Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijlen verdeeld zijn.

1. Nederlands Vijlen

Het was verrukkelijk!
    Heel veel groente, heel lekker vlees, en zalm was overheerlijk.

Heel goede bediening! Heel vriendelijk, en niet lang wachten.

We waren met z'n zessen. Ze hebben allemaal genoten.

We komen gauw weer terug.

Cappuccino was super heerlijk.

Wij vinden dit een van de mooiste plekken in Nederland om iets te eten. We waren wat later dan is het ook minder druk. Wij vinden de kwaliteit van het eten goed. Groente beetgaar, lekkere salade en zeer smakelijk gerecht: opa's bierkippetje. Hertbier is ook heerlijk, wel aan de prijzige kant. De entourage is geweldig. Buiten mooi terras en binnen sfeervol oudNederlands met haardvuur.
    Wij kijken altijd uit naar een etentje hier als we in Zuid-Limburg op vakantie zijn.

Edward Piket

Ruim 1 1/2 uur mieten wachten op hoofdgerecht! Biefstuk slecht gebakken. Leuke sfeer, beter alleen een drankje doen

Hetty heltzel

Waar ik me zo verheugd had om gezellig te gaan eten met mijn gezin, als verrassing voor mijn verjaardag, moet ik zeggen dat het me erg is tegengevallen.
    Bij het opnemen van onze drankbestelling, door een oudere man, misschien de eigenaar, was hij erg onbeschoft met belachelijke opmerkingen, als we iets vroegen,
    Het serveren van ons eten liet ook te wensen over, geregeld met verkeerde gerechten en sommigen van ons hadden koud eten, jammer.
    We waren hier dus snel klaar mee en geen fooi gegeven, gemiste kans.
    Heel erg jammer, had mijn familie graag verwend met een leuk uitje.

5. Regionaal Vijlen

Leony en Gerrit Brunink

Aangenaam verrast door het gehele team van hotel Vijlerhof. Gezellige en goede bediening, goed ontbijt en diner, prachtige kamer met goede bedden.

6. Regionaal Vijlen

Nostalgische sfeer, kleinschalig, lekker eten!

Leuke locatie. Dat is denk ik de reden dat het er wel druk is, ik voelde me niet echt een gast, de jongeman die ons hielp was bij het arrogante af. Kregen niet wat we bestelden. Was erg rommelig allemaal.

Runderbouillon had weinig smaak, uiensoep wel vol smaak. Bediening kan vriendelijker. Zelf niet goed gekeken naar prijzen en achteraf gezien teveel betaald (2 cappucinno en 2 soep € 20,30). Conclusie; wij gaan daar niet meer naar toe!

9. IJssalon Vijlen

Heerlijk gegeten voor betaalbare prijzen. Je krijgt waar voor je geld. Compliment. De ijscoupes zijn ook top.

Karin Wals

Personeel is zeer onvriendelijk. Vooral de dame in kwestie! Voorlopig niet meer!!

11. Internationaal Vijlen

Marius en Ada

Wij hadden hotel geboekt met half pension. Is ons prima bevallen en komen zeker een keer terug.

12. Internationaal Vijlen

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Pure ingrediënten, die zeer smaakvol zijn bereid en enthousiast worden geserveerd!

W.Bakker

Bij bestelling ging t fout. Na een uur wachten aangekaart. Daarna zou t er aankomen, na nog eens 20 min, weer aangekaart. Werd opgelost door gratis drank. Op zich netjes en vriendelijk. Maar eerder ook ervaring met lange wachttijd gehad… Grote spies besteld, van zgn mals varkensvlees. Was bijzonder taai en lauw. De creatieve opmaak maakte dat niet goed, zonde dat de verhouding presentatie vs inhoud zo slecht was. Daaronder was sla gelegd met veel zure salade zo op de sla; een regelrechte aanfluiting en niet te eten. Jammer. Kwam niet boven matig cafetaria uit. Omgeving is erg fraai, maar ondanks t feit dat we er al jaren komen zullen we er nu alleen langsgaan voor n biertje.

Hans Schouten

Afgelopen jaren regelmatig geweest, vrienden dit café aanbevolen. Nu weer geweest, maar zien ook dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Biefstuk net als schoenleer, groenten rauw. Hertbier besteld, krijg je troebel bier, met als antwoord: net een nieuw fust aangeslagen? Wij komen dus daar niet meer!

15. Zuid-Amerikaans Vijlen

Anoniem

Het was heel gezellig met lekker eten en een vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

16. Internationaal Vijlen

Bij hotel de Linde is het eten prima; wij hadden half pension, maar wel elke dag kunnen kiezen uit verschillende menu's.
    Vriendelijke bediening en niet lang moeten wachten tussen de verschillende gangen van het menu.

17. Internationaal Vijlen

stappenbelt

Leuke gezellige kroeg

19. Regionaal Vijlen

Gerard en Betty Vos

We hebben heerlijk gegeten in een bijzondere, sfeervolle omgeving en met een heel attente bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

20. Regionaal Vijlen

Bediening is zeer vriendelijk en snel. Eten was uitstekend. Zaten op terras wat door het weer een prima omgeving is.

21. Internationaal Vijlen

Wil Reiche

Hebben een heerlijke lunch gehad en zeer vriendelijke bediening en een fijne ervaring rijker.

Alles goed. Aandachtspunt is dat de frites pad na 10 minuten werd geserveerd. Dat zou sneller kunnen.
    Warme chocoladesaus bij de Dame Blanche was koud.
    Toch komen we hier terug. De algehele ambiance is goed.

23. Nederlands Vijlen

Het eten is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk. Tevens wordt er rekening gehouden met speciale wensen en er hangt een gezellige sfeer.

24. Nederlands Vijlen
  25. Nederlands Vijlen

Cor de Jong

Eten is van het type "vreetschuur" maar wel goed.
    Bestel GEEN koffie en zeker geen espresso; is waarschijnlijk de slechtste oploskoffie van heel Limburg.

26. Internationaal Vijlen

Linda

27. Internationaal Vijlen

Wij hebben zeer lekker gegeten bij hotel De Linde. We komen zeker nog een keer terug.

28. Zuid-Amerikaans Vijlen

Perry Leijten

Heerlijke tapas verrassing, met 9 verschillende soorten geserveerd in twee gangen, is een aanrader. Ontspannen sfeer, goede bediening en leuke Carillon uitstraling maken het plaatje compleet. Leuke avond gehad en natuurlijk afgesloten met een mooie cocktail.

29. Zuid-Amerikaans Vijlen

Paar keer gegeten over de jaren heen (in totaal keer of 4). Gaan wel extra voor de tapas hapjes.

Vreemd genoeg 'vergeten' onze ervaring te delen.

Gewoon heel erg lekker! Of ja, gewoon? Nee heerlijk! Kleine voorafje met aparte smaken en van allerlei heerlijke dingen mogen proeven. We zeggen dan ook "verras ons maar weer" en dat gebeurt ook.

Eigenaresse is een kei leuk en spontaan type (andere trouwens ook hoor).

Geen opmerkingen (of ja, de cocktails zijn ook lekker!).

Soms is gewoon goed, GOED!

30. Zuid-Amerikaans Vijlen

John Oostveen

Mijn lief heeft een etentje geregeld vanwege ons officieel samenwonen. Cuba Libre is een leuke plek om te eten, ontspannen, genieten van lekkere tapas en drankjes. Bediening erg leuk en relaxt. Eten goede kwaliteit en veel variatie. Een topper!