Grote plaatsen met restaurants in Vlaams-Brabant

Alle plaatsen in Vlaams-Brabant

Nieuwste recensies in Vlaams-Brabant

1. Belgisch Bekkevoort

Het eten was zeer lekker en de kinderen hebben kunnen ravotten in de buitenspeeltuin omdat het zo een mooi weer was. Ook binnen kunnen ze hun uitleven in de speeltuin indien het slecht weer is. Jammer dat de bediening echt zeer ondermaats was, lastige garçons, je voelde de spanning onderling. Het duurde ook telkens een hele tijd voor ze naar de tafel kwamen om een bestelling op te nemen. Na 45minuten kwamen ze pas vragen wat we wilden drinken, van een kaart was ook nog helemaal geen sprake. we vroegen om eventueel aan een tafel buiten te kunnen zitten ipv binnen owv het weer en omdat we anders helemaal geen toezicht hadden op de kinderen die achter het restaurant aan het spelen waren in de speeltuin, hier deden ze zeer moeilijk over ondanks er nog verschillende tafels vrij waren buiten. Er zijn zelfs klanten vertrokken omdat ze binnen aan bijna verplicht werden om gaan te zitten terwijl ze graag buiten hadden gezeten. Er was 1 garçon waarop alles uiteindelijk draaide voor de ganse zaak, voor hem was de maat dan ook vol, de anderen kwamen wel aan tafel om bv een gedeelte af te ruimen maar lieten dan weer de rest staan, ze waren echt niet vriendelijk, was eigenlijk al van bij het binnenkomen. Ze uiten hun ongenoegen tegen de klanten zowel verbaal als non verbaal terwijl wij daar eigenlijk op een zondagnamiddag ontspannen dachten gaan te eten... Echt zeer jammer want ze hebben verder lekker eten en zijn kindvriendelijk. Het zal moeilijk zijn om deftig personeel te vinden vrees ik...

P. Yannis

Wat een fiasco! Vol au vent was smakeloos en pasteibakje dat maar een aangevreten helft was, smaakte oudbakken en taai. Borrelhapjes weinig smaakvol en van goedkope soort. Consument betaalt echter volle mep voor minderwaardige kwaliteit. Hygiëne toiletten zeer beneden peil!
    Wegblijven daar!!

Ruud smeets

Super lekker gegeten. Men luistert goed naar je wensen. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

4. Internationaal Boortmeerbeek

artoos irène

Alhoewel jullie vandaag zaterdag 5 mei open waren om 11.30 U zoals op de site waren jullie niet vriendelijk en helemaal niet geneigd om mij op het terras te laten eten! Het was nog niet open (11.55U) en zegden erbij dat het bij jullie wel een restaurant was en ja een snack mocht ook? Was het uit onvriendelijkheid, had geen mouwen, ik was alleen? Ik weet het niet maar mij of mijn familie zien jullie niet meer terug; Spijtig, want ik kwam met mijn fiets van Mechelen en kon een pauze goed gebruiken, gelukkig wat verderop ging het wel en waren ze heel vriendelijk, wat een verschil!

5. Mediterraans Diest

An

Onlangs heerlijk gegeten met een paar vriendinnen. De stoelen zitten wat minder comfortabel, maar dat is nog geen ramp.
    Ontzettend vriendelijke bediening! Een aantal van ons wilden graag de chili chicken, waarbij we op een schaal van 1-9 konden aangeven hoe pikant we het wensten. Toen we vroegen om een "4" wees de bediening ons erop dat dit al best pikant was. Dan maar een "2" en een "3" besteld en wat waren wij blij dat de bediening ons hierop gewezen had! Het was inderdaad al aardig pikant. Gelukkig zijn we niet voor die "4" gegaan. De schaal begint bij 1 en dit is eigenlijk al pittig en wordt zo steeds pittiger tot 9, terwijl wij oorspronkelijk dachten dat 1 niet pikant was. Top gereageerd door de bediening dus!
    Zowel het hoofdgerecht als het dessert waren erg lekker en mooie porties. Leuk restaurant, zeker een aanrader.

Meer recensies in Vlaams-Brabant