Pizzeria Gallo d'Oro in Vlaardingen

1356881940 82
1411193189 85
1417982095 84
1451926625 86

1. Wij komen hier met regelmaat. Het is er heel gezellig, het personeel is zeer vriendelijk en het eten smaakt ook heerlijk en dat ook voor een nette prijs. Het is zeker de moeite waard om eens te bezoeken.

2. Helaas. Het was een totaal slechte ervaring. De noodle was vol olijfolie (meer dan een halve liter), de salade was niet fris en met kleverige vloeistof. De pizza was zuur als citroenzuur was erop. Ik ben Italiaans, en ik zeg dat dit restaurant is niets in de buurt van Italiaans eten, behalve de namen in de menukaart.

1,1
  3. Vrijdagavond gegeten bij Gallo d'Oro. Ik kan maar één ding zeggen . Het was geweldig, na afloop nog een kopje koffie en thee gehad van de heer Mansour. Volgens mij de beste en gezelligste pizzeria van de regio. Komen hier zeker weer terug

4. Ronald Bello

Wij komen hier met enige regelmaat. Het eten is altijd goed en mocht het niet bevallen, regelt meneer Mansour wel iets anders voor u. De bediening is uitstekend en een chagrijnige Mansour heb ik nog nooit gezien. Het restaurant zit er niet voor niets al vele jaren!

5. We hebben in de afgelopen 15 jaren regelmatig bij de heer Mansour gegeten en altijd vriendelijk en netjes bediend. De kaart omvat Hollandse en Italiaanse gerechten en zijn van goede kwaliteit. Er wordt gewoon degelijk gekookt. Ook zijn de maaltijden en wijnen er een fatsoenlijke geprijsd. Je kunt hier zonder risico fatsoenlijk eten, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.

6. Zaterdag gegeten met mn vriend en het was heerlijk ! Vooraf hadden we Gamba's en carpaccio beiden precies zoals het hoort! Hoofdgerecht een pizza zalm (super) en een heerlijk stukje ossehaas ! We hebben super lekker gegeten en de sfeer is gezellig , een echte aanrader.

7. Zeer gastvrij en goed eten die man weet hoe hij een horecazaak moet runnen .
    Het is een slopend werk maar in zijn ogen zie je dat hij echt geniet, dat is goed. Blij voor hem en nog jaren plezier

8. leonard en joke

Wij komen al meer dan tien jaar bij Gallo d'oro en zijn inmiddels kind aan huis. Iedere keer nemen we iets anders en het is altijd heel lekker. Volgende week gaan we de zestigste verjaardag van mijn vrouw hier vieren. Vandaag besproken en de eigenaar werd helemaal enthousiast. Een echte aanrader.

9. Mijn vriend en ik komen hier regelmatig en het is ons vanaf de eerste keer goed bevallen. Het restaurant heeft een gezellige sfeer, zeer gastvrij en vriendelijk personeel, het eten is altijd goed. Mocht je een keer een apart gerecht willen samenstellen (staat niet op de kaart), dan is dit geen enkel probleem. Als je er vaker komt dan leer je het vriendelijke personeel goed kennen en ontvang je af en toe een drankje of presentje van het huis. De gerechten die je bij Gallo d'Oro gereserveerd krijgt zijn beter dan de gerechten in de meeste restaurants in Italië... Dit hebben we zelf ondervonden. Door de gezellige sfeer en het goede eten, waan je je in het echte Italië!

10. Heb er heerlijk gegeten met mijn gezin.Service was super zoals gewoonlijk. Zeker aan te raden als je lekker en gezellig wilt eten.De eigenaar en bediening waren super gast vrij !!!!!!!!!!

11. Was er al een tijdje niet geweest
    Dus dacht ga maar weer een lekker pizza eten met m'n vriend.
    En daar hebben we zeker geen spijt van gehad!!
    Een echte heerlijke pizza. Zoals ik eigenlijk gewend ben van Gallo d'Oro.

Eigenaar en bediening waren super

Ga er zeker wat vaker eten..!!

Gr. Een tevreden gast!!

12. Na een vriendelijk ontvangst mochten we ergens een tafeltje uitzoeken. Helaas was de menukaart nauwelijks te lezen vanwege het weinige licht.

Het drankje wat we bestelden kregen we geserveerd in een glas van formaat reageerbuis (zeer weinig).
    Het stokbrood wat we kregen aangeboden was slap en taai, we hadden 2 voor en 2 hoofd gerechten, deze waren alle van twijfelachtige kwaliteit.
    - Zalm was niet goed van temperatuur.
    - Lasagne was smakeloos.
    - Calzone was ongelijkmatig gevuld, de saus was uit een blikje.
    - Spaghetti was klef en onderop het bord lag een laag water.

Na deze smakeloze hap wilde we graag een heerlijk dessert.
    Nadat de serveerster de borden had weggehaald verwachten wij dat we de dessertkaart zouden krijgen, maar helaas was dat niet het geval, de serveerster was niet te bereiken, na 10 minuten omgedraaid op onze stoel te hebben gezeten waren we het zat.
    We besloten om weg te gaan en tijdens het afrekenen hebben we ons ongenoegen geuit over het wegblijven van de dessertkaart, uit de reactie die wij kregen werd duidelijk dat dit hier heel gewoon was.

Het geld dat wij hier hebben uitgegeven was zonde geld.

13. Geweldig restaurant.

Super gastvrije eigenaar.

Bediening beleefd, vriendelijk en vrolijk.

Gastvrijheid en eten bij dit restaurant altijd TOP.

Wij komen al jaren, en zijn van plan om dat te blijven doen.

14. Wij komen er al meer dan 20 jaar, dat zegt genoeg toch...!

15. Geweldig en sfeervol restaurant, een van de weinige waar je een gastvrij onthaal krijgt door de eigenaar.

Heerlijk en betaalbaar eten.

Komen er al 30 jaar, vroeger met onze kinderen, willen het voor geen goud missen.

Een absolute aanrader voor iedereen met en zonder kinderen. Een restaurant waar je echt gast bent en je thuis voelt.

16. Afgelopen dinsdag wezen eten met ze 6e.

Eten en sfeer was super..!

Kwam er voor het eerst en werd goed ontvangen door waarschijnlijk de eigenaar..!

Kreeg voor m'n verjaardag nog een fles heerlijke wijn..!

Echt een aanrader voor iedereen..!

17. amber 50 punten

Heb in totaal hier 3x gegeten. De eerste keer was het slecht. Had lasagne, maar dit smaakte echt nergens naar. Nagerecht was wel goed. Ik wilde hier al niet meer eten maar ben toen toch voor de 2e keer gegaan vanwege afscheid collega en dat werd daar gegeven. Dus moest wel. Tot mijn verbazing dit keer goed gegeten. Had gerechten van de kaart besteld die niks met Italiaans eten te maken hebben, dus lag misschien daaraan...?. Afijn de 3e keer daar ook gestrand omdat ik en tafelgenoten bij een andere zaak wilden gaan eten maar die uitgerekend op die dag een besloten feest hadden. Nou ja, zie dan nog maar eens ergens een tafeltje te vinden op vrijdagavond...

Nou hier dus. Vanwege de laatste ervaring met zalm op toast had ik deze weer genomen. Nou hier komt ie... plakken zalmfilet met 3! stukjes zeer dun gesneden stokbrood. Dat was wel anders dan toen! Afijn vanwege de honger toch opgegeten, maar was intussen wel bang voor het hoofdgerecht. En mijn twijfels waren terecht. Mijn in roomboter mals gebakken sliptongetjes bleken droog en doorbakken te zijn. Dit was zo teleurstellend dat ik hier toch de eigenaar op heb aangesproken. Hij keek moeilijk maar zag toch dat ik wel gelijk had. Heb hem aangespoord om te proeven maar dat deed hij niet. Denk dat hij het zelf ook niet aandurfde. Afijn hoefde hier niet voor te betalen, maar daar doe je het niet voor. Had nog steeds bere honger maar durfde het toetje echt niet meer aan. Heb ook gevraagd of ze een andere kok hadden ofzo.... Volgens de eigenaar niet. Al jaaaaaaren dezelfde. Nou ja misschien ligt het daar wel aan...............

Misschien als ik weer ga dat het dan wel weer ineens "goed" is, maar ik durf het echt niet meer aan.

18. Michael

Als we Pizza bestellen is het altijd hier, de Pizza's zijn erg smakelijk, de saus kan door sommigen alleen soms nogal klef zijn en de bodem kan als je de verkeerde kok treft nogal taai zijn.

De Bezorg service is vaak binnen de 30 minuten al aanwezig.

Hoewel dit allemaal toevals treffers zijn aangezien het steeds anders blijkt te zijn.

Overall wel een goede ervaring.

19. bettina

Heerlijk gegeten, ik ben met mijn ouders geweest en mijn kinderen. We waren zeer tevreden over alle gerechten.

De bediening was vriendelijk en de eigenaar maakt met iedereen een praatje.

Wij komen zeker terug!

20. Goed restaurant, altijd vriendelijk, ook tegen kinderen. Wij komen hier al jaren. En we eten hier altijd heerlijk en wij zijn altijd tevreden. Heerlijke pizza's.

21. Afgelopen donderdag met ons gezin voor de eerste keer daar wezen eten, maar het was niet te eten die namaak pizza's. Die pizzabodem was veel te dik en te taai, wordt niet met de hand gemaakt. De voorgerechten waren ook niet goed, de garnalen in de knoflookolie waren te hard en de carpaccio was te koud.

22. herman en sabine

Ik kom hier regelmatig met mijn gezin en gasten.

Altijd een joviale ontvangst en veel persoonlijke aandacht van de eigenaar die elke gast schijnt te kunnen onthouden.

Geweldige ossenhaas met gebakken champignons die door een rietje te eten is, zo mals mmmmm.

En de rekening staat altijd te laag ten aanzien van de kwaliteit en de service.

Geweldig restaurant, ook voor niet Italiaanse gerechten.

23. Goeie snelle service, we bestellen altijd ravioli met bolognaise saus, erg vers. Zo moet het altijd zijn.

24. Beste Italiaanse restaurant ooit!

Zelf het eten in Italië kan hier niet tegen op!

Bediening en eigenaar, helemaal top!

Zeer ruime keuze met gerechten, ook voor de mensen die niet van pasta of pizza houden.

Echte aanrader!

25. Ik vind het een geweldig restaurant, de eigenaar is perfect en de pizza's zijn heerlijk. Echt een aanrader.

26. Het eten is hier perfect, de bediening is aardig en de eigenaar is een superman!

Echt een aanrader.

27. Het eten was smaakloos. De sfeer was wel oke. Maar het is geen aanrader.

28. Roos 24 punten

Ik vind het eten hier altijd heerlijk! De pizza's zijn zalig en ook de andere gerechten zijn altijd geheel naar wens. Wij komen er minstens 1 keer per maand, soms zelfs vaker, en zijn nog nooit ontevreden geweest! Zeker een aanrader voor een avondje eten, drinken en gezelligheid. De bediening is overigens ook hartstikke goed en de eigenaar top!

29. Peter 13 punten

Ik vond de bediening en de eigenaar erg vriendelijk, echter het eten was van matige kwaliteit. De gebakken mosselen waren slap, muf en smaakloos en hadden dezelfde smaak als de garnalen. De canneloni werd opgediend zonder enige garnering in een vuurvaste schaal, en de tagliatelle met pesto was verschrikkelijk zout. Alleen de pizza was redelijk goed, al haalt hij het niet bij de pizza's die we in Italië voorgeschoteld krijgen. Ik vind het erg jammer deze mindere recensie te moeten schrijven want ik had andere verwachtingen van de Italiaanse keuken bij Gallo d'Oro als amante della cucina Italia.

30. Prima restaurant met een geweldige gastheer Mansour.

Echt een aanrader!

31. Goede kaart, heerlijk eten en een hele leuke eigenaar die weet wat het woord gastvrijheid betekend!

32. Zeer goed eten; prettige bediening! Zo zie je het niet vaak meer tegenwoordig. Aanrader!

33. Het beste restaurant dat ik ken!
    Absoluut top.
    Veel persoonlijke aandacht en de eigenaar lijkt ieder gezicht te kunnen onthouden. Na 8 jaar kwam ik terug in Vlaardingen, ben er weer gaan eten en het was weer top.
    Goede prijs, super smakelijk eten, aardig personeel. Zelfs met de kids wordt veel rekening gehouden.
    Niets is de eigenaar te gek om het je naar de zin te maken.
    Ga er snel weer heen.

34. Paul 42 punten

Ik kom zelf al jaren in deze zaak, het eten is er prima, niet alles is even lekker, maar het eten wordt met zorg bereidt, deze zaak verdient klandizie een hele leuke gastheer Monsour, prima vent, wij hebben in deze zaak ons bruiloftdiner laten verzorgen, dit was buitengewoon.

35. Heerlijk! =)

36. Jacq&Jil

Hele lekkere pizza's!

Goede services, binnen een half uur je pizza in huis :)

37. barbara

Heel goed eten, goede bediening en altijd gezellig. Gevarieerde menu kaart, aanrader!

38. superlekker eten en gezellige bediening.

39. super lekker eten

40. familie van Rij

wij komen er zolang deze pizzeria bestaat.Het eten is er heerlijk, bediening is altijd goed.Onze complimenten!!

41. Sjaak Beaude

Prima restaurant. Superbediening, lekker eten. Jammer dat het restaurant op maandag dicht is.

42. Vorige week zondag wezen eten bij dit restaurant.
    Het restaurant zelf heeft zijn beste tijd wel gehad, goedkope ouderwetse uitstraling.
    Ik had een Pizza met een ronduit smerige bodem, met veel los bloem aan de onderkant. Mijn vrouw had lasagna uit een bakje wat aan alle kanten kapot was. Bediening allemaal jonge meiden, naar mijn inziens een lekker goedkope zwarte werknemer, maar ze waren slordig lui en laks.
    Naar mijn mening GEEN aanrader!

43. We bestellen en komen er regelmatig en nog steeds tot grote tevredenheid !!

44. marcel en andrea

kom er ook al jaren en heb er mijn trouw receptie gegeven was allemaal perfect geregeld

45. was uitstekend!
    eigenaar is een hele goede gastheer

46. Super gezellig restaurant, kom er al 21 jaar en bevalt me nog steeds heel goed, vriendelijk personeel en een gevarieerde menu kaart!

47. Dick Overdijk

vriendelijk,gastvrij kwaliteit v/d keuken is constant

48. mijn vriendinnen en ik krijgen altijd een glaasje van het huis!!! Super service, overheerlijk eten!

49. Altijd Super, we komen er al 15 jaar!

50. Erg lekkere pizza's altijd snel thuisbezorgd met een lekker broodje+knoflookboter erbij.