't Hijgend Hert in Vijlen

er zijn drie parkeerplaatsen in het bos.
    één op honderd meter lopen vanaf het Hijgend Hert en twee op 900 meter lopen vanaf het Hijgend Hert.
    Verder loopt er een mooi wandelpad "Vijlenerbergpad" vanuit de kern van Vijlen naar boven. (op en neer 5 km)

lijn 61 halte "de Linde" en dan het Vijlenerbergpad volgen of halte Harles en dan het landweggetje omhoog het bos in lopen.

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1425208735 69
1462056856 65
1468198210 69

1. Kees versluis

We kijken er elk jaar naar uit om naar het hijgend hert te gaan ooit getipt door oud collega.
    Leuk voor kinderen met de kinderboerderij ook de bediening aardig en vermaken de kinderen als er tijd voor is.
    Eten smaakt goed maar door de lekkere koude speciaalbiertjes kan de prijs iets duur maar met vakantie niet erg!

2. Zeer onvriendelijke bediening, we waren met 4 personen, appart afrekenen werd heel erg moeilijk over gedaan. Water buiten voor de honden was bevroren, we moesten maar zelf de bak binnen gaan vullen omdat de kraan buiten niet werkte. Nouw voor ons nooit meer Hijgend hert. De klant is verre van koning, hier is het personeel de koning.

3. Gemiddeld 1× maand even genieten van de prachtige ligging, eten, entourage hier is het goed vertoeven zo wel op culinaire als natuur gebied. Heb👌

4. Vorige week bij Hijgend Hert gegeten, eten was niet uitstekend maar wel ok. De bediening daarentegen was alles behalve ok. Wat een onbeschofte bedoeling daar! En dan heb ik het alleen over een ober. De rest is allemaal vriendelijk doch duidelijk jong en onervaren. De ene ober schreeuwt door het hele restaurant heen als hij je niet verstaat. Bij navraag hoelang het nog ging duren voordat we onze gerechten zouden krijgen (er was inmiddels al een uur voorbij), zegt de ober gewoon "zou het niet weten" en loopt weg om ons vervolgens te negeren! Arrogantie ten top. Voor ons geen Hijgend Hert meer!

5. 26 December 2017 (2e kerstdag) bij dit restaurant geweest.
    Eind oktober al gereserveerd en voor het eerst vooruit moeten betalen. Wij komen hier al 5 jaar dus uiteraard geen probleem want wij weten wat voor goede service en kwaliteit wij kunnen verwachten.

Echter leek het wel alsof wij nu bij een compleet ander restaurant aan het eten waren. Je werd nog net niet bij de parkeerplaats opgehaald om heel snel aan een tafel gezet te worden, waar wij toen binnen een aantal seconden gelijk een welkomstdrankje, brood en amuse ontvingen terwijl wij onze jas nog niet eens uit hadden en ook direct werd de menukaart op tafel gegooid (letterlijk) na nog niet eens 5 minuten werd gevraagd of wij al een keuze hadden gemaakt uit de menukaart en daarna kwamen nog 2 verschillende mensen van de bediening binnen 5 minuten vragen of er al een keuze was… Er was dus duidelijk haast bij terwijl wij in de laatste shift van 19:30 - 22:30 zaten en dat op 2e kerstdag.

Na besteld te hebben, hadden wij binnen letterlijk 5 minuten een lauw voorgerecht (uiteraard gemeld maar kregen te horen dat dit zo hoort) en toen wij dit op hadden, werden de borden opgehaald en kwam stond de bediening al met het hoofdgerecht te wachten. Ook dit was lauw (weer gemeld maar hoorde ook zo volgens hun…) en niet rosé gegaard maar bijna niet, wij hebben dan ook bijna niks opgegeten en de bediening "kon het als enige doorgeven" en was niet van plan er iets mee te doen.

Conclusie, de tent is zeer slecht geworden vergeleken met vorig jaar. De kwaliteit van het eten is beneden pijl, ze willen alleen geld verdienen aan je, want als je zelfs € 0,50 per bakje mayonaise moet betalen is dit echt schandalig. Ook hebben wij aangegeven bij het afrekenen dat dit een zeer slechte avond was en dat wij met 50 minuten klaar waren met voor-hoof-na dit niet te bedoeling is en dat wij dit belachelijk vinden werd hier niks mee gedaan. NOOIT MEER HIJGEND HERT!

6. Alina

7. Wij vinden dit een van de mooiste plekken in Nederland om iets te eten. We waren wat later dan is het ook minder druk. Wij vinden de kwaliteit van het eten goed. Groente beetgaar, lekkere salade en zeer smakelijk gerecht: opa's bierkippetje. Hertbier is ook heerlijk, wel aan de prijzige kant. De entourage is geweldig. Buiten mooi terras en binnen sfeervol oudNederlands met haardvuur.
    Wij kijken altijd uit naar een etentje hier als we in Zuid-Limburg op vakantie zijn.

8. Edward Piket

Ruim 1 1/2 uur mieten wachten op hoofdgerecht! Biefstuk slecht gebakken. Leuke sfeer, beter alleen een drankje doen

9. Hetty heltzel

Waar ik me zo verheugd had om gezellig te gaan eten met mijn gezin, als verrassing voor mijn verjaardag, moet ik zeggen dat het me erg is tegengevallen.
    Bij het opnemen van onze drankbestelling, door een oudere man, misschien de eigenaar, was hij erg onbeschoft met belachelijke opmerkingen, als we iets vroegen,
    Het serveren van ons eten liet ook te wensen over, geregeld met verkeerde gerechten en sommigen van ons hadden koud eten, jammer.
    We waren hier dus snel klaar mee en geen fooi gegeven, gemiste kans.
    Heel erg jammer, had mijn familie graag verwend met een leuk uitje.

10. Leuke locatie. Dat is denk ik de reden dat het er wel druk is, ik voelde me niet echt een gast, de jongeman die ons hielp was bij het arrogante af. Kregen niet wat we bestelden. Was erg rommelig allemaal.

11. W.Bakker

Bij bestelling ging t fout. Na een uur wachten aangekaart. Daarna zou t er aankomen, na nog eens 20 min, weer aangekaart. Werd opgelost door gratis drank. Op zich netjes en vriendelijk. Maar eerder ook ervaring met lange wachttijd gehad… Grote spies besteld, van zgn mals varkensvlees. Was bijzonder taai en lauw. De creatieve opmaak maakte dat niet goed, zonde dat de verhouding presentatie vs inhoud zo slecht was. Daaronder was sla gelegd met veel zure salade zo op de sla; een regelrechte aanfluiting en niet te eten. Jammer. Kwam niet boven matig cafetaria uit. Omgeving is erg fraai, maar ondanks t feit dat we er al jaren komen zullen we er nu alleen langsgaan voor n biertje.

12. Hans Schouten

Afgelopen jaren regelmatig geweest, vrienden dit café aanbevolen. Nu weer geweest, maar zien ook dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Biefstuk net als schoenleer, groenten rauw. Hertbier besteld, krijg je troebel bier, met als antwoord: net een nieuw fust aangeslagen? Wij komen dus daar niet meer!

13. Alles goed. Aandachtspunt is dat de frites pad na 10 minuten werd geserveerd. Dat zou sneller kunnen.
    Warme chocoladesaus bij de Dame Blanche was koud.
    Toch komen we hier terug. De algehele ambiance is goed.

14. Hubert Vanrykel

Gezellige sfeer.
    Aangename ober en bediening.
    Bereid om bepaalde schotels aan te passen.
    Uitgebreide bierkeuze.

15. Leider bestand keine Reservierung unter dieser Nummer, so dass ich Gott sei Dank am 22.12. mit dem Eigentümer des Boscafés selber gemailt habe und er mir bestätigte, er nehme sonntags bis 12.30 Uhr nur Tischreservierungen an und nicht für 14.00 Uhr. Das Lokal an sich war sehr schön und hat eine gemütliche Hüttenatmosphäre mit offenem Kamin. Das Essen ist einfach, aber dafür geht man auch nicht dorthin. Boscafé hat eine Traumlage und ist mit den Tieren zum Streicheln ein Wandercafé speziell für Familien.

Vrije vertaling Eet.nu

Helaas was er geen reservering bekend onder dit nummer. Gelukkig heb ik zelf op 22-12 nog via e-mail contact opgenomen met het Boscafé. Zij hebben bevestigd dat zij op zondag slechts dinner-reserveringen aannemen tot 12.30uur en deze dus niet om 14.00 kan plaatsen.
    Maar het café was heel mooi en heeft een gezellige 'boshutsfeer' met open haard. Het eten is eenvoudig, maar daarvoor ga je hier ook niet naartoe. Het ligt op een droom-locatie en goed voor als je gaat wandelen met je huisdieren, of het is een wandelcafé speciaal voor families.

16. T Strieder

Vanuit Brabant er naar toe, eerst koffie met gebak; was pas rond 11.00 open, best laat met wandelen in de winter i.v.m. vroeg donker... Wandelroute 12 km klopte heen wel, terug kregen we m na 1/2 uur zoeken nog niet gevonden en met de mobiel terug gelopen aan de doorgaande weg van Mechelen naar Vijlen, erg jammer. Daarna lekker warm gegeten bij 't Hijgend Hert.
    Leuk voor herhaling, hoop alleen dat de routes dan kloppen...

17. ireen dessing

Ben er al vaker geweest. Sfeer is goed en gezellig. Omdat het midden in het bos is ben je echt eruit.

18. Waardeloze service, grote groepen zijn zeer zeker niet welkom. Een specifieke ober had weinig geduld en wou heel graag dat wij als groep weg gingen. Zeer zeker GEEN aanrader!!

19. Wildgerecht was prima, beide gerechten van de dames(grillteller) slecht.. Goedkoopste vlees worst carbonade... Koud, groente koud en veel te veel vet aan de carbonade.

20. Al meermalen te gast geweest en de verwachting was hoog. Echter dat viel tegen. Een ietwat snel geeriteerde ober vertelde dat een gerecht niet meer te bestellen was. Kan gebeuren niets mis mee. Toen n gast nogmaals een vraag daarover stelde maakte hij de verkeerde opmerking 'heb ik toch net gezegd!' we mochten als volwassenen 10 personen kiezen uit 3 hoofdgerechten omdat de keuken meer niet aankon. Voor de kinderen maakte dat niet uit. Zij mochten bestellen wat ze wilden. Tussen het voorgerecht en het hoofdmenu zat bijna een uur wachttijd! Terwijl het restaurant niet meer vol was. Tevens viel op dat men het kennelijk van de drankomzet moet hebben want dit kwam wel erg vaak naar voren ende bestelde drank kwam opvallend snel. Jammer dat de service en kwaliteit van het eten terugloopt, veel patat en weinig vlees, voor een behoorlijk bedrag. Wat zou helpen is het inzetten van misterie gasten en leren van hun rapporten en leren van op-aanmerkingen van gasten. Het is jammer dat een restaurant op een super locatie zo'n lage waardering heeft. Zou toch zeker op minimaal een 8.5 moeten staan ipv nu onder de 7.

21. Het eten was zeer smakelijk tegen een redelijke prijs. De sfeer was vanwege het warme zomerweer niet echt rustig en bourgondisch te noemen; eerder druk met veel toeristen en soms chaotische bediening. We hadden wel een vriendelijk meisje dat ons bediende (daar konden sommige anderen een voorbeeld aan nemen).

22. Erg leuke gelegenheid midden in het bos, bij mooi weer kan je buiten zitten met wat rondscharrelende dieren hier en daar, bij slechter weer is het binnen ook prima vertoeven. Het hijgend hert is er ook, maar die staat apart in een weitje.
    Het was toen wij er waren vrij vol, maar de bediening was zeer vlot en vriendelijk, de koffie was prima en de Limburgse vlaai (uit België, maar dat schijnt de echte te zijn) was uitmuntend!
    We namen nog een frisdrankje (er is ook een keur aan speciaalbieren) met een paar bospaddestoelkroketjes... verrukkelijk! Nog nooit zulke lekkere kroketjes gegeten.
    De moeite van een bezoekje waard als je in Zuid-Limburg bent.

23. Marjan Bik

Prachtige omgeving!! Heerlijk gegeten! Varkenshaas was iets doorgebakken, maar super en correct opgelost!! Bediening erg vriendelijk en er wordt hele goede muziek gedraaid! Morgen weer terug naar Groningen, maar we gaan het iedereen aan bevelen!

24. nancy meisen

Een fijne ervaring, lekker kunnen wandelen en de service is prima en lekker kunnen eten.

25. Altijd weer graag daar. Gezellig wandelen, buiten of binnen zitten en gezellig eten en drinken. Gewoon genieten van de natuur en de ontspanne sfeer. Heerlijk!!

26. Het duurt erg lang voordat je een hoofdgerecht krijgt. Minimaal 1 uur.

Verwacht geen culinair hoogstandje. Stoofpotje was mega zout! Toen we dit melden totaal geen reactie. De spies was erg droog.

Dus wat betreft eten... ergens anders kan het vast beter

27. anna 1022 punten

Ik vond het eten erg lekker hier. We waren hier na de wandeling voor de lunch. Op een maandag. Het is hier idd op een zondag erg druk maar daarom kun je geen slechte beoordeling geven, daar kunnen zij ook niets aan doen en het loopt nu eenmaal goed. Lekkere gerechten, aardige mensen, leuk sfeertje en leuke muziek. Wel jammer dat de appeltaart al op was om 12:30.

28. Cees Bekker

29. Wat kunnen mensen toch klagen via het internet ! ik vond het geweldig we zijn afgelopen zondag na een flinke wandeling aangekomen bij het hijgend hert, we konden in het midden van het café voor de openhaard aanschuiven bij een koppeltje dit gaf direct een aangename sfeer, al snel werden wij bediend en hebben we het biertje van het huis geprobeerd dit was erg lekker. ook hebben we samen een wildplankje en bospaddenstoelen kroketjes gedeeld.

normaal reageer ik nooit op deze sites maar ik vind het jammer dat er zo naar word geschreven over deze geweldige plek natuurlijk kan de bediening wat beter maar als je ziet hoe druk het is kun je je natuurlijk ook zelf wel bedenken dat niet alles perfect zal verlopen iedereen is immers een mens en mensen maken soms kleine foutjes!

Graag tot de volgende keer Boscafe !

30. Normaal gesproken komen wij er een hapje eten en een biertje drinken. De locatie is echt mooi, je kan er lekker wandelen en daarna helemaal tot rust komen, heerlijk op terrasje gaan zitten of naar binnen gaan en opwarmen in de winter. Alleen is het personeel niet altijd even vriendelijk. Er is best wel chaos daar.

De laatste keer gingen wij met zijn viertjes en een kind van 2 jaar in de buurt wandelen. Wij hadden een week van tevoren gereserveerd, maar ze konden ons op de lijst niet meer vinden. Dus wij moesten half uur op het terrasje buiten zitten en warme chocomel drinken (het was echt koud) tot ze een tafeltje voor ons hadden gevonden. In die tijd heeft mijn kleine neefje ontzettend koud gekregen en wij wilden even binnen gaan staan om het kind op te warmen. Helaas stond er een hele onvriendelijke ober bij de deur en zei dat het niet mogelijk was. Het is druk en op te warmen mocht niet. Nou, na een tijdje overtuigen mocht alleen mijn neefje binnen staan.

Ze waren van plan ons aan de bar te zetten (met het kind van 2 jaar!). Toen raakte mijn geduld op. Wij hebben een ander restaurant gebeld, afgerekend en vertrokken. Het Hijgend Hert is een goede tent voor de wandelaars met honden, maar niet met kinderen. Het blijkt maar weer.

31. Ik zou niet weten hoe het hijgende hert is; ik ben hier 2 keer geweest op een zondag maar kwam niet eens binnen door de gigantische drukte. De volgende keer gaan we ergens anders wandelen want hier is geen doorkomen aan. De sfeer lijkt op een prijzencircus uitverkoop, echt walgelijk druk.

32. Mieke de Vries-van der Boom

Heerlijk gegeten op 4-15-2015 met 8 personen. Tafel bij de open haard. Heerlijke wildgerechten, prima sfeer en goede bediening. Zondag 6 december weer heerlijk gegeten. Gezellig en wederom goede bediening. De juiste adviezen voor een biertje bij het gerecht. Wij komen graag weer terug.

33. Een gezellig restaurantje, goede sfeer, echt gezellig! Goed drinken en eten. Voor mij een aanbeveling waard.

34. Schitterend gezellig kneuterig restaurantje.
    Heerlijk gegeten en de sfeer is geweldig.

35. Super cosy boscafe, wel heel erg toeristisch en druk. Heerlijke biersoorten, bij het open haardvuur.
    Eten is matig, beetje papperige sauzen bij de stoofpotjes, waardoor het een eenheidssmaak wordt.

36. André Everartz

Met grote groep op bezoek geweest bij het Hijgend Hert. Vlotte bediening, zaken goed geregeld. Lekker hapje gegeten en goed glas bier gedronken.

37. Locatie goed, kwaliteit / prijs verhouding ver zoek. Advies: Kok op cursus sturen en prijzen normaliseren.

38. Afgelopen week uitgenodigd door vrienden om hier te gaan eten, na mijn laatste negatieve ervaringen had ik gezworen niet meer hier na toe te gaan, maar ik zou en ik moest mee. Helaas mijn ervaringen zijn alleen maar bevestigd geworden, volledig inspiratieloze "keuken", vieze toiletten (geachte inspectiediensten waar zijn jullie), hopeloze, onvriendelijke, arrogante bediening. Waar men wereldkampioen in is, is het rekenen. De prijzen hier zijn van sterren-niveau. Ik kan helaas hier geen Nul geven, anders had ik dat vier maal gegeven.

39. Zeer vriendelijk personeel en een prettige sfeer. Lekker buiten gegeten en genoten van een ruim aanbod bieren. Helaas viel het avondeten tegen. De prijs kwaliteit verhouding is slecht. Het eten is nogal smakeloos en je ziet dat er weinig aandacht aan besteed is. Gezien het aanbod en de prijs hadden we hier zeker meer van verwacht.

40. Geweldig plekje....waar we graag komen met de kinderen als we op vakantie zijn in limburg!
    Wij vinden de sfeer altijd geweldig en het personeel doet zijn uiterste best!
    Het eten is heerlijk!

41. Perfecte lokatie. Heel gezellig interieur. Kwaliteit en hoeveelheid dit jaar erg achteruit gegaan. Eten werd ook lauw geserveerd. Prijs/Kwaliteit ver beneden pijl.

42. Voorheen altijd goed en gezellig geweest maar nu heel slecht :-( Eten word niet samen opgediend, duurt gewoon veel te lang voordat iedereen het eten heeft. Dan wordt er gewoon de bestelde drank vergeten, en als je afrekent staat de vergeten drank gewoon op de rekening. En als klap op de vuurpijl krijg je ook nog een grote mond van de bediening. Geweldig jongens, ga zo door.

43. osmen27 6788 punten

Hier koffie gedronken met een stukje appeltaart: eenvoudig en weinig smaak en de bediening was niet erg enthousiast. Omgeving was niet erg sfeervol en de toiletruimte was eveneens niet geweldig!

44. Jacqueline

Prettige bediening. Super vriendelijk. Heerlijk gegeten. Top!

45. Wederom vanavond een leuke avond gehad onder het genot van heerlijke streekgerechten, een lekker hert biertje en goede wijn. Helaas zat er geen rode kool bij het konijn gerecht maar doorvoor in de plaats salade. Kan natuurlijk een keer gebeuren maar was even een minder puntje. De 2 dames in het kleine deel van het restaurant verdienen echter een pluim. Zo hoort men gasten te bedienen, daar kan menig top restaurant een voorbeeld aan nemen. Top locatie en geld meer dan waard.

46. Eten was ronduit slecht. Taaie beenham met veel te veel vet. Lauwe frites. Sfeer is redelijk, maar ook niet meer dan dat. Misschien beter in de zomer buiten. De service kan beter. Stokbrood bij salade kan niet worden ingeruild tegen frites. Jammer gemiste kans. Zie eten. Veel te duur voor de beroerde kwaliteit.

47. G. van Lieshout (Nieuw-Vennep N-H)

Ver buiten de bewoonde wereld, in Veilen, staat een boshut. Als je er aankomt, zou je niet denken dat hier een restaurant met kwaliteit staat. Er zijn wel vijftig soorten bier en het personeel heeft er ook nog verstand van zodat je goed advies krijgt.

In de biertuin vind je een plaatsje aan een van de lange tafels en als je op je plaats zit, hoef je niet te vragen naar saté of kroket met brood. Hier maakt de kok streekgerechten op niveau. Een simpel gerecht als een pasteitje krijgt de uitstraling van een wereldgerecht, niet alleen veel maar ook met smaak, een aanrader.

Tussendoor scharrelen hier pauwen rond en in de wei staat een complete streekboerderij. Kinderen kunnen hier zichzelf zijn en er is genoeg afleiding om daar geen last van te hebben.

Het hoofdgerecht, een stoofpot werd geserveerd in het steelpannetje. De bijzonder vriendelijke bediening heeft oog voor alle gasten. Hier komt niemand iets tekort en ook nog zeer betaalbaar à la carte eten met vriendelijke bediening, die combinatie zie je niet overal.

48. Het is als toerist altijd lekker vertoeven op deze locatie bij goed en mooi weer.
    Kinderen kunnen er rondlopen zonder je er zorgen hoeven te maken.
    De gerechten zijn leuk en origineel net zoals de omschrijvingen op de kaart zelf.
    Hinderlijk op het bovenste terras onder de boom zijn de kleine beestjes die er met de honderden zo niet duizend rond dwarrelen. Op het eten en op je lichaam. Thuis na het douchen hadden we er nog last van en jeuk. Jammer.
    Hier heb je op de overige terras plaatsen weinig of geen last van.
    Eten en drank is goed verzorgd. De bediening komt vaak onhandig en on ervaren over.
    Hygiëne kan beter.

49. Als ervaren koffie-met-vlaai genieters kunnen we alleen maar complimenteus zijn over de superkwaliteit die jullie ons boden! Met vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar. Toon

50. Vandaag een heerlijk stuk zelfgemaakte appeltaart gegeten bij deze fantastische tent!

51. Bijzonder leuke locatie, met vriendelijk personeel. Het is niet zo zeer de kwaliteit, maar de prijs die ten wensen over laat. Sommige dingen zijn een beetje aan de dure kant. Maar de porties zijn groot en veelzeggend.
    Fantastische locatie met vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Personeel was naar van hand de drukte erg vriendelijk naar ons. Zo blij dat we een keer naar het Hijgend Hert zijn mogen gaan. En we gaan zeker een keer terug.

52. Jan en Marloes

Verleid door een leuke advertentie in een streekblad zijn wij na een boswandeling gaan uitrusten bij Boscafe 't Hijgend Hert. Wat een teleurstelling. Hoe is het mogelijk dat je op zo'n mooie lokatie zo weinig sfeer kunt creëren. Omdat wij beide biergenieters zijn vroegen wij advies aan de bediening over de smaak van voor ons onbekende bieren. Weer een teleurstelling werd dit. Het meisje wist nauwelijks het verschil tussen een tripel en een witbiertje. En dat noemt zich biercafe. Bovendien straalde de voltallige bediening een volstrekte ongeïnteresseerdheid uit. De manier waarop ze je te woord stonden (na lang proberen) hield het midden tussen onbeschoftheid en arrogantie. Het was kort gezegd een groot amateuristisch gedoe.
    Het management kan beter investeren in professionals in de operationele bedrijfsvoering dan in leuke advertenties.

53. Prima gegeten met twee kinderen (2 en 2,5) en 6 volwassenen.
    Volop speelgelegenheid voor de kinderen, kinderboerderij en lekker gegeten.
    We komen snel eens terug om weer een spies te eten :)

54. Gezellig zitje. Vriendelijke bediening. Helaas vrij aan de dure kant. Er is geen prijskaart aan de tafels. Heb voor een biertje van de maand ongeveer 0,25 liter 3,60 euro betaald. Ik vind het vrij duur. Dit cafe vind ik horen bij top 3 prijsopdrijver Horeca. Je kan er beter niks van zeggen, want je wordt niet echt serieus genomen. Ik raad mensen aan een café te bezoeken in het centrum van Vijlen, net zo gezellig en goed voor je portemonnee. Mij hier niet meer gezien bij Het Hijgend Hert, misschien kunnen ze naam beter veranderen in de geldwolf!

55. Aanrader: Prachtig en sfeervol Boscafé! Prima locatie na een heerlijke wandeling. Ultieme gastvrijheid en eerlijke producten voor redelijk prijs. Fantastische sfeer en goede muziek.
    Kortom mijn soort plek om te genieten.

56. Na vele positieve berichten over het Hijgend Hert, besloten wij er met familie uit het noorden te gaan eten. Wat een fiasco. Gereserveerd maar zaten in een of andere serre verderop met z'n 10en en nog een tafeltje van 4 waardoor we niet eens fatsoenlijk aan tafel konden zitten. Deze andere 4 besloten de tent toen te verlaten omdat dit echt niet was wat zij wilden, de ober zei toen simpelweg dat ze dan inderdaad maar moesten gaan als zij niet zo hutjemutje wilden zitten. Deze zelfde ober sprak daarnaast de hele avond op een zeer onvriendelijke en geirriteerde toon, absoluut niet klantvriendelijk. Deuren mochten niet gebruikt worden en wij werden daarvoor afgeblaft terwijl er nergens stond aangegeven dat die deur niet gebruikt mocht worden, ook niet erg vriendelijk dus. We hebben maar snel het eten en drinken tegelijk besteld omdat we bang waren anders weer een uur te moeten wachten op iets. Toen ons hoofdgerecht er eindelijk was, dik 3 kwartier na het voorgerecht, zat er geen mayonaise bij de frieten, dit hadden we gevraagd. Toen we allemaal ons bord leeg hadden en de frietjes dus ook op waren, kwam men aanzetten met mayonaise. Hier vroeg men dan wel fijn 5 euro voor. Verdere bediening over het algemeen klantonvriendelijk. Daarnaast was het eten en drinken wel prima te eten. Maar ze zullen ons hier nooit meer terugzien.

57. Met familie uit Groningen en Singapore zaterdag op bezoek geweest, prachtige lokatie en aankleding, maar de "Haagse" kopjes koffie en het kwart vlaaitje; nou daarvoor kunnen jullie je schamen; dat was echt NIET het Bourgondisch Limburg waar we met z'n allen zo trots op zijn.

Hoeeger oet Limburg

58. Gisteren ben ik met een paar vriendinnen na een boswandeling bij het Hijgend Hert geweest. Ik kan alleen maar zeggen dat het ons daar zeer goed bevallen is. We werden goed en vriendelijk bediend, allemaal hadden we iets te eten besteld en dat werd echt tegelijk aan ons geserveerd zodat we tegelijk konden eten. Het eten was erg goed verzorgd en lekker. Ons zien ze zeker nog eens terug in het Hijgend Hert

59. Vanwege eerdere zeer goede ervaringen van enkele jaren geleden besloten we om de lunch te gebruiken bij het Hijgende Hert.
    Besteld o.m. een uitsmijter. Al snel kwam het meisje terug met de mededeling dat er geen ham meer was.
    Akkoord gegaan met rauwe ham.
    Vervolgens werd de uitsmijter koud geserveerd. Niet afgekoeld maar echt gewoon koud. Dat terwijl het op dat moment zeker niet druk was. Vervolgens bleek in een glas melk de binnenkant van het glas vervuild te zijn. Ook een tweede glas besteld bij het serveren van de uitsmijter, deze werd pas geserveerd toen de uitsmijter op was. E.e.a. bij het afrekenen aangegeven bij de serveerster, deze zou mijn klacht doorgeven. Dit was de eerste keer dat ik geen fooi heb gegeven.
    Dat was dus de laatste keer bij het "Hijgende Hert".

60. Veldhuyzen

Vrijdag 9 augustus met een aantal personen hier geweest. Buiten waren praktisch alle zitplaatsen bezet. We zijn gaan zitten op de oncomfortabele (nieuwe?) rode harde stoelen. Heel anders dan de rotan stoelen die er eerst stonden. We bestelden een drankje en gaven onze bestelling door. Na een half uur gewacht te hebben en twee maal de bediening geroepen:'mijn collega komt zo bij u' zijn we vertrokken. Nog even gebruik gemaakt van de toiletten die zeer smerig waren het wc papier was op! Is dit nou niet te voorkomen? Kan dus niet echt een beoordeling geven maar of ze ons nog terug zien is de vraag. Er staan meerdere slechte beoordelingen..

61. Mijn man en ik werden op een etentje bij het Hijgend Hert getrakteerd door mijn schoonzus en schoonbroer.
    We waren er nog nooit geweest en de lokatie vonden we meteen prachtig. We zaten op het terras en hadden van daar uit een geweldig uitzicht.
    Kortom niets te klagen op dat front.
    We bestelden wat te drinken en moesten vervolgens wel erg lang wachten voordat we ons eten konden bestellen. Nadat we uiteindelijk besteld hadden kregen we al vrij snel ons voorgerechtje. Maar toen begon het grote wachten op ons hoofdgerecht. Na een dik uur besloten we toch maar eens na te vragen hoelang het nog zou duren. Bleek dat men ons vergeten was. We kregen een zeer verwarrend verhaal te horen waardoor het mis gegaan was. Wij waren niet gecharmeerd. Een van de serveersters had het over drukte enz. Maar het was helemaal niet druk. En toen we dit dus zeiden, ging ze in discussie met ons dat het misschien niet druk leek maar dat het in de keuken wel degelijk druk was. De klantvriendelijkheid was ver te zoeken, ook toen we na nog bijna een half uur wachten uiteindelijk onze gerechten kregen, waarvan 1 gerecht ook nog niet klopte. Mijn schoonzus kreeg dus haar eten toen wij al een tijdje zaten te eten. Intussen was de serveerster die in eerste instantie onze bestelling had opgenomen zich komen verontschuldigen. Ze bood ons een drankje van het huis aan en ook na de maaltijd nog een kop koffie. Ze was vriendelijk en nam haar verantwoordelijkheid, ze voelde zich echt schuldig en kwam niet constant met uitvluchten. Dit was klantvriendelijkheid. Het eten was prima, erg lekker, kan niet anders zeggen.

Het was toch nog een gezellige avond, door het fijne gezelschap, de lokatie en het lekkere eten.
    Of ik echt het Hijgend Hert zal aanbevelen..

62. John Koster

Wat een commerciele bedoening geworden zeg! Al jaren komen we hier en konden in alle rust genieten van een lekker glas bier na een pittige wandeling.
    Nu echter vroeg de serveerster direct of we wilden eten . Toen we aangaven dat we alleen maar bier wilde drinken vroeg ze of we dan toch maar niet een portie bitterballen, worst , kaas o.i.d. erbij wilde. Een beetje overrompelt bestelden we de bitterballen die na nog geen minuut op tafel stonden ( stonden die al klaar?) terwijl de glazen nog niet geheel leeg waren werd er al gevraagd of we nog iets wilde drinken. Als het glas wel leeg was werden ze direct van tafel weggehaald. Bah wat ongastvrij zeg. Blijkbaar kan Het Hijgend Hert nog teren op de oude ervaringen maar ons zien ze daar niet meer

63. mona kebir

Gisteren in het hijgend hert geweest, wat een ontzettend leuke tent, het meisje wat bediende was zeer atent en we hebben lekker gegeten, ik had een hijgend hert salade met spek en geitenkaas, die was gewoon top. Mijn man had een biefstuk met frites een lekkere ruime portie en gewoon goed, een minpuntje, het was pokkenweer, maar de open haard brandde en dat maakte veel goed, wij komen hier zeker terug.
    pieter en mona

64. Na meerdere bezoeken kan ik alleen maar tot een conclusie komen, als dit restaurant in een normale straat zou liggen, was het al 100 maal over de kop gegaan. De, voor Nederland, unieke ligging wordt schaamteloos misbruikt. Maar daar kun je als restaurant toch niet op draaien, vraag ik me dan af. Mijn Partner bestelt een uiensoep, datgene dat geserveerd werd, was een waterig, dun brouwseltje, ik bestel een stokbroodje met oude kaas en rucola, ruil mijn stokbroodje in voor het bruine brood van een bakker uit de omgeving op aanraden van de kelner, krijg een berg salade, lollo rosso, 2 sneetjes bruin brood, dat getoast was, waarschijnlijk was het niet meer vers genoeg en inderdaad de oude kaas. Een dergelijke fantasieloze opmaak heb ik nog nooit meegemaakt, de salade was niet aangemaakt en wat nog storender was, niet goed gewassen. Je neemt dus heel veel salade, let wel, niet de salade die op de kaart staat, wat oud getoast brood en wat kaas en noemt dit een gerecht. De prijsstelling voor al dit heerlijks is bovendien absurd.

Kortom, deze tent draait onder het motto, in het land der blinden is eenoog koning.

Men zal ons hier nooit meer terug zien.

65. Het was een van de eerste goede dagen van het jaar, en de zon scheen volop. Na een uitgebreide wandeling te hebben gemaakt in de verkoelende bossen van Vijlen, kwamen we uit bij het Hijgend Hert. We verbleven in Vijlen en hadden al gehoord van het plekje, maar eenmaal aangekomen waren we nog steeds verbaast. Diep in de bossen, achter de nodige bomen, lag een ware berghut. De ambiance was heel goed. De bediening was vriendelijk en leek duidelijk ook te genieten van de mooie dag. Ook het eten was erg goed, maar waar ik nog het meest over te spreken ben is het speciaalbier Hert. Het biertje van het Boscafe zelf. Heel lekker. Het Hijgend hert is echt een aanrader om een keer een kijkje te komen nemen, het is uniek in zijn soort en immers de enige berghut van Nederland. Hier kom ik zeker terug.

66. Karin martinus

Maandag zijn wij met 4 personen bij het hijgend hert geweest, met de bedoeling om wat te drinken. We waren al eerder geweest en toch het elke keer weer een verrassing wat voor mooi plekje het daar is. Al snel hadden we besloten om ook een hapje te eten, een echte aanrader. Een lekker hertbier en een stoofpannetje. Mijn complimenten gaan voornamelijk uit baar de bediening die ondanks de drukte alles in controle had!!

67. Vandaag hebben we met zijn allen lekker genoten van de voorjaarszon op het vernieuwde terras van het hijgend hert. Leuke nieuwe stoeltjes en verse bloemen zorgen voor echte lentekriebels. Het frisse bier van de maand samen met een lekker kaasplankje waren helemaal top. Hulde aan het Hert team.

68. Afgelopen maandag (25/3) hebben wij met zijn tweetjes heerlijk genoten van de warme ambiente van het Hijgend Hert. Sfeer was goed, heerlijke jaren vijftig muziek en de openhaard brandde. De bediening was vriendelijk en allert. Uitzonderingen werden mogelijk gemaakt, we kregen echt het gevoel speciaal te zijn. Het eten was gewoon goed en zeker de moeite waard! Al met al is dit zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Top! Ga zo door!!!

69. Natuurlijk een van de mooiste en dus favoriete plekken om na of tijdens de wandeling 'n pauze te maken. Voor mij en vele M'trichtse vrienden. Jammer dat de sfeer van gemoedelijk naar zeer klant onvriendelijk gegaan is. Ik zal 'n voorbeeld geven (er zijn er veel meer) van vandaag. (9-02-2013) We waren met z'n vieren lekker wandelen en gingen zoals vaak 'n hapje en drankje doen bij 't Hert". Terwijl we nog uitgebreid in gesprek waren en ook nog niet klaar met onze versnaperingen,stond ineens de kelner aan onze tafel en vroeg met luide stem of we nu konden afrekenen. Normaal zijn wij assertief genoeg maar op dat moment zo verpopzakt(Maastrichts dialect voor verbouwereerd)dat gelijk de hele goeie sfeer weg was en wij ook maar gingen. We zaten daar dus niet lang ofzo! En echt goedkoop is 't eten niet dus zou men verwachten dat rustig te mogen opeten. Goed ,het is maar 'n voorbeeld van toevallig vandaag maar er is natuurlijk meer aan de hand. Toch zeer vriendelijke groeten,Mink. P.S. De muziek zou ook zachter kunnen in 'n kleine ruimte waarin men graag ook wat wil praten (restaurant,toch?)

70. Geweldige lokatie en daardoor zeer veel mensen die hier terecht willen voor lunch of diner. Bediening laat jammer genoeg te wensen over. Bediening heeft geen overzicht over de volgorde van binnenkomst en laat je daardoor onnodig wachten en helpt klanten die een kwartier later binnenkomen eerder. Kwaliteit van de lunch was matig. Voor het eten hoef je niet terug te komen, voor het uitzicht wel....

71. Vandaag uitgenodigd om mee te gaan eten bij het 'Hijgend Hert'. Ruim van tevoren een tafel voor 10 personen gereserveerd (een week of drie). Eenmaal binnen bleek er geen tafel vrij te zijn. Het was ontzettend druk en de tafel waar het bordje met onze naam op stond was bezet door anderen. Kan gebeuren, geen ramp, als het maar opgelost wordt. Er werd ons tijdelijk een andere plaats aangeboden waar 8 van ons konden zitten. Die andere twee zaten echter aan de tafel ernaast, voor 6 personen. Daar kwamen twee mensen aan zitten dus ze draaiden zich naar ons toe met de stoel, echter wel nog aan de andere tafel zittend. Vervolgens kwam de juffrouw van de bediening de bestelling opnemen. Op de vraag of er al een andere tafel was, gaf ze als antwoord: "Hoezo andere tafel? Dit gaat toch prima zo?" Ja alleen zitten er twee aan een andere tafel. "Ooh dat mag best van ons hoor!" Na gedacht te hebben dat we in Bananensplit zaten hebben we toch maar iemand anders aangesproken die ons naar een andere tafel leidde, waarna we ook van die tafel weg moesten omdat die toch gereserveerd bleek te zijn. Vervolgens in een achteraf-hokje geplaatst welke eigenlijk te klein was voor tien personen.De enige reden dat we zijn blijven zitten was dat we twee oudere mensen bij ons hadden met suikerziekte die moesten eten en het Hijgend Hert nogal afgelegen ligt. Geen enkele vorm van excuses ontvangen en zelfs de wandelkaart die we wilden meenemen werd de gebruikelijke 20 cent voor gevraagd. Die hebben we toch maar laten liggen. Als het aan mij had gelegen was ik na de eerste onvriendelijke benadering, van de mevrouw die het probleem niet zag van aan twee verschillende tafels zitten, direct opgestapt en nooit meer terug gekomen. Verschrikkelijk dat ze nog geld hebben verdiend aan deze waardeloze behandeling. Diepe schaamte zou op zijn plaats zijn. Het eten hoeft niet geweldig te zijn en ik ben snel tevreden, maar ik verwacht wel dat je als klant gewaardeerd wordt en niet als oud vuil behandeld wordt.

72. M. Menkveld

Op een gewone zaterdagmiddag in november was het razend druk bij het Hijgend Hert. Met onze hond hebben we op het terras gezeten. Mooi uitzicht, sfeervol, maar niet verwarmd. Er stond een potkachel, maar die brandde niet. Jammer.
    We hadden het geluk dat er drie hoornblazers langskwamen die spontaan een concertje gaven. Heel sfeervol.
    Mijn partner had goulashsoep die één minuut na het bestellen op tafel stond. Mijn thee met vlaai duurde wat langer. Het theewater was niet heel warm en ik kreeg ongevraagd een zakje groene thee waar ik niet echt van houd.
    Grootste minpunt: de bediening. Gehaast, ongeinteresseerd, en zoals al eerder gezegd, ze kijken je niet aan.
    Zo'n unieke lokatie met veel publiek moet oppassen niet te zelfingenomen te worden. Goede service is heel erg belangrijk, laat dat niet sloffen!!

73. Boscafe, het juiste woord.
    Heerlijk midden in het bos, volop dieren, gezellige knusse inrichting
    En een heerlijke kaart met super gerechten, ouderwets lekker.
    Echte aanrader, doen hoor:-)

74. Wow, wat een prachtige locatie!
    Midden in het rustige bos ligt dan ineens een prachtig boscafe met een mooi terras.
    Leuk is dat de beestjes vrij rondlopen. Zo kregen wij aan onze tafel bezoek van een kip en een lieve kater die gezellig naast ons op een stoel ging zitten.
    De bediening is vriendelijk en hartelijk maar erg chaotisch. Het is telkens weer de vraag bij welke tafel welke bestelling hoort.
    Het eten was redelijk.

75. Elke keer als we in Zuid-Limburg zijn (en dat is regelmatig), gaan we altijd even bij het Hijgend Hert langs. Liggend op één van de mooiste plekjes van Nederland, in het Vijlenerbos, vind je een mooi terras, lekker eten voor een leuke prijs en vriendelijke bediening.

76. We bestelden poffertjes. Dat mag culinair toch geen hoogstandje heten. De poffertjes waren klef, lagen in ranzige boter en konden enkel gegeten worden door de smaak ervan iets te onderdrukken met de overdadige dot slagroom die erbij geserveerd werd.

Binnen no time stonden we weer buiten. Nog nooit zo'n verpeste poffertjes gegeten. Werkelijk smerig.
    Het was zo stuitend dat ik niet eens wilde protesteren en snel betaald heb. Ik wilde gewoon heel snel weg van deze plaats delict.

Hier komen wij nooit meer!
    Mo

77. Wij komen hier al vele jaren als wij een paar dagen vanuit het Westen in Zuid-Limburg zijn om te wandelen.

De sfeer op de grote buitenterrassen is geweldig. De grote keus uit tapbieren is ongekend. De menukaart is Limburgs van samenstelling, maar goed.

Wij blijven komen.

78. Afgelopen weekend hebben wij Brabanders genoten van een fantastisch weekendje Zuid-Limburg. Ons wandelingenboekje bracht ons naar 't Hijgend Hert, een juweeltje in dit prachtige landschap. Wij houden van dit soort no nonsense tenten, mooi gelegen in de bossen met prachtig uitzicht en gewoon een leuke kaart met leuke prijzen en waar de kippetjes gezellig tussen de lange tafels door wandelen. Gezellig aanschuiven en een leuke middag beleven en dat hebben we ook gedaan tussen de wandelingen door. De bediening is veelal jong, maar zeer zeker vol goede bedoelingen. Het is waar dat de toiletten op het randje zijn, maar ergens verwacht je dat bijna in dit soort tenten. Al met al een bijzonder sfeervolle locatie waar wij zeker terug komen.

79. Annika 381 punten

Ben hier gister gaan lunchen met een vriendin.
    Het terras is super gezellig met de kleine kinderboerderij en alle beestjes die los lopen.
    We werden binnen 10 minuten geholpen en het eten was er niet veel later.
    De biefstuk was heerlijk bereid en de frietjes lekker van smaak.
    Wel jammer dat er geen mayonaise bij het gerecht zat.
    De bediening is heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader!

80. MP 22 punten

Leuk ingerichte zaak, vooral in de winter met een warme chocomel romantisch bij de open haard en buiten een laagje sneeuw. Dan waan je je op vakantie, tijdens de wandeling van de parkeerplaats naar binnen.
    We komen hier regelmatig en het eten is altijd goed verzorgd en lekker. Ook op de bediening is niets aan te merken, iedereen doet erg zijn/haar best om het iedereen naar de zin te maken. Tijdens drukte is het soms wel eens wat chaotisch, maar dat vinden wij juist wel leuk.

81. Petra Robben

Op goede vrijdag heb ik samen met mijn moeder bij jullie gegeten. Naar de WC gaan is bij jullie niet ongevaarlijk, aangezien er een leuning ontbreekt en dus niet geschikt voor oudere mensen, mijn moeder heeft het de hele zit opgehouden.Bij binnenkomst heeft echt iedereen zich gestoten aan een heel erg laaghangende lamp. Het eten was super, origineel geserveerd.Minpuntje was de bediening, 2 mensen en dat op een feestdag waarop heel veel mensen vrij zijn.Ze deden erg hun best, maar de mensen die later dan ons binnenkwamen moesten heel erg lang op hun eten wachten en het geklaag was dan ook niet van de lucht.De mensen buiten op het terras moesten heel lang wachten. Nogmaals, locatie prima, maar weet niet of ik nog een keer terugkom, mijn moeder in elk geval niet!

82. Marian Breunesse

Een heerlijke vrije omgeving met een grote gastvrijheid.
    Je bent er altijd zo welkom en het is heerlijk genieten, in welk seizoen je er ook komt.

Heerlijke biertjes kaasplankjes genieten optimaal

Je krijgt gewoon heimwee alleen als je eraan denkt.
    Moet er snel weer heen.

83. Diner op eerste kerstdag. De wandeling naar de hut zelf was nat, glibberig en erg donker. Het was leuk geweest als de weg met een fakkel of zoiets verlicht was. Bij binnenkomst was het erg chaotisch. We waren aan de vroege kant en werden na ong. 15 minuten naar onze plaats gebracht. Daarna was het weer een 15 minuten wachten eer we iets te drinken konden bestellen. Uiteindelijk eten besteld. Het wild zwijn bleek een vlees in een erg dikke, zoute saus te zijn. Van het vlees proefde ik niet veel. De biefstuk was zo koud dat de kruidenboter een brok bleef en niet smolt. De varkenshaas was niet warm en met 4 stukjes vlees voor 21,50 aan de minne kant. Hier mocht echt wel iets meer voor gegeven worden. Een varkenshaas retour vanwege niet warm. Na 20 minuten maar geannuleerd omdat de rest al klaar was met eten. Geen zout en peper op tafel, geen mayonaise bij de frieten. Al met al een grote desillusie.

84. Peukens JH

Eerste Kerstdag diner met zes personen, was een grote teleurstelling. Het eten was koud en voor de prijs die we ervoor betaalden waren de porties zeer klein. Ik heb mijn eten terug gegeven aan de keuken omdat het toch wel lekker is als op zijn minst het vlees warm is. Daarna heb ik twintig minuten gewacht en uiteindelijk mijn eten geannuleerd, omdat de rest aan tafel toen al klaar was met hun eveneens koud eten. De toegang naar deze boshut was onverlicht en zeer modderig terwijl een vuurkorf of een paar fakkels en wat houtspaanders op het pad zeer gepast zouden zijn geweest, zeker met Kerst.
    Kort samengevat...na een uurtje waren we weer thuis met een illusie armer. De Kerstsfeer was mij ontnomen door deze slechte prestatie.... geen aanrader dus...

85. Een ontzettende leuke plek om te wandelen en daarna gezellig buiten te eten. Het vakantiegevoel bij uitstek. Overigens was op het eten en drinken niets aan te merken (BBQ). Lekker en sfeervol.

86. Sehr gut. Anfahrt und Parken sind nicht einfach zu bewerkstelligen, aber dafür isst man inmitten der Natur. Somit ist der Kompromiss zwangsläufig. Der Besuch lohnt sicherlich.

87. Bart en Ingrid

het enige goeie dat we kunnen zeggen van deze zaak is, dat ze goed gelegen is, mooi uitzicht. Maar voor de rest is hier ook alles mee gezegd. De bediening liet veel te wensen over. Als je verse muntthee vraagt, krijg je een glas met lauw water en een tak muntblaadjes, resultaat is dat je enkel lauw water met suiker krijgt te drinken. Wanneer de ober een volledig flesje bier over de mensen giet, kunnen er nog geen excuses af. Ons zien ze hier niet meer terug.

88. Gisteravond een lekker diner gehad met mijn vrouw hier. Gelukkig hadden we gereserveerd! Wat een drukte. Desalniettemin wel gezellige sfeer daar. Het eten was echt super lekker, niet te grote portie en zeker niet te klein! Het eten kwam naar ons gevoel wel te snel, dit mocht zeer zeker iets rustiger opgediend worden.

89. Bas 837 punten

Alleen vanwege de naam al een feestje om naar toe te gaan. Het is heerlijk toeven na een wandeling in de bossen, of tijdens een motor tourtocht. Maar natuurlijk ook om zo maar eens heen te rijden. De lokatie is werkelijk schitterend. Zowel in de zomer op het ruime terras als in de winter bij het gezellige haardvuur. Verplichte kost is natuurlijk de McHert. Zelden zo'n heerlijk broodje gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, en het personeel werkt hard.

90. Super locatie om na een wandeling in de zomer lekker op het terras te zitten en te eten onder genot van een pilsje of een glas wijn.

91. Hier afgelopen zaterdag geluncht. Het is heel erg gezellig binnen, vooral bij de open haard! Ook buiten is het gezellig door de uitstekende positie midden in het bos. De dieren rondom het café zijn ook erg leuk.

Bediening was op zich prima, maar we moesten wel lang wachten voor we onze bestelling konden doorgeven. Eten werd wel snel gebracht!

Ik ben voor de hamburger met frietjes gegaan. Het vlees was lekker gekruid en erg lekker. Mijn tafelgenoten hebben ook van hun eten genoten.

Wat mij betreft een aanrader!

92. Deric

93. Bezocht op 2 januari, zeer veel sneeuw, dit is echt een unieke lokatie. Toch ook erg druk met bezoekers. Leuke lokatie. Door de drukte wat moeilijk om een plaatsje te krijgen. Goede soepen en heerlijk bier, zeker ook het eigen "hijgend hert" bier. De jonge bediening deed erg zijn best, daardoor ondanks de drukte toch snel de bestelling gekregen.

94. Renee

95. Vandaag hier gegeten met vrienden nadat we hier heerlijk gewandeld hadden. De locatie is geweldig. Mooi uitzicht, leuk terras. Binnen echt het berghut gevoel, gezellig maar ook weer niet te dicht op elkaar.

Het eten smaakte geweldig, het werd snel geserveerd. Ook de bediening is er vriendelijk en snel. We kijken nu alweer uit om hier terug te komen!

96. Gisteren bij jullie geweest.

Het was super lekker!

97. Gert 9 punten

Drukke tent, vol terras. Prachtig gelegen met een mooi uitzicht op het dal. Bediening was ondanks de drukte prima en efficient georganiseerd (misschien iets geleerd van eerdere kritieken?). Grote bierkaart, veel keuze en lekkere en gezonde gerechten. Prima plek om tijdens een wandeling even te stoppen, kinderen vermaken zich goed met de dieren op de kinderboerderij.

98. Verleden zondag dachten we gezellig en lekker te gaan eten bij het "Hijgend Hert" zoals gewoonlijk, maar helaas was het deze keer een echte tegenvaller. De bediening was naar mijn mening te gestresst om ons te bedienen, je werd niet aangekeken, en bestellingen die je doorgaf moest je meerdere keren navragen of deze nog kwamen. Verder was de vriendelijkheid ver te zoeken. Men kreeg het gevoel dat ze je liever zagen gaan dan komen. Bij deze is die boodschap ook blijven hangen, en gaan we onze gezelligheid in de toekomst helaas ergens anders zoeken. Jammer, ik weet niet waardoor de situatie zo veranderd is, maar het is echt in het nadeel. Het eten was overigens lekker zoals altijd.

99. Paul 11 punten

We waren hier eerder geweest en toen erg enthousiast. Nu niet: andere eigenaar? Het eten was matig tot redelijk. De bediening slecht: de klanten werden niet aangekeken, zodat bestellingen niet doorgegeven konden worden.
    Na het voorgerecht werd gevraagd of we een toetje wilden...Toen we wel aan het toetje toe waren was de ober geruime tijd nergens te bekennen. Hij was 'even blijven hangen'. We hebben de rekening maar gevraagd.
    Ook jammer: harde muziekband met louter smartlappen.

100. Wat een leuke, gezellige tent. Vanavond heerlijk zitten eten. Niet duur en een heerlijke relaxte sfeer. Goede vlotte bediening.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Buiten is het ook prachtig. Tip: neem een zaklantaarn meer voor 's avonds.

Volgende pagina