Grote plaatsen met restaurants in Vlaams-Brabant

Alle plaatsen in Vlaams-Brabant

Nieuwste recensies in Vlaams-Brabant

1. Als vaste klant heb ik al diverse gerechten geprobeerd en meermaals besteld. Het is super lekker een echte aanrader om naartoe te gaan. Ik hoop dat ik na covid snel weer een plekje kan reserveren.

De afhaal menu's nu tijdens de covid periode zijn ook zeer verzorgd en een dikke 10/10 waard.

2. Na een prettig contact met de eigenaar per telefoon besloot ik om hier te bestellen. Bij het afhalen van het eten werd ik hartelijk welkom geheten door de eigenaar, wat een welkom! Een uitstekend diner volgde. Eten van zeer goede kwaliteit en tot in detail verzorgd. Zelden tot nooit ben ik zo gastvrij ontvangen in een restaurant en heb ik me zo gast gevoeld op die paar minuten dat we ons eten kwamen oppikken! Het was elke euro waard. Bedankt voor een heerlijke avond. Mij zie je heel snel terug!

3. Ik heb eten afgehaald, en hebben wij daar spiit van.
    Alles zwemde gewoon in het vet, was gewoon niet lekker.
    Goedkoop was het zeker niet.

4. Internationaal Boortmeerbeek

De sfeer was een dikke NUL. Bediening heeft graag dat je snel besteld en dan ook snel vertrekt ... zeer onvriendelijk. Bier was warm en eten was koud. We waren met 3 pp en alles koud, zelf de frietjes. We moesten ook snel bestellen anders kon de kok niet volgen. Op vrijdag om 18u30 zat er geen kat en we zijn als laatste vertrokken. In het totaal 4 tafels op gans de avond.

5. Metdenancxt Jos

Als ik in 't fijn genoegen ga vlees eten moet ik de frietjes apart bij betalen! Dat heb ik nog nergens moeten doen, wel als ik er daarna bij vraag waar ik ook geen probleem van maak.
    Alle sauzen te betalen geen probleem maar 2 steaks en 1 kleine portie friet dat is er wel over!

Meer recensies in Vlaams-Brabant