Bushalte liesveldviaduct

Gezellig Italiaans restaurant in het centrum van Vlaardingen. Proef de smaken van onze traditionele Italiaanse keuken en de gezellige sfeer! Met gezellige bediening streven wij ernaar om u een avond op vakantie te geven waardoor het net even lijkt alsof u in Italië bent.

4. Betalen pin Master Card Visa American Express

1307195261 87
1382195534 82
1419695671 84
1457195808 83
1532196081 78

1. Heerlijk gegeten in dit eenvoudige maar echt italiaans restaurant, gastvrij en vlotte bediening, voor herhaling vatbaar!

2. Super lekker gegeten, hele vriendelijke bediening alles tiptop 👍

3. Hero Abdulla

Eten was erg heerlijk! Waren met een gele grote groep en hier was iedereen het ermee eens. Fijne sfeer.

4. Heerlijk gegeten bij Farinella. Goede start met de huiswijn en een bordje antipasti. Daarna genoten van de specialitiet van het huis, in een parmezaanse kaas gemaakte pasta met truffel, een echte aanrader. En dat in een echte Italiaanse sfeer.

5. Bart Richters

Gastvrij, goede aandacht aan de gasten. Kwaliteit uitstekend en ook uitstekende prijs!
    Een aanrader!

6. Geweldige ongedwongen sfeer. Kwaliteit eten uitstekend echter wanneer je om wijn vraagt krijg je zonder te vragen een fles wijn voorgezet. Wordt niet gevraagd wat voor wijn je wilt of dat je de wijnkaart wil inzien. Verder kan de verlichting iets beter.

7. Zaterdagavond, was te druk lang wachten op eten en drinken. Het vlees was bijna rauw terwijl er was gevraagd om medium doorbakken.
    Gelukkig blijft maistro vrolijk en werkt keihard, drankje gekregen voor het lange wachten.
    Komen zeker nog eens langs weten dat het beter kan vorige keren heerlijk en gezellig gegeten. Maar niet meer op zaterdag.

8. Het was weer voortreffelijk! Heerlijk eten en een geweldige sfeer.

9. Wij hebben vaak gegeten bij zijn andere vestiging in Schiedam maar dit is nu gesloten. Wij hebben altijd enorm genoten van onze pizza's in Schiedam en hier kwamen we ook altijd voor samen met het gezin. Afgelopen zaterdag heb ik gegeten bij dit restaurant. Ik denk dat het restaurant een andere kok heeft want mijn man en kinderen hebben vonden de pizza's echt niet lekker. Voor de rest is het een gezellig restaurant. De pizza's waren heel dik en zompig, hij was niet te vergelijken met de pizza's die we in Schiedam aten. Voorheen kon ik er wel 2 van op. Jammer, ik koop mijn pizza's voortaan wel bij Domino's, dat smaakt veel beter dan dit. Echt jammer!!

10. Altijd een feestje om hier te eten, heerlijk en eerlijk!

11. Leuke sfeer maar eten helaas van matige kwaliteit.

12. Monique

Echt hoe een pizza hoort te zijn! En de tiramisu is ook echt een aanrader als je nog plek hebt voor een nagerecht ☺️

13. Zeer goede service en eten!! Aanbevolen

14. Timona Los

Afgelopen zaterdag een tafel geboekt voor mijn verjaardag. Wij komen minimaal 1 keer per maand bij Farinella dus de keus om lekker daar te eten was snel gemaakt. Geboekt om 18:30 uur. Binnen 20 min kregen wij ons voorgerecht gigantisch veel, niet erg. Maar om dan na 10 min je hoofdgerecht te krijgen voel ik me toch behoorlijk opgejaagd. (Geen tijd om je voorgerecht te laten zakken) waardoor je je hoofdgerecht niet op krijgt. De wijn word bijgeschonken in je al gebruikte glas. Waardoor wij om half acht weer buiten stonden. Het wordt er te druk waardoor je niet meer op je gemak kan eten. Laatste keer kregen we de bedankt limoncello van mensen die het niet wilde dus wederom weggejaagd. Nee voorlopig ben ik hier klaar met eten. Het eten is echt perfect maar om nou gejaagd te eten, nee dank je!

15. Verkaik

Het was gezellig druk. Sfeer was ontspannen.
    Tafeltjes staan heel dicht op elkaar, lastig wanneer je tussendoor naar de toilet moet.
    Aan het eind van de avond werd de bediening nonchalanter, geen melk bij de koffie of suiker bij de thee.
    Eten was prima maar voor een pizzeria niet goedkoop

16. Ron Willems

Het was er heel erg druk waardoor we lang moesten wachten voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken en de kaart. Gerechten overheerlijk maar het duurde allemaal erg lang Nauwelijks persoonlijke aandacht.

17. Arianne Maagdenberg

Helaas kan ik jullie niet goed beoordelen omdat jullie gewoon dicht waren. Donderdag morgen nog een mail gehad of ik mijn reservering niet wilde vergeten. Helaas hebben jullie niet de moeite genomen om in jullie agenda te kijken en ons even te bellen dat jullie er niet zijn. Misschien probeer ik het nog een keer en worden mijn 1 een 10.

18. Hans Schotting

Super gezellige bediening, gezellige zaak en prima eten.
    Een aanrader voor mensen die van een ongedwongen sfeer en een lekker stukje eten houden!

19. Koos en Lia

Altijd goed en gezellig bij onze Italiaanse vrienden.

20. Aly Evers

We hebben weer heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen die je een welkom gevoel geven.

21. Marja Spoor

Gezellige sfeer heerlijk gegeten, zeker een aanrader.

22. Farinella

23. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Ook de bruchetta van het huis was zeer smakelijk.

24. Maarten Hendrix

Genoten van het heerlijke eten en de goede gezellige sfeer.

25. Super sfeervol restaurant met goede nette en spontane service. Zeer goede en leuke gerechten en de aan tafel bereide gerechten en het Italiaanse volkslied maken het echt af. Tot snel.

26. Lekkere pizza voor een goede prijs. Gastvrije bediening. Gezellige avond gehad!

27. Afgelopen donderdag gegeten bij Farinella en wat was het lekker. De pasta uit de parmezaanse kaas is al een beleving opzich en smaakt heerlijk. De sfeer is alsof je je even in Italie waant.
    Wij komen snel weer terug!

28. Goed voor een snelle hap zeker niet om een diner te gebruiken. Alles gemiddeld eten en bediening, alleen de sfeer wordt verpest door het feit dat de tafels zo dicht bij elkaar staan dat je buren bijna op je schoot zitten.

29. Kleine gezellige zaak waar echt Italiaans eten wordt geserveerd.
    Nagerechten zoals Panna Cotta en Tiramisu zijn aanrader

30. Heerlijk gegeten. Veel tafeltjes in een klein restaurant. Ik zou er niet romantisch met z'n tweeen eten, omdat het vrij druk is. Met vrienden daarentegen heel gezellig en dat waren wij. We komen zeker terug.

31. De pasta waarvoor we speciaal hiernaartoe waren gegaan was een dikke 10+ waard. De carpaccio zou ik nooit meer nemen. De carpaccio zelf was goed. Maar de goedkope bruine ijsbergsla eronder was echt een min punt. Voor het bedrag had het beter en lekkerder aangekleed kunnen zijn.
    De bediening was snel, vriendelijk en netjes. De stokbrood kruidenboter was ook niet echt top. Brood was droog. Toch komen wij hier zeker terug zowel voor de pasta en goede service.

32. Jan-Peter Peeters

Het eten en de bediening zijn prima. Service ook top. Alleen het interieur is erg cliché-matig.

33. Koos Brinckmann

Enorme verschillen in waardering, van "verschrikkelijk, nooit meer" tot "absolute aanrader". Je zou haast denken dat sfeer en kwaliteit samenhangen met de gemoedstoestand van het personeel.
    Wij eten zeer regelmatig bij Farinella in Schiedam, een trattoria die, mij uitgelegd door Alessio, zoon van Nicola, meer gespecialiseerd is in pasta's en pizza's. Omdat ik iets te vieren had wilde ik deze keer naar een restaurant. Mijn keuze viel heel snel op Ristorante Farinella.

Een paar dagen tevoren ben ik langsgegaan omdat ik de Vlaardingse vestiging van Farinella niet kende. Nicola (die ik ken van de Schiedamse locatie, soms staat hij daar) was zelf aanwezig. Ik reserveerde een tafeltje bij het raam. "We maken er een gezellige avond van" zei Nicola. "Met live muziek".

Bij binnenkomst was ik verbaasd dat "mijn" tafeltje bezet was. Nicola wees mij een andere tafel aan, ook bij het raam, maar wat meer centraal in het restaurant. Achteraf bezien was de setting daar beter, sfeervoller. Weliswaar een eigenhandige wijziging in de plaatsing door Nicola, maar ongetwijfeld gebaseerd op ervaring. Hoe dan ook, de sfeer was die van mediterrane gezelligheid: ongedwongen en spontaan. De wijn, voorgerechten en hoofdgerechten waren misschien niet met de snelheid van een Ferrari of een Lamborghini geregeld, maar uiteraard hadden wij geen haast. Moet je in een dergelijke gelegenheid ook nooit hebben.

Al snel bleek de "live muziek" niet aanwezig: de zanger-gitarist was aan zijn oog geopereerd. Een dergelijke ingreep plan je ruim van tevoren zodat het mij wel verbaasde dat Nicola dit niet meteen had gezegd bij mijn bezoek, een paar dagen daarvoor. Misschien was hij het gewoon vergeten. Maar het maakte qua sfeer waarschijnlijk niet heel veel uit. Want Italiaanse muziek was er toch wel. En Nicola en zijn mensen hebben later die avond een eigen versie van "Il canto degli Italiani" ten beste gegeven. Hilarisch, dat wel.

De witte wijn, een Pinot Grigio, was uitstekend qua smaak. Maar niet qua temperatuur: de koeler was slechts een emmer met aanvankelijk koud water, maar naarmate de warmte in het restaurant steeg werd de wijn al snel minder koud. Jammer! De voorgerechten smaakten goed, maar het duurde wel lang voor die op tafel stonden. Ons werd tussendoor gevraagd of de "gebakken lucht" goed smaakte, refererend aan de lege bordjes. Kijk zo kan het ook. Ik heb ook wel eens heel lang moeten wachten, zonder dat iemand van het personeel zich daarover bekommerde. Dan kan je beter met een kwinkslag de sfeer erin houden. Goed gedaan!

Over de hoofdgerechten waren wij alle vier zeer te spreken. Heerlijk vlees (malse ossenhaasreepjes), prima vis (zeebaars). De tiramisu smaakte lekker (alleen wel jammer dat de slagroom niet vers was...).
    Tussen de gerechten door werden er sterretjes-fonteinen op tafel gezet (er waren nog drie jarigen die avond). Uit de boxen klonk enkele malen het welbekende verjaardagslied. Al met al veel gezelligheid dus in een tjokvol restaurant. De slechte recensies ten aanzien van dat laatste begrijp ik niet. Juist een vol restaurant wekt vertrouwen terwijl een leeg of halfleeg restaurant (zeker op een zaterdagavond) vreemd is. Nederlanders zitten niet graag dicht bij elkaar. Als op een terras alle tafeltjes bezet zijn gaat de gemiddelde Hollander niet aanschuiven als er nog twee stoelen vrij zijn. Ze lopen liever door, op zoek naar dat ene lege tafeltje. Stel je voor dat je je privacy moet inleveren! Bij een restaurant als Farinella werkt dat niet. Je zit gewoon vlakbij je buren en vaak heb je op die manier nog leuk contact ook ("eet smakelijk mevrouw en meneer").

Ik zal niet zeggen dat alles helemaal perfect was. Er waren een paar schoonheidsfoutjes, er zijn enkele verbeterpunten (die geef ik nog wel een keer door aan Nicola als ik hem weer zie), maar laat de eerste die perfect is zijn hand eens opsteken. Die zou ik wel eens willen ontmoeten. Als je perfectie zoekt moet je niet naar Farinella, maar als je een hele gezellige avond wil hebben met lekker Italiaans eten en die typisch Italiaanse mengelmoes van sfeer en chaos ga dan gerust eten bij Nicola Farinella!

34. Uitermate teleurstellend en verschrikkelijk!!
    Wat een geweldig leuke avond had moeten zijn voor de verjaardag van mijn man is uitgelopen op een totale deceptie bij Farinella Vlaardingen. Twee weken van tevoren een tafel besproken bij het raam maar toen we aankwamen konden we een tafeltje gaan uitzoeken in het looppad.... Er was NIETS gereserveerd. Er werd bijgezegd wie het eerst komt krijgt de beste plaatsten ook zonder reserveren. Uiteindelijk konden we ,op vrijdagavond, elders terecht die WEL een tafeltje voor ons had, ondanks de drukte, en NIET in het looppad. Kortom, zou ik Farinella aanraden bij familie, vrienden en kennissen... NEE, dat wil ik ze echt nooit aandoen!!

35. Authentiek Italiaans restaurantje met zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten!

36. Hier zijn echt de beste pizza's, super lekker en heerlijk vers.

37. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Vriendelijk personeel, snelle bediening, interieur is weinig sfeervol.

38. Ronald Danse

Leuk en gezellig en heerlijk eten

39. Interieur is zwaar aan vervanging toe, maar zo versleten dat het ook weer leuk is!
    Eten is prima, wijnkaart is ok; geen toppers maar wel voor een hele schappelijke prijs.
    Er wordt zwaar gescholden in de (open) keuken, maar als je geen Italiaans verstaat, is dat helemaal niet erg!
    Wij vinden het altijd een hele toffe avond uit!

40. m. meuldijk

Prima gegeten bij Farinella in Vlaardingen. Was even snel een pizza maar hij was erg lekker. Stukjes brood vooraf met olie, heerlijk. Aardig personeel.

41. Esther vd Berg

Van tevoren gevraagd of ze glutenvrij eten hebben. Ja hoor! Tot twee keer toe wordt er een bord geserveerd waarop naast glutenvrije pasta ook "normale" pasta ligt! Rest van het eten was ook ver beneden peil. Kalfsoester was taai en erg zout. Nadat ze het tweede keer "niet" glutenvrije pasta kwamen brengen, waren we er helemaal klaar mee. Gelijk de rekening gevraagd! Is alleen de pasta in mindering gebracht. Slechte service. De fles wijn heb ik maar meegenomen. Moesten we ruim 35 euro voor afrekenen. Mocht je coeliakie hebben, weet dan dat je daar niet moet eten.

42. Eerste keer in dit restaurant. Gezellig zaakje, ossenhaas was minder lekker, heel dik/rauw en de gebakken aardappelschijfjes 5 stuks...lagen met de gebakken groente in de gorgonzola saus. Jammer en te duur. Bruschetta's waren heerlijk en de pizza's waren lekker! Voor pasta en pizza een prima zaak.

43. Saskia huf

Geweldige avond, heerlijk eten, fijn personeel met humor, bediening goed, live muziek, kortom typische authentieke Italiaanse sfeer.

44. Voor ons een beetje tegen gevallen. Het restaurant ziet er wat vervallen en sfeerloos uit aan de binnenkant. Ons tafeltje zag er niets fris uit. Een glas was vies en dat werd omgeruild. Na een kwartier gevraagd waar ons drinken bleef? Deze waren ze vergeten. De pasta die ik kreeg was niet warm, maar lauw. Dit maar zo gelaten. De pasta met garnalen en de pizza"s waren goed van smaak. De huisgemaakte Tiramisu was smakeloos. En de slagroom ingezakt voordat het aan tafel kwam. Een gemiste kans voor de Italiaan vonden wij. Uiteindelijk een kopje koffie besteld. Deze waren ze vergeten. Het personeel is wel heel erg vriendelijk en werkt hard. Voor ons geen tweede keer meer.

45. Niet eens de kans gehad om te proeven. Afgelopen maandag had ik gereserveerd en dit is geaccepteerd.
    15.00 in de middag werd ik door Farinella afgebeld dat mijn reservering om 19.30 niet doorging. Reden: omdat een groep van 35 man (?) die had geboekt op het laatste moment (nadat zij mijn reservering hadden geaccepteerd) groter uit viel. Vrij klant onvriendelijk naar mij. Alternatief was Schiedam of buiten (?)

46. Karoline

Heerlijk gegeten, erg gezellig. Maken er een feestje van als je jarig bent. Service is prima.

47. Heerlijk eten!

48. Marianne

Heerlijk gegeten, altijd druk bij Farinella dus een beetje hectisch is het wel, maar dat past er wel bij.

49. Christina

Goede sfeer om in te eten. Vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht. Het eten was goed en heerlijk van smaak. Het doorkomen van de verschillende gerechten was wat snel op elkaar, waardoor we snel klaar waren met eten. De tijd tussen de gerechten mag wel wat langer zijn.

50. Gerbert

Super lekker pasta gegeten ( Tagliouni Parmegano) echt een aanrader en mooi aan tafel klaargemaakt in een grote Parmazaanse Kaas!

Lekker fris desert Sgroppino ook aan tafel klaar gemaakt en geserveerd!

51. Geweldig, alsof je bij je Italiaanse oom eet, liefde voor lekker eten en de Italiaanse gastvrijheid ademt deze heerlijke plek. Ben zelf graag geziene gast en kom er ook met veel genoegen.

52. Veel te veel tafels, je zit boven op elkaar en de bediening is het overzicht totaal kwijt. Het meest gehoorde woord van de bediening is sorry, het is druk.

53. Het eten is heerlijk maar daar is het dan ook afgelopen. Ik kom al jaren in Schiedam maar hoe wij hier behandeld zijn is ronduit bizar. Ik wilde graag romantisch tafelen maar onze gereserveerde tafel bleek niet aanwezig. We werden naar een achterkamer gestuurd met een drankje van het huis en het zou 5 minuten duren. 30 minuten later kregen wij onze drankjes en het menu?? En weer te horen 5 minuutjes meneer.

Inmiddels 45 minuten later werden we naar een tafel geleid onder het geschreeuw naar de achterkamer "stuur die 2 mensen maar naar beneden". Vervolgens duurde het nog 15 minuten (ja ik heb getimed was inmiddels al chagrijnig)
    om onze bestelling op te nemen.

Vervolgens kregen we ons voorgerecht, bruschetta. Heerlijk, echt niks op te merken. Vervolgens het hoofdgerecht, lekker absoluut maar vervolgens miste ik gewoon 1 van de hoofd ingrediënten! Mijn wijn werd bijschonken, vervolgens over de rand.. kan gebeuren maar vervolgens loopt meneer gewoon weg en heb ik een tafel met overal wijn.. echt hoe kan het?

Uiteindelijk probeert de kok het met een bordje paprika goed te maken (dat miste in het hoofdgerecht).
    Leuk gebaar maar ik was al klaar met eten.

Ik snap het niet, zulke lekkere gerechten en dan de service zo verknallen? Ik ga voortaan wel naar de concurrent.

54. mies de Jonge

Het eten was erg lekker en het was gezellig. Goede gastheren.

55. Leuk restaurant met lekker en écht Italiaans eten. Raamkant van restaurant ziet er gezellig uit.

56. Heerlijk gegeten! Een aanrader voor een heerlijke avond uit.

57. Jan de Geus

Ondanks de reservering was er eigenlijk geen plaats voor ons. Weg gepropt in een veel te luidruchtige omgeving werden we bediend. Borden werden met een vieze vaatdoek opgediend omdat ze zo warm waren. Een bizarre ervaring. Hier komen we voorlopig niet meer.

58. Salvatore Buonofiglio

Super lekker gegeten, heerlijke Italiaanse sfeer en een goede en vrolijke bediening. Je kan lekkere exclusieve gerechten eten die je niet snel in een ander Italiaans restaurant vindt. Kom hier zeker terug.

59. Heerlijk gegeten!
    Leuke bediening!
    Kortom een gezellige avond met het gezin👍

60. Cees en Yvonne

Weer heerijk gegeten in gezellige Italiaanse sferen. Top!

61. Erg klantvriendelijk personeel. Heerlijk eten en drinken. Wel weinig ruimte tussen andere tafels, maar dat bedrukt de sfeer zeker niet!! Een TOP restaurant.

62. Héérlijk gegeten. Leuke sfeer, vriendelijke bediening en hartelijk ontvangst.

63. Lekker gegeten en de sfeer was heel gezellig, er was veel geduld bij het personeel omdat we moesten wachten op onze vrienden die in de file stonden. Bedankt voor het begrip. Zeker een aanrader.

Wij zijn aansluitend naar de stadsgehoorzaal geweest voor een voorstelling. Een avondje theater met vooraf eten bij Farinella is een leuke avond uit

64. Geweldige avond gehad. Met z'n 6e gegeten. Er leuke sfeer en ze hebben in volle borst het Italiaanse volkslied voor ons gezongen. Niks is te gek voor ze. Ook het eten was erg goed, alleen jammer dat de carpaccio niet vers was.

65. J.W.de Heer -Mastenbroek

We hebben genoten van zowel de hartelijke ontvangst, de sfeer, het heerlijke eten en drinken en het zingen met gitaar. Toppie.

66. Geweldige sfeer, super lekker eten, zeer prettige en enthousiaste bediening. Een zaak met passie! Logisch dat het zo vol is hier!

67. Gezellige omgeving, vriendelijke bediening. Eten was voldoende, maar weinig verrassend. Beetje saai. Mixed grill met 4 stukjes aardappel, 4 boontjes en 4 stukjes wortel en 4 kleine stukjes vlees is wel minimaal. De tiramisu was erg nat, maar wel lekker. Geen culinair hoogstandje, maar wel heel gezellig.

68. Eten is er goed. De service is er goed en bediening goed. Echt een aanrader.

69. Frans van den Ring

Ondanks dat onze reservering Door Farinella was bevestigd, bleek hij niet genoteerd te zijn. Het was druk, maar er werd direct een tafel voor ons gereed gemaakt. Verder hebben wij er heerlijk gegeten. We werden prettig bediend. Het is zeker een aanrader

70. Chris Frietman

Voor-, tussen-, hoofd- en nagerechten goed opgemaakt en overheerlijk van smaak. Verjaardag gevierd van mijn vrouw met kinderen en kleinkinderen, onvergetelijk, gitaarmuziek werd ten gehore gebracht voor mijn vrouw. Uitermate gastvrij en vriendelijk personeel, het ontbrak ons aan niets, alles was mogelijk. Nogmaals we hebben genoten van de avond, jammer, ik had hier graag de foto's en video's willen tonen. Is niet gelukt

Een aanrader voor elk feestelijk gebeuren. Je voelt je hier thuis, een onvergetelijke avond, voor het hele gezelschap.

71. J.M. De Groot

Het was heerlijk eten, met een goede bediening en service. De 6 van de sfeer komt omdat de muziek heel hard stond en je geen gesprek kon voeren met je tafelgenoot. Voor de rest toppie.

72. Jacqueline

Heerlijk eten, gezellig en vriendelijk personeel!

73. Lekker gegeten, heel erg vriendelijke en leuke bediening.
    De pasta met parmezaanse kaas werd voor je ogen klaargemaakt. Heerlijk...

74. V. Lieshout

Prima gegeten, doen erg hun best. Sfeer, tja, dat licht er maar aan wie er op dat moment aanwezig is. Leuke tent voor een snelle hap en daarna stappen.

Gr P. Van L.

75. Dorina

Lekker gegeten, super vriendelijke en gezellige bediening!

76. Heerlijk eten, gezellige bediening... alsof je bij de familie op bezoek bent. Een aanrader!

77. Van Dijk Famiglia

Heerlijk gegeten.. Heel bijzonder.. De pasta was klaargemaakt in een parmezaanse kaas!! voortreffelijk! En het toetje.. scroppino werd aan tafel bereid. Super lekker! De witte en rode wijn waren uitstekend.

78. Shirley

Heerlijk en gezellig gegeten en de bediening is zeer vriendelijk.

79. jan dubbeldam

Heerlijk gegeten. Met liefde bereid. Pasta met eekhoorntjesbrood. Vitello tonato. Zou zeker terug komen.

80. Eten met collega's. Heerlijk eten en zeer gezellig. Nog gitaarconcert toe.

81. Samen met collega's een eerlijke lunch gehad. Goed eten en gezellige sfeer!

82. Verhagen/de Graaf

Fantastische sfeer, bediening en eten! Topper en zeker aanrader!

83. We waren op zoek naar een kindvriendelijk restaurant en ook nog eens dicht in de buurt, we kenden farinella al wel maar wel maakten meer gebruik van het afhalen, via een vriendin hoorde ik allerlei leuke berichten en dat het echt de moeite waard om daar eens lekker in het restaurant ook een te gaan eten... nou goed maar is geprobeerd. En het was zeker een hele leuke ervaring, wat zijn ze hier leuk met kinderen! Hebben echt kunnen genieten en relaxed kunnen zitten. Zagen een aantal nieuwe gezichten, er is hier zeker het een en ander veranderd in positieve zin. ga zo door!! Hebben een hele gezellige avond gehad tot snel.

84. Klein en gezellig Italiaans familierestaurant, goede service, goede sfeer. Is zeker voor herhaling vatbaar.

85. Heerlijk eten, vriendelijke en attente bediening, wat wil een mens nog meer. We komen zeker eens terug.

86. Jetty Meijerink

Het is een gezellige ambiance, het eten is erg goed. Goed uitgebalanceerd, goede wijn en de bediening en de koks doen het erg goed.

87. Frans de Jong

Heerlijk gegeten met de familie. Gezellige sfeer en super aardige bediening. Je voelt je in Italië. Lekkere gerechten op de kaart, zowel pizza's als pasta's. Uitstekende wijnkaart.

88. Erg druk en rumoerig. Opnemen duurde te lang, mijn voorgerecht stond al een poosje op de bar voordat het geserveerd werd😟.

89. Leuke sfeer, heerlijk eten, niet echt veel. Weinig ruimte om te zitten en heel erg rumoerig.

90. Fam:olde Meierink

Gezellige sfeer, lekker eten, prijs erg hoog!

91. Irene van den Berg

Lekker eten, prettige en gezellige bediening. Wij gaan hier zeker vaker eten!

92. Dick Fiers

Heerlijk gegeten, niets mis mee! Timing niet helemaal ok, eten kwam onregelmatig. Bediend uitstekend, heel vriendelijk en belangstellend. Voor herhaling vatbaar.

93. Lonneke Struijs

Het was weer een gezellige boel. Heerlijk gegeten. Zowel voor- als hoofdgerecht prima. Lekker wat gezellige muziek, wat harder gezet iets later op de avond. Met z'n allen gezongen. Sfeer was weer top.

94. Paul Tahapary

95. Willy van Bree

Het aperatief heerlijk met z'n 3-en in het zonnetje gedronken.

We aten risotto met saffraan, ossehaas en spagetti bolognese. Alles was heerlijk. Een Italiaan zoals een Italiaan bedoeld is. Citroentaart, dame blanche en koffie toe.

Farinella een aanrader: goede bediening, leuke sfeer!

97. Op een doordeweekse avond hier met mijn vriend gegeten, het was lekker rustig. Een enorm leuke sfeer door de gastvrijheid van de gepassioneerde Italiaanse medewerkers. De lasagne was erg lekker, heel zacht en het was precies genoeg, niet teveel! Ik kon niet kiezen uit de toetjes en de bediening heeft mij op een creatieve manier geholpen :) De prijs - kwaliteit is een dikke tien wat mij betreft!

98. Jeroen van Berge

Heerlijk gegeten bij Farinella. Ongedwongen sfeer waarbij de gastheer het hele gezinnetje het naar de zin maakt. Lekkere gerechten voor een prima prijs.

99. Klein restaurantje, maar daardoor erg gezellig. Heel erg lekker eten zowel de pasta's als de pizza's. TOP! Je moet wel van de drukke gezelligheid houden want elkaar goed verstaan lukt niet.
    Voor de tweede keer geweest omdat we niet uit Vlaardingen komen, maar zullen er zeker weer voor omrijden of gewoon naartoe gaan. :)

100. Top restaurant, goede bediening en het belangrijkste; zeer goed eten. Perfect.

Volgende pagina