Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijlen verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Vijlen

Aardig gegeten: drie tapas en een grote salade. De prijzen zijn soms echter niet in verhouding tot wat je krijgt. Geldt bijvoorbeeld voor de gebakken spinazie en de met kaas gegratineerde champignons. Tonijnballetjes daarentegen prima geprijsd. De friet bij de salade was veel te zacht. Aandachtspunt is de bediening: onpersoonlijk en gehaast.

2. 1 Keer diner en 1 keer lunch in zelfde (vakantie)week. Beide keren prima in orde. Bediening vriendelijk en snel. Eten ook vlot geregeld. Verbaasde met tijdens de lunch over de snelheid waarop we de heerlijke lunchgerechten kregen ondanks dat het helemaal vol zat! Blijkbaar een geoliede machine in de keuken! Prachtige plek en ideaal om na een mooie wandeling hier na te genieten met wat lekkers!

3. Op een zomerse dag op het terras vd Vijlenhof:. Mijn man heeft genoten van de varkenshaas met champignonsaus: mooi, verzorgd en compleet opgediend. De maaltijdsalade geitenkaas verdiende echter een forse onvoldoende. De versuikerde honing was niet te verdelen, want niet vloeibaar. Bediening gevraagd of er ook vloeibare honing was. Nee, dit bleek 'de enige honing die we hebben'. Salade gaf ook verder een onverzorgde indruk. Echt een teleurstelling. Beste Vijlerhof: onze nationale grootgrutter doet dit beter. Veel beter! En dan is er ook geen mandje brood meer nodig. Want de salade is dan een maaltijd…

5,5
  4. Heerlijk geluncht, bij een schitterend uitzicht. Voor herhaling vatbaar.

5. fam kolsters

Super leuke locatie. Erg ging helaas veel mis met onze bestelling waardoor de eersten al klaar waren met eten en de laatsten van onze groep nog moesten eten. Het eten was koud en niet voldoende waardoor we thuis een boterham hebben gepakt. Erg jammer!

4,3
  6. Leuke locatie, maar het personeel is inderdaad niet echt vriendelijk, er kon niet eens een glimlach af wanneer we het bier op hun manier bestellen. Zie foto.

7. Internationaal Vijlen

Anoniem

Het eten was lekker maar de sfeer was bijzonder onprettig. Ongeïnteresseerde gastheer en ongeïnteresseerde keukenbrigade die de gerechten kwam brengen. Jammer, we hadden meer verwacht van een restaurant met een Bib gourmand vermelding.

8. Esther Vos

Slechte ervaring. Reservering was niet goed gegaan, helft van de hoofdgerechten waren er niet en we waren er nota bene om 5 uur. Chocolade ijs was op. Gevraagd om saus apart te serveren naast de zalm voor mijn dochter, was het er toch overheen gegaan, sorry heeft de keuken gedaan. Drankjes moest je enorm lang op wachten, dessert besteld en na een half uur nog niet gekregen; gecancelled en maar snel betaald en weggegaan. Totaal geen sorry of compensatie. Echt zo jammer, het ziet er zo leuk uit van buiten..

9. Yntze en Elma

We waren op zondag 31 maart bij ‘t hijgend hert. Door het mooie weer was het erg druk. We wilden koffie met vlaai, maar er was geen vlaai meer. De serveerster stelde ons een Monchou toetje voor. Dat was erg lekker. We besloten om op 1 april daar te dineren en reserveerden een tafel voor 2. Kort daarna lazen we diverse recensies, variërend van een 1 tot een 10. Veel opmerkingen over het personeel. Op maandag was het niet druk en we begonnen buiten op het terras met een apeatief. We vertelden de ober over de gelezen recensies. Hij beloofde zijn best te doen om het naar onze zin te laten zijn. Is daarin zeer wel geslaagd. Vriendelijk en alert, niet gehaast of opdringerig. Binnen genoten van heerlijke hutten- en wildzwijnstoof. Omdat er geen chocotruffels meer bleken te zijn samen als dessert een notenijs met chocosaus gehad, met daarnaast een kop koffie van de zaak (vanwege de afwezige truffels).
    Kortom; een dikke voldoende. Voor de mensen met mindere ervaringen: probeer een beetje in te schatten wat een topdrukte dag betekent voor personeel.

10. Internationaal Vijlen

Nadja Drummen

Wat een beleving! Lekker eten met een waanzinnig uitzicht! Zeer vriendelijk en correct geholpen!

11. Ontzettend onvriendelijk personeel, baas heeft er echt geen zin in. Mooie locatie maar jammer van personeel en eten is ook noet bijzonder.

12. Waardeloze tent. We werden ordinair afgebekt door een serveerster die er duidelijk geen zin in had! Heb nog nooit zoiets meegemaakt!! Ik wilde met mijn gezin gaan lunchen en wellicht ook een diner vastleggen maar we zijn na een bak chocolademelk (binnen paar minuten opgedronken) heel snel vetrokken om ECHT NOOIT meer terug te keren!

13. Wat een teleurstelling, wat een on-kindvriendelijke eet omgeving. Wat een onbeleving om het nieuwe jaar mee te beginnen. Om te beginnen: onbeleefde bediening, het eten matig tot slecht maar gelukkig weinig. Jammer dat na eerdere goede ervaringen het zo in het slob is geraakt.

1,2
  14. Wij hebben 1e Kerstdag heerlijk gegeten bij ‘t Hijgend Hert. Het eten was voortreffelijk! Heerlijke mosterdsoep! De bediening was goed op elkaar ingespeeld en heel vriendelijk! Een super gezellige lokatie!

15. Goed eten goed drinken,
    Maar vrij onvriendelijk en overwerkt personeel.
    Prijs kwaliteit verhouding is absurd.
    Zo betaal je in Duitsland voor een flesje erdinger in de winkel 75 cent.
    Hier vragen ze 5,10 voor een flesje erdinger.
    Ik ga er niet terug naartoe.

4,5
  16. Zuid-Amerikaans Vijlen

Super restaurant! Eten, drinken(bijzonder want ik drink geen alcohol en toch een fijne cocktail van Mirjam) en zeer goede bediening aan tafel. Wij zijn uit Deventer hier naar toe gereden en overnacht! Zegt meer dan woorden....

17. ewold goris

Het was echt heel goed, ik ben in 10 landen geweest en wat gereist maar deze hotel is zeker een aanrader en het eten ook en ook vriendelijk en gast vrij, ik zit er aan te denken om eens terug te komen. Gr ewold.

18. Stefan Brouwer

Wat een heerlijke, gastvrije gelegenheid. We hebben heerlijk gegeten onder het genot van een lekker biertje. De locatie is ook prachtig, midden in het bos en een mooi uitzicht.

Na het afrekenen viel 1 van onze dochters op de grond, waardoor haar bekertje met ijs buiten kapot viel. Na het bestellen van een nieuw ijsje werd deze zonder kosten en met een glimlach weggegeven. Heerlijk, hier komen we zeker terug.

Complimenten aan de eigenaars en het vriendelijke personeel.

19. Misschien door het mooie weer maar het was er reuze druk. Maar ook reuze gezellig gewoon aanschuiven aan een lange tafel. Oke door die drukte duurde het iets langer maar dat was helemaal niet erg na een behoorlijk klimmende wandeling. Persoonlijk vindt ik het een gezellige tent. Ook gezellig dieren rond de tafel. Ja ik houd ervan. Chapeau.

20. We kregen een tafel toegewezen in een donkere hoek waar de beniening ons amper leek te zien. Eten en drinken kan alleen bij twee medewerkers worden besteld, twee andere komen het eten brengen, een andere het drinken en weer een andere haalt de glazen op. Met een goede onderlinge communicatie zou dat geen probleem zijn, maar het drinken dat we wilden bestellen is er niet meer van gekomen. Uitspraken als "zijn jullie uitgegeten? " En "hoe is het met u? " Om te komen afruimen, geven blijk van weinig professionaliteit.

6,1
  21. Woensdag 19 september 2018 na een wandeling op het terras gaan zitten en wachten tot de dame bij ons kwam voor de bestelling. Echter ze liep diverse keren langs ons zonder ons aan te spreken. Ik liep naar binnen om onze bestelling op te geven maar ze was druk met een lang telefoon gesprek. Na lang wachten zei ze onder het bellen ik kom zo bij jullie. Weer wachten op het terras na enkele minuten zijn we vertrokken. Op naar de camping. Ik zou zeggen haal het bord met gratis uitzicht weg en zorg voor een goede bediening.

22. Drukke chaotische tent. Na een heerlijke wandeling door de rust van het vijlener bos neergestreken in dit etablissement. Wat een drukte en slechte bediening. Ze zien je niet zitten, vergeten de helft, negeren je gewoon.
    Eten was matig.
    Nee dit heeft niets met een relaxte lunch te maken wat een chaotische bedoening en zeer arrogant en onprofessioneel personeel.
    Volgende keer gewoon in omringende dorpen iets lunchen.

23. Het eten was er heerlijk de varkenshaas is een aanrader. De bediening was ook zeer vriendelijk en ook professioneel.

24. Prima locatie. In 2016 waren wij hier ook voor een diner. Was toen prima. Helaas eerste week september 2018 een stuk minder. o.a. moest je zoeken naar het vlees in de Huttenstoof. De groente erbij was erg taai.

25. Nederlands Vijlen

Magyarock

26. Magyarock

27. Mensen in de bediening waren ok, locatie mooi, maar dit is echt de allereerste keer dat ik een bordje het liefste meteen retour naar de keuken gestuurd had. Voor ons nooit meer...

3,7
  28. Ralph Abrahams

TOP-Locatie in 't Heuvelland Zuid-Limburg.
    Extra ambiance: aanwezigheid van dieren!

Vorige keer een vol uur op ons eten moeten wachten: bleek achteraf dat onze bestelling de keuken niet had bereikt / gehaald?! (Niet eens ter compensatie 1 drank van 't huis : > onder 't mom van 't is druk, kan gebeuren, niet zeuren!!) Tegen zóvéél botte arrogantie = géén enkel kruid opgewassen: waarheid!!!

Bedienend personeel: lompe boerekinkel!!

Personeel valt elkaar wederzijds af in het bijzijn van gasten: zéér directe hatelijke persoonlijke opmerkingen t.a.v. van iemands corpulente lijf / lichaam!? (Moét dát /mág dát!?!? )

Personeel klaagt openlijk over topdrukte!! Vertonen symptomen van vermoeidheid & stress/te hoge werkdruk/onderbezetting!!!!

Laatste bezoek: 't achterste gedeelte / 't meest gezellige terras = gesloten?!?! Én dát terwijl 't top-druk Was!?! Gasten keihard teleurstellen!! Gasten keihard vrije toegang ontzeggen?! Gasten keihard néé verkopen!?

Klinkt als: 'wij' (lees:jullie) hebben deze hete zomer/dit topseizoen zó mega gigantisch goed geboerd, dat jullie 't niet meer nodig vinden / já zelfs overbodig zijn gaan vinden om ons als gasten niet nog verder in het zonnetje te willen blijven zetten!! óf té wél: bite the hand that feeds!!

De negatieve recensies aan jullie adres liegen er niet om: ze hebben inhoudelijk allemaal dezelfde strekking met voor- & achternamen!!
    1 bepaald veelvoorkomend rugnummer is in de recensies met regelmaat v.d. klok de allergrootste bron van ergenis in de ogen van de gasten: die lompe boerekinkel die het allemaal niets, maar dan óók écht hélémáál niets / gene ene moer kan schelen!!!!

(Incompetent, armlastig personeel v.e klein-grut niveau dat de kleuterschool-norm....., laat staan de crêche niet eens haalt!!!)

't Hijgend Hert?!?!

Als je de recensies erop naslaat, dan blijkt dat er 'n naamswijziging op hande is: Van 'n Koude Kermis Thuiskomen!!!

6,3
  29. Zuid-Amerikaans Vijlen

Op het terras gegeten, zonder te reserveren. Was erg lekker allemaal, wel dicht op elkaar gezeten, maar de bediening was vlot en het eten heerlijk. Een fijne plek gewoon op de hoek van de straat, buurtgevoel.

30. Kees versluis

We kijken er elk jaar naar uit om naar het hijgend hert te gaan ooit getipt door oud collega.
    Leuk voor kinderen met de kinderboerderij ook de bediening aardig en vermaken de kinderen als er tijd voor is.
    Eten smaakt goed maar door de lekkere koude speciaalbiertjes kan de prijs iets duur maar met vakantie niet erg!