Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijfhuizen verdeeld zijn.

1. Afgelopen week heb ik heerlijk gegeten bij NeXt.
    NeXt is helemaal veranderd, het eten is top, de bediening is erg vriendelijk en heeft er veel plezier in, van binnen is het ook een ontzettend gezellig restaurant.
    Ik vind NeXt een van de betere restaurants en het is zeker een aanrader!

2. Heerlijk gegeten! Vooral het voorgerecht op het plankje was weer erg leuk. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Er is in het restaurant gewerkt aan de aankleding. Het restaurant heeft een face lift ondergaan en ziet er nu "up-to-date"uit.
    De bediening is erg aardig en legt goed uit. Jammer van de slechte zomer, anders was het terras aan het water een aantrekkelijke plaats geweest.Wij komen hier zeker terug!

3. Roos

4. Meestal nemen wij het 5 gangen suprise menu en dat is iedere keer weer goed. Daar wij hier regelmatig eten, hebben we wel vaak achter elkaar dezelfde amuse. Deze zouden ze wat sneller af kunnen wisselen.

5. Heerlijk gegeten. Leuke plank met diverse voorgerechten. 4 verschillende hoofdgerechten, alle 4 prima van smaak en temperatuur. Fijn dat ook de borden warm waren. Jammer dat er niet gelet werd of er nog iets te drinken zou moeten komen. Wel erg leuk dat er uitgebreid uitleg gegeven werd bij de port bij het dessert.

6. Haarlemmermeer

Bezocht 25 april 1800 uur.

Mooi aan de Ringvaart gelegen restaurant, wat ouderwets binnen maar leuk terras aan het water. Wat jammer dat je er dan nooit meer wilt komen vanwege de bedroevend slechte bediening. Jammer dat zoiets nog voorkomt terwijl je tegenwoording zelfs op TV kunt zien hoe het wel hoort. Van de assistent bedrijfsleider krijg je een grote mond en een belediging om je oren als je vraagt waarom je eten niet binnen de beloofde tijd komt...ten overstaan van andere gasten die daar zitten. Later probeert hij zijn gedrag goed te maken met 2 gratis flesjes water en een gemompeld excuus. Ook komt er geen bediening langs in het verder stille restaurant om te vragen of ze nog iets kunnen schenken. Wat drinken op een warme dag, dat zou toch wel prettig zijn als je zo lang op je eten moet wachten.

Het eten is niet slecht en varieert van goede uit het blik kwaliteit tot vers maar is niet top, terwijl dit restaurant toch meer lijkt te ambieren.

Ik heb prijs/kwaliteit laag gescoord omdat ik immers ook voor service betaal en deze niet heb gekregen.

Bij afscheid en betaling geen dankuwel en tot de volgende keer. De assistent bedrijfsleider drukt zijn snor en laat 't maar over aan een jongere collega.

7. Ongeveer 1 maand geleden hebben wij met 4 personen bij jullie gegeten.
    De glazen wijn, de inhoud daarvan staat gelijk aan een eierdopje, alsook het warsteiner bier.

O.a een van de voorgerechten, eendelever, ik denk fabrieksmatig, flinterdun.

De hoofdgerechten waren middelmatig, ontzettend weinig garnituur. De 4 nagerechten o.a 2 kaasplankjes met ieder 4 stukjes kaas, hooguit 40gr. p.p. voor 12,- p.p.
    De koffie was goed.

U begrijpt wel, als inwoners van Vijfhuizen ziet u ons nooit meer.

1,5
  8. Helemaal geweldig, eindelijk een bedrijf die het snapt.
    Een leuk plankje voor 2 als voorgerecht, een 6 gangen amuse diner en volgende maand, zo hoorden wij, komen er een 2 tal boten voor/bij dit bedrijf liggen waar je lekker op kunt loungen en bbq-en, helemaal goed!

9. Diverse keren gegeten. Verrassings menu is steeds weer geweldig. Restaurant in een unieke omgeving, leuk voor buitenlandse gasten. Een echte aantader.

10. Wij hadden ons erg verheugd op het eten.
    Aan het voorgerecht, het plankje voor 2 personen, was erg weinig aandacht besteed en totaal niet mooi opgediend vergeleken met de vorige keer (16 februari toen was het spectaculair). De bediening nam niet eens de moeite om te vertellen welk gerecht er werd gepresenteerd. Je bord werd neergezet en weg waren ze. Het nagerecht mag geen eens een nagerecht heten. Al bij al een hele teleurstellende avond en als men kritiek levert over het eten en de service word je weggekeken. Ik dacht altijd het moet een feestje zijn, uit eten gaan, maar dat kennen ze niet bij dit restaurant.

3,2
  11. Vanavond naar restaurant neXt in Vijfhuizen, helaas erg teleurstellend. De wachtijd tussen voor en nagerecht was erg lang.

De Ossenhaas met groenten was ook beneden alle peil. De ossenhaas was prima, de groente die erbij geserveerd werden zijn op een hand te tellen, 3 sperziebonen, 2 champignons en een klein stukje zoete aardappel en 5 partjes gebakken aardappel. Ronduit een aanfluiting.

De dessertkaart werd gebracht en we hebben daarna geen ober meer gezien om hiervan iets te bestellen, maar snel afgerekend voor deze te dure en teleurstellende avond.

4,7
  12. Paul V.

13. Ga hier regelmatig eten. Neem altijd het 5 gangen verrassingseffect menu en het is nog nooit tegen gevallen.

14. We zijn hier geweest n.a.v. een deur tot deur actie. Daar hebben we geen spijt van. Echt super gegeten, sfeer is erg goed. Redelijke bediening (mag iets vrolijker). We waren met 2 kinderen (4 en 9). Daar hadden ze een leuk aangepast gerecht voor. Al met al hebben we echt genoten. We komen snel weer.

15. Heben een vijf gangen diner gekozen.

Het duurt lang en als je dan het hoofdgerecht geserveerd krijgt is het lauw, zo niet koud. Hebben commentaar gegeven, krijgen als antwoord daar kunnen we niks mee, omdat we netjes onze borden hadden leeg gegeten.

Zonde van de mooie lokatie.

4,1
  16. Monique

Erg goed eten, wel wat een statige ambiance.
    Aardig personeel.

Restaurant en inrichting is prachtig, gelegen aan de ringvaart, waar je zomers ook nog lekker kan lunchen aan de kade (wel wat rekening houden met langsrijdend verkeer).
    Kwaliteit eten is erg goed.
    Prijs voor chique dineren is prima.

17. femke jaarsma

Gisteravond met 4 personen van ellende weggegaan na 2 uur wachten. Wat vreselijk slecht! Na 1,5 uur moeten wachten alleen nog maar een voorgerecht gekregen, in die tijd om extra brood moeten vragen (want ja na 1,5 uur lust je wel wat) wat schoorvoetend resulteerde in nog 4 zielige hompjes hard taai brood. Bediening is traag, in de keuken werd lauw gereageerd op onze kritiek. Hoofdgerecht van zeewolf met risotto kwam na ruim 2 uur, de risotto was snot en ORANJE (?). De zeewolf was kapot gekookt en niet eens uitgelekt hetgeen resulteerde in een visbrei op het bord, de coquille (extra van de chef voor het lange wachten) was brem zout en niet gaar, het geheel was afgemaakt met een jus die duidelijk bij het vleesgerecht van de 2 andere disgenoten hoorden. Ook dit gerecht was ronduit vreselijk, de entrecote was geen entrecote en met een botte bijl nog niet te lijf te gaan. Teleurstellend en doe je kennissen/zakenrelaties het niet aan hier ooit nog te gaan eten!

1,1
  18. Suzanne

We heben heerlijk gegeten! Het menu van de chef in combinatie met het wijnarangement, voortreffelijk. Heb meerdere mensen horen klagen over de hoeveelheden en de service, maar wij waren helemaal vol en werden als bijzondere klanten behandeld. Precies zoals het hoort in mijn ogen!

19. niet meer wat het was. het wordt steeds minder. jammer, want ooit had agnes een redelijk goed restaurant. ik en velen anderen snappen niet wat er gaande is! attentie dus!

2,2
  20. E. Luitinga

Onverwachts kwamen wij terecht in vijfhuizen. Vanwege de files hebben wij besloten om hier een hapje te gaan eten. Wonderlijk genoeg was er nog een tafel vrij in deze prachtige ambiance. Genietend van de heerlijke gerechten en excellente bediening danken wij de files.

21. van duinstede

uitstekend eten, maar zeer matige bediening. absoluut niet gelijk niveau met de kwaliteit van het eten

5,9