Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vijfhuizen verdeeld zijn.

1. Prima eten, warm bezorgd en beleefde mensen. Een voorbeeld voor veel restaurants!

2. M. van Heusden

Het eten was heerlijk! Uien- en tomatensoep top en de varkenshaas-saté uitstekend. Een bezoekje waard!!

3. Hans en Rima

Gisteren heerlijk gegeten bij de Koperen hemel er was een speciale aanbieding vanwege hun 20 jarig bestaan.
    We hebben een heerlijke varkenshaas sate' gegeten op een mooi opgemaakt bord met stukjes stokbrood en salade afgesloten met een goed kopje koffie en een speciale koffie.
    Het voelde knus aan en het was gezellig druk met vriendelijke en vlotte bediening.

4. Marry Volkers

Prettige sfeer, goede vriendelijke bediening! Kwaliteit eten voortreffelijk!
    We komen gauw weer!!!

5. Eten was heerlijk, ben nu vaste klant.

6. Rob

7. Steve Harrington

Mocht eindelijk vandaag hier gaan lunchen. Zonnig,warm en ook heerlijk gegeten. Lekker plek om te relaxen. Top plek en bediening. Complimenten.

8. Wim en Bep

Vandaag 23 augustus Franse avond in een woord fantastisch! Echt Frans alles even lekker! Complimenten!

9. J. Rijpstra

We hebben genoten. Het eten was super lekker. De bezorging was keurig op tijd. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. F Keesom

We hadden al meerdere prettige ervaringen met dit restaurant. Het was wederom lekker en plezierig.

11. osmen27

Nog steeds een uitstekend adres om lekker te eten tegen betaalbare prijzen en met uitstekende bediening. Vooral de biefstukken zijn top!!
    Van harte aan te bevelen.

12. Jos en Aad van der Meer

Enkele weken geleden met zijn vieren bij jullie geluncht en heel lekker gegeten tegen een vriendelijke prijs. Ambiance heel leuk en bediening gezellig.

Het zal vaker gebeuren dat wij komen eten.

13. Heerlijk gegeten en wat een fijne sfeer daar binnen. Ongedwongen bediening, maar wel scherp, daar hou ik van.

14. Heerlijke steak gegeten met een niet al te dure, maar zeer lekkere wijn.
    Bediening en service was echt uitmuntend.
    Een echte aanrader!

15. Grote afgang,

Bediening weet totaal niet waar zij mee bezig zijn, er is geen enkele service naar de gasten toe, zij hebben het druk met elkaar.

De kwaliteit van het eten gaat schrikbarend achteruit, zompige empanada, vettige kip, verbrande spare ribs.
    Parat wordt onder het eten al weggehaald, als je er wat van zegt wordt er niet op gereageerd.

Het lijkt wel een zakkenvul restaurant waarbij absoluut geen rekening wordt gehouden met de gasten die een avondje uit zijn. Bij iedere snackbar krijg je een betere service en een glimlach.

Alberto's is de naam restaurant niet waardig en kan niet voor zijn gasten zorgen zoals het hoort.

16. A.touw

Gereserveerd via internet. Daar aangekomen niets bekend. Kregen tafel op terras. Was eerste mooie dag van het jaar. Tekort personeel. Bediening chaotisch. Bestelde Rib eyes waren na ruim half uur niet voorradig ("gewenste kwaliteit was niet te koop") Alternatief mixed grill uitstekend! Achter ons bestelde Dame Blanche ging niet door (geen chocola meer, niets over kwaliteit!). Het is dat het eten zo goed is anders zou ik nooit terugkomen, maar die service...

17. Wat een aanwinst voor Vijfhuizen: gezellige en zeer vriendelijke mensen. Uitstekende keuken die werkt met verse producten. Leuke doch zeer eenvoudige inrichting. Mooie schone toiletten en voldoende keuzemogelijkheden!!

18. Wij zijn grote fan van het verrassingsmenu. Nog nooit een misser gehad in de afgelopen 3 jaar. Altijd vriendelijk en correct bediend.

19. Ernee Herkstroter

Mooie locatie en goed verbouwd en ingericht. Verrassend. Vriendelijke bediening en vooral heerlijk gegeten!

20. cella budruni

Met kerst hoef je er niet heen. Bij binnenkomst niets bekend terwijl we gebeld hadden en gemaild. Tafel apart geregeld, echt achteraf. Gerechten waren op. Hoofdgerecht besteld, kreeg iets anders zonder mededeling. De zalm was klein. Dranken waren op. De ene teleurstelling na de ander. Heel jammer.

2,8
  21. Veenendaal

Vooraf gereserveerd voor eerste kerstdag, zeer mooi restaurant en het eten was voortreffelijk. Echter over de service waren wij in het begin zeer slecht te spreken. Eerst hebben wij 40 minuten moeten wachten alleer wij konden bestellen. Na dit te hebben aangegeven bij een dame, verliep het uiteindelijk super. Buiten dat zij onze tafel super in de gaten hield, maakte deze dame er echt een vrolijke boel van en kregen wij ter compensatie een drankje van het huis.
    Al met al is onze kerst door deze dame haar goede aanpak en het zeer goede eten een top kerst geworden, dus ondanks het lange wachten top opgelost. Zo kan het dus ook!

22. Het eten was heerlijk de zalm en garnalen waren echt ruim voldoende vers en goed van smaak. Mijn gezelschap hadden verder uien soep, garnalen, meloen en ham en vitello tonato. De garnalen waren wel weinig maar 3 stuks. Verder heerlijk. Als hoofdgerecht hadden wij peper steak, mix grill en lamskotelleten. Smaak is echt goed vlees zo mals dat proef je niet vaak.

Er mag wel vaker gevraagd worden of er nog wat gedronken moet worden. Verder is de bediening zeer vriendelijk. En de inrichting erg sfeervol.

Aanrader

23. Wij waren met 8 mensen eten. Bediening was vriendelijk en sfeer leuk.

De voorgerechten kwamen keurig op tijd en waren goed. De tijd tot de hoofdgerechten was behoorlijk lang en het meeste eten was lauw! De zeewolf was behoorlijk zout. En ook zeer jammer terwijl wij aan het hoofdgerecht ruimschoots begonnen waren, moesten de frietjes nog gebakken worden en waren de meesten aan tafel klaar met eten.

Erg jammer maar voor eenieder van ons geen 2e keer

24. Heerlijk gegeten bij Alberto's op de zondagavond aan het water. De biefstuk was goed bereid met een mooie saus erbij. Genoeg patat en salade erbij dus ik was voldaan. De bediening was nog niet helemaal wakker maar dat kan door het weer komen!

25. Heerlijk eten en leuk restaurant, alleen heel erg storend dat van heel veel servies een stuk af is.

27. Alberto's is een paradijs voor vlees minnend Nederland. Waar voorheen enkel Loetje voor een lekkere biefstuk beschikbaar was, overtreft Alberto's het niveau hiervan... De Ossehaas (Lomito) en Ribeye zijn mijn favorieten. Een aanrader voor de smulpaap met een voorliefde voor vlees.

28. Goede sfeer, goede service maar fantastische vleesgerechten!! Nergens kan je zulke goede Rib Eye en Ossenhaas eten... Echt een aanrader om een keer te proberen!

29. Tasty_Love

30. Afgelopen weekend hebben wij voor het eerst bij Alberto's gegeten op aanraden van vrienden van ons. Het vlees wordt bereid op een heuse ZuidAmerikaanse houtskoolgrill. Voor een vriendelijke "eetcafe" prijs kun je hier saté, spareribs of biefstuk eten. Wij gingen voor het ultieme: de Ossenhaas van 300 gram! Ietsjes duurder maar zoals verderop zal blijken: elke cent waard!
    Eerst kregen we nog de broodjes die op de grill waren klaargemaakt met aioli en een ander lekker sausje... Mijn maat had de Carpaccio... Wat een feest!!!

Wat zeker ook een feest was, was de bediening. Een ontzettend professionele gastvrouw met een vriendelijk onthaal wachtte ons op en nam de jassen aan. Maakt een leuk praatje en is vervolgens de hele avond aanwezig maar niet "te". Ze is stijlvol en smaakvol gekleed, plezierige babbel en dat maakt dat iets bestellen net even even dat extra's meekrijgt. Toegegeven, wij wilden graag contact maar je merkt dat gasten die privacy wat meer op prijs stellen, ook worden aangevoeld. Het is lijkt allemaal maatwerk en wordt gewoon goed in de gaten in de gaten gehouden zonder te opdringerig te zijn.

Maar het belangrijkste is natuurlijk het eten zelf. Wat een smaakorgasme is, kun je pas ervaren als je het meemaakt: neem een hapje ossenhaas in je mond... Het gesprek stopt gewoon even, je doet je ogen dicht en vervolgens ervaar je een explosie van smaakgeluk op je tong en in je mond. Heel bijzonder!
    Ook de kok komt langs voor een praatje en vraagt of het smaakt, nou dat hebben we hem verteld. Je ziet aan de twinkeling in zijn ogen dat hij hier heel erg van geniet... tevreden klanten die genieten van zijn met liefde en zorg klaargemaakte stukjes vlees... Vol passie vertelt hij dat dit is wat hij het liefste doet. Het blijkt de eigenaar te zijn, vroeger voetballer met een enorme afrokapsel zoals hij op een foto laat zien. Prachtig dat iemand zo'n passie heeft voor vlees dat je dat gewoon in alles voelt.

Tot slot het decor en de ambiance... Wij zaten met zijn 2en in de serre en daar konden we heerlijk rustig bijpraten. Genieten van het uitzicht op de ringvaart, ook al was het nog donker. Van de zomer komen we terug als het langer licht is, lekker bootjes kijken!

Al met al een zeer geslaagde avond, het eten verdient absoluut het hoogst haalbare, de perfectie. Geen discussie over mogelijk. Ook de overige onderdelen zijn dik voor elkaar.
    Wel een speciale vermelding voor Alberto en Didi, die gastvrijheid, humor en liefde voor het eten en de gasten op een heel hoog niveau hebben staan!