Nieuwste foto's in Vlaardingen

Laatste updates in Vlaardingen

1. Christie Ommering's profielfoto
    Christie Ommering heeft een recensie geschreven voor Burger King

Christie Ommering

Net eten besteld, eerste keer koud geleverd. Nadat we gebeld hebben werd er gezegd dat we alles terug moesten geven en dat we nieuw zouden krijgen. Nadat we dit hadden gedaan kregen we weer koud eten en een incomplete bestelling… zal hier ook niet meer bestellen. Drinken niet geleverd, koude patat en koude burgers.

2. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft gereageerd op een recensie van Wok House
    Nancy
    Van restaurant

Beste Jantina,
    Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een recensie te schrijven. Wat jammer om te lezen dat uw ervaring met ons restaurant tegengevallen is. Graag willen we op een paar punten ingaan.
    -Het kan zijn dat het buffet niet kokend heet is. Echter moet het minimaal 70° zijn. Dit controleren wij dagelijks.
    -Er wordt altijd gevraagd of u bekend bent met ons arrangement. Zo niet, dan leggen we dat graag uit.
    -Onze saladebar staat op de kopse kant tegenover de wok.
    -Wij serveren koffie en thee uit als extra service, zodat onze gasten niet de kans lopen om hete koffie of thee over zich heen te krijgen.
    -Indien u het bij het raam koud heeft, hadden we graag een ander plekje voor u gezocht.
    -Wij hebben de prijs aangepast naar € 23,95. Dit bedrag is inclusief bier, wijn, frisdrank, koffie en thee. € 16,50 was 5 jaar geleden het bedrag exclusief drank. Dank dat u ons hierop gewezen heeft.
    De overige punten zullen we intern met onze medewerkers bespreken.
    We vertrouwen erop u hiermee naar behoren te hebben ingelicht.
    Met vriendelijke groet,
    Wok House crew

3. Domenique's profielfoto
    Domenique heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Domenique

Heerlijke pasta gegeten.

4. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Wat hebben wij heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel!
    Alleen jammer dat de tafels vrij dicht op elkaar staan.

5. Tineke Nieuwland's profielfoto
    Tineke Nieuwland heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Tineke Nieuwland

Het was gezellig, lekker en heel gastvrij.

6. Angelique de Vries's profielfoto
    Angelique de Vries heeft een recensie geschreven voor Shoarma Troje

Angelique de Vries

Erg achteruit gegaan. Als vaste klanten bestellen we hier na gisteren nooit meer. Shoarma was grof gezegd verrot. De sla smaakte naar zeepsop. En dan bel je met deze klachten en wordt je onbeschoft behandeld en als leugenaar bestempeld. We hebben de shoarma en sla bewaard om terug te brengen zodat ze het zelf kunnen proeven. Maar zover kwamen we niet eens! Telefoniste is een onbeschofte vrouw en eigenaar beschuldigde ons dat het onze schuld was dat de sla en shoarma niet goed was! Jammer, dit kost ze 8 vaste klanten.

7. Robert Wentel's profielfoto
    Robert Wentel heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Zwaantje

Robert Wentel

Nu de nieuwe eigenaar na een korte verbouwing echt van start is gegaan ben ik het vandaag gaan proberen. Nou dat is goed bevallen! De vorige eigenaar maakte er een potje van, zompige patat, onvriendelijke bediening en melige snacks. Maar nu super goede patat, perfect gebakken, lekkere pindasaus en stevige nette verpakkingen. Dus geen half kromgetrokken bakjes en slappe zakjes. Dit is hoge kwaliteit en middels een bestelappp nog zeer makkelijk van tevoren te bestellen en betalen ook. Ik kom terug!

8. jan's profielfoto
    jan heeft gereageerd op een recensie van Holy-Inn

als je patat te vet vind wat doe je dan in een snackbar

9. Van Gulik's profielfoto
    Van Gulik heeft een recensie geschreven voor Tim Hong
    Chinees-Indisch Vlaardingen

Van Gulik

Gisteren(4 november) eten gehaald. Het was erg erg druk maar dat mag niet uit maken voor de kwaliteit. Het eten was niet lekker en koud. Zo heel anders dan we gewend zijn. Ons ziet u niet meer terug.

10. Sgroppino di Nicola Farinella heeft een nieuwe foto
  11. Flemming's profielfoto
    Flemming heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Eten was buitengewoon, goede sfeer en zeer aardig personeel. Niet goedkoop maar dat is wel afhankelijk van de keuze die je maakt in eten & drinken. Wij komen zeker nog is terug.

12. Sergio Tjon's profielfoto
    Sergio Tjon heeft een recensie geschreven voor Switi Cariby

Sergio Tjon

Heerlijk prima, wachten waard geweest.

13. Jantina's profielfoto
    Jantina heeft een recensie geschreven voor Wok Restaurant Wilhelminahaven

Jarenlang met veel plezier gegeten. Bediening, ook door de eigenaren, was erg vriendelijk. Je werd herkend en er is altijd tijd voor een praatje. Bijzonder! Prima kwaliteit, heerlijk eten, voor vega's is er niet heel veel keus maar alle extra's compenseert dat toch. Ik was geschokt om te horen dat het restaurant gesloten is. Eigenaren: heel veel succes verder!!!

14. Jantina's profielfoto
    Jantina heeft een recensie geschreven voor Wok House
    Chinees-Indisch Vlaardingen

Voor het eerst gegeten. Wat een tegenvaller!
    -Bij binnenkomst geen uitleg over hoe het werkt.
    -Tomatensoep was lauw, mihoen en sateh waren lauw.
    -Er was geen salade.
    -Kok bij de grill was onvriendelijk, kon geen lachje af.
    -Koffie en thee kon je niet zelf pakken.
    -Restaurant ziet er verlopen uit, het is er ongezellig.
    -Plek bij het raam was zó koud (we zaten met onze jas aan)
    op deze pagina staat dat het buffet 16,50 kost. Dat klopt niet en moet 23,95 zijn. Veel te veel geld voor een restaurant als dit.

Hier gaan we NIET meer naar toe! Jammer dat wokrestaurant Wilhelminahaven dicht is!

15. Vera's profielfoto
    Vera heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Geweldig lekker gegeten. Lieve vriendelijke familie. Echt een aanrader!!

16. Fam. van Leijen's profielfoto
    Fam. van Leijen heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Gallo d'Oro

Fam. van Leijen

Fantastisch goed eten en een snelle en zeer vriendelijke en accurate bediening.
    Top!!!

17. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Danny's Cafetaria

Sfeer valt mee, is vaak snel snel. Dan heb ik overigens over Danny zelf, de dames die er werken zijn echt super tof. Danny kijkt je, als je niet voldoet aan zijn beeld van de perfecte gast, zijn tent uit.

Eten is wel oké, mits je het daar opeet. Neem je het mee naar huis dan is het niet te (vr)eten, patat is slap gebakken, je moet echt nadrukkelijk aangeven dat je hem hard doorbakken wilt, en dan krijg je een patatje dat net aan je verwachtingen voldoet. Prijs is inderdaad iets aan de hoge kant. Geroddeld wordt er, nog net in je gezicht.

Al met al een matige zaak. Eten is net te doen, voor de prijs die je betaald verwacht je toch wel veel meer. De medewerkers zijn aardig en behulpzaam, eigenaar de grootste zak die er is. Zeker niet de beste patatzaak van Vlaardingen, zeer zeker niet.

18. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Danny's Cafetaria

Kom hier al lange tijd. Zelfs na de verhuizing keer ik af en toe weer terug. Danny kent bijna al zijn klanten en is met hun begaan. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Eten is van goede kwaliteit met zijn dagverse patat en snacks. Zelfs de salade is lekker knapperig. De sfeer is gezellig. Er staan een 5 tafels waar je met je gezelschap kan eten. Helaas is de ruimte niet groot genoeg om dit te scheiden van het afhalen gedeelte. Op de warme dagen is buiten zitten ook een optie.
    De locatie heeft veel (gratis) parkeergelegenheid.

19. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Zwaantje

Veel te kleine porties. Daarna heb je nog steeds honger. Erg gierig zijn ze.

20. m van dijk's profielfoto
    m van dijk heeft een recensie geschreven voor Snackbar 't Zwaantje

m van dijk

Ik had gehoopt dat de nieuwe eigenaresse de eerste eigenaar kon evenaren of overtreffen. Helaas niet t geval. De kroket was oke, maar de patat is slap en bleek. Naar mijn mening hoort patat sowiezo wat doorbakken te zijn en goudbruin, niet bleek. Ik hoopte op goeie resultaat en heb dat ook aangegeven. Ja smaken verschillen werd er gezegd. T gaat niet om de smaak, maar de kunst van patat bakken. T blijft een snackbar, maar heeft toch wat meer passie of kennis nodig. Blijkbaar is t toch een kunst. Sorry, je hebt t niet onder de knie. Hoop dat je t zal verbeteren voor t voorbestaan van t Zwaantje.

21. Luigi's profielfoto
    Luigi heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Heerlijk gegeten in dit eenvoudige maar echt italiaans restaurant, gastvrij en vlotte bediening, voor herhaling vatbaar!

22. Donkers's profielfoto
    Donkers heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Super lekker gegeten, hele vriendelijke bediening alles tiptop 👍

23. Hero Abdulla's profielfoto
    Hero Abdulla heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Hero Abdulla

Eten was erg heerlijk! Waren met een gele grote groep en hier was iedereen het ermee eens. Fijne sfeer.

24. Ewoud's profielfoto
    Ewoud heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Heerlijk gegeten bij Farinella. Goede start met de huiswijn en een bordje antipasti. Daarna genoten van de specialitiet van het huis, in een parmezaanse kaas gemaakte pasta met truffel, een echte aanrader. En dat in een echte Italiaanse sfeer.

25. Bart Richters's profielfoto
    Bart Richters heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Bart Richters

Gastvrij, goede aandacht aan de gasten. Kwaliteit uitstekend en ook uitstekende prijs!
    Een aanrader!

26. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Geweldige ongedwongen sfeer. Kwaliteit eten uitstekend echter wanneer je om wijn vraagt krijg je zonder te vragen een fles wijn voorgezet. Wordt niet gevraagd wat voor wijn je wilt of dat je de wijnkaart wil inzien. Verder kan de verlichting iets beter.

27. Hennie's profielfoto
    Hennie heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Zaterdagavond, was te druk lang wachten op eten en drinken. Het vlees was bijna rauw terwijl er was gevraagd om medium doorbakken.
    Gelukkig blijft maistro vrolijk en werkt keihard, drankje gekregen voor het lange wachten.
    Komen zeker nog eens langs weten dat het beter kan vorige keren heerlijk en gezellig gegeten. Maar niet meer op zaterdag.