Vijlerhof in Vijlen

vr lunch 12:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 12:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Omschrijving

Op een bijzonder 'Limburgs' plekje, hoog op de Vijlenberg ligt dit hotel restaurant met een gastvrije toeristische traditie. Hier wacht u een persoonlijk welkom en comfort dat u van een gerieflijk familiehotel restaurant mag verwachten. Sfeer en gemoedelijkheid kenmerken de Vijlerhof. In het stijlvolle à la carte restaurant met open haard ervaart u met recht wat bourgondische gastvrijheid is, het gezellige voor- en tuinterras met fraai panorama completeren het geheel.

Elke dag kunt U deelnemen aan ons uitgebreid ontbijtbuffet , op zondag is er onze zondagse Limburgse streekbrunch , reserveren aanbevolen !

Prijzen

1364200205 88
1483192548 90
1623819863 86

1. WIVINE MERTENS

Het eten was heel heel lekker… ook heel vriendelijke bediening… voor herhaling vatbaar…

2. 8 october hadden we een wijnwandeling gepland.
    Met het mooie weer lekker wandelen waarna we ons tegoed wilde doen aan de deal die we gekocht hadden via smartmarket (€19.50). 2 glazen wijn en een borrelplank.
    Nou, de twee glazen die we kregen waren wel heel erg klein en de hoeveelheid ook. Ook de borrelplank viel tegen. Toen we later de deal bekeken zou er ook kaas bij zitten. Dit was niet het geval. Ook de bediening was chagerijnig (niet allemaal).
    Eens maar nooit meer.

2,7
  3. Heerlijk groot stuk rijstevlaai, het was de zonde waard. Aardige mensen in de bediening, leuk terras… enige minpunt is dat het restaurant binnen is gedateerd (zestiger jaren gevoel).

4. We zijn hier gaan eten omdat we hier een kamer hadden voor 2 nachten. De eerste avond gelijk besloten om de tweede avond er ook te gaan eten. In de menukaart zie je duidelijk waar allles (regionaal) vandaan komt. Het vlees is er goed, maar zeker de groente (waar mijn partner en ik normaal gesproken niet zo van zijn) waren op een manier bereid en aangeboden waardoor wij hier van konden genieten.
    Als afsluiter kunnen wij als bierliefhebbers het exclusieve bier waarvan ik de naam even kwijt ben ook zeker aanraden.

5. Op een zomerse dag op het terras vd Vijlenhof:. Mijn man heeft genoten van de varkenshaas met champignonsaus: mooi, verzorgd en compleet opgediend. De maaltijdsalade geitenkaas verdiende echter een forse onvoldoende. De versuikerde honing was niet te verdelen, want niet vloeibaar. Bediening gevraagd of er ook vloeibare honing was. Nee, dit bleek 'de enige honing die we hebben'. Salade gaf ook verder een onverzorgde indruk. Echt een teleurstelling. Beste Vijlerhof: onze nationale grootgrutter doet dit beter. Veel beter! En dan is er ook geen mandje brood meer nodig. Want de salade is dan een maaltijd…

5,5
  6. ewold goris

Het was echt heel goed, ik ben in 10 landen geweest en wat gereist maar deze hotel is zeker een aanrader en het eten ook en ook vriendelijk en gast vrij, ik zit er aan te denken om eens terug te komen. Gr ewold.

7. Het eten was er heerlijk de varkenshaas is een aanrader. De bediening was ook zeer vriendelijk en ook professioneel.

8. Leony en Gerrit Brunink

Aangenaam verrast door het gehele team van hotel Vijlerhof. Gezellige en goede bediening, goed ontbijt en diner, prachtige kamer met goede bedden.

9. Bediening is zeer vriendelijk en snel. Eten was uitstekend. Zaten op terras wat door het weer een prima omgeving is.

10. Na een dagje Zuid-Limburg hier de dag afgesloten. Gereserveerd via Social deal. Klassieke keuken maar alle gerechten zagen er mooi uit en waren met zorg bereid. Gewoon erg lekker. Wel een enigszins gedateerd interieur. Vriendelijke bediening.

11. José Extra

Zaterdag een perfect menu gegeten, meer dan aan te bevelen, alleen maar lovende woorden zowel over de keuken als over het vriendelijke en deskundige personeel. Wordt zeer zeker herhaald.

12. Wij hebben een midweek doorgebracht in Vijlerhof. Iedere avond was het eten een waar feestmaal. Van voorgerecht, hoofdgerecht tot en met nagerecht, alles was met zorg bereid en zeer smaakvol. De porties waren ruim voldoende en daarnaast werd tussendoor keurig geïnformeerd of we voldoende hadden!!

Een echte aanrader voor iedereen.

13. Ad Hoozemans

Drie dagen gelogeerd in hotel Vijlerhof. Wij waren erg positief over het eten omdat de producten vers en streekgericht waren. Zeer lekker gegeten. De ambiance was perfect. Verder leuke dagen gehad.

14. André Everartz

Goede ervaring met Vijlerhof gehad in oktober en augustus. Lekker eten, prima service en gezellige locatie.

15. Wij hebben deelgenomen op 18 oktober 2015 aan de culinaire wandeling van de Vijlerhof. Door de eigenaar van de Vijlerhof is alles in het werk gesteld om alles goed te laten verlopen. Niets was teveel. De hapjes hebben we samen in onderling overleg vastgesteld en de vegetariërs onder ons kwamen ook aan hun trekken. Bedankt en gaarne tot de volgende keer in het Zuiden.

17. herman zweemer

Zojuist een uitstekende lunch gehad, gemoedelijke sfeer, zeer goede bediening.

18. Op zondag 7 december 2014 dineerde mijn familie en ik in de "Vijlerhof". Dat is een heel smakelijke belevenis geworden!

Wij kunnen het gehele team van "Vijlerhof" een groot compliment maken voor het lekkere eten, waarvan
    wij hebben genoten.

Ook alle waardering voor de heel vriendelijke bediening, zeker als men bedenkt, dat op dat moment het restaurant vol bezet was en de werkdruk groot.

Wij zullen de "Vijlerhof" vast en zeker vaker bezoeken.

19. Met ons bestuur en begeleiders samen 27 personen op Zondag 7 december gedineerd bij Vijlerhof.

Bij 27 mensen is er wel altijd iemand met een andere mening. Maar bij navraag bij onze mensen was eenieder dubbel tevreden over hetgeen wat de mensen van Vijlerhof ons op tafel hebben gezet. En dat in korte tijd. Alles even lekker: voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, fantastisch.

Zeer zeker een aanrader voor iedereen die wil smullen van een 3 gangen diner wat zeker uit de kunst mag werden genoemd. Wij komen hier terug!!

20. Fons en Leny Jungbuth

Wandelarrangement Vijlerhof 20-03-14. Vanwege een allergie werd het eten perfect aangepast. Voor de wandeling salade ipv soep. Na de wandeling varkenshaasje met champignons ipv schnitzel. Het was allemaal heerlijk. Het is er bovendien heel gezellig en het personeel is attent en vriendelijk. Een echte aanrader!

21. Gerald Ahn

Etentje in Vijlenerhof gehad vanwege 60-jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Zeer prettige, ongedwongen en uiterst vriendelijke bediening. Eten was goed. Leuke sfeer. Aanrader.

22. Ger van Loo

Het eten was erg smakelijk. De smaken sloten goed op elkaar aan. Hoeveelheden waren passend.
    Binnen een rustige en gezellige sfeer konden we tafelen en passende gesprekken voeren.
    De bediening was erg open, informatief en vriendelijk. Er was aandacht voor of we tvreden waren.
    Al met al lekker eten in een gezellige en vriendelijke omgeving voor een redelijke prijs.
    Reden om terug te keren!

23. Vorige week op zoek geweest naar een restaurant in de buurt van Landal Hoog Vaals. Uiteindelijk kwamen we terecht bij de Vijlerhof. Gelukkig maar! Echt goed eten voor een normale prijs! Bediening erg vriendelijk. Alles is daar mogelijk! Soep wordt uitgeschonken aan tafel uit een grote pan. Erg leuk om te zien.

Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker nog een keer terug.

24. Ter gelegenheid van het 40 jarig huwelijksfeest van mijn schoonouders hier gegeten. Zeer attente bediening die met iedereen rekening hield. Leeftijden varieerden van 3 tot 93. Hele gezellige en ongedwongen sfeer. Ondanks de grootte van de groep en a la carte eten, toch niet lang hoeven te wachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Onze complimenten. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Kwamen hier samen met een 6 tal buren van onze jaarlijkse brunch genieten; want genieten is het juiste woord.
    Geweldige brunch, prima prijs/kwaliteit verhouding. Attente bediening en vooral een ongedwongen ambiance.
    Een echte aanrader; we komen beslist weer een keer terug

26. Bij deze willen wij u nogmaals hartelijk bedanken voor het goed verzorgde feest van mijn ouders.
    Alles was super geregeld zoals het eten en het drinken.
    Dit alles is nog eens voor herhaling vatbaar.
    Complimenten aan het hele team.

Heel hartelijk bedankt.

mvg, Fia Scheren-Senden.

Betreft het 50 jarig huwelijksfeest van Wiel en Louise Senden op 15 oktober.

27. Sehr guter Service und sehr gute Küche. Hier wird man sehr sehr freundlich bedient und fühlt sich wohl.

28. Afgelopen dinsdag hier gegeten en 1 woord: super!! Een aantal jaren geleden ook hier gegeten ( en gelogeerd) : de kwaliteit is hetzelfde gebleven! Persoonlijke en ongedwongen bediening, dus top!!!

29. Afgelopen week waren mijn vrouw en ik te gast op het vlakbij gelegen Landal Reevallis en we hebben 3x gegeten bij hotel restaurant Vijlerhof. Het dagmenu (2x gegeten) is een prima 3 gangen menu waarbij elke dag een ander menu wordt aangeboden met heerlijk mals vlees in het hoofdgerecht en ook voor- en nagerecht zijn door ons beiden als prima beoordeeld. Zondag à la carte gegeten waarbij we het voorgerecht prima maar naar onze mening wat prijzig vonden, het hoofdgerecht en het nagerecht waren prima en netjes geprijsd.

De dagmenu's die je met een drankje erbij voor 2 personen al voor ruim minder dan 50 euro kunt genieten zijn uitstekend. De geschonken huiswijn is smaakvol, goed gekozen. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Het restaurant is rustiek ingericht en ademt een gemoedelijke sfeer.

Familie Bulles en personeel, ga zo door, jullie doen het naar onze mening erg goed!

30. Gastvrijheid staat hier groot geschreven. Kaart met onder andere streekgerechten. Goede informatie bij het eten. De garnalencocktail had wat teveel saus. De hoofdgerechten waren smakelijk en goede porties. Heerlijke rode wijn.

31. De hulsbesjes

Vanmiddag gaan brunchen bij Vijlerhof. Heerlijk gegeten. Lekker warm, goede ontvangst en verzorging. Gewoon perfect. Gaan vaker terugkomen. Echt een aanrader!

32. Jolly en Wim

Twee keer in ons weekje vakantie heerlijk gegeten, goed bereid en gezellig bediend. Een pluim voor deze zaak.

33. We kwamen binnen en werden meteen leuk begroet, heerlijk die vriendelijkheid. Ruime keus aan wildgerechten, daar kwamen we voor. Gekozen voor een wildmenu, met wildpate vooraf en hertebief als hoofdgerecht, lekker.

Als nagerecht kregen we een parfait van een lokaal koekje ( naam vergeten ), heerlijk.

We hebben echt genoten!

34. Hier komen we geregeld. Altijd een mooie, gevarieerde kaart, vaak aangepast aan het seizoen. Heerlijke asperges en in het wildseizoen verrassende wildgerechten. Ook een super adres voor streekgerechten, zoals konijn op zijn Limburgs. Dit is Limburg op zijn best! De bediening is altijd super vriendelijk. Altijd wordt er gevraagd of het allemaal smaakt en of het voldoende is. Uitgebreide keur aan bijgerechten en ook qua hoofdgerechten zijn we nog nooit teleurgesteld. Heerlijke toetjes. Dit is absoluut een aanrader voor een vriendelijke prijs.

35. Een heerlijk wild menu gegeten, de bediening was erg vriendelijk. Men vroeg zelfs vooraf of de bijbehorende garnituur voor ons akkoord was. We kregen een royale kom soep vol smaak en goed warm met stokbrood en kruidenboter.

Hierna een wildstoofpotje en diverse groenten, aardappelkroketten en vers gemaakte appelmoes. Alles ook wederom erg royaal aanwezig, terwijl men na enige tijd toch kwam vragen of alles naar wens was en of we nog iets van het wildgerecht extra wilden. Zeer vriendelijke bediening en kwaliteit prijs is prima, gemoedelijke sfeer en zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor iedereen die lekker en niet te duur wil eten.

36. Piet keijers

Heerlijk ongedwongen sfeer, lekker wildmenu gegeten , super gewoon !

37. Gerard en Ria

Als we in Vaals logeren. (Hotel Vaalsbroek)gaan we hier vaak eten.Heerlijk en niet abnormaal duur.
    Vriendelijke bediening.

38. paul en Zini

Dit is nou het soort restaurantje dat je zoekt in Zuid-Limburg. Helemaal leuk.

39. jan en ria

wij wonen in Heerlen en komen hier graag. Hele leuke attente bediening en een goede kaart.

40. bert en aukje

Rommelachtig Restaurant,ongeinterreseerde onverschillige bediening kijken je niet aan als ze aan tafel komen.de gerechten gingen wel. Hoog vd Valk gehalte.Geen aanrader.

3,3
  41. Henk Stevens

Heerlijk gegeten op het terras. Verzorgde zaak met attente jonge bediening. De asperges waren lekker mals en ook de biefstuk van mijn vrouw was heerlijk !