Op dit adres zit nu: Het Hart van Vlaardingen

1502065861 78
1599861948 62
1673209013 63

1. Teresita

Het eten was wel lekker maar de eten was koud toen aan tafel kwam en de vlees kon ze nog een beetje doorgebakken.

2. Viel erg tegen, vlees was droog en geen groente of salade erbij, voor sauzen betaal je ook extra.

3,4
  3. Afgelopen avond met mijn vader hier gegeten, bediening was erg vlot en vriendelijk. Er werd ons snel gevraagd of we misschien iets te drinken wildden. Daarna kregen we de dinerkaart. 2× spareribs. Binnen 15 minuten stond het al op tafel. Het was echt heerlijk. Bij een tafel naast ons was er toevallig een misverstand (ze zaten dichtbij genoeg om het te kunnen horen) er werd snel een passende oplossing voor gevonden, erg goed.
    Zeker weten een goede service, snelle bediening en aardig personeel.
    Ik kom hier zeker vaker terug.

4. Ann 21 punten

Veel te duur, geen groente bij een steak, champignons en sauzen betaal je extra voor… Echt belachelijk…

2,8
  5. We hadden een lunch gereserveerd voor 17 personen waarbij we nog wat zoets erbij wilden. De kosten voor een lunch was 10 euro pp en het zoet er bij was 5 euro per persoon. Dus 15 euro per persoon totaal.
    Wat we kregen was drie borden met daarop 10 mini bolletjes die je bij de lidl koopt om af te bakken met een klein reepje ham, klein plakje kaas en een likje filet. Losse kleine pistolet broodjes daar kon je dan zelf hagelslag (wit verkleurd) of jam op doen. En nog wat krentenbolletjes. Al met al erg treurig. Fruit was lag op een borg met mandarijnen en bananen.
    Toen het zoet. Dit werd ook op een bord geserveerd drie grote borden met 10 mini cakjes en chocolaatjes. Absoluut niet voor 5 euro pp.
    Wil je een leuk gezellig en lekker eten met de zaak of voor een feestje ga dan niet naar de hofnar want je komt bedrogen uit.

2,2
  6. Gezellige omgeving, goed eten, op de pizza Margherita voor kids na.
    Dochter at 'm niet op en na zelf een hap genomen te hebben kon ik ze geen ongelijk geven.
    Het was een hele dikke natte 'pannenkoek' met tomaat en een dikke laag vloeibare kaas.
    Die kan per direct van het menu wat dochter betreft.

7. marlene voskamp

mijn complimenten erg gezellige sfeer en goede service. Na aangegeven te hebben dat mijn dochters pinda/noten allergie hebben, heeft de dame die bij ons de bestelling had opgenomen alles eraan gedaan om dit zo snel mogelijk door te geven aan de keuken echt dat maak je niet overal mee echt top was dat.

8. Goed diner. Gekozen voor Fish & Chips. Was heerlijk! Goed en gezellig gegeten en vriendelijke bediening. Toegegeven; als het druk is, is de klantvriendelijkheid iets minder.

9. Marianne

Gisteren door mijn zus getracteerd op een high tea. De tafel was besproken. Na ongeveer 5 minuten een pot warm water, en na ongeveer 20 minuten gevraagd wanneer de rest op tafel kwam. Waren er mee bezig. Nog 10 minuten later kwam de etagere, de onderste 2 plateau's gevuld met welgeteld 8 boterhammen, uitermate karig belegd. Bovenop enkele brokjes brownie en cheesecake, met nog een chocolade lollie en 4 kletskoppen. Mijns inziens is dit nog minder dan dat je een gewone lunch besteld, want dan heb je tenminste nog een "luxe" broodje.
    Almer al een zeer teleurstellende high tea en zal deze zaak dus ook niet aanraden voor een high tea.

10. Michelle

Hier gisteren gegeten, leuke zaak. Hele vlotte bediening en snel. Eten was buitengewoon lekker onbeperkt kipsate, goede pindasaus.

Ga zo door!! We komen zeker terug.

11. Op terras gegeten. Mix_grill, matige kwaliteit en niet al te grote porties. Voor een heel klein bakje saus met chemische smaak moet je twee euro bijbetalen.

Patat is onbeperkt bij te bestellen, maar als je halverwege je eten hierom vraagt, duurt het zo lang, dat je vlees al op is voordat de patatten eindelijk doorkomen.

Prijs /kwaliteit niet in overeenstemming

12. np poldervaart

Zaterdagmiddag heerlijk gegeten, maar de wijn die jullie schenken uit een onbekende fles die waarschijnlijk gevuld wordt uit een vat is echt niet lekker, daar moeten jullie echt wat aan doen.

13. We gingen wel eens naar de hofnar om onbeperkt spareribs eten. In maasluis. Nu hier in vlaardingen had ik een tijd geleden ook onbeperkt gehaalt en werd er gevraagd of ik wat te drinken wou, voordat ik de menu kaart gezien heb. Daar had ik nog geen zin in. Vervolgens tijdens m'n bestelling werd er al gezegd "je moet wel drinken bestellen" op een manier alsof ik er misbruik van zou maken. Ik wil graag drinken bij het eten. Niet ervoor. Maar nu over deze keer, waar de review ook over gaat.

Ik kwam aan in vlaardingen en heb deze keer gelijk drinken besteld.. tijdens het neerzetten werd het bier perongeluk over de tafel gegooit, kan gebeuren.. En kreeg vervolgens de menu kaart. Ik zag nergens onbeperkt spareribs staan voor 10 euro, ook al wist ik wel dat ze er waren op donderdag. Maar er was een USA kaart met speciaale gerechten waaronder mixed grill usa voor 19,50 met chicken wings, spareribs, T-bone steak en een mini burger. Aangezien het 2x zo duur is als onbeperkt en er veel op de kaart stond + USA zou moeten zijn verwachtte ik ook wel een flinke portie. Niks bleek minder waar te zijn. Het waren geen chicken wings maar een enkele kleine chicken wing (denk kfc grote), 1 mini burger die in een kinderhandje past. En maar liefst 2 botjes!! Spareribs.. en een mandje patat die je op je op je vingers kon tellen. Na 5 minuten toen ik en m'n maat alles op hadden moesten we een tijdje wachten tot de vrouw weer kwam vragen of we wat drinken wilde (dat word natuurlijk wel goed gedaan) en of we nog een mandje patat wilden. Natuurlijk wilde wij dat. We hadden nog ontzettend honger. We moesten toen wel bijna 15 minuten wachten voor een mandje met weer 10 patatjes erin. Op deze manier was het parkeergeld in verhouding tot de patat nog duur.. We zijn dan ook hongerig en ontevreden naar huis gegaan. Dalijk de frituurpan dan nog maar even aan..

4,1
  14. Super leuk grand cafe in Vlaardingen. Ruime kaart en eten heerlijk bereid. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

15. Net terug van een etentje. Is een beetje tegen gevallen: stokbrood lang op gewacht, bij de sliptongetjes sla vergeten, 2x gevraagd. Te veel drankjes op de bon maar voor te controleren is het erg donker. Eten was goed maar de bediening laat te wensen over.

16. Til 100 punten

Heerlijk gegeten .. Leuke bediening en snel.
    Met de kinderen prima te doen.

17. Ik snap werkelijk waar niet hoe dit restaurant gemiddeld een vijf heeft.

Ruime keuze op de kaart, betrokken en gezellige bediening en lekker eten.
    Dieet is geen probleem en heerlijk gegeten

18. Pas wezen eten. We waren met een baby. Hier werd goed rekening mee gehouden, ook hadden we een bon van groupon van vrienden kado gekregen, deze konden we er ook inleveren. Nou, we hebben carpaccio op en een tomatensoep, deze waren allebei erg lekker. We hebben zitten smikkelen. We hadden een tafeltje gekregen met erg veel licht boven ons, aan de ober gevraagd of dit minder kon, was geen probleem. Dus we zaten erg lekker. De bediening was goed. En toen het hoofdgerecht, tournedos, deze was ook erg goed, qua temp. qua smaak. Alles was dus in orde en we hebben een hele leuke fijne avond gehad.

19. Wij hebben een nare nasmaak aan ons bezoek over gehouden. Het eten was lauw en het vlees erg taai, zonder echte saus. De salade erbij was droog en erg weinig. Er zat weinig inspiratie in de opmaak en de bereiding van de maaltijd. Ook miste er een schaaltje met citroenwater of een doekje bij de spareribs. We zaten in een donkere hoek waardoor je amper het menu kon lezen. De bediening was vriendelijk, maar kon dit alles niet goedmaken. Wij komen er niet meer terug.

20. Vandaag koffie gedronken. Helaas was de koffie lauw. Jammer, want als de koffie al niet goed is vraag ik me af hoe het eten zal zijn. Over een paar weken zijn ze wellicht volledig opgestart, gaan we het eten een x proberen. Geen goede start voor de hofnar.

21. Zijn op een zaterdag avond geweest en hebben een slechte ervaring hier, 1 schaaltje friet en 1 schaaltje krieltjes. Erg weinig voor 3 personen en het dessert stelde niks voor.

Glazen wijn zijn minder dan de helft gevuld.

En je werd erg opdringerig geholpen en weg gekeken.

Ze willen zich voor doen als een culinair restaurant maar dat kan niet in een bruin eetcafe.

Prijs/kwaliteit verhouding was erg slecht.