Restaurant Buitenlust in Vijlen

1409602040 87
1429920094 88
1504419627 69
1511192311 72

1. Runderbouillon had weinig smaak, uiensoep wel vol smaak. Bediening kan vriendelijker. Zelf niet goed gekeken naar prijzen en achteraf gezien teveel betaald (2 cappucinno en 2 soep € 20,30). Conclusie; wij gaan daar niet meer naar toe!

2. Karin Wals

Personeel is zeer onvriendelijk. Vooral de dame in kwestie! Voorlopig niet meer!!

3. Zeer slechte bediening. Lang wachten en arrogante houding. Jij bent niet welkom, jouw portemonnee wel. Alleen het uitzicht is goed.

4. Prachtig uitzicht, de bediening is vriendelijk. Alleen het eten laat veel te wensen over. De tomatensoep was alsof er een blik opengetrokken was. Over de rest van de maaltijd zeg ik maar niets meer. Heel jammer, maar voor ons was dit echt de laatste keer om daar iets te eten.

5. Wij eten hier ook altijd heerlijk, en als we 2 tafels nodig hebben, dan wachten we netjes tot er een bediende komt en vragen dan vriendelijk of het mogelijk is dat er tijdelijk 2 tafels tegen elkaar mogen staan. Je bent tenslotte te gast!

6. Dirk en Jose

7. W. Willekens

Botte bediening. We wilden met 8 familieleden een hapje gaan eten en schoven op het terras 2 tafels tegen elkaar. Zonder welkom geheten te worden werden we gesommeerd de tafels weer uit elkaar te schuiven. We moesten ons maar verdelen over 2 tafels. We zijn - uiteraard - vertrokken en hebben gegeten op een plek waar gastvrijheid wél hoog in het vaandel staat.

8. Altijd weer leuk hier, met mijn zoon een prima hamburger gegeten. Een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding en misschien wel het mooiste uitzicht in Limburg er gratis voor nop bij.

9. André Everartz

Klein hapje gegeten met veel mensen. Prima!

10. Een leuk restaurant met prachtig uitzicht. We hebben lekker gegeten maar vonden de kaart niet heel erg uitgebreid. Voor een hapje eten ben je hier aan het juiste adres, echter als je een compleet avondje culinair wilt dineren vinden wij dit restaurant hier niet geschikt voor.

11. J. Mans 145 punten

Op voorhand gereserveerd voor een plekje met uitzicht. Was heerlijk weer om buiten te zitten, de heaters compenseerden later de afkoeling. (Voor wie 's avonds nog wat wil drinken buiten; ze hebben ook losse dekens liggen.)
    Uitgebreide kaart, ook met asperges veel keus. Als hoofdgerecht stoofpotje gehad, was stevig gevuld en met o.a. lekkere champignons erin. Friet en kipnuggets waren ook prima. Zelfs voor kinderen waren de borden leuk opgemaakt. Ook top; de borden waren goed warm bij uitserveren. IJsdesserts waren erg lekker, vooral het notenijs met diverse nootjes erbij. Vriendelijke en ervaren personeel in de bediening. Mayo en appelmoes kwamen in een plastic bakje, dat gaf een beetje een snackbargevoel. Maar al met al mocht het de plezier niet drukken.
    Ik zou hier zeker nogmaals gaan eten. De toiletten zijn wat ouderwets, maar ruiken wel fris.

12. Judith v. P.

Meerdere keren restaurant Buitenlust bezocht. Nooit teleurgesteld vandaan gekomen. Ruime kaart, dus veel te kiezen. Zowel de lunchgerechten als de diners waren voortreffelijk verzorgd. En neem 's avonds rustig een heerlijke maaltijdsalade. Je zult later op de avond echt geen trek meer krijgen. Over het fantastische uitzicht is al genoeg geschreven...

13. Gerrit V.

Smaakvolle gerechten. Maaltijdsalade voortreffelijk, evenals het wildmenu. Dat alles afgesloten met een heerlijk ijsdessert. Wat een verwenpartij. Bediening uiterst vriendelijk. Kortom een aanrader op een prachtige locatie.

14. jac rongen

Heel lekker gegeten, beenhammetje en een kleine eekhorn als dessert. Doen we vaker.

15. Wij hebben hier een fantastische avond gehad. Het eten was heerlijk. Een ware smaaksensatie, en dat voor deze prijs. Ook de kinderen konden voor een laag bedrag heerlijk eten. De service was bijzonder vriendelijk. Als wij weer eens in Zuid-Limburg zijn hopen wij hier zeker weer te gaan eten!

16. Ondanks dat wij aankwamen nadat de keuken om 21 u net gesloten werd, kregen we toch nog service. Heerlijke salade met vis en frites gegeten. Mooi opgemaakt. Oftewel service 10. Ook schitterend uitzicht en onder warmtelampen heerlijk buiten gegeten. Was men overal maar zo gastvrij.

17. Rob Willigenburg

18. Hier kun je echt voortreffelijke salades eten!!

19. Herman Verschoren

We hadden op voorhand gereserveerd en kregen ook een mooie plaats, met zicht op het heuvelland, zoals gevraagd. We gingen op voorhand een wandeling maken en we werden achteraf hartelijk ontvangen. De tafel stond geruime tijd op voorhand klaar daar we niet op een kwartiertje na konden zeggen hoe laat we aankwamen. Maar dat was geen probleem. Lekkere salades gegeten. Geen slecht woord dus over bediening, eten en locatie. Hartelijk dank!

20. Voor de tweede keer dit jaar hier een paar keer voortreffelijk gegeten. Deze Sinterklaasweek is het er heerlijk rustig en heeft het personeel de tijd genomen om het een en ander te vertellen. Dit alles al in kerstsfeer. We hebben gekozen voor het 25,00 € menu en dat was van begin tot eind uitstekend van kwaliteit en versheid. De laatste keer hebben we maaltijdsalade genomen, en echt waar dat is het ook, want we gingen met een heerlijk gevulde maag richting kasteel Vaalsbroek.

21. Dit weekend zijn we gaan wandelen in het Vijlenerbos en besloten we na afloop om hier een hapje te gaan eten.

Door de unieke locatie zullen er weinig restaurants zijn in Nederland met een beter uitzicht. Gelukkig was er op het volle terras nog een tafel vrij waar we aan plaatsnamen om te wachten op de bediening.

Helaas was wachten op de bediening iets wat ons bezoek overschaduwde. Er waren te weinig mensen aan het werk om de drukte aan te kunnen, waardoor alles lang duurde.

Uiteindelijk kregen we onze gerechten. Voor mij een stokbrood met beenham, champignons en honing en voor mijn vriendin de gegratineerde uiensoep. Gelukkig was het erg lekker, wat het wachten enigzins goedmaakte.

De prijs was prima in orde dus als je geen problemen hebt om wat langer te wachten, dan is Buitenlust zeker een aanrader!

22. Tom-Eric

23. Lekker gegeten, vegetarische schotel is een aanrader, maar andere gerechten ook. Uitzicht vanaf terras bij ondergaande zon is subliem. Doen!

24. Beste Bram,

Langs deze weg willen Truus en ik jou nogmaals hartelijk danken voor de excellente service die we bij jullie tijdens de lunch op ons "50 jaar huwelijksfeest"
    hebben gehad.
    Wij hebben gemerkt dat de kookkunst en de gastvrijheid bij jullie hoog in het vaandel staan.
    Je kunt trots op jouw "Buitenlust" zijn.
    Beste Bram, als oud-directielid van de Horecaschool "Pastoor Jacobs" Sittard ben ik trots dat je een student van onze school bent geweest.

Groeten, Truus en Gabriel.

25. Voortreffelijk en gezellig dineren met een subliem uitzicht! Neem het hammetje van het krulvarken en al uw Smaakpappillen gaan mee krullen!!

26. Hele mooie locatie. Eten is zeer lekker. Vriendelijk personeel en gezellig zitten.

27. Wij zijn hier vorige week gaan eten! Wat een ervaring! top!!!
    Lekker eten, Vooral de lamsfilet met de stroopsaus was super!
    De bediening was echt super! Attent, met een eerlijke glimlach,en in voor een grapje! dat is wat we willen!

28. Rene 1267 punten

Het restaurant met geweldig uitzicht, tenzij je zoals ik en mun vrienden achterin zit want dan krijg je er niet veel van mee. Wilt u hier gaan eten dan raad ik aan een plaats aan het raam te reserveren met uitzicht op het vallei. Zonder het uitzicht is het een restaurant dat een beetje gewoontjes is. Interieur is prima verzorgt maar niet meer dan dat.
    Ik heb een voorgerecht van salade met brie en honing besteld. Door te weinig honing was het maar saai. Meer honing is het advies. Dan is het gerecht overheerlijk.
    Mijn stoofpot als hoofdgerecht was een tegenvaller. Het was meer soep met een paar stukjes kip dan een stevige stoofpot. Jammer.
    Mijn vrienden waren tevreden over hun eten en ik heb dan ook van hun gerechten geproefd en die waren inderdaad lekker.
    Service was vriendelijk maar niet de snelste ooit.

Zoals ik al zei het uitzicht is de helft van de traktatie. Wil je puur voor het eten gaan dan is het een redelijk goed restaurant maar dan zou ik toch ergens anders heen gaan.

29. Ik heb hier vorig weekend samen met mijn zus en haar vriend gegeten. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog net één tafel vrij.

Het uitzicht is nog steeds geweldig en ook het restaurant zelf is gezellig, waardoor je altijd wat hebt om naar te kijken. Gelukkig maar, want er loopt niet zoveel bediening rond, waardoor je af en toe lang moet wachten.

Ik had als voorgerecht gegratineerde uiensoep met gefrituurde uienringen. Ook kregen we stokbrood met kruidenboter. De soep was lekker, maar niet speciaal.

Gelukkig was het hoofdgerecht, een oerhammetje met jus, een hele verbetering. Het was een hele homp vlees, die ik helaas niet helemaal heb op kunnen eten. Het was gewoon teveel. De gepofte aardappel die erbij komt heb ik daarom ook grotendeels laten staan. Het was wel erg lekker!

Het restaurant is leuk om een keer te gaan eten, maar moet het vooral hebben van het mooie uitzicht.

30. René en Miranda

Wij hebben hier vanmorgen koffie met limburgse vlaai gehad. De bediening, koffie en vlaai waren goed en lekker. De foto op de site is heel vertekenend want dit is niet waar je zit. Je zit aan houten tafels met goede stoelen. Je kan hier op een balkon met afdak zitten of buiten op terras. Wij hebben vanwege de recensies en foto hier niet gegeten maar vinden dit eigenlijk jammer. Wij hopen dat de eigenaar juiste foto's op zijn site doet! Mooi uitzicht. Lijkt ons een erg goede keuken en een leuke plek om te eten. Er zaten op maandagmorgen aardig wat mensen aan de koffie en lunch!

René en Miranda

31. Heb hier al diverse keren gegeten. We waren woensdag er weer! De bediening was zeer vriendelijk en opmerkzaam ondanks de drukte! Vooral het persoonlijk praatje stelden we zeer op prijs. Eten was erg lekker. En een lekker dessert als afsluiter! Top!

32. Aantal malen hier gegeten.

Wat opvalt is de bij tijd en wijle niet helemaal goede bediening.

Ligging is groots maar restaurant binnen heeft iets weg van bejaardensoos.

Gerechten zijn wel heerlijk!

33. David V

Bij het voorgerecht leek het een goed restaurant. De salade (voorgerecht) was subliem! Maar bij het eten van het brood en de 'boter' ging het mis. In de boter zat een stukje porselein. Kan een keertje gebeuren. Daarna het hoofdgerecht, deze was normaal tot er een haar in zat. Erg jammer, vandaar de 6. De 3 voor de service is omdat je na de opmerking van de haar, de opmerking krijgt dat dat niet mag, en daar bleef het bij. Een bezoek aan het toilet maakt dit cijfer kompleet. Een bezoek hieraan heb ik maar uitgesteld toen ik deze zag. De sfeer buiten is erg gezellig, binnen is er niet veel aan. De prijs is normaal.

34. Fred Donkerts-Sloot

Heerlijk genietend van het betoverende uitzicht gegeten met de gehele familie. Alles was heerlijk van smaak en perfect bereidt.

De opmaak van de borden eenvoudig en kleurrijk.

Dit is al het vijfde jaar dat wij hier komen en ik moet zeggen dat het met de jaren steeds beter en altijd verrassend is.

Neem bijvoorbeeld de nieuwe gerenoveerde beneden ruimte in combinatie met het uitzicht en de tentoongestelde sculpturen, in één woord geweldig! Wij komen zeker terug.

35. Geweldig uitzicht, mits je met mooi weer buiten kunt zitten. Binnen is het kil en ongezellig. De bediening is niet attent waardoor het, telkens opnieuw vragen naar drinken, vervelend wordt. Inmiddels zijn wij er 2 x geweest. De laatste keer was de carpaccio ijskoud, waterig en niet heel smaakvol. Alles wees erop dat deze rechtstreeks uit de diepvriezer kwam. Het hoofdgerecht was goed. Ik had tournedos (er werd niet gevraagd hoe deze bereid moest worden > dus kreeg ik deze medium tot doorbakken). Mijn vriending had een lamsfilet in een stroopsaus, dit zag er goed uit en was ook lekker. Men vraagt toch een stevige prijs, dus wat mij betreft mag de bediening en de aankleiding binnen net iets beter. Ook mag er wat meer aandacht besteed worden aan de carpaccio en mag het aankleden van de borden mbt de hoofdgerechten net iets meer zijn. De kaart is vrij klein, maar dat maakt het kiezen gemakkelijker.

36. Renee

37. Jolly en Wim

Helaas hebben wij na een heerlijke lunch, twee dagen later slechte herinneringen aan ons avonddiner. Zowat bevroren carpaccio, glas wijn met een bodempje inhoud en konijn was beslist niet lekker. We zullen nooit meer terugkomen, het heeft onze zondagavond verpest. De ruimte beneden was ongezellig en het galmde als een gek.

38. Familie Bulles

We komen hier heel vaak, heerlijke verse gerechten en vriendelijke bediening. En natuurlijk een waanzinnig uitzicht!

Wij vinden vooral de scampies in de pernod een aanrader, gewoon super "waar voor je geld ". Bram, John en alle medewerkers we wensen jullie veel succes!

39. J.A.H. den Buitenschaad

Wij hebben met het gehele gezin heerlijk gegeten. Uitstekende bediening. Erg originele opmaak van de smaakvolle gerechten.

Onze hond was ook meer dan welkom. Wij komen zeker terug!

40. jules le bon

Een tegenvaller. Vroeger kwam ik er vaak. Maar nu in juni was de kwaliteit achteruit gegaan. En wat mij erg opviel was dat de bediening niet meer zo attent als vroeger was. Jammer want het is een perfecte plek. Jules.

41. Dirk Dopller

Super lekker eten, perfecte bediening, heerlijke en verrassende wijnkeuze van een van de eigenaren en natuurlijk niet te vergeten het uitzicht! Is dit wel Nederland?! Jawel dit is Zuid-Limburg!

42. Wat een leuke tent, met Piet en Fia heerlijk gegeten.

John en Maud veel succes met de nieuwe zaak.

John, oude site gauw vervangen.

43. Ben hier op nieuwsjaardag gaan eten. Had een uitsmijter gegeten, vond hem lekker!

Was ook een gezellig ding met leuke vriendelijke bediening en het uitzicht was natuurlijk zeer mooi!

Perfecte lokatie voor wandelaars.

44. Ik heb hier op nieuwjaarsdag lekker gelunched. De bediening is vriendelijk en het restaurant ligt op een fantastische plek; uitkijkend over het mooie heuvellandschap van Limburg, wat op dat moment bedekt was in een dikke sneeuwlaag.

Je krijgt erg veel eten voor het geld wat je ervoor moet betalen, en gelukkig smaakt het ook nog goed allemaal.

Wat mij betreft een aanrader!

45. Wat een gezellige zaak, wat een kwaliteit, Herman den Blijker z'n neus zou hier krullen. Wat een clientvriendelijke bediening!

Ook voor onze honden vers water, speciaal gebracht.

We komen nog zeker 4 keer terug in Vijlen en komen ook 4 keer bij jullie terug. Super, ga vooral zo door!

46. Op vakantie in Limburg!
    Uit dineren in Buitenlust de laatste avond.
    Hadden we dit maar eerder geweten, heerlijk!
    De gerechten, het uitzicht en de bediening.
    In een woord super.

Jullie zien ons zeker terug.
    Jorris.

47. Majanka Rinkes

Tijdens ons jaarlijkse bezoek an Zuid-Limburg uiteraard ook weer gegeten bij Buitenlust; net als de vorige keren weer uitmuntend! De mannen hebben het nog over bizon en oerham, dochter heeft de lekkerste kroketten ooit op en ik wilde dat ik dichterbij woonde om dagelijks die aspergesoep te eten! ook het interieur, de service en inderdaad het uitzicht doen ons hopen dat het weer snel vakantie is! Fantastisch! Ga zo door!

48. We waren er weer en werden verrast door het vernieuwde stijlvolle maar gezellige interieur.De keuken was nog steeds Top!! verrassend en bijzonder lekker.Een aanrader voor iedereen die in limburg op vak is.Dit moet je gezien en geproefd hebben!!

49. Dur Thewissen

Super gegeten zag er alemaal klasse uit en smaakte ook goed en prachtig uitzicht!

50. herbert kreutzer

Heerlijk gegeten,verse groenten en salades erbij geserveerd.mooie gerechten.Erg Attente bediening.Dan als extra de geweldige liggen en ambiance met volgens mij het mooiste uitzcht van limburg.Alleen voor dit restaurant kom ik in de herfst terug om van hun Wildspecialiteiten te genieten!

51. karel de groot

Overheerlijke bijzondere gerechten en streekgerechten.De koks hebben er duidelijk zin in ook de bordenopmaak is creatief,dit alles bij een overweldigend panorama over het geuldal. de service is af en doet zich alle moeite.een must als je in de omgeving bent.

52. hans de jong

Heerlijk eten op het terras met een werelds uitzicht!
    Aanrader