Nieuwste foto's in Vilsteren

Laatste updates in Vilsteren

1. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Stephanie

Afgelopen vrijdag gezellig met mijn vriendinnen bij de Klomp gegeten. Persoonlijke ontvangst (hier wordt de deur weer eens voor je open gehouden) vriendelijke medewerkers. Mooi opgemaakte borden, zeer smaakvol, en uiteraard heerlijke bijpassende wijnen. Een absolute aanrader.

2. Herberg de Klomp's profielfoto
    Herberg de Klomp heeft gereageerd op een recensie van Herberg De Klomp

Beste heer De Vries,

Hartelijk dank voor uw recensie via eet.nu. Fijn dat u smakelijk gegeten heeft.
    Op de overige punten zullen wij nog beter gaan letten. Wel wil ik meedelen dat al onze hoofdgerechten geserveerd worden met 4 verschillende warme groentes op het bord. Tevens worden alle hoofdgerechten geserveerd met een passend aardappel garnituur op het bord. Dit alles behoord voldoende te zijn qua portionering. Aardappelen en frieten kunnen eventueel voor de liefhebber bijbesteld worden.
    Wij hopen u in de toekomst alsnog een keer te mogen verwelkomen in Vilsteren.

Hartelijke groeten namens het gehele team van De Klomp

3. Kees de Vries's profielfoto
    Kees de Vries heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Smakelijk gegeten. Mooie, duurzame, en verse gerechten, veel streekproducten. Veel smaak. Verfijnd. Maar... een hoofdgerecht vlees van 25 euro serveren als plate-gerecht, met vier spruiten, een streepje puree en wat fijngesneden rode biet kan echt niet. Geen salade, geen aardappeltjes (bij te bestellen tegen 2,50 euro extra), en geen warme groente is niet meer van deze tijd. Bediening wat afstandelijk.

5,3
  4. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Van de ijskaart een karamelcoupe besteld. De coupe bestond uit een grote kom slagroom met onderin een klein beetje ijs. Wat een teleurstelling en dat kost € 5,25. Nog nooit zo'n ijscoupe gehad waar prijs en kwaliteit zover uit elkaar lagen.

2,6
  5. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Wat een gezellig zaak daar in Vilsteren. Vooraf gezellig gezeten in het café, sfeervolle ruimte en gastvrij personeel. Ruime keuze in vlees, vis en salade. Zeker de spareribs en pastasalade waren erg lekker. Je krijgt stokbrood vooraf, soep en frietjes bij het bbq-en. Allemaal onbeperkt en voor een goede prijs. En als je aan het einde van de avond nog niet vol bent dan kun je nog ijs nemen, amerena ijs is echt een aanrader. Voor de barbecue fans is het echt aan te bevelen om naar Gonzales in Vilsteren te gaan.

6. Peter Aalderink's profielfoto
    Peter Aalderink heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Gezellig verzorgd etentje ca. 25 man gehad. Zelf een extra nachtje en gegeten met zijn twee. Prima en attente bediening. Uitstekend eten (streekprodukten, vers en goed bereid). Verzorgd ontbijt. Prima uitval basis voor een wandel-, fiets- of wandeltocht. Voorzieningen voor elektrische fietsen aanwezig.
    Gewoon een kwartje tussen de dubbeltjes.

7. martina niessink's profielfoto
    martina niessink heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

martina niessink

Aantal maanden geleden bij Herberg de Klomp geweest. Heel sfeervol, personeel was vriendelijk en zeer gastvrij! Ik kom zeker nog een keer terug.
    Een echte aanrader!

8. Gert Jan Denekamp's profielfoto
    Gert Jan Denekamp heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Gert Jan Denekamp

Super gezellig, lekker eten, in een ongedwongen sfeer,voor elk wat wils. Leuk dat je je eigen spiezen kunt samenstellen. De bediening was ook erg vriendelijk.
    Een echte aanrader!

9. Billie Turf's profielfoto
    Billie Turf heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Erg gekruid vlees vooral de biefstukpuntjes vond ik zeer gekruid. Sauzen van Heinz zijn op zich prima (voor een snackbar). Maar hier verwacht ik zeker voor dit geld andere sauzen. Je moet hier bijna echt in je nakie gaan zitten om niet te vergaan van de warmte. We waren met z'n 2-en hier. We hebben het gered met 2 cola. Tja, want de prijzen van frisdrank (2,15 per flesje van 0,2 l) vonden we toch wel erg gortig. Bij het afrekenen wordt dan ook nog gevraagd of we echt maar 2 cola hadden gehad. Jazeker, zei ik. Wat ze niet wisten is dat we in de toiletruimte regelmatig gratis kraanwater hebben genuttigd. Op zich wel een mooie ruimte, maar ik denk toch dat dit bezoek een 1-malige gebeurtenis is geweest ... Oh, ja het parkeren hier. 6 a 7 autos misschien? het scheelde alweer dat de buren (Restaurant De Klomp) ook zo'n 15 plaatsen hadden. Daar stonden overigens wel bordjes dat het alleen voor bezoekers van de Klomp was. Gelukkig zijn we niet door de buren weggestuurd.

5,3
  10. leeuwtje's profielfoto
    leeuwtje heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Enkele weken geleden hier eens geweest voor de BBQ.
    Als je dan ziet wat voor prijs ze vragen voor alleen het eten, verwacht je toch het een en ander.
    Nou dat viel ons flink tegen.
    Weinig keus qua vlees/vis. En deels wel zo gekruid dat je er bijna buikkrampen van krijgt.
    Je wordt geacht de hele avond op hetzelfde bord je vlees/vis e.d wat je aan de spies wilt rijgen op te halen.
    En ook de hele avond van hetzelfde bord te eten.
    Als je dan genoeg servetjes ter beschikking hebt/krijgt om evt eetresten van je bord te kunnen verwijderen.
    Maar ook dat was er niet.
    Dat je het aan tafel waar de BBQ inzit niet koud hebt, daar kun je rekening mee houden.
    Maar we zijn toch wel gewoon bij dit soort formules dat je borden/bestek & ook servetten vrij kunt wisselen.
    Nee, dat was eens maar nooit weer.
    Voor dat geld hadden wel een stuk lekkerder uit eten gekund. En dan wel 2 of 3x voor dat geld.
    Ervaring rijker, illusie armer.

4,9
  11. Alex's profielfoto
    Alex heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Herberg De Klomp ligt prachtig in het pittoreske dorp Vilsteren. De kaart van het restaurant biedt de mogelijkheid om voor een aantrekkelijke prijs zelf een driegangen-menu samen te stellen. De ambiance is gezellig, de bediening is attent en de maaltijd zelf was puur genieten. Prettig is ook dat je naast een glas wijn ook gewoon een glas kraanwater kunt drinken. De Klomp is ons zeer goed bevallen, het is de moeite waard om erheen te rijden!

12. kroezen's profielfoto
    kroezen heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Heerlijk gegeten en kindvriendelijk personeel. Kinderen mochten in het cafe zelf de muziek kiezen, dat vonden ze super.

13. K. Pieters's profielfoto
    K. Pieters heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

K. Pieters

Laatst neergestreken in een herberg zonder verwachtingen en wat werden we verrast: de gezellige inrichting (alles wordt langzamerhand voor renovatie onder handen genomen door de nieuwe eigenaar); de uitgebreid biologische kaart; een ontmoeting met de chef, alles was van begin tot eind genieten.
    De uitleg bij de wijnen; koffie in de lounge en een ouderwets charmante jonge gastheer, waar vind je dit nog?

14. M.J. van der Linde's profielfoto
    M.J. van der Linde heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

M.J. van der Linde

Afgelopen weekend Herberg de Klomp bezocht. Zeer vriendelijk ontvangen. In de lounge bij de open haard een aperitief gedronken met daarbij een appetizer. Vervolgens de uitgebreide kaart bekeken en gekozen voor het "Wild menu" met daarbij een wijnarrangement. Het wild komt rechtstreeks van het landgoed. Alles is biologisch en dat proef je. Voor de chauffeur een speciaal wijnarrangement. Het totaal was super! Complimenten aan het gehele team. Binnenkort komen we weer en dan boeken we een kamer.

15. van dijk's profielfoto
    van dijk heeft een recensie geschreven voor Gonzales

Goed en leuk restaurant.
    Heel erg vriendelijke personeel.
    Ik vind het enige minpunt, dat je door het kleine stamcafe moet als je wilt afrekenen. Niet altijd prettig.

16. Ursula's profielfoto
    Ursula heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Na een gastvrije ontvangst heerlijk genoten van de verrassing van de kok. Lokale ingrediënten en passend bij het seizoen. De bediening was goed, attent en alert. De kok werd nog even voorgesteld, een blijk van trots op het eigen resultaat.
    De inrichting is rustgevend en gezellig, heerlijke loungestoelen naast een haard zorgen voor een leuke plek voor aperitief of afzakkertje.
    Wij hebben genoten! Doen we zeker weer, om de nieuwe kaart te proeven!

17. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

In een sfeervolle zaak genoten van een heerlijk diner. Prijs/kwaliteit verhouding helemaal in balans. Na een enthousiaste uitleg van de eigenaresse toch voor het wijnarrangement gekozen, dit paste perfect bij de gerechten. Hoewel het druk in het restaurant was, had het vriendelijke eigenaarskoppel alle tijd en aandacht voor ons. Het was een geslaagd avondje uit en wij komen hier dan ook zeker snel weer terug!

18. Dania's profielfoto
    Dania heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Al een aantal keren gegeten bij de Klomp. Alle keren was het prima, maar wat nog leuker is, je ziet dat voor de eigenaren de Klomp steeds meer een goed zittende jas wordt.
    De afgelopen maanden is het alleen maar beter geworden.

De gastvrijheid is super en dat past goed bij de Klomp.
    Een zeer goede actie is, dat het wild zoveel mogelijk uit Vilsteren zelf komt.

Wij komen zeker terug, sterker nog, de volgende afspraak staat al weer!!

19. Paul Habets's profielfoto
    Paul Habets heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Paul Habets

Brasserie is 'makkelijke' eetgelegenheid. €17.50 hoofdgerecht, prima smaak, goed verzorgd. Maar €5 voor een fles water is ook hier een typisch Hollandse foute horeca gewoonte geworden. Wat is er mis met kraanwater in Vilsteren?

20. Henk van de Brink's profielfoto
    Henk van de Brink heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Henk van de Brink

Zaterdagochtend koffie gedronken op het terras. 1 x gewoon en 3x cappuccino. De gewone koffie was goed. De cappuccino was lauw. Hierover de ober ingelicht, maar er werd niets mee gedaan. En dat voor 2,50 euro per kop. Jammer!