Op deze locatie zit nu 's' Anders'

1291203077 72
1311913784 73
1325720921 73
1519020849 75

1. Na de verbouwing ziet het er echt prachtig uit. Mooie open keuken en goed meubilair. Ziet er allemaal schoon en verzorgd uit, ook de hele keukenbrigade :-). Heerlijk gegeten en geen extreme prijzen. Bediening goed, maar nog niet allemaal even ervaren. Geeft niet, oefening baart kunst!

Zeker voor herhaling vatbaar.

2. De nieuwe eigenaar heeft het in 1 keer anders aangepakt.

Kaart ziet er leuk uit maar de prijzen zijn stevig.

Wij werden goed ontvangen maar daarna was het erg rommelig. Helaas was de soep lauw. Hoofd gerecht was goed van smaak. Aandacht van verschillend personeel maar was nog niet gestroomlijnd. Dit zijn kleine opstart problemen want de intentie is goed. De eigenaar is zelf een goede en correcte gastheer.

Wellicht een tip om leuke aparte menu´s voor wat scherpere prijzen buiten de kaart om te zetten.

3. mandy leek

We hebben er vorige maand heerlijk gegeten en het was erg gezellig. Bediening was vriendelijk, niet te lang wachten. Niets op aan te merken. Volgende week gaan we weer!

4. Gereserveerd voor een rustige plaats, die is er dus niet. Akoestiek is zeer slecht, Sander doe hier iets aan met de verbouwing! Welkom was zeer onpersoonlijk! Roodbaars was voor die prijs okee. Maar als je als dessert koffie met bonbons wil en je krijgt de bonbons (na nog een keer erom vragen) als je koffie op is, verwacht je toch wel een kopje koffie van de zaak.

5. Als vaste gasten van de ''oude turven"hebben wij afgelopen weekend bij de "nieuwe"gegeten.

Aankomst begon al erg rommelig, niet één iemand die de reserveringen doet maar wel drie, dus allemaal met elkaar overleggen.

De drankjes hebben we alle keren lang op moeten wachten, en toen we al besteld hadden bracht een andere serveerster de kaart?

Het eten was prima, maar vooral de bediening vonden wij niet goed, rommelig en niemand had echt het overzicht(van de zeven).

Zo zie je maar weer, wat een verschil van meningen.

6. Esther de Haan

Inderdaad, de eigenaar van Boven Water is nu eigenaar van De Drie Turven en je kunt merken dat hij een echte goede gastheer is.

De keuken is nu ook erg goed. De kaart is aangepast; nieuwe gerechten op de kaart maar ook het 'ouderwetse' sateetje is nog steeds verkrijgbaar. Ook is er nu een aparte kinderkaart en loopt er nu ook meer dan genoeg personeel rond.

Dus.... lekker gaan eten daar!

7. anoniem

Heerlijk gegeten, goede bediening. Voor de rest eigenlijk niets op te merken!

8. De Drie Turven heeft inderdaad een nieuwe eigenaar en nieuw personeel. Voor ons "oude bekenden". Voor wie Boven Water kent lopen er een aantal bekende mensen rond die uitermate vriendelijk zijn. Ook voor ons wat nieuwe mensen die ook hun best doen je zo snel mogelijk van dienst te zijn. Het restaurant is prima, de kaart laat een aantal mooie gerechten zien en de chef-kok laat ze je vervolgens proeven. Het heeft ons uitstekend gesmaakt. Inmiddels hebben wij al twee keer met genoegen op het terras zitten eten. Mocht je verderop langs de stoeprand moeten parkeren houdt dan in de gaten dat je 5 meter voor het zebrapad je auto stil zet want, ook al loopt de blauwe streep door tot het zebrapad, een overijverige diender zorgt er wel voor dat je etentje extra duur wordt en de smaak van de gerechten ineens verdwenen is bij het vinden van een gele bon achter de ruitenwisser. Het is maar dat je het weet. Maar, hoe dan ook. Het restaurant is uitstekend en het is gezellig toeven op het terras. Wij komen er vakaer en ik zal zorgen dat ik een meetlint bij me heb! Hoe dan ook: Eet smakelijk!

9. De drie Turven heeft vanaf 1 juli een nieuwe eigenaar. De nieuwe eigenaar is tevens eigenaar van Restaurant Boven Water te vinkeveen! Dus ik zou zeggen, al de nare ervaringen overboord, want dat is niet meer!

10. Laatst daar gegeten met vijf personen op het terras. Bediening zie je daar haast niet lopen zodat je zelf naar binnen moet om een drankje te halen. Het eten is zeer matig, carpaccio met mayonaise, vis die niet gaar is, vlees waar je bijna niet met je mes doorheen komt zo taai. En als klap op vuurpijl wordt voor de saus (uit pakje) €1.50 extra berekend.

11. Doris 11 punten

Eerste pinksterdag met 10 man gegeten, 2uur gewacht op een hoofd gerecht (zaak was niet vol), borden waren koud, sommige gerechten ook. Kruidenboter bevroren, friet was koud en taai. Bij veel serviesgoed waren er stukken af. Geen verontschuldigingen waarom alles zo lang duurde en bovendien, toen we de zaak verlieten werden we niet eens gegroet. De serveerster treft geen enkele schuld, zij heeft heel erg haar best gedaan. Maar dat kan toch niet ons ontevreden gevoel wegnemen.

12. Mw. J. van Leeuwen

Vorige keer een goeie ervaring. Gisterenavond helaas bij drie van ons ontevredenheid over smaak vlees en er was slecht door te komen. Jammer.

13. Kom er regelmatig, erg vriendelijke bediening, goede service en heerlijk eten oftewel Top!

14. Top tent! Indien je met meerderen afspreekt, kun je vooraf al wat drinken aan de bar, waarna je gezamelijk aan tafel kan.

Gezellige bediening en heerlijke amuse vooraf.

Kom er zeker weer.

15. Gast uit Zwartewaal

Na een dag vakantiebeurs en op weg naar Aalsmeer, bij De Drie Turven gaan eten. Ziet er aan de buitenkant al gezellig uit en binnen ook. Vriendelijke mensen, goede bediening en heel lekker gegeten. Jammer dat het zo ver van huis is, anders kwamen we vast vaker.

16. Eten & drinken was zeer goed. Alleen waar ik me vreselijk aan ergerde waren die dronken lui aan de bar!

17. Na bewust heel lang niet meer te zijn geweest, het toch weer geprobeerd. En wat schetst onze verbazing, het was perfect.

Er waren vier verschillende gerechten besteld en iedereen vond het super, bediening ook top.

Ga nu a.u.b. zo door.

Marianne.

18. Heb al een paar keer gegeten en gedronken bij de Drie turven.
    Lekker en genoeg aardige bediening, zeer tevreden, ga zeker terug.

19. Helemaal top, zowel de gasten die je eten kwamen brengen als het eten zelf.

Leuk terras, zowel voor als achter. Je kan zelfs verwarmd zitten en droog, top.

Kan geen negatief woord schrijven over onze ervaring bij de drie Turven.

20. Ik heb al een aantal keren heel behoorlijk gegeten bij De Drie Turven.
    Afgelopen zaterdag ging het helemaal mis.
    De bediening was niet attent, alles moest ik wel twee tot drie keer vragen. Het liep niet.
    Bij de eigenaar gevraagd wat er aan de hand was die dag, ik had immers goede ervaringen!
    Zijn antwoord was kort en bondig. "Als het U niet bevalt, dan stapt u maar op".
    Ik heb de rekening betaald en ben gegaan.
    Onvoorstelbaar zo'n reactie.

21. Hoofddorpse

Goed eten en gezellige sfeer. Je krijgt juist erg veel eten voor wat je betaald. Op het terras kan je heerlijk zitten, het is verwarmd. Maar binnen net zo heerlijk getafeld. Zeker een aanrader!

22. Tja, goed gegeten en gedronken.

Heerlijk gezeten op een goed verwarmd terras. Erg handig met een beetje regen.
    Geen klagen, goede bediening en leuke sfeer.

Zal zeker vaker komen, terwijl je na het lezen van aantal recensies dit niet zou zeggen.

Ik zou zeggen oordeel zelf en geloof niet alles wat je leest.

23. Andere eigenaar?
    Sfeer nogal zuur en prijs niet in verhouding met kwaliteit.
    Lange wachttijd op vingerkommetje voor de spareribs.

24. Terrasje gepakt en het biertje was perfect gekoeld.

Prima, volgende keer weer!

25. danielle

De bediening was erg traag en het eten liet ook erg lang op zich wachten. Maar verder smaakte het allemaal prima!

26. Mijdrechtenaar

Het eten was wel lekker, wel weinig vergeleken met de prijs.

De bediening was niet echt vrolijk/netjes.

27. Zondag 19 april heerlijk gegeten met vrienden. Goede, nette, keurige bediening. Voor herhaling vatbaar.

28. Eerst gezellig op terras voor een borrel echt lekker zeker met de zon van de laatste dagen.
    Nadien heerlijk binnen gegeten.

Echt een aanrader.

29. Mw. Olsson

Wij hadden een dinerbon kadoo gekregen en vol verwachting gingen we eten. Nou het was heerlijk, vooral de voorgerechten en nagerechten smaakten erg goed.

De bediening was perfect, de smaak van het eten prima.
    We komen zeker terug.

De sfeer was goed, je had voldoende privacy tijdens het eten.
    Complimenten!

30. Erg gezellige tent, ga er regelmatig eten.

Goeie sfeer en bediening en daarna nog ff aan de bar natafelen.

31. Heb met vrienden 25 oktober 2008 heerlijk gegeten in een gezellige tent met een aardige bediening en een hele goede kok want het eten was heeeerlijk. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

32. Alle keren erg lekker gegeten. Keurige bediening en een gevarieerde kaart. Carpaccio is en blijft voor mij het nummer 1 voorgerecht bij de 3 Turven (ondanks alle ander lekkere voorgerechten). Ik zou het zeker iedereen aanraden.

33. Ja moet even lachen om het stukje van de vorige mensen. Lees het stukje van al die mensen met de rolstoelen. Laat ik er nu zelf zijn geweest die dag en men kreeg hulp van een ieder. Het personeel en gasten hebben geholpen. Vind het erg raar om dit te lezen. Tja heb erzelf ook gegeten en vond het top. Ach er zullen altijd mensen zijn die nooit tevreden zijn en graag willen klagen.
    Ik kan alleen maar zeggen leuke tent met goed eten en drinken

34. eten is goed. moest redelijk wachten tot het geserveerd werd.
    kan alleen met reserveren op het terras zitten

35. Wij hebben op 07-08-2008 Heerlijk gegeten leuke locatie goed bediening een aanrader

36. geweldig eten en erg gezellig

37. Weinig eten voor veel geld

38. E Driehuis

eten niets op aantemerken maar de wachttijd verschrikkelijk