Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlaardingen verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten in dit eenvoudige maar echt italiaans restaurant, gastvrij en vlotte bediening, voor herhaling vatbaar!

Super lekker gegeten, hele vriendelijke bediening alles tiptop 👍

Hero Abdulla

Eten was erg heerlijk! Waren met een gele grote groep en hier was iedereen het ermee eens. Fijne sfeer.

Heerlijk gegeten bij Farinella. Goede start met de huiswijn en een bordje antipasti. Daarna genoten van de specialitiet van het huis, in een parmezaanse kaas gemaakte pasta met truffel, een echte aanrader. En dat in een echte Italiaanse sfeer.

Bart Richters

Gastvrij, goede aandacht aan de gasten. Kwaliteit uitstekend en ook uitstekende prijs!
    Een aanrader!

Geweldige ongedwongen sfeer. Kwaliteit eten uitstekend echter wanneer je om wijn vraagt krijg je zonder te vragen een fles wijn voorgezet. Wordt niet gevraagd wat voor wijn je wilt of dat je de wijnkaart wil inzien. Verder kan de verlichting iets beter.

Zaterdagavond, was te druk lang wachten op eten en drinken. Het vlees was bijna rauw terwijl er was gevraagd om medium doorbakken.
    Gelukkig blijft maistro vrolijk en werkt keihard, drankje gekregen voor het lange wachten.
    Komen zeker nog eens langs weten dat het beter kan vorige keren heerlijk en gezellig gegeten. Maar niet meer op zaterdag.

Het nieuwe vegan/allergeenvrije ijs geprobeerd (bosvruchten) omdat ik geen lactose mag. Melbalino had er echt zijn best op gedaan en mijn complimenten, ik vond het erg lekker! Manlief die wel alles kan eten is gek op de smaak 'iron cookie dough' met stukjes Vlaardingse ijzerkoekjesdeeg, als hij die ook allergeenvrij kan maken dan ben ik vaste klant :) wij zijn bediend door de eigenaar zelf, leuke man en niets te klagen over de bediening. Ook prijstechnisch gezien schappelijk!

Zeer slechte sfeer en sacherijnige achter de bar totaal niet klantvriendelijk.

Charlie

Het was weer voortreffelijk! Heerlijk eten en een geweldige sfeer.

Wij hebben vaak gegeten bij zijn andere vestiging in Schiedam maar dit is nu gesloten. Wij hebben altijd enorm genoten van onze pizza's in Schiedam en hier kwamen we ook altijd voor samen met het gezin. Afgelopen zaterdag heb ik gegeten bij dit restaurant. Ik denk dat het restaurant een andere kok heeft want mijn man en kinderen hebben vonden de pizza's echt niet lekker. Voor de rest is het een gezellig restaurant. De pizza's waren heel dik en zompig, hij was niet te vergelijken met de pizza's die we in Schiedam aten. Voorheen kon ik er wel 2 van op. Jammer, ik koop mijn pizza's voortaan wel bij Domino's, dat smaakt veel beter dan dit. Echt jammer!!

13. Chinees-Indisch Vlaardingen

Op het eten valt niets aan te merken. Maar de bediening is bedroevend!
    Tot 2× toe werd het door mij bestelde biertje niet gebracht (was men vergeten)
    zodoende gaan wij NOOIT meer terug.

Heerlijke patat en vriendelijk geholpen.

Het restaurant is perfect en eten was lekker.

Altijd een feestje om hier te eten, heerlijk en eerlijk!

Heerlijk gegeten, kalfsoesters, pasta met verse kaas. Gezellig buiten gezeten. Goede en vlotte bediening.

Leuke sfeer maar eten helaas van matige kwaliteit.

H.Boekholt

Wij kwamen dinsdag 31 juli omstreeks 17.00 bij cafe de Vieze vingers aan, hadden er echt zin in, blijkt deze dicht te zijn!
    Staat niet nergens aangeven, wel dat de zaak open is van dinsdag t/m zondag van 16.00 tot 22.00!

Ik kom helemaal uit Schiedam om bij zijn de haring te halen ze zijn gewoon heerlijk en ja je moet even wachten, Maar het is vers van het mes en dat kan ik bij sommige niet zeggen.
    En dan die voorverpakte haring in de super markt die zijn helemaal niet te vreten.

Ton Wessling

Vraag je bij je bestelling een bakje rauwkost. Ruikt bedorven en dat met een hoeveelheid van twee eetlepels. Kortom verpakking (doos) ziet er beter uit dan wat er in mag zitten. Grote teleurstelling dus!

Monique

Echt hoe een pizza hoort te zijn! En de tiramisu is ook echt een aanrader als je nog plek hebt voor een nagerecht ☺️

Canan Tok

Zeer goede service en eten!! Aanbevolen

Rita Noordhuizen

De senior pannenkoeken waren lekker.
    De bediening was goed.
    Het was rustig en de kinderen vermaakten zich goed.

Erg leuk, we vielen met onze neus in de boter, want het was Paella-avond en onze vrienden hielden er gelukkig ook van. Na wat lekkere tapas, was het paella smullen en grand desert.

Timona Los

Afgelopen zaterdag een tafel geboekt voor mijn verjaardag. Wij komen minimaal 1 keer per maand bij Farinella dus de keus om lekker daar te eten was snel gemaakt. Geboekt om 18:30 uur. Binnen 20 min kregen wij ons voorgerecht gigantisch veel, niet erg. Maar om dan na 10 min je hoofdgerecht te krijgen voel ik me toch behoorlijk opgejaagd. (Geen tijd om je voorgerecht te laten zakken) waardoor je je hoofdgerecht niet op krijgt. De wijn word bijgeschonken in je al gebruikte glas. Waardoor wij om half acht weer buiten stonden. Het wordt er te druk waardoor je niet meer op je gemak kan eten. Laatste keer kregen we de bedankt limoncello van mensen die het niet wilde dus wederom weggejaagd. Nee voorlopig ben ik hier klaar met eten. Het eten is echt perfect maar om nou gejaagd te eten, nee dank je!

Femke Wedzinga

Prima, personeel leuk.

Verkaik

Het was gezellig druk. Sfeer was ontspannen.
    Tafeltjes staan heel dicht op elkaar, lastig wanneer je tussendoor naar de toilet moet.
    Aan het eind van de avond werd de bediening nonchalanter, geen melk bij de koffie of suiker bij de thee.
    Eten was prima maar voor een pizzeria niet goedkoop