Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vinkeveen verdeeld zijn.

1. Duckspringrolls onsmakelijk met rubberen stukjes eend.
    Rendang rijst, de rijst is kleefrijst wat gebruikt word voor sushi en de rendang is een zoete pittige zachte stoofvlees.
    Niet voor herhaling vatbaar.

2,5
  2. Ruud

3. Chinees-Indisch Vinkeveen

Vandaag 8 X Loempia Speciaal afgehaald.
    Waren stuk voor stuk niet lekker..Waren gebakken in slechte olie..Maar erger was de inhoud van de Loempia Speciaal..Al mijn 8 gasten vonden de Loempia niet lekker. Er zat geen kip in maar varkensvlees wel ham.. dat was goed.. maar de Taugé zag er niet vers en fris uit.. Dat voor 4.75 euro.. Was een zeer smakeloze Loempia Speciaal.. Kreeg wel korting omdat ik ze ophaalde.. Had ik geweten dat ze zo slecht waren.. Hadden ik en mijn gasten ze graag daar gelaten.
    Bah.. zal daar geen Loempia Speciaal meer kopen.. We zijn alle 8 erover eens.. de Loempia's... niet te eten.

4. Chinees-Indisch Vinkeveen

Jannigje

5. Waren vroeg (1100)ivm sluiting clubhuis golfclub. Prima salades!

6. Annemieke

Het eten was echt goed. Wat me stoort is dat ze zich niet aan de geldende corana regels houden namelijk het scannen van je Qr code.
    Ik als verpleegkundige heb daar moeite mee. Ik loop al anderhalf jaar met een mondkapje echt niet altijd prettig, maar het moet nu eenmaal.
    Voor mij is het zo dat ik daar niet meer ga eten, jammer want het eten is goed.

7. Met een aantal collega's hier gegeten. Ik ging er vanuit dat het eten goed moest zijn gezien de prijzen die men vraagt voor de diverse gerechten. Vooraf had ik een carpaccio. Absoluut niks bijzonders. Zeer eenvoudig, nogal waterig en de nodige pezen. Als hoofdgerecht heb ik de sateh ajam genomen. Om het zeer kort samen te vatten....rotzooi. Hoe durft men zoiets gasten voor te zetten. Een spiesje met vlees wat gort en gort droog was en taai. Het enige wat door de beugel kon was de koffie. Ik zal hier nooit meer gaan eten. Weggegooid geld. De leiding zal zich snel moeten vergewissen wat men serveert en van welke kwaliteit.

3,3
  8. Van hattem

Nou het moet even van mijn hart, ik kocht vrijdagmiddag een ijsje, het viel zwaar tegen, geen smaak, erg hard, erg koud, niet door te komen. Dat noem ik niet ambachtelijk. Niet aan te raden jammer gr
    Dit wordt het niet meer

9. Internationaal Vinkeveen

Wij aten hier altijd 1x per jaar. Het was wat aan de prijs, maar dan krijg je ook echt wel goed eten en top service. Jammer dat je nu niet meer op locatie kan eten. Wellicht dat we nog een keer van de catering service gebruik gaan maken.

10. h vd linden

Gezellige sfeer goed eten vlotte en leuke bediening.

11. R. Hendriks

In gezellige ambiance geweldig eten voor een heel redelijke prijs. Uitgebreide lunch- en dinerkaart. Een aanrader!

12. Met zn 8en gegeten, eten was niet vies maar zeker ondermaats.

Stoofpotje was meer aardappelsoep met stukjes vlees. Alles had een drabberige substantie die je naar binnen slobberde. Bovendien weinig, ik heb thuis nog 2 boterhammen gegeten.
    Zeer weinig groenten, 4 tuinbonen en een sprietje groen bovenop voor de sier.
    Dit geserveerd op een oud stuk servies.

Vooraf een stokbroodje van het huis gekregen, vriendelijk gebaar maar met zn achten kreeg ieder een snipper. De smeersels waren wel lekker.

De bediening was zeer vriendelijk maar dat was helaas wel het enige pluspunt van de avond. Ook erg lawaaierig, je moest schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  13. angelique

14. Van Holst

Heerlijk gegeten! Mooi gelegen terras aan het water.

15. Internationaal Vinkeveen
  16. Lekker eten. Niet te veel maar dik genoeg. Lekker klaar gemaakt en leuke bediening. Vriendelijk en behulpzaam. Top locatie.

17. Francis Veraar

Al veel etentjes en feestjes gehad hier. Goed eten op een fantastische lokatie!

18. Prima prijs kwaliteit verhouding en adequate bediening.

19. d.r. de wit

Toen we om 19.00 Uur binnenkwamen werd ons verzocht aan de bar plaats te nemen.
    Uiteindelijk gingen mijn zakelijke gast en ik om 19.20 Uur aan tafel. Naast ons was een tafel van 8 personen waarvan een klein meisje hinderlijk aanwezig was. Vervolgens hebben wij om een andere tafel gevraagd omdat we zakelijk één en ander te bespreken hadden. Pas een uur later konden we in het bar gedeelte aanschuiven. Door de onervarenheid van het personeel was men ons vergeten. Het duurde 10 minuten voor we de wijnkaart kregen en de wijn werd redelijk ongekoeld geserveerd. Op mijn verzoek om de wijn te koelen zei de serveerster dat het beter was om ijsblokjes in de witte wijn van € 54.00 Te doen (?). Dus niet! Vervolgens was de Sushi dramatisch (viel van ellende uit elkaar) en de sliptongen waren aangebrand.
    Wat een deceptie. Personeel onervaren en onattent dus hebben die behoefte aan een bekwame manager of mentor. En jammer van het eten. Zonde met zo'n mooie entourage.

20. Marion de Wit

Heb heerlijk gegeten en goede vriendelijke bediening… alleen 1 minpuntje… had rosé besteld en vond dat er maar heel weinig in het glas geschonken was en dat voor die prijs… echt jammer want het was niet eens een grote glas… dus goed betaald zo.

21. Tonny Kruys

Wij waren er met vier personen, hebben er prima gegeten. De bediening en de service was ook heel goed. Wij komen er zeker graag naar terug.
    Aanrader!

22. Alleen het voorgerecht. Carpaccio was erg lekker. Wat de polderbiefstuk betreft zou de kok een cursus biefstuk bakken moeten nemen. De 1e die ik heb teruggegeven was grijs doorbakken en de nieuwe die ik kreeg al niet veel beter. Er werd door de bediening overigens niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde hebben. Het nagerecht was ook niks. Een vierkante plak caramelcake met een paar streepjes saus en een klont slagroom met bolletje ijs. Jammer maar voor het eten kom ik niet terug. Overigens wel heel vriendelijk personeel.

23. Internationaal Vinkeveen

Erg weinig voor veel geld

4,7
  24. Super gezellige avond gehad. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten (twee wildgerechten, zeer mals). Wij komen zeker terug!

25. Internationaal Vinkeveen

Eric van der Meer

26. W.H. Visser

27. Marry Rasing

We werden prettig in ongedwongen sfeer geholpen. Eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

28. Gezellige tent, super aardig personeel en drinken is geweldig.
    De sfeer is goed.
    De prijs is goed voor de kwaliteit eten.
    Open keuken is leuk om ff te kijken wat ze aan het doen zijn.

29. Lorenzo

Deze review geldt voor de snackbar. Vies, heel duur en echt het geld niet waard. Je krijgt voor 1,80 de goedkoopste hamburger die er is, voor 20 cent ingekocht. Ik had een broodje hamburger besteld voor 3,25. Ik kreeg die hamburger van 1,80 op een goedkoop wit bolletje, geen saus, geen sla, gewoon een wit bolletje. Dus zij verkopen een wit bolletje voor 1,45... De patat is vies, je krijgt heel weinig patat en het is niet normaal duur. 2,30 Voor patat met mayonaise. Dat klinkt normaal, maar je krijg 15 frietjes. Het is echt niet normaal. Je moet er echt nooit naartoe gaan.

1,3