Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vinkeveen verdeeld zijn.

1. Internationaal Vinkeveen

Super lekker gegeten aparte gangen heel leuk opgemaakt. Bij elke gang een uitleg wat we aten en welke wijn erbij past. Deze jonge jongens hebben verstand van zaken en doen het super. Een dikke 10 en voor herhaling vatbaar. Gaan van de zomer zeker een keer terug om op het terras te eten.

2. Internationaal Vinkeveen

Superlekker, goede bediening/service en leuk concept!

Jammer voor het restaurant dat het zo rustig was voor een vrijdagavond. Gun ze zeker meer aanloop!

3. Heerlijk gegeten vanavond! Bediening is top! Het eten is top! En de sfeer is top! Kom zeker gauw weer terug!

4. Heerlijk gegeten, een tournedo van uitzonderlijke klasse. Vriendelijk personeel.

5. Anita de Wit

Prima ijs. Mooie schone salon. Prima bedoening. Leuke gastvrije eigenaren. Mooie locatie. Veel keus. Heerlijke smaken. Alles zelf bereid. IJs van de ijsbeer smaakt naar meer en dus wil je telkens weer :-)

6. Heerlijk gegeten met zijn 2en. Vooral het ice fonduen was een bijzondere ervaring. Ik ben ook benieuwd naar jullie 3 gangen menu tijdens de dinerweek!

7. Via v.v. op 11-11-12 daar gegeten. In 1 woord top !!!
    1 minpuntje, ik bestelde een cassis en kreeg een colaatje,
    maar dat vond ik niet zo erg. Goeie sfeer, leuke bediening
    en nogmaals het eten was geweldig. Voor herhaling vatbaar.

8. Internationaal Vinkeveen

Als je overheerlijk wilt eten en lekker in de watten wil worden gelegd dan moet je hier gaan eten! Altijd verrassend en een groot feest! Super bediening en geweldige keuken!

9. W&M

10. Voor het eerst hier - zakelijk - gegeten met een grotere groep. Het is mij goed bevallen. Het drie gangen menu werd adequaat uitgeserveerd en steeds voorzien van een korte toelichting.

Het voorgerecht was gemarineerde zalm. De 'jodehaas' als hoofdgerecht - er was keuze tussen vis of vlees - was van goede kwaliteit, en het dessert (= amandelmousse met caramel) was een goede afsluiting. De door mij gedronken witte wijn (Chauvignon blanc) was goed van smaak.

De bediening was vriendelijk en attent.

Doordat ik ook gebruik heb gemaakt van het hotel - met 's nachts tweemaal loos brandalarm :(( - heb ik ook ontbeten. Ruim voldoende verse broodjes en gezond beleg.

Een aanrader voor hen, die nog niet eerder zijn geweest.

11. Eenvoudig, lekker, vriendelijk, kindvriendelijk, geen culinaire hoogstandjes, goede prijzen, je moet de tijd hebben, tafeltjes staan dicht op elkaar, maar keigezellig.

12. Internationaal Vinkeveen

UItstekend eten, goede bediening, verrasings menu!! Komen we zeker terug.

13. Greet Popelier

Gisteren op het heerlijke terras van deze ijssalon gezeten. Behalve prima ijs serveren ze ook perfecte koffie en appeltaart. Een aanrader dus!!

14. Internationaal Vinkeveen

Afgelopen zondag hier gegeten, en wat een aangename verrassing. Wij hadden zelf gekozen voor een 4 gangen menu en wilden ons geheel laten verrassen, en ik kan u vertellen, dat is super gelukt.
    De smaakpapillen hebben een topavond gehad alles was heerlijk bereid, en werd op een vrij unieke manier opgediend. Tel daarbij op de uitstekende bediening, adviezen qua wijnen , kortom een zeer geslaagde culinaire verwennerij.
    Wat ook heerlijk was om te zien, is hoe zo'n uitzonderlijk jong team, vol passie en ethousiasme hun best doen om het de gasten naar het zin te maken.
    Wouter, Kai en Wouter, ik kan jullie het vertellen het is jullie volledig gelukt, wij hebben een topavond gehad bij jullie.
    Zeker een aanrader voor wie van lekker eten en goede sfeer , Boven Water is het juiste adres voor een culinair avondje uit!

15. Internationaal Vinkeveen

Recentelijk bij dit restaurant gegeten. Erg slecht, werkt met supprise menu`s.. erg handig om de boel op te maken.
    Misschien hebben wij het niet erg getroffen, slechte dag van de kok.
    Voorgerecht slecht, hoofdgerecht slecht (parelhoen smaakloos en verbrandt).
    Wij komen hier niet snel terug.

4,5
  16. Internationaal Vinkeveen

T.beets

We zijn daar gaan eten met vrienden vanwege het hoge cijfer dat ze kregen op de site.
    Het is ons heel erg tegengevallen. Het voorgerecht leek wel een àmuse, zo klein was het. Het was wel leuk opgemaakt.
    Het hoofdgerecht, parelhoen, was aan 1 kant teveel gegrild, waardoor het verbrandt smaakte. De groente was lekker beetgaar en wederom leuk opgemaakt.
    Maar het gaat uiteindelijk erom dat de kwaliteit van het eten goed is en voldoende.
    Na vraag om plat water zeiden ze dat dat daarvoor € 1,50 zouden rekenen voor een goed doel. Dat vinden we geen bezwaar. Maar dan moet het niet op de rekening staan voor € 2 euro onder de noemer frisdrank.
    Dan is het niet geloofwaardig meer.

17. Internationaal Vinkeveen

Mantz

18. Mantz

19. Internationaal Vinkeveen

Hans Sassen

Voor de eerste maal gegeten bij restaurant Boven water.
    Het was een verrassende en geweldige avond met enthousiaste jonge mensen.
    We hebben ons laten verrassen met de keus van bediening en kok, dit restaurant is een geweldige aanrader.

20. Internationaal Vinkeveen

Wij hebben vanavond voor de tweede keer in één week tijd overheerlijk gegeten bij Restaurant Boven Water in Vinkeveen. Wat een toptent!! Jongelui die een jaar geleden dit restaurant hebben overgenomen leggen hun ziel en zaligheid in dit restaurant en dat proef je. Je proeft de liefde van hun vak in alles wat je krijgt. Vanaf de amuse tot aan de eigengemaakte chocoladelollies bij de koffie en thee, het is allemaal één groot feest!! Wij noemen het genieten met hoofdletters!! Een overheerlijk avondje uit voor een zeer goede prijs!! Absolute aanrader voor een ieder die er van houdt om een avond lekker culinair verwend te worden!!!

21. Lekker gegeten! Wel erg duur!
    Rond de 20 euro is leuker (ook de drank).

6,7
  22. Het beste ijs in de gehele omgeving! Met koud of warm weer echt een aanrader!!!!

23. Een echte aanrader. Niet weggaan uit de Ronde Venen zonder een ijsje te hebben geproefd.

24. Gewoon geweldig gegeten! Heerlijk eten, perfecte bediening en een leuke uitstraling! Ik kom zeker nog een keer terug!

25. Leuke sfeer! Ziet er goed uit zeg. Lekker gegeten. Tournedos was lekker pittig. Precies goed. Komen zeker terug. Leukste restaurant van de ronde venen.

26. Eten zeer onder de maat, zelfs lauw. Arrogante eigenaar die vriendelijk speelt.

4,3
  27. Gisteravond hier gegeten, de zaak zat gezellig vol, de bediening was prima aanwezig, attent maar niet opdingerig.
    Hapje van het huis, Leuk!
    Voor- hoofd en nagerechten echt prima verzorgd. Mooi geportioneerd met frietjes en sla op tafel. Prima Adres!
    Klein puntje van kritiek was bij de roompate bij het het chefs' palet, dat was echt jammer....lomp veel, niet bijzonder en doet dit eetadres geen eer aan....ik begrijp gezien de rest van de kaart eigenlijk niet dat je het uberhaupt in huis had/hebt chef?!

28. Was weer gewoon top maar dat is het altijd nog geweest.
    Top bediening.
    Goede sfeer enz
    Echt een aanrader

29. Internationaal Vinkeveen

Net terug van de zoveelste keer eten bij Boven Water. Het eten was weer buitengewoon! Ik kan je zeker de verrassingsmenu's aanraden! Wouter weet je elke keer weer te verrassen met zijn sublieme combinaties. Gecombineerd met een wijnarrangement, die op een leuke manier uitgelegd wordt en aansluit bij de gang is het helemaal perfect. Binnenkort komen er weer thema avonden, waar wij zeker van de partij zullen zijn!

30. Internationaal Vinkeveen

sep van de voort

Geweldig restaurant, met nieuwe eigenaren sinds begin 2011, waar over ieder ingredient wordt nagedacht en waar iedere hap een belevenis is. Vanavond voor de derde keer dit "seizoen" gegeten en opnieuw een feest voor alle papillen. Van amuse tot dessertwijn is alles tot in de puntjes verzorgd met een bediening die vertelt over de gerechten alsof hij zelf de kok is. De liefde voor voor de keuken zit zowel voor de bediening als voor de kok tot diep in de haarvaten. Ook voor vegetariers een feest. Mijn vrouw en kinderen zijn vegetarier en zij worden niet lastig gevallen met laffe pasta's en andere gratuite gerechten maar net zo verwend als de omnivore eter. Als regelmatig bezoeker van het Amstel Hotel en Hotel de l'Europe kan ik u verklappen dat dit restaurant qua originaliteit en smaakbelevenis echt niet onderdoet. Geweldig!!