Eigen parkeerplaats.

1467620073 80
1492203333 85
1582341954 79
1615119635 80

1. Hebben met 5 personen Lekker tapas gegeten Vooral de salade was super.

2. Vanavond voor de zoveelste keer wezen eten.
    Het weer zat niet mee, maar de sfeer die werd gecreëerd door de eigenaar zorgde bij alle aanwezige gasten bijna verzopen gasten voor een zonnetje.
    Ben zelf al jaren werkzaam als kok in Brabant en Limburg dus heel kritisch ten aanzien wat er op mijn bord ligt, smaak en sfeer.
    Dit team weet mij keer op keer te verrassen, prijs kwaliteit, sfeer maar vooral de persoonlijke aandacht die je krijg is nog maar weinig terug te vinden in de horeca.
    Ga zo door, en ik blijf jullie aanbevelen.
    Een tip van mij: stoofpotje van geit en het heerlijke rebelerende biertje dat daar lekker bij smaakt!

3. Marij Ritterbex

Super vriendelijk en attent personeel!
    Heerlijk eten en snelle bediening!
    Geen minpunten.

4. Aardig gegeten: drie tapas en een grote salade. De prijzen zijn soms echter niet in verhouding tot wat je krijgt. Geldt bijvoorbeeld voor de gebakken spinazie en de met kaas gegratineerde champignons. Tonijnballetjes daarentegen prima geprijsd. De friet bij de salade was veel te zacht. Aandachtspunt is de bediening: onpersoonlijk en gehaast.

5. Super restaurant! Eten, drinken(bijzonder want ik drink geen alcohol en toch een fijne cocktail van Mirjam) en zeer goede bediening aan tafel. Wij zijn uit Deventer hier naar toe gereden en overnacht! Zegt meer dan woorden....

6. Op het terras gegeten, zonder te reserveren. Was erg lekker allemaal, wel dicht op elkaar gezeten, maar de bediening was vlot en het eten heerlijk. Een fijne plek gewoon op de hoek van de straat, buurtgevoel.

7. René Machiels

Zoals altijd heerlijk gegeten in een mooie ambiance.

8. Anoniem

Het was heel gezellig met lekker eten en een vriendelijke bediening. Kortom een aanrader.

9. Perry Leijten

Heerlijke tapas verrassing, met 9 verschillende soorten geserveerd in twee gangen, is een aanrader. Ontspannen sfeer, goede bediening en leuke Carillon uitstraling maken het plaatje compleet. Leuke avond gehad en natuurlijk afgesloten met een mooie cocktail.

10. Paar keer gegeten over de jaren heen (in totaal keer of 4). Gaan wel extra voor de tapas hapjes.

Vreemd genoeg 'vergeten' onze ervaring te delen.

Gewoon heel erg lekker! Of ja, gewoon? Nee heerlijk! Kleine voorafje met aparte smaken en van allerlei heerlijke dingen mogen proeven. We zeggen dan ook "verras ons maar weer" en dat gebeurt ook.

Eigenaresse is een kei leuk en spontaan type (andere trouwens ook hoor).

Geen opmerkingen (of ja, de cocktails zijn ook lekker!).

Soms is gewoon goed, GOED!

11. John Oostveen

Mijn lief heeft een etentje geregeld vanwege ons officieel samenwonen. Cuba Libre is een leuke plek om te eten, ontspannen, genieten van lekkere tapas en drankjes. Bediening erg leuk en relaxt. Eten goede kwaliteit en veel variatie. Een topper!

12. Robert Zeegers

13. de Bruin

Hebben hier nu twee keer gegeten en denk dat het hier ook bij blijft. Het eten was voortreffelijk, beide keren prima gegeten. Het enige wat ons gigantisch stoorde was de eigenaresse die heel veel (veel te veel) aandacht heeft voor haar bekende gasten. Maar mensen die zei niet kent laat ze links liggen. Ze heeft de laatste maal zonder overdrijven zeker 3 kwartier staan kletsen bij de mensen naast ons. En als dat dan zachtjes gaat maar nee dat gebeurt zeer luidruchtig. Wij komen voor een ontspannen avondje uit, maar hebben ons groen en geel zitten ergeren door het geklets naast ons.

De tweede keer hadden we de pech dat het naast ons gebeurde, de eerste keer stond ze twee tafels van ons af. Sorry wij vinden dit niet kunnen. Dat je vriendelijk vraagt hoe het met mensen gaat prima maar je hele hebben en houwen bespreken doe je niet. Jammer van de goede keuken en ook zeer vriendelijke andere dames in de bediening. Maar ons zien ze niet meer terug, 2x was genoeg!

14. Tijdens onze vakantie bij Landa 2 keer hier gegeten. Geweldige sfeer, heerlijk eten en fantastisch personeel. Bedankt team cuba libre.

15. Robin Faassen

De ambiance, de service, de gerechten.. Allemaal uitstekend! Uitermate vriendelijk personeel met oog voor detail, heerlijke gerechten en een gezellige maar toch ook romantische sfeer. Het plaatje klopt!
    Zeker ook in combinatie met het hotel en de omgeving is het naar mijn idee niet alleen geschikt voor een avond dineren, maar zeker ook voor een aantal dagen het heuvelland van Zuid-Limburg ontdekken.
    We hebben genoten!

16. Youri

17. jorgen 122 punten

Na een flinke boswandeling hier gestopt met ons gezelfschap (4 vw en 4 kinderen). We werden ondanks onze moddervoeten zeer gastvrij ontvangen maar het was er helaas echt bijzonder koud. We zagen diverse mensen zelfs hun jas aantrekken. Op ons verzoek werd de kachel wat hoger gezet.

We hebben voor onze tafel simpelweg alle tapa's besteld maar de medewerkers weten zelf niet eens hoeveel tapas dat zijn. Serveerster één beloofde ons 14 stuks, wij telden er 11. Eten kwam zeer langzaam door, zodat de eerste bakjes tapas al koud waren. We kregen ook andere tapas dan dat er op de kaart stonden, dat had best even vooraf overlegd mogen worden.

De meeste tapas waren lekker, al waren sommige dingen wel nogal droog. Goede mojito gedronken. Gezien het gebodene helaas veel te duur... we hebben per gezin 90 euro afgetikt voor een paar hapjes de man.

Jammer, we hadden er veel meer van verwacht.

18. Een keer na een wandeling hier een Tapas menu voor 2 genomen. Goed verzorgd en lekker en zeer royaal qua porties met vlees, vis en garnaaltjes, vegetarisch en lekkere salades. Bediening is in orde.

In de zomer kun je ook buitenzitten. Binnen is wel veel meer sfeer. Ik denk een goede plek om een winterwandeling af te sluiten. Prijzen zijn ok, in verhouding met hetgeen wordt aangeboden.

19. Afgelopen vrijdag kwamen wij bij Cuba Libre terecht, omdat de keuken daar tot 21.30 uur open is en wij laat waren.

We voelden ons zeer welkom, de bediening was vlot en het eten "uit de kunst". Wij kenden de Cubaanse keuken niet, maar vonden het allemaal erg lekker. Bovendien kun je zelf aangeven of en hoe pittig je een gerecht wilt hebben.

Wij gaan zeker terug en kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen! Super!

20. In de meivakantie verbleven wij een aantal dagen in Zuid-Limburg en zijn wij hier tweemaal gaan dineren met de kinderen. Ongelofelijk lekker gegeten. Alles heerlijk vers en een vriendelijke bediening. Inmiddels enkele familieleden getipt en ook zij waren/ zijn zeer enthousiast. Klasse!

21. Els van Dijk

Leuke tent, gezellig buiten gegeten in de warme zomer van 2013. Jammer dat dit restaurant aan een drukke weg ligt. Binnen is een echte Cubaanse sfeer. De specialiteit van de dag (stoofpot van geitenvlees) was echt fantastisch! Ook het "tapas" menu was erg goed. De bediening is vriendelijk en alles kan er: Aanpassingen in het tapasmenu, geen probleem. Als we weer eens in de buurt zijn, weten we dit restaurant zeker te vinden!

22. H. Limberger

Leuk restaurant, ontzettend leuke bediening, werkt echt met passie. Het eten is er ook erg lekker. Zeker aan te bevelen.

23. Rekening goed controleren!! Eten was lekker, sfeer niets mis mee, maar de service was ronduit schandalig. Bij afrekenen zeer hoge rekening, netjes betaald en in de auto toch nog even de rekening doorgenomen met mijn echtgenoten. Wat blijkt, stonden twee hoofdgerechten extra aangeslagen. Terug naar binnen en probleem voorgelegd, antwoord van eigenaresse "ja ik vond het al erg veel voor twee personen" daarna geld terug gekregen. Het had haar gesierd als ze ons attent had gemaakt op de hoge rekening en samen de rekening had doorgenomen met ons.

24. Gisteren heerlijk gegeten bij cuba libre. Er is een hele gezellige sfeer in het restaurant en het eten is overheerlijk. 1 klein minpuntje, een nagerecht was er niet meer. Er werd gevraagd voor een altenatief wat eigenlijk niet op de kaart stond. Dit was geen probleem en werd het zo opgelost. Hierdoor was er wel een fout op de rekening. Waarschijnlijk door een nieuw personeelslid. Dit kan gebeuren. Deze jongen was wel heel vriendelijk en deed zijn uiterste best. Complimenten Cuba libre. We komen uit Heerlen en Nuth en we komen zeker terug.

25. p. Lendering

Met een groepje van vier gegeten en geslapen. Hartelijke ontvangst en prima eten en drinken. Sfeer van restaurant stemt goed overeen met de gerechten op de kaart. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vlotte en attente bediening.

Echt een aanrader.

26. Vorige week twee maal in dit leuke restaurant gegeten. Hadden een weekje vakantie in Reevallis en konden naar het restaurant lopen. Prettige verzorgde inrichting, heel vriendelijk personeel en uitstekende bediening.
    De eerste keer had ik vis met een sausje zoals Ernest Hemingway dat altijd wilde. Heerlijk, en een sausje zonder dikmakers, smaakmakers of kunstmatige kleuren. Wel had ik een beetje het gevcoel van lege maag, leeg bord en lege portemonnaie want de schaaltjes friet, rijst en sla voor 3 personen waren wel erg krap - te meer daar ik geen frites eet. Maar een tafelgenoot had tapas besteld en dat heb ik dus de tweede maal gegeten. Overheerlijk.

27. Drie keer wezen eten. Eerste twee keer perfect gegeten.

Derde keer een tafel besproken die al weg was bij aankomst (juist besproken omdat het makkelijker toegankelijk was voor mijn minder valide vader), bestelling was verkeerd opgenomen en moesten twee en een half uur wachten op ons hoofdgerecht.

Tafels om ons heen kwamen later en werden eerder geholpen. Hier werd ook nog eens over gelogen toen we navraag deden.