Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vilsteren verdeeld zijn.

Internationaal Vilsteren

Erik Neelis

1. Internationaal Vilsteren

Verrukkelijk eten en de bediening was erg prettig. We zijn er op maandagavond geweest en bijna alle tafels waren bezet, dat is al een compliment op zich! Zeker een aanrader om te gaan eten! Er wordt veel gewerkt met streekproducten, heerlijk!!

2. Internationaal Vilsteren

Suzanne

Voor een High-tea de luxe (€ 26,50) betaal je naar verhouding voor wat je krijgt een hoog bedrag. Kwaliteit hapjes is goed, veel vers gemaakt. Keuze uit 'maar' 3 verschillende kant-en-klare thee. Theepot zeer gebruiksonvriendelijk. Waar gaat het over maar je verwacht bij een high tea geen gebruiksaanwijzing over hoe de theekan gehanteerd moet worden. Gevaarlijk ook nog eens. Het heeft ook niet geholpen want de inhoud lag al gauw elders dan in het glas. Ranja is erg waterig en hier betaal je toch 1,75 p.p. voor. Echter mooie presentatie van de gerechtjes. Heerlijke vegetarische hapjes en meer dan voldoende per persoon. Medewerkster die ons hielp was helaas niet klantvriendelijk wat voor ons de beleving naar zulke slechte cijfers heeft gemaakt. Je kan voor je gevoel niet vrijuit praten als het rustig is, iedereen verstaat dan alles i.p.v. alleen je eigen tafel. Echt jammer want voor lunch en diner en de mooie omgeving kan je hier heel goed terecht! Volgens mij kan aan de minpunten makkelijk iets gedaan worden en dan zou het echt een mooie beleving zijn.

3. Internationaal Vilsteren

Ien en Ruud

Fijn hotel met ruime kamer en goed werkende wifi. Schoon!!! Goede keuken voor diner en orgineel ontbijt. Vriendelijk personeel. Prettige, informele en toch correcte sfeer. Wij komen zeker bij mooier weer graag terug. Zeer goede prijs/kwalteit verhouding.

4. Internationaal Vilsteren

Zo af en toe per jaar, bestellen we een tafel in dit gezellige restaurant. Ook vanwege het feit, dat regelmatig er een andere kaart op tafel ligt. De geserveerde gerechten zijn prima, bediening is prettig in de omgang

5. Internationaal Vilsteren

Puur en (h)eerlijk eten! Pinkster maandag samen met de vrouw en buren gegeten, 3x menu van de kok en één keer keuze van de kaart.

Vooraf amuses, dit was (van regionale producten) van wol varken op toast en romige crème preisoep in borrel glaasje... zeer goed op smaak. Twee soorten vers (mini) brood met garnituur zeer lekkere appetizer.

Voorgerecht 3x zeer mooi opgemaakt plate met; Rilette van kabeljauw met gemarineerde komkommer en een crème van bieslook deze waren met recht kunststukjes. Voorgerecht 4 was wortelsoep deze werd betiteld als geweldig.

Hoofdgerecht 3x gegrilde entrecote van het Blonde Aquitaine fijn getrancheerd met zeer hoog op smaak terug gekookte jus en niet te vergeten een mooie op maak met verschillende soorten aardappelen en verse smaakvolle seizoenen groenten. Hoofdgerecht (keuze v/d kaart) verse asperges uit het Vecht dal met biologische aardappel, boerenham, scharrelei en een daslooksaus, zeer goed en lekker.

Nagerecht 3x een mousse en een taartje van pure chocolade met ijs van witte chocolade... voortreffelijk 1x een bavarois van groene appel met appelsorbet, zeer puur en vol van smaken.

Kortom weer een feest om te mogen eten en drinken na een lange motor rit door het Zwartewaterland, Veluwe en Vechtdal (sorry nog voor de grote cowboyhoed en de motor kledij). Wij komen graag (zoals vaker foto's van vorige keer) weer terug bij dit fijne etablissement met uitstekende keuken brigade en juiste gastvrije "Team De Klomp" onder bezielende leiding van; Iris van der Lichte & Gert-Jan van Lochem.

6. Internationaal Vilsteren

Vriendelijk personeel, kwalitatief goed eten in een gezellige ambiance.

7. Internationaal Vilsteren

Sfeervol restaurant met een voortreffelijke keuken. Heerlijk eten en mooie wijnen. Uitstekende smaakcombinaties op mooi opgemaakte borden. De gastvrije ontvangst en bijzonder vriendelijke bediening maken het plaatje compleet. We komen zeker terug.

8. Internationaal Vilsteren

Stephanie

Afgelopen vrijdag gezellig met mijn vriendinnen bij de Klomp gegeten. Persoonlijke ontvangst (hier wordt de deur weer eens voor je open gehouden) vriendelijke medewerkers. Mooi opgemaakte borden, zeer smaakvol, en uiteraard heerlijke bijpassende wijnen. Een absolute aanrader.

9. Internationaal Vilsteren

Met onze vriendengroep hebben we voor de 4e keer op rij een weekend bij de Klomp doorgebracht. Alles was van A tot Z weer super geregeld. Uitstekende keuken, zeer gastgerichte bediening en heerlijke bedden. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

10. Internationaal Vilsteren

Smakelijk gegeten. Mooie, duurzame, en verse gerechten, veel streekproducten. Veel smaak. Verfijnd. Maar... een hoofdgerecht vlees van 25 euro serveren als plate-gerecht, met vier spruiten, een streepje puree en wat fijngesneden rode biet kan echt niet. Geen salade, geen aardappeltjes (bij te bestellen tegen 2,50 euro extra), en geen warme groente is niet meer van deze tijd. Bediening wat afstandelijk.

11. Internationaal Vilsteren

Van de ijskaart een karamelcoupe besteld. De coupe bestond uit een grote kom slagroom met onderin een klein beetje ijs. Wat een teleurstelling en dat kost € 5,25. Nog nooit zo'n ijscoupe gehad waar prijs en kwaliteit zover uit elkaar lagen.

12. Nederlands Vilsteren

Wat een gezellig zaak daar in Vilsteren. Vooraf gezellig gezeten in het café, sfeervolle ruimte en gastvrij personeel. Ruime keuze in vlees, vis en salade. Zeker de spareribs en pastasalade waren erg lekker. Je krijgt stokbrood vooraf, soep en frietjes bij het bbq-en. Allemaal onbeperkt en voor een goede prijs. En als je aan het einde van de avond nog niet vol bent dan kun je nog ijs nemen, amerena ijs is echt een aanrader. Voor de barbecue fans is het echt aan te bevelen om naar Gonzales in Vilsteren te gaan.

13. Internationaal Vilsteren

Gezellig verzorgd etentje ca. 25 man gehad. Zelf een extra nachtje en gegeten met zijn twee. Prima en attente bediening. Uitstekend eten (streekprodukten, vers en goed bereid). Verzorgd ontbijt. Prima uitval basis voor een wandel-, fiets- of wandeltocht. Voorzieningen voor elektrische fietsen aanwezig.
    Gewoon een kwartje tussen de dubbeltjes.

14. Internationaal Vilsteren

martina niessink

Aantal maanden geleden bij Herberg de Klomp geweest. Heel sfeervol, personeel was vriendelijk en zeer gastvrij! Ik kom zeker nog een keer terug.
    Een echte aanrader!

15. Nederlands Vilsteren

Gert Jan Denekamp

Super gezellig, lekker eten, in een ongedwongen sfeer,voor elk wat wils. Leuk dat je je eigen spiezen kunt samenstellen. De bediening was ook erg vriendelijk.
    Een echte aanrader!

16. Nederlands Vilsteren

Erg gekruid vlees vooral de biefstukpuntjes vond ik zeer gekruid. Sauzen van Heinz zijn op zich prima (voor een snackbar). Maar hier verwacht ik zeker voor dit geld andere sauzen. Je moet hier bijna echt in je nakie gaan zitten om niet te vergaan van de warmte. We waren met z'n 2-en hier. We hebben het gered met 2 cola. Tja, want de prijzen van frisdrank (2,15 per flesje van 0,2 l) vonden we toch wel erg gortig. Bij het afrekenen wordt dan ook nog gevraagd of we echt maar 2 cola hadden gehad. Jazeker, zei ik. Wat ze niet wisten is dat we in de toiletruimte regelmatig gratis kraanwater hebben genuttigd. Op zich wel een mooie ruimte, maar ik denk toch dat dit bezoek een 1-malige gebeurtenis is geweest ... Oh, ja het parkeren hier. 6 a 7 autos misschien? het scheelde alweer dat de buren (Restaurant De Klomp) ook zo'n 15 plaatsen hadden. Daar stonden overigens wel bordjes dat het alleen voor bezoekers van de Klomp was. Gelukkig zijn we niet door de buren weggestuurd.

17. Nederlands Vilsteren

Enkele weken geleden hier eens geweest voor de BBQ.
    Als je dan ziet wat voor prijs ze vragen voor alleen het eten, verwacht je toch het een en ander.
    Nou dat viel ons flink tegen.
    Weinig keus qua vlees/vis. En deels wel zo gekruid dat je er bijna buikkrampen van krijgt.
    Je wordt geacht de hele avond op hetzelfde bord je vlees/vis e.d wat je aan de spies wilt rijgen op te halen.
    En ook de hele avond van hetzelfde bord te eten.
    Als je dan genoeg servetjes ter beschikking hebt/krijgt om evt eetresten van je bord te kunnen verwijderen.
    Maar ook dat was er niet.
    Dat je het aan tafel waar de BBQ inzit niet koud hebt, daar kun je rekening mee houden.
    Maar we zijn toch wel gewoon bij dit soort formules dat je borden/bestek & ook servetten vrij kunt wisselen.
    Nee, dat was eens maar nooit weer.
    Voor dat geld hadden wel een stuk lekkerder uit eten gekund. En dan wel 2 of 3x voor dat geld.
    Ervaring rijker, illusie armer.

18. Internationaal Vilsteren

Herberg De Klomp ligt prachtig in het pittoreske dorp Vilsteren. De kaart van het restaurant biedt de mogelijkheid om voor een aantrekkelijke prijs zelf een driegangen-menu samen te stellen. De ambiance is gezellig, de bediening is attent en de maaltijd zelf was puur genieten. Prettig is ook dat je naast een glas wijn ook gewoon een glas kraanwater kunt drinken. De Klomp is ons zeer goed bevallen, het is de moeite waard om erheen te rijden!

19. Nederlands Vilsteren

Heerlijk gegeten en kindvriendelijk personeel. Kinderen mochten in het cafe zelf de muziek kiezen, dat vonden ze super.

20. Internationaal Vilsteren

K. Pieters

Laatst neergestreken in een herberg zonder verwachtingen en wat werden we verrast: de gezellige inrichting (alles wordt langzamerhand voor renovatie onder handen genomen door de nieuwe eigenaar); de uitgebreid biologische kaart; een ontmoeting met de chef, alles was van begin tot eind genieten.
    De uitleg bij de wijnen; koffie in de lounge en een ouderwets charmante jonge gastheer, waar vind je dit nog?

21. Internationaal Vilsteren

Afgelopen weekend Herberg de Klomp bezocht. Zeer vriendelijk ontvangen. In de lounge bij de open haard een aperitief gedronken met daarbij een appetizer. Vervolgens de uitgebreide kaart bekeken en gekozen voor het "Wild menu" met daarbij een wijnarrangement. Het wild komt rechtstreeks van het landgoed. Alles is biologisch en dat proef je. Voor de chauffeur een speciaal wijnarrangement. Het totaal was super! Complimenten aan het gehele team. Binnenkort komen we weer en dan boeken we een kamer.

22. Nederlands Vilsteren

Goed en leuk restaurant.
    Heel erg vriendelijke personeel.
    Ik vind het enige minpunt, dat je door het kleine stamcafe moet als je wilt afrekenen. Niet altijd prettig.

23. Internationaal Vilsteren

Na een gastvrije ontvangst heerlijk genoten van de verrassing van de kok. Lokale ingrediënten en passend bij het seizoen. De bediening was goed, attent en alert. De kok werd nog even voorgesteld, een blijk van trots op het eigen resultaat.
    De inrichting is rustgevend en gezellig, heerlijke loungestoelen naast een haard zorgen voor een leuke plek voor aperitief of afzakkertje.
    Wij hebben genoten! Doen we zeker weer, om de nieuwe kaart te proeven!

24. Internationaal Vilsteren

In een sfeervolle zaak genoten van een heerlijk diner. Prijs/kwaliteit verhouding helemaal in balans. Na een enthousiaste uitleg van de eigenaresse toch voor het wijnarrangement gekozen, dit paste perfect bij de gerechten. Hoewel het druk in het restaurant was, had het vriendelijke eigenaarskoppel alle tijd en aandacht voor ons. Het was een geslaagd avondje uit en wij komen hier dan ook zeker snel weer terug!

25. Internationaal Vilsteren

Al een aantal keren gegeten bij de Klomp. Alle keren was het prima, maar wat nog leuker is, je ziet dat voor de eigenaren de Klomp steeds meer een goed zittende jas wordt.
    De afgelopen maanden is het alleen maar beter geworden.

De gastvrijheid is super en dat past goed bij de Klomp.
    Een zeer goede actie is, dat het wild zoveel mogelijk uit Vilsteren zelf komt.

Wij komen zeker terug, sterker nog, de volgende afspraak staat al weer!!

26. Internationaal Vilsteren

Paul Habets

Brasserie is 'makkelijke' eetgelegenheid. €17.50 hoofdgerecht, prima smaak, goed verzorgd. Maar €5 voor een fles water is ook hier een typisch Hollandse foute horeca gewoonte geworden. Wat is er mis met kraanwater in Vilsteren?

27. Internationaal Vilsteren

Henk van de Brink

Zaterdagochtend koffie gedronken op het terras. 1 x gewoon en 3x cappuccino. De gewone koffie was goed. De cappuccino was lauw. Hierover de ober ingelicht, maar er werd niets mee gedaan. En dat voor 2,50 euro per kop. Jammer!

28. Internationaal Vilsteren

Wat hebben we heerlijk gegeten tijdens een weekend in Herberg de Klomp. De op de huid gebakken IJsselmeerbaars was voor onze zoon van 1 het hoogtepunt, voor ons de blond d'acitaine filet met bearnaise. Ook het ontbijt was super met duurzame streekproducten, waaronder ouderwets goed smakende aardbeien en biologische yoghurt en harde geitenkazen. Zeer vriendelijke bediening, wij komen zeker nog eens terug!

29. Internationaal Vilsteren

Mellinks from Canberra

Een prachtige juli avond in Vilsteren. Borrel op het terras met handgemaakte bitterballen. Daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Leuke gerechten van kwaliteitsproducten uit de streek. De varkenswangetjes die onze zoon van 10 bestelde waren om te zuigen. Ook de pastrami in aspic was verrassend fris. Vooral met de gekozen Pfalz Riesling uit Duitsland. De entrecote en het Veldhoen waren ook uitstekend bereid. De pinot noir / cabernet sauvignon van brett & braz? is ook als je hem niet kent het proberen waard. De desserts waren een prima afsluiting, de 'hang op' met honing en citroenijs was heerlijk. Maar ook het trio van citroen. We wensen de nieuwe eigenaren het allerbeste. Hou de kaart kort en blijf regelmatig wisselen. Als we een opmerking zouden mogen maken... Wellicht mag de zeer vriendelijke bediening iets vaker rondlopen om te checken of er nog vers water kan komen. We komen zeker terug.