Delphi in Vlaardingen

Online eten bestellen

ma 16:30 - 21:00
di 16:30 - 21:00

Omschrijving

Hartelijk welkom in Grieks Specialiteiten Restaurant Delphi!

In een geheel nieuwe entourage nemen de eigenaars en chef-kok u graag mee op een traditionele reis. Laat u verrassen en verwennen door onze heerlijke mediterrane gerechten, waarbij kruiden, specerijen, olijfolie en heerlijke wijn de hoofdingrediënten zijn.

In samenwerking met Griekse interieur architect Athanasios Koutsagias (afkomstig uit Griekenland) is een Griekse sfeer, in combinatie met de mooie gerechten van de chef-kok en zijn team.

Delphi was inde klassieke oudheid één der beroemdste plaatsen van de god Apollo en tevens het meest bezochte en gerespecteerde orakel van de antieke wereld. Een ‘orakel’ was een soort raadgever. Vanaf het jaar 590 v. Chr. Werden te Delphi Pyritesche Spelen gehouden, wedstrijden in muziek, dichtkunst en sport. Als raadgever willen je ‘Delphi’ laten ‘proeven’.

Delphi is een ervaring. Je moet het proeven en meemaken.

Chef-kok Tasos Bacharidis afkomstig van Griekenland, nodigt u uit op een traditionele en creatieve reis.

Gaat u mee?

1299419368 78
1310242015 75
1678212015 85

1. Monique

Goed gegeten, goede service en het eten werd vlot geserveerd!

2. Het eten was redelijk, te weinig voor het geld. De gyros niet echt warm, de overige stukjes vlees te klein, klein schaaltje frietjes die je met zijn tweeën moet delen.

3. Al die jaren in Vlaardingen is Delphi al favoriet en zouden we ze op alle vlakken als goed bestempelen maar de laatste tijd zijn de gerechten wel nog lekkerder geworden (als dat al kon) leuks Griekse voorgerechten en desserts. Vriendelijke mensen. Wij komen er graag!

4. Heerlijk gegeten, aardig en vriendelijk personeel en gezellig drukke sfeer👌🏼

5. Eric Rutten

Helaas was het restaurant gesloten toen wij er aankwamen volgens reservering. Afspraak was bevestigd via de mail!

6. Goede service en eten was heerlijk.

7. Prima service en smaakvol eten.

8. Met 12 personen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Alles op tijd, niets vergeten en ook nog eens super lekker. Groot compliment!

9. M. Hanegraaff

Eten was goed, hoewel de vegetarische moussaka wat meer gekruid had mogen worden, het smaakte nu teveel naar aardappel. Voorafjes bonensoep en keftedes waren lekker. Bediening ging goed en de sfeer was ook goed, leuk om Griekse muziek als achtergrond muziek te hebben.

10. Een prima avond met lekker eten.

11. Ruud Hüfken

Altijd goed snel en lekker!

12. Monique de Glas

Na een eerdere slechte ervaring nu weer echt goed en lekker gegeten. Blijft jammer dat tsaziki in zo’n klein bakje zit en je 90 cent voor majo moet betalen.
    Eten en toetje was top.
    (Maar munt thee voor bijna 4 euro kan echt niet)

13. Sinds lange tijd weer bij Delphi gegeten. Het eten was zeer goed niets op aan te merken. Een Griekse salade, kippensoep, visschotel en een aardbeiencoupe. De rosé huiswijn was goed. Bediening ook goed. Echter de rekening was niet correct. In plaats van een halve liter karaf was er een liter gerekend. Zeer slordig.

14. We komen hier al jaren om lekker te eten maar vanavond was het niet goed. We bestelden een drie gangen maaltijd voor twee. Toen de voorgerecht mix kwam was het de eerste teleurstelling, weinig en totaal anders dan voorheen en had men gemakshalve de schil van de meloen in rauwe ham niet verwijderd en daar kwam ik achter toen ik er in beet, dit gemeld en dit is alleen als kennisgeving aangenomen. Toen kwam het hoofd gerecht en de hoeveelhijd viel tegen tov vroeger maar was afdoende en de varkenshaas spies had te lang op de grill gelegen en was gortdroog. De gyros was zwartgeblakerd en hierdoor oneetbaar en zeer zout. Toen men vroeg of het gesmaakt had dit gemeld en er werd niets mee gedaan. Het was een grote teleurstelling en en zeker de €83 die ik moest afrekenen absoluut niet waard. Tijd voor een ander (beter) grieks restaurant want hier zien ze ons niet meer.

3,4
  15. Rocky81

Wij zijn in bijna alle Griekse restaurants in Nederland geweest, omdat we gewoon fan zijn van de Griekse keuken.

Het was best druk, maar dat is ook de omgeven waar het restaurant gelegen is. Er zijn dus veel restaurants in de omgeving.

Het eten is echt beter dan gemiddeld en daar hebben we ook zeker van genoten.
    We hebben verschillende gerechten gegeten om ons echt te overtuigen.

Het restaurant zelf is niet super groot, maar ook zeker niet te klein. De indeling is wel erg krap allemaal. Misschien is dat de reden waarom ze veel vergeten. We hadden meerdere malen om vervolg in drinken besteld en dat duurde erg lang en werd vaak vergeten.
    Zodra ze de bestellingen komen brengen, zetten ze het neer zonder je aan te kijken en lopen snel weg. Er is weinig tot geen klantcontact. Alleen met locals.
    Ze zijn zeker niet onaardig, maar ook niet geïnteresseerd.

De locals zijn erg lawaaierig en luidruchtig. En dat gaat de hele avond zo door. Echt een stadse mentaliteit. Dat is op zich natuurlijk helemaal niet erg, maar wel als je van nature veel lak hebt aan dingen.
    Jammer, niet echt wat voor ons.....houdt hier rekening mee.

Het eten is top maar alles daarbuiten is helaas meer flop dan top.

Veel succes met het verbeteren van bepaalde punten.

16. Liesbeth de Boer

Ik kan eerlijk niets vermelden wat niet goed zou zijn. Het zijn hele vriendelijke mensen, de bediening is niets op aan te merken. Er hangt een Griekse sfeer en het eten is werkelijk verrukkelijk. Het menu "de Griekse tafel" is beslist aan te raden.
    Vandaar alle tienen.

17. Karin de Schepper

Erg lekker gegeten, personeel is altijd vriendelijk. Er waren alleen wat gasten die erg luidruchtig waren. Verder perfect, zoals altijd 😁

18. Monique

Het eten was prima, goede bediening. Alleen jammer dat de gangen zo snel achter elkaar geserveerd worden.

19. We zijn met drie mensen gezellig gaan eten, dachten we. We moesten heel lang wachten voordat we mochten bestellen. Daarnaast toen het eten kwam (we hadden allemaal een schotel) kregen we heel weinig friet en hadden allemaal ook maar een klein beetje gyros. Normaal toen ik er vroeger kwam kreeg je echt veel gyros. Verder was de bediening niet echt vrolijk en ook niet luisterend. Ik heb allergenen en toen ik naar dingen vroeg werd er niets mee gedaan.
    Kortom als je niet veel honger hebt kan je hier makkelijk eten. Heb je meer honger? Dan kan je beter 21 euro aan een schotel beter besteden aan iets anders…
    Lekker is het zeker, maar je krijgt echt veel te weinig in vergelijking met vroeger.

20. Eten was niet warm genoeg, en weinig op het bord.
    In verleden ook daar gegeten. Lag ook meer op het bord en goed warm.
    Jammer.

21. Alles was prima behalve de enorme drukte daardoor kon je elkaar bijna niet verstaan

22. Altijd gezellig, heerlijk eten en goede bediening. Leuk avondje uit.

23. Bianca Geurts

Kom hier regelmatig eten is altijd goed personeel is gezellig

24. Van Dijkhuizen

Lekker gegeten in aangename sfeer en correcte bediening en… niet duur.

25. Heerlijk eten en drinken. De bediening in het begin was attent een vlot. Later werd het trager en was het moeilijk de aandacht van de ober te krijgen. Ook werd het dessert niet afgeruimd toen we koffie bestelden (toen we de ober eindelijk bij de tafel hadden).

26. Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten. Zeer vriendelijk personeel

27. Heerlijk gegeten!
    Alleen jammer dat de bezorgers regelmatig langs je tafeltje lopen met hun natte jassen aan… tis ook erg lawaaierig binnen.

28. John van dijk

Wij vierden ons 40 jarige huwelijk met familie. De sfeer was goed, eten was goed en bediening vriendelijk.
    Een reden om nog een keer daar te eten

29. Jaap en Riet van Dien

Het eten was heerlijk.
    De sfeer perfect.

30. Gezellig restaurant.
    Heerlijke traditionele gerechten.
    Werden vriendelijk geholpen door t personeel.
    Was de 2e keer dat we hier zijn eten we komen zeker terug.

31. Sandy van Oudenaarden

Het eten was lekker bediening goed. 1 Ding waar ik me een beetje aan irriteerde was dat mijn moeder als eerste binnen was en er werd gezegd dat zij haar rollator maar bij de jassen moest zetten. Zij heeft pas een hele zware herensbloeding gehad waardoor er veel spraakschade is en zij niet kan lopen zonder rollator. Misschien een plan om dan als serveerster even haar op haar plaats te brengen en die rollator weg te zetten. Door omstandigheden was ik later, anders had ik t gedaan. Voor de rest was t goed.

32. A Vogelij

Lekker gegeten, is altijd gezellig.
    En personeel is vriendelijk en attent.

33. Anonymous
    Vertaal van English naar Nederlands

I had very tasty meal from Delhi at Vlaadringen. I was served well by the respected waiters & all were good. Thank you👍

34. ron wisse

Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer.

35. Fantastisch restaurant met heerlijk eten en een goede gezellige sfeer; ook door de mensen die daar werken!

36. Gezellig, prima gegeten.

37. Weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant! Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en goed eten! Ogen dicht... en we zijn weer even terug in Griekenland!!

38. Jessica

We hebben een gezellige avond gehad. Beneden is wel altijd gezelliger dan de ruimte boven, maar het eten was alsnog heerlijk!

39. Het was weer als vanouds, lekker, gezellig en sfeervol.

40. Het eten was weer erg goed; goede hoeveelheid, heerlijke smaak! De bediening was heel vriendelijk. Onze eerste bestelling van drankjes werd vergeten, maar daarna kregen we alles wat we bestelden.
    We hadden gereserveerd maar moesten wachten, met nog meer groepen mensen. Het was dat we zelf achter een plekje aan gingen anders hadden we er nog langer gestaan zonder dat iemand ons kwam plaatsen. Waarschijnlijk te veel reserveringen aangenomen. Dat is jammer. Ook duurde het erg lang voor ons eten er was. We waren er om 8 uur en waren om 11 uur klaar. Ondanks deze minpuntjes hebben we toch genoten en komen we weer terug voor meer!!
    Nog 1 tip. Bij verjaardagen de muziek zachter!! Nu schrikken wij ons altijd kapot als die muziek ineens aan gaat...

41. Wout van Dommele

Geweldige restaurant goed eten en zeer gezellig.

42. Het eten was heerlijk, en je krijgt genoeg. Personeel is vriendelijk en je hoeft echt niet lang op je eten te wachten. Prijs is ook goed. We hebben genoten.

43. Winnifred Witter

Eten was goed, wel erg zout. De bediening was goed erg vriendelijk. De kleding van het bedienend personeel kan veel beter. We komen zeker terug.

44. Het eten is goed, en ook genoeg voor ons.
    Wij zaten op de 1e verdieping aan een twee persoonstafeltje op een soort verhoging, dat was niet het meest fijne tafeltje.
    De rest was alles goed.

Erwin.

45. Leuke sfeer en goed eten.

46. Ger en Nel

Zoals gewoonlijk lekker gegeten. Wel jammer dat het brood met smeersels niet meer bij de welkomst uzo zit.

47. Heerlijk gegeten en je krijgt best veel voor je geld. Keuze is er ook zat dus voor ieder wat wils. Gezellige en leuke bediening.

48. Was druk dus zaten we boven jammer want beneden was erg gezellig maar verder goed eten en vriendelijke mensen super

49. Ik kom hier nooit meer! Volle borden worden voor je neus weg getrokken terwijl je zit te eten. Mijn vriendin en ik hebben denk ik 5 happen op van ons eten en toen vonden ze waarschijnlijk dat we klaar waren en konden we oprotten. Drinken moet je zelf om vragen anders krijg je niks. Eerst krijg je je eten en dan eindelijk pas is je drinken. Taai stokbrood, vlees droger dan de sahara en geen smaak aan. En wat ik het minst erg vind maar toch gezegd wil hebben, geen glaasje ouzo bij binnenkomst zoals ik dat bij iedere griek gewend ben. Vroeger was deze griek top! Maar vandaag de dag is daar niks meer van over.

1,9
  50. Geweldig eten en drinken en de service is erg leuk.

51. Erica Hartog de Ruiter

Zaterdagavond met vrienden gegeten bij Delphi, zoals altijd het was weer heerlijk vooral de gebakken mosselen vooraf. Een echte aanrader!!

52. Sylvia Klein

Zoals altijd gewoon fantasties en heerlijk mals vlees en ouzo.
    Onze favorite griek ook nu we in oud beijerland wonen.

53. Janvan Gelderen

Alles was goed lekker goede kwaliteit en goede service.

54. N. Bakker

Goede sfeer en bediening, lekker eten, plus de verjaardagsverrassing was ook erg leuk.

55. Eten was heerlijk goede sfeer, bediening goed prijs normaal.

56. Giovanni

Zoals altijd. Goed en lekker eten. Vriendelijke bediening.

57. Na de lange lockdown zijn wij op de allereerste avond weer met 4 personen uit eten geweest. We kozen voor Delphi maar helaas moesten wij constateren dat het tempo er nog niet helemaal in zat. Wij moesten lang wachten op ons eten. Het voorgerecht was lauw en de vertrouwde glimlach konden wij ook niet vinden. Als grootste domper werden wij er om 10 uur ook nog 'uitgeveegd'. Dat terwijl we een kwartier daarvoor, bij het bestellen van ons nagerecht, nog vroegen of dat qua tijd nog zou lukken.
    Jammer, misschien maar even iets langer wachten voor we er weer heen gaan.

58. Fantastische originele gerechten, voor een prima prijs. Alles in een sfeervolle omgeving en geserveerd door vriendelijk en behulpzaam personeel.

59. Het was weer een feestje om in het restaurant Delphi te eten.
    Het eten smaakte verrukkelijk!

60. Tony Escalera Carrion

Het eten was zoals vanouds… Lekker en in goede porties…
    Wij vonden het als gezin wel jammer erg jammer, dat op deze eerste dag van opening géén gezondheidsvragen werden gesteld en ook geen gegevens werden genoteerd, mocht er één van de gasten corona hebben en positief bevonden worden na deze dag. Want er kwamen gasten binnen, die niet gereserveerd hadden… Dus ook geen contactgegevens…
    Ook vond ik dat er teveel gasten in deze ruimte aanwezig waren. Waardoor de 1,5 meter niet gewaarborgd was.

61. 1Ste avond na de lockdown, je zou zeggen dat t personeel blij was je te zien maar zo voelde t niet… eten werd al gebracht maar de tafel was nog niet gedekt. Geen salade erbij, niet tussendoor vragen of t naar wens was én geen glimlach…

Alsof ze al een drukke vermoeiende zomer erop hadden zitten.

Service en sfeer 5
    Eten een 7

62. Wij komen hier al meer dan 20 jaren. Altijd een warm onthaal door alle medewerkers. Het eten is altijd erg goed. Aanbevelenswaard de Griekse specialiteiten.

63. Heerlijk gegeten. Vlees van de grill is super mals. Wit wijntje erbij en vooraf wordt stokbrood en ouzo geserveerd. Leuke sfeer.

64. Zoals altijd… prima restaurant. Goed eten, goede sfeer en bediening.
    Top dus.

65. René Portman

Ivm corona was de salade bar dicht en zouden we wat salades bij het eten geserveerd krijgen. Is helaas niet gebeurd. Is ook niet vergoed. Wel stonden er 2 consumpties teveel op de bon. Jammer.

66. De reservering via eet.nu ging heel makkelijk. Kort hierop kreeg ik de bevestiging en konden we 's avonds naar Delphi. Hier hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Ook was't personeel zeer vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding prima.

67. Van der weijden

Al meerdere keren geweest, eten was goed moesten alleen wel heel lang op alles wachten ondanks de maatregels zat het restaurant bomvol beetje raar waardoor we ons niet echt prettig voelde.
    Het is dat het al 19.30 was en je overal moet reserveren anders was ik ergens anders gaan eten.

68. Prettig ontvangen, eten was uit de kunst.
    Leuke verassing gekregen ivm mijn verjaardag.
    Sfeer was prima en relaxed.
    Zeker aan te bevelen.

69. Eten en drinken was weer goed. Naar mijn idee was het eten op mijn bord wel iets minder. Maar, het was goed. Bediening was ook weer top.

70. Het was zo als altijd weer heerlijk gezellig en gnoten van de griekse specialiteiten. Met ons buikje vol en een glimlach op ons gezicht weer naar oud-beijerland gereden. Ja idd wij komen helemaal uit OBL naar Vlaardingen want Delphi is onze favorite griek. Top service eten en bediening tot snel.

71. Lekker eten, service nr 1!!

72. Goed grieks eten, veel keus, goede service.

73. We hebben 17 Augustus 2020 bij Delphi gegeten. Ik was ook jarig kreeg ook in me ijs mooi vuurwerk en lang zal ze leven muziek en de andere klanten klappen en zongen mee. Super lekker was alles en Delphi is zeker om aan te raden.

74. John Verschuur

Delphi is al jaren een begrip in Vlaardingen...

Heerlijk eten, we zaten lekker buiten, was goed te doen! Kom er ook al jaren met plezier...

75. We zaten al bijna 1 uur aan tafel toen maar gevraagd waar ons eten bleef. De baas kwam ons vertellen dat de serveerster het was vergeten door te geven. Terwijl zij het zelf had genoteerd. Binnen 10 minuten kwam het er uiteindelijk aan.

76. De sfeer was heerlijk onspannen, zaak is mooi verbouwd en het eten was zoals gewoonlijk verrukkelijk! Kortom een super Grieks restaurant!

77. Afgelopen zondagavond weer heerlijk authentiek Grieks gegetenin een prima sfeer met attente bediening. Een extra pluspunt is dat ze mijn favoriete bier Karmeliet Tripel schenken. Ga zo door, Delphi!

78. Lekker gegeten! Hebben wel even moeten wachten op het hoofdgerecht, maar het was dan ook erg druk (zaterdag).

79. Heerlijk gegeten en gezellig.

80. Regina Kooning

Lekker eten en goede service.

81. Super lekker gegeten en goede service.

82. Rene en Annet

Op dinsdagavond vrij vroeg gegeten bij Delphi. Na een vriendelijke ontvangst konden wij een tafeltje uitzoeken. De bediening was prima en er werd regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was. De gerechten waren smaakvol en goed op temperatuur, en het was ruim voldoende voor eters die wel iets op kunnen.

83. Eten was smaakloos en het vlees van stifado vreselijk droog. Bediening ook erg zeer matig. Drukke sfeerloze zaak waar soms de muziek keihard staat en 2 verschillende soorten muziek door elkaar. Nooit meer!!

4,1
  84. Vertaal van English naar Nederlands

Met mijn vader hier gegeten in het weekend. Vriendelijk personeel. Gezellig tafeltje voor 2. Vooraf krijg je ouzo en stokbrood met tapanade van het huis, heerlijk! Als voorgerecht garnalencocktail en octopus. Mooie opmaak en de smaak is heerlijk, octopus was helemaal mals zoals het hoort! Als hoofdgerecht de thallasa schotel en de lamsbout. Vooral de inktvisringen waren om je vingers bij af te likken! Echt een aanrader, helaas zaten we zo vol dat we geen toetje meer konden eten!

85. Iedereen is vol lof over deze tent, dus maar een keer geprobeerd. Wat als eerste opvalt is dat het bloedheet is in de zaak, echt niet normaal. We hadden een tafel voor 4, maar dit is wel heel erg krap, toen de bediening de warmhoudplaat kwam brengen had hij geen idee waar hij hem kwijt moest, tja jullie maken het zo krap.

We werden snel geholpen want het was nog erg rustig. Het eten werd snel gebracht. Vanaf dit moment is de bediening niet één keer langs geweest, slecht.
    De salade bij de gerechten moet je zelf halen vanuit een saladebar, deze was erg mager gevuld, bietjes (Grieks?), Komkommer, tomaat en selderij, géén sla dus en ik vind dat bij salade bij een Griek minimaal feta moet, maar helaas.

De Griekse schotel voor 2 personen was qua hoeveelheid wat je bij een gemiddelde griek voor 1 persoon krijgt, maar wel lekker.

Mijn vriendin had ossenhaas uit een pannetje, maar ik twijfel of dit echt ossenhaas was, denk eerder gewoon biefstuk gezien de afmeting.

Wie drinken wilde bijbestellen moest zelf de bediening gaan zoeken, daarom en door de hitte in de zaak zijn we maar zonder dessert vertrokken.

6,1
  86. Bij binnenkomst in Delphi Vlaardingen wordt je niet naar een tafeltje begeleid.
    Je moet zelf maar een tafeltje zoeken.
    De benedenverdieping zag er sfeervoller uit dan de bovenverdieping.
    Ik zat boven, en ik vond het maar ouwe meuk. Weinig Griekse sfeer.
    De bediening had er ook weinig zin in.
    Het eten vond ik wel lekker. De dag daarna was de grote boodschap ook echt groot.

87. Kom hier regelmatig eten alleen als ik aan werk ben of met meerdere personen. Eten is altijd van super kwaliteit en geruime keus uit de menu kaart. Eten wordt vlot opgediend en ziet er keurig uit. Plus punt is de salade bar waar je je heel de avond op kan uitleven. Personeel is ook vriendelijk en de eigenaar komt altijd een leuk praatje maken. Zeker een aanrader en kan me dan ook niet vinden in de recensies die hieronder geschreven zijn. Heb bij veel Griekse restaurants gegeten op de wereld maar je gaat nergens zo voldaan naar huis als bij Delphi vlaardingen.

88. Jorien Zeevaart

Op maandagavond 06-02-2017 met 4 personen gegeten bij Delphi in Vlaardingen. Bediening was nogal bot, niet gastvrij en soms ronduit lomp.
    Toen de 4 hoofdgerechten werden opgediend konden we deze helaas direct weer retourneren omdat ze (alle 4!) lauw waren. Geen excuus gekregen van de bediening. Na ong. 20 minuten kregen we opnieuw onze hoofdgerechten, deze waren dit keer iets warmer, maar nog steeds aan de lauwe kant. Kortom, Delphi zeker GEEN aanrader helaas!

NB. NIET rolstoeltoegankelijk, toilet bevindt zich op bovenste etage, lift niet aanwezig

89. Ener edReob

Paar jaar gemeden en onderlaatst uit "noodzaak" opnieuw geprobeerd. Helaas ondanks dat wij gerechten uit het hoogste prijssegment hebben genomen, een dikke tegenvaller. O.a. Ossenhaas (taai en rauw) in een flauw sausje in een pannetje zonder toevoegingen, verse groenten of iets dergelijks, snotterige tonijnfilet alsof die 4 opnieuw ingevroren was geweest, ongepelde gamba's in een loeiendhete saus met gesmolten kaas erover (ga die maar eens pellen). Niet attent gemaakt op het saladebuffet, waardoor als garnituur het moesten stellen met 1 bakje patat met drie personen. Niet meer voor herhaling vatbaar.

4,9
  90. Mr. Zana

91. Een leuk en gezellig Grieks restaurant. Leuke sfeer, uitgebreide menukaart en vriendelijk personeel.

Dit restaurant is het zeker waard om nog eens te bezoeken

92. Gisterenavond geweest. Heerlijk gegeten. Goede, vlotte en vriendelijke bediening. En zelfs galatobouriko op het menu :)
    Zeker voor herhaling vatbaar.

93. Gisteravond daar gegeten. We kwamen om 21.00 binnen. Werden gelijk geholpen met drankjes en er werd gelijk een schaaltje met broodjes, een lekkere saus en ouzo geserveerd. Door de ober werd ons een menu aan geraden waarbij alle Griekse smaken naar voren zouden komen. Dat hebben we geweten. Eerst kwam er een schaal met plus minus 10 verschillende voorgerechten en stokbrood. Het hoofdgerecht bestond uit 4 soorten vlees plus rijst, patat, sauzen en nog het een en ander. Het nagerecht bestond uit yoghurt, ijs, vruchten, slagroom en nog een paar dingen. Het was gewoon heel lekker en ook veel. Heel dit restaurant is gewoon een aanrader en in mijn ogen nog goedkoop ook. Waar krijg je in godsnaam zoveel verschillende dingen voor 22, 50?
    Prijs/kwaliteit moet een 11 zijn!!!!!

94. Van Zanten

Wij zijn hier al een aantal keren gaan eten en hebben het altijd naar ons zin. De bediening is erg goed en het eten vinden wij ook erg lekker. Dit is een restaurant waar je nog een aperitief gratis krijg als "warm"welkom. Jammer dat er af en toe dan een negatieve beoordeling tussenstaat.

We hebben ook een keer de griekse avond meegemaakt. Dat vonden wij echt leuk. Enig minpuntje is dat de muziek wel echt hard staat. Dus op zich erg leuk maar niet een avond om met vrienden (die je lang niet gezien hebt) te gaan eten. Want je kan elkaar niet erg goed verstaan. Overigens is de sfeer wel erg goed en blijft iedereen na afloop echt uren hangen.

95. Ik zelf kom hier al echt meer dan 15 jaar zeker. Eerst met m'n familie en later dus vaste klant geworden met mijn vriendin en echt waar altijd van harte genoten. Maar de afgelopen 3x zijn dusdanig tegen gevallen dat wij besloten hebben hier niet meer te komen. Delphi is in korte tijd zwaar achteruit gegaan. Waarom rommelen aan een goede Delphi schotel? Ineens is die anders samengesteld en is het vlees minder lekker en dan maar niet te spreken over de slechte service. De laatste keer hebben we ruim 45 minuten zitten wachten op het voorgerecht een simpele stokbrood met kruidenboter voor 2 personen, dus na 45 minuten toch maar is gevraagd over hoe het er nou voorstond. De serveerster regelde direct ons voorgerecht maar kwam met de mededeling dat er een probleem was ontstaan met ons hoofdgerecht deze zou al klaar staan terwijl ons voorgerecht net voor onze neus stond. Er werd een voorstel gedaan om direct het hoofdgerecht mee te serveren dat vonden wij uitermate belachelijk waarom de klant belasten met een fout die bij hun vandaan komt? Lachwekkender vond ik om te zien dat het personeel in de zaak al zat te genieten van stokbrood met kruidenboter terwijl wij er ruim op zaten te wachten. Was het nou onwijs druk kan ik me indenken dat er foutjes worden gemaakt maar het was ontzettend rustig. De keren er voor ga ik niet eens over beginnen maar bijvoorbeeld een drankje van de zaak wegens de slechte service die ons beloofd was en uit eindelijk nog uit eigen zak is betaald etc etc etc. Het eten is van slechte kwaliteit en de service is slecht, erg teleurstellend allemaal komop management toon wat initiatief en leiding en zorg dat de kwaliteit weer terug komt op het oude niveau juist nu waarin mensen echt overtuigd willen worden voordat ze goed geld gaan uitgeven ergens. Nu jagen jullie de klant de zaak uit, wij zaten te overwegen om weg te gaan de laatste keer zelfs nog voordat het voorgerecht er stond want wij hadden er schoon genoeg van.

96. Vanavond voor het eerst bij Delphi gegeten, was heerlijk!
    Gerechten smaakten goed en vooral de nagerechten lagen mooi opgemaakt op je bord!
    Bediening was heel aardig en behulpzaam, kortom, een echte aanrader!
    We komen er zeker terug!

97. levensgenieter

Zijn vorige week hier gaan eten kregen per persoon 1 stukje stokbrood vooraf ja er waren meer mensen die hierom moesten lachen vraag dan of we een mandje stokbrood vooraf willen maar dit slaat echt nergens op.
    De service is wel vriendelijk maar de porties op het bord zijn echt te weinig voor het geld wat je er voor betaald.
    Het lijkt wel op ze hier op bezuinigen gaat het wel goed met Delphi?

3,7
  98. Omdat ik in het verleden enkele minder goede ervaringen had met griekse restaurants was ik erg bevooroordeeld toen een vriend mij laatst vroeg iets te gaan eten bij Delphi. Maar ik heb mijn mening aan moeten passen!

Het geserveerde eten was gewoonweg heel erg lekker. We hadden een soort 2 persoons vleesgerecht met verschillende soorten vlees, en dit was allemaal heel lekker. Daarbij hadden we een goede fles wijn voor, ons inziens, een spotprijsje.

Het enige minpuntje waren de dames in de bediening. Ik vond ze nogal kortaf en een lachje kon er ook niet vanaf. Maar ja, iedereen kan een mindere dag hebben.

99. Erik Italo

Ik kom praktisch elke 14 dagen voor het heerlijke eten, de goede sfeer, de goede bediening en natuurlijk de heerlijke alcoholische versnaperingen langs. En als die ingredienten blijven, dan blijf ik komen!

100. Helaas bediening zeer vriendelijk eten niet goed te koud en taai.

Was een aantal jaren terug een TOP zaak helaas van eigenaar veranderd is duidelijk merkbaar!

Kom er niet meer!

Volgende pagina