Grote plaatsen met restaurants in Vlaams-Brabant

Alle plaatsen in Vlaams-Brabant

Nieuwste recensies in Vlaams-Brabant

1. Maître of eigenaar arrogant persoon die zichzelf geweldig vindt en rondloopt met zijn microfoon en de jonge serveersters continu commandeert. 30 euro voor een stoofpotje van noordzeevus en coquille en voor mijn vrouw varkenshaasje aan 27euro. Het is echt een stoofpotJE en nergens ook maar 1 coquille te vinden en dat voor 30euro en 1 kommetje friet voor 2 personen en 2 kleine potjes mayonaise voor 3euro. Weg blijven!!!!! Veel show en veel te duur voor hetgeen je krijgt.

2. Daarnet op het terras van 't Fjin Genoegen in Scherpenheuvel geweest om iets te drinken.
    Toen we even later binnen wilden gaan voor een toiletbezoek (met mondmasker uiteraard), werd dit ons door de uitbater geweigerd, omdat we ons CST niet bij hadden.
    Zelfs nadat we vriendelijk tegen de man vertelden dat dit eigenlijk onwettig was en dat men klanten (met mondmasker) altijd naar de WC moet laten gaan, bleef de man bij zijn standpunt: we mochten niet naar het toilet zonder scannen van CST.

Slechts 1 woord voor: schandalig!
    PS: bijgevoegd de huidige regelgeving omtrent toiletbezoek in de horeca
    Laatste keer dat ze ons daar gezien hebben....

3. Bram_Torfs2

Je zit op een mooi terras met zicht op de basiliek. Daarmee is al het positieve over dit restaurant gezegd. De bediening was onprofessioneel. De maître bedient u op een betweterige toon. Je mag precies al blij zijn dat je hier mag komen eten. De andere diensters weten eigenlijk niet wat ze daar lopen te doen en negeren u meestal. Het stoofvlees is te vergelijken met rubber en de kroketten waren koud en te laat geserveerd. De rekening werd gepresenteerd zonder dat wij erom vroegen en ik had net nog iets om te drinken besteld en de kussen werden bijna vanonder mijn poep weg getrokken. Eenmaal je betaald hebt willen ze u zo snel mogelijk buiten. Ik had mijn geld evengoed in de goot kunnen gooien. Ik had er misschien meer van genoten dan hier te komen eten. Ik woon in Scherpenheuvel maar hier kom ik nooit meer terug.

1,3
  4. Belgisch Haacht

Super lekker restaurant! Scampi's in look zijn nergens beter, gewoon perfect, subliem gegaard en ruim voldoende plus een heerlijke saus! Meer dan gewoon een aanrader!

5. Remi Vandenbroeck

Niet om aan te raden… koude pannekoeken, pannekoek mikado zonder chocoladesaus, meerdere desserts wel op de kaart maar niet leverbaar. Pannekoeken niet vers, drank wordt na het eten geleverd… zeer prijzig.

Meer recensies in Vlaams-Brabant