Nieuwste foto's in Vilsteren

Laatste updates in Vilsteren

1. Eddy's profielfoto
    Eddy heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Met buren zijn we gaan dineren. De ober was helaas niet de man die ons kon verrassen. Had opmerkingen die ik (40 jaar horeca ervaring) niet echt door de beugel vond kunnen. Alleen het verrassingsmenu werd ons aangeboden. De porties waren erg klein, maar goed van smaak. Als een tafelgenoot vraagt om zoetjes bij de koffie na de maaltijd is het zeer ongepast om dan te zeggen, die heb ik en dan te wijzen naar het schaaltje bonbons en te zeggen dan moet u dat ook niet nemen. Beetje vernederend. Voor ons geen aanrader. Veel geld voor weinig eten en een ober die niet de klantvriendelijkheid heeft die je mag verwachten. Nog geen pepermuntje bij de rekening.

2. Maria's profielfoto
    Maria heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Zondag 12/6 gegeten bij de Klomp.
    Attente gastheer die meedacht.
    Heerlijk eten in een fijne sfeer.
    Een aanrader!

3. Joop ban Breda's profielfoto
    Joop ban Breda heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Op basis van de publicaties op de website met grote verwachtingen naar de Klomp om eens uitgebreid te gaan lunchen.
    Maar dat viel heel erg tegen alleen een beperkte lunchkaart. Bij navraag of er ook uitgebreid gelunched zou kunnen worden werd als antwoord gegeven dat we dan hadden moeten reserveren. Erg jammer, op de site staats niets over verplicht reserveren voor uitgebreid lunchen. Het eten viel mee, maar de messen waren bot.

4,9
  4. Aarnoud en Jolenta's profielfoto
    Aarnoud en Jolenta heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Aarnoud en Jolenta

Wij hebben bij herberg De Klomp onze bruiloft gevierd. De gastheer is uitstekend, niets is te veel en het eten is voortreffelijk. Een fantastische avond gehad! Het personeel is heel vriendelijk en de hotelkamers comfortabel. Absoluut een aanrader!

5. Kiro's profielfoto
    Kiro heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Vanavond heerlijk gegeten. Wij hadden een 3 gangen verrassingsmenu. Het was allemaal geweldig lekker en mooie combinaties van smaken. Echt een aanrader om hier te eten!

6. R.J.van Lochem's profielfoto
    R.J.van Lochem heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Herberg de Klomp. Eerst een aperitiefje in de gezellige lounge gebruikt en daarna met z'n viertjes het menu van de chef gegeten. Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten, uitstekende bediening begeleid door lekkere wijnen maakte dat we een heerlijke avond hebben gehad.

7. vic&irene's profielfoto
    vic&irene heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Op 4 juli 's middags plaats genomen op het terras voor een wijntje met hap erbij. Na dik een kwartier waren we nog niet opgemerkt, en hebben de Klomp maar gelaten voor wat het was.
    Amateurs.

8. Margret's profielfoto
    Margret heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Het menu van de chef is een aanrader!

9. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Verrukkelijk eten en de bediening was erg prettig. We zijn er op maandagavond geweest en bijna alle tafels waren bezet, dat is al een compliment op zich! Zeker een aanrader om te gaan eten! Er wordt veel gewerkt met streekproducten, heerlijk!!

10. Herberg De Klomp heeft een nieuwe foto
  11. Herberg De Klomp heeft een nieuwe foto
  12. Herberg De Klomp heeft een nieuwe foto
  13. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Suzanne

Voor een High-tea de luxe (€ 26,50) betaal je naar verhouding voor wat je krijgt een hoog bedrag. Kwaliteit hapjes is goed, veel vers gemaakt. Keuze uit 'maar' 3 verschillende kant-en-klare thee. Theepot zeer gebruiksonvriendelijk. Waar gaat het over maar je verwacht bij een high tea geen gebruiksaanwijzing over hoe de theekan gehanteerd moet worden. Gevaarlijk ook nog eens. Het heeft ook niet geholpen want de inhoud lag al gauw elders dan in het glas. Ranja is erg waterig en hier betaal je toch 1,75 p.p. voor. Echter mooie presentatie van de gerechtjes. Heerlijke vegetarische hapjes en meer dan voldoende per persoon. Medewerkster die ons hielp was helaas niet klantvriendelijk wat voor ons de beleving naar zulke slechte cijfers heeft gemaakt. Je kan voor je gevoel niet vrijuit praten als het rustig is, iedereen verstaat dan alles i.p.v. alleen je eigen tafel. Echt jammer want voor lunch en diner en de mooie omgeving kan je hier heel goed terecht! Volgens mij kan aan de minpunten makkelijk iets gedaan worden en dan zou het echt een mooie beleving zijn.

5,5
  14. Ien en Ruud's profielfoto
    Ien en Ruud heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Ien en Ruud

Fijn hotel met ruime kamer en goed werkende wifi. Schoon!!! Goede keuken voor diner en orgineel ontbijt. Vriendelijk personeel. Prettige, informele en toch correcte sfeer. Wij komen zeker bij mooier weer graag terug. Zeer goede prijs/kwalteit verhouding.

15. Henk Meuleman's profielfoto
    Henk Meuleman heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Zo af en toe per jaar, bestellen we een tafel in dit gezellige restaurant. Ook vanwege het feit, dat regelmatig er een andere kaart op tafel ligt. De geserveerde gerechten zijn prima, bediening is prettig in de omgang

16. Dirk's profielfoto
    Dirk vindt de recensie door Jan Koerts voor Herberg De Klomp leuk

Puur en (h)eerlijk eten! Pinkster maandag samen met de vrouw en buren gegeten, 3x menu van de kok en één keer keuze van de kaart.

Vooraf amuses, dit was (van regionale producten) van wol varken op toast en romige crème preisoep in borrel glaasje... zeer goed op smaak. Twee soorten vers (mini) brood met garnituur zeer lekkere appetizer.

Voorgerecht 3x zeer mooi opgemaakt plate met; Rilette van kabeljauw met gemarineerde komkommer en een crème van bieslook deze waren met recht kunststukjes. Voorgerecht 4 was wortelsoep deze werd betiteld als geweldig.

Hoofdgerecht 3x gegrilde entrecote van het Blonde Aquitaine fijn getrancheerd met zeer hoog op smaak terug gekookte jus en niet te vergeten een mooie op maak met verschillende soorten aardappelen en verse smaakvolle seizoenen groenten. Hoofdgerecht (keuze v/d kaart) verse asperges uit het Vecht dal met biologische aardappel, boerenham, scharrelei en een daslooksaus, zeer goed en lekker.

Nagerecht 3x een mousse en een taartje van pure chocolade met ijs van witte chocolade... voortreffelijk 1x een bavarois van groene appel met appelsorbet, zeer puur en vol van smaken.

Kortom weer een feest om te mogen eten en drinken na een lange motor rit door het Zwartewaterland, Veluwe en Vechtdal (sorry nog voor de grote cowboyhoed en de motor kledij). Wij komen graag (zoals vaker foto's van vorige keer) weer terug bij dit fijne etablissement met uitstekende keuken brigade en juiste gastvrije "Team De Klomp" onder bezielende leiding van; Iris van der Lichte & Gert-Jan van Lochem.

17. Jan Koerts's profielfoto
    Jan Koerts heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

18. Reint Jan's profielfoto
    Reint Jan heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Met onze vriendengroep hebben we voor de 4e keer op rij een weekend bij de Klomp doorgebracht. Alles was van A tot Z weer super geregeld. Uitstekende keuken, zeer gastgerichte bediening en heerlijke bedden. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar.

19. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Sfeervol restaurant met een voortreffelijke keuken. Heerlijk eten en mooie wijnen. Uitstekende smaakcombinaties op mooi opgemaakte borden. De gastvrije ontvangst en bijzonder vriendelijke bediening maken het plaatje compleet. We komen zeker terug.

20. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Herberg De Klomp

Vriendelijk personeel, kwalitatief goed eten in een gezellige ambiance.