Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlaardingen verdeeld zijn.

1. Weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en goed eten! Ogen dicht... en we zijn weer even terug in Griekenland!!

2. Erg gezellig en erg lekker.

3. C zachariasse

Mijn pizza was vies (ranzig) en bijna zwart verbrand. De pizza van mijn vrouw smakeloos. Normaal een redelijk restaurant maar nu gewoon slecht. Alleen de wijn was prima.

2,8
  4. Altijd zó gezellig en heerlijk eten ❤️

5. Lekker gegeten met zeer behulpzaam personeel, top.

6. Maurits

Heerlijk met zijn 2en gegeten, de tapa’s zijn heerlijk! De ribbetjes buiten de kaart om zijn een aanrader 😍 en de Bola buenisimo (ik hoop dat ik het goed uitspreek) is alsof er een engeltje op je tong piest!

Meiden van de bediening zijn leuk en grappig, kortom wij komen zeker terug 👍🏻

7. Liesbeth

Hele vriendelijke bediening, lekker eten. Als je van sashimi houdt, vooral bestellen!

8. Hermenet

Een gezellige sfeer waar je ook met de kinderen lekker kan eten. De kinderen kregen een mooie kleurplaat bij het menu waardoor ze ook goed langere tijd konden blijven zitten. Wij hadden een overheerlijke château, met goed geadviseerde wijn! Een leuke avond gehad met het gezin!

9. Jessica

We hebben een gezellige avond gehad. Beneden is wel altijd gezelliger dan de ruimte boven, maar het eten was alsnog heerlijk!

10. Het was weer als vanouds, lekker, gezellig en sfeervol.

11. Heerlijk tapas gegeten, ruime keuze. Zeer sfeervol restaurant. Goede bediening zeer goede locatie vlakbij parkeergarage.

12. Het was druk en erg koud. We vroegen om gewoon water maar kregen een fles. De patatas bravas kwamen toen de rest haast op was en ze waren hard en er was erg weinig saus. We gaven meerdere keren aan dat het erg tochtte en dat werd bevestigd maar er stond nog geen kop koffie tegenover. Erg duur vonden we.

6,5
  13. Het eten was weer erg goed; goede hoeveelheid, heerlijke smaak! De bediening was heel vriendelijk. Onze eerste bestelling van drankjes werd vergeten, maar daarna kregen we alles wat we bestelden.
    We hadden gereserveerd maar moesten wachten, met nog meer groepen mensen. Het was dat we zelf achter een plekje aan gingen anders hadden we er nog langer gestaan zonder dat iemand ons kwam plaatsen. Waarschijnlijk te veel reserveringen aangenomen. Dat is jammer. Ook duurde het erg lang voor ons eten er was. We waren er om 8 uur en waren om 11 uur klaar. Ondanks deze minpuntjes hebben we toch genoten en komen we weer terug voor meer!!
    Nog 1 tip. Bij verjaardagen de muziek zachter!! Nu schrikken wij ons altijd kapot als die muziek ineens aan gaat...

14. Wim .Wijnen

Bediening en service was pico bello, attente serveersters.
    Eten was van goede kwaliteit, maar dat is ook persoonlijk.
    Prijs /kwaliteit daar kun je over discuseren.
    Kwaliteit was prima.
    De prijzen zijn corona over de TOP, dat heeft duidelijk invloed op de horeca die aan een financiële inhaalslag zijn begonnen. Maar je maakt zelf de keus en of dit gevolgen zal hebben de komende tijd op het restaurant bezoek ik denk het wel, ik bedenk me wel een keer.
    Wim.

15. Bediening en eten prima, maar we zaten op vrésélijke stoelen!! Deze stoelen stonden maar bij 2 tafels, helaas 1 tafel die voor ons gereserveerd was. Heb nog steeds rugklachten.

16. Heerlijk gegeten en de sfeer was weer formidabel. Favo restaurant

17. Daniëlle vd Berge

De tapas waren oké, maar bij vier personen die een hoofdgerecht (vlees) hadden was al het vlees veel te ver doorbakken en in de ossenhaas zat heel veel spier. Sorry maar wij komen niet meer terug.

18. Wout van Dommele

Geweldige restaurant goed eten en zeer gezellig.

19. Als klant word je in de watten gelegd en dat is fijn ,want je bent toch een avondje uit. We werden hartelijk welkom geheten en naar een tafel gebracht.
    Het viel ons op dat je rustig kon praten hoewel de hele zaak vol zat! Complimenten voor de akoestiek. Er is ook een feestzaal naast met dansvloer en een geluiddichte wand, klasse!
    Het eten was verrukkelijk, echt verwennerij. Heerlijke tapas maar ook lekkere menu’s. Ik heb de kabeljauw gekozen en deze was heerlijk mals.
    Hartelijke en servicegerichte bediening, zo fijn👍🏼Dank voor de mooie avond.
    Groeten Beppie en Lucia

20. Het eten was heerlijk, en je krijgt genoeg. Personeel is vriendelijk en je hoeft echt niet lang op je eten te wachten. Prijs is ook goed. We hebben genoten.

21. Eten goed verzorgd. Begrijp dat menu iets aangepast gaat worden, goed idee. Jammer geen visgerechten. Wel garnalen.

22. Ik was samen met een vriendin en we hebben heerlijke sangria gedronken (aanrader) en erg goeie tapas gegeten.

Ook het dessert was super, net als de sfeer en het vriendelijke personeel.

23. Heerlijke sushi, verschillende keuzes, snelle, vriendelijke bediening. Restaurant is sfeervol aangekleed. We komen er graag.

24. C.Vredebregt

Wij hebben een geweldige avond gehad.
    Ontspannen sfeer, geweldig eten en leuke bediening.
    Een aanrader.

25. Saskia Westdijk

Hartelijk ontvangen. Altijd even een praatje. Zeer klantvriendelijk.
    Eten is super.
    Het was weer lekker druk. Goede sfeer.
    Snel weer 😊

26. Debby Timmermans

De zaterdagavond bij het restaurant is geen goede dag om lekker uit eten te gaan. Tafel was overboekt, dus eerst aan bar drankje. Smaak is altijd persoonlijk maar amaretto in sangria heeft niet mijn voorkeur.
    Een uur moeten wachten op de bestelling. First impression daardoor minder..
    Tapas lekker, vooral de buikspek maar echt ultiem Spaans is het (in mijn optiek) niet. Misschien als je op rustige avond gaat heeft de kok meer tijd voor smaakbeleving.. nu is het vooral een gezellige avond uit. Prachtig interieur en top bediening de hele avond werd daardoor goed gemaakt. De sfeer telt namelijk dubbel..

27. Lekkere tapas, aardige bediening. Eerste ronde ging in een rap tempo, maar toen de zaak vol zat moesten we lang wachten op onze tapas.

28. Cathy van Tienen

Eten was lekker en sfeer goed. Drank vonden wij aan de dure kant. Verder prima

29. Anco de Haan

We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, mede door de gezellige goedlachse meneer die ons bediende.

30. Heerlijk gegeten, snelle service, vriendelijke bediening, komen hier graag!