Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijlen verdeeld zijn.

1. Bediening is zeer vriendelijk en snel. Eten was uitstekend. Zaten op terras wat door het weer een prima omgeving is.

2. Internationaal Vijlen

Wil Reiche

Hebben een heerlijke lunch gehad en zeer vriendelijke bediening en een fijne ervaring rijker.

3. Alles goed. Aandachtspunt is dat de frites pad na 10 minuten werd geserveerd. Dat zou sneller kunnen.
    Warme chocoladesaus bij de Dame Blanche was koud.
    Toch komen we hier terug. De algehele ambiance is goed.

4. Nederlands Vijlen

Het eten is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk. Tevens wordt er rekening gehouden met speciale wensen en er hangt een gezellige sfeer.

5. Nederlands Vijlen
  6. Nederlands Vijlen

Cor de Jong

Eten is van het type "vreetschuur" maar wel goed.
    Bestel GEEN koffie en zeker geen espresso; is waarschijnlijk de slechtste oploskoffie van heel Limburg.

7. Internationaal Vijlen

Linda

8. Internationaal Vijlen

Linda

Wij hebben zeer lekker gegeten bij hotel De Linde. We komen zeker nog een keer terug.

9. Zuid-Amerikaans Vijlen

Perry Leijten

Heerlijke tapas verrassing, met 9 verschillende soorten geserveerd in twee gangen, is een aanrader. Ontspannen sfeer, goede bediening en leuke Carillon uitstraling maken het plaatje compleet. Leuke avond gehad en natuurlijk afgesloten met een mooie cocktail.

10. Zuid-Amerikaans Vijlen

Paar keer gegeten over de jaren heen (in totaal keer of 4). Gaan wel extra voor de tapas hapjes.

Vreemd genoeg 'vergeten' onze ervaring te delen.

Gewoon heel erg lekker! Of ja, gewoon? Nee heerlijk! Kleine voorafje met aparte smaken en van allerlei heerlijke dingen mogen proeven. We zeggen dan ook "verras ons maar weer" en dat gebeurt ook.

Eigenaresse is een kei leuk en spontaan type (andere trouwens ook hoor).

Geen opmerkingen (of ja, de cocktails zijn ook lekker!).

Soms is gewoon goed, GOED!

11. Zuid-Amerikaans Vijlen

John Oostveen

Mijn lief heeft een etentje geregeld vanwege ons officieel samenwonen. Cuba Libre is een leuke plek om te eten, ontspannen, genieten van lekkere tapas en drankjes. Bediening erg leuk en relaxt. Eten goede kwaliteit en veel variatie. Een topper!

12. Hubert Vanrykel

Gezellige sfeer.
    Aangename ober en bediening.
    Bereid om bepaalde schotels aan te passen.
    Uitgebreide bierkeuze.

13. Leider bestand keine Reservierung unter dieser Nummer, so dass ich Gott sei Dank am 22.12. mit dem Eigentümer des Boscafés selber gemailt habe und er mir bestätigte, er nehme sonntags bis 12.30 Uhr nur Tischreservierungen an und nicht für 14.00 Uhr. Das Lokal an sich war sehr schön und hat eine gemütliche Hüttenatmosphäre mit offenem Kamin. Das Essen ist einfach, aber dafür geht man auch nicht dorthin. Boscafé hat eine Traumlage und ist mit den Tieren zum Streicheln ein Wandercafé speziell für Familien.

Vrije vertaling Eet.nu

Helaas was er geen reservering bekend onder dit nummer. Gelukkig heb ik zelf op 22-12 nog via e-mail contact opgenomen met het Boscafé. Zij hebben bevestigd dat zij op zondag slechts dinner-reserveringen aannemen tot 12.30uur en deze dus niet om 14.00 kan plaatsen.
    Maar het café was heel mooi en heeft een gezellige 'boshutsfeer' met open haard. Het eten is eenvoudig, maar daarvoor ga je hier ook niet naartoe. Het ligt op een droom-locatie en goed voor als je gaat wandelen met je huisdieren, of het is een wandelcafé speciaal voor families.

14. T Strieder

Vanuit Brabant er naar toe, eerst koffie met gebak; was pas rond 11.00 open, best laat met wandelen in de winter i.v.m. vroeg donker... Wandelroute 12 km klopte heen wel, terug kregen we m na 1/2 uur zoeken nog niet gevonden en met de mobiel terug gelopen aan de doorgaande weg van Mechelen naar Vijlen, erg jammer. Daarna lekker warm gegeten bij 't Hijgend Hert.
    Leuk voor herhaling, hoop alleen dat de routes dan kloppen...

15. Na een dagje Zuid-Limburg hier de dag afgesloten. Gereserveerd via Social deal. Klassieke keuken maar alle gerechten zagen er mooi uit en waren met zorg bereid. Gewoon erg lekker. Wel een enigszins gedateerd interieur. Vriendelijke bediening.

16. ireen dessing

Ben er al vaker geweest. Sfeer is goed en gezellig. Omdat het midden in het bos is ben je echt eruit.

17. Door de uitleg van de chef durfden wij ons aan Zuurvlees te wagen en weten we nu hoe lekker het is. Ook de kip in pindasaus smaakte prima. Gemoedelijke sfeer.

18. Waardeloze service, grote groepen zijn zeer zeker niet welkom. Een specifieke ober had weinig geduld en wou heel graag dat wij als groep weg gingen. Zeer zeker GEEN aanrader!!

19. Wildgerecht was prima, beide gerechten van de dames(grillteller) slecht.. Goedkoopste vlees worst carbonade... Koud, groente koud en veel te veel vet aan de carbonade.

5,5
  20. Zuid-Amerikaans Vijlen

Mijn vriendin en ik hadden wat te vieren. Vroeg gereserveerd. Bij aankomst was restaurant eigenlijk gesloten. Toch voor ons een heerlijk diner bereid. In 1 woord geweldig. We hadden een romantische avond met het restaurant voor ons alleen. Super.
    We gaan zeker nog eens terug en vaker.

21. Internationaal Vijlen

Gisteren bij uit de Kunst een uitstekende avond mogen beleven. Al meteen bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. De bediening was uitstekend, net als het eten.
    Uit de Kunst is strak en modern ingericht, maar heeft tegelijkertijd een warme en intieme sfeer. De akoestiek is prima en we konden elkaar goed verstaan.
    Als voorgerecht had de ene helft van ons gezelschap zuurkoolsoep, de andere helft terrine van zalm. De opmaak was een lust voor het oog en zowel de zalm als de soep vielen zeer in de smaak. Bij de hoofdgerechten was dat niet anders: we hadden alle vier een andere keus waarbij ieder gerecht opviel door een andere smaakvolle saus en groente.
    De porties zijn dermate goed uitgekiend dat er nog net ruimte was voor een dessert. Op het trio van chocolade, de poir belle helene en de tarte tatin was niets aan merken. De mooie opmaak en de verfijnde smaken waren ook hier aanwezig. Na een goede kop koffie was het tijd om afscheid te nemen van de uitstekende bediening en keerden we tevreden huiswaarts. Uit de Kunst deed haar naam meer dan eer aan. Een absolute aanrader voor een mooie avond uit.

22. Heerlijk gegeten. Staan vooral streekproducten op de kaart die heerlijk zijn bereid. Persoonlijke benadering met een gezellige sfeer.

23. Zeer slechte bediening. Lang wachten en arrogante houding. Jij bent niet welkom, jouw portemonnee wel. Alleen het uitzicht is goed.

24. Al meermalen te gast geweest en de verwachting was hoog. Echter dat viel tegen. Een ietwat snel geeriteerde ober vertelde dat een gerecht niet meer te bestellen was. Kan gebeuren niets mis mee. Toen n gast nogmaals een vraag daarover stelde maakte hij de verkeerde opmerking 'heb ik toch net gezegd!' we mochten als volwassenen 10 personen kiezen uit 3 hoofdgerechten omdat de keuken meer niet aankon. Voor de kinderen maakte dat niet uit. Zij mochten bestellen wat ze wilden. Tussen het voorgerecht en het hoofdmenu zat bijna een uur wachttijd! Terwijl het restaurant niet meer vol was. Tevens viel op dat men het kennelijk van de drankomzet moet hebben want dit kwam wel erg vaak naar voren ende bestelde drank kwam opvallend snel. Jammer dat de service en kwaliteit van het eten terugloopt, veel patat en weinig vlees, voor een behoorlijk bedrag. Wat zou helpen is het inzetten van misterie gasten en leren van hun rapporten en leren van op-aanmerkingen van gasten. Het is jammer dat een restaurant op een super locatie zo'n lage waardering heeft. Zou toch zeker op minimaal een 8.5 moeten staan ipv nu onder de 7.

3,9
  25. Prachtig uitzicht, de bediening is vriendelijk. Alleen het eten laat veel te wensen over. De tomatensoep was alsof er een blik opengetrokken was. Over de rest van de maaltijd zeg ik maar niets meer. Heel jammer, maar voor ons was dit echt de laatste keer om daar iets te eten.

2,9
  26. Zuid-Amerikaans Vijlen

Robert Zeegers

27. José Extra

Zaterdag een perfect menu gegeten, meer dan aan te bevelen, alleen maar lovende woorden zowel over de keuken als over het vriendelijke en deskundige personeel. Wordt zeer zeker herhaald.

28. Het eten was zeer smakelijk tegen een redelijke prijs. De sfeer was vanwege het warme zomerweer niet echt rustig en bourgondisch te noemen; eerder druk met veel toeristen en soms chaotische bediening. We hadden wel een vriendelijk meisje dat ons bediende (daar konden sommige anderen een voorbeeld aan nemen).

29. ruiters

Op 10 juli gebruik gemaakt van een WowDeal (soep, broodje en ijs)
    Ontvangst was prima. We konden zoals gewenst beginnen met tomatensoep (die goed smaakte, fijn geserveerd met stokbrood en kruidenboter!) om vervolgens te gaan wandelen. We kregen drie wandelroutes aangeboden, die fijn uitgestippeld waren langs herbergen!

Na het wandelen werd gevraagd of we iets wilden drinken en kregen we het broodje opgediend (gezond, valdieu kaas, forel, Limburgs gehakt...), wat prima smaakte en goed gegarneerd was.

Het ijs toe (twee bolletjes met gewenst slagroom) was echt heerlijk, volgens mij hadden ze dit huisgemaakt! Citroensmaak is echt een aanrader.

Daarbij genoten we op het terras voor de zaak van een prachtig uitzicht over het Limburgse heuvellandschap. Bediening was netjes en flexibel.
    Al met al zeker een zaak waar ik nog eens zou komen.

30. Erg leuke gelegenheid midden in het bos, bij mooi weer kan je buiten zitten met wat rondscharrelende dieren hier en daar, bij slechter weer is het binnen ook prima vertoeven. Het hijgend hert is er ook, maar die staat apart in een weitje.
    Het was toen wij er waren vrij vol, maar de bediening was zeer vlot en vriendelijk, de koffie was prima en de Limburgse vlaai (uit België, maar dat schijnt de echte te zijn) was uitmuntend!
    We namen nog een frisdrankje (er is ook een keur aan speciaalbieren) met een paar bospaddestoelkroketjes... verrukkelijk! Nog nooit zulke lekkere kroketjes gegeten.
    De moeite van een bezoekje waard als je in Zuid-Limburg bent.