Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlaardingen verdeeld zijn.

Timona Los

Afgelopen zaterdag een tafel geboekt voor mijn verjaardag. Wij komen minimaal 1 keer per maand bij Farinella dus de keus om lekker daar te eten was snel gemaakt. Geboekt om 18:30 uur. Binnen 20 min kregen wij ons voorgerecht gigantisch veel, niet erg. Maar om dan na 10 min je hoofdgerecht te krijgen voel ik me toch behoorlijk opgejaagd. (Geen tijd om je voorgerecht te laten zakken) waardoor je je hoofdgerecht niet op krijgt. De wijn word bijgeschonken in je al gebruikte glas. Waardoor wij om half acht weer buiten stonden. Het wordt er te druk waardoor je niet meer op je gemak kan eten. Laatste keer kregen we de bedankt limoncello van mensen die het niet wilde dus wederom weggejaagd. Nee voorlopig ben ik hier klaar met eten. Het eten is echt perfect maar om nou gejaagd te eten, nee dank je!

Femke Wedzinga

Prima, personeel leuk.

Verkaik

Het was gezellig druk. Sfeer was ontspannen.
    Tafeltjes staan heel dicht op elkaar, lastig wanneer je tussendoor naar de toilet moet.
    Aan het eind van de avond werd de bediening nonchalanter, geen melk bij de koffie of suiker bij de thee.
    Eten was prima maar voor een pizzeria niet goedkoop

Ann

Veel te duur, geen groente bij een steak, champignons en sauzen betaal je extra voor… Echt belachelijk…

Ann Fonteijn

14"dagen ervoor gereserveerd voor tapas ivm optreden Waylon...voor 19.30 uur. Om 19.00 uur word ik gebeld..
    De tapas zijn op?! Wat een service...Nooit meer!!!😈

Ron Willems

Het was er heel erg druk waardoor we lang moesten wachten voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken en de kaart. Gerechten overheerlijk maar het duurde allemaal erg lang Nauwelijks persoonlijke aandacht.

9. Chinees-Indisch Vlaardingen

peter pan en wendy.

Tim hong is een prima restaurant met een uitstekende keuken. De tipan gerechten zijn aan te bevelen en het personeel is erg vriendelijk. Wij komen er al jaren regelmatig en de sfeer is er gezellig.

Danielle

Terug in de tijd, heerlijk eten en een super sfeer.

Dit was de laatste keer dat ik besteld heb bij Troje. Veel geld voor weinig. Spareribs verbrand en overgoten met bbq saus om het te maskeren. En terwijl je in dezelfde wijk woont, wel 2 euro bezorgkosten rekenen. Voortaan maar weer de concurrent... Dat is wel waar voor je geld.

Channah

Diane Paardekam

15. Internationaal Vlaardingen

John

Marlieke Seij

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel.

Goede sfeer, aardige mensen, schoon, en belangrijkste lekker en de wok maaltijden is hier de lekkerste die ik ooit heb gegegten!

Kibbeling is niet te eten, geen smaak niks. Af een toe een lekkere deegbal er tussen hmmm..... de saus is wel goed, maar dat is ook het enige. Alles ligt gewoon voorverpakt in de vitrine. Aardige vent maar de vis is niet lekker.

1,7

Renee insta

Zeer slecht. De kibbeling zijn meelballen en liggen gemiddeld 10 seconden (misschien 20) in de frituur. Mij vertel je niet dat dit goed kan zijn. Geen verse vis in de vitrine, alles is voorverpakt en ziet er zeer smakelijk uit (bah!). Voor de rest is ‘t best een aardige gozer, maar doe ff wat aan je vreten. Groete.

Zeer slecht eten. Veel te vet. Helaas weggegooid en opnieuw besteld elders.

Nooit meer 't Zwaantje'.

JPM.

Jan

Geweldige sfeer, goede en snelle bediening, heerlijk eten, en betaalbaar. GEWELDIG. Hier ga ik regelmatig eten!!! Compliment.

Jan

Bij reservering werd vermeld dat er 'gezellige live muziek' zou zijn.
    Dit was echter op een dusdanig volume, dat een normaal gesprek niet te voeren was en na enige tijd gewoon niet te harden was. Hier wat van gezegd. Dit werd als vraag bij 'de artiest' neergelegd door bedienend personeel, maar dit kon volgens deze man niet. Blijkbaar mankeert hij iets aan zn gehoor. Of dacht hij in de ahoy te staan.
    Het eten was lekker maar na snel hoofdgerecht gevlucht.

Vertaal van English naar Nederlands

Met mijn vader hier gegeten in het weekend. Vriendelijk personeel. Gezellig tafeltje voor 2. Vooraf krijg je ouzo en stokbrood met tapanade van het huis, heerlijk! Als voorgerecht garnalencocktail en octopus. Mooie opmaak en de smaak is heerlijk, octopus was helemaal mals zoals het hoort! Als hoofdgerecht de thallasa schotel en de lamsbout. Vooral de inktvisringen waren om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader, helaas zaten we zo vol dat we geen toetje meer konden eten!

25. Afhaal en bezorg Vlaardingen

kelma

Super lekkere menuutje voor maar €5,00 veel voor weinig, met aardappelpartjes en kibbeling, rauwkost en saus, heel krokant en vers, schone zaak, vriendelijk personeel, aanrader, ik ga hier vaker naar toe, top!!

Zeer gezellige locatie en prima bediening.
    Het eten is heerlijk!

Het smaakte prima. Bij binnenkomst moesten we lang wachten voor de drank werd opgenomen en de kaart gebracht. We bestelden 8 tapas. De eerste tapas werden na een half uur gebracht. De andere tapas kwamen niet. Na 3x vragen werden ze uiteindelijk geserveerd.
    Het toetje hebben we maar ergens anders gehaald

Arianne Maagdenberg

Helaas kan ik jullie niet goed beoordelen omdat jullie gewoon dicht waren. Donderdag morgen nog een mail gehad of ik mijn reservering niet wilde vergeten. Helaas hebben jullie niet de moeite genomen om in jullie agenda te kijken en ons even te bellen dat jullie er niet zijn. Misschien probeer ik het nog een keer en worden mijn 1 een 10.

AC Nederlof

Ondanks de reservering eindeloos gewacht op de pannenkoeken. Alle bestelde pannenkoeken niet tegelijk opgediend. Met kleine kinderen zou je dit niet verwachten in een pannenkoekrestaurant. Bediening was eerlijk gezegd slecht. Klein detail: consumptie met alleen een stampertje en geen schijfje citroen....Raar toch? Kwaliteit van de pannenkoeken goed. Dessert maar niet meer gedaan. Gelukkig goed weer waardoor kinderen buiten konden spelen maar die krijgen er na 2 uur ook genoeg van. Afgelopen jaren vaak hier geweest met nog grotere gezelschappen. Ben bang dat dat nu voor het laatst is geweest.

Oneetbare patat, ballen gehakt hebben vieze smaak, al een paar keer bedorven kroket gehad (daar waag ik me niet meer aan). Telkens geef ik ze een kans. Iedere keer weer spijt.