Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijfhuizen verdeeld zijn.

Nog steeds een uitstekend adres om lekker te eten tegen betaalbare prijzen en met uitstekende bediening. Vooral de biefstukken zijn top!!
    Van harte aan te bevelen.

Jos en Aad van der Meer

Enkele weken geleden met zijn vieren bij jullie geluncht en heel lekker gegeten tegen een vriendelijke prijs. Ambiance heel leuk en bediening gezellig.

Het zal vaker gebeuren dat wij komen eten.

Heerlijk gegeten en wat een fijne sfeer daar binnen. Ongedwongen bediening, maar wel scherp, daar hou ik van.

4. Steakhouse Vijfhuizen

Heerlijke steak gegeten met een niet al te dure, maar zeer lekkere wijn.
    Bediening en service was echt uitmuntend.
    Een echte aanrader!

5. Steakhouse Vijfhuizen

Grote afgang,

Bediening weet totaal niet waar zij mee bezig zijn, er is geen enkele service naar de gasten toe, zij hebben het druk met elkaar.

De kwaliteit van het eten gaat schrikbarend achteruit, zompige empanada, vettige kip, verbrande spare ribs.
    Parat wordt onder het eten al weggehaald, als je er wat van zegt wordt er niet op gereageerd.

Het lijkt wel een zakkenvul restaurant waarbij absoluut geen rekening wordt gehouden met de gasten die een avondje uit zijn. Bij iedere snackbar krijg je een betere service en een glimlach.

Alberto's is de naam restaurant niet waardig en kan niet voor zijn gasten zorgen zoals het hoort.

6. Steakhouse Vijfhuizen

A.touw

Gereserveerd via internet. Daar aangekomen niets bekend. Kregen tafel op terras. Was eerste mooie dag van het jaar. Tekort personeel. Bediening chaotisch. Bestelde Rib eyes waren na ruim half uur niet voorradig ("gewenste kwaliteit was niet te koop") Alternatief mixed grill uitstekend! Achter ons bestelde Dame Blanche ging niet door (geen chocola meer, niets over kwaliteit!). Het is dat het eten zo goed is anders zou ik nooit terugkomen, maar die service...

Wat een aanwinst voor Vijfhuizen: gezellige en zeer vriendelijke mensen. Uitstekende keuken die werkt met verse producten. Leuke doch zeer eenvoudige inrichting. Mooie schone toiletten en voldoende keuzemogelijkheden!!

Wij zijn grote fan van het verrassingsmenu. Nog nooit een misser gehad in de afgelopen 3 jaar. Altijd vriendelijk en correct bediend.

Ernee Herkstroter

Mooie locatie en goed verbouwd en ingericht. Verrassend. Vriendelijke bediening en vooral heerlijk gegeten!

10. Steakhouse Vijfhuizen

cella budruni

Met kerst hoef je er niet heen. Bij binnenkomst niets bekend terwijl we gebeld hadden en gemaild. Tafel apart geregeld, echt achteraf. Gerechten waren op. Hoofdgerecht besteld, kreeg iets anders zonder mededeling. De zalm was klein. Dranken waren op. De ene teleurstelling na de ander. Heel jammer.

11. Steakhouse Vijfhuizen

Veenendaal

Vooraf gereserveerd voor eerste kerstdag, zeer mooi restaurant en het eten was voortreffelijk. Echter over de service waren wij in het begin zeer slecht te spreken. Eerst hebben wij 40 minuten moeten wachten alleer wij konden bestellen. Na dit te hebben aangegeven bij een dame, verliep het uiteindelijk super. Buiten dat zij onze tafel super in de gaten hield, maakte deze dame er echt een vrolijke boel van en kregen wij ter compensatie een drankje van het huis.
    Al met al is onze kerst door deze dame haar goede aanpak en het zeer goede eten een top kerst geworden, dus ondanks het lange wachten top opgelost. Zo kan het dus ook!

12. Steakhouse Vijfhuizen

Het eten was heerlijk de zalm en garnalen waren echt ruim voldoende vers en goed van smaak. Mijn gezelschap hadden verder uien soep, garnalen, meloen en ham en vitello tonato. De garnalen waren wel weinig maar 3 stuks. Verder heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij peper steak, mix grill en lamskotelleten. Smaak is echt goed vlees zo mals dat proef je niet vaak.

Er mag wel vaker gevraagd worden of er nog wat gedronken moet worden. Verder is de bediening zeer vriendelijk. En de inrichting erg sfeervol.

Aanrader

Wij waren met 8 mensen eten. Bediening was vriendelijk en sfeer leuk.

De voorgerechten kwamen keurig op tijd en waren goed. De tijd tot de hoofdgerechten was behoorlijk lang en het meeste eten was lauw! De zeewolf was behoorlijk zout. En ook zeer jammer terwijl wij aan het hoofdgerecht ruimschoots begonnen waren, moesten de frietjes nog gebakken worden en waren de meesten aan tafel klaar met eten.

Erg jammer maar voor eenieder van ons geen 2e keer

14. Steakhouse Vijfhuizen

Heerlijk gegeten bij Alberto's op de zondagavond aan het water. De biefstuk was goed bereid met een mooie saus erbij. Genoeg patat en salade erbij dus ik was voldaan. De bediening was nog niet helemaal wakker maar dat kan door het weer komen!

15. Steakhouse Vijfhuizen

Heerlijk eten en leuk restaurant, alleen heel erg storend dat van heel veel servies een stuk af is.

16. Steakhouse Vijfhuizen

Dirk

17. Steakhouse Vijfhuizen

Alberto's is een paradijs voor vlees minnend Nederland. Waar voorheen enkel Loetje voor een lekkere biefstuk beschikbaar was, overtreft Alberto's het niveau hiervan... De Ossehaas (Lomito) en Ribeye zijn mijn favorieten. Een aanrader voor de smulpaap met een voorliefde voor vlees.

18. Steakhouse Vijfhuizen

Goede sfeer, goede service maar fantastische vleesgerechten!! Nergens kan je zulke goede Rib Eye en Ossenhaas eten... Echt een aanrader om een keer te proberen!

19. Steakhouse Vijfhuizen

Tasty_Love

20. Steakhouse Vijfhuizen

Afgelopen weekend hebben wij voor het eerst bij Alberto's gegeten op aanraden van vrienden van ons. Het vlees wordt bereid op een heuse ZuidAmerikaanse houtskoolgrill. Voor een vriendelijke "eetcafe" prijs kun je hier saté, spareribs of biefstuk eten. Wij gingen voor het ultieme: de Ossenhaas van 300 gram! Ietsjes duurder maar zoals verderop zal blijken: elke cent waard!
    Eerst kregen we nog de broodjes die op de grill waren klaargemaakt met aioli en een ander lekker sausje... Mijn maat had de Carpaccio... Wat een feest!!!

Wat zeker ook een feest was, was de bediening. Een ontzettend professionele gastvrouw met een vriendelijk onthaal wachtte ons op en nam de jassen aan. Maakt een leuk praatje en is vervolgens de hele avond aanwezig maar niet "te". Ze is stijlvol en smaakvol gekleed, plezierige babbel en dat maakt dat iets bestellen net even even dat extra's meekrijgt. Toegegeven, wij wilden graag contact maar je merkt dat gasten die privacy wat meer op prijs stellen, ook worden aangevoeld. Het is lijkt allemaal maatwerk en wordt gewoon goed in de gaten in de gaten gehouden zonder te opdringerig te zijn.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het eten zelf. Wat een smaakorgasme is, kun je pas ervaren als je het meemaakt: neem een hapje ossenhaas in je mond... Het gesprek stopt gewoon even, je doet je ogen dicht en vervolgens ervaar je een explosie van smaakgeluk op je tong en in je mond. Heel bijzonder!
    Ook de kok komt langs voor een praatje en vraagt of het smaakt, nou dat hebben we hem verteld. Je ziet aan de twinkeling in zijn ogen dat hij hier heel erg van geniet... tevreden klanten die genieten van zijn met liefde en zorg klaargemaakte stukjes vlees... Vol passie vertelt hij dat dit is wat hij het liefste doet. Het blijkt de eigenaar te zijn, vroeger voetballer met een enorme afrokapsel zoals hij op een foto laat zien. Prachtig dat iemand zo'n passie heeft voor vlees dat je dat gewoon in alles voelt.

Tot slot het decor en de ambiance... Wij zaten met zijn 2en in de serre en daar konden we heerlijk rustig bijpraten. Genieten van het uitzicht op de ringvaart, ook al was het nog donker. Van de zomer komen we terug als het langer licht is, lekker bootjes kijken!

Al met al een zeer geslaagde avond, het eten verdient absoluut het hoogst haalbare, de perfectie. Geen discussie over mogelijk. Ook de overige onderdelen zijn dik voor elkaar.
    Wel een speciale vermelding voor Alberto en Didi, die gastvrijheid, humor en liefde voor het eten en de gasten op een heel hoog niveau hebben staan!

21. Steakhouse Vijfhuizen

Wij komen geregeld bij Alberto's... De sfeer is er prima met open haarden om even op te warmen en de plekken kun je lekker knus bijpraten.

De Ossehaas en Rib Eye zijn werkelijk van topkwaliteit. Goede kwaliteit vlees en perfect klaargemaakt op de houtoven zoals die alleen Zuid-Amerika hebben. Alleen al de geroosterde broodjes zijn om van te watertanden.

De bediening is zeer vriendelijk en hartelijk en ook Alberto's houdt ervan om een praatje te maken. Hij vindt het ook belangrijk dat zijn klanten genieten van zijn klaargemaakte vlees.

Een pareltje aan het water en alles nog voor een verrassend vriendelijke prijs. Wij komen hier graag terug!

22. Steakhouse Vijfhuizen

Naar aanleiding van het krantenartikel in de Hoofddorpse Courant gisteravond voor het eerst bij dit restaurant gegeten. We kregen een plekje bij de haard, het drankje, het brood met ailoili en de kaart kwamen snel op tafel, we dachten nog ze hebben de vaart erin. Daarna ging alles in een rustiger tempo, we kregen de tijd rustig te borrelen. We besloten niet voor het menu te gaan, maar van de kaart te kiezen. De carpaccio was subliem, als hoofdgerecht de ossehaas en een rib eye, geweldig lekker. We komen zeker nog een keer terug.

23. Steakhouse Vijfhuizen

Een tijdje geleden voor het eerst bij Alberto's geweest. We hebben er heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Bij binnenkomst we werden vriendelijk ontvangen en naar een onze tafel gebracht. We hebben als voorgerecht de proeverij gekozen, een selectie van voorgerechten die stuk voor stuk goed smaakten. Voor het hoofdgerecht hebben we op aanraden gekozen voor de ossenhaas. Het is ook echt een aanrader, het vlees is superzacht en verrukkelijk. De service was prima en komen zeker terug, ook van de zomer, ik zag namelijk dat ze aanlegsteiger en een terras hebben, hoe leuk!

24. Steakhouse Vijfhuizen

De plussen: vlees perfect en bereid zoals gevraagd, bediening vriendelijk.

De minnen:
    - De bijgerechten stelden niets voor en vielen zwaar tegen.
    - Zeer lawaaiig, konden elkaar nauwelijks verstaan. Ophangen van gordijnen of iets dergelijks zou enorm helpen (de rails van vorige eigenaar hangen er nog).
    - Besteld droge sherry, krijgen medium. Op rekening stond witte port ("'t zit zo in de computer").
    - Wachten voorgerecht en hoofdgerecht duurde zeer lang (3/4 uur en bijna 2 uur na binnenkomst).
    - Besteld huiswijn: mag in onze beleving 12 tot 18,00 euro kosten (betrof Santa Ana, Argentijn; bij Sligro 3,25). Op bon stond het algemene Marbec, 25,00 euro ("'t zit zo in de computer"). Te duur voor een huiswijn en zeker in deze ambiance.

Voor de eindafrekening zijn er zeker andere gelegenheden met meer comfort te vinden, het vlees niet te na gesproken. Enfin, weer een -teleurstellende- ervaring rijker.

25. Steakhouse Vijfhuizen

Ans en Jan

We hebben gisteravond heerlijk gegeten met de social deal bon. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Steakhouse Vijfhuizen

Prima locatie bij mooi weer op het terras aan het water! Binnen zag het er ook goed uit. Zijn gisteravond geweest met 2 personen en kwamen er voor het eerst. Gestart met witte wijn en tortilla's, werden geserveerd met gesmolten kaas, avocado en salsadip alles op een groot bord. Heerlijk snoepen! We kregen bij de wijn een karaf plat water aangeboden. De huiswijn (kwaliteit redelijk) is wat aan de hoge kant geprijsd voor een grand cafe vind ik (4,25 per glas).
    De dagschotel was tonijn en heb ik gekozen. Deze was perfect gegrild en heerlijk! Ook de lamscoteletten die mijn vriendin koos waren perfect bereid. Frites en salade ook prima.
    Bediening door verschillende personen was zeer gastvrij, vriendelijk, ook joviaal waarbij ik mij kan voorstellen dat niet iedereen dit op prijs stelt ;-) Er was wel 1 jongeman die meer professioneel overkwam bij ons dan de anderen. Iedereen deed op zijn/haar wijze zijn uiterste best, vroegen ook met regelmaat of alles naar wens was! Wij hebben er met een prettig gevoel de avond met een lekker cappucino afsloten.

27. Steakhouse Vijfhuizen

Edward van Schooten

Uitstekende plek, bij mooi weer prachtig terras aan de ringvaart. Genieten!
    De vleesgerechten zijn super. Heerlijk van de grill, zoals het echt moet. Ook visgerechten zijn er zeer smakelijk.
    De gastheer Alberto geeft een bijzondere sfeer. Een man die geniet van zijn vak en een top gastheer is.

28. Steakhouse Vijfhuizen

Afgelopen week door gegeten met een grouponbon, maar was zeer rommelig met de bediening en het drinken duurde zeer lang. Terwijl er genoeg personeel rond liep, maar niemand had zijn eigen tafel! Het eten was niet echt bijzonder. Wat betreft de groupon actie; je denkt lekker te gaan eten voor een leuke prijs. Maar je keuze is minimaal; 2 keuzes uit voorgerecht, 2 keuzes uit hoofdgerecht en 1 keuze ijs. Wij hebben een leuke avond gehad maar ik kom er niet meer!

29. Steakhouse Vijfhuizen

Anoniem

Waardeloze tent. Muziek te hard, veel te lang wachten op het eten, en werkelijk schandalig geserveerd op te grote borden met zielig hoopje groente? Te duur en absoluut een afrader!!

30. Steakhouse Vijfhuizen

Het zal wel zo zijn, dat de mensen die zeggen dat het eten niet aan hun verwachting heeft voldaan, dat zo ervaren hebben. Wij (ik en 2 dames) hebben geheel andere ervaringen. Als regelmatige "uit eten gaanders" hebben wij zaterdag 21 december jl uitzonderlijk heerlijk gegeten. De rib-eye's van 200 gram die ik en 1 van de dames bestelden, was om te zuigen. Konden ons niet herinneren eerder zo'n heerlijk stukje vlees te hebben gegeten. Ook de zalm die de andere dame kreeg was voortreffelijk bereid. Ook de voorgerechten waren - net als de koffie achteraf - super smakelijk. Het is jammer dat een aantal gasten ( gelukkig een zeer kleine minderheid) een minder goede ervaring hadden; maar de meeste gasten hebben en zullen in de toekomst zeker het zelfde ervaren als wij deze zaterdag. Wat ons betreft voor Alberto een 10.