Nieuwste foto's in Vlaardingen

Laatste updates in Vlaardingen

1. Arianne Maagdenberg's profielfoto
    Arianne Maagdenberg heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Arianne Maagdenberg

Helaas kan ik jullie niet goed beoordelen omdat jullie gewoon dicht waren. Donderdag morgen nog een mail gehad of ik mijn reservering niet wilde vergeten. Helaas hebben jullie niet de moeite genomen om in jullie agenda te kijken en ons even te bellen dat jullie er niet zijn. Misschien probeer ik het nog een keer en worden mijn 1 een 10.

2. AC Nederlof's profielfoto
    AC Nederlof heeft een recensie geschreven voor Pannekoekenhuis 't Hof

AC Nederlof

Ondanks de reservering eindeloos gewacht op de pannenkoeken. Alle bestelde pannenkoeken niet tegelijk opgediend. Met kleine kinderen zou je dit niet verwachten in een pannenkoekrestaurant. Bediening was eerlijk gezegd slecht. Klein detail: consumptie met alleen een stampertje en geen schijfje citroen....Raar toch? Kwaliteit van de pannenkoeken goed. Dessert maar niet meer gedaan. Gelukkig goed weer waardoor kinderen buiten konden spelen maar die krijgen er na 2 uur ook genoeg van. Afgelopen jaren vaak hier geweest met nog grotere gezelschappen. Ben bang dat dat nu voor het laatst is geweest.

3. Joke van der Steen-Bergwerf's profielfoto
    Joke van der Steen-Bergwerf heeft een recensie geschreven voor Danny's Cafetaria

Oneetbare patat, ballen gehakt hebben vieze smaak, al een paar keer bedorven kroket gehad (daar waag ik me niet meer aan). Telkens geef ik ze een kans. Iedere keer weer spijt.

4. Hanny Baaij's profielfoto
    Hanny Baaij heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Vlaardingen

Altijd goed verzorgd, vers klaargemaakt in open keuken, wij halen altijd zelf af.
    Tussendoor wel eens andere adresjes omdat ze op maandag dicht zijn, maar we eten gewoon op maandag geen chinees meer!! ;-)

5. kees van der stel's profielfoto
    kees van der stel heeft een recensie geschreven voor Westkaai
    West-Europees Vlaardingen

kees van der stel

In elk opzicht een geslaagde avond met onze verwende vrienden.

6. M VAN DER KNAAP's profielfoto
    M VAN DER KNAAP heeft een recensie geschreven voor Wok House

M VAN DER KNAAP

We hebben heerlijk gegeten.

7. Sjaak van der Pijl's profielfoto
    Sjaak van der Pijl heeft een recensie geschreven voor Hendriks Huyskamer

Lekker eerlijk eten.
    Prima entourage, aandacht voor de gasten.
    Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
    Gewoon fijn.

8. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Om 17:30 iets besteld, nu (19:00) nog steeds niets. 18:30 Gebeld of het allemaal wel goed ging, toen was de bezorger onderweg… uiteindelijk om 19:15 werd het bezorgd. Zelden zo iets slechts gegeten en zal het ook niemand aanraden.

9. Lin's profielfoto
    Lin heeft een recensie geschreven voor Wok Restaurant Wilhelminahaven

Heerlijk restaurant. Jammer dat jullie permanent weg zijn. Waarom is mijn grote vraag? Liep het niet? Uitdaging niet meer in t werk?

10. Martijn's profielfoto
    Martijn heeft een recensie geschreven voor Burger King

Martijn

Nog nooit zn slechte burger King gezien.
    Je zou verwachten dat ze met 2e paasdag extra mensen hebben want je zou eventueel kunnen weten dat het druk word op zulke dagen en dan het trage personeel wat er loopt. Echt ongelooflijk mij zien ze niet meer terug.

11. Jacqueline Domburg's profielfoto
    Jacqueline Domburg heeft een recensie geschreven voor De Bezorgbeer

Het eten was op tijd bezorgd en erg smaakvol. Op elke doos was duidelijk aangegeven wat er in zat. En het was precies wat we besteld hadden (dat maken we helaas ook wel eens anders mee). Het was smaakvol en goed. Patat vrij koud helaas. Verder alles prima. Lekker stokbrood en kruidenboter. Goed gegeten. We genoten. Voordelig kun je het helaas niet noemen. Wel goed.

12. Bodega Malle Babbe heeft een nieuwe foto
  13. Jeffrey Rabbers's profielfoto
    Jeffrey Rabbers heeft een recensie geschreven voor Pizza Prima I

Pizza na 1 uur en 50 minuten eindelijk binnen. Pizza was koud en de korst zwart.

Zojuist pizza prima gebeld zodat ze een nette oplossing kunnen bieden. Wordt ons 1 gratis pizza aangeboden bij een volgende bestelling. Nou die volgende bestelling kunnen ze vergeten! Gelukkig genoeg betere pizza bakkers in Vlaardingen!

Hier niet bestellen!

14. Hans Schotting's profielfoto
    Hans Schotting heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Hans Schotting

Super gezellige bediening, gezellige zaak en prima eten.
    Een aanrader voor mensen die van een ongedwongen sfeer en een lekker stukje eten houden!

15. Koos en Lia's profielfoto
    Koos en Lia heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Koos en Lia

Altijd goed en gezellig bij onze Italiaanse vrienden.

16. An Hakhoff's profielfoto
    An Hakhoff heeft een recensie geschreven voor Vieze Vingers

Mis wat rauw kost of wat salade bij het hoofd gerecht.Ook bij het kinder gerecht eventueel wat appelmoes.

17. J v Vuuren's profielfoto
    J v Vuuren heeft een recensie geschreven voor Wok House

J v Vuuren

25 Febr ging ik uit eten, wat wij al jaren doen daar, Helaas vind ik de zaak erg achteruitgaan.
    De jassen moesten over de stoelen gehangen worden Het eten was koud en het restaurant was ook erg koud. Het is er niet meer gezellig. Je eet van een kale tafel vind ik onhygienisch.
    Er konden op zijn minst papieren placemats liggen. Jaren terug kwam je binnen zag het er echt gezellig uit de tafels netjes gedekt. Jammer want wij kwamen er graag. Wij zullen nu een andere locatie zoeken.
    Groetjes J v V.

18. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Vieze Vingers

1Ste keer was fantastisch,
    Nu was het echt niet leuk komen binnen en gelijk vragen om het hoofdgerecht te bestellen, binnen een half uur voorgerecht en hoofdgerecht op tafel.
    Na een kleine 3 kwartier ging de muziek voluit ja er is een feestje maar jullie hoeven niet weg nee maar we kunnen niet meer met elkaar praten muziek is erg hard.
    Binnen anderhalf uur hadden we voor hoofd en nagerecht.
    Er was niet te praten met de leiding over onze ergenis over de muziek en dat alles zo snel ging, heel jammer van deze avond.
    Ik ga dit restaurant niet meer aanbevelen bij vrienden.

19. Erika Oosterveer's profielfoto
    Erika Oosterveer heeft een recensie geschreven voor De Driesprong

Op 15 febr in de avond geweest, ik bestelde een patat met en een frikandel speciaal met curry.
    Ik vroeg een kassabon dit was al lastig. Vervolgens ging ik zitten wilde het daar opeten. Ik woon in Den Haag dus het is lastig mee te nemen. Toen ik wachtte op mijn bestelling werd mij gezegd dat ik het daar niet kon opeten want ze gingen dicht want de kinderen moesten naar bed?
    Als ik dat had geweten had ik niet besteld, ik kreeg vervolgens de ingepakte bestelling zo maar los mee (zonder tasje) en moest het dan maar in mijn auto opeten. Ik maakte de bestelling open was het een patat met currie hier heb ik helemaal niet om gevraagd maar ze hadden haast met dicht gaan dus kon niet meer terug. De patat met currie lust ik niet dus maar weggegooid. Bij het wegrijden zag ik tot mijn verbazing dat er nog gewoon een klant voor de toonbank stond en dat ze nog aanwezig waren. Ik had dus gewoon wel daar mijn eten kunnen eten en mijn verkeerde bestelling kunnen teruggeven. Erg teleurstellend allemaal.

20. Aly Evers's profielfoto
    Aly Evers heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Aly Evers

We hebben weer heerlijk gegeten. Vriendelijke mensen die je een welkom gevoel geven.

21. Marja Spoor's profielfoto
    Marja Spoor heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Marja Spoor

Gezellige sfeer heerlijk gegeten, zeker een aanrader.

22. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Heerlijk gegeten en leuke bediening. Ook de bruchetta van het huis was zeer smakelijk.

23. Maarten Hendrix's profielfoto
    Maarten Hendrix heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Maarten Hendrix

Genoten van het heerlijke eten en de goede gezellige sfeer.

24. Roberto's profielfoto
    Roberto heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Super sfeervol restaurant met goede nette en spontane service. Zeer goede en leuke gerechten en de aan tafel bereide gerechten en het Italiaanse volkslied maken het echt af. Tot snel.

25. henri's profielfoto
    henri heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Viersprong

Snel/goed geholpen, altijd lekker en tijdens het wachten even een bal met pindasaus. Helemaal goed.

26. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Polderpoort

Annemieke

Heerlijk gegeten, goede en snelle bediening en een prima prijs!

27. Ferry's profielfoto
    Ferry heeft een recensie geschreven voor De Driesprong

Patat is niet te vreten, hard en taai. 1 keer, nooit weer.