Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlaardingen verdeeld zijn.

Lekkere pizza voor een goede prijs. Gastvrije bediening. Gezellige avond gehad!

Gister voor het eerst bij Burger King Vlaardingen geweest.
    Bij binnenkomst eerst even naar de wc gegaan en de wc's waren heel erg schoon en het zag er netjes uit (restaurant-waardig, dit zie je zelden bij een fastfoodrestaurant).

Mijn dochter bestelde een King jr. menu en ik een Whopper menu. Hele aardige medewerker hielp ons en legde netjes uit waar we uit konden kiezen.

Het eten was snel klaar en ook heel warm (dat is bij de Mac meestal wel anders)! De Whopper was erg lekker (vers) en de patat lekker knapperig.

Mijn dochter wilde bij haar menu graag een ander speeltje en zij mocht van de medewerker een andere uitzoeken. Hij nam hier alle tijd voor. Erg fijn (voor een meisje wat moeilijk kan kiezen).

We hebben heerlijk gegeten en wat mijn dochter het meest opviel is dat het zo'n schoon restaurant was. We hebben eerder in Keulen en Stroe gegeten en daar was het ronduit smerig.

Afgelopen donderdag gegeten bij Farinella en wat was het lekker. De pasta uit de parmezaanse kaas is al een beleving opzich en smaakt heerlijk. De sfeer is alsof je je even in Italie waant.
    Wij komen snel weer terug!

Willem en Linda van Leijden

Al jaren Super! Eten heerlijk, vriendelijk personeel gewoon TOP!

Ik had besteld en na 3 uur had ik mijn eten nog niet.

Het was meteen alsof je een huiskamer binnen stapte. Het was een ongedwongen relaxte sfeer. Het personeel was ook erg aardig en dacht mee wat we het beste konden nemen. Dat vond ik super anders hadden we al vol gezeten voor het hoofdgerecht 😁 Hier komen we zeker nog eens terug!
    mvg daniella peter en kayleigh

Gezellige sfeer en heerlijke pannenkoeken.
    Min puntje, Martini met ijs moet beter geserveerd worden, ook de kwantiteit.

Heel gezellige sfeer een vriendelijke bediening en heerlijk eten een aanrader.

m.v.d.lugt

Ik ken Hendrik en Dita al heel lang, maar het is jaren geleden dat ik er geweest ben, maar er is niets veranderd. Dat houdt in dat ze nog steeds uitstekende gastheer en vrouw zijn. Het eten is nog steeds uitstekend van kwaliteit, en zeer betaalbaar. En de sfeer is nog steeds geweldig. Het is onmogelijk om bij Hendrik's Huyskamer na het eten gelijk weg te gaan. Je blijft altijd even hangen. Dat zegt genoeg. Dita en Hendrik, Ook namens mijn collega Cora, hartstikke bedankt! PS: Ik blijf nu geen jaren meer weg.

Meer dan 2 uur op mijn bestelling moeten wachten, dan bel je na die 2 uur waar je bestelling blijft, krijg je ook nog een vrouw die lachend aan de telefoon verteld dat 58 bestellingen voor je heeft dus dat je het maar normaal moet vinden dat je meer dan 2 uur zit te wachten op je eten.

Laatste keer dat wij hier bestellen.

Gisterenavond met mijn zoon 2 giros schotels bestel, het girosvlees was aangebrand, zeker 25 % was zwart en hard m de friet was 50% eetbaar de rest van de friet waren hele kleine keiharde stukjes aardappel, de knoflooksaus was uit een flesje en de sla hebben we na de eerst hap maar weggegooid deze was waarschijnlijk gesprenkeld met citroensap, hieran de hele avond gedronken i.v.m de gebruikte hoeveelheid zout.

Goed voor een snelle hap zeker niet om een diner te gebruiken. Alles gemiddeld eten en bediening, alleen de sfeer wordt verpest door het feit dat de tafels zo dicht bij elkaar staan dat je buren bijna op je schoot zitten.

We hadden een lunch gereserveerd voor 17 personen waarbij we nog wat zoets erbij wilden. De kosten voor een lunch was 10 euro pp en het zoet er bij was 5 euro per persoon. Dus 15 euro per persoon totaal.
    Wat we kregen was drie borden met daarop 10 mini bolletjes die je bij de lidl koopt om af te bakken met een klein reepje ham, klein plakje kaas en een likje filet. Losse kleine pistolet broodjes daar kon je dan zelf hagelslag (wit verkleurd) of jam op doen. En nog wat krentenbolletjes. Al met al erg treurig. Fruit was lag op een borg met mandarijnen en bananen.
    Toen het zoet. Dit werd ook op een bord geserveerd drie grote borden met 10 mini cakjes en chocolaatjes. Absoluut niet voor 5 euro pp.
    Wil je een leuk gezellig en lekker eten met de zaak of voor een feestje ga dan niet naar de hofnar want je komt bedrogen uit.

14. Chinees-Indisch Vlaardingen

Carla van Deijl

Gisteravond met kinderen en kleinkinderen weer heerlijk gegeten, fijn dat de kleintjes zelf van het buffet gebruik kunnen maken! Aardbeien waren heerlijk! Maar natuurlijk ook de sushi was erg goed!

Het eten en drinken was goed. En het personeel was fantastisch, echt een aanrader!!!

Kleine gezellige zaak waar echt Italiaans eten wordt geserveerd.
    Nagerechten zoals Panna Cotta en Tiramisu zijn aanrader

17. West-Europees Vlaardingen

Prijsniveau wordt niet waargemaakt en doet de locatie geen eer aan. Snotgare coquilles met pretentieus smakeloos garnituur. Een stuk lauw rundvlees met wat groenten op weliswaar mooi servies en veel te veel tijd tussen de gangen. Een tip voor de restauranthouder; het gaat in de eerste plaats om de chocola, niet om de wikkel die er omheen zit!

Ik ben gisteren met mijn vriendin tijdens de opening van het restaurant komen eten. Als je binnenkomt merk je gelijk dat het een themarestaurant is wat doelt naar bourgondisch middeleeuws eten met je vingers. Jawel, zonder bestek dus!

Het personeel is zeer gastvrij en de sfeer is zeer warm en toegankelijk. Op de achtergrond staan twee grote rotisserie grillen een twintigtal kippetjes te braden en het ruikt er overheerlijk.

Zeker de moeite waard om langs te gaan.

Heerlijk gegeten. Veel tafeltjes in een klein restaurant. Ik zou er niet romantisch met z'n tweeen eten, omdat het vrij druk is. Met vrienden daarentegen heel gezellig en dat waren wij. We komen zeker terug.

20. Chinees-Indisch Vlaardingen

Gisteravond wezen eten bij wokhouse. Was om 19.00 Uur.
    Lege bakken, viel erg tegen, niet gewend.
    Meerdere mensen vroegen of er nog bijgevuld, werd niet op ingegaan, aangegeven aan personeel.
    Was niet gezellig, waren binnen een uur weg.
    Eigenaresse hierover gemeld, was hier niet blij mee, bood excuses aan… konden volgende keer voor 50% eten, terwijl we op die dag voor 50% hebben kunnen eten.
    Konden er verder niets aan doen… we komen zeker niet meer terug.

Patrick P

Altijd goed op tijd en zeer lekker eten! Wij bestellen bij niemand anders meer ♥️

Heerlijk knus en gezellig restaurantje. Eten is heerlijk en de bediening supervriendelijk.
    Wij zijn al meerdere malen daar wezen eten en dit was zeker niet de laatste keer!

De pasta waarvoor we speciaal hiernaartoe waren gegaan was een dikke 10+ waard. De carpaccio zou ik nooit meer nemen. De carpaccio zelf was goed. Maar de goedkope bruine ijsbergsla eronder was echt een min punt. Voor het bedrag had het beter en lekkerder aangekleed kunnen zijn.
    De bediening was snel, vriendelijk en netjes. De stokbrood kruidenboter was ook niet echt top. Brood was droog. Toch komen wij hier zeker terug zowel voor de pasta en goede service.

Het was op de zaterdagavond al vroeg druk. Maar je kon over nog goed bij. Bij het wokken moest je iets langer wachten. Lekker gegeten het was weer top!

25. Chinees-Indisch Vlaardingen

Weer eens uit eten geweest in "China Garden".
    Het blijft een Toplocatie! Nog maar even van genieten zolang het kan.
    De bediening was evenals het eten wederom voortreffelijk!

Jan-Peter Peeters

Het eten en de bediening zijn prima. Service ook top. Alleen het interieur is erg cliché-matig.

Word veel geroddeld over gasten waar andere gasten bij zijn.
    Telefoon word slecht opgenomen voor evt een bestelling oid.
    Patat half rauw en de prijs een beetje aan de hoge kant.
    Speciaal vanuit denhaag hier naartoe gegaan maar spijt achteraf voor de weg gegooide kilometers.
    Volgende keer gewoon weer in den haag.
    Vlaardingen west is inmiddels uitgesloten voor mij.
    Service was aardig alleen het geroddel over U als U bent geweest is minder.
    Denk ook eens aan je gasten in de zaak.
    Heb je wat te roddelen doe je het achter de schermen zodat de gasten er geen last van hebben.

Buiten is het gezellig het ligt midden in een rustige en groene omgeving zeer kind vriendelijk met van alles om mee te spelen en rond te hollen.
    Rolstoel vriendelijk.
    Ruime keuze in eten en drinken en zeer betaalbaar.
    Toch zouden we best wat meer willen betalen voor wat betere kwaliteit.
    De pannenkoek met rozijnen van mijn man was niet gaar aan de onderkant.
    Wat is nou zo moeilijk aan een pannenkoek!

Vanavond Pizza gehaald voor mij en mijn 2 kinderen, wat een afgang pizza was koud, duur, smakeloos en taai.

Goede service. Patat smaakt goed doorbakken.
    Heerlijke sate en satesaus.
    Heerlijke milkshakes.