer voldaan gevoel weer weg! Complimenti Nicola!

Vorige pagina

Volgende pagina