Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijlen verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Vijlen

Zoals altijd heerlijk gegeten in een mooie ambiance.

2. Internationaal Vijlen

Wij hebben lekker gegeten met ze vieren.
    Vondt ook apart een kadotje aan tafel krijg.
    Eten zat er ook goed uit.

26 December 2017 (2e kerstdag) bij dit restaurant geweest.
    Eind oktober al gereserveerd en voor het eerst vooruit moeten betalen. Wij komen hier al 5 jaar dus uiteraard geen probleem want wij weten wat voor goede service en kwaliteit wij kunnen verwachten.

Echter leek het wel alsof wij nu bij een compleet ander restaurant aan het eten waren. Je werd nog net niet bij de parkeerplaats opgehaald om heel snel aan een tafel gezet te worden, waar wij toen binnen een aantal seconden gelijk een welkomstdrankje, brood en amuse ontvingen terwijl wij onze jas nog niet eens uit hadden en ook direct werd de menukaart op tafel gegooid (letterlijk) na nog niet eens 5 minuten werd gevraagd of wij al een keuze hadden gemaakt uit de menukaart en daarna kwamen nog 2 verschillende mensen van de bediening binnen 5 minuten vragen of er al een keuze was… Er was dus duidelijk haast bij terwijl wij in de laatste shift van 19:30 - 22:30 zaten en dat op 2e kerstdag.

Na besteld te hebben, hadden wij binnen letterlijk 5 minuten een lauw voorgerecht (uiteraard gemeld maar kregen te horen dat dit zo hoort) en toen wij dit op hadden, werden de borden opgehaald en kwam stond de bediening al met het hoofdgerecht te wachten. Ook dit was lauw (weer gemeld maar hoorde ook zo volgens hun…) en niet rosé gegaard maar bijna niet, wij hebben dan ook bijna niks opgegeten en de bediening "kon het als enige doorgeven" en was niet van plan er iets mee te doen.

Conclusie, de tent is zeer slecht geworden vergeleken met vorig jaar. De kwaliteit van het eten is beneden pijl, ze willen alleen geld verdienen aan je, want als je zelfs € 0,50 per bakje mayonaise moet betalen is dit echt schandalig. Ook hebben wij aangegeven bij het afrekenen dat dit een zeer slechte avond was en dat wij met 50 minuten klaar waren met voor-hoof-na dit niet te bedoeling is en dat wij dit belachelijk vinden werd hier niks mee gedaan. NOOIT MEER HIJGEND HERT!

Alina

5. Nederlands Vijlen

Fam. Laanen-Hendrickx

Nadat we daar op zondag hadden gegeten. Het was toen ontzettend druk. En we hadden niet gereserveerd, mochten we toch plaats nemen. Het duurde wel lang, maar vanwege de drukte hadden we daar zeer zeker begrip voor. Om onze vakantie in het mooie Vijlen af te sluiten besloten we terug te gaan naar Bergzicht. Nu was het heel rustig, maar ook toen werden we met alle egards ontvangen. Het eten is er heerlijk, en zeer zeker in overvloed. Als we weer in Vijlen zijn, gaan we hier zeker weer heen…

6. Nederlands Vijlen

Het was verrukkelijk!
    Heel veel groente, heel lekker vlees, en zalm was overheerlijk.

Heel goede bediening! Heel vriendelijk, en niet lang wachten.

We waren met z'n zessen. Ze hebben allemaal genoten.

We komen gauw weer terug.

Cappuccino was super heerlijk.

Wij vinden dit een van de mooiste plekken in Nederland om iets te eten. We waren wat later dan is het ook minder druk. Wij vinden de kwaliteit van het eten goed. Groente beetgaar, lekkere salade en zeer smakelijk gerecht: opa's bierkippetje. Hertbier is ook heerlijk, wel aan de prijzige kant. De entourage is geweldig. Buiten mooi terras en binnen sfeervol oudNederlands met haardvuur.
    Wij kijken altijd uit naar een etentje hier als we in Zuid-Limburg op vakantie zijn.

Edward Piket

Ruim 1 1/2 uur mieten wachten op hoofdgerecht! Biefstuk slecht gebakken. Leuke sfeer, beter alleen een drankje doen

Hetty heltzel

Waar ik me zo verheugd had om gezellig te gaan eten met mijn gezin, als verrassing voor mijn verjaardag, moet ik zeggen dat het me erg is tegengevallen.
    Bij het opnemen van onze drankbestelling, door een oudere man, misschien de eigenaar, was hij erg onbeschoft met belachelijke opmerkingen, als we iets vroegen,
    Het serveren van ons eten liet ook te wensen over, geregeld met verkeerde gerechten en sommigen van ons hadden koud eten, jammer.
    We waren hier dus snel klaar mee en geen fooi gegeven, gemiste kans.
    Heel erg jammer, had mijn familie graag verwend met een leuk uitje.

10. Regionaal Vijlen

Leony en Gerrit Brunink

Aangenaam verrast door het gehele team van hotel Vijlerhof. Gezellige en goede bediening, goed ontbijt en diner, prachtige kamer met goede bedden.

11. Regionaal Vijlen

Nostalgische sfeer, kleinschalig, lekker eten!

Leuke locatie. Dat is denk ik de reden dat het er wel druk is, ik voelde me niet echt een gast, de jongeman die ons hielp was bij het arrogante af. Kregen niet wat we bestelden. Was erg rommelig allemaal.

Runderbouillon had weinig smaak, uiensoep wel vol smaak. Bediening kan vriendelijker. Zelf niet goed gekeken naar prijzen en achteraf gezien teveel betaald (2 cappucinno en 2 soep € 20,30). Conclusie; wij gaan daar niet meer naar toe!

14. IJssalon Vijlen

Heerlijk gegeten voor betaalbare prijzen. Je krijgt waar voor je geld. Compliment. De ijscoupes zijn ook top.

Karin Wals

Personeel is zeer onvriendelijk. Vooral de dame in kwestie! Voorlopig niet meer!!

16. Internationaal Vijlen

Marius en Ada

Wij hadden hotel geboekt met half pension. Is ons prima bevallen en komen zeker een keer terug.

17. Internationaal Vijlen

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Pure ingrediënten, die zeer smaakvol zijn bereid en enthousiast worden geserveerd!

W.Bakker

Bij bestelling ging t fout. Na een uur wachten aangekaart. Daarna zou t er aankomen, na nog eens 20 min, weer aangekaart. Werd opgelost door gratis drank. Op zich netjes en vriendelijk. Maar eerder ook ervaring met lange wachttijd gehad… Grote spies besteld, van zgn mals varkensvlees. Was bijzonder taai en lauw. De creatieve opmaak maakte dat niet goed, zonde dat de verhouding presentatie vs inhoud zo slecht was. Daaronder was sla gelegd met veel zure salade zo op de sla; een regelrechte aanfluiting en niet te eten. Jammer. Kwam niet boven matig cafetaria uit. Omgeving is erg fraai, maar ondanks t feit dat we er al jaren komen zullen we er nu alleen langsgaan voor n biertje.

Hans Schouten

Afgelopen jaren regelmatig geweest, vrienden dit café aanbevolen. Nu weer geweest, maar zien ook dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Biefstuk net als schoenleer, groenten rauw. Hertbier besteld, krijg je troebel bier, met als antwoord: net een nieuw fust aangeslagen? Wij komen dus daar niet meer!

20. Zuid-Amerikaans Vijlen

Anoniem

Het was heel gezellig met lekker eten en een vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

21. Internationaal Vijlen

Bij hotel de Linde is het eten prima; wij hadden half pension, maar wel elke dag kunnen kiezen uit verschillende menu's.
    Vriendelijke bediening en niet lang moeten wachten tussen de verschillende gangen van het menu.

22. Internationaal Vijlen

stappenbelt

Leuke gezellige kroeg

24. Regionaal Vijlen

Gerard en Betty Vos

We hebben heerlijk gegeten in een bijzondere, sfeervolle omgeving en met een heel attente bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

25. Regionaal Vijlen

Bediening is zeer vriendelijk en snel. Eten was uitstekend. Zaten op terras wat door het weer een prima omgeving is.

26. Internationaal Vijlen

Wil Reiche

Hebben een heerlijke lunch gehad en zeer vriendelijke bediening en een fijne ervaring rijker.

Alles goed. Aandachtspunt is dat de frites pad na 10 minuten werd geserveerd. Dat zou sneller kunnen.
    Warme chocoladesaus bij de Dame Blanche was koud.
    Toch komen we hier terug. De algehele ambiance is goed.

28. Nederlands Vijlen

Het eten is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk. Tevens wordt er rekening gehouden met speciale wensen en er hangt een gezellige sfeer.

29. Nederlands Vijlen
  30. Nederlands Vijlen

Cor de Jong

Eten is van het type "vreetschuur" maar wel goed.
    Bestel GEEN koffie en zeker geen espresso; is waarschijnlijk de slechtste oploskoffie van heel Limburg.