Nieuwste foto's in Vijlen

Laatste updates in Vijlen

1. Yntze en Elma's profielfoto
    Yntze en Elma heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Yntze en Elma

We waren op zondag 31 maart bij ‘t hijgend hert. Door het mooie weer was het erg druk. We wilden koffie met vlaai, maar er was geen vlaai meer. De serveerster stelde ons een Monchou toetje voor. Dat was erg lekker. We besloten om op 1 april daar te dineren en reserveerden een tafel voor 2. Kort daarna lazen we diverse recensies, variërend van een 1 tot een 10. Veel opmerkingen over het personeel. Op maandag was het niet druk en we begonnen buiten op het terras met een apeatief. We vertelden de ober over de gelezen recensies. Hij beloofde zijn best te doen om het naar onze zin te laten zijn. Is daarin zeer wel geslaagd. Vriendelijk en alert, niet gehaast of opdringerig. Binnen genoten van heerlijke hutten- en wildzwijnstoof. Omdat er geen chocotruffels meer bleken te zijn samen als dessert een notenijs met chocosaus gehad, met daarnaast een kop koffie van de zaak (vanwege de afwezige truffels).
    Kortom; een dikke voldoende. Voor de mensen met mindere ervaringen: probeer een beetje in te schatten wat een topdrukte dag betekent voor personeel.

2. Nadja Drummen's profielfoto
    Nadja Drummen heeft een recensie geschreven voor Uit de kunst
    Internationaal Vijlen

Nadja Drummen

Wat een beleving! Lekker eten met een waanzinnig uitzicht! Zeer vriendelijk en correct geholpen!

3. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  4. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  5. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  6. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  7. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  8. A Gen Kirk heeft een nieuwe foto
  9. Bobbie's profielfoto
    Bobbie heeft een recensie geschreven voor Restaurant Buitenlust

Ontzettend onvriendelijk personeel, baas heeft er echt geen zin in. Mooie locatie maar jammer van personeel en eten is ook noet bijzonder.

10. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Waardeloze tent. We werden ordinair afgebekt door een serveerster die er duidelijk geen zin in had! Heb nog nooit zoiets meegemaakt!! Ik wilde met mijn gezin gaan lunchen en wellicht ook een diner vastleggen maar we zijn na een bak chocolademelk (binnen paar minuten opgedronken) heel snel vetrokken om ECHT NOOIT meer terug te keren!

11. Ray's profielfoto
    Ray heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Wat een teleurstelling, wat een on-kindvriendelijke eet omgeving. Wat een onbeleving om het nieuwe jaar mee te beginnen. Om te beginnen: onbeleefde bediening, het eten matig tot slecht maar gelukkig weinig. Jammer dat na eerdere goede ervaringen het zo in het slob is geraakt.

12. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Wij hebben 1e Kerstdag heerlijk gegeten bij ‘t Hijgend Hert. Het eten was voortreffelijk! Heerlijke mosterdsoep! De bediening was goed op elkaar ingespeeld en heel vriendelijk! Een super gezellige lokatie!

13. Gradje's profielfoto
    Gradje heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Goed eten goed drinken,
    Maar vrij onvriendelijk en overwerkt personeel.
    Prijs kwaliteit verhouding is absurd.
    Zo betaal je in Duitsland voor een flesje erdinger in de winkel 75 cent.
    Hier vragen ze 5,10 voor een flesje erdinger.
    Ik ga er niet terug naartoe.

14. j.a.g. tanke's profielfoto
    j.a.g. tanke heeft een recensie geschreven voor Cuba Libre
    Zuid-Amerikaans Vijlen

Super restaurant! Eten, drinken(bijzonder want ik drink geen alcohol en toch een fijne cocktail van Mirjam) en zeer goede bediening aan tafel. Wij zijn uit Deventer hier naar toe gereden en overnacht! Zegt meer dan woorden....

15. ewold goris's profielfoto
    ewold goris heeft een recensie geschreven voor Vijlerhof

ewold goris

Het was echt heel goed, ik ben in 10 landen geweest en wat gereist maar deze hotel is zeker een aanrader en het eten ook en ook vriendelijk en gast vrij, ik zit er aan te denken om eens terug te komen. Gr ewold.

16. Stefan Brouwer's profielfoto
    Stefan Brouwer heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Stefan Brouwer

Wat een heerlijke, gastvrije gelegenheid. We hebben heerlijk gegeten onder het genot van een lekker biertje. De locatie is ook prachtig, midden in het bos en een mooi uitzicht.

Na het afrekenen viel 1 van onze dochters op de grond, waardoor haar bekertje met ijs buiten kapot viel. Na het bestellen van een nieuw ijsje werd deze zonder kosten en met een glimlach weggegeven. Heerlijk, hier komen we zeker terug.

Complimenten aan de eigenaars en het vriendelijke personeel.

17. Ad's profielfoto
    Ad heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

Misschien door het mooie weer maar het was er reuze druk. Maar ook reuze gezellig gewoon aanschuiven aan een lange tafel. Oke door die drukte duurde het iets langer maar dat was helemaal niet erg na een behoorlijk klimmende wandeling. Persoonlijk vindt ik het een gezellige tent. Ook gezellig dieren rond de tafel. Ja ik houd ervan. Chapeau.

18. Inge's profielfoto
    Inge heeft een recensie geschreven voor 't Hijgend Hert

We kregen een tafel toegewezen in een donkere hoek waar de beniening ons amper leek te zien. Eten en drinken kan alleen bij twee medewerkers worden besteld, twee andere komen het eten brengen, een andere het drinken en weer een andere haalt de glazen op. Met een goede onderlinge communicatie zou dat geen probleem zijn, maar het drinken dat we wilden bestellen is er niet meer van gekomen. Uitspraken als "zijn jullie uitgegeten? " En "hoe is het met u? " Om te komen afruimen, geven blijk van weinig professionaliteit.