Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vinkeveen verdeeld zijn.

Tonny Kruys

Wij waren er met vier personen, hebben er prima gegeten. De bediening en de service was ook heel goed. Wij komen er zeker graag naar terug.
    Aanrader!

Alleen het voorgerecht. Carpaccio was erg lekker. Wat de polderbiefstuk betreft zou de kok een cursus biefstuk bakken moeten nemen. De 1e die ik heb teruggegeven was grijs doorbakken en de nieuwe die ik kreeg al niet veel beter. Er werd door de bediening overigens niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde hebben. Het nagerecht was ook niks. Een vierkante plak caramelcake met een paar streepjes saus en een klont slagroom met bolletje ijs. Jammer maar voor het eten kom ik niet terug. Overigens wel heel vriendelijk personeel.

3. Internationaal Vinkeveen

Erg weinig voor veel geld

Super gezellige avond gehad. Zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten (twee wildgerechten, zeer mals). Wij komen zeker terug!

5. Internationaal Vinkeveen

W.H. Visser

Marry Rasing

We werden prettig in ongedwongen sfeer geholpen. Eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

8. Nederlands Vinkeveen

Gezellige tent, super aardig personeel en drinken is geweldig.
    De sfeer is goed.
    De prijs is goed voor de kwaliteit eten.
    Open keuken is leuk om ff te kijken wat ze aan het doen zijn.

Lorenzo

Deze review geldt voor de snackbar. Vies, heel duur en echt het geld niet waard. Je krijgt voor 1,80 de goedkoopste hamburger die er is, voor 20 cent ingekocht. Ik had een broodje hamburger besteld voor 3,25. Ik kreeg die hamburger van 1,80 op een goedkoop wit bolletje, geen saus, geen sla, gewoon een wit bolletje. Dus zij verkopen een wit bolletje voor 1,45... De patat is vies, je krijgt heel weinig patat en het is niet normaal duur. 2,30 Voor patat met mayonaise. Dat klinkt normaal, maar je krijg 15 frietjes. Het is echt niet normaal. Je moet er echt nooit naartoe gaan.

1,3

Heerlijk ijs en goede service.

11. Chinees-Indisch Vinkeveen

Vorig jaar (2015) met vakantie geweest bij de vinkeveenseplassen. Ruim 1 maand gebleven. Wij zijn 2x eten gaan halen. Heerlijke mihoen. We hopen in september weer naar vinkeveenseplassen te gaan en zeker naar deze chinees.

12. Nederlands Vinkeveen

Esmee Mulder

Op vrijdagavond samen met mijn dochter heerlijk gegeten! Service was dik in orde. Tijden tussen de gerechten was wat ruim, maar het zat ook helemaal vol, dus heel logisch, we hadden ook genoeg te praten ☺ als hoofdgerecht hadden we de rib eye die voortreffelijke was! De jus was zo lekker dat het wat ons betreft best iets meer had mogen zijn (eventueel een kannetje op tafel) . Alles bij elkaar : een geslaagde avond! ☺☺

Prima sushi maar niet te vergelijken met concurrenten. Prima alternatief voor thuisblijvers, maar ik ga toch liever naar een restaurant.

14. Chinees-Indisch Vinkeveen

Ook namens ons: beste Chinees van de ronde venen! Geweldige persoonlijke service en de enige chinees waar ik echt verse groenten en vlees proef. We hebben de kaart gelijk weer neergelegd en gezegd; laat de kok ons maar verassen met zijn specialiteiten. We kregen dingen die we nooit zelf zouden bestellen op werkelijk prachtig versierde borden. Over een paar dagen gelijk terug voor het pekingeend menu. Moet je minstens twee dagen van te voren bestellen zodat ze alles vers kunnen voorbereiden. We zijn ontzettend benieuwd!

15. Nederlands Vinkeveen

Service was helemaal super, erg aardig personeel. Het eten smaakte prima, maar je krijgt heel weinig voor een stevige prijs. Hier zullen we, alleen vanwege de prijs, niet weer komen.

Monique

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een goede sfeer, zowel op het terras als later, omdat het wat frisser werd op het terras. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Saskia Osterholt

Wij wilden vanavond komen eten, maar het zag er totaal gesloten uit. Graag uw reactie

Een deel van het gezelschap heeft een voorgerecht gehad. De rest na bijna 1,5 uur wachten weer onverrichter zaken naar huis gegaan. Moesten nog wel bijna 70 euro afrekenen. Slechte zaak.

19. Internationaal Vinkeveen

Eric

20. Chinees-Indisch Vinkeveen

Op nieuwjaarsdag in het restaurant van Wong gegeten. Het was druk, afhaal onwijs druk. Ondanks drukte hadden ze alles onder de controle. Kwaliteit van het eten is top. Heerlijk gegeten. Wong, jullie hebben de beste chinees!

De sfeer van het restaurant is oké en de bediening vriendelijk en snel maar het eten viel ons erg tegen. Jammer.

22. Chinees-Indisch Vinkeveen

Lekker gegeten, service was goed, wij zijn tevreden!

Flintstones

Gezelligheid, bediening van jonge mensen is top. De keuken is prima, de gerechten zijn goed smakelijk en uitgebreid genoeg. Daarbij een wisselend weekmenu voor € 20 waarvan je denkt "Hoe kun je voor dit bedrag zo'n heerlijk menu serveren?"
    Een heerlijke ambiance, leuk personeel en goede keuken.

24. Internationaal Vinkeveen

Fred de Leeuw

ireen

Heerlijk eten in een gezellige tent.

26. Internationaal Vinkeveen

ireen

Pizza was niet lekker. Vooral de calzone, deze dreef helemaal in de nattigheid.

27. Internationaal Vinkeveen

De pizza die ik bestelde werd pas na 50 minuten bezorgd, terwijl ik toch niet ver van het restaurant af woon. Op zich geen probleem, als de pizza lekker was, maar dit was niet het geval. De pizza was niet goed belegd en het leek net of deze een uur geleden was gebakken, en vlak voor de bezorging even was opgepiept in de magnetron. Bezorger was ook niet erg vriendelijk, dus helaas geen pizza meer van Napels.

2,1

Kim en Marcel Sannes

Weer heerlijk gegeten en gedronken. Gelijk weer gereserveerd voor de kerst. Waarom? De fijne gezellige en ongedwongen sfeer, de gepaste tussentijd tussen het serveren van het voor hoofd en na gerecht..we hebben weer genoten! Een echte aanrader!

Jean Limbourg

Goed en smaakvol eten, echter in 20 tot 30 % van de gevallen kom ik fouten tegen, welke overigens snel worden opgelost, maar waardoor ik wederom naar de zaak moet rijden om de juiste bestelling op te halen. Gevolg koud eten.

1. Check direct of de kassabon klopt met hetgeen je hebt opgegeven. (daar moet je wel even om vragen)
    2. Check voor je weggaat of alles er ook inzit.

Overigens scheelt het aanzienlijk als de eigenaar aanwezig is.